Van Boekel verdedigt beslissingen: 'Wiedemeijer is er al lang uit hè?'

Van Boekel verdedigt beslissingen: 'Wiedemeijer is er al lang uit hè?'

Gepubliceerd: zondag 10 februari 2019 om 19:59zo 10-02-2019 om 19:59

Arbiter Pol van Boekel baarde zondagmiddag opzien bij FC Utrecht-PSV. De Limburger besloot om aan beide kanten geen strafschop te geven: Van Boekel keek de beelden van de glijpartij van Denzel Dumfries nog terug, maar bleef bij zijn beslissing.

Voor rust werd Luuk de Jong aan zijn shirt getrokken door Timo Letschert. Volgens KNVB-woordvoerder Reinold Wiedemeijer gaf VAR Danny Makkelie het advies om voor een penalty te fluiten, maar Van Boekel stelt dat dit niet het geval was. "Ik zag dat Letschert De Jong vasthield. Toen heb ik naar de VAR gecommuniceerd: er werd vastgehouden, maar te weinig voor een strafschop. De VAR heeft zijn werk gedaan en aan mij bevestigd dat het klopte wat ik gezien had", laat hij weten aan FOX Sports. "Ik denk dat je hem kunt geven, maar dat je hem niet moet geven."

Vlak voor tijd gleed Dumfries weg in het eigen strafschopgebied en kegelde hij tegenstander Simon Gustafson onderuit. Van Boekel ging vervolgens naar de zijlijn om de beelden bekijken. "Ik zag precies hetzelfde als wat ik op het veld zag. Dumfries gleed weg en vervolgens is er contact. Maar als je zo wegglijdt... Dat vind ik heel ongelukkig. Net zoals bij De Jong: je kunt hem geven. Maar ik vond het heel ongelukkig en geen bewuste overtreding van Dumfries."

De leidsman werd nog door interviewer Hans Kraay junior geconfronteerd met de uitlatingen van Wiedemeijer, die vond dat Van Boekel twee penalty's had moeten geven. "Dat mag. Maar hij is er ook al lang uit hè?"

Lees ook: KNVB: Van Boekel sloeg advies van VAR Makkelie twee keer in de wind

Plaats een reactie

Uitvak030 +382
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Dat hebben we gezien ja.....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:01
Hahaha, wat een malloot.
Vind ik leuk
Retweet +679
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Opdracht uit Zeist...
Vind ik leuk
dhrwobo +41041
maandag 11 februari 2019 om 09:05
Nee. Dit was gewoon zelfcorrigerend gedrag van hem. Hij had in de rust spijt dat hij die pingel op Luuk niet gegeven had, en dit was zijn wegstreep-momentje. En heel eerlijk.... zouden meer scheidsrechters moeten doen. Hij ziet zijn fout in, kan het niet meer herstellen door die pingel op luuk alsnog te geven, maar kan wel de andere partij dan ook geen pingel geven. Zo ben je in ieder geval consequent en heb je minder invloed op de wedstrijd. Alleen zullen azijnzeikers wel vinden dat alleen utrecht een pingel had moeten hebben....
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:02
PSV moet altijd een beetje geholpen worden door de arbitrage, staan niet voor niets bovenaan.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:05
Denk het ook. Dank je KNVB. Tjonge
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 20:08
Dat kunnen we van jullie al meer dan 1000(!) dagen niet zeggen. Topclub onwaardig eigenlijk..
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 20:28
Wat een onzin,ajax heeft wel fuore gemaakt in europa. psv zal nooit dat niveau berijken.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 20:38
Dus volgens jou is het als Nederlandse topclub niet onwaardig dat je al 1020 dagen niet meer bovenaan hebt gestaan in de ranglijst?

Ajax als Europese top is inderdaad geschiedenis. Ik maak mij geen illusies, PSV gaat dit ook niet meer worden.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 20:41
Neem nou bayern,real madrid,en liverpool worden toch ook niet altijd kampioen.
Vind ik leuk
SimonSays +6887
zondag 10 februari 2019 om 20:45
Dan noem je ook wat Nederlandse topclubs op zeg..

En daarbij: bovenaan staan op de ranglijst en kampioen worden zijn twee verschillende dingen, hè.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 21:39]
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 06:09
PSV - Atletico, was dat een halve finale CL? Wie had ook alweer de laatste Europese prijs? Ajax zal dat niveau nooit halen
Vind ik leuk
De Haan +479
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Je hoeft hem niet te geven nee... je moet! M geven
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:09
inderdaad : shirtje trekken is gewoon een pingel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:28
Je kan ook gewoon zeggen dat psv een beetje overlopen werd de eerste helft?

Zag je hoe boos van Bommel werd bij het tijdrekken en niet kunnen doorspelen. Maar in Eindhoven zijn die zelfde mensen als weer psv - groningen vergeten waar ook enorm werd tijdgerekt omdat het maar 2-1 stond. Zo komisch om te zien elke keer weer
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:29
Overlopen???

Utrecht is in de eerste helft 2 x bij zoet geweest en 2 x gescoord....noem jij dat overlopen?
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:35
Utrecht zetten continu druk waardoor psv er niet uitkwam. Dit zogenaamde psv was nog aan het nagenieten van de overwinning van Heracles op Ajax. Dat was ook goed te zien aan van Bommel toen hij werd geïnterviewd voor de wedstrijd.
Vind ik leuk
phritzzz +4266
zondag 10 februari 2019 om 22:42
Utreg druk zetten? Moehaha naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken dan? PSV had 75% balbezit, ook in de 1e helft. Twee kansen van de fc: één corner en die goal van Kerk na duidelijke overtreding op Lozano. Verder stond de bus in eigen 16.

PSV wist daar geen raad mee en speelde veel breed enzo maar druk van de fc. Nope.

Er was zelfs een fase dat PSV zoveel druk op de verdediging van Utreg zette dat ze de bal elke keer verspeelden. Kwam Advocaat boos uit de dugout...
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 22:43]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 08:26
Overlopen zeker niet. Eerder zeer effectief
Vind ik leuk
Rood&wit +4252
zondag 10 februari 2019 om 20:31
Dan mag je per wedstrijd wel 20 penalty's geven of 20 vrije trappen.
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 06:12
Dat geldt zowel voor het moment met de Jong als Dumphries
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:02
Volgwns mij is aan het shirt trekjen gewpon een oveetredingeneer van Boekel.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zondag 10 februari 2019 om 20:13
En iemand een scoringskans ontnemen ook toch? Of je nou uitglijd of niet, feit blijft wel dat de speler een scoringskans ontnomen wordt in het 16 meter gebied.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Allebei penal
Vind ik leuk
Werner1913 +10362
zondag 10 februari 2019 om 20:18
1-1 of 2-0 met de rust...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zondag 10 februari 2019 om 20:20
2-2 of 3-2 na 90 min...
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 06:13
Oh die van de Jong was geen pingel?
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 06:12
Allebei of allebei niet
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:03
En de avond bleef nog lang onrustig..............
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Omdat het zo irritant is.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:06
Juist zonder VAR is een fout gemakkelijker te accepteren en dus een stuk minder irritant
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:08
afschaffen die var wim , ik roep het al vanaf dag 1

willekeur willekeur willekeur
Vind ik leuk
De Haan +479
zondag 10 februari 2019 om 20:20
Of duidelijk naar je reglement kijken en eens duidelijke maatstaven gaan hanteren. Zo moeilijk is het toch niet.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:22
afschaffen

het is niet meer en niet minder dan een paar scheidsrechters (lees meningen) extra.

Verwarring vertraging ergernis en competitievervalsing.
Dat is wat heel die var teweeg brengt.
Vind ik leuk
De Haan +479
zondag 10 februari 2019 om 21:10
Altijd voorstander geweest. Maar als het zo moet... inderdaad
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:05
Voor jou niet Sesamstraat, hoogste tijd dus hup naar boven.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:07
och jee hebben we alles gehad komt het ook nog om de bocht piesen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:10
Oogjes dicht, snaveltje toe. Welterusten Pino.
Vind ik leuk
stratumseind +191850
zondag 10 februari 2019 om 20:10
welterusten menneke , doe de groeten aan je juf morgen
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:12
en jij aan je hamster.

Oeps, en vergeet ieniemienie niet.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:13]
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Moet jij niet op de pot en dan naar boven?
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 20:18
Boe praat je nu over je eigen clubje kwal.
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 20:19
Ik zou zeggen op de pot deken erom en schijten maar op je Ajax potje.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:21
Schijten en stront is jullie specialiteit als boeren.
Vind ik leuk
Nielsk +2209
maandag 11 februari 2019 om 06:15
We hebben hier te maken met een kleuter, tijd id antwoorden gelezen maar dit is echt niveautje aap noot Mies
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Het is wel mooi om te horen dat ze elkaar voor leugenaar uitmaken.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Geen opzet.
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Dumfries was een juiste beslissing maar de Jong had een strafschop MOETEN hebben, klaarblijkelijk probeerde de KNVB Ajax weer eens in het zadel te helpen.

Goed dat van Boekel er niet in getrapt is
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:04
PSV supporter?

De Jong gaat al liggen, als er op 100 meter een trein voorbij rijd.

Gele kaart voor toneel.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:05]
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 20:05
Nee een Ajax hater
Vind ik leuk
Kevinho +615
zondag 10 februari 2019 om 20:30
Goed dat je het zelf toegeeft. Daardoor is je mening ook gekleurd.
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 20:34
Ja gelukkig is de rest hier niet "gekleurd" 🤔
Vind ik leuk
Kevinho +615
zondag 10 februari 2019 om 20:47
Dat is echt de gedachtegang van een kleuter. Een ander doet het, dus ik moet het ook doen..
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 21:36
Dat is een stretch...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:08
Hahaha huilie huilie de Jong heeft deze wedstrijd meer gezegd en geklaagd bij Boekel dan de hele week tegen zijn vrouw
Vind ik leuk
Ikkuh +1343
zondag 10 februari 2019 om 20:09
Sinds wanneer is discussie over wel of niet strafschop gelijk aan "huiliehuilie" ?

Vind ik leuk
Spiegel +10898
zondag 10 februari 2019 om 20:14
Luuk de Jong is vrijgezel, dus is ook een beetje lastig om te klagen bij zijn vrouw.
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 20:21
Je kunt je natuurlijk afvragen waarom hij nog vrijgezel is...
Vind ik leuk
Spiegel +10898
zondag 10 februari 2019 om 21:19
Hij had 2 seizoenen geleden een vriendinnetje waar je beter mee op bed kon liggen dan met de griep hoor.
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 21:24
Ze had er blijkbaar snel genoeg van...
Vind ik leuk
Spiegel +10898
zondag 10 februari 2019 om 21:28
Ach Jozef, kan van Luuk zeggen wat je wil. Legt vandaag 2 goede en belangrijke in het netje, en staat alweer op 20. Snap dat onze concurrentie hem verafschuwd, maar ben blij met hem.
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 21:32
Dat snap ik wel.

Maar al met al valt de schade wel mee. PSV leed dus ook gewoon puntverlies toch?
Vind ik leuk
Spiegel +10898
zondag 10 februari 2019 om 21:36
Yup. Was uiteten met de schoonfamilie.

Zou eigenlijk verleden week gaan, maar toen was het feestvarken ziek, dus zonder de speelkalender te bekijken verzet naar vandaag 17:00.
Maar zo zonde dat psv nalaat in veiliger vaarwater te raken.
Vind ik leuk
Jozef +42697
zondag 10 februari 2019 om 21:38
Tja, zo zonde van Ajax gisteren. ...

Denk dat de race nog niet gelopen is nu.
Vind ik leuk
Spiegel +10898
zondag 10 februari 2019 om 21:53
We gaan het zien.

Denk het ook niet.

Er kwam een moeilijk van 3 wedstrijden aan voor psv, 9 punten daar en het was gespeeld, zeker gezien de uitslag gisteren. Nu kun je er maar 7 pakken en houd je het nog spannend.

Denk dat de onderlinge wedstrijd bepalend gaat zijn, niet zo zeer de kampioenswedstrijd, maar daarna is het voor de een of de ander het gewoon uitspelen van de laatste paar wedstrijdjes.

Dat denk ik.
Psv heeft de beste kaarten. Nu hopen dat we Ajax vandaag geen wildcard hebben gegeven...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:10
Mooi commentaar van Dumfries.
Discussie teruggebracht tot proportie
Vind ik leuk
"Mimi" +23993
zondag 10 februari 2019 om 20:03
Onzin.
Je was te lui te kijken bij ons en te bang hem te geven tegen ons.

2 clubs hadden een penalty moeten hebben, en 1 goal had mogen worden afgekeurd.

Dramatisch team daar in Zeist (ik tel de arbiter daar als onderdeel van. De VAR is natuurlijk niet de schuldige aan de penalties)
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Het Polleke van Boekel! Gewoon 2x mis jongen!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Gelukkig legt hij zijn keuzes wel goed uit...
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Van Boekel goed gedaan goed gefloten ,maar Sjakie zal hem Morres leren morgen ,die zal voorlopig niet meer fluiten.
Vind ik leuk
Fr071Fr1908 +1350
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Totale willekeur bij die aap. Wat een slechte scheidsrechter joh pfff
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:04
Wat een drama deze man
En dan je ongelijk niet toegeven
Of het nou per ongeluk is of niet hij ontneemt de utrecht speler een kans
Dit is echt ongelofelijk zuur al 2 weken achter elkaar
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
zondag 10 februari 2019 om 20:07
"Dat mag. Maar hij is er ook al lang uit hè?"

En nog ziet hij het beter!
Vind ik leuk
Kees Bman +4054
zondag 10 februari 2019 om 20:24
En terecht.
Vind ik leuk
Mad Max +1086
zondag 10 februari 2019 om 20:07
Pol mag op ons feestje komen hi ha ho, Pol mag op ons feestje komen hi ha ho.
Vind ik leuk
richard37 +1706
zondag 10 februari 2019 om 20:07
Bloed hond is het. Uitglijden mag geen reden zijn om geen penalty te geven. Bij het uitglijden pakt hij met de hand guatafason, dus bewust nog even vasthouden en dus overtreding. Hoe vaak wordt er niet gefloten voor een overtreding als iemand uitglijdt? Ik kan bog Heracles -psv herrineren waarbij drist uitglijdt en ongelukkig een overtreding maakt , consequentie: rood.

Dit mag nooit een reden zijn om hem niet te geven. Hij zet zichzelf echt voor lul.
Vind ik leuk
Mad Max +1086
zondag 10 februari 2019 om 20:57
Haha eikel
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:08
Er werd vastgehouden, maar te weinig voor een strafschop.
Er werd geschopt, maar met te weinig noppen voor een strafschop.
Er waren 100% strafschoppen, maar te weinig procent voor een strafschop.

Vind ik leuk
Kevinho +615
zondag 10 februari 2019 om 20:31
En jij kent overduidelijk de spelregels niet.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:16
Het was vrij naar 1984
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 20:10
Het zal voor hem een logische uitleg zijn, ik snap zijn gedachtegang enigzins maar hij zit beide keren fout.

Vasthouden in de zestien gebeurd vaker en lang niet altijd wordt er gefloten. Deze keer was het zo overduidelijk en zelfs al zou Luuk willen springen zijn shirt wordt bijna uitgetrokken. Als je het niet in een keer ziet kan je niks anders dan bij het zien van de beelden alsnog een pingel geven. Het zo opzichtig. Als de scheidsrechter zegt, ik heb het gezien maar te weinig voor een strafschop vraag ik me af wat er dan moet gebeuren. Shirt helemaal uittrekken en gestreken gevouwen aan de scheids overhandigen?

Zelfde bij het moment met Dumfries. Natuurlijk glijdt Dumfries uit en er is ook geen directe scoringskans. De bal stuitert naar de buitenkant toe. Het is geen opzet, het gladde veld maakt dat hij uitglijdt. Maar goed, ik heb nog nooit gehoord dat het reglement voorziet in 'ongelukkige weersomstandigheden'. Dumfries raakt de tegenstander en niet de bal. Dan kan je niks anders dan een strafschop geven.

Bij dat laatste geval ligt bovendien de fout ook bij Dumfries zelf die erg wild en ongecontroleerd de bal wil veroveren. Ipv het doel afschermen en de speler uit de zestien proberen te drijven.


Ik ben overigens benieuwd of er nog ergens herhalingen zijn van dat moment vlak voor de 2-0 waarbij Lozano onderuit gaat.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:11]
Vind ik leuk
Enden +4602
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Moment Lozano is bij studio sport geweest. Hoef je niet voor te fluiten. Natuurlijk met je comment helemaal eens
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:18]
Vind ik leuk
richard37 +1706
zondag 10 februari 2019 om 21:20
Mooi verwoord, maar bij Luuk ben ik het oneens. Wordt vaker getrokken en harder. Kijk maar eens bij corners en vrije trappen. PSV scoort ook vaak doordat viergever een blok zet. Dat mag van mij ook niet is obstructie. Dat zijn ergere vergrijpen. Dan moeten ze vaker fluiten.

Verder is een overtreding in de 16 niet tijd een penalty. Je kan ook een indirecte vrije trap geven in de 16.
Vind ik leuk
Shelbourne +5890
zondag 10 februari 2019 om 21:23
Leuk voor je. Het is in beide gevallen een penalty.
Vind ik leuk
richard37 +1706
zondag 10 februari 2019 om 21:43
Hahaha
Vind ik leuk
Mad Max +1086
zondag 10 februari 2019 om 21:54
Zwetser
Vind ik leuk
richard37 +1706
zondag 10 februari 2019 om 23:09
Kijk naar jezelf man
Vind ik leuk
Mad Max +1086
maandag 11 februari 2019 om 08:14
Spouw niet zo'n onzin man
Vind ik leuk
richard37 +1706
maandag 11 februari 2019 om 19:22
Dat vind ik van jou
Vind ik leuk
Mad Max +1086
maandag 11 februari 2019 om 19:54
Mooi ik zou niet willen dat je het met me eens zou zijn, je bent nog dommer dan Sjaak Swart.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:30
De aan 'vallende ziekte' lijdende De Jong wil élke wedstrijd een strafschop. Het is een grote zeikerd en een enorme eikel. Altijd maar zeiken en zeuren en altijd verongelijkt. Hopelijk wordt ie volgend seizoen naar Italië getransfereerd, daar zal ie nooit slagen en schoppen ze 'm echt doormidden, de prutser.
Vind ik leuk
Blindsy +17401
zondag 10 februari 2019 om 20:12
Karakterman. Ik geef hem gelijk.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:12
Dus niet alleen blind, maar ook behoorlijk dom, deze scheidsrechter...
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:15
Wat een idoot geef gewoonnje fouten toe
Vind ik leuk
Enden +4602
zondag 10 februari 2019 om 20:16
Ook al ben ik AJAX supporter. Zo'n scheidsrechter is toch echt schandelijk.
Hoe kan je met droge ogen bij je mening blijven. Dan ben je niet geschikt voor dit vak.

Over situatie de Jong. Hij vond het geen strafschop omdat de Jong stopte met lopen en daarom zijn shirt omhoog ging.
Waarom denkt die scheidsrechter in hemels naam dat de Jong stopt met lopen, misschien omdat er al drie seconden een volwassen gast aan zijn shirt hangt.

Vind ik leuk
mcmodd +26229
zondag 10 februari 2019 om 20:17
“Je kunt hem geven”, is dit het understatement van 2019? Als je hem kunt geven, geef hem dan ook. Laat dan de penaltynemer het beslissende moment bepalen. Je geeft dan beide ploegen nog een kans, de een die de pingel neemt, de ander die probeert de bal uit zijn doel te houden. En natuurlijk, ook Letschert veroorzaakt dan volgens de regels een strafschop. Als je ooit van dat shirtjetrekken af wil komen, laat het dan nooit zoiets zijn als: ja het was bijna niks. Van elkaar afblijven, anders een pingel. Helder, dat moet altijd voor de scheidsrechter gelden, hij moet helder zijn.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3534
zondag 10 februari 2019 om 20:19
Helemaal mee eens! Ongelooflijk deze momenten! Dumfries kon er niet veel aan doen, maar hierdoor voorkomt hij wel een grote kans van Utrecht. En bij Letschert zeggen dat het bijna niks was.. hij hield hem weer ik hoelang vast aan het shirt. Hierdoor kon De Jong ook de lucht niet in!
Vind ik leuk
LarsNL16 +3534
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Bewust of niet. Als hij hem onderuit kegelt is het toch gewoon een penalty?! Zelfde vind ik overigens bij dat moment met De Jong en Letschert. Heel dom gedaan van Letschert!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:17
Die fluit een paar weken in de KKD. Stumper eerste klas.
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:20
Heeft ook klap van de molen gehad
Vind ik leuk
Akela +70
zondag 10 februari 2019 om 20:21
Arrogante lul.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2705
zondag 10 februari 2019 om 20:22
Ach ja.. een beetje vastpakken mag :p
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:24
Ik doe altijd mijn best om objectief te zijn. In dit geval vind ik dat van de jong een duidelijker strafschop. Maar ik vind zijn opmerking na de wedstrijd wel getuigen van ballen hebben. Over je " baas" , ik hou niet van dat woord, zeggen dat hij er zo lang uit is en daarom niet goed kan oordelen. Geen kontelikker in ieder geval.
Vind ik leuk
Patje41 +1086
zondag 10 februari 2019 om 20:31
tja v Boekel... Brabant eerst
Vind ik leuk
De Liefhebber +11305
zondag 10 februari 2019 om 20:35
Het is geen Limburger, hij komt uit Vierlingsbeek. Da's behoorlijk Brabant. Is ook wel te zien in zijn beslissingen. Was wel een eind van huis, dat was ook te zien...
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 20:37
"Dat mag. Maar hij is er ook al lang uit hè?"


Tsja Pol, jij bent er al heel lang "in" maar je fluit nog steeds ruk.
Vind ik leuk
ficusje +2669
zondag 10 februari 2019 om 20:47
Het probleem is,het gaat overal te vaak fout.iedereen ziet het het,maar er word niets mee gedaan.
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 20:49
Tsja, maar wat wil je als Dick van Egmond je baas is. Kan leuk babbelen, maar die was me een partij slecht als scheids. Niet te zuinig.
[Reactie gewijzigd op zondag 10 februari 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
richard37 +1706
zondag 10 februari 2019 om 21:46
Idd. Haha. Wat was due slecht. Maar ja, wiedemeijer kon er ook wat van. Wil terug baar de Ab Schuurmans tijd
Vind ik leuk
Il Gordo +17299
zondag 10 februari 2019 om 21:49
Ja, Wiedemeijer... Ook zo'n sufpeen.


Types als Higler en Van Boekel zijn de Van Egmonds en Wiedemeijers van nu. Die Higler loopt ook altijd met een chagrijnige bek over dat veld. Ja, vind je het gek dat spelers niet snel iets van je aannemen?
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
zondag 10 februari 2019 om 20:45
Er is nu gezeik over de VAR, terwijl er eigenlijk maar lovende woorden over de VAR zouden moeten zijn vandaag tijdens deze wedstrijd.

Omgekeerde wereld

Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:46
Van Boekel liegt of Wiedemeier liegt.....
Wie van de twee????????

Maak de conversatie openbaar en het is einde carrière voor Pol?
Vind ik leuk
Axim +901
zondag 10 februari 2019 om 20:53
goede beslissingen 2 keer , de ene niet dan de ander ook niet omdat ze gewoonweg niet zwaar genoeg waren idd
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 20:56
Als Ajax supporter !
Voor de jong 100% een strafschop
En voor Utrecht ook !!
Vind ik leuk
zondag 10 februari 2019 om 21:09
Oprotten kut var
Vind ik leuk
Connie Veren +5629
zondag 10 februari 2019 om 21:11
omdat ze het goed zagen?
Vind ik leuk
4everfcu +5179
zondag 10 februari 2019 om 21:11
utrecht en de var haha wat een corrupt tyfuszooitje daar in zeist iedere week worden we genaaid en iedere week worden de topclubs geholpen wat een verbetering en andersom was hij natuurlijk 1000% op de stip gegaan dat weet iedereen inmiddels.
maar het verrast me iig niet ik had vd week al voorspeld dat we weer genaaid zouden worden door de var want top 2 club die moeten geholpen worden iedere week
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4634
zondag 10 februari 2019 om 21:24
" er werd vastgehouden, maar te weinig voor een strafschop."

En als het in de middencirkel gebeurt, wordt er wel gegarandeerd gefloten.

Je mag niet aan shirtjes trekken. Ook niet een beetje
Vind ik leuk
Gyrosregime +2705
zondag 10 februari 2019 om 22:04
Oef lekker sfeertje tussen die scheidsrechters :p ik stem voor eindbeslissing bij de VAR en die gaat er uiteindelijk ook komen!
Vind ik leuk
DjoDjo +207
zondag 10 februari 2019 om 22:10
Ik weet zeker dat als het andersom was geweest de l.l hem wel had gegeven, het lijkt Sinterklaas wel, de schijn heilige
Vind ik leuk
Stranger +6305
zondag 10 februari 2019 om 22:30
Zoals ik al meerdere keren aangegeven heb.
Er wordt teveel gemarchandeerd.
Een overtreding in het strafschop gebied hoe licht ook is een penalty.
een klap, elleboog of tikkie is rood.
een scorings kans ontnemen is rood.
Vind ik leuk
Romarioo +636
zondag 10 februari 2019 om 22:36
Als je daar een penalty voor moet geven kunnen we stoppen met voetballen
Vind ik leuk
ritje +554
maandag 11 februari 2019 om 08:27
hallo Mark van bommel is een Limburger! En van Boekel ook! dus het gunfactor speelt een rol? PSV heeft met van boekel altijd voordeel! mag niet gebeuren! mvg ritje
Vind ik leuk
ritje +554
maandag 11 februari 2019 om 08:32
hallo Om alle partijdigheid uit te sluiten had die limburger van Boekel deze wedstrijd nooit mogen fluiten! ( van boekel en van Bommel zijn Limburgers! ) Dus.gunfactor speelt een rol? mvg ritje
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 09:52
Wordt tijd dat jij ook gaat stoppen Polleke, je begrijpt er geen ene reet van, en het moet afgelopen zijn met je buurman bevoordelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws