Update uit FC Groningen over gewilde Mahi: Ik ben daar nog niet geweest

Update uit FC Groningen over gewilde Mahi: "Ik ben daar nog niet geweest"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 14:43di 12-02-2019 om 14:43

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 14:43di 12-02-2019 om 14:43

Of Mimoun Mahi FC Groningen inderdaad inruilt voor FC Zürich, blijft onduidelijk. De aanvaller zelf wilde dinsdag, in gesprek met RTV Noord, niet veel kwijt over zijn situatie. 

Zondag ontbrak Mahi (24) tijdens het duel met Vitesse, volgens Groningen omdat hij ziek was. Later op de avond werd echter bekend dat FC Zürich bezig is met de komst van de spits. "Ik was echt ziek, weet nog niet of de transfer doorgaat. Ben daar nog niet geweest en we zullen het zien", reageert Mahi.

Via de digitale kanalen van Groningen heeft algemeen directeur Hans Nijland een korte update gegeven over de status van de transfer. 'Hoewel het transferwindow wereldwijd nagenoeg gesloten is, blijft het opmerkelijk genoeg voor een aantal landen nog mogelijk om ook na 31 januari nog transfers te realiseren. Dit betekent dat er ook bij FC Groningen nog uitgaande transfers kunnen plaatsvinden', schrijft hij dinsdag.

'Zo is er sluimerende belangstelling voor Mimoun Mahi, die komende zomer over een aflopende verbintenis beschikt bij de club. Of dit nog concreet wordt en hoe zich dit nog zal gaan ontwikkelen, is op dit moment met geen mogelijkheid te zeggen.'

Plaats een reactie

El Cazador +8683
dinsdag 12 februari 2019 om 14:44
1,2,3 ………. negeer het, check gelukt
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 14:45
Hahaha voelt goed he.
Vind ik leuk
#Keizerout +42879
dinsdag 12 februari 2019 om 15:03
Ik moet nog even oefenen :p
Vind ik leuk
Bhj +2139
dinsdag 12 februari 2019 om 14:57
Mahi, ik wil graag naar Ajax, PSV of Feyenoord Mahi?
Vind ik leuk
keesje s +454
dinsdag 12 februari 2019 om 14:59
Belachelijk dat in sommige landen uitzonderingen zijn...
Maar mooi het seizoen afsluiten in Groningen, play offs halen en daarna een goede club vinden 👍
Vind ik leuk
Donnygo +4161
dinsdag 12 februari 2019 om 15:16
Eerste helemaal mee eens, 2 nee Groningen moet hem nu gewoon verkopen want dan houden ze er nog iets aan over.
Vind ik leuk
keesje s +454
dinsdag 12 februari 2019 om 15:25
Wat ze nu aan hem verdienen is niet veel...
Vind ik leuk
Donnygo +4161
dinsdag 12 februari 2019 om 15:27
Nee maar meer dan wanneer ze hem gratis uit de deur laten gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 20:40
half miljoen is niet slecht toch? mag wat mij betreft direct gaan dan.
Vind ik leuk
keesje s +454
dinsdag 12 februari 2019 om 20:47
Mooi bedrag, zeker!! Maar een bepalende speler en aangezien het nog heel risicovol is wat de stand betreft zou ik hem toch houden!! Een degradatie wat ik niet verwacht trouwens... Kost veel meer
Vind ik leuk
pos +9436
dinsdag 12 februari 2019 om 15:26
Nou als er sluimerende belangstelling is dan is hij nu ook weer niet zo gewild als de kop doet vermoeden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 15:56
Mahi Mahi moet naar Bali
Vind ik leuk
FCGrunn050 +756
dinsdag 12 februari 2019 om 16:38
Laat maar gaan! Afgelopen weekend ziek? Bullshit! Dacht dat hij zijn gewenste transfer al binnen had. Opsodemieteren met die gast. Bij geen transfer geen speeltijd meer geven!
Vind ik leuk
FCG1971 +4619
dinsdag 12 februari 2019 om 17:47
Meneer wilde naar de top 3 in NL of een goede club im het buitenland. Dat wil hij al een aantal jaren. Als je dan je huidige club heel lang voor de gek houdt met verlengbeloftes en vervolgens alleen naar FC Zürich kan dan zal dat. Iet best zijn voor het veel te grote ego van Mahi. Misschien maar eens gaan werken aan zijn krakkemikkige fysieke gestel.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws