PSV maakt 'dure fout' met Lammers: 'Nieuwe zaakwaarnemer met contacten'

PSV maakt 'dure fout' met Lammers: 'Nieuwe zaakwaarnemer met contacten'

Gepubliceerd: dinsdag 5 maart 2019 om 12:48di 05-03-2019 om 12:48

Laatste update: dinsdag 5 maart 2019 om 14:41di 05-03-2019 om 14:41

PSV kan weleens spijt gaan krijgen van de verhuur van Sam Lammers aan sc Heerenveen. Dat stelt Henk Spaan dinsdag in zijn column in Het Parool. Lammers, eigendom van de Eindhovenaren, doet het dit seizoen uitstekend in Friesland. 

'In december 2016 schreef ik dat PSV met Lammers niet de fout zou maken die ze met Huntelaar wel hadden gemaakt. Daarvoor waren scorende spitsen te duur geworden. Ik had ongelijk, ze maakten de fout wel. Lammers kreeg ten onrechte niet de kansen die Ihattaren en Gakpo wel krijgen', schrijft Spaan.

'Nu hij schittert bij Heerenveen, nam hij een nieuwe zaakwaarnemer, die van Emre Can, met goede contacten in de Bundesliga. Ik denk dat de Duitsers de mooie goal van Michel Vlap, nadat Lammers de bal nog mooier had aangenomen en hem twee keer zo mooi had voorgegeven met zijn buitenkant rechts, al een keer of tien hebben afgekeken.'

Lammers (21) scoorde dit seizoen 13 keer in 22 competitieduels. De teller van teamgenoot Vlap (21) staat op 12 goals in 24 optredens. 'Ze zullen zich afvragen of ze naast de spotgoedkope Lammers ook Vlap met zijn Bergkampvoeten er niet bij moeten nemen. Lammers en Vlap: twee voor de prijs van één', besluit Spaan. 

Lees ook: 'PSV in gesprek met uitblinker Piroe, topseizoen Lammers complicerende factor'

Poll

Is Lammers volgend seizoen eerste spits van PSV?

(6136 stemmen)

Plaats een reactie

Arvin +7472
dinsdag 5 maart 2019 om 12:55
Hoezo spotgoedkoop? PSV doet hem echt niet zomaar weg hoor. Die gaat volgend seizoen echt wel spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:11
Onder welke voorwaarden? Contract loopt af op 30 juni 2019.
Vind ik leuk
SPRKY020 +1180
dinsdag 5 maart 2019 om 13:14
Verhuur contract bij Heerenveen loopt tot juni 2019
Contract bij PSV loopt tot juni 2021
Vind ik leuk
jollyrogers +8372
dinsdag 5 maart 2019 om 13:28
Spaan probeert te zeggen dat PSV er geweldig aan heeft gedaan deze jongen eredivisie-ervaring te geven bij Heerenveen. Dit pakt nu goed uit en daar kan PSV nog veel plezier aan beleven.

maar t komt er een beetje krom uit....
Vind ik leuk
Always PSV +16970
dinsdag 5 maart 2019 om 13:42
Henk Spaan zegt nooit iets positiefs over PSV, daarom zegt hij het zo!
Vind ik leuk
fedor2501 +6327
dinsdag 5 maart 2019 om 13:48
Henk Spaan zegt nooit iets positiefs!!!
Vind ik leuk
Dani82 +3249
dinsdag 5 maart 2019 om 13:57
Volgens mij zegt hij dat lammers geen eerlijke kans heeft gehad, en ittahaten, sadilek en gakpo wel
Vind ik leuk
Koeien +3730
dinsdag 5 maart 2019 om 14:08
Tis maar hoe je het bekijkt.

Ittahaten, Sadilek en Gakpo hebben mogen invallen bij PSV, Lammers kan elke wedstrijd spelen bij Heerenveen.

Dan denk ik dat je beter af bent om elke week te spelen, ook al is dat in Friesland.
Vind ik leuk
Dani82 +3249
dinsdag 5 maart 2019 om 16:21
Aan de andere kant... dan had lammers die kans ook moeten krijgen bij psv, toen hij nog de leeftijd had van ittaharen of gakpo
Vind ik leuk
Boefje +505
dinsdag 5 maart 2019 om 14:53
Hebben ze ook nog die topaankoop (10 miljoen) Romero.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 18:33
Hohoho.. lachen man. Erg origineel ook! Maak een lijstje van alle clubs met geflopte aankopen en ga met je leuter spelen.
Vind ik leuk
yabba1000 +1351
dinsdag 5 maart 2019 om 14:16
dus dat
Vind ik leuk
Vowtar +6456
dinsdag 5 maart 2019 om 13:15
..het huurcontract met Heerenveen ja. Lammers ligt tot 2021 vast bij PSV.
Vind ik leuk
KCP +737
dinsdag 5 maart 2019 om 13:18
2 jaar is niet lang idd
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 17:46
Droom verder en dan gaan ze hem verhuren, hoe achterlijk ben jij eigenlijk
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:51
8 miljoen is voor een bundesligaclub niet veel. Dus in die zin spotgoedkoop. Als Lammers wil, dan staan ze met hun rug tegen de muur. Maar ik ben benieuwd of hij dit wil...
Vind ik leuk
Plattekar bv +34317
dinsdag 5 maart 2019 om 14:02
Voorlopig staan er 6 psv-ers in de top 10 van topscoorders, dus luxe zat
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 14:02]
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
dinsdag 5 maart 2019 om 14:28
Dat is dus niet waar. Het zijn er 4. Of zijn Fran Sol en El Khayati opeens ook PSV’ers?
Vind ik leuk
Plattekar bv +34317
dinsdag 5 maart 2019 om 15:32
Nee, maar Ziyech en Tadic zijn in hun hart PSV-ers
Vind ik leuk
RenW +4116
dinsdag 5 maart 2019 om 15:41
Ja die valt onder de noemer leuk, Platte :-)
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
dinsdag 5 maart 2019 om 18:42
Haha ooohh vandaar. Ja stiekem zijn alle Ajacieden PSV-ers toch?
Vind ik leuk
Arvin +7472
dinsdag 5 maart 2019 om 18:59
Nou, zo stiekem was Ziyech niet 😂

https://sportnieuws.nl/video/hakim-ziyech-juicht-kampioenschap-psv-video/
Vind ik leuk
LarsNL16 +3611
dinsdag 5 maart 2019 om 21:58
Haha leuk! :) kan ik ook wel om lachen!
Vind ik leuk
woensdag 6 maart 2019 om 16:37
Dat was gemonteerd, dat is al eerder bekendgemaakt.
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
dinsdag 5 maart 2019 om 16:37
Rare man die Spaan,
Hij is van PSV waarom goedkoop weg en 2 voor de prijs van 1.
Volgens mij komt hij te vaak bij albertheijn en toont hij zijn bonus kaart . Hamstereeeeeeen 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Knollie +665
dinsdag 5 maart 2019 om 18:53
Inderdaad. Alsof PSV hem voor 1 miljoentje weg doet. Haha.
Wat een journalistiek zeg. Pff
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:55
Begrijpt onze vriend Spaan wel wat verhuur inhoudt? Lammers is nog steeds eigendom van PSV als ik het goed begrijp
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:57
T/m 30 juni 2019 dan loopt zijn contract af, clubs mogen hem een contract aanbieden omdat zij contract binnen 6 maand afloopt.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Jij bent vandaag wel lekker op dreef met je bullshit hè.

Zijn huurcontract loopt 30 juni 2019 af. Zijn contract bij PSV loopt nog door tot 30.06.2021.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:12
Verrek je hebt gelijk, scrolde niet ver genoeg door
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Dat meen je?
Vind ik leuk
Werner1913 +10626
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Contract tot 2021. Alsof PSV hem verhuurt met een aflopend contract lijkt me zo...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
MN223 +1599
dinsdag 5 maart 2019 om 13:02
Jij begrijpt kennelijk ook niet wat verhuur inhoudt. Lammers heeft een contract bij PSV tot juni 2021. Clubs mogen hem helemaal niks aanbieden.
Vind ik leuk
Justin Kees +2616
dinsdag 5 maart 2019 om 13:41
Een contract voor 2 jaar is niet zoveel waard in dit geval. Lammers speelt zich prima in de kijker, maar zolang De Jong bij PSV zit, zal Lammers 2e spits zijn voor PSV. Dus aankomende zomer stapt Lammers voor 5 tot 8 miljoen over naar Duitsland. Koopje!
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:42
Naar Ajax! a la Huntelaar ;-)
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 5 maart 2019 om 14:50
Maar jullie waren toch zo goed dat jullie geen oud spelers van PSV willen ?
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:51
nee ik snap dat het meer jullie stijl is, maar ik vind persoonlijk Lammers echt een goede spits. Maakt mij niet waar ze vandaan komen als hij ze maar in het netje legt ;-)
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 5 maart 2019 om 14:54
Nee oud spelers van ajax willen juist naar PSV omdat wij de laatste jaren vaker kampioen worden
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 15:21
nee ik bedoel meer de periode Koeman etc.... Toen PSV met het geld van Phillips probeerde Ajax spelers aan te trekken. Misschien ben je daar te jong voor en ik waarschijnlijk te oud om hier te reageren hahaha
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 5 maart 2019 om 15:24
Nee, helaas kan ik me dat ook nog herinneringen hahaha

Dus eigenlijk zijn we beide te oud hiervoor
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:08
Ach man!! Jij snapt er ook niks van, je loopt gewoon weer te trollen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:06
Lekker laten lullen joh. Die gast is nog opportunistischer dan de gemiddelde VP reageerder. Het lult maar wat, want het krantje moet vol.
Vind ik leuk
KCP +737
dinsdag 5 maart 2019 om 13:19
Gelukkig zijn de voetbal clubs dat niet..


O nee wacht
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:33
Spaan is totaal niet serieus te nemen. Roept maar wat zonder journalistieke onderbouwing. Bovendien erg Amsterdams georiënteerd en gekleurd.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:55
Als PSV Lammers niet terughaalt is hij vertrokken.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
dinsdag 5 maart 2019 om 12:59
Denk niet dat ze die aan ons verkopen. Moet zeggen dat ik Lammers nu al een stuk beter vind dan Dolberg.


Exuus mijn reactie was voor degene onder je bedoeld en heeft dus niks te maken met jouw post.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 13:01]
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:14
Dolberg is vele malen beter dan menig mens denkt hoor alleen wordt hij nu anders gebruikt waardoor hij minder presteert neem daarbij zijn blessureleed van bijna een jaar en je weet waarom hij minder presteert.
Vind ik leuk
Ero +564
dinsdag 5 maart 2019 om 13:22
Ik heb dat ook inderdaad. Ik kan veel beter voetballen dan Messi alleen ik presteer gewoon een stuk minder. Net als Dolberg eigenlijk.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
dinsdag 5 maart 2019 om 13:51
Niet om heel lelijk te zijn maar Dolberg is een beetje een slapjanus. Dat fabeltje van blessureleed en vorm kan ondertussen wel de prullenbak in.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 5 maart 2019 om 14:51
Dat noemen ze toch misbruikt
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 5 maart 2019 om 12:56
Als we de geruchten mogen geloven dan moet Ajax werken aan een nieuwe selectie en Lammers zou daarin niet misstaan.
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 12:59
Ajax heeft al geïnformeerd naar een andere spits in de Eredivisie
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Een andere spits uit de eredivisie, ik weet geen andere.
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 13:03
Marc weet kennelijk wel een andere. Maar ik verwacht niet dat die spits volgend seizoen in Amsterdam speelt. Hoogstens in een uitwedstrijd tegen Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:04
Luuk. Dan hebben ze een de Jong die wél ooit kampioen is geweest (en nog is trouwens)
Vind ik leuk
Dommetje +3309
dinsdag 5 maart 2019 om 13:12
Ze willen straks Venema 😉
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:12
Je bent ze broer siem de jong zeker vergeten?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:58
Die speelt er nou niet he
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:01
Als je goed op de commentaar boven me.. hij zegt een de jong die wel kampioen is geworden. Siem en nigel de jong ook😇
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:13
Nigel?
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:44
Nigel de Jong is kampioen met Ajax geworden hoor. Dus als je grappig wil zijn check the facts.... @thee?ringleier
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 15:20
Die er nou speelt. Nondetju nog.
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 15:21
nou goede conclusie dus
Vind ik leuk
MN223 +1599
dinsdag 5 maart 2019 om 13:03
Venema zeker...
Vind ik leuk
Dommetje +3309
dinsdag 5 maart 2019 om 13:12
🤭
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:13
Vertel
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 13:17
Zwijgplicht 😇
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:22
Isak vind ik wel een goeie.
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 13:25
Ik ook. Bijzonder talentvolle jongen met snelheid en scorend vermogen. Die heeft Willem II slim weten te huren
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:26
Zeker, fysiek sterk ook
Vind ik leuk
repeP +2195
dinsdag 5 maart 2019 om 18:27
Van Persie?
Vind ik leuk
Hupfean +5315
dinsdag 5 maart 2019 om 12:57
Mooi nog een jaar bij ons blijven, ik zie Luuk de Jong volgend seizoen nog niet vertrekken.
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:45
denk wel dat de Jong weg gaat voor nog een poging in het buitenland. Dat zit hem niet lekker dat het hem nooit is gelukt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:57
Ik geef Sam Lammers wel qua percentage nu veel meer kans in het eerste team van PSV! Maar het zou mij niet verbazen,als hij nog een jaar als huurling bij Heerenveen of een andere club nog manifesteert!
Vind ik leuk
Mazraoui +2950
dinsdag 5 maart 2019 om 12:57
Zou zelf nooit voor de Bundesliga kiezen
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 12:57
Nee PSV had deze jongen beter in Jong kunnen laten spelen ? Negatief oud chagrijn deze man en vooral een betweter
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 12:58
Als we alle fouten van Spaan gaan opnoemen blijft er geen spaan van hem over
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 5 maart 2019 om 13:00
Ik zou zeggen vertel!
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:46
anti cruijff is die
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 5 maart 2019 om 16:03
Bron? Voor zover ik weet nog nooit anti Cruyff geweest. Sterker nog, altijd een groot fan geweest van Cruyff maar had wat bedenkingen in zijn plannen en dat mag in een democratisch land.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:05
Die heeft een spaanplaat voor zn kop.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:00
Ajax-Henkie
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:00
Het feit dat je vaak uit je nek lult is eindelijk ook jezelf duidelijk geworden !
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 5 maart 2019 om 13:01
Het is meer aan Lammers of hij bij wil tekenen, een verhuur is beter als een paar partijen in het eerste! De Spaan is niet goed!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:02
Bullshit, als PSV kan cashen voor die hockeyer, meteen doen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 13:03]
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
dinsdag 5 maart 2019 om 14:27
Kan ie ook goed hockeyen?
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:06
Tja, ik denk dat PSV er goed aan doet om Lammers tw proberen te behouden. Maar op dit moment is Luuk gewoon beter en belangrijker voor het team. Als de Jong vertrekt moet Lammers nig steeds de concurrentie asngaan met Romero, als hij ooit fit wordt, en Piroe, als hij blijft. Er zojn dus nog wel zeer veel onzekere factoren. Ik neem aan dat Lammers niet blijft als alle anderen wel blijven. Hij zal dus terecht kijken hoe of dat verloopt. Maar ik zou niet weten hoe je zoiets anders had kunnen foen, zoals die gekke Henk Spaan rondbazuint. De spelers zijn er nu eenmaal en vorig seizoen was Lammers echt nog niet zover dat hij Luuk wel even uit de basis zou spelen. Dom geredeneer van Spaan dus, die vergeten is dat ke niet meer dan elf spelers kunt opstellen.
Vind ik leuk
Topdrie +3895
dinsdag 5 maart 2019 om 13:36
Vorig seizoen werd Lammers niet eens topscorer van Jong PSV 😇
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:07
Ik vindt die Vlap toch ook een zeer interessante speler hoor. Die jongen heeft iets speciaals.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:09
De jong op 10, Lammers in de spits.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:11
Op 10 moet ie gaan voetballen, dat wordt em niet. Goeie kopper, verder niks, dus goeie spits.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:30
Als voetballer wordt hij onderschat.

Ze kunnen ook van positie wisselen tijdens de wedstrijd
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:39
Bij zijn buitenlandse avonturen kon je zien hoe goed hij kon voetballen. Nu zeg ik niet dat hij niets geleerd heeft in de tussentijd, maar technisch is de man niet begaafd. Alleen met het hoofd. Perfecte kapstok-spits, aannemen afleggen en inkoppen. Als 10 heeft hij de bal aan de voet met de verdediging voor hem, heeft geen steekpass of opening in de voeten, ik zou het niet willen proberen.

Positiewisselingen kan, maar is ook je enige optie dan, of bij noodweer beide naar voren, maar dan denk ik niet dat het middenveld dat makkelijk oppikt bij het huidig PSV. Zullen echt de markt op moeten denk volgend jaar. Zeker nu Guti eigenlijk al geslachtofferd is door MvB.

Misschien lul ik ook wel uit me nek, maar zo zie ik het momenteel. Ik denk dat je het beste Luuk kan verkopen en Lammers erin voor volgend seizoen. Nu kan je eventueel nog een beetje cashen op Luuk, als je veel langer wacht wordt dat lastig.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:48
Ik denk twee goede controleurs er achter (Rosario, Sadilek) en het komt goed. Veel van positie wisselen, soms naast elkaar. Zeker in de competitie moet dit kunnen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:54
Dan komt alle creativiteit enkel nog van de flanken. Als Lozano en Bergwijn vertrekken heb je dan ook een groot probleem. Geen creativiteit meer (niets ten nadele van een Malen, maar kan je denk nog niet 34 wedstrijden, 90 minuten op rekenen).
Tuurlijk kan je in de Eredivisie dan nog wel winnen op kwaliteitsverschil, maar niet met goed voetbal.
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:48
ja zo hou je nog maar twee middenvelders over. Zelfs in de eredivisie is dat te weinig hoor
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:50
Zo goed is de competitie hier niet. Zeker tactisch niet.
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:52
feyenoord heeft dat ook geprobeerd met v Persie kijk naar het resultaat van die wedstrijden
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:10
Snap niet zo goed waarom Psv daarom moet vrezen. Hij heeft een contact bij Psv, dus ze kunnen vragen wat ze willen
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
dinsdag 5 maart 2019 om 13:14
Henk is niet te benijden...
Vind ik leuk
Retweet +742
dinsdag 5 maart 2019 om 13:21
Huntelaar hadden ze verkocht en Lammers blijft van PSV dat is het verschil.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 13:22
Sam wordt eerste spits bij PSV en wil dit zelf ook volgend seizoen. Misschien is het ook verstandig om Flap van Heerenveen over te nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 17:42
Vlap is eenzelfde type speler als Ramselaar was.
Dit past niet bij psv te technisch.
Maher was ook zo'n type ook mislukt bij psv en nu weer wekelijks uitblinken bij az.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 18:10
Ramselaar is niet technisch en lijkt totaal niet op Flap. Dit is een speler met diepgang ( box to box speler). Hij lijkt veel meer op een speler als van Ginkel ( zo een speler missen ze dit jaar bij PSV). Ja en Maher dat was een hele grote miskoop die kon het niveau niet aan net als Ramselaar.
Vind ik leuk
Toppert +1855
dinsdag 5 maart 2019 om 13:23
Spaan... kon wel bij de Telegraaf werken, zo kansloos zijn de stukjes proza die hij uitspuugt. Ik zie het zo voor mij, bij het rijtje hoogtepunten zie hij de pass van Lammers en de goal van Vlap en denkt met zn dikke onderbuik dat dat het niveau is wat Lammers en Vlap wekelijks laten zien. Vervolgens bedenkt hij nog net dat Lammers en PSV iets hebben of hadden en hup, 5 minuten later is het geld weer verdiend.

Volgende week hetzelfde stuk met 'zoek en vervang' Lammers voor Sierhuis en PSV voor Ajax.
Vind ik leuk
Nummer 23 +68
dinsdag 5 maart 2019 om 14:49
Lammers en Vlap
nooit konijnen uit een hoge hoed
of toch wel voor de analisten uit het bejaardenhuis ' het laatste gelul'
Da's knap
Knap slap geleuter met een mombakkes van ' ik analyseer me rot en wordt er flink voor betaald'
Want dan leuter ik ' hep ut voorspeld en kijk nu eens... Lammers en Vlap zijn opgehaald'

Kijkers en lezers.. schrik niet de analisten gaan terug naar de kliniek, daar is de ambulance... Zij worden gedwangbuisd opgehaald!
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5419
dinsdag 5 maart 2019 om 13:26
Er was een tijd dat De Jong het PSV stadion nog niet kon raken als hij goed mikte.
Lammers speelde al in Jong PSV en had toen best een potje of 5 a 10 de voorkeur kunnen krijgen,
Vind ik leuk
Bizzy +23379
dinsdag 5 maart 2019 om 13:27
Niet de fout zou maken die ze met Huntelaar wel hadden gemaakt ? Spaan is knettergek. Weet hij wel wie er destijds bij PSV in de spits speelde ? Als je Kezman en Van Nistelrooij hebt ga je niet in zee met Huntelaar.

Gewoon een grote strik om Lammers en verkopen aan de buitenlandse club. Komt tekort voor PSV.

[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 13:28]
Vind ik leuk
Peter12345 +449
dinsdag 5 maart 2019 om 13:37
Zolang je de topscorer van NL in je team rond hebt lopen, kun je toch weinig anders dan hem minuten gunnen bij een andere goede club in NL? Waarom zou je Luuk de Jong er langs zetten zolang die goals blijft maken?
Hoezo is dit dom van PSV? In het begin van het jaar iedereen dat Lammers veruurd moest worden, nu schrijft men dat dat een probleem gaat worden.

Dat Henk Spaan zich lekker met zijn eigen cluppie bezig houdt ipv een column te schrijven nadat Lammers een lekkere wedstrijd heeft gespeeld.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 5 maart 2019 om 13:37]
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 14:49
huntelaar is nu nummer twee met stuk minder minuten ;-)
Vind ik leuk
Peter12345 +449
dinsdag 5 maart 2019 om 15:14
En wat bedoel je daarmee? want met jou opmerking haal je dus eigenlijk alle spitsen in NL, zoals Dolberg, v Persie etc onderuit...

gaat hier om de kans die Lammers niet bij PSV krijgt. Die zou hij bij Ajax ook niet krijgen als iemand meer zou scoren etc.
Vind ik leuk
M477Y +1398
dinsdag 5 maart 2019 om 15:19
Ik snap je reactie niet hoor.
Vind ik leuk
Pieterke +342
dinsdag 5 maart 2019 om 13:41
Nog een jaar bij heerenveen blijven. Daarna kan psv lammers terug halen en vlap en van bergen overnemen van heerenveen
Vind ik leuk
R94 +2045
dinsdag 5 maart 2019 om 13:41
'Dure fout'? Je bedoelt dat dit een geweldige keuze is geweest. Maar ik snap wel dat dit erg moeilijk toe te geven is voor je, zure anjer.
Vind ik leuk
Muscles +1733
dinsdag 5 maart 2019 om 13:58
Vlappie mag wel naar Ajax komen hoor, ipv Schöne of Zyech als die zou vertrekken en goedkoper dan Odegaard.......
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
dinsdag 5 maart 2019 om 14:06
Lammers is de enigste spits in de eredivisie met potentie wat Ajax zoekt en anders kijken ze weer op de buitenlandse markt.
Vind ik leuk
bergerac +72
dinsdag 5 maart 2019 om 14:09
Schitteren bij Heerenveen? Omdat hij een paar goede wedstrijden heeft gespeeld? Niet overdrijven ajb, bekijk hem over een heel jaar.
Vind ik leuk
Frietbakker +5722
dinsdag 5 maart 2019 om 14:16
Spaan kent het verschil tussen verhuren en verkopen niet.
Vind ik leuk
Bas Bus +154
dinsdag 5 maart 2019 om 14:25
PSV een fout gemaakt met Huntelaar ?
Ik dank dat de keuze tussen Nilis, van Nistelrooy, Romario en Ronaldo of Huntelaar duidelijk is of niet...
Fout gemaakt...aub zeg....
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:31
Zo makkelijk weer. Huntelaar was geen fout, geen enkele trainer zou Kezman geslachtofferd hebben. Die scoorde er 30+ per jaar. Huntelaar wilde niet wachten. Nu is de keus opnieuw tussen een talent en een betere 1e keus (Luuk de Jong). Lammers was bij jong psv nog niet zo overtuigend, bij Heerenveen doet hij het prima. Zou komende zomer prima zijn als hij met Piroe en Romero gaat uitmaken wie eerste spits gaat worden, als de Jong vertrekt. Maar ik zie de Jong nog niet zo snel vertrekken eerlijk gezegd. De pech voor psv is dat het geen enkel idee heeft wat het niveau van Romero is.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 14:33
PopieJopie
Vind ik leuk
Nummer 23 +68
dinsdag 5 maart 2019 om 14:41
Lammers moet gewoon naar Duitsland verkassen.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
dinsdag 5 maart 2019 om 15:30
hahahaha wat een mafklapper die spaan ....omdat ze misschien in duitsland een goal gezien hebben van flap na een assist van lammers heeft psv een grote fout gemaakt.........


Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 15:31
We weten toch allemaal dat ze niet zo slim zijn
Vind ik leuk
De Hout +2017
dinsdag 5 maart 2019 om 15:40
Lammers spotgoedkoop?! Gekke Henkie...
Vind ik leuk
zwollie +9389
dinsdag 5 maart 2019 om 15:44
Wie neemt Henk Spaan nog serieus dan?
Vind ik leuk
Merdocs +32
dinsdag 5 maart 2019 om 15:55
Weer een Ajax supporter die zich met PSV bezig houdt.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 17:49
Juist opper jood Spaan
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +238
dinsdag 5 maart 2019 om 16:01
Deze jongen heeft mijn inziens al eerder een kans moeten krijgen in PSV 1. Nu hij zo goed staat te ballen en zich weer in de kijker speelt bij andere clubs mag hij weer terug. Ik zou eieren voor mijn geld hebben gekozen. NIet dat het eenvoudig is om de Jong te verslaan. Maar toch
Vind ik leuk
JBB +105
dinsdag 5 maart 2019 om 16:36
Goede spelers! Vlap heeft ook behoorlijke statistieken voor zo'n jonge middelvelder!
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 16:47
Tijd voor een nieuwe spits voor PSV. Ik denk dat hij goed genoeg is voor de top van de eredivisie met een de Jong met ervaring in Europa kun je rouleren en zou ik de Jong in principe Europees laten voetballen met hem als eerste wissel daarin ook minuten laten maken.
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 16:58
alleen als luuk word verkocht of vertrekt via een andere construktie anders denk ik dat luuk blijft staan
Vind ik leuk
dinsdag 5 maart 2019 om 17:48
Is en blijft een opper jood die Spaan
Vind ik leuk
Cookee +12690
dinsdag 5 maart 2019 om 18:00
Als we die 2 klonen dan heb je pas Flappers.
Maar in de 2e bundesliga gaan ze een succes worden.
Vind ik leuk
Shelbourne +5956
dinsdag 5 maart 2019 om 18:21
Wat kan die Spaan toch dom lullen. Lammers heeft een doorlopend contract bij PSV dus wat is het probleem. Lammers wilde wekelijks aan spelen toekennen en heeft met de verhuur aan Heerenveen hieraan meegewerkt. Speler heeft zich nu kunnen ontwikkelen en PSV krijgt komende zomer een prima spits terug. Prachtig toch?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws