Statement van De Jong: Dat getrek aan het shirt, het moet eens afgelopen zijn

Statement van De Jong: "Dat getrek aan het shirt, het moet eens afgelopen zijn"

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 21:56zo 10-02-2019 om 21:56

Luuk de Jong kreeg zondagmiddag tegen FC Utrecht geen strafschop mee nadat hij aan zijn shirt werd getrokken door tegenstander Timo Letschert. De Eredivisie-topscorer spreekt van een structureel probleem.

De Jong wordt naar zijn smaak te vaak beetgepakt door zijn tegenstanders. "Dat getrek aan het shirt, het moet eens afgelopen zijn", liet hij na de 2-2 tegen FC Utrecht weten aan het Eindhovens Dagblad. De Eredivisie-topscorer had nog goede hoop dat het dit seizoen minder zou worden. "Omdat iedereen weet dat er tegenwoordig een VAR meekijkt."

Het incident met Letschert was voor scheidsrechter Pol van Boekel echter niet zwaar genoeg voor een penalty. De Jong vroeg de leidsman uit Vierlingsbeek om tekst en uitleg en kreeg vervolgens te horen dat 'hij nu eenmaal moeilijk te verdedigen is'. Van Boekel liet na de wedstrijd aan FOX Sports weten dat hij een penalty had kunnen geven, maar dat hij dit niet hoefde te doen.

Lees ook: De Jong reageert: "Anders zou ik wel heel erg gefrustreerd zijn geweest"

Poll

Eens met De Jong?

(2165 stemmen)

Plaats een reactie

zondag 10 februari 2019 om 22:00
Hij zeurt misschien wel te vaak, maar hij heeft wel gelijk!!
Vind ik leuk
AlecBlc +1540
zondag 10 februari 2019 om 22:02
Het is inderdaad storend als je aan je shirt getrokken wordt, maar als je iets voelt moet je niet meteen, net zoals de Jong, op de grond gaan liggen... Dan krijg je hem dus niet altijd mee.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:24
Luuk gaat inderdaad vaak te makkelijk naar de grond, maar er wordt ook heel vaak wel degelijk hard aan zijn shirt getrokken. Er wordt al jaren te weinig aan gedaan. Dat de jong ze vaak niet meekrijgt ligt ook aan dat hij vaak te makkelijk en opzichtig naar de grond gaat.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Kijk naar Lozano, die gaat zelfs liggen als er niets gebeurd. Slim van bommeltje om hem eens gelijk eraf te halen
Vind ik leuk
komoanFC +2401
maandag 11 februari 2019 om 08:01
Maar als je blijft staan wordt er meestal ook niks gegeven. Bijvoorbeeld de goal gisteren van el Hankouri. Hij werd van achteren gehaakt, maar bleef wel staan. Als hij gemist had moest ik het nog zien.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:02
Van Boekel herstelt zijn fout bij aktie Dumfries. Was er ook één
Vind ik leuk
Retweet +679
maandag 11 februari 2019 om 00:08
Maar als hij die eerste gewoon had gegeven was het een hele andere wedstrijd geweest. Benieuwd naar de volgende uitwedstrijd van PSV....
Vind ik leuk
wickey +41
maandag 11 februari 2019 om 18:59
Was een echte strafschop. Dat was de 3-2 geweest. Haha.. Werd van Bommel helemaal gek😂 en Advocaat gek van vreugde. Mja.. PSV moet toch kampioen worden, dus welke scheidsrechter zou naar de stip hebben verwezen. Denk gene
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 19:50
Die van de Jong ook. Was de 1-1 geweest mits raak. Had je een geheel andere wedstrijd gehad.

Als dit en als dat. Scheids floot voor beiden niet dat zijn de feiten.
Vind ik leuk
JonathanAjax +9620
zondag 10 februari 2019 om 22:17
Die vent is een ontzettende vervelende bloedzuiger. Alleen daarom al zou hij 5 wedstrijden geschorst moeten worden. Dat hij topscoordr is op dit moment maakt het alleen paar triester. Concluderen dat de grootste rat op de Nederlandse velden (mooie opvolger van zijn coach) nog succes heeft ook 🤢🤮
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:24
Er loopt nog zo een jankerd in de Nederlandse competitie. Die staat niet altijd in de basis, maar is ook zo een jankerd en gaat ook veel liggen terwijl er niks aan de hand is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:30
Stuntelaar?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:33
Juist!!! Er zal altijd getrokken en geduwd worden ik een strafschopgebied, daar moeten ze maar mee dealen. Ongeacht welke club de betreffende speler speelt.
Vind ik leuk
Benniewies +4535
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Lozano? Die van NAC stond 5 meter van hem vandaan
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:25
Wat een ontzettend gekleurde reactie. ALs hij voor Ajax had gespeeld was je dolblij geweest en had je niet geklaagd. Zuur he, dat de Jong meer doelpunten heeft dan beide Ajax spitsen. Het doet ook wat met je zie ik.
Vind ik leuk
Hoogland +209
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Hoe hij het dit jaar weer doet is echt geweldig, maar ook ik als psv’er vind dat Luuk wel wat minder mag janken hoor. (Dit keer had hij natuurlijk gelijk) maar vaak wel een hoog zeur gehalte.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 00:26
Dat is zeker ook waar, dat ontken ik ook niet. Maar om nu te zeggen dat het een waardeloze spits is..
Vind ik leuk
Hoogland +209
maandag 11 februari 2019 om 00:32
Nee dat zeker niet, hij is heerlijk op dreef dit seizoen en werkt als een bezetenen. Denk dat elke eredivisie club Luuk als spits zou willen hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Het is een verschrikkelijke jankerd . Bah!
Vind ik leuk
Senn +8116
zondag 10 februari 2019 om 22:49
Betrap ik je nu op janken op deze site?
Vind ik leuk
De Gekste +716
zondag 10 februari 2019 om 22:31
You've made my day!!! Heeeerlijk die frustratie!😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:32
Nu jij toch over de grootste rat van het Nederlandse voetbal begint, moet je Tadic zeker niet vergeten te noemen. Want Tadic is namelijk de allergrootste rat van de ED. Constant vallen en met zijn smekende handjes op elkaar bij de scheidsrechter lopen klagen / janken om vrije trappen, gele kaarten voor zijn tegenstanders, penaty’s, etc.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:34]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:45
En daar betalen ze hem in Amsterdam ook nog eens een dik salaris voor .

Ze hebben het salaris plaffond opgeheven zodat deze jankerd naar Amsterdam zou komen .

De Jong gaat ook te vlug en te opzichtig liggen , maar hij krijgt minder salaris dan Tadic en scoort veel meer , dus dan is de Jong een betere speler ;-)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:09
Vetsin is rommel .
Jouw commentaar ook. Je kunt alle kritiek naar Ajax buigen. Waar is jouw zelfreflectie?
Penalty voor de Jong 50/50
Maar Dumphries glijdt uit.....
Wtf who cares! Hij zorgt er voor dat opponent struikelt. is overtreding en dus pingel.
Scheids denkt dus alleen voor verdediger belang. Objectief is overtreding..... Is gewoon overtreding!
Utrecht mag oprecht boos en geïrriteerd zijn . 2 pt ontnomen door foutieve beslissing scheidsrechter. Utrecht heeft geen gelukkig begin 2e seizoenshelft.
Vind ik leuk
Hoogland +209
zondag 10 februari 2019 om 23:12
Had beide penalty moeten zijn. Scheids kon zowat Luuk een gele kaart geven voor zijn shirtje dat uit was.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:14
Pol van Boekel had PSV in de 1e helft een penalty moeten geven. Letschert trok zo wat het shirt van L. de Jong uit en hing daarbij opzichtig lang aan het shirt van L. de Jong die het koppen werd belemmerd hierdoor. Penalty 50/50 zeg jij hierover en dan iemand anders verwijten geen zelfreflectie te hebben. Dat van Boekel hierna FCU geen penalty geeft is dus logisch en terecht.
Vind ik leuk
Always PSV +16033
zondag 10 februari 2019 om 22:58
Alles goed verder, Jonathan?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:21
Hahah kan je het niet verkroppen dat jullie weer geen prijs pakken dit jaar.
Als er 1 jankert is ben jij het
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 04:59
Jouw moeten ze gewoon een levenslang spreekverbod moeten geven.
Jij bent nu hier de grootste bloedzuiger.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:06
gefrustreerd ventje ben je
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zondag 10 februari 2019 om 22:18
Hij werd inderdaad vastgehouden..maar als je dan naar voren valt wanneer je naar achter getrokken word verdien je ook geen pingel🤗
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Klopt niet wat je zegt. Luuk de Jong maakte eerst een voorbeweging naar voren. Vervolgens wordt hij vastgepakt en daarna maakt de Jong zijn tweede beweging naar achter om zich vrij te lopen. Letschert loopt naar voren en Luuk de Jong naar achter. Als Letschert zijn shirt dan vast heeft en naar voren blijft lopen dat wordt Luuk naar VOREN getrokken. Dus helemaal niet raar.
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zondag 10 februari 2019 om 22:50
Hij komt al naar voren voordat letcher hem voorbij gaat...hij kan em inderdaad geven, maar ik snap ook dat ie t niet doet..deze situaties komen tich keer per wedstrijd voor...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:53
Dat is zeker waar, maar hij hindert Luuk om te springen naar de bal. En die bal kwam toevallig ook nog bij hem.
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
zondag 10 februari 2019 om 23:06
Zoals ik al zeg...hij kan em geven..hij deed t niet..zo blijkt maar weer..you win some , you loose some
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:09
dus omdat er tig keer per wedstrijd aan iemands shirt wordt gehangen(volgens jou) moet het dus maar toegestaan worden??
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
maandag 11 februari 2019 om 08:03
Waar zeg ik dat?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:18
"deze situaties komen tig keer per wedstrijd voor"....
Vind ik leuk
Babelagtig +1993
maandag 11 februari 2019 om 18:58
Ja dat gedeelte klopt ..maar waar zeg ik dat t dan maar toegestaan is? Ik zeg toch ..je kan er voor fluiten, maar dan moet je t altijd doen
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zondag 10 februari 2019 om 22:42
Ik vind dat een speler zelf moet weten of hij aan iemands shirt gaat trekken, het is in principe gewoon een overtreding en dus zijn eigen risico om dit te doen. Je kunt het niet voorkomen dat spelers dit doen.
Maar wat ik niet snap is dat zelfs met de VAR erbij, de acheidsrechter dit toelaat. Dit is toch wel overduidelijk een overtreding lijkt mij, belachelijk dat hier geen penalty voor werd gegeven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:54
Daar heb je zeker een punt inderdaad. Het is moeilijk te voorkomen en de speler neemt zelf het risico. Maar het is nog steeds een grijs gebied wanneer je nou wel of geen penalty moet geven. Lastig om hier iets op te vinden.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 23:14
Iedereen verplicht shirt in de broek. Als het shirt eruit wordt getrokken: overtreding.

Als je iemand aan de mouw trekt is dat veel opzichtiger en zal dat eerder worden waargenomen door de scheid dan zo sneaky onderaan het shirt.

Het is maar een idee.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:37
Wat je zelf doet kun je ook terig verwachten.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:00
T heeft in elk geval weinig met voetbal te maken. Helaas dat niemand anders dan Luuk t zegt omdat Luuk niet t respect krijgt wat ie verdient. Ook miss zn eigen schuld, de schwalbes tegen onana’s elleboogstoot en bate waren bedroevend.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:01]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:00
Voetbal is een contact sport. Anders lekker gaan korfballen.
Vind ik leuk
ay42 +1457
zondag 10 februari 2019 om 22:02
Shirtje trekken is een overtreding. Volgens mij is dat bij korfbal ook zo. Wellicht de voetbal regels nog even nakijken?
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:08
Waar zeg ik dat het geen overtreding is? Wellicht beter begrijpend lezen?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:19
Vlgens de spelregels is elk contact verboden op schouderduw na 😊
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:35
Doel je nu op korfbal of voetbal?
Vind ik leuk
AlecBlc +1540
zondag 10 februari 2019 om 22:01
Huilen Luuk :)

Even zonder dollen, shirt trekken is ook erg vervelend.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:02]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:14
Reactie gewijzigd door MLM.
Brandje geblust.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 23:01]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:21
Lijkt me een te objectieve reactie om Jens te kunnen zijn eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:30
Klopt, er werd ook niet denigrerend gescholden niveautje 0. Mooi geweest weer.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 22:31
Je speelt met vuur, meer zeg ik niet :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Ik zal niets meer schrijven Niels. Ik heb ook wel eens een onterechte verwijzing naar mij gelezen (grapje, irritatie, provocatie, frustratie na voetbaluitslag?). Ik gaf toen aan dat ik degene niet was en ging door, zonder ander te trachten te beledigen of uit te schelden. Iedereen maakt wel een fout of vergissing.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 22:42
Ik heb geen hekel aan je hoor ;) Maar ik weet 100% zeker dat het Jens niet is! Je mag het zoeken in Zuid Holland en verder zeg ik niks :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:47
Ik wilde überhaupt niets losmaken. Interesseert me verder ook niet wie dat doet, zegt meer over de provocateurs en schelders. Doei.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 22:30
Zielig dat er Jens bij betrokken moet worden. Klagen dat Jens trolt maar nu zelf aan het trollen om Jens te beschuldigen.

Voetbalprimeur zou accounts met stoken zoals die MLM ook moeten aanpakken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:33
Als die gozer niet constant over mn geboortestreek zou beginnen zou ik deze comment niet eens hebben geplaatst. K ben hier niet op de wereld om vijanden te maken. K wou juist deze gast waarop MLM reageert verdedigen, en nu lijkt t alsof het zijn van Jens een slecht ding is maar over t algemeen is Jens niet zo objectief.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 22:37
Over het algemeen is bijna niemand dat :) Genoeg mede PSVers zijn dat ook niet, of zie je dat zelf niet?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Tuurlijk zie ik dat ook wel, maar de meesten die al een tijdje rondlopen, kan je vaak ook wel zien aan de likes doen niet zo denigerend. Dr zijn zat mensen die niet objectief zijn van beide kanten. K geniet er zelf ook wel van om iemand op een respectvolle manier te stangen. Maar aan sommige structurele trollen heb ik een hekel gekregen. K zal echter alleen een PSV trol terechtwijzen als deze écht te ver gaat. Anders reageer ik er gewoon niet op of probeer ik t een beetje te remmen.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:41]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:35
Excuses joh, was maar geintje zoals Bartje door Clutsy dat ook is. Het schelden van Forza wordt hier niet door gerechtvaardigd.
Vind ik leuk
Niels92 +33993
zondag 10 februari 2019 om 22:38
Schelden is dat nooit, maar zoals ik zeg dat gebeurt andersom ook en dan hoor ik er nooit iets over :)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:42
MLM scheldt niet.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:01
Was een dikke vette pingel!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:03
Dat zeker, de jong werd al uit balans gebracht en kan nooit optimaal koppen omdat dat duel oneerlijk gegaan is. Maar goed. Boekeltje heeft ons daarna weer gematst. Uiteindelijk slikken we de 2 verliespunten maar...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Das hele probleemde beste man marchandeert. Willen allemaal beetje alla basje “ik wil graag aandacht en bepaal mn eigen regels wel” ook een beetje in de aandacht komen. Vreselijke arbitrage vandaag weer
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:07
Hoort niet te kunnen, Var Makkelie faalde gewoon compleet bij die penal. Dat boekel zich dan noodgedwongen voelt om ons te redden is dan natuurlijk ook triest.

Heb net gelezen dat Makkelie dit ook een penal waard vond dus mn eerste statement kan de prullenbak in... Als je de Var niet gebruikt waarom hebben we hem dan? Waar slaat dit dan op, eerst Gozubuyuk en nu Van Boekel...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:21
Gaat om interpretatie, makkelie is by far de beste VAR en die roept je niet voor niets. Beste maat weet afschaffen, het duurt en duurt en worden nog fouten bij de vleet gemaakt. Jammer
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:23
Het probleem is dat mensen als Serdar Nijhuis en Van Boekel nu opeens hun iegen regels gaan bedenken, ze kunnen t niet hebben dat iemand die de beelden 7x ziet een betere conclusie kan trekken blijkbaar. Bij dat eerste penal moment heeft Van Boekel toch niet eens gekeken?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Nee hij zegt in een interview dat Makkelie zijn waarnemingen bevestigde 😂😂. Hij zou tegen De Jong hebben gezegd ja je bent eenmaal lastig te verdedigen hahaha raap me op aub
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:32
Gaat toch echt nergens over , echt dramatisch ...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:33
Hahaha word steeds enger, krijgen steeds meer basjes
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:15
en Dumphries dan?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:26
Da zeg ik, we werden gematst, tuurlijk was dat een penal.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:03
De Jong moet zich meer met het voetbal bezig moeten houden in plaats van met de scheids. Als hij dat zou doen zou hij niet zo afgeleid zijn en zou hij er dit seizoen nog wel wat meer ingeschoten hebben.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:03
20 goals... topscoorder ed. Vind je Luuk dan zo goed of jezelf zo realistisch?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:13
Beiden.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:16
T maakt me niet zoveel meer uit, toen ie uit vorm was en de aanvoerdersband had was t vaak ergerlijk, maar nu hij bijna alle meters maakt is het een goede zaak dat hij aanvoerder is.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 23:21
Luuk is ook een geweldige aanvoerder, hij gaat altijd voorop in de strijd en neemt daar vaak het hele team in mee.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:04
Ja hoor. Topscorer Eredivisie wat lul je nou.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Zeker topscorer maar ik zeg dat hij er alleen nog wat meer ingeschoten zou hebben. Hij ligt te vaak te mauwen en daardoor haalt hij zichzelf uit zijn spel.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:07
Niet mee eens. Scoort vorige week en deze week bijna alle goals van PSV
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:08]
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:12
Zeg toch niet dat hij niet scoort? Zeg ook niet dat ik hem niet goed vind!! Zeg alleen dat hij in sommige wedstrijden te veel met de scheids ligt te vervelen. Vandaag eerste helft ook en haalt zichzelf daarmee uit het spel. tweede helft niet en maakt twee goals.
Vind ik leuk
Busk +1668
zondag 10 februari 2019 om 22:14
Mee eens.
Luuk de Jong is veel waard voor PSV.

Maar ligt bij het minste geringste op de grond te rollen,en zich continu te beklagen bij de scheids.

Dat maakt het voor een neutrale toeschouwer een vervelende voetballer.
Vind ik leuk
Hank1 +531
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Hij heeft er iid nog niet veel gemaakt....
Vind ik leuk
Chucky +865
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Nog meer...?
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:06
Ja ben er van overtuigd. Is op het moment de beste op de Nederlandse velden.
Vind ik leuk
1904088 +722
zondag 10 februari 2019 om 22:06
Je hebt het over Den Bosch denk ik.
Vind ik leuk
fcdb 67 +2525
zondag 10 februari 2019 om 22:09
? Het is toch zo. Hij ligt te vaak met de scheidsrechter in de clinch aks het niet loopt. Als hij die energie in de wedstrijd steekt dan zou hij nog meer doelpunten maken dan dat hij nu al gedaan heeft.
Vind ik leuk
Jan ref +1321
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Idd hij jankt teveel tegen de scheidsrechter en dan kan ie wel aanvoerder zijn maar eens dan houd het op ik heb ze er in mijn wedstrijden ook bij en dan zeg ik nu is genoeg en anders geef ik je geel zelfde als om kaarten vragen daar ben ik makelijk in vraag je om een kaart dan krijg je hem (maar dat heb ik voor de wedstrijd al besproken)
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:03
Zeurt te veel en te vaak maar dit was gewoon een 100% pingel. V Boekel niet eens nar de KKD sturen, man is incompetent.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:05
Het moet idd eens afgelopen zijn ...dat gehuil.

Dit heeft de beste spits van de eredivisie echt niet nodig
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:06]
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
zondag 10 februari 2019 om 22:35
Die loopt nog een half jaartje bij Feyenoord 😉
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:17
Zat ook te twijfelen, maar hij speelt en scoort vooral minder !
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19642
zondag 10 februari 2019 om 22:06
Overduidelijke schwalbe van de Jong ... 😂
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:06
Grap 🧥
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +19642
zondag 10 februari 2019 om 22:10
😂
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:12
Luuk de Jong kan zijn naam beter veranderen in Lucia de Jong. Luuk ligt vaker dan een gemiddeld hoer.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:26
Je zou je naam moeten veranderen naar Verstandisgoed en dan nog eens een keer naar jezelf kijken...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Hoezo? Een beetje weerstand en meeste boeren worden weer gek en kruipen massaal weer in de Calimerohouding. Waarom happen ze toch altijd zo snel in regio Eindhoven.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:31
Je noemt ons calimero’s maar jij denkt zeker ook volwassen te zijn met je Lucia de Jong... als er een team is dat als een spel diva’s spelen is Ajax. Maar daar heb ik je gisteren ook niet over gehoord. Kritiek hebben op anderen is simpel, kritiek hebben op je eigen team is moeilijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:33
Deze Divas doen anders vrolijk nog mee in drie competities. Waarom toch altijd weer die Calimero houding in Eindhoven. Stop om alles te vergelijken met het grote Ajax.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:36
K zou t eens moeten proberen, kritiek uitoefenen op Frenkie de Jong ofzo kijken hoe snel de haat mijn kant op komt. En k weet niet of ze nou nog vrolijk meedoen in de CL, k hoop t tenminste voor ze anders gaan ze der wel heel snel af.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:37
Ja maar niemand wil er overheen , zelfs niet voor niks . Misschien vandaar de frustratie ? 😋
Vind ik leuk
keesje s +452
zondag 10 februari 2019 om 22:07
En dat gejank van jou... Misselijkmakend
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
zondag 10 februari 2019 om 22:09
Zegt de moraalridder himself, hij kleed gemiddeld een halve selectie uit per wedstrijd.
Vind ik leuk
Einstein71 +501
zondag 10 februari 2019 om 22:11
Goed voorstel Luc! Dan ook consequent een gele kaart trekken wanneer je ten onrechte met veel misbaar naar de grond gaat, want dat is net zo irritant! Ook dat moet eens afgelopen zijn!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Dan gaat ie beugelsdijk voorbij met kaarten 😜
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:11
Allergrootste jankbal van onze Eredivisie. Misselijk makend hoe hij altijd met dat jankgezichtje anderen een kaart probeert aan te naaien.
Vind ik leuk
HJR +8955
zondag 10 februari 2019 om 22:12
Hij heeft nu wel een punt natuurlijk. Maar het komt ook een beetje door hem zelf, door constant te zeuren en zeiken, denk je als scheids heb je hem weer. En het is zo zonde hij heeft het in de Eredivisie niet nodig.
En ja ook andere spelers van alle clubs zeuren en zeiken.
Vind ik leuk
Justin Kees +1321
zondag 10 februari 2019 om 22:13
De Jong moet om te beginnen zelf eens ophouden met zijn handen te gebruiken. De enige reden dat die slome weg kan lopen van zijn verdedigers, is het feit dat hij ze elke keer eerst een enorme duw geeft, op het moment van aangaan. Verder moet hij eens ophouden met janken en klagen bij de scheids, want hij springt zelf steevast in iemands rug bij een luchtduel dat hij niet kan winnen. Hij speelt zelf niet fair, dus ook niet jammeren dat anderen hem met gelijke munt terugbetalen.. bovendien liet hij zich kinderlijk vallen, toen hij zag dat de bal niet voor hem was.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:13]
Vind ik leuk
Rood&wit +4252
zondag 10 februari 2019 om 22:14
Hahaha hoor wie het zegt loopt altijd te mekkeren en te miepen in het veld en is er zelf ook niet vies van om aan een shirt te gaan hangen of een smerig elleboog uit te delen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:19
Inderdaad gewoon lachwekkend die Luuk de Jong. In het Buitenland al twee keer kei hard gefaald. Hij heeft het hier wel naar zijn zin omdat niemand hem durft aan te pakken.
Vind ik leuk
ludoboy +421
zondag 10 februari 2019 om 22:22
Luuk draait een heel goed jaar tot nu toe maar hier doet hij zijn zielige / sullige hoofdje eer aan. Niet zo zeuren in de media dat doe je namelijk op het veld al genoeg!
Vind ik leuk
Xtacy +538
zondag 10 februari 2019 om 22:15
Helemaal gelijk,

Was dit op t middenveld gebeurd dan was t een vrije trap en nu te licht voor een penal?

Overtreding is overtreding

Schande...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:27
Schande dat de jong nooit een kaart krijgt voor zijn theater/matennaai/zeik obsessie
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:53
jeetje.
Nieuwe kindje van "Keizerout"
nu
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 11:51
Vriend, dit shirtje trekken staat daar totaal los van.

Als je zo redeneert,omdat hij theater maakt matenaait en zeilt geef ik m geen overtreding mee, ben ik blij dat jij geen scheids bent.

Overtreding is een overtreding rest heeft er totaal niets mee te maken!
Vind ik leuk
Vamos7 +10210
zondag 10 februari 2019 om 22:16
Was gewoon 1000 procent strafschop was ook de enige voorin die een voldoende halen Bergwijn en Lozano haalt hun niveau niet.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 22:17
Luuk mag dan voor zijn tegenstanders een etterbak zijn en vaak zelf vaak vol duels ingaan en daardoor ook zeg wel eens iets uitdelen. Toch heb ik het idee dat Luuk de Jong langzaam aan vogelvrij is. Enkele weken geleden ook al weer, een speler die een kopduel aan gaat met zijn elleboog recht vooruit. Niet alleen een overtreding maar ook nog eens gevaarlijk. Dat wordt maar weg gewoven.

Vandaag ook, hij wordt niet even vastgehouden maar de hele tijd. Shirt over zijn hoofd. Met het blote oog te zien, met de VAR ook en dan doodleuk zeggen; heb het gezien maar niet voldoende voor een strafschop. Dan kan je nooit een penalty meekrijgen als de Jong zijnde.
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 11:52
Zon scheids moet nooit meer fluiten totale onzin!
Vind ik leuk
MojoRisin +14672
zondag 10 februari 2019 om 22:19
Daar heeft hij zeker gelijk in..
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 22:29
Elke aanvaller doet dat net zo hard als elke verdediger.
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 11:55
Lol zinloze reactie dit

Kunnen ze meteen shirtje trekken uit de regels schappen want iedereen doet t.

Elke situatie staat op zich en moet zo beoordeeld worden, niets meer niets minder.
Vind ik leuk
repeP +2106
maandag 11 februari 2019 om 12:26
Hoezo zinloos? Is de realiteit. De Jong doet het echt niet minder dan verdedigers het doen hoor.
Vind ik leuk
Xtacy +538
maandag 11 februari 2019 om 15:47
Nogmaals

Wat de jong doet voor of na dot shirtje trekken van letchert heeft er totaal niets mee te maken

Elke situatie moet je afzondelijk beoordelen en niet gaan lopen plussen en minnen daar ben je scheids voor!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:20
Wie haalt de balk uit zijn oog? Hij gaat zelf ook altijd het duel aan en duwt en trekt dan ook geregeld...
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 22:21
Je kunt ook gewoon doorlopen, dat b-merk shirt gaat wel kapot.... en Utrecht had zeker een penal moeten hebben of niet Luuk? Luuk?? " Nee want ik kreeg er ook niet 1......"
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:26
Onsportief mannetje die Luuk. Als je die met Siem de Jong vergelijkt zegt genoeg.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Klopt. Dat doet echter niets af aan de pingel die hij mee had moeten krijgen. Dat krijg je als de scheids gaat loprn marchanderen. Had gewoon in beide situaties een pingel gegeven.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 23:28
Hij marchandeert zelf ook! Utrecht verdiend geen penal omdat hij hem niet krijgt....en hijbdoet nu wel zielig maar hij houdt zelf ook net zoveel vast...
Vind ik leuk
phritzzz +4266
maandag 11 februari 2019 om 04:22
Ach schei toch uit. Als je niet objectief kunt kijken zeg dan niets. Zuivere pingel tegen Luuk. Wat moet hij dan doen? Hij wordt overduidelijk aan zijn shirt getrokken als je dat niet ziet.....
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
maandag 11 februari 2019 om 07:56
Zeg ik ergens dat het geen penal was dan? Hij doet het alleen wel erger lijken omdat hij stopt en bukt maar vasthouden is vasthouden. Hij moet alleen niet doen of hij heilig is, elk duel in de 16 of waar dan ook krijgt de verdediger eerst een duw of een elleboog in zijn nek. Het ging mij er om dat hij gewoon glashard zegt dat Utrecht geen penal verdiend omdat hij er ook niet 1 kreeg!?! Kom op zeg, wat is dat nou voor criterium?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:21
In 1978 traden de Argentijnen aan als getailleerde tuinslangen met een sartoriaal hoogstandje. Hun weergaloze hansopjes kleedden af als nauwsluitende wetsuits.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:42
Ja lekker terzake ......
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 07:51
De subtiele relatie met de redactionele kop spreekt uiteraard uitsluitend fijnproevers aan.
Vind ik leuk
Hulsink +563
zondag 10 februari 2019 om 22:24
Het is voor mij onbegrijpelijk dat een scheidsrechter niet tegen het steeds vaker shirt trekken optreedt. Consequent tegen optreden en binnen korte tijd zijn we van dat probleem af!
Vind ik leuk
bert +460
zondag 10 februari 2019 om 22:48
Maar je hoort niet een PSV man over die sombrero man lozano dat hij weet ik hoeveel speler een rode of gele kaart heeft aangesmeerd en maar huilen hele wedstrijd armen in de lucht en maar klagen he scheids dit of dat
Vind ik leuk
Koenbres +1908
zondag 10 februari 2019 om 22:24
Heb het niet gezien dus geen idee of het penal is maar wat een heerlijke uitleg zeg haha, volgende keer Messi maar een schop geven en dan naar de scheids lopen 'ja hij is nou eenmaal moeilijk te verdedigen'
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:27
Dat eeuwige zuigen tegen de scheidsrechter over elk dingetje moet ook eens afgelopen zijn, Luuk!
Dat is ook je collega naaien!
Vind ik leuk
repeP +2106
zondag 10 februari 2019 om 22:28
Alsof aanvallers niet trekken aan shirts van verdedigers.
Vind ik leuk
Guust +6091
zondag 10 februari 2019 om 22:30
Dat gejank tegen de scheids en die mateloos irritante handjes 80 minuten lang in de lucht ook Luuk. Misschien een aantal collega”s en je trainer ook eens aanspreken over dat slachtoffer spelen. Bij Ajax hebben we Tadic die hetzelfde doet, kijk eens terug en doe er iets aan. Maar gelukkig doen de verdedigers van PSV dat niet dat vasthouden, en jij zelf ook niet als je een hoekschop tegen hebt.
Vind ik leuk
Cantona +1340
zondag 10 februari 2019 om 22:31
Hij wordt op het laatst omhoog getrokken of naar voren maar valt naar achteren , beetje raar.
Verder heeft hij wel gelijk, maar aan de andere worden we ook wel een beetje te slap en zeiken we teveel.
En laten we eerlijk zijn hij is er ook een ster in.
Vind ik leuk
Vak-DD +12110
zondag 10 februari 2019 om 22:33
Dat gezeur elke keer van spelers, het is voetbal en geen korfbal. En zoals zijn teamgenoot dumfries al zei, het is een mannelijke sport.
Vind ik leuk
BS +1330
zondag 10 februari 2019 om 22:37
En dat gezeik wat jij de hele wedstrijd bij de scheidsrechter doet moet ook eens afgelopen zijn
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Hij moet eens blijven staan.
Vind ik leuk
BS +1330
zondag 10 februari 2019 om 22:44
Ik erger mij kapot aan die Luuk de Jong, het hele seizoen al, en maar klagen en liggen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:39
Dat moet hij eens tegen zijn eigen verdedigers zeggen.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:46
Idd dat dus ...
Vind ik leuk
FFkijken +164
zondag 10 februari 2019 om 22:43
als hij dan zelf eerst eens het goede voorbeeld gaat geven
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:43
Dat vallen zonder dat je ten val gebracht wordt en het zeuren tegen de scheidsrechter om alles dan ook
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:44
Hij jankt weer, was in het stadion aanwezig, bij elke beslissing staat die met zijn handen in de lucht en maar klagen, janken en zeuren, met afstand de grootste zeurpiet in de eredivisie. Hij laat zich ook weer vallen als een hert wat afgeschoten word, hij voelt contact en boem liggen is zijn motto, bah!
Vind ik leuk
bert +460
zondag 10 februari 2019 om 22:45
Het zijn en blijven calimero’s Janken huilen bleren ,je wordt er kots misselijk van
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:47
Vreselijk irritant !
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zondag 10 februari 2019 om 23:07
en weer 2 x scoren , wat een superspits voor psv
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 23:41
Beste spits van de Eredivisie. Daarna RVP, daarna Jorgensen. Daarna lange tijd echt helemaal niemand, en dan die prutsers van Ajax een keer, als ze weer eens een goede dag hebben 😂
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:22
Goede spits ja, maar dat gezeur en gejank heeft die echt niet nodig
Vind ik leuk
bert +460
zondag 10 februari 2019 om 22:44
Zijn ze weer aan het huilen.heeft iemand een Calimero iets aan gedaan.wat dacht je dat je ploeggenoten doen .weet je wat afgelopen moet zijn .die sombrero man uit Mexico dat maten naaien wat hij doet gele rode kaarten hij smeert ze als boter op het brood oh zo makkelijk
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:47
We hebben zulke goeie aanvallers,dat ze alleen maar met overtredingen zijn af te stoppen.
En als een scheids het dus gaat toegeven dat je te goed bent zodat ze overtredingen mogen maken is dat toch wel even de omgekeerde wereld.
KNVB ajax zelfs met var,overal waar miljarden in omgaan is fraude aanwezig.
Blij dat we ondanks al die troep,toch nog een punt uitlopen,PSV is gezegend.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:49
Haha, jij tikt echt niet meer goed, 2e doelpunt psv gemist ? Malen vorige week gemist?
Natuurlijk eens een wedstrijd tegen 11 is een vreemde zaak.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:47
De jong is meestal de eerste die aan het shirt hangt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13368
zondag 10 februari 2019 om 22:49
Ach de Jong, je hebt al zo vaak een onterechte strafschop uitgelokt, nu krijg je eens een keer een "terechte strafschop" niet, een soort koekje van eigen deeg dus........eet smakelijk !
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:49
Hij moet gewoon niet zo zeiken, 9 van de 10 overtredingen begint hij zelf, dan kan je zeggen dat is slimmigheid en dat is het ook maar dan moet je niet lopen janken balken als het een keer niet lukt. Al was het natuurlijk wel een penalty.
Vind ik leuk
fcfc +384
zondag 10 februari 2019 om 22:50
Misschien moet hij in een broekpak spelen. De pot verwijt de ketel weer eens.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 22:52
Jankerd😭
Vind ik leuk
Bizzy +23321
zondag 10 februari 2019 om 22:56
Gelukkig begint morgen weer school en kun je je tijd doorbrengen bij de naschoolse opvang.
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zondag 10 februari 2019 om 23:05
'dat hij nu eenmaal moeilijk te verdedigen is'.......

Messi ook maar nooit een pingel meer geven dan...wat een onzin reden is dat dat
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zondag 10 februari 2019 om 23:09
Als je de reacties hier zo leest zit dit topic vol met amsterdamse luuk de jongetjes dus
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:15
De Eindhovense Tadic
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zondag 10 februari 2019 om 23:17
Ha onzen luuk is baas , loopt bijna 1 op 1 , tadic zou willen dat ie zo n winnaarsmentaliteit had
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 23:44
Dusan 'Gevouwen Handjes' Tadic zou willen dat hij een tiende van de mentaliteit van Luuk had. Als het niet loopt kan hij alleen smeken🙏
Vind ik leuk
stratumseind +191851
zondag 10 februari 2019 om 23:46
Susan tadic is een mooi weer voetballer vergeleken bij onzen luuk.
Die trekt de kar tenminste als het nodig is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:11
Deal Luuk! Meteen geel voor geven. Maarrrr....dan ook meteen geel als een speler (jijzelf bijvoorbeeld) weer eens onterecht als een kleuter bij de scheids gaat lopen janken bij zo ongeveer iedere overtreding.
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
maandag 11 februari 2019 om 06:18
Precies.
Of gewoon minder janken van beide kanten. Wordt het meteen iets mannelijker van. En grote mond tegen de scheids = geel.

Doen dit 1 seizoen en ze stoppen er meteen mee. Ik heb 1 keer bij Rugby een grote mond gehad tegen de scheids: mijn coach sleurde mij van het veld. Nooit meer gedaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:19
Wij zijn het eens!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 10:23
Dan had die elke wedstrijd geel gehad
Vind ik leuk
Toon N +300
zondag 10 februari 2019 om 23:37
Dat gejank moet eens ophouden. Dat gezicht staat al bij voirbaat op standje: huilen? Als hij iemand voelt gaat hij al liggen, alleen maar om een penalty te krijgen..niet om de bal nog te bereiken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 23:58
Verbeter de wereld en begin bij jezelf...
Vind ik leuk
DeNeutrale +187
maandag 11 februari 2019 om 00:06
Vorig week is hier nog een penalty voor gegeven en het derde doelpunt van Vitesse werd ongeldig verklaard. Dat van Boekel dat in de tweede helft compenseert, is hem heel kwalijk te nemen. De overtreding op Luuk (penalty) zou de gelijkmaker betekenen, waardoor je nog ruim 1 uur hebt om op zoek te gaan naar een tweede doelpunt. Doordat het 2 - 0 werd en niet 1 - 1, werd er haastig gespeeld door PSV, wat resulteerde in verkeerde passes.
Vind ik leuk
Humberto01 +790
maandag 11 februari 2019 om 00:54
De Jong ben jij nu zo onnozel kerel. Jij maakt je ook zelf hier schuldig aan. Hoe vaak zit jij, in een duel, dan niet aan het shirt van de verdediger te trekken? Dat doen bijna alle spitsen, ze willen weten waar hun tegenstander staat als ze over de grond worden aangespeeld. Ze staan dan met de rug naar hun verdedigers en het eerste wat ze doen is hun arm naar achteren doen en zich aan het shirt vasthouden. Hou op met je gezeur De Jong, huilebalk 😬
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 00:56]
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
maandag 11 februari 2019 om 06:16
Oplossing: strakke spandex shirts.
Zeer lastig vast te pakken.
Vind ik leuk
Humberto01 +790
maandag 11 februari 2019 om 08:48
Nog beter, helemaal geen shirt aan en voor de wedstrijd even door een bodypaint machine😊
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
maandag 11 februari 2019 om 09:30
Alleen bij de leeuwinnen graag 😁😜
Vind ik leuk
Humberto01 +790
maandag 11 februari 2019 om 10:04
Oké maar wel met een string aan. Liever een string dan een kale poes toch!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:18
Lol..
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 01:37
Alsof Lucia de jong dat zelf niet doet!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 05:15
Ik wordt een beetje misselijk van al die irritante ajax zuigers.
Reageer toch eens een keer normaal in plaats van altijd misselijke opmerkingen te maken.
Maak ze maar over je eigen ballerinas en over het paard getilde snotneuzen.
Vind ik leuk
RR12 +660
maandag 11 februari 2019 om 05:41
Heel veel hypocrietere uitspraak krijg je niet meer dit seizoen.
Vind ik leuk
B. Alrond +1860
maandag 11 februari 2019 om 06:15
Oneens.
Het moet afgelopen zijn met vallen na shirtje trekken.

Ik ken verder geen enkele sport waarbij mensen vallen als aan het shirtje wordt getrokken. Het is nep en aanstellerij.

Afgelopen weekend 6 nations gekeken: van de 17 keer shirtje trekken liepen er 17 vrolijk verder.
Ook in de NBA wordt er wel eens aan shirts getrokken: wordt niet eens opgemerkt.
Vind ik leuk
Caniggia +1155
maandag 11 februari 2019 om 06:18
Meestal begint het andersom en houd De Jong eerst zijn handen niet thuis om een tegenstander uit te lokken.Maar dat vergeet hij voor het gemak maar even.Hij is gewoon een jankerd die ook direct om kaarten gaat lopen vragen.
Daar moet een scheids eens tegen optreden.Net zoals dat gezeur van Van Bommel
Vind ik leuk
Hertogtwan +465
maandag 11 februari 2019 om 06:33
Als je geiten wil hoeden, dan moet je in Eindhoven zijn!! Heilig boontje, viel allemaal wel mee... hij moet gewoon eens een duel aangaan I.p.v. gelijk gaan huilen.
Vind ik leuk
munkikiii +196
maandag 11 februari 2019 om 07:42
Weetje wat eens afgelopen moet zijn dat gezeik en gezeur de hele wedstrijd van jou tegen de scheidsrechter !!! Hoop dat je beide poten breekt zeurzak
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:26
Ik vind dat jij gelijk heeft, dat gezegd hebbende... Ik zie hem zelf ook vaak toch dingen doen die niet mogen... schwalbes bijvoorbeeld! Zullen we daar ook met zijn allen mee stoppen dan?
Vind ik leuk
jayc +75
maandag 11 februari 2019 om 08:57
Zuiger! Net zo'n zeurkont als zijn trainer.
Vind ik leuk
ajaksiet +1082
maandag 11 februari 2019 om 12:25
Geef die jongen een nieuw shirtje en een schone pamper aub.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:25]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws