Verdediger weigert aanbieding van FC Barcelona: 'Wil liever belangrijke rol'

Verdediger weigert aanbieding van FC Barcelona: 'Wil liever belangrijke rol'

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 12:12di 12-02-2019 om 12:12

Martin Skrtel heeft in januari een aanbod van FC Barcelona afgewezen. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Mitchat Halis verteld aan het Spaanse AS.

De Slòwaakse verdediger maakte in de zomer van 2016 de overstap van Liverpool naar Fenerbahce. Deze winter kon hij een transfer maken naar Catalonië, maar Skrtel besloot in Turkije te blijven. "Barcelona stond er vorige maand op om Skrtel te contracteren, omdat ze op zoek waren naar een alternatief", aldus Halis tegenover AS.

"Ze wilden iemand die als back-up kon fungeren voor Gerard Pique en Samuel Umtiti, maar Martin wilde niet in deze positie terechtkomen", vervolgt Halis. 'Ik denk dat hij een betere verdediger is dan Clement Lenglet, maar Martin is blij in Istanbul en bij Fenerbahce. Hij heeft een belangrijke rol bij de club. Hij wil liever een belangrijk onderdeel van het eerste team zijn dan wissel bij Barcelona."

Plaats een reactie

dinsdag 12 februari 2019 om 12:14
VP zou er aub een negeer of blokkeer knop kunnen komen?
Vind ik leuk
Smithsonian +41660
dinsdag 12 februari 2019 om 12:15
Dan zou het hele forum leeg zijn
Vind ik leuk
Groen +2446
dinsdag 12 februari 2019 om 12:17
Nee, dat denk ik niet. Er zijn er ook genoeg die wél normaal kunnen en willen discussiëren. Als er niks veranderd ben ik hier volgende week weg.

En ja, ik weet dat niemand mij zal missen. Daarom meld ik het even, anders heeft niemand het door ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:20]
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:18
zouden al een hele stap zetten met ip-bloks.. vroeger kon ik zelf nog wel eens een ip adresje achter halen maar tegenwoordig kan dat niet meer zo makkelijk :(
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 12 februari 2019 om 12:41
Nog steeds makkelijk.
En een ip-block omzeil je ook eenvoudig
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:50
klopt, zeker kun je hem omzeilen. maar je moet toch wat
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:20
Haha uiteindelijk merken ze het hier wel niks word er aan gedaan. Zal zo leeg druizen op deze manier.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:30
Dat zal wel meevallen. Alleen als de adverteerders dit zien dan kunnen ze zeggen van we doen geen reclames meer bij joi vanwege slecht forumbeleid. Maar momenteel halen ze de clicks wel, evt met paar gekopieerde artikelen. Is niet erg want we willen toch allemaal gratis nieuws lezen
Vind ik leuk
Oeb +277
dinsdag 12 februari 2019 om 13:22
Je laat je toch niet weg jagen door kansloze figuren? Lees er gewoon overheen,negeer ze,heb medelijden met ze..Dit is hun enige platvorm waarop ze menen iets toe te voegen. In t echte leven zijn ze waarschijnlijk diep ongelukkig en hoort of ziet niemand ze.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:18
Zou wel goed wat van gebruik worden gemaakt . Haha
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:17
gewoon niet meer reageren, dan is de lol er bij hem ook af
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:19
Gaat moeilijk gaat hij weer op zijn eigen reageren en liken. Zulke figuren moet je gewoon weggooien dus blokkeren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:24
Nogmaals, niet toegeven. Zo voed je het. Laat hen maar lekker tegen zichzelf lullen boeiend
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:15
Komop Barca Skrtel. Echt vreemde ideeen hebben die over aankopen tegenwoordig. En ja ik vindt 86 miljoen ook een groot risico voor Frenkie.
Vind ik leuk
ElMauronee +155
dinsdag 12 februari 2019 om 13:02
Skrtel is denk ik geen heel slecht idee, niet vergeten dat spelers als boateng niet reserve gaan staan bij Barca. Nu wil skrtel dat ook niet, wat ik wel begrijp, maar toppers gaan niet banken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:46
Ze zoeken een verdediger voor hoofdzakelijk om op de bank te zitten
Vaak willen ze hier een ervaren speler voor
Om daar ik zeg maar wat 40 miljoen te betalen is ook maar afbreuk van dat kapitaal
Zulke spelers met af en toe invallen gaan er vaak ook niet heel erg veel beter van voetballen
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 13:56
Dit moet je toch ook uit je eigen jeugd kunnen halen? Degene die op de bank willen zitten is toch geen barca niveau. Dan kan je daar beter een jongen van 19 neerzetten die opgeleid is door Barça
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:06
Barca is geen opleidingsclub
Zekers voor een plek centraal achterin hebben ze vaak liever een speler met een beetje ervaring die er direct kan staan zonder beginnersfoutjes te maken
Een jong talent van 19 zonder die ervaring verhuren ze dan vaak liever
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:11
Op zich snap ik t idee wel maar vaak zijn t de spelers uit een budgetbak waarvan je je hart vast houdt als t moet invallen. Zo'n Skrtel heeft echt niks van t Barça DNA. Dan zie ik liever een jeugdspeler. Maargoed misschien is dit wel een romantische gedachte van me.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:14
Ach op zich is er niks mis met een romantische gedachte denk ik
Aleen in het hedendaagse voetbal lijkt daar steeds minder plek voor te zijn jammer genoeg
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:16
Klopt, alle topclubs in Europa doen t zo.Eigenlijk was t vroeger leuker. Barca, UTD met hun talenten. Bayern, juve die t veel deden met Duitse en Italiaanse talenten. Nu zie je gewoon selecties vol met buitenlanders.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:23
ik weet niet of vroeger alles beter was maar het voetbal vond ik toen in elk geval wel leuker te volgen idd
Het lijkt wel of je toen ook veel meer spelers hadden die echt met trots voor een bepaalde club uit kwamen en daar wat mee wilden presteren
Nu lijkt het na mijn idee wel steeds meer aleen te gaan om de volgende transfer te maken
Of om op welke manier dan ook zoveel mogelijk geld binnen te harken
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:27
Klopt dat gevoel heb ik ook. De puyol's, Maldini's, Scholes en Raul's van deze wereld dreigen uit te sterven.
Vind ik leuk
Echt? +5278
dinsdag 12 februari 2019 om 12:16
Betere instelling dan onze Jasper dus!
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:19
En toch is onze Jasper met mijlenverre afstand de keeper van het NL-elftal en de beste keeper van NL.

Wat zegt dat over de andere keepers?
Vind ik leuk
Echt? +5278
dinsdag 12 februari 2019 om 12:21
Geen idee, maar jij hebt daar vast een idee over....
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:24
Heb zo'n idee dat jij behoorlijk objectief bent.
Vind ik leuk
Peter12345 +430
dinsdag 12 februari 2019 om 12:31
Niks zegt dat. Cillissen is inderdaad een goede keeper, maar niet mijlenver beter dan bijv een Zoet (want daar doel jij waarschijnlijk op).
Hij is wel beter dan Zoet, maar niet mijlenver.

Ik denk dat NL tevreden mag zijn met deze 2 keepers. Als je bijv naar Engeland kijkt daar hebben ze veel mindere keepers (en zelfs nog 1 minder blijkt vandaag).

Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat hij daar weg moet. Als ie speelt kan hij misschien nog beter worden (of slechter gevonden worden, want met meer speeltijd ook meer kans dat je een keer een foutje maakt)


Ontopic: Wat moet Barca met een speler als Skrtel? snap die keuze niet. Loopt in spanje toch wel een betere rond?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 februari 2019 om 12:34]
Vind ik leuk
fedor2501 +5857
dinsdag 12 februari 2019 om 12:41
Jasper komt toch van NEC?
Vind ik leuk
Voetbal@com +2578
dinsdag 12 februari 2019 om 12:42
dat Onana niet zo goed is?
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 12:17
he jongens gewoon niet ingaan op die kansloze dude als niemand op zijn onzin reageert houdt dat gelul hier vanzelf op.. laat je meesleuren in zijn zielige leventje
Vind ik leuk
Fans RMCF +13
dinsdag 12 februari 2019 om 12:25
Niet echt handig om dit soort spelers te halen, maarja je kunt Barça niks kwalijk nemen aangezien ze de afgelopen 15-20 jaar een super doorstroom vanuit la masia hebben gehad in de tijd van Guardiola etc.
Vind ik leuk
Peter12345 +430
dinsdag 12 februari 2019 om 12:28
laten we alle jankers gewoon Rapporteren met de rapporteer knop.
Als we dat blijven doen zal bij Voetbalprimeur vanzelf iemand gek worden en er wat mee doen. Zo niet, dan lopen we idd vanzelf weg
Vind ik leuk
DeanJayden +11292
dinsdag 12 februari 2019 om 15:02
Laten we niet meer reageren want die jankerds zijn niet grappig maar 30 berichten in de vorm van aandacht is nog erger
Vind ik leuk
Smithsonian +41660
dinsdag 12 februari 2019 om 13:17
Die kunnen ze wel missen, overschatte cv.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws