'Afellay traint op eigen verzoek mee bij PSV, geen gesprekken over contract'

'Afellay traint op eigen verzoek mee bij PSV, geen gesprekken over contract'

Gepubliceerd: vrijdag 8 maart 2019 om 10:10vr 08-03-2019 om 10:10

Ibrahim Afellay heeft zélf contact gezocht met PSV. Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Hij gaat op eigen verzoek individueel trainen aan de jeugdzijde.

Deze week werd bekend dat Afellay ruim acht jaar na zijn vertrek terugkeert naar PSV. In Eindhoven werkt hij de komende periode aan zijn herstel. Afellay is clubloos, nadat in januari zijn contract bij Stoke City werd ontbonden. Daarna werd het stil rond de 53-voudig international.

Afellay nam uiteindelijk contact op met PSV. De clubleiding stemde in met zijn verzoek om onder begeleiding van een fysiotherapeut te kunnen trainen. Na een lange reeks blessures hoopt de middenvelder nog één keer pijnvrij aan het voetballen te kunnen komen.

Het is onduidelijk of Afellay aanspraak maakt op een contract bij PSV. Daarover is in elk geval nog niet gesproken. Dat hij aan de jeugdzijde van De Herdgang traint, is een teken dat hij voorlopig niet in beeld is voor een plek in de hoofdmacht van trainer Mark van Bommel.

Lees ook: PSV verwelkomt clubloze Afellay in Eindhoven: 'Niet meer dan logisch voor ons'

Poll

Stelling: PSV moet een fitte Afellay meteen contracteren

(1095 stemmen)

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23107
vrijdag 8 maart 2019 om 10:13
Waarom zouden we het over Affelay hebben als we het over Ajax kunnen hebben?

Affelay is zo 2009 ....
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 10:13
Omdat clubs die prijzen pakken nou eenmaal veel in het daglicht worden gezet
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 8 maart 2019 om 10:21
Zoveel prijzen pakt PSV niet dit jaar Rene ... nog maar 1 uit 4 mogelijk en die ene dat lijkt me nog geen zekerheidje ...
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 10:21
Zoutige reactie hoor😂

Ouwe likerat van me
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:22]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:35
Maar wel 1 van de belangrijkste!!
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:40
zo' n clubje ken ik ook, Forza Willem ll !!
Vind ik leuk
Roffel1998 +2665
vrijdag 8 maart 2019 om 10:27
Ik zie hier nou niet echt veel topics over psv 😂
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:27]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:30
@ReneVoorPSV

En clubs die vele uit hun handen laten glippen ook! Mooie wisselwerking is dat toch:) dat geprik naar andere clubs verveelt blijkbaar niet snel.

@the topic
Jammer door de vele blessures dat hij niet de topspeler is geworden wat we hadden gehoopt!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:31]
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 10:51
Jij bent er mee bezig Apollo, dus jij moet het weten 😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 11:10
Weet niet waar je het over hebt! Je valt gewoon erg op met onzinnige reacties die je plaatst.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 12:31
Je bedoelt jij/Apollo?
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 13:00
Owhh dus...je denkt het te weten? Moet je nu toch wel teleurstellen Rene. Ik zou als ik jou was de reactie(s) van Apollo eens gaan vergelijken met de mijne. Liggen mijlenver uit elkaar die gaan nergens over, heeft vaak niets met voetbal of visie te maken (trollen). Als je deze gewoon geen likes meer geeft is deze zo weer van VP af. Maar zijn toch mensen die zijn inbreng wel leuk vinden helaas. En zag ook reacties van jou voorbij komen helaas met toon van afgunst naar Ajax. Vind ik gewoon vervelend, dat dissen en afzeiken van de andere ploeg. Als je dat doet onderbouw het gewoon ipv reactie uitlokken.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 13:01
Hahaha je moet nu niet met een typische Apollo reactie komen om mijn punt te bevestigen 🙈😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 17:21
Kan het nog niet helemaal goed inschatten, maar je zult vast veel denkbeeldige vrienden hebben. Het word nu echt tijd om je los te laten.
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 17:42
Oke Apollo, dat heb je alleen al heel vaak gezegd 🙈😂
Vind ik leuk
Mr. O +1584
vrijdag 8 maart 2019 om 17:12
Het zijn net kleine kinderen forza.
Die kunnen situaties ook nog niet goed inschatten...
Voetbalkantine praat, terwijl ze mensen totaal niet kennen hier.

Kansloos noemen we dat. W
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 17:18
Eigenlijk moet je er geen aandacht aan schenken. Maar al die bagger die er soms gepost word verpest het weer voor de ander.
Vind ik leuk
Argento8523 +7262
vrijdag 8 maart 2019 om 11:17
De landstitel is ook de enige prijs die er gepakt wordt
Een prestatie hoor daar niet van maar je kon in de beker zien dat van Bommel het totaal niet serieus nam
Europees was de poule gewoon zwaar....eerlijk is eerlijk
Maar tegen RKC er uit In de beker omdat er een compleet B elftal wordt neer gezet is wel een aanfluiting
De competitie is iig wel nog spannend zo 🤔
Vind ik leuk
020west +439
vrijdag 8 maart 2019 om 13:24
In de beker zag je met name dat PSV een veel minder brede selectie heeft dan Ajax en met een half B-elftal aan kwaliteit in boet. En vergeet niet, Van Bommel is ondanks zijn bravoure een buitengewoon onervaren trainer, dat speelt ook mee.
Vind ik leuk
john52 +570
vrijdag 8 maart 2019 om 12:12
zo is dat en dat heeft ajax nog niet
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:14
nu je het er toch over hebt..

www.isajaxalkampioen.nl
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 8 maart 2019 om 10:19
PSV kampioen ... goede grap ... 🙈
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:23]
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
vrijdag 8 maart 2019 om 10:21
Dat is de grap inderdaad 🙈
[Reactie gewijzigd op vrijdag 8 maart 2019 om 10:21]
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 11:14
Volgens mij staat psv nog altijd boven ajax en heeft ajax al een recordtijd niet bovenaan gestaan dus niet zo stoer doen
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:44
is op Darkweb, niet te bereiken voor nette mensen................
Vind ik leuk
Smithsonian +43131
vrijdag 8 maart 2019 om 10:23
Omdat er in het leven ook wel meer is dan enkel ajax en onrust stoken.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 8 maart 2019 om 10:25
Op het moment is er niet veel positievers dan Ajax ... zou je toch opgevallen moeten zijn.
Vind ik leuk
Smithsonian +43131
vrijdag 8 maart 2019 om 10:26
United.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7603
vrijdag 8 maart 2019 om 10:33
Inderdaad
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 11:13
Ajax heeft idd veel klaargemaakt sinds die tijd. Sukkeltjes uit amsterdam
Vind ik leuk
john52 +570
vrijdag 8 maart 2019 om 12:12
och och, arrogantie de kop weer opsteekt. Je ben een rat die echt in het riool thuis hoort. blijf daar dan ook trol
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 8 maart 2019 om 12:20
Arrogantie die psv-ers hier laten zien? 😊
Vind ik leuk
Al_Padrino +231
vrijdag 8 maart 2019 om 13:54
Mino/Apollo en die René, wat een triest niveau zetten jullie hier neer joh.

Ik ben voor Ajax, en ook blij na afgelopen week. Maar doe alsjeblieft niet zo stoer en irritant joh, ik stoor me als Ajacied zijnde echt mateloos aan jullie cliniclowns👎
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 9 maart 2019 om 14:48
Alsof jij zo’n hoog niveau neerzet.

Als je het niet fijn vindt dan kun je er voor kiezen er niet op te reageren.
Vind ik leuk
john52 +570
zaterdag 9 maart 2019 om 14:22
Ga terug je riool in rat. Trol.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 9 maart 2019 om 14:48
Buk even dan ...
Vind ik leuk
john52 +570
vrijdag 15 maart 2019 om 15:54
ben je home geworden dan? Pak Albertje Verlinden maar RAT. Vuile viezerik
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
vrijdag 15 maart 2019 om 16:18
je reageert wel erg snel John ... 👏🏻👏🏻👏🏻
Vind ik leuk
john52 +570
zaterdag 16 maart 2019 om 15:38
Jij anders ook.......je ligt zeker altijd te geilen op VP
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 16 maart 2019 om 15:39
Ik ben iig een stuk sneller dan jou.

Jij bent een beetje kierewiet John ... 😳
Vind ik leuk
john52 +570
zaterdag 16 maart 2019 om 15:45
Sprekend over kierewiet.........volgens mij geil je al als iemand iets schrijft hier want je zal je eigen mateloos ergeren omdat je niets om handen hebt. Alleen maar kijken.....ja, er is weer reactie en ik mag schrijven. oh wat een klein kereltje ben je, snotneus.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zaterdag 16 maart 2019 om 16:09
Snotneus ... 😂
Vind ik leuk
john52 +570
zondag 17 maart 2019 om 16:43
Het rioolratje.....lekker slapen vanavond he.......AZ, ons nieuwe JUVE
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
zondag 17 maart 2019 om 17:32
Ik slaap er geen seconde minder om ...
Vind ik leuk
john52 +570
zondag 17 maart 2019 om 19:47
Man, jij hebt al een pak tissues gebruikt. Zo erggg vindt je het, hahaha
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23107
maandag 18 maart 2019 om 09:22
Dat doe ik wel als het beslist is ... nu nog zeker niet.

Pas op dat je niet te arrogant wordt ... Brabants trekje ... 😂
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:13
Goede zaak dat ze hem helpen. Dat hoort bij het DNA van PSV. En hoe het zich verder zal ontwikkelen is van latere zorg.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 8 maart 2019 om 10:20
Goh ze hebben wat gehoord.....DNA van een ploeg
Vind ik leuk
Smithsonian +43131
vrijdag 8 maart 2019 om 10:14
Mits fit een prima aanwinst.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
vrijdag 8 maart 2019 om 10:16
Als hij fit is, kan hij een versterking zijn voor PSV. PSV zal hem gaan vastleggen in de zomer.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5383
vrijdag 8 maart 2019 om 10:23
Die eerste 4 woorden zijn nogal een probleem voor hem de laatste 8 jaar.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
vrijdag 8 maart 2019 om 10:44
Jup.. Zonde eigenlijk. Was zo'n aardige speler toen hij bij PSV vertrok
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5383
vrijdag 8 maart 2019 om 10:54
Ook niet de handigste deal van PSV destijds.
Beste speler in de winter verkopen als je bovenaan staat, vervolgens 3de eindigen en dus geen CL.
En dat alles voor 2,4 miljoen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
vrijdag 8 maart 2019 om 11:30
Klopt. Maar wellicht waren er afspraken gemaakt met Afellay. Of ze gunden hem de transfer naar Barca. De gevolgen waren groot inderdaad.
Vind ik leuk
Dub_Rtd +5383
vrijdag 8 maart 2019 om 11:51
Hij had al getekend bij barca. Hij was transfervrij.
Dit was alleen om nog ene paar centen voor hem te pakken en dus ging ie 6 maanden eerder dan hij al had gegaan.
Speelde van al die tijd dat ie daar heeft gezeten wel het meest in die 6 extra maanden, geloof ik....
Vind ik leuk
Smithsonian +43131
vrijdag 8 maart 2019 om 10:24
Zal wel mooi zijn als ze van ginkel en affelay zouden halen van de zomer, mits fit
Vind ik leuk
Stom +638
vrijdag 8 maart 2019 om 11:25
Affelay staat er goed voor. Als hij fit wordt onder begeleiding van PSV dan is er een goede kans dat hij ook een contract tekent. Als hij niet meer terug op niveau komt dan heeft het PSV naast wat uurtjes begeleiding ook niks gekocht. PSV kan eigenlijk alleen maar winnen. Beetje net als met Ron Vlaar bij AZ enkele jaren geleden.

Is Van Ginkel deze zomer transfervrij? Ik weet niet of het verstandig is om nog een significant bedrag neer te leggen voor een speler die zoveel tegenslag heeft.

Overigens zit PSV nogal ruim in de middenvelders. Hoewel deze twee goede, nuttige en ervaren krachten zijn moeten ze ook niet overdrijven en te veel extra middenvelders halen die jeugd in de weg gaan zitten...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29688
vrijdag 8 maart 2019 om 11:49
Wel veel midenvelders bij PSV..
Vind ik leuk
BT410 +398
vrijdag 8 maart 2019 om 10:27
Hij is terug daar waar het nog goed ging
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
vrijdag 8 maart 2019 om 10:30
Waarom niet die jongen heeft een PSV verleden dus als ie fit is gewoon doen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:48
Én een CL op zak, zijn er niet veel deze eeuw met Nederlands paspoort, misschien nog wat meer ex PSV ers maar dan zal t ophouden..................
Vind ik leuk
Hazelnoot +75
vrijdag 8 maart 2019 om 10:34
Heeft een directe meerwaarde. Zo snel mogelijk opstellen.
Vind ik leuk
jopie1231 +63
vrijdag 8 maart 2019 om 10:36
Affelay is ook een BAAS
Vind ik leuk
Rabarber +4084
vrijdag 8 maart 2019 om 12:02
En waarom precies?
Vind ik leuk
jopie1231 +63
zaterdag 9 maart 2019 om 09:20
Heb je m nooit zien voetballen?
Vind ik leuk
san the man +1118
vrijdag 8 maart 2019 om 10:42
Maar hij moet eerst maar eens fit worden, dan kunnen we altijd nog zien wat we doen.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 10:51
Mits die fit word en hopelijk ook een keer blijft zou dit toch voor Psv een versterking moeten zijn. Is onmogelijk dat ie het voetballen verleerd is.
Vind ik leuk
Sideburnn +3220
vrijdag 8 maart 2019 om 14:50
Zou voor iedere topclub in Nederland een versterking kunnen zijn mits fit natuurlijk.
Was in zijn PSV periode een genot om naar te kijken.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 17:55
Was indd eentje waarbij je op het puntje van je stoel kon gaan zitten.
Vind ik leuk
AFP +2895
vrijdag 8 maart 2019 om 10:55
Een in vorm zijnde Afellaay is bruikbaar voor Feyenoord. Dat is pas het begin voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Psvsg +50
vrijdag 8 maart 2019 om 12:16
Als Ibi voor weinig wil voetballen kan je het risico nemen, anders niet doen
Vind ik leuk
Ikkuh +1962
vrijdag 8 maart 2019 om 12:29
PSV heeft dat over het paard getilde spelertje helemaal niet nodig, lekker bij de jeugd mee laten trainen en wie weet heeft VVV of Zwolle interesse
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
vrijdag 8 maart 2019 om 14:49
Jammer, had Affelay graag weer bij PSV gezien.
Vind ik leuk
JOJO +1795
vrijdag 8 maart 2019 om 15:09
Top van PSV!
Hopelijk komt Ibi terug op niveau en kan hij voor een jaar tekenen, waarna er een optie voor nog een jaartje of twee kan worden gelicht.
Dan Pereiro verkopen en Ihattaren vaste 10 maken. Mocht Ihattaren geblesseerd raken of zijn jeugddip doormaken, kan Ibi invallen.
Daarnaast is Ibi een goede mentor voor spelers als Ihattaren, neemt ervaring mee en weet hoe het is om met tegenslagen om te gaan. Veel belangrijke punten gezien de vele jeugd die eraan zit te komen bij PSV.

Spelers als Zoet, Hendrix en Luuk gaan waarschijnlijk deze zomer weg en dan is het handig om spelers met ervaring te hebben om de jeugd te begeleiden. Schwaab is nog daar, maar is geen international geweest en PSV is zijn grootste club ooit. Zelfde geldt voor Room..
Overigens houdt dit een eventuele komst van Ginkel niet tegen. Ginkel kan namelijk ook heel goed naast Rosario spelen en zelfs Ibi kan dit. Als je volgend jaar Rosario, Ginkel en Ihattaren hebt voor de basis, zou het fijn zijn om Ibi en Sadilek achter de hand te hebben. Waarbij Sadilek meer en meer speeltijd kan krijgen.

Tot slot zou het dan helemaal top zijn als Robben nog terug komt.
Vind ik leuk
Donnygo +4829
vrijdag 8 maart 2019 om 15:17
Die haalt het niveau niet meer ben ik bang zo jammer want voetballen kon hij wel.
Vind ik leuk
vrijdag 8 maart 2019 om 17:58
Hoezo moeten?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws