Telstar versterkt zich met oud-speler (25) van RKC, PSV, Go Ahead en Graafschap

Telstar versterkt zich met oud-speler (25) van RKC, PSV, Go Ahead en Graafschap

Gepubliceerd: donderdag 7 februari 2019 om 17:10do 07-02-2019 om 17:10

Telstar heeft zich per direct versterkt met Elvio van Overbeek. De 25-jarige aanvaller heeft in Velsen-Zuid een contract getekend tot het einde van het seizoen.

Van Overbeek trainde deze week al mee met de selectie van Telstar, dat overtuigd van hem is geraakt. De club zocht nog naar een aanvallende versterking. "Daar zijn wij nu in geslaagd", legt technisch directeur Piet Buter uit op de clubsite van Telstar.

"Een aantal spelers hebben wij de kans gegeven zich te bewijzen tijdens de trainingen. Met Elvio voegen wij behalve kwaliteit, ook ervaring toe aan de ploeg. Elvio heeft al flink wat wedstrijden op niveau in de benen en kan met deze ervaring bij ons een goede toegevoegde waarde zijn."

Van Overbeek heeft een verleden bij RKC Waalwijk en PSV, waar hij in de jeugd speelde. Verder dan Jong PSV kwam hij niet. Hij maakte in 2015 de transfer naar Go Ahead Eagles. Een seizoen later werd hij verhuurd aan De Graafschap, waar hij het laatst onder contract stond.

Plaats een reactie

G.Kopf +4359
donderdag 7 februari 2019 om 17:13
Dringen in de aanval. Hoop eindelijk wat meer doelpunten te zien met al die aanwinsten. Moreira maakte iig al een goede indruk.
Vind ik leuk
Eimersweide +8661
donderdag 7 februari 2019 om 17:18
Ja maar ik neem aan dat Sergio Ommel gewoon 1e spits blijft toch?
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
donderdag 7 februari 2019 om 17:42
Uiteraard.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 23:50
El vió: hij zag. Letterlijk vertaald.
Veni vidi victi
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:14
Als je echt nergens meer terecht kan teken je maar bij Telstar.
Vind ik leuk
Pancev +957
donderdag 7 februari 2019 om 17:18
Mooie club naam, fraai shirt, ik vind het wel een sympathieke club. Toch zo nu en dan een platform/springplank geweest voor diverse spelers naar de Eredivisie.
Vind ik leuk
Jasperkoos +2445
donderdag 7 februari 2019 om 17:20
Vertel dat maar aan Schouten ;)
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
donderdag 7 februari 2019 om 17:43
In ieder geval nooit crisis en tweespalt binnen Telstar.
Vind ik leuk
Cookee +12186
donderdag 7 februari 2019 om 19:44
Hebben ze mijn nummer?

Geintje, niks mis met Telstar hoor? :)
Mooie club waar veel talent een kans krijgt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 7 februari 2019 om 19:44]
Vind ik leuk
rpaulp50 +13237
vrijdag 8 februari 2019 om 10:25
of bij Feyenoord
Vind ik leuk
Tommieman +1835
donderdag 7 februari 2019 om 17:17
Ik zag ff dat witte shirt op de foto en dacht aan Barcelona . Toppertje !



Grappie he .
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:21
Was een prima buitenspeler in de jeugd.
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 23:52
El llegó
El vió
El ganó
Elvio zag, nadat hij kwam, nu nog winnen
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 17:42
Al aardig wat clubs gehad op zn 25e, wat zou er mis zijn?
Vind ik leuk
donderdag 7 februari 2019 om 18:42
Geen topper maar wel veel loopvermogen en hij kan op meerdere posities spelen. Voor iedere middenmoter in de KKD is Elvio een prima speler.
Vind ik leuk
LaPulga +384
donderdag 7 februari 2019 om 19:44
Telstar is echt zo'n club waarvan je jezelf verbaasd dat het nog bestaat. Blijf het een godswonder vinden dat Haarlem failliet is gegaan ipv Telstar.
Ik ken Velsen/IJmuiden goed en het is er troosteloos, het stadion is waardeloos en ze hebben amper achterland.
Er zijn eigenlijk amper factoren die een profclub rechtvaardigen maar toch is het ze nog steeds gelukt, en dat is wel weer klasse.
Vind ik leuk
Cookee +12186
donderdag 7 februari 2019 om 19:46
Misschien heb je gelijk maar de sfeer lijkt me prima binnen de club.
Vind ik leuk
LaPulga +384
donderdag 7 februari 2019 om 19:49
Dat is het ook en die voorzitter moet een gouwe gozer zijn.
Vind ik leuk
Cookee +12186
donderdag 7 februari 2019 om 20:16
Precies geen poeha, gewoon leuke mensen.
Vind ik leuk
fdev86 +785
vrijdag 8 februari 2019 om 08:26
Gouwe pik!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:23
Pieter is een Topperrrrrrrrrrrrrrrr
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:22
Natuurlijk reageer ik op zo'n negatieve benadering,okee IJmuiden is een gat,maar er is daar zoveel meer.
Het achterland is groot verkijk je daar niet op ,zodra er resultaten zijn zit het vol (3300 okay kan beter).
De club doet het al jaren met de kleinste begroting en zie vorig seizoen dat was prima.

Dit jaar is het minder oorzaak 50 doelpunten weg .
Maar ik zie ze nog een periode winnen dit seizoen .
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 16:30
Er zit nu zoveel counter snelheid in deze voorhoede ,ik geloof erin.
Als die vd Laan ook nog eens fit wordt zie ik een doelpuntenmachine voor de rest van het seizoen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws