Castaignos kan op zoek naar nieuwe club: Sporting Portugal ontbindt contract

Castaignos kan op zoek naar nieuwe club: Sporting Portugal ontbindt contract

Gepubliceerd: dinsdag 19 februari 2019 om 11:31di 19-02-2019 om 11:31

Laatste update: dinsdag 19 februari 2019 om 12:57di 19-02-2019 om 12:57

Sporting Portugal heeft het contract van aanvaller Luc Castaignos ontbonden. Dat meldt de club via de officiële kanalen. Castaignos kan nu transfervrij op zoek naar en nieuwe club.

De Nederlandse aanvaller speelde sinds de zomer van 2016 voor de Portugese club, die hem destijds voor 2,5 miljoen euro overnam van Eintracht Frankfurt. In Portugal kwam Castaignos weinig aan spelen toe. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Vitesse.

In een verklaring laat Sporting Portugal weten het contract van Castaignos in onderling overleg met de speler te hebben ontbonden. 'We wensen hem veel persoonlijke en professionele successen toe', aldus de club.

Ook de komst van de Nederlandse trainer Marcel Keizer hielp de aanvaller niet aan meer minuten. In het begin van het seizoen viel hij nog wel drie keer in, maar daarna kwam Castaignos nog nauwelijks tot minuten. In totaal kwam Castaignos tot slechts negen optredens in de competitie. Eerder deze maand werd de aanvaller nog in verband gebracht met een verhuur aan het Zwiterse FC Sion, maar zover kwam het niet.

Plaats een reactie

Tommieman +4868
dinsdag 19 februari 2019 om 11:33
Jaaaa

Hij is vrij om Gio op te volgen . Ik wist het 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 11:33]
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:35
....Excelsior!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:37
Er zullen toch genoeg clubs zijn in Nederland die hem prima kunne gebruike vraag is alleen of hij het wil..
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 11:42
Aan welke amateur klasse zit jij te denken dan? Want welke prof club zit nu te wachten op een niet scorende spits?
Vind ik leuk
soccer02 +703
dinsdag 19 februari 2019 om 11:49
Utrecht? Hoe meer spelers hoe beter zegt advocaat altijd en jeugd is totaal niet belangrijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:55
haha zondag de samenvatting van utrecht gezien, meneer kramer zien schutteren... snap er echt niks van, hebben een veel groter talent lopen, nick venema, en dan haal je een zwaar overgewaardeerde michiel kramer, die god op zijn blote knieen mag danken dat hij uberhaupt prof is geworden.
Vind ik leuk
KevinMe +280
dinsdag 19 februari 2019 om 13:13
We hebben ook Bahebeck nog, die toen hij zondag inviel meteen het verschil maakte, snap echt niet dat Dick voor Michiel "als mijn haar maar goed zit" Kramer in de aanval kiest.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 11:56
Als Advocaat dit zal doen mag hij direct opgenomen worden natuurlijk laat ik de keuze aan een ander of het bejaardenhuis of het pieter baan opname wordt.
Vind ik leuk
mcmodd +26846
dinsdag 19 februari 2019 om 12:00
Deze man komt wellicht wat mentaliteit te kort, althans, hij weet wat dat betreft niet voldoemde meer te brengen. Heb hem bewonderd in wedstrijden die hij voor Feyenoord speelde, daar werd hij een periode op handen gedragen. Dat deed hem direct de das om. Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen, dat was bij hem van toepassing. Wat is hij ver terug gezakt zeg.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2313
dinsdag 19 februari 2019 om 12:19
Mentaliteit is het niet. Vorig seizoen werkte hij bij Vitesse keihard. Daar zit het probleem niet. Wellicht deed hij teveel zijn best. Heb nog steeds wel een gevoel bij hem dat het kwartje weer de goede kant op kan vallen. Maar zal zeker een stapje terug moeten doen. Denk wel voor veel eredivisie clubs interessant nu hij transfervrij is.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:31
Geen enkel kleredivisie club op Ajax en Psv na kan zijn salaris betalen. Bij Twente had hij al 1.3 miljoen en nu bij Sporting 1.75 miljoen. Tevens nu transfervrij, dus mag er wat tekengeld over de brug komen ter compensatie
Vind ik leuk
HanV +5445
dinsdag 19 februari 2019 om 12:45
Hij kan natuurlijk ook voor een contract tot het eind van het seizoen gaan, beetje laten zien dat hij fit is en nog kan scoren.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2313
dinsdag 19 februari 2019 om 12:47
Hij zal echt niet meer de hoofdprijs vragen. Hij wilt vooral voetballen.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
dinsdag 19 februari 2019 om 12:54
Feyenoord was de laatste club waar hij succesvol was.
Ik ga er vanuit dat hij beter dan Vente is.
Vind ik leuk
Motley +168
dinsdag 19 februari 2019 om 13:34
Daar ben je wel al snel succesvol he rene ajax
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
dinsdag 19 februari 2019 om 13:53
In het land der blinden is éénoog koning.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:13
In China en de zandbak kan je ook lekker voetballen en goddelijk je zakkenvullen...is een stuk interessanter dan 1.6 miljoen inleveren voor een klote club in de kleredivisie of KKD
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 12:55
Had nooit naar inter moeten gaan.


Deed het meer dan redelijk in zijn eerste jaar.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
dinsdag 19 februari 2019 om 13:13
Feyenoord had het in die tijd financieel moeilijk, ze konden 4 miljoen euro voor hem krijgen. Castaignos vangt een miljoen per jaar, die is inmiddels vet miljonair.
Bij Inter zagen ze al snel binnen een jaar dat het niks werd en verkochten hem met winst voor 5 miljoen aan FC Twente.
Vind ik leuk
Tafkaz +4781
dinsdag 19 februari 2019 om 13:16
Inderdaad, scoorde best vaak in een slecht draaiende ploeg.

Zn transfer was meteen t einde van zn onwikkeling.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 13:25
16 goals in je eerste seizoen als 19 jarige is niet slecht, ach ja eigen schuld...
Vind ik leuk
PoepWagen +2169
dinsdag 19 februari 2019 om 13:37
Had nooit op voetbal moeten gaan!
Vind ik leuk
Futre +4819
dinsdag 19 februari 2019 om 13:32
Zou het kunnen dat het erbarmelijke niveau van de ED verbloemde dat deze jongen er eigenlijk geen reet van kan? Hij is buiten Nederland niet alleen mislukt, hij is compleet vernederd. Kon op geen enkel moment ook maar aanhaken oo het gevraagde niveau.
Vind ik leuk
mcmodd +26846
dinsdag 19 februari 2019 om 13:39
Hij heeft bij Feyenoord in een redelijk seizoen een behoorlijk aantal toeschouwers heel mooie wedstrijden verzorgd. Het ontbrak hem aan niets: zelfvertrouwen, vorm, een goed schot, een ausdauer van hier tot ver achter Berlijn, het was er allemaal. Maar vraag je me waar het is misgegaan, ik zou het niet kunnen zeggen.
Vind ik leuk
PoepWagen +2169
dinsdag 19 februari 2019 om 13:35
Goeie! Kan die mooi met Kramer uitvechten wie Venema op de bank houdt!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:17
Pff bij de helft van de ED zou hij basis staan
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 12:23
Nooit, bij welke club dan? ze hebben allemaal een betere scorende spits dan hij.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:27
Wat is een serrarens bijv beter dan hem? Nooit
Vind ik leuk
Donnygo +4828
dinsdag 19 februari 2019 om 12:30
Zeker wel, Castaignos doet niks en krijgt een bal vanaf 1 meter niet in een leeg doel.

Cassierra is nog beter.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:32
Zere Anus loopt te ballen voor 75 rooitjes...dat is geen vergelijk
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:29
Meneer heeft / had 1.75 miljoen salaris...op Ajax en Psv na kan niemand dit betalen.

Zeker nu hij transfervrij is zal er ook tekengeld over de brug moeten komen..ik zeg China
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:31
Zelfs dat betwijfel ik
Vind ik leuk
De Kleine +126
dinsdag 19 februari 2019 om 12:41
Weg blijven zakkenvuller
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:37
Het is een Feyenoorder en hij is uitgevoetbald . Precies wat ze wilden als opvolger van Gio .
Vind ik leuk
fr0do +1553
dinsdag 19 februari 2019 om 11:33
Misschien iets voor Nac 😅
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:28
Nee, doe maar niet. Wij hebben Te Vrede al ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:35
Arrogante kwal, komt nergens meer aan de bak.. dacht na het seizoen bij Feyenoord dat meneer beter dan Ronaldo ging worden!
Vind ik leuk
Mosquito +21747
dinsdag 19 februari 2019 om 11:37
Heeft jullie wel geld opgeleverd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:39
Dat klopt maar daardoor vind ik hem niet in eens een sympathieke jongen!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:49
Hij heeft anders wel een heel erg goede zaakwaarnemer als je ziet bij welke clubs hij deze speler tot nu toe onder heeft gebracht in vergelijking met de prestaties wat Luc tot nu toe heeft geleverd
Zal me niks verbazen als er toch weer een mooi clubje aan dit rijtje toegevoegd gaat worden
Vind ik leuk
Monnikehuize +1615
dinsdag 19 februari 2019 om 12:20
Het is een hele sympathieke gozer! met heel beperkte kwaliteiten toch financieel binnen, heeft hij echt geweldig gedaan!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:35
Heeft ook weer niks met sympathie te maken, maar goed.. waar maak ik mij druk om !
Vind ik leuk
michelhx +4540
dinsdag 19 februari 2019 om 11:35
Zivkovic achterna naar China. Er is vast wel een tweededivisionist daar die ook 8 miljoen in 3 jaar wil betalen voor deze zeer beperkte spits.
Of naar NAC, dat kan ook nog.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:45
Ja toch gwn lekker cashen.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21850
dinsdag 19 februari 2019 om 11:50
Die 8 miljoen is alleen naar buiten gebracht door een of ander Servisch krantje en daarna door iedereen gekopieerd. Zoveel betalen ze doorgaans niet in de 2e Chinese competitie.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 11:36
Is dit Breaking News tegenwoordig?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +9954
dinsdag 19 februari 2019 om 11:40
Nee!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:41
Ze weten niet beter bij VP.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 19 februari 2019 om 11:42
Ik wil niet meteen VP bashen. Misschien wordt Castaignos wel de nieuwe stagiair hier..
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:45
😂😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
dinsdag 19 februari 2019 om 11:36
Hij heeft er alles eruit want hij kan echt helemaal niet voetballen...
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
dinsdag 19 februari 2019 om 11:38
Probeer het nog eens!🧐
Vind ik leuk
Vamos7 +10933
dinsdag 19 februari 2019 om 11:40
Nee!
Vind ik leuk
keesje s +888
dinsdag 19 februari 2019 om 11:37
Twente kom er maar in...
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:39
Buk ff dan
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:40
v.Geel als vergeet het maar, geen afdankertjes meer naar Feyenoord!!!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11890
dinsdag 19 februari 2019 om 12:29
Dit is gewoon een gevalletje keukenkampioen speler Luc Castaignos
Vind ik leuk
De Goffert +833
dinsdag 19 februari 2019 om 11:41
Heeft een verkeerde mentaliteit en is niet zo goed als hijzelf denkt dat hij is.
Zal best wel een club komen die hem een kans geeft maar ik denk dat hij een flinke stap terug moet doen om uberhaubt nog een club te vinden.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 11:42
Verspilling van een aardig talent. Is het voorbeeld van veels te vroeg opgehemeld worden vertrekken en dan door het ijs zakken. Past perfect in het rijtje van Drenthe, bazoer, affelay.
Vind ik leuk
Jordtt +1516
dinsdag 19 februari 2019 om 11:45
Affelay is echt niet te vroeg vertrokken hoor. Die past totaal niet in dit rijtje... Verder met je eens.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 11:46
Wellicht dat deel niet. Maar niet geslaagd bij Barcelona. Wat overigens geen schande is. Maar daarna toch veels te weinig gedaan met zijn kwaliteiten. Affelay past daarom heel goed in dit rijtje.
Vind ik leuk
Jordtt +1516
dinsdag 19 februari 2019 om 11:48
Hij deed t tot een aantal zware blessures prima bij Barca... daarna blijven kwakkelen en niet meer op niveau gekomen... in vrij weinig opzichten te verrelijken met een Castagnios of Drenthe
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 11:50
Meningen mogen verschillen. Alleen op zijn leeftijd spelen in de lagere regionen van het championship was niet wat een talent voor ogen heeft mag ik aannemen. Kwakkelen met blessures mag geen excuus zijn. Meerdere grote spelers hebben zware blessures gehad en zijn daarna nog op het allerhoogste niveau doorgegaan.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2955
dinsdag 19 februari 2019 om 11:52
Zware blessures vs kwakkelen met blessures. Dat zijn twee hele verschillende dingen. Geeg gewoon toe, je wilde een leuke lijst opsommen en je sloeg de plank mis.
Vind ik leuk
Jordtt +1516
dinsdag 19 februari 2019 om 11:54
Meningen mogen idd verschillen, maar het is handig als feiten een mening onderschrijven. Affelay heeft meer wedstrijden bij Barca gespeelt dan Castaignos uberhaubt in het buitenland. Werd ook prima gewaardeerd in spanje, zoek maar wat artikeltjes uit die tijd op... bij PSV was Affelay gewoon een dragende speler, iets wat dus betekent ‘niet te vroeg weggegaan’ (wat jouw punt en lijstje was). Blessures kunnen prima een excuses zijn. Of is van Basten ook een waardeloze speler, omdat die zn blessure niet te boven is gekomen?
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 12:00
Feit, Affelay deed het goed bij PSV. Was door het team om hem heen in staat goed te presteren. Cocu en van Bommel hebben nog met hem op het veld gestaan dacht ik. Was dus een talent zoals Sneijder en v Persie dat ook waren. Feit. heeft idd meer wedstrijden buiten Nederland gespeeld, maar dat is geen prestatie op zich. En op je opmerking over van Basten (wereldvoetballer vh jaar, EK winnaar, champions league winnaar etc) tsjaa. niet echt te vergelijken
Vind ik leuk
Jordtt +1516
dinsdag 19 februari 2019 om 12:02
Haha dus conclusie? Affelaytje is niet te vroeg weggegaan zoals Bazoer, Castagnios en Drenthe
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 12:04
Goed, had een paar reacties terug al aangegeven dat dat deel niet op hem van toepassing is. maar bij deze nog een keer. Affelay is niet te vroeg vertrokken :-) rest blijf ik wel achter staan.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2955
dinsdag 19 februari 2019 om 11:50
Affelay heeft blessure na blessure gehad. Werd totaal niet te vroeg opgehemeld en is jaren aan stuk de beste speler in de ED geweest.

Hij is het voorbeeld dat het soms ook dan niet kan lukken met wat pech.
Vind ik leuk
Dirkiedirk +244
dinsdag 19 februari 2019 om 12:01
Wellicht dat het pech is geweest. Vind wel dat het hebben van blessures niet een reden moet zijn om zo ver terug te zakken. Had met meer inzet zeker nog bij een goede middenmoter in Engeland, Spanje of Duitsland mee moeten komen.
Vind ik leuk
ADO69 +0
dinsdag 19 februari 2019 om 11:52
Echt niet, past er totaal niet in, maarja
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
dinsdag 19 februari 2019 om 11:42
NAC kan nog wel een spits gebruiken ...
Vind ik leuk
Jordtt +1516
dinsdag 19 februari 2019 om 11:45
Maar die hebben geen Piere meer die hem 24 uur per dag kan bellen.. :P
Vind ik leuk
JanTa48 +8050
dinsdag 19 februari 2019 om 11:44
Overal waar hij kwam was het allemaal net niet. Nu maar hopen voor Feyenoord dat v. Geel niet op een koopje uit is.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:47
VVSB grijp je kans. Kan jullie trainer nu zeggen wat een kut spits hebben wij
Vind ik leuk
NvC +8476
dinsdag 19 februari 2019 om 11:49
Hij heeft ook zo veel verkeerde keuzes gemaakt in zijn carriere.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1615
dinsdag 19 februari 2019 om 12:19
Als je met zulke beperkte kwaliteiten zoveel geld hebt verdiend, dan heb je echt geweldige keuzes gemaakt!
Vind ik leuk
NvC +8476
dinsdag 19 februari 2019 om 14:18
Ja dat zeker. Maar als ik voetballer zou zijn dan zou ik willen spelen, belangrijk zijn en voor clubs kiezen waar je dit kan doen. Dat heeft deze jongen niet gedaan. Veel te jong naar het buitenland gegaan bij een club met veel te hoge verwachtingen.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1615
woensdag 20 februari 2019 om 13:54
Bij welke club kan hij belangrijk zijn dan? Helemaal nergens. Bij mij in de 1e klasse zou hij echt niet in de basis staan.. Gewoon zo veel mogelijk geld pakken voor hem, top gedaan door die jongen
Vind ik leuk
NvC +8476
woensdag 20 februari 2019 om 14:04
Als geld pakken de reden is waarom je voetballer ben geworden dan heeft hij het idd goed gedaan. Maar het lijk me dat je wil spelen en belangrijk wil zijn. Bij Feyenoord begon hij te groeien naar een belangrijke speler maar verkoos hij veels te jong Inter. Terug naar Twente en daar pakte hij het weer een beetje op om vervolgens naar Frankfurt te gaan en weer ver te zakken. Kijk naar Luuk de Jong, in de ED met PSV een zeer belangrijke speler maar bij Moenchengladbach en Newcastle niks. De Jong kiest nu ook al seizoenen om te blijven ipv naar Mexico of Bordeaux te gaan. Dat bedoel ik met dat Castaignos verkeerde keuzes heeft gemaakt in zijn carriere.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1615
woensdag 20 februari 2019 om 16:22
Je hele stelling is correct wanneer je praat over een voetballer met talent. Castagnos is geen goede voetballer. Heeft het maximale eruit gehaald. Hij zou echt geen topspeler zijn geworden als hij bij Feyenoord was gebleven.
Vind ik leuk
pietprecies +11692
dinsdag 19 februari 2019 om 11:51
Ik gok dat mevr. Van Geel al aan Martin heeft laten weten dat dit de ideale opvolger is van Jorgensen in de spits.

Voordat ik hier als trol weggezet ga worden, dit is wel het type speler waar Martin warm van wordt helaas. Feyenoord zou er goed aan doen om een andere TD te zoeken die ook werkelijk verstand heeft van scouting.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 11:52]
Vind ik leuk
RJC1960 +226
dinsdag 19 februari 2019 om 11:54
Luc voor de centen hoef je het waarschijnlijk dit seizoen niet meer te doen dus ga eens kijken in de KKD daar zijn clubs die waarschijnlijk wel gebruik willen maken van je diensten en waar je ook weer in de picture kunt spelen. Dus vraag geen hoofdprijs maar ziet als stage om weer gewaardeerd te worden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 11:55
De handen van van Geel jeuken haha
Vind ik leuk
hydrowear +23
dinsdag 19 februari 2019 om 11:55
Ik heb jaren geleden al gezegd, deze knaap kan absoluut niet voetballen.
Overal waar hij kwam schrokken ze zich rot over zijn onkunde.
Is hij soms een zoon van dat echtpaar die overal ging eten,zonder te
betalen??
Vind ik leuk
raoul88 +871
dinsdag 19 februari 2019 om 12:01
Iets voor Rijnburgse Boys.... !
Vind ik leuk
broedkip +2206
dinsdag 19 februari 2019 om 12:02
Voor de KKD komt deze speler nog tekort.
Vind ik leuk
Justin Kees +2460
dinsdag 19 februari 2019 om 12:04
Luc de tamme Kastanje... er zal vast wel weer een club (zonder beleid) zijn, die in de man een enorme kans ziet en denkt dat ze een potentieel goede spits in huis kunnen halen. Maar, dan heb je wel de afgelopen jaren onder een steen geleefd. Want deze tamme Kastanje kan werkelijk niets en als hij ooit scoort, dan is het per ongeluk. Al vindt hij dan zelf, dat hij iedereen even de mond moet snoeren...
Vind ik leuk
Importbrabo +2206
dinsdag 19 februari 2019 om 12:08
Achilles zoekt nog een spits!
Vind ik leuk
Het Brein +4765
dinsdag 19 februari 2019 om 12:12
Nou, ook naar China dan?
Vind ik leuk
Antonio_4 +2173
dinsdag 19 februari 2019 om 12:17
Zonde van dit apart geval. Denk dat Castaignos in het begin van zijn carrière vooral presteerde omdat hij nog iets van een rotjoch in hem had. Bij veel van dat soort types hoop je dan dat de volwassenheid een positief effect heeft en dat ze nóg beter gaan voetballen. Bij deze jongen heb ik het idee dat het tegenovergestelde is gebeurd. Hij is te lief geworden, en zonder die brutale mentaliteit is er heel weinig van overgebleven. Het ergste is dat het hem niet veel lijkt te boeien.
Vind ik leuk
Monnikehuize +1615
dinsdag 19 februari 2019 om 12:18
hele symphatieke gozer! hopelijk voor hem dat hij genoeg geld heeft verdiend, want niemand gaat hem meer voor geld laten voetballen ben ik bang
Vind ik leuk
Shelbourne +5952
dinsdag 19 februari 2019 om 12:20
Nieuwe spits van Feyenoord?
Vind ik leuk
BoRiNo13 +371
dinsdag 19 februari 2019 om 12:22
Heeft me nooit kunnen bekoren deze speler.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:24
Nou, Vitesse?
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:25
Kon toch prima voetballen in het begin, gevalletje te vroeg vertrokken ?
Vind ik leuk
Vak-DD +12418
dinsdag 19 februari 2019 om 12:35
Totaal mislukt bij Vitesse, komt te kort voor de Eredivisie.
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 12:36
Zonde van die 2,5 miljoen .
Vind ik leuk
Noh +121
dinsdag 19 februari 2019 om 12:39
Ik snap werkelijk waar niet hoe hij het voor elkaar krijgt om toch maar weer bij clubs als Sporting en Eintracht aan de bak te komen. Hele beperkte spits en heeft het nergens waar gemaakt voor zover ik weet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 12:48
Welke amateurclub wil die nog hebben?
Vind ik leuk
Godin1 +1282
dinsdag 19 februari 2019 om 12:54
Lekker bij Katwijk of Quick Boys gaan voetballen, als ze hem willen hebben.
Vind ik leuk
Nbl +822
dinsdag 19 februari 2019 om 12:55
Mischien wat voor Feyenoord
Vind ik leuk
Smithsonian +43121
dinsdag 19 februari 2019 om 12:58
Voor Sc feyenoord zeker.
Vind ik leuk
Bhj +2278
dinsdag 19 februari 2019 om 13:02
Triest toch hoor dit, wilde zo nodig op zijn 18e weg.

Verpest door Raiola
Vind ik leuk
dinsdag 19 februari 2019 om 13:11
Zandbak, China of Almere City.
Vind ik leuk
Noh +121
dinsdag 19 februari 2019 om 13:13
Cataignos heeft al een nieuwe club en vertrekt naar Zuid-Korea. Bij FC Gyeongnam
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 februari 2019 om 13:15]
Vind ik leuk
Tilbo1896 +375
dinsdag 19 februari 2019 om 13:19
Kan mij niet meer herinneren of hij goals gemaakt heeft !?
Vind ik leuk
Enw02 +660
dinsdag 19 februari 2019 om 13:47
Wat een boutspits is dat zeg
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws