'Bizar incident: boze Inter-fans bekogelen auto van vrouw Icardi met steen'

'Bizar incident: boze Inter-fans bekogelen auto van vrouw Icardi met steen'

Gepubliceerd: zaterdag 16 februari 2019 om 11:43za 16-02-2019 om 11:43

Laatste update: zaterdag 16 februari 2019 om 11:51za 16-02-2019 om 11:51

Een bizar incident rond Wanda Nara, de vrouw van Internazionale-spits Mauro Icardi. Boze supporters van de Nerazzurri bekogelden zaterdagochtend haar auto met een steen, melden Italiaanse media.

Volgens La Gazzetta dello Sport en Sport Mediaset vond het incident plaats vlakbij San Siro, toen Wanda op het punt stond de snelweg op te rijden. In de auto zaten ook haar kinderen, maar niemand raakte gewond. Het toont aan dat de gemoederen het kookpunt bereiken in de situatie van Icardi bij Inter. De Argentijn steggelt al maanden over een nieuw contract met de club.

De 25-jarige Icardi en zijn vrouw en zaakwaarnemer Wanda zouden te hoge eisen stellen en geen genoegen nemen met een aanbod van zeven miljoen euro, hoewel dat een verdubbeling van zijn huidige gage zou zijn. De Italiaanse media schrijven dat de Inter-fans vooral Wanda aanwijzen als schuldige van de moeizame onderhandelingen. De huidige verbintenis van Icardi loopt medio 2021 af, maar door een transferclausule kan hij voor 110 miljoen euro weg.

Radio Kiss Kiss, zo'n beetje het clubkanaal van Napoli, weet opvallend genoeg te melden dat Icardi hard op weg is naar Juventus. Hij zou al een persoonlijk akkoord hebben bereikt met de Oude Dame, maar de clubs zijn het nog niet eens over de afkoopsom.

Naast alle commotie over een nieuw contract moest Icardi deze week zijn aanvoerdersband inleveren, waarna hij besloot om niet in actie te komen in het Europa League-duel met Rapid Wien. Een Italiaans roddelblad wist te melden dat Wanda ook nog eens een affaire had met een ploeggenoot van Icardi, maar daar melden de sportmedia niets over.

Plaats een reactie

Vamos7 +10933
zaterdag 16 februari 2019 om 11:49
Ze is wel een lekkerding dus begrijp Brozovic wel.
Vind ik leuk
G.Kopf +4918
zaterdag 16 februari 2019 om 11:57
Alleen niet te vertrouwen.
Vind ik leuk
Savior +2481
zaterdag 16 februari 2019 om 12:13
Als dit echt zo is is het vooral achterbaks!
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 12:38
Wat een roddelblad al niet teweeg kan brengen.
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 13:56
Als jij dit goed vindt dan vind ik het normaal dat Icardi de schuinsmarcheerder heeft opgezocht en dat was niet om een kaartje te leggen. Gelukkig zijn het maar roddels.
Vind ik leuk
Thobar +4597
zaterdag 16 februari 2019 om 16:58
What comes around goes around.
Als het zo is krijgt Icardi een koekje van eigen deeg of ben je vergeten waarom Messi hem niet bij het Argentijnse team wil hebben (hint: Maxi Lopez)
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 18:25
Ik zei dat het roddels zijn
Vind ik leuk
Thobar +4597
zaterdag 16 februari 2019 om 21:49
Zou, of het nu wel of geen roddels zijn, hypocriet zijn van Icardie. Heeft moreel gezien geen recht van spreken.
Vind ik leuk
Solo +40
zaterdag 16 februari 2019 om 14:02
Ze is ook een sletje dus begrijp die fan ook wel
Vind ik leuk
Leodinho +512
zaterdag 16 februari 2019 om 15:34
Dan ben je wel heel gauw tevreden. Want ze heeft een kop om van te kotsen. Lijkt wel een transgender, maar goed ieder zijn smaak.
Vind ik leuk
zondag 17 februari 2019 om 00:49
Best een redelijk dingetje.
Vind ik leuk
Summit +901
woensdag 20 februari 2019 om 18:01
Verwar je dr niet met de zus van Icardi, want die ziet er niet verkeerd uit ;)
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 11:50
Nou, nu ze dit hebben gedaan zal hij vast tekenen. Wat zijn sommige "supporters toch achterlijk
Vind ik leuk
Ricky030 +448
zaterdag 16 februari 2019 om 11:53
Familie bij betrekken is te ziek voor woorden. Lekker weggaan Icardi. Kan je het dubbele verdienen bij een club met fans die zich wel kunnen gedragen.
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 12:40
Volgens mij, bestaan die clubs niet.
Vind ik leuk
Ricky030 +448
zaterdag 16 februari 2019 om 13:06
City Liverpool Tottenham barca China etc etc
Vind ik leuk
RenW +3996
zaterdag 16 februari 2019 om 16:41
Daar lopen geen debielen rond?
Vind ik leuk
G.Kopf +4918
zaterdag 16 februari 2019 om 11:55
Vraag me toch af waarom er meerdere supporters nodig waren voor 1 steen.
Vind ik leuk
Gilze +1106
zaterdag 16 februari 2019 om 11:57
Als er 1 steen over de dam is volgen er meer
Vind ik leuk
Oohzo +210
zaterdag 16 februari 2019 om 12:00
Was een deksteen van een hunebed
Vind ik leuk
Axim +907
zaterdag 16 februari 2019 om 12:01
ik zou nog wel voor de helft daar gaan voetballen ,laat ze maar bellen hoor !
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 16 februari 2019 om 12:07
Hij verdient dus 3,5 miljoen euro? Ik verbaas mij erover. Dat betekent dus dat Tadic en Blind evenveel bij Inter kunnen verdienen als bij Ajax?. Nou Edje en Marc, laat de topspelers maar binnenstromen deze zomer met al dat geld op de bank.
Vind ik leuk
COYG +8129
zaterdag 16 februari 2019 om 12:13
Wel een vreemd gegeven inderdaad. Geeft wel aan wat Ajax van plan is de komende jaren.
Vind ik leuk
SirUltionem +3192
zaterdag 16 februari 2019 om 12:21
in Italie is Inter niet de club met de hoogste salarissen, Ajax wel in Nederland, Inter zal waarschijnlijk meer spelers hebben met een salaris van boven de miljoen, Inter geeft ook weer meer uit aan transferbedragen gok ik, belastingen zullen lager zijn gok ik dus hou je meer over van die 3,5 miljoen, italie is een aantrekkelijkere competitie dus sponsors zullen eerder een individuele speler sponsoren buiten de club om wat weer meer geld oplevert...

eigenlijk moet je niet naar genoemde bedragen kijken zolang je niet de volledige bedragen kent...

EDIT: ik vergat erbij te zetten dat alle hierboven genoemde voorbeelden slechts hypothetisch zijn, ik ken de feiten niet volledig, ik benoemde alleen mogelijke en waarschijnlijke redenen dat ie in Italie alsnog meer verdiend
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 16 februari 2019 om 12:24
Ah bedankt voor je uitleg. Ik houd van Italie dus ik voor mij is het sowieso aantrekkelijker, maar het blijft toch wel opmerkelijk dat Icardi (in principe ) evenveel verdient als Blindje.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
zaterdag 16 februari 2019 om 12:17
Spook van de opera is het .
Vind ik leuk
zaterdag 16 februari 2019 om 12:17
Cock carrousel #draaiorgeldeuntjep
Vind ik leuk
nick140 +69
zaterdag 16 februari 2019 om 12:42
Dapper jongens, een auto met kinderen erin met stenen bekogelen.

Als ik aan dit soort eencellige organismen denk, klinken altijd de woorden van Jan-Jaap van der Wal in mijn hoofd: op een gegeven moment komt er toch een moment waarop tegen deze lieden gezegd moet worden: je doet gewoon niet meer mee.

Dat er na zo'n actie iemand op je af wordt gestuurd, die zegt: "Hee, sorry man, maar hier ligt de grens. Je doet gewoon niet meer mee. We hebben het geprobeerd met jou, 42 jaar lang, maar het gaat hem gewoon niet worden in deze maatschappij. Het is gewoon klaar. Lever je pasje maar in, je hoeft je morgen niet meer te melden, je lidmaatschap is geannuleerd, leg je pionnetje maar plat neer: je doet gewoon niet meer mee."
Vind ik leuk
F-Troop +205
zaterdag 16 februari 2019 om 13:35
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 februari 2019 om 15:09]
Vind ik leuk
hantayo +1238
zaterdag 16 februari 2019 om 14:28
uit het leven gegrepen, farce majeur..........
Vind ik leuk
Midden-Noord +95470
zaterdag 16 februari 2019 om 15:09
Wat een zieke geesten zijn dat zeg. Laf om zijn vrouw die moeder is aan te vallen.
Vind ik leuk
kloakatv +170
zaterdag 16 februari 2019 om 17:42
Niet zo lang geleden verzekerde die vrouw toch dat hij bij Inter blijft. Wat een soap ook :) maar dit kan uiteraard niet. Eieren ofzo ok maar stenen. En al helemaal als er kinderen in zitten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws