Sparta-fans melden zich voor ingang stadion na zeperd: Interesseert me ook niets

Sparta-fans melden zich voor ingang stadion na zeperd: "Interesseert me ook niets"

Gepubliceerd: zaterdag 9 februari 2019 om 07:57za 09-02-2019 om 07:57

Sparta-supporters hebben voor de ingang van Het Kasteel verhaal gehaald naar aanleiding van de 0-3 nederlaag tegen FC Twente. Door die nederlaag zijn de titelkansen van Sparta in de Keuken Kampioen Divisie verkeken.

Sparta moest de wedstrijd van koploper Twente winnen om nog mee te doen, maar het werd een teleurstellende avond. "Voetbal is emotie en supporters mogen emotie hebben. Die hebben wij ook", reageert Fraser bij FOX Sports. "Of je verhaal moet komen halen is een tweede. Het interesseert me ook niets. Wij zijn er zelf ook ziek van en zij hebben alle recht om er ook ziek van te zijn."

Fraser kan zijn aandacht bij Sparta houden, ondanks dat hij meerdere keren in verband wordt gebracht met Feyenoord. "Ik heb nu een leeftijd (52, red.) waarop het mij niet uit balans brengt. Die tijd heb ik gehad als voetballer. De mensen die mij kennen weten hoe ik als persoon ben en dat ik me waar ik ook ben volledig inzet. Dat is het."

Lees ook: Furieuze Fraser klaar met Gözübüyük: "Hij weet hoe ik over hem denk"

Plaats een reactie

Roeptoeter +12069
zaterdag 9 februari 2019 om 08:04
Geef die supporters die zich bij de ingang melden maar een sticker. Kindjes dat het zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:14
Dit zijn tenminste echte supporters. Die eisen inzet, passie, strijd en noem maar op.
Vind ik leuk
RR12 +649
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Echte supporters staan altijd achter hun club. Zij die denken de club te zijn en moeten runnen gaan een bus tegen houden, of bij een deur schreeuwen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:32
Let them eat cake supporters bedoel?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:48
Niet goed, geld terug. De spelers moeten gewoon hun kaartje terugbetalen, klaar is Kees.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 10:50
Beetje NEC taferelen
Vind ik leuk
koosje +1007
zaterdag 9 februari 2019 om 08:12
Eruit met Fraser. wat een houding heeft die , naar alles en iedereen.
Vind ik leuk
markie +2293
zaterdag 9 februari 2019 om 08:17
Twente was gewoon veel beter.
Vind ik leuk
4everfcu +5068
zaterdag 9 februari 2019 om 08:19
dus hugo borst was boos en stond voor de deur bij het stadion.
Vind ik leuk
Mooseair +194
zaterdag 9 februari 2019 om 08:27
Samen met Jules Deelder denk ik
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 08:49
En zijn dealers?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 12:18
Onder invloed van speed .ouwe snoeperd
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3245
zaterdag 9 februari 2019 om 08:24
Vreemde vrije val van sparta
Vind ik leuk
Sideburnn +3205
zaterdag 9 februari 2019 om 09:09
Het is ook raar de bij Sparta Haroui , beste speler van de 1e seizoenshelft telkens op de bank moet beginnen.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3245
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Zal wel andere redenen hebben dan denk ik
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:19
Sparta, Den Bosch doen het zeer matig in 2019. Bij ons lukt het helemaal niet. Blijven vertrouwen en rug rechten als clubs.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3245
zaterdag 9 februari 2019 om 09:20
Ach jullie hoeven niet zo nodig.. Gewoon play offs halen en net als emmen knallen in de play offs en dan zien we jullie volgend seizoen 😂
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 09:26
Zou bizar zijn met teams als Twente, Roda, Sparta, NEC, Go Ahead, FC Den Bosch in je competitie.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3245
zaterdag 9 februari 2019 om 10:36
T balletje is rond je weet nooit... Denk dat ook niemand voormogelijk hielt dar emmen nu eredivisie zou spelen
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:41
Bij go ahead ook niet hoor, twente js aan zijn fans verplicht te promoveren en aan de gemeente natuurlijk die alles betaald
Vind ik leuk
TheRock11 +1253
zaterdag 9 februari 2019 om 16:51
Even ter opfrissing van je geheugen: de gemeente betaald niets. De versterking van de selectie is gefinancierd door sponsoren. De gemeente heeft rente En aflossing opgeschort, onder de voorwaarde dat alles binnen de jaren oorsronkelijk afgesproken looptijd van de lening moet worden terugbetaald.

Fijn hè, om weer op de hoogte te zijn van de feiten.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 19:52
Zonder de gemeente was er geen fc twente meer op betaald niveau, dus zeker wel met hulp van gemeente jammer dit weer kom met wat beters
Vind ik leuk
TheRock11 +1253
zaterdag 9 februari 2019 om 20:21
Je beweerde dat de gemeente alles betaald. Dat is gewoon niet waar. Dan moet je niet gaan draaien, maar je ongelijk gewoon toegeven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 00:53
Rente en aflossing opschorten...😂😂 dat is staatssteun. Normaal bedrijf zou omgedonderd zijn. Dus externe financiers voor spelers is onzin
Vind ik leuk
TheRock11 +1253
zondag 10 februari 2019 om 08:25
Je wilt niet weten hoeveel normale bedrijven opschorting van betaling van rente en aflossing hebben verkregen bij hun bank in een financieel penibele situatie. Dat is gewoon een normale procedure bij geldverstrekkers.

Maar ook jij richt je niet op de eerste opmerking van Madrileentje. Dat de gemeente ALLES zou betalen. Dat is namelijk gewoon niet waar.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 08:26]
Vind ik leuk
Fussball +279
zaterdag 9 februari 2019 om 08:30
Sparta was slecht (al een aantal maanden), Fraser doet het slecht. Twente was beter, wel in zetel geholpen door zoveelste onterechte strafschop en zoveelste blunder van Kortsmit. Zijn overigens gegroeid tot beste ploeg in de KKD en worden terecht kampioen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6058
zaterdag 9 februari 2019 om 18:27
Onterechte penalty oke.
Maar niet daardoor in de zetel geholpen.
Had toen al wel 0-2 of 0-3 kunnen staan door legio kansen.
En ook na die pingel geen verandering in spelbeeld.
Twente bleef de betere.
Pas in 78ste minuut het eerste schot op doel van Sparta, nadat Twente al drie maal gewisseld had, die Drommel knap parreerde.
Vind ik leuk
Geer-dh +204
zaterdag 9 februari 2019 om 08:37
Frais niet
Vind ik leuk
Il Gordo +16904
zaterdag 9 februari 2019 om 08:50
Moest Breuer weer in Oranje? Of is het ditmaal Vriends?
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 9 februari 2019 om 09:37
Fraser pak lekker je spullen en neem de tram naar Rotterdam Zuid. Beide partijen blij en wij kunnen misschien nog wat gaan betekenen in deze competitie.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:26
Fraser gewoon weggaan bij Sparta geen eer te behalen daar. En bij je volgende club en a.u.b kies voortaan voor een eredivisie club neem je gelijk de beste spelers van Sparta mee. En laat die waardeloze club lekker aanmodderen in de eerste divisie. Sparta hoort helemaal niet in de eredivisie . En daar zullen ze ook niet meer voorlopig komen als het aan mij ligt. Lekker wegrotten in eerste divisie
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 9 februari 2019 om 11:32
Je doet je naam weer eer aan. Bij Feyenoord zijn ze verliezen ondertussen ook wel gewend dus wat dat betreft past hij er prima.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:37
Alleen het verschil is Feyenoord derde in eredivisie en Sparta derde in eerste divisie. Feyenoord speelt tegen de echte PSV Ajax AZ en Utrecht. Jullie spelen tegen de peuter elftallen van hun
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 11:38]
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 9 februari 2019 om 12:01
Doe een goed bod en Fraser is van jou
Vind ik leuk
Slayerized +1486
zaterdag 9 februari 2019 om 14:19
Niet op reageren. De meeste mensen kennen de historie, de mooie shirts, het stadion, de goede opleiding etc. Helaas net te klein om permanent in de ED te spelen.
Laat die zakkewasser toch.
Vind ik leuk
De Kleine +60
zaterdag 9 februari 2019 om 09:38
Dit jaar weer geen ED voor SPARTA
Vind ik leuk
Lucky Kes +6058
zaterdag 9 februari 2019 om 18:31
Zijn wel periode kampioe dus promoveren zit er gewoon nog in.
Vind ik leuk
De Kleine +60
zaterdag 9 februari 2019 om 18:40
Met dit elftal vergeet het maar het is weer zoals de laatste jaren net niet
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
zaterdag 9 februari 2019 om 09:39
Fraser kan er echt niks van, dat wisten ze bij Vitesse al....
De enige reden dat Fraser bij Sparta zit is; Feyenoord, dom hoor om zo'n vent aan te stellen; HEEFT NIKS MET SPARTA......duidelijk ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:21
Heeft niks met Sparta je weet echt weinig over Fraser. Hij is zijn voetbalcarrière begonnen bij Sparta slimmerik
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
zaterdag 9 februari 2019 om 11:27
Je begrijpt het niet.
Fraser heeft steeds als het wat minder ging met Gio bij Feyenoord in alle media verkondigt hoe graag hij bij concurrent Feyenoord aan de slag wilde gaan.
Sparta is gewoon waterverf voor Fraser, die er trouwens helemaal niks van kan en gedraagt zich als een speler ipv een leider die boven de partijen staat.
Oerstom, een beetje Verbeek achtige onbenul.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:33
Je begrijpt het niet als je Fraser echt zo kennen weet je dat hij een zwak voor Sparta heeft. Want je vergeet een ding hij kon zijn contract inleveren als ze zouden degraderen met Dick advocaat. En ze degradeerde en toch is hij gegaan
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:28
Wel de beker gepakt met Vitesse en Europees voetbal gehaald.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13163
zaterdag 9 februari 2019 om 11:58
Dat gaat em met Sparta niet lukken ha ha
Vind ik leuk
Fckronos +153
zaterdag 9 februari 2019 om 10:27
Met fraser als trainer kan het ook niet anders zijn dan één grote teleurstelling worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 10:29]
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:40
Als een teleurstelling is de beker pakken met Vitesse en de hoogste eindklassering met ADO Den Haag in jaren . Dan wil ik ook een teleurstelling zijn. Met een prijs in me zak
Vind ik leuk
Tilbo1896 +329
zaterdag 9 februari 2019 om 10:31
Dat wis je van tevoren, fraser is een aan komend trainer !!dit hoort bij zijn vak ! Dus niet klagen !!
Vind ik leuk
bert +437
zaterdag 9 februari 2019 om 10:43
Mafkezen
Vind ik leuk
bert +437
zaterdag 9 februari 2019 om 10:44
Lekker naar Feijenoord laten gaan.....zitten wij voorlopig goed
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:16
Fraser je moet gewoon weggaan bij die waardeloze club. Sparta stelt niks voor het is een club dat al lang failliet hoort te zijn. Er is geen eer te behalen daar. En voor al jullie Sparta zuigers niet vergeten Fraser heeft wel de beker met Vitesse gepakt waar de de club meer dan dertig jaar op heeft gewacht
Vind ik leuk
edje2307 +379
zaterdag 9 februari 2019 om 11:21
Sparta en fans?
Hahahaha...verhaal halen!!!
Zijn gemiddeld 85 daar!!!
Vind ik leuk
SP-AR-TA +2528
zaterdag 9 februari 2019 om 11:33
Op de Eretribune wel ja maar in de rest van het stadion is dit al lang niet meer zo dat iedereen met rollators binnenkomt haha.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:46
Nee dat is zo ze komen binnen met een wandelstok
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 13:01
En dan nog. Er zaten er 10.500 !!

Als dat bij ons zou kunnen dan bouwen we een overdekte scootmobieltribune aan de lange zijde en of allemaal met haal- en brengservice via de seniorenbus.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 februari 2019 om 13:11]
Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 9 februari 2019 om 13:53
Idd, Nederland vergrijst, dus op tijd inspelen. Bij Twente ben ik blij af en toe met de lift naar boven te kunnen. Weet nog steeds niet of het mijn leeftijd is of komt het toch door het biertje ;). Maar top wanneer de oude garde gewoon een goede plek heeft in het stadion. Zij hebben jaren de clubs in leven gehouden.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 14:42
Precies. Voetbal is voor alle leeftijden en... het zijn nooit de ouderen die voor problemen zorgen.
Het zijn de capuchonnetjes met flink wat middelen binnen.
Wegwezen en stadionverboden voor wie zich misdraagt.
De goeden mogen niet onder kwaden lijden, nou dat doen ze nu overal. Bij NEC, bij Sparta en Top komen ze " verhaal halen" de ouderen schamen zich kaoot. Bij Den Bosch zijn er een paar die niet willen en daar wordt drastisch tegen opgetreden, desnoods gaat de hele lange zijde dicht of wordt het stadion drooggelegd.
Doorpakken tegen dat tuig en dan kun je ook omroepen dat als er nog 1 keer met bier gegooid wordt, er geen bier meer mee mag op de tribune.
Kaartverkoop op naam en weten wie er uit mee gaan.
Laatst gingen er 10 bussen mee en de problemen kwamen ..... weer van die ene bus met jonge kl@#$%tzakjes.
Gisteren gingen die cokekoppies zelfs met elkaar op de vuist.

Vind ik leuk
Oale grond +717
zaterdag 9 februari 2019 om 15:05
Triest, het ergste is vaak dat zij zelf niet eens beseffen dat ze de club kapot maken. En dan???
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 15:10
Dan zitten we weer rustig op de trubune, verzamelen geld, zoeken nieuwe sponsors, halen spelers, kopen aandelen en zodra het beter gaat komen er weer nieuwe ettertjes, die je eerst moet vangen voor je ze aan kop en kont buiten kunt zetten. Zoeken en vangen want met die bivakmutsjes , capuchonnetjes en onder het spandoek zie je ze niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 11:41
Met rollator erbij
Vind ik leuk
De Joker +191
zaterdag 9 februari 2019 om 11:22
Als Feyenoord Fraser wil hebben dan wordt door de zogenaamde supporters van Sparta wel makkelijk gemaakt. Wegwezen Henk uit dat wespennest.
Vind ik leuk
deltiaan +1380
zaterdag 9 februari 2019 om 12:28
Fraser geen TRAINER voor FEIJENOORD
Vind ik leuk
pico323 +7289
zaterdag 9 februari 2019 om 15:12
Ik snap niet dat iedereen Fraser een toptrainer vind. In mijn ogen niets beter dan van Gastel. Bij Fraser ligt het altijd aan andere alshet slecht gaat en bij winst heeft hij het met zijn taktiek gedaan. Ik Kan me niet voorstellen dat hij de trainer voor Feyenoord is. Afbraak voetbal wel, maar daar houden de Feyenoord fans niet van.
Vind ik leuk
zaterdag 9 februari 2019 om 20:52
Fraser krijgt deze groep niet meer annie voetballen .
Maar als je dan dat juist op dit moment dat alles mis gaat dat de suportes in op stand komen.
Gaat onze technische man op vacantie waar die recht op heeft maar niet om deze tijd nu het zo rommelt.
Van Stee je was al verkeerd bezig maar nu helemaal.
Nog een prettige vacantie. 😠
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws