'Een vertrek bij Real Madrid is nog nooit in me opgekomen, maar anders ga ik'

'Een vertrek bij Real Madrid is nog nooit in me opgekomen, maar anders ga ik'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 08:32di 12-02-2019 om 08:32

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 08:57di 12-02-2019 om 08:57

Marcelo wordt steeds vaker in verband gebracht met een vertrek bij Real Madrid, maar de Braziliaan wil niet vertrekken bij De Koninklijke. Het contract van Marcelo loopt af in de zomer van 2022. Juventus schijnt voor hem in de markt te zijn.

Marcelo spreekt zijn liefde uit voor Real. "Vertrekken bij Madrid is nog nooit in me opgekomen. Ik vertrouw mezelf meer dan wie dan ook en er is geen reden om te vertrekken", vertelt Marcelo aan de Spaanse krant Marca.

"Als ze dat willen, kunnen ze me betalen en dan is het geregeld", vervolgt Marcelo . "Ik heb vertrouwen in mezelf en in mijn werk, maar als de dag komt dat Real me niet meer wilt, dan ga ik. Dat zou verdrietig zijn, maar ik ga dan wel. Ik weet zeker dat ik dan niet bij de pakken neer ga zitten."

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 08:35
Een van de beste backs ter wereld! Is zelfs dreigender dan de meeste links- en rechtsbuitens
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:39
Is ook veel dreigender dan Dasper Kolberg.........;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:43
Ook veel dreigender als Jorgensen en Larsson bij elkaar simpele.
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
dinsdag 12 februari 2019 om 10:18
Beterschap als Jorgensen kan niet die pakt tenminste prijzen 😝
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:44
Marcelo mag dromen van een niveau dat Dasper had in zijn hoogtij dagen 3 jaar geleden .......;)
Vind ik leuk
Echt? +5214
dinsdag 12 februari 2019 om 11:02
Marcelo mag daarvan dromen? Jij valt zeker met enige regelmaat erg hard op je achterhoofd?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 18:51
Volgens mij val jij met enige regelmaat erg hard op je achterhoofd als je sarcasme al niet kan herkennen....
Vind ik leuk
Echt? +5214
dinsdag 12 februari 2019 om 18:59
Sarcasme vergt enige vorm van intelligentie die ik jou, gezien jouw eerdere posts, niet toedichtte.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 22:43
Vandaar dat je zelf het sarcasme dus niet doorhad
Vind ik leuk
Echt? +5214
woensdag 13 februari 2019 om 06:38
Bovenstaande reactie is een prima voorbeeld van zo'n domme post🙈
Vind ik leuk
woensdag 13 februari 2019 om 07:29
Nou, ben blij dat je weer even je stoom hebt kunnen laten gaan. Hup, nu weer aan het werk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:42
Wilt???? De redactie van VP is kennelijk nog niet wakker.
Het is: ik wil, jij wilt en hij wil. Zonder T!



Vind ik leuk
Wmkbt2311 +116
dinsdag 12 februari 2019 om 08:51
Gelukkig dat jij deze grove fout ziet, wat zouden wij toch zonder jou zijn op deze ochtend...
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
dinsdag 12 februari 2019 om 10:22
Heerlijk he sarcasme 😂
Vind ik leuk
jonaathn +25
dinsdag 12 februari 2019 om 09:19
wilt loopt in t bos
Vind ik leuk
Echt? +5214
dinsdag 12 februari 2019 om 11:03
Nee, dat is wild🙈
Vind ik leuk
Zegikniet +171
dinsdag 12 februari 2019 om 08:42
Wat een held deze gast. Real zou gek zijn om hem te laten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:50
Wel mooi dat zijn liefde voor de club wel gewoon afgekocht kan worden. Ah Real, I hou van je, echt zoveel, maar als je me betaald ben ik weg 😂
Vind ik leuk
DeanJayden +13615
dinsdag 12 februari 2019 om 08:53
Lijkt me logisch liefde moet van 2 kanten komen, al ze hem kwijt willen moeten ze hem afkopen zo werkt het aan twee kanten
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:08
Ja maar als je echt liefde had dan zou je ook kunnen zeggen dat je koste wat het kost bij real zou willen blijven
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
dinsdag 12 februari 2019 om 09:30
Ja, maar als ze hem niet meer willen, dan houdt dat op natuurlijk...
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:04
Is ook weer zo
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
dinsdag 12 februari 2019 om 10:21
Dat laatste was vast een verkeerd knip en plak werk van de Redactie VP😂😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 08:51
Is niet meer wat het geweest is.
Nog steeds een goede back, maar Real-niveau begint steeds lastiger voor hem te worden.
Vind ik leuk
Muscles +2073
dinsdag 12 februari 2019 om 08:58
Tja, luxe probleem en dooddoeners....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 09:35
Een van de beste (misschien wel de beste) linksbacks van de afgelopen jaren. Maar wordt wat ouder en als je kunt cashen en dit kunt investeren in een grimaldo, alex telles of Alaba, dan zou dit vanuit het perspectief van Real een prima optie zijn.
Vind ik leuk
AlecBlc +1791
dinsdag 12 februari 2019 om 11:19
Alaba? Die is toch ook al redelijk oud?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 11:28
26 jaar. Dan kun je nog wel even mee.
Vind ik leuk
kloakatv +231
dinsdag 12 februari 2019 om 09:39
Marcello moet lekker blijven. Held!
Vind ik leuk
Gammerth +288
dinsdag 12 februari 2019 om 12:10
Marcelo moet realistisch zijn, hij kan bij een club als Juventus nog een paar jaar met z'n beste maat spelen en kan hij nog vele prijzen pakken. Een Real Madrid icoon is hij al net zoals CR7. Zou me niks verbazen als hij deze zomer verkast.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 21:54
MARCELO SE QUEDA CON EL REAL MADRID VIVA MARCELO
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws