Bayern München juicht na derde gelijkspel op rij van koploper Borussia Dortmund

Bayern München juicht na derde gelijkspel op rij van koploper Borussia Dortmund

Gepubliceerd: maandag 18 februari 2019 om 22:46ma 18-02-2019 om 22:46

Laatste update: maandag 18 februari 2019 om 23:11ma 18-02-2019 om 23:11

Borussia Dortmund heeft voor de derde keer op rij niet weten te winnen in de Bundesliga. Na de 1-1 tegen Eintracht Frankfurt en de 3-3 tegen TSG Hoffenheim kwam de Duitse koploper maandag niet verder dan 0-0 bij 1. FC Nürnberg. De voorsprong op nummer twee Bayern München is nog maar drie punten.

Tussen de twee remises door verloor Dortmund ook met 3-0 in de Champions League van Tottenham Hotspur, waardoor het momenteel crisis is bij de ploeg van Lucien Favre. Een paar weken geleden was de voorsprong op Bayern nog zeven punten.

Favre zag zijn ploeg domineren tegen Nürnberg, maar constateerde ook dat Dortmund nauwelijks gevaarlijk werd. Vlak voor tijd leek Dortmund door het oog van de naald te kruipen, maar een goal van Marius Wolf werd vanwege buitenspel afgekeurd. Dortmund neemt het op 6 april op tegen nummer twee Bayern.

Plaats een reactie

maandag 18 februari 2019 om 22:40
YES!!!! nog 3 pnt goed maken

Zaterdag Bayern/Hertha
Zondag Dortmund/Leverkusen
Vind ik leuk
Gerro +8855
maandag 18 februari 2019 om 22:46
Denk dat Bosz nog kampioen gaat worden als ie zo doorgaat.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:48
Bosz mag voor de 2de plaats gaan :)
Vind ik leuk
Gerro +8855
maandag 18 februari 2019 om 23:03
Ja daar geloof ik ook niet in het gat is denk te groot omdat te dichten.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:52
Bayern / Ajax
Dordmund / Psv

Zoiets ?
Super spannend iig
Vind ik leuk
Tommieman +4868
maandag 18 februari 2019 om 22:55
Nog een paar weken en de rollen zijn omgedraaid misschien . Idd wel gelijkenissen tussen de clubs en de posities . Lekker doorgaan zo !
Vind ik leuk
Gerro +8855
maandag 18 februari 2019 om 23:04
Daar zie ik meer in dan de beneliga.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:40
Nou Ajax verliest na de winterstop toch echt te veel punten om op Bayern te lijken .
Ook al speelt PSV niet goed , ze hebben na de winterstop nog steeds minder verliespunten dan Ajax .
Ajax heeft in elke "moeilijke" wedstrijd na de winterstop puntverlies opgelopen , net als PSV overigens .
Vind ik leuk
Arbee +2480
dinsdag 19 februari 2019 om 00:04
Wacht even. Voor de winterstop was het gat tussen PSV en Ajax 5 punten. Nu zijn dat er 4. Hoe kan PSV dan minder verliespunten hebben sinds de winterstop?
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:32
Sommige zijn niet handig met cijfers en rekenen de CL ook mee etc
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:49
Voordat je bijdehand gaat doen moet je misschien eerst ff leren rekenen .
Bij de herstart voor de 2e seizoenshelft was het gat 2 punten , nu zijn het er 4 .
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 01:48
Nou volgens mij was het gat tussen PSV en Ajax bij het begin van de 2e helft van het seizoen in Januari 2 punten .
Dus ken je feiten voordat je iets gaat roepen .
Vind ik leuk
FCBayern-fan +1050
maandag 18 februari 2019 om 22:54
Yes!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 00:05
Bayern word ez kampioen. Hopen op bos volgend weekend en dordmund moet nog uit naar München
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
dinsdag 19 februari 2019 om 07:29
MIA SAN MIA!!!!
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:41
Shade Dortmund. Sie mussen besser ihren best machen.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 23:00
Also sprach Louis von Gaal.
Vind ik leuk
John M. +5136
dinsdag 19 februari 2019 om 14:48
Nee, dan kan van Gaal toch beter duits, jonge jonge. Ik hoop dat geen Duitser dat gestamel van Juventus leest want dan komt hij niet meer bij.
Vind ik leuk
Mo +12854
maandag 18 februari 2019 om 22:43
Dacht ik al, die gaan dat niet volhouden.
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 22:44
Zie het nog gebeuren ook hoor .
Bayern komt weer op plek 1.
Vind ik leuk
Ove +2537
maandag 18 februari 2019 om 22:44
Dortmund en Liverpool,2 geweldige clubs
Maar ik ben bang dat ze beide achter het net vissen
Vind ik leuk
Dommetje +3123
maandag 18 februari 2019 om 22:47
Liverpool zou ik echt jammer vinden , gun het de Reds echt .
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:47
Liverpool is een ander verhaal.
Ik durf echt niet te gokken maar hoop dat Bayern door gaat
Vind ik leuk
1313 +8746
maandag 18 februari 2019 om 22:44
Hmm gaan ze het toch weggeven in Dortmund... en wordt Bayern kampioen. Zou zonde zijn. Ook die komen dramatisch uit de winterstop.
Vind ik leuk
maandag 18 februari 2019 om 22:47
Jammer voor de Borussen, Maar echt verrassend is het natuurlijk niet.
Vind ik leuk
Pietje2015 +17120
maandag 18 februari 2019 om 22:54
Dat zag ik aankomen als je topscoorder en aanvoerder, Marco Reus geblesseerd is.
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
maandag 18 februari 2019 om 22:58
Ik ben bang dat Dortmund gaat instorten zo jammer..
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:30
Dat denken ze in Eindhoven over PSV
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1730
maandag 18 februari 2019 om 23:01
Dortmund is de league aan het PSVen...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:11
of aan het liverpoolen
Vind ik leuk
Benniewies +5360
dinsdag 19 februari 2019 om 00:29
Begint op PSV te lijken
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 07:14
Bvb doet liverpool na. Jammer.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 09:24
Dortmund begint toch steeds meer steekjes te laten vallen. Wel jammer want al de tegenstanders tegen wie ze hét deden staan 10e zoiets.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 10:09
Dortmund kampioen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws