Tadic waarschuwt collega's voor Real: Dat is toch bijna niet te geloven?

Tadic waarschuwt collega's voor Real: "Dat is toch bijna niet te geloven?"

Gepubliceerd: maandag 11 februari 2019 om 12:17ma 11-02-2019 om 12:17

Dusan Tadic is bang voor een 'keiharde afstraffing' tegen Real Madrid als Ajax zich aanstaande woensdag niet weet te herpakken na het debacle in Almelo. Zaterdagavond leverde de nummer twee van de Eredivisie een wanprestatie tegen Heracles. 

Woensdagavond komt het grote Real Madrid op bezoek in de Johan Cruijff Arena. De heenwedstrijd in de achtste finale van de Champions League staat op het programma. "Als we zo spelen als tegen Heerenveen, Feyenoord of Heracles, dan worden we keihard afgestraft", stelt Tadic in gesprek met De Telegraaf

"Maar we hebben dit seizoen tegen Bayern München en Benfica laten zien dat we wel als team kunnen aanvallen en verdedigen. Als we het niveau van die duels opnieuw halen, dan hebben we altijd een kans en kunnen we het ook Real lastig maken."

De Serviër weet dat Real Madrid 'er altijd staat' in belangrijke affiches. "Zo hebben ze de laatste vijf jaar maar liefst vier keer de Champions League gewonnen. Dat is toch bijna niet te geloven? Real is voor iedere wedstrijd favoriet. Tegen wie ze ook spelen. Alleen op bezoek bij Barcelona in grote vorm hebben ze misschien maar 50 procent kans."

Poll

Wat wordt woensdag de uitslag?

(19181 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +12327
maandag 11 februari 2019 om 12:22
Zet hij zichzelf op de bank?
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Dusan Taniets
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:26
Het word bij barca ook geen frenkie meer op zn rug!! Schijnt nu dat ze bankie op zn rug gaan zetten.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:27
"Mala Compra" lijkt mij nog beter.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32057
maandag 11 februari 2019 om 12:37
😂 Benkie de Jong
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Hahaha
Vind ik leuk
pietprecies +10391
maandag 11 februari 2019 om 12:41
Wel goed voor onze Benkierekening :-P
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Voor Ajax was het wél 68 miljoen..dus ik verwacht toch eerder ABN-Amro op zijn rug 😀
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:41
Hahahaha , deze is dan wel gewoon grappig , al is bij sommige Ajacieden de Amsterdamse humor tegenwoordig verdwenen .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:48
Ook al heb ik een Ajax hart is deze te grappig om niet te liken
Vind ik leuk
Ove +1725
maandag 11 februari 2019 om 12:45
De bank is te hoog gegrepen voor Frenkie,dat wordt tribune
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:45
Trebunie op zijn rug?
Vind ik leuk
oke dan +4527
maandag 11 februari 2019 om 13:14
@ ove. De tribune is hoger dan de bank
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:16]
Vind ik leuk
Fentas +473
maandag 11 februari 2019 om 12:28
Jezus wat slecht. Zelf verzonnen?
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 11 februari 2019 om 12:30
Tusan Dan Niets
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:05
Zeg dan niks XD
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:25
WAS psv dan zo goed? psv had gewoon moeten verliezen met 3-2 psv werd gered door de scheids! en de var
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 13:38
Neehoor dan was het 3-3 geweest . Als beide penalty benut zouden worden natuurlijk. Dus onnozele opmerking van je weer.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 15:22
PSV was inderdaad niet goed , maar zo slecht als Ajax speelt de laatste wedstrijden , heb ik PSV niet gezien dit seizoen .
En elke club word wel eens gered door de scheids en de VAR , of kijk jij niet elke wedstrijd van Ajax ???
Vind ik leuk
Nr14always +1372
maandag 11 februari 2019 om 16:02
We hebben de sterren van Eindhoven in CL gezien, Jullie verloren niet van Barcelona maar van Messi, en gisteren was ook weer geweldig 😂😂😂
Vind ik leuk
Jaxi +0
maandag 11 februari 2019 om 12:40
Ik hoop het waardeloze speler
Vind ik leuk
Mari +11736
maandag 11 februari 2019 om 13:27
Dit verdient hij niet.
De topscorer van Ajax op dit moment
Het gaat nu slecht(er) maar hem afmaken is niet fair.
Luuk scoorde een jaar lang niet.
Misschien dat de wk.vooronde Cl, CL, beker, competitie, trip naar de VS te zwaar is geweest. Ook geestelijk.
Ik vind ook dat het Nu met hem, met Frenkie, met Blind minder gaat.
Jammer dat ten Hag niet kiest voor vastigheid met Neres
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:23
Je maakt helemaal geen kans tegen Real Madrid, Dusan!

Eerst maar eens leren verdedigen want als het weer zo'n gatenkaas is als afgelopen zaterdag mag je blij zijn als je het onder de 0-8 houdt.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:24]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:28
Kan best dat ze er ineens weer staan....
Denk namelijk niet dat ze Real onderschatten of dat ze dan niet een stapje meer willen doen.
Vind ik leuk
NikosMachlas +1200
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Precies dit. De miljoenen voor de toekomst liggen in het verschiet nu zullen ze allemaal wel werken als een paard.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:32
Hier een kleine prognose;
8e minuut: intikkertje van Benzema.
9e minuut: de kopjes gaan weer hangen en er vallen grotere en grotere ruimtes binnen de ajaxdefensie.
Vanaf minuut 10: goal na goal voor Real. 0-4 bij rust. Na rust nog twee strakke assists van Onana op Vinicius jr. en een eindstand van 0-8
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:33
Zou toch geweldig zijn.
Vind ik leuk
pietprecies +10391
maandag 11 februari 2019 om 12:43
Voor psv wel ja want dan spelen we straks nooit meer CL en zal PSV dus ook niet meer af kunnen gaan als een gieter in Europa, hoewel, Osijek..
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:43
Och gossje onze neusjes zijn door in de mickey Mouse poule hoor haha.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:52
Mickey Mouse pool.. ga lampjes draaien in plaats van voetbal kijken als je het spelletje toch niet snapt.
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:53
Welke pool?
Vind ik leuk
Nvd88 +6187
maandag 11 februari 2019 om 12:39
En dat is dus de reden dat Heerenveen niet Europees speelt. Het scorebord heeft in zo'n geval niet genoeg cijfers.
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 11 februari 2019 om 12:47
Heeft Heerenveen überhaupt een scorebord?..daar gaat het toch nog met spijkerschrift? ;)
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
Nvd88 +6187
maandag 11 februari 2019 om 12:53
Een Heerenveen supporter die commentaar heeft op Ajax. Moet niet gekker worden, straks mogen alle kinderen nog stemmen en de volwassenen thuis blijven .
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:08
Dat Heerenveen waar jullie 4-4 tegen spelen met een begroting van 200 miljoen of meer😂😂
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 15:03
Op dit moment kunnen we beter Heerenveen sturen dan ajax hoor;)
Vind ik leuk
Nvd88 +6187
maandag 11 februari 2019 om 15:48
Als je dat echt denkt kan je je beter even na laten kijken. En dan bedoel ik niet je ogen.
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 11 februari 2019 om 12:44
Ik denk dat Heerenveen helemáál geen kans maakt om ooit tegen Real te mogen spelen Henkie! 😁🙌
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:13
Omdat in Amsterdam circa 1 miljoen inwoners wonen waar enorme grote sponers zitten waar de jeugdspelers 10 x zoveel zitten als in Heerenveen. Logisch he dat ajax veel beter is. Jullie kunnen klagen over meer concurrentie maar bedoel met zoveel inwoners een stadion van 53.000 niet kunnen vullen waarbij je bij Heerenveen een stadion vult met op moment 18.000 met inwoneraantal van 30.000 mag je doodschamen als ajax zijnde.
Jullie krijgen doordat allemaal zoveel geld meer.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:14]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:15
Omdat in Amsterdam circa 1 miljoen inwoners wonen waar enorme grote sponers zitten waar de jeugdspelers 10 x zoveel zitten als in Heerenveen. Logisch he dat ajax veel beter is. Jullie kunnen klagen over meer concurrentie maar bedoel mer zoveel inwoners een stadion van 53.000 niet kunnen vullen waarbij je bij Heerenveen een stadion vult met op moment 18.000 met inwoneraantal van 30.000 mag je doodschamen als ajax zijnde.
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 11 februari 2019 om 14:48
Correctie..in Amsterdam wonen nog geen 800 duizend inwoners. De Johan Cruyff Arena is áltijd uitverkocht met 53 duizend toeschouwers..check de cijfers op de diverse sites. Heerenveen heeft het altijd goed gedaan maar dus mis management gaat het al een tijd niet goed. Het stadion in Heerenveen zat vroeger áltijd goed vol, tegenwoordig halfgevuld. Kortom het kan wél maar er is iets structureels fout in Heerenveen! Buiten dat kan AZ ook zomaar kampioen worden met een klein stadion uit een kleine stad. Óók psv heeft een véél kleiner stadion dan Ajax en Feyenoord uit een kleinere stad maar worden laatste jaren vaker kampioen dan Ajax en Feyenoord. Dus ik wil maar zeggen dat je het daar niet allemaal op kan gooien en het geen garanties zijn. Ajax heeft inderdaad veel geld door oa spelers voor megaveel geld te verkopen. Feyenoord zit krap bij kas terwijl hun stadion én stad bijna net zo groot is als Ajax en Amsterdam om maar aan te geven dat dat allemaal niets zegt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:32
Het stadion van Heerenveen heeft een capaciteit die meer dan de helft is dan het hele stadje aan inwoners heeft.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 18:03
Wat jij allemaal opnoemt is veel groter dan Heerenveen. Alkmaar Rotterdam Eindhoven en natuurlijk Amsterdam zie dat een ado den haag daarnaast slecht presteert dat is dan appart. Maar ik zoek Amsterdam inwoners wel even op want precies weet ik het ook niet
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:23
Beter dat tadic gaat banken voor neres
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:29
Iedereen zegt de hele tijd dat Neres moet spelen, maar op basis van wat dan?
Tadic beschikt over veel betere statistieken en datzelfde geldt voor Ziyech.

Ajax had gewoon dat bod van 43 miljoen moeten accepteren.
Vind ik leuk
Pimman +9508
maandag 11 februari 2019 om 12:50
Tadic, Ziyech én Neres spelen as woensdag Henkie..maak je vooral géén zorgen over de opstelling van Ajax. Ik zou me meer zorgen maken om het financiële huishouden van Heerenveen😷😁😉
Vind ik leuk
1+1= +101
maandag 11 februari 2019 om 13:27
En bepaal jij dat bopje
Laat onze Marc nou maar schuiven die heeft jou advies echt niet nodig .
Mag hopen dat die betere club uit friesland weer terug komt kan jij je weer concentreren op Heerenveen of Thialf bopje
Vind ik leuk
Zegikniet +117
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Als deze man nou eens even bij zichzelf zou beginnen, dan zou dat al schelen. Wel grappig dat hij juist degene is die de waarschuwing geeft, degene die het meest verzaakt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Kijk eens eerst naar je eigen pannenkoek
Vind ik leuk
Benniewies +4375
maandag 11 februari 2019 om 12:29
13 goals 7 assist zijn geen matige cijfers
Vind ik leuk
Jesper Olsen +2785
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Tadic eerst zelf maar eens beginnen met voetballen.
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:24
Hahahaha. Tadic tadic tadic. 20 miljoen. Ik zou er nog geen 20 gulden voor geven. Matige spelers en heeft maar 1 tempo . Als die niet aan het kappen en draaien is zit hij wel te janken tegen de scheids of grens.
Vind ik leuk
Roeptoeter +12327
maandag 11 februari 2019 om 12:25
12 miljoen*
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:28
Is nog veel te veel. Hetzelfde met Blind, zonde van het geld.
Vind ik leuk
pietprecies +10391
maandag 11 februari 2019 om 12:57
Blind was veel te duur idd, Tadic vond in voor de winterstop het anders best goed doen.

Heel Ajax draait nu niet, hij ook niet, maar voor de winterstop waren veel mensen van mening dat Tadic een topaankoop was.
Vind ik leuk
Mo +12320
maandag 11 februari 2019 om 15:14
Veel te veel haha. Na de winterstop is iedereen gewoon dramatisch. Voor de winterstop was het gewoon de beste aan Ajax zijde, veel goals en assists in de Eredivisie en 5 goals in de Champions League. Maar goed als jij zegt dat het niks is zal dat natuurlijk wel zo zijn...
Vind ik leuk
NikosMachlas +1200
maandag 11 februari 2019 om 13:04
11zei van der sar vorige week nog. Das gewoon transfersom Kluivert met 6 miljoen over.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Bekijk z'n statistieken even, heeft al zn miljoenen al opgeleverd.
Dan noemen ze een goede investering.

Speelt nu 3 wedstrijden minder en alle roeptoeters hebben weer het hoogste woord. Zoals jij.
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:37
Hij is idd een paar keer per ongeluk tegen de bal aangelopen Jaa. Maar sorry ik vind het echt teveel voor een matige speler. Sorry dat ik hem niet zo geweldig vind Als jij.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:43
Je hoeft hem niet geweldig te vinden, maar jij doet net over hij slechter is dan alle spelers die in Nederland voetballen. Aangezien die meer waar zijn dan 20 euro. Excuus gulden...
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
1+1= +101
maandag 11 februari 2019 om 15:31
Hanky stap op je trekker en naar school
Even opletten in de les anders blijf je dit niveau houden knul.
En blijf je alleen rond Eindhoven rijden .
Nou snel je best gaan doen he ga je misschien later nog wat centjes verdienen .
Kom je misschien ook eens in de grote stad is mooi man.
Maar eerst even studeren jong en neem dat andere acountje ook meteen mee.
Zijn je ouders misschien ook een keertje trots op .
Zoals je je nu gedraagt schamen zij zich kapot joh.
Zij hebben hopelijk toch wel 1 hersencel meer als de koetjes opstal anders zie ik het somber in.
Nou schoentjes en jas aan en ga maar fijn naar school.
Zal ik nog even helpen je veters strikken knul is hoeft niet zie ik al je klittenband sluiting
Nou veel succes hankje doe je best
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 15:32]
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 15:32
We hebben hier een orginele grapjurk haha!! Likie voor de moeite.
Vind ik leuk
1+1= +101
maandag 11 februari 2019 om 15:40
hoef jou likie niet knulletje ga effkes je best doen op school toe maar je kan het
Echt waar
Hoop ik
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 15:42
Ga jij mee dan? Aangezien abn erg moeilijk is voor je?
Vind ik leuk
1+1= +101
maandag 11 februari 2019 om 16:15
Sorrie heb ik geen tijd voor knulletje ik ga weer even wat centjes verdienen
Ben bang dat jij niet verder dan het speciale onderwijs kom knul
Maar ik laat mij verassen
Ik ben ook de beroerdste niet en zal even wat centjes naar jouw schooltje sturen en zal de jostiband ook even sponsoren.
Sinds Fritsje niet meer sponsort komen ze wat centjes te kort
Zorg ik er toch mooi voor dat je nog naareen hobby kan ook.
Ik hoef geen like hiervoor hoor knullie
Veel plezier hè
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:25
Tadic eerst zelf maar weer gaan presteren. Zeer matig de laatste weken.
De ervaren spelers laten het afweten.
Vind ik leuk
Andre As +608
maandag 11 februari 2019 om 12:25
Tadic moet lekker zijn bek houden.

Laat eerst wat zien lamlul.
Vind ik leuk
Kevyn Smit +314
maandag 11 februari 2019 om 12:26
Het is te hopen dat Blind woensdag wel fatsoenlijk speelt. Tegen Heracles stuntelde hij nog echt heel veel meer dan Onana. Zonder Onana hadden er door Blind's toedoen nog wel meer in kunnen liggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:30
Ik denk eerder dat zonder de blunder van Onana zou de wedstrijd heel anders verlopen zijn.
Vind ik leuk
Kevyn Smit +314
maandag 11 februari 2019 om 12:51
En hoe kwam Onana in de positie om die blunder te maken? Juist. Door het slappe terugspeelballetje van Blind terwijl hij ook makkelijk naar een andere speler had kunnen passen. Betekent niet dat Onana in die situatie niets fout deed, maar hij had überhaupt nooit in die situatie mogen komen.

Daarnaast gaf Blind een penalty weg, ging bij ongeveer elke aanval van Heracles de fout in en gaf in de 76e minuut nog een terugspeelbal op Onana die eigenlijk ook een goal voor Almelo op had moeten leveren.

Zoals ik zei; de blunder van Onana was natuurlijk ook zijn fout, maar de fouten van Blind waren toch iets ernstiger en daar waren er nog meer van ook.
Vind ik leuk
YC93 +632
maandag 11 februari 2019 om 12:26
Aan de andere kant, dat Heracles nu van Ajax heeft gewoon versterkt alleen maar de gedachte dat ajax ook van real madrid kan winnen. Het blijft voetbal
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:27]
Vind ik leuk
Smithsonian +41223
maandag 11 februari 2019 om 12:28
Waarschuw je jezelf ook maar.

Raar menneke.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:30
Altijd naar een ander kijken maar niet naar je zelf ,ajax is bagger en bagger slecht mede door de grote tadic,ik denk dat hij een van de grote stoorzenders in de selectie is .
En die klote trainer van Ten HAg kan er helemaal niks van ,en durft ook niks ,waarom gooit ajax die trainer niet eruit,ik denk omdat overmars en consorten aan hun zijn verbonden,daarom mag hij blijven zitten .
Ik hoop dat ze arena een keer op stelten gaan zetten , en met zakdoeken gaan zwaaien ,nou je kan beter witte lakens mee nemen misschien zien ze dan wel .
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 12:32]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Stroop je mouwen eens een keer op ivp dat grote mondje iedere keer open te doen!! Op het moment dat dat moet gebeuren geef je niet thuis.
Vind ik leuk
Hank1 +533
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Echt om gaar van te worden. Zoals je net al zei. Miss van de beek naar az? Die jongen word alleen maar geslachtofferd in Adam.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:45
Ik zou v/d Beek graag zien bij Az, ze weten in amsterdam toch niet met die jongen om te gaan.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:48
Wat kan jij dom lullen. Hoe zijn ze zover gekomen dan?
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:07
8x een reactie van dezelfde strekking waaronder 3 ajax supporters en je pakt er 1 iemand aan.

Kortom; je bent niet serieus te nemen.

Fijne dag!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:15
Jij gelukkig wel dan. Een grote smoel opzetten, één keer weerstand en gelijk janken.

Ook een fijne dag!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:44
Als je zo een grote jongen bent om iemand aan te spreken prima, maar spreek dan iedereen aan en niet 1 persoon.

Blijkbaar ben ik wel serieus te nemen, want er denken veel meer mensen zo over Tadic.

Dat wil jij natuurlijk niet zien, anders had je tegen hun ook wel je waffel open getrokken.
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:52
Ik had van jou een inhoudelijke reactie verwacht en niet dat waar je nu mee kwam/komt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:07
Gezien het feit dat Tadic de laatste westrijden zijn mouwen niet heeft opgestroopt heb ik het over feiten.

Dat jij het anders ziet kan, maar dan hoef je niet te reageren als je deed.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 14:13
Ik toch ook. Het is net waar je naar kijkt.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Zou Tadic doorhebben dat hij zelf deels ook deelgenoot is aan de malaise. Die denkt de laatste tijd echt dat iedereen de rode loper maar uitrolt voor ZKH.
Ik had juist nu gehoopt dat de ervaring van Tadic en Blind de omslag zou gaan maar ze zijn van iedereen het verst onder de maat.
En ten Hag blijft gewoon wekelijks z’n vaste ritueelwissel uitvoeren. 70e minuut, Donny eruit en maakt niet wie erin komt.
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Dan maak je kans???
Stel alsjeblieft Lamprou op, dan kunnen ze achteraf hem weer de schuld geven.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:32
Lamprou is de schuldige dat ze niet goed spelen denk ik hahahahahahah
Vind ik leuk
Deck010 +9219
maandag 11 februari 2019 om 13:06
Zou je denken dat hij de sfeer verpest in de kleedkamer ja?
Vind ik leuk
Siemjo +299
maandag 11 februari 2019 om 12:31
Laat hij zelf eerst het goede voorbeeld geven. Komt tegenwoordig geen tegenstander meer voorbij.
Vind ik leuk
soplul +3546
maandag 11 februari 2019 om 12:32
Ach de cameras staan er weer op voor heel Europa en de wereld.
Het zal dus allemaal wel gaan meevallen voor ajax, iedereen kan nu immers weer voor zijn eigen voetballen om zich in de kijker te spelen.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +4375
maandag 11 februari 2019 om 12:32
@VP


AFP Sport @AFP_Sport
3h
#BREAKING - Thailand drops extradition proceedings against refugee footballer Hakeem al-Araibi


Wat een gerustelling voor al die mensen die hier vorige week zou over in zaten.

Vind ik leuk
Vrolijkje +1846
maandag 11 februari 2019 om 12:34
Nog 2 wedstrijden knallen susan.
Dan is miss je hele plan gelukt en krijg je miss een contract in spanje of italie.

Vind ik leuk
Siemjo +299
maandag 11 februari 2019 om 12:36
Tadic geeft al aan als er grote wedstrijden komen staan wij er altijd. Geeft al aan de instelling van spelers. Men vergeet echter dat men kampioen moet worden in de nationale competitie om überhaupt grote wedstrijden te kunnen spelen.
Vind ik leuk
DEWEE +2624
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Als hij zich nu eens op de bank zet en Neres laat voetballen dan ziet het er al wat rooskleuriger uit. De vleugelspelers van Ajax raken geen pepernoot meer sinds de winterstop.

Ten Hag laat Schone mede staan door zijn spelhervattingen.... serieus?
De Jong..... tja ik vind het vreemd dat je met een speler speelt die al verkocht is. Hij heeft de deal in de winterstop afgerond dan mag die daar ook voor banken.
Vind ik leuk
abfab5300 +410
maandag 11 februari 2019 om 12:38
Haha, heerlijk om te zien hoe de waan van de dag ook in Amsterdam om zich heen grijpt. Ineens zie je allemaal 'supporters' Tadić afzeiken, een 61-voudig international met 134 wedstrijden in de Premier League, die voor slechts 12 miljoen naar Amsterdam kwam om even 22 goals en 13 assists in 35 wedstrijden te geven. Acht goals en vier assists daarvan waren in de Champions League, waar Ajax vorig jaar niet eens in speelde, en waar Tadić de club zo ongeveer hoogstpersoonlijk naartoe heeft gesleept. Echt volkomen onterecht om na een paar wedstrijden die gozer zo hard af te zeiken. En ondertussen blijft Daley Blind buiten schot, want dat is zo'n leuk kind van de club ofzo? Wees dankbaar en trots dat je als Nederlandse ploeg tegen Real Madrid speelt in de achtste finale van zo'n groot toernooi en wees blij dat je de middelen hebt om een topper als Tadić aan te trekken. Ook Ajax-publiek moet eraan gaan wennen dat het in de Eredivisie speelt met alle beperkingen van dien, ook Ajax-publiek moet eraan gaan wennen dat je na vijf jaren zonder prijzen gewoon niet meer kan eisen dat je club altijd perfect presteert.
Vind ik leuk
Linke loe +311
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Al dat gepraat heeft toch geen zin..je moet naar hopen dat ze er woensdag staan!!meer kan je niet doen Ik had er al weinig hoop in maar dacht een goed resultaat neerzetten kan altijd..nou na Feyenoord en heracles is de hoop op een goed resultaat helemaal weg..het is me club steun ze maar het kan een heel erg vervelend avondje worden woensdag
Vind ik leuk
Degier +1503
maandag 11 februari 2019 om 12:42
Na de wedstrijd tegen Heerenveen leek hij net de schooldirecteur van de luizenmoeder. Héééél snel de schuld bij anderen leggen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:49
Ajax is de beste
Vind ik leuk
Johnny020 +136
maandag 11 februari 2019 om 12:51
Als Dusan, Hakim, Blind en Frenkie zelf aanbieden om op de bank te gaan zitten maken we wellicht kans.
Vind ik leuk
Steven77 +217
maandag 11 februari 2019 om 12:55
0-7
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:45
Ga pik zuigen
Vind ik leuk
Steven77 +217
woensdag 13 februari 2019 om 15:51
Ja houd je daarvan? Snap niet dat je mij dat speciaal komt vertellen, vieze ho mo
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 12:55
Tnx Dusan voor deze waardevolle info. Complete selectie zou een mediaverbod moeten krijgen voorlopig.
Vind ik leuk
Bizzy +23308
maandag 11 februari 2019 om 13:00
Het is heel simpel as woensdag support ik Ajax. Wil Benzema en Bale huilend van het veld zien lopen. 3-0 lijkt me mooie uitslag.
Vind ik leuk
Topdrie +3491
maandag 11 februari 2019 om 13:01
Ajax mist aanvallers met diepgang. Zodra de verdediging vroeg onder druk wordt gezet wordt het te druk op het middenveld omdat zowel Tadic als Ziyech in de bal willen komen. Daarom is het ook onbegrijpelijk dat die mogen blijven staan en Neres op de bank wordt gehouden
[Reactie gewijzigd op maandag 11 februari 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
maandag 11 februari 2019 om 16:02
Inderdaad en tadic kan gewoon op 10 ... blind tadic vd beek is toch goed middenveld
Vind ik leuk
Ajacied61 +168
maandag 11 februari 2019 om 13:05
Tadic moet zijn grote mond houden met dat slappe gelul van hem. Wat mij betreft had je een boete van € 25.000 gekregen vanwege je wanprestatie bij Ajax.
Vind ik leuk
repeP +2076
maandag 11 februari 2019 om 13:14
Mag hopen voor Tadic dat hij niet wordt weg gespeeld tegen Real Madrid.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:21
word gewoon 4-2! voor AJAX
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:43
Ik zeg 2-1 thuis en 1-1 uit
Vind ik leuk
Mari +11736
maandag 11 februari 2019 om 13:22
Los van de aanwezige kwaliteit lijkt het erop dat clubs die deze ronde bereiken in de eerste wedstrijd de klus willen klaren
Zoek het maar op.
Ajax is dus driedubbel gewaarschuwd: probeer maar niet om eronder uit te voetballen.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:30
Zou sjakie ook gaan kijken?
Vind ik leuk
orion73 +1540
maandag 11 februari 2019 om 13:38
Dat is nog eens een goede tip van Tadic.
Vind ik leuk
El Cazador +8633
maandag 11 februari 2019 om 13:39
De euforie van een aantal weken geleden is totaal omgeslagen in een zwarte pessimistische sinkhole, terwijl de wedstrijd nog gespeeld moet worden!!!
Alles hangt af van "vriend" Erik ten Hag, toont die ballen of schijt hij bagger!!!
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:39
Misschien moet je zelf dan ook wat beter gaat presteren Dusan, of moeten we jou door je eigen spel susan gaan noemen? Ballerina.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:41
Tadic is de belichaming van alle ellende die ajax treft
Geen inzet en voetbalt alleen voor de centen
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 13:42
Afslachting aanstaande
Vind ik leuk
BRAM046 +664
maandag 11 februari 2019 om 13:56
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Vind ik leuk
B H +71
maandag 11 februari 2019 om 14:13
Misschien Tadic op de bank?
Vind ik leuk
pos +9324
maandag 11 februari 2019 om 15:19
Wellicht had ie beter de ploeg kunnen waarschuwen voor Heracles. Dit is net zoiets als zeggen dat Real best aardige spelers heeft.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
maandag 11 februari 2019 om 16:00
Inderdaad leuke spwler tadic hoor maar europese sub top zo lopen er wel 100 en in europa
Vind ik leuk
GKL +235
maandag 11 februari 2019 om 15:27
Tadic had voor Heracles moeten waarschuwen!
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
maandag 11 februari 2019 om 15:59
Uniek inzicht dat tadic ajax waarschuwt !!!
Vind ik leuk
HupHolland +3514
maandag 11 februari 2019 om 16:55
Ajax moet gewoon zorgen dat ze er zelf (weer) staan. Zonder Sinkgraven, Labyad, Kristensen en dat soort gruis dus. Dan kan het best wel eens goed komen, want kwaliteit is er genoeg.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:16
Het is simpel antwoord opgeven. Ajax voor de winterstop en Ajax na de winterstop is niet het zelfde .
.
Men heeft tot de wedstrijd tegen Heracles nogsteets niet de oude Ajax gezien. Dat Ajax goed deed tegen Bayern etc dat was oude ajsx voor de winterstop. Dit niewe Ajax iis zwak . Het lijkt net of binnen de groep spellers zijn die tegen elkaar mopperen.
Dus wedstrijd van woensdag tegen real madrid. Aangezien men na de winterstop nogsteets geen oude Ajax heeft gezien. Veranderd woensdag er helemaal niks aan dat wij zekker nogsteets de niewe Ajax gaan zien.
Dat betekent de ze gaan hun best doen om staande te houden tegen real. Maar real is slim en heeft ervaren spellers en die gaan Ajax van de mat spelen. Omdat dit de niewe Ajax is na de winterstop. Daarom denk ik dat het 3-0 word voor real madrid.
Want bij de niewe Ajax komt er ook nog bij dat ze een coach hebben met weinig lef en hij maakt fouten .
.
Dus voor de totto liefhebbers geloof niet in gelijk spel en geloof niet in winst Ajax. Want real gaat eenvoudig winnen in Amsterdam
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 17:32
Laat die zeikerd lekker bij zichzelf beginnen.
Vind ik leuk
hannes +349
maandag 11 februari 2019 om 21:16
laat hij dan ook even goed in de spiegel kijken want wat speelt hij momenteel dramatisch.
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:39
Kunnen die kut psv niet geblokkeerd worden hierzo
Vind ik leuk
maandag 11 februari 2019 om 21:41
Zuig lekker aan je moeders tiet en ga niet de bloedzuiger lopen spelen.
Vind ik leuk
Nar +752
maandag 11 februari 2019 om 21:48
Hij kan zich beter op zichzelf richten....Hij zal wel topfit zijn, woensdag, want hij heeft zich in Almelo 90 min verstopt.... Ik zou hem niet laten spelen tegen Real...gewoon Neres erin...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws