'Ramos sprak Real Madrid-spelers op de training toe en schold weigerende Isco uit'

'Ramos sprak Real Madrid-spelers op de training toe en schold weigerende Isco uit'

Gepubliceerd: zaterdag 9 maart 2019 om 11:17za 09-03-2019 om 11:17

Laatste update: zaterdag 9 maart 2019 om 11:42za 09-03-2019 om 11:42

Sergio Ramos en Real Madrid-voorzitter Florentino Perez hebben donderdag met elkaar gesproken over de toekomst van de club. Of de strijdbijl is begraven wordt uit het bericht van de Spaanse krant AS niet duidelijk, maar Ramos heeft in ieder geval wel het voortouw genomen en is met Perez bezig met een plan voor de toekomst.

Ramos en Perez botsten hard met elkaar in de kleedkamer van Real na de uitschakeling in de Champions League tegen Ajax. Volgens meerdere Spaanse media dreigde Ramos zelfs met zijn ontslag. Inmiddels zijn beide partijen weer nader tot elkaar gekomen. Volgens AS bestaan er nog steeds spanningen tussen Ramos en Perez, maar werkt het duo wel samen om Real voor de rest van het seizoen weer op de rit te krijgen. 

Of Ramos toekomst heeft bij Real, hangt volgens AS af van wie de volgende trainer wordt. Niet alleen Perez, maar ook Ramos bepaalt mede wie de opvolger van Santiago Solari moet worden. Zeker lijkt dus dat de Argentijn binnenkort zijn ontslag krijgt. Volgens AS is de kans groot dat dat na het weekend gebeurt.

Ramos heeft de spelers van Real donderdag bij elkaar geroepen tijdens de training om de neuzen dezelfde kant op te krijgen. De technische staf was daar niet bij. "Wie niet volledig betrokken is en niet alles wil geven, kan net zo goed nu vertrekken", heeft Ramos volgens AS gezegd.

Vervolgens maakte hij Isco met de grond gelijk omdat de middenvelder weigerde op de spelersbus te stappen nadat hij hoorde dat hij niet bij de selectie zat voor het duel met Ajax. 

Lees ook: 'Ramos dreigt na Champions League-eliminatie met vertrek bij Real Madrid'

Poll

Wie moet er trainer worden van Real Madrid?

(7353 stemmen)

Plaats een reactie

SDMSIM +722
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Baas
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10043
zaterdag 9 maart 2019 om 11:21
Van wat?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:42
Ramos is een lul geeft anderen de schuld van de uitschakeling maar neemt zelf geen enkele verantwoording voor het geel pakken en de schorsing...
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 9 maart 2019 om 13:46
Ach hou op, al die gasten verdienen miljoenen per jaar.. Die moeten gewoon zelf ook van Ajax kunnen winnen. Terecht dat hij boos is. We doen net alsof Ajax zo mega goed is, maar we weten allemaal dat Real op dit moment gewoon mega slecht is.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
Jozef +44146
zaterdag 9 maart 2019 om 14:24
Ajax verloor ook van Feyenoord en Heracles...
Vind ik leuk
davidben +6482
zaterdag 9 maart 2019 om 15:53
Uiteindelijk zal afgunst jou een lelijk persoon kunnen maken als je niet uitkijkt. Houd je gewoon met je eigen club bezig en maak je niet druk over de concurrentie. Je hebt jezelf ermee.
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 9 maart 2019 om 16:15
Yup, vandaar dat ik het zeg Davidben;)
Vind ik leuk
Gilze +1106
zaterdag 9 maart 2019 om 16:15
Afgunst 2.0
Is t nu zo moeilijk om te zeggen dat Ajax goed speelde ?????
Vind ik leuk
Itsese +6203
zaterdag 9 maart 2019 om 16:15
Ajax speelde goed, Real slechter.
Vind ik leuk
maandag 11 maart 2019 om 00:30
Ajax liet Real slecht voetballen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:30
Waarom mag hij boos zijn dan volgens jou, hij is mede de oorzaak van de ruzie met zijn geel en schorsing om dat lopen blèren en anderen de schuld geven is hypocriet en erg laf.....typisch Ramos.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 21:53
Lul niet zo stom. Barca heeft ze in die vorm met ongeveer dezelfde cijfers als ajax deed verslagen. Dus prima prestatie van ajax.
Vind ik leuk
kloakatv +170
zaterdag 9 maart 2019 om 17:23
Geeft niemand de schuld van verliezen wat ik hier lees hoor. Hij zoekt naar een oplossing. Dat is beter dan in problemen denken. Zo’n lul is het niet dan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 20:17
Het probleem waarvan hij mede de oorzaak is door opzettelijk geel te pakken.
Vind ik leuk
kloakatv +170
zaterdag 9 maart 2019 om 22:31
Ja dat ontken ik zeker ook niet dat was super dom.
Vind ik leuk
Nr14always +3678
zaterdag 9 maart 2019 om 13:23
Van een club die in een neerwaartse spiraal zit, en de weg naar boven gaat langzamer dan die naar boven.
Vind ik leuk
Bengelino +13626
zaterdag 9 maart 2019 om 11:21
Van wie?
Vind ik leuk
Mazraoui +2759
zaterdag 9 maart 2019 om 11:22
Van waar?
Vind ik leuk
derksen +9121
zaterdag 9 maart 2019 om 11:25
Ja ramos is zeker de baas

Van het KIPPENHOK!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:30
Inderdaad. 'S werelds beste verdediger, met afstand!
Werd dinsdag maar weer eens pijnlijk duidelijk.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:44
Wanneer je niet weet hoe je de " 's " moet gebruiken, gebruik de " 's " dan niet 😎
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 11:44]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:45
Akkoord.
Je wist in ieder geval wat ik wilde zeggen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:01
Dat is waar ! 😉
Vind ik leuk
RenW +3997
zaterdag 9 maart 2019 om 12:53
Best wel vervelend als mensen, je ongevraagd gaan verbeteren.
Of het moet een schoolmeester zijn, dan zit het er in gebakken.
Vind ik leuk
Robert TW +230
zaterdag 9 maart 2019 om 12:51
Wanneer je niet weet op welke wijze je aanhalingstekens gebruikt, gebruik ze dan niet...
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1966
zaterdag 9 maart 2019 om 13:01
Zeikerd
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:04
Precies mijn bedoeling, gericht op de persoon waar ik op reageer ...
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1966
zaterdag 9 maart 2019 om 13:05
Sorry bedoelde jou ook niet maar hem waaar jik op reageerde
Vind ik leuk
FCGrunn050 +951
zaterdag 9 maart 2019 om 11:57
Daarom werd hij in 2014 er als een kleuter uitgewandeld door Arjen Robben. Als hij zichzelf zo goed vindt had hij niet expres een gele kaart gepakt in Amsterdam, wetende dat hij thuis node zou worden gemist. Er is er maar een die op zijn kloten moet hebben, dat is Ramos zelf!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:44
Niet werelds beste hoor, die doet geen domme dingen zoals Ramos. Qua talent schat ik zelfs de Ligt hoger in dan Ramos laat staan op hebben van verstandelijke vermogens.

Op dit moment is van Dijk de allerbeste cv die er rondloopt en wordt Matthijs dit over 1 á 2 jaar.
Vind ik leuk
power +7663
zaterdag 9 maart 2019 om 11:52
Baas van overtredingen en rode kaarten.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10043
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Hoe kan Ramos zo’n grote bek hebben terwijl hij voor 80% schuldig is!!
Vind ik leuk
Mazraoui +2759
zaterdag 9 maart 2019 om 11:21
Met Ramos zou het 1-3 geworden zijn
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:26
Met Ramos won Nederland met 1-5 van Spanje.,
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 11:34
Ook zo'n elftal wat over de top was na paar succesvolle toernooien. Lijkt wel op dit real Madrid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:36
Dacht dat het onderwerp over de klasse van Ramos ging. Er wordt beweerd dat als Ramos tegen Ajax mee zou hebben gedaan Real de wedstrijd gewonnen zou hebben. Nou, tegen Oranje deed hij mee en verloor Spanje met 1-5. En ach hoe vaak is Ramos niet door Messi dolgedraaid ?
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 11:47
O sorry hoor. We zullen t nooit te weten komen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:40
Sinds wanneer speelt Messi bij Ajax joh, oetlul!
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:44
Lees eerst wat er staat voordat je gaat schreeuwen idioot randdebiel !
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:20
Ik denk dat jij dat eens moet doen, slaapkop!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:28
Weet je wat jij bent ? Een geniepige achterbakse regenwurmpje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Hahaha je bent echt een analfabeet! 😂

Je haalt de wedstrijd van Spanje-Nederland erbij om aan te geven dat Ramos helemaal niet geweldig is? Ik denk dat Nederland niet eens de gelegenheid heeft om aan die 5-1 te denken, aangezien uitgerekend die ploeg Nederland in 2010 van de wereldtitel afhield oetlul. En dan zeg je ook nog eens dat Ramos vaak dolgedraaid is door Messi. Wat heeft Messi nou te maken met het feit dat Real Madrid van Ajax zou hebben gewonnen indien Ramos meedeed? Vandaar dat ik zei “sinds wanneer speelt Messi bij Ajax”. Snap je het nu of heb je een Turkse tolk nodig?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Je loelt maar een eind weg knul. Volgens mij werd Ronaldo in de wedstrijd tegen Dortmund ook weggespeeld maar ja die wedstrijd zag je natuurlijk niet. Trouwens er zijn genoeg Turken die beter Nederlands schrijven en praten dus niet zo piepen over Turken. Of wil jij weer het Nederlandse overheersingsgevoel Laten zien ?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
Waar de fak heb jij het allemaal over??? 😂
Is er iemand hier die een handje kan helpen om deze gast te kunnen begrijpen? Springt namelijk van Ajax naar Spanje naar Ramos naar Messi en wanneer je dan met een uitleg komt met de hoop dat ie het dan wel begrijpt, tovert ie ineens Ronaldo en Dortmund tevoorschijn.

En uhhhh, ik vroeg enkel of je een Turkse tolk nodig had, en dan zeg jij er zijn genoeg Turken die beter Nederlands schrijven en praten. Nou, mooi! Vraag anders of iemand van hun als tolk wil fungeren dan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:06
Maar altijd nog iets beter als Inter dat 28 punten achter staat op Juve, de enige italiaanse deelnemer die op t punt staat om gewipt te worden.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 13:07]
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 13:11
Wat heeft dat met Ramos te maken?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:14
Omdat ik nu elke keer lees dat t altijd maar aan de zwakte van de tegenstander ligt als we een mooie prestatie neerzetten. En bij PSV was t de poule des doods met alleen maar topploegen. Dit blijkt dus wel mee te vallen.
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 13:17
Toen hadden we de VAR nog niet. En Inter en Madrid hebben vrijwel even veel verlies punten. Dus stelt allebei niks voor.
Vind ik leuk
StoneyTony +1702
zaterdag 9 maart 2019 om 12:01
Jajaja was leuke dag won nog lekker bedrag ook met die uitslag 1-5
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:34
met ramos werd spanje 2x europees kampioen 1 x wereld kampioen. met ramos won real 4 x de cl en nog tal van andere prijzen denk dat iedereen wel eens hard op zn bek gaat in zn carrière
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:50
Met ramos werd Spanje wereldkampioen. Wat is je punt?
Vind ik leuk
Jozef +44146
zaterdag 9 maart 2019 om 14:28
Dat er een flinke Barça inbreng voor nodig was misschien?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:33
jaa die was er toch ook met de 1-5 nederlaag tegen nl. daarop reageerde ik slimmerik
Vind ik leuk
Jozef +44146
zaterdag 9 maart 2019 om 17:36
Toen waren die Barça gasten al op hun retour en kwam het misschien meer aan op de talenten van Ramos?

Ik probeerde een antwoord te vinden. De klasse van Ramos ontkennen doe ik niet.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 19:32
alleen xavi.alba pedro fabregas pique busquets iniesta vond ik toen nog niet echt op hun ''retour'' maarja nu jij weer
Vind ik leuk
Jozef +44146
zaterdag 9 maart 2019 om 21:20
Toch wel.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:42
En daar zit ie met zijn mond vol tanden....
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 18:46
hoezo toch wel pique busquets alba pedro fabregas zijn nu missschien op hun retour maar toen niet hoor maarja
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:32
jaa dat ramos dus echt wel wat kan. zomaar wilde gok
Vind ik leuk
Adje80 +10285
zaterdag 9 maart 2019 om 11:21
Geloof maar dat hij alles doet voor real Madrid..dit was een hele grote fout maar ook hij kan die maken. Voor je elftal/club kan je geen betere speler hebben.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
zaterdag 9 maart 2019 om 11:31
Ja echt hè.

Ramos is zelf zo stom geweest om die gele kaart te pakken, bewust!!, en gaat nu anderen de schuld geven.

Ramos heeft het team in de steek gelaten, dat schijnt hij niet te willen snappen.

In Amsterdam kon iedereen zien dat Ramos overal tussen zat, nu was dat niet in Madrid en werden ze opgerold.

Dankjewel sergio :D
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 11:56
Ik weet niet of je het doorhebt, maar Ramos was foutloos afgelopen dinsdag.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
zaterdag 9 maart 2019 om 12:06
Haha nouja ik heb niet zo op hem gelet maar geloof jou op je woord :P

Zal zijn documentaire er nog eens op nakijken :D
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:31
Dan zijn team het compleet laat afweten kan hij niet zo veel aan doen.
Hij pakte geel omdat hij blijkbaar vertrouwen in datzelfde team had.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:33
Denk dat ie minder vertrouwen in Ajax had en ze ontzettend onderschatte
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:34
Het zal van beide wel wat geweest zijn.
Hij had kennelijk alle vertrouwen in een goede afloop.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 9 maart 2019 om 11:44
Die afloop kennen we nu wel....arrogantie is afgestraft
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:45
Juist !
Vind ik leuk
pietprecies +11692
zaterdag 9 maart 2019 om 12:16
Dat is dan wel behoorlijk dom want hoewel Real met 1-2 won, was dat vooral te danken aan de VAR en een gebrek aan scherpte voor de goal van Ajax. Kroos zei zelf ook dat Ajax in de heenwedstrijd eigenlijk ook beter was
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
zaterdag 9 maart 2019 om 11:39
Volgens mij is Ramos toch aanvoerder? Dan heeft ie in mijn ogen gewoon zn team laten vallen.

Je weet dat je belangrijk bent voor het team als je aanvoerder bent.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:47
Ligt eraan. Ik had het idee dat hij voorafgaand aan de kaart vroeg om goedkeuring en die ook kreeg.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5924
zaterdag 9 maart 2019 om 11:48
Het moet al niet in je opkomen als aanvoerder om daar naar te vragen, vind ik.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:53
En dan is het alsnog zijn eigen verantwoordelijkheid. Achteraf kunnn we zeggen "dom" 😎
Vind ik leuk
abraksas +2458
zaterdag 9 maart 2019 om 12:07
precies. Was gewoon oliedom en arrogant (en respectloos) maar hij deed dit niet omdat hij ff geen zin had te spelen maar omdat hij teveel vertrouwen in zijn medespelers had. Ik denk dat vrijwel niemand anders dit had gedaan na zo'n wedstrijd en tijdens een seizoen dat zo slecht voor hun loopt maar goed, dat is Ramos he :D.
Ben blij dat ie het gedaan heeft. Denk dat we met hem erbij ook wel hadden gewonnen maar het was wel een andere wedstrijd geworden. Maar misschien ook een makkelijkere omdat Ramos na 10 minuten al rood had gehad. Je weet maar nooit hehe.
Maar los van het resultaat, de hele wereld vermaakt zich kostelijk en die Amazon documentaire over hem wordt ook nog eens een stuk mooier hierdoor :D
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:41
In overleg geel. De kans was 6% dat ze niet een ronde verder zijn. Geel pakken was een prima afweging. Het heeft gelukkig niet gewerkt. Maar dat is niet Ramos zijn schuld. Toch triest dat een verdediger onmisbaar is bij Real Madrid.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:46
Nee ? Wie zijn schuld dan wel ? De schuld van AJAX 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:50
Als hij niet speelt in overleg met de trainer dan zijn zijn vervanger en de trainer schuldig aan het falen. Geel pakken is te vergelijken met niet opstellen
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:55
Natuurlijk niet... hij ontneemt de trainer de kans om hem op te stellen Hij is verantwoordelijk, hij is degene die geel pakt !!
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:59
Na overleg
Vind ik leuk
abraksas +2458
zaterdag 9 maart 2019 om 12:09
Welk deel van "na overleg met de trainer" snap jij niet?
Vind ik leuk
ROCK +61
zaterdag 9 maart 2019 om 13:53
Uiteindelijk pakt hij zelf die kaart
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:23
Hoe vaak er overlegd wordt, maakt niet uit ... je blijft als speler áltijd zelf verantwoordelijk 😎
Vind ik leuk
abraksas +2458
zaterdag 9 maart 2019 om 14:40
Natuurlijk, maar als de trainer toestemming geeft kan de trainer na die tijd niet zeggen dat hij hem de kans ontnam hem op te stellen, of zie ik dat nou verkeerd? ;)
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 15:03
Dat klopt dan wél weer
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 12:01
Als het gemis van ramos 80% is is de prestatie van Ajax dan nog maximaal 20%?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:35
Hij is de echte leider daar. Wie moet de groep anders toespreken? Bale? Die niet eens Spaans kan. Of had ie moeten zeggen : "het is al goed jongens, volgende keer beter hé".
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:37
Omdat hij weet dat hij de schuldige is? Dat heb je met kinderen maar ook met volwassenen. Als ze iets gedaan hebben wat niet kan of mag zijn zij het die altijd het hards schreeuwen dat ze onschuldig zijn....
Vind ik leuk
Mazraoui +2759
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Met Ronaldo schikten de spelers zich in hun reserverol. Nu wordt het gewoon wat lastiger. Die bank is ook eigenlijk te goed. Die horen gewoon te spelen
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:43
Als de bank te goed is is het verlies eigenlijk schandalig. Helemaal als veel afhangt van een verdediger
Vind ik leuk
Mazraoui +2759
zaterdag 9 maart 2019 om 11:45
Voetbal is voor een groot deel mentaal. Als spelers zich ondergewaardeerd voelen heeft dat zn weerslag op het spel bewust of onbewust
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:48
Daar heb je gelijk in. Maar de basis 11 zou je toch meer van verwachten
Vind ik leuk
Mazraoui +2759
zaterdag 9 maart 2019 om 11:54
Misschien nog aan het zoeken naar nieuwe hiarchie. Zullen wel wat haantjes tussen zitten daar. Maar zal vast verschillende redenen hebben
Vind ik leuk
plein19 +3101
zaterdag 9 maart 2019 om 11:58
Die club gaat soms erg vreemd met trainers en spelers om. En met dit soort salarissen is het bijna vreemd als je nog normaal blijft
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Kut club
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:00
Is die 14 jouw leeftijd ?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:22
Dat was lang geleden Rene, ik heb gewoon niets met Real.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:24
Dat is nou jammer, de beste club ter wereld...
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:31
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen.
Succes in Liga.
Vind ik leuk
raymaster +131
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Ramos moet zijn hand in eigen boezem steken in plaats van een grote bek te hebben@duurste onnodige gele kaart.nl
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:32
die link werkt niet.
Vind ik leuk
Bengelino +13626
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Misschien moeten ze ramos maar trainer/speler laten worden.....

Die weet het allemaal zo goed
Vind ik leuk
Adje80 +10285
zaterdag 9 maart 2019 om 11:20
Een echte leider ramos. De belangrijkste speler van real sinds ronaldo zijn vertrek.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 9 maart 2019 om 11:25
Ja, gaat goed onder zijn leiding. Hij houdt ze echt goed bij elkaar ook.
Vind ik leuk
Oohzo +210
zaterdag 9 maart 2019 om 12:19
....en in zijn vrije tijd een dirigent als je em de boven ziet staan.
Vind ik leuk
Studentje +667
zaterdag 9 maart 2019 om 11:21
Een speler uitschelden omdat hij niet bij de selectie zit en daardoor boos werd (zou ik ook doen als ik Isco was) of een domme gele kaart pakken omdat de overwinning van Real zogenaamd binnen was. Ik weet niet wat dommer is, meneertje Ramos.
Vind ik leuk
abraksas +2458
zaterdag 9 maart 2019 om 12:13
Die actie van Ramos was dommer, zonder twijfel. Maar een speler die weigert in de spelersbus te stappen (om welke reden dan ook) is gewoon respectloos tegenover zijn hele ploeg.
Natuurlijk kun je boos zijn omdat je niet bij de selectie zit maar dat is toch geen reden je ploeg niet te steunen?
Vind ik leuk
Studentje +667
zaterdag 9 maart 2019 om 12:20
Isco is al heel lang niet meer gelukkig bij Real, dus dit was de laatste druppel. Het is niet zomaar dat dit voorval gebeurde. Ik verplaats me in het gevoel van de speler en het is gewoon volkomen begrijpelijk dat hij boos werd. Als jongens zoals Valverde zelfs voorrang op hem krijgen, zou ik ook kwaad zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:25
RAMOS is een hypocriete lul! Zelf een bewussie pakken om dan vervolgens het heilige boontje uit te hangen! Ook al heeft ie misschien gelijk.
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 11:39
Misschien heeft ie wel de opdracht gekregen om bewust geel te pakken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:55
Tuurlijk!!!!
Vind ik leuk
74ratje +701
zaterdag 9 maart 2019 om 11:59
K las ook ergens t bericht dat Dolberg de opdracht kreeg om Ramos n gele kaart aan te naaien. Wat is waar? Verder is t gewoon n eikel.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:06
Beide.
Ajax wilde graag dat Ramos een gele kaart zou krijgen, hij stond op scherp. Dolberg kreeg opdracht om dichtbij Ramos te spelen. Ajax geloofde er nog in, Real niet en pakte die kaart dan ook bewust, een schorsing pak je liever in deze ronde met 2-1 voorsprong dan in de volgende ronde tegen een sterkere tegenstander.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:48
Goede speler, een echte winnaar, maar om als aanvoerder je team team bij elkaar te brengen, vraagt andere capaciteiten.
Vind ik leuk
#Keizerout +45246
zaterdag 9 maart 2019 om 11:59
Echte winnaars hoeven niet elke regel te overtreden om te winnen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:03
Nee, maar ik heb er geen moeite mee wanneer ze het wel doen !


Bij Ramos wel trouwens 🤣🤣
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:05
Als het echt een winnaar was geweest, had ie die gele kaart niet gepakt! Dan had je thuis graag gespeeld om de winst veilig te stellen, maar nee Ramos dacht natuurlijk dit varkentje is gewassen laat ik hem nu maar pakken en heb ik een schone lei voor de volgende ronde! Kwam hij even bedrogen uit! :-). Het getuigd in iedergeval niet van leiderschap die je zou verwachten van je aanvoeder, en al helemaal niet als je na de wedstrijd alles en iedereen de schuld geeft. Hij had hand in eigen boezem moeten steken en schuld bekennen, dat is een leider die je zou willen volgen naar een nieuw begin. En dan samen overleggen over hoe verder. Dat getuigd van leiderschap.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:09
Dat is achteraf gelul.
Was slim van Ramos om geel te pakken.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:16
Wat je slim noemt, denk dat ik het de volgende keer niet meer doet. Maar uit eindelijk gaat het erom wie hem het recht geeft om iedereen af te branden terwijl hij zelf ook een groot gedeelte schuldig hier aan is. Mag dan de aanvoeder zijn en de zogenaamde leider, ik vind het gewoon hypocriet!
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:23
Dat mag jij vinden.
Hij is niet schuldig, want hij stond niet in het veld.
Gebleken is dat Real niet zonder zijn leider Ramos kan.
Ronaldo speelt er immers niet meer.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:03
Juist om dat ie niet in het veld stond is hij schuldig. Want hij had die kaart niet hoeven pakken, of wel soms? Ze hadden hem blijkbaar dus wel nodig zoals je zelf zegt, en dus is het een leider van lik me vestje, en geeft het hem nog niet het recht om iedereen zo af te branden. Tenzij hij eerst bij zich zelf begint, daarna kan hij zeggen wat ie wil.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 13:26
Ben ik niet met je eens.
Die kaart pakken was slim en strategisch verantwoord.
Ze moeten ook zonder hem kunnen winnen.
Als leider geef je de andere spelers dan op hun flikker, als ze niet hun best doen.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:36
Ik weet wel wasr je op doelt wat betreft de strategie, zei ik hier boven al, maar wij verschillen hier duidelijk van mening. En dat is maar goed ook, anders hadden we niks te lullen gehad. Succes morgen. Eerst die maar weer proberen te winnen.
Vind ik leuk
bartzwolle +182
zaterdag 9 maart 2019 om 13:23
Het was zíjn eigen schuld dat hij niet op het veld stond !
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 13:27
Ja, maar ook zonder hem moet het team dat makkelijk kunnen winnen. Zeker als je thuis speelt en uit met 2-1 hebt gewonnen.
Vind ik leuk
ROCK +61
zaterdag 9 maart 2019 om 13:55
Ja maar ze moesten tegen ... AJAX
Vind ik leuk
MirakelMan +166
zaterdag 9 maart 2019 om 11:26
Ramos denkt ook dat hij jezus op zijn Harley is. Mafketel.

Zowel Perez als Ramos zijn schuldig aan het falen.
En laten we wel wezen, leuk die CL titels de afgelopen paar jaar, maar als club en team hebben ze weinig klaargespeeld. Erg veel geluk gehad met lotingen en voor de VAR ook vaak bevoordeeld door de scheidsrechters.
Ze kunnen aardig vlammen, maar consistent presteren is er al dik 10 jaar niet meer bij.

Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:49
🤔🤔🤔

Heel veel te danken aan Ronaldo 🤗
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Het gaat even een keertje niet goed en meneer wil direct ontslag nemen. Had hij maar geen geel moeten pakken, hadden ze een betere kans gehad. Geweldige voetballer, maar wat een nare vent.
Vind ik leuk
ReneAjax +10099
zaterdag 9 maart 2019 om 12:11
Uitstekende verdediger.
Vind ik leuk
Oohzo +210
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
ah tijd voor wat sensatielectuur
Vind ik leuk
De Haan +586
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Isco is welkom in amsterdam
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 11:27
Wow wist niet dat ze bij VP homofoob waren... .. .
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 11:33]
Vind ik leuk
jari11 +3328
zaterdag 9 maart 2019 om 11:31
Ohjee Donny wat zeg je nu;p?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:33
Als je zovaak verslagen wordt door Barca. En nu een gigantisch pak slaag krijgt van Ajax die ook zoals Barca voetbalt,zou je toch misschien ereens aan moeten denken om t spelsysteem te gaan kopieren. Dit Madrid is voorspelbaar in de opbouw. Als je de rangen weer snel sluit zoals Barca en Ajax deden gaat Real breien. Met als gevolg balverlies en enorme gaten. T spelletje vam Ajax en Barca is veel onvoorspelbaarder met uitzakkende mensen en mensen die er weer over heen gaan.
Vind ik leuk
Donny Black +1490
zaterdag 9 maart 2019 om 11:36
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST, vertel die tactiek nou niet dan... .. . nou gaat RM dat ook doen :(
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:42
Gelukkig zijn die daar te eigenwijs voor. Barca doet t op die manier dus Real gaat t natuurlijk nooit zo doen. Ik voorzie gewoon weer een lange hegemonie voor Barca in La Liga. Puur omdat ze, als wat spelera niet in vorm zijn, weer terug kunnen vallen op hun systeem.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
zaterdag 9 maart 2019 om 11:47
Het is andersom....Barca voetbalt zoals Ajax, ze hebben deze stijl geleerd van ene JC
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:49
Daat heb je natuurlijk helemaal gelijk in.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:57
Dit REAL mist echte klasse in de aanval, heeft niets met het syteem te maken. Met dat systeem hebben de CL meerdere keren gewonnen 😎
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:45
Door Ronaldo hebben ze gewonnen.Kijk eens naar La liga. Barca op weg naar 8 titels in 11 jaar. Als Barca uit vorm is hebben ze altijd t systeen nog wat iedereen blindelings kent. Dit geeft gewoon meer succes op langere termijn.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:01
Kan ik me wel in vinden 🤗
Vind ik leuk
hollister +718
zaterdag 9 maart 2019 om 11:34
Vreemd stuk hierboven... want in mijn ogen stonden de NEUZEN dinsdag op het veld wel degelijk dezelfde kant op .... alleen hadden die een ander shirtje aan...
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 11:46
Kon mij ook niet voorstellen dat ik de enige was die de humor er in herkende.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2764
zaterdag 9 maart 2019 om 11:37
Wie niet alles wil geven kan beter vertrekken.. wie sloeg er ook alweer bewust de return tegen Ajax over?
Vind ik leuk
BT410 +398
zaterdag 9 maart 2019 om 12:05
Daar heb je een punt
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 11:45
"Ramos heeft de spelers van Real donderdag bij elkaar geroepen tijdens de training om de neuzen dezelfde kant op te krijgen".
Soms wordt de humor je aangereikt. 😁
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:50
Da is toch elke keer hetzelfde als ik ergens een artikel lees en golle hollanders begint weer te doen alsof holland het beste voetbal land in de wereld is.. komaan jullie topclubs stelle ook nix voor ze psv ajax feynoord allemaal sup toppers die ni eens goe genoeg zijn voor europa legeau..
Het feit da ajax gewonne heeft in madrid heeft nix me ramos te make .
Het zit daar nu gewoon helemaal scheef
Geen motivatie, geen vertrouwen
En als ge dan tege een ajax komt da toch nix meer te verlieze heeft .. en eerlijk gezegt ajax heeft momenteel een paar pareltjes rondlope ma die zijn volgend jaar ook al weer weg..
Ik zeg jullie stop me jullie onzin nederland en ja belgie ook hebbe nu eenmaal ni de competitie en het geld ni om clubs als real ofso te worde ma da betekent ni da ge die clubs ELKE dag opnieuw moet ligge afbreke uit jaloezie... en zeg maar da ge nu jaloers bent . Ma als ze morge afkome in amsterdam wille jullie een paar van onze spelers kope dan zou ajax de bank breken om da te kunne doen dus stop me jullie zever
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:11
amai ze hebben de dorpszot losgelaten
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:28
Dorpzot natuurlijk. Voor ge iets zegt zoude mss beter is 2 keer nadenken of ge wel iet nuttig zegt.
Want ik lees veel voetbal artikels en voor 1 of andere rede zijn JULLIE altijd onderling ruzie aant make over wie de beste club in nederland is.. en nu da ge wint van real madrid denkte egt da ge beter bent dan real madrid ?

Het feit da ge stoten als da vuurwerk uithaalt en da ge een overwinning viert alsof ge de finale hebt gewonne bewijst da ge ni meer hebt gedaan dan gestunt..
En nu hore we ajax weer 20 a 30 jaar nimmeer

Proficiat
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 12:26
Hebben ze geen VP in België, Sjefke? Amai, wat kun jij je als een Jeanette gedragen, zeg. Een veel beter Ajax met n begroting van ca 100 miljoen heeft een club met een jaarbegroting van ca 600 miljoen vernederd in eigen stadion. Dat is wat er gebeurd is, dat is wat er gevierd wordt. PSV of Feyenoord hebben hier geen reet mee te maken , die zullen dat niveau beslist niet gaan bereiken, F mag al blij zijn als ze de EL überhaupt hálen.
En PSV was duidelijk kansloos in de CL.
Het zegt ook niks over het niveau van het NLs voetbal (wat wel weer langzaam omhoog gaat, maar allez). Het zegt alleen maar iets over het niveau van díy Ajax. 14 wedstrijden in de CL gespeeld, en pas 1x verloren (van Real, nog tegen de verhouding in, ook, want ook in Amsterdam werd Real redelijk weggetikt).
De waarde van alleen al het basisteam van Ajax kun je incl Frenkie de Jong inmiddels op ca 500 miljoen schatten. Als zij deze zomer bereid zijn om deze zomer 3-4 spelers te verkopen komt er incl de 86 miljoen van Barcelona zo 200-250 miljoen binnen. Er staat al 200 miljoen op de spaarrekening. En daarnaast levert de CL nu al zo'n 70 miljoen aan inkomsten binnen. Met dat geld kan Ajax de hele Belgische hoogste klasse opkopen.
En ondertussen lopen er in de categorie 14-17jr genoeg grote talenten rond om de komende jaren door te breken.

Concentreer jij je nou maar lekker op de Belgische competitie, waar nog nauwelijks grote Belgische talenten doorbreken en clubs weer lekker in zwartgeldzaken zijn verwikkeld.
Of op het mooie nationale team, wat inmiddels aardig op leeftijd begint te komen, en over 2-3 jaar weer over is, omdat er ook geen nieuwe generatie klaarstaat.
Kan Ajax ondertussen flink geld blijven verdienen dankzij grote transfers en prestaties, en inmiddels meebieden op grote talenten met tientallen miljoenen aan vraagprijzen.. bedragen waar je in België alleen maar van kunt dromen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 9 maart 2019 om 12:28]
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:38
Ik weet ni of ge het goe gelezen hebt maar ik ben het me u eens da de belgische competitie nix voorsteldt.
En sorry maar belgie geen talenten ?
Die kome en gaan spelers als hazard enzo zijn ook gepasseerd en als die nu zoude worde verkocht zoude die bedrage ook immens hoog zijn dus da doet er ni toe .

En ajax heeft gewonne van een zwak madrid ..
Waar waren jullie jaren geleden toen ge elke keer op uwe bek ging in madrid of in amsterdam..

Ma nu inees wauw ajax wauw
En madrid suckt bla bla

Das kinderpraat man
Speel 10 westrijden en ge zult er wslk 6 of 7 verlieze en de rest gelijk of mss is winne ..
En dan noemde u eige een grote club lol
Zie maar da ge de volgende ronde zelf geen pak rammel krijgt

En bij mij wete is ajax in de competitie ni al te vet bezig dus kweetni waar gy de goeie vorm op basseerd..
Mja vlgnd jaar zalt dan ook wel heel wa minder zijn wanneer u talenten naar een egte topclub gaan. Hij kon zelf ni wchte tot in de zomer om het in orde te make

Ale nog ne goeiendag
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:58
As ge n bietje verstand van voetbal zou hebbe,dan zoude ok wete dat t Bels voetbal himmel niks was,is en nooit nie zal worre.

Eens in de zoveel jaar komt er ne keer een oprisping uit t zuiden met n generatie goeie spelers,zo ongeveer eens in de 30 jaar bij jullie.vervolgens worre die himmel de hemel ingeprezen en bereiken ze himmel totaal niks!

Uitgeschakeld op t WK en op t EK: teleurstellend.en natuurlijk zèn dr n paar goeie spelers..maar ook die zijn niemmer op hun top,dus zullen jullie wir 25 tot 30 jaar,met open mond,naar al die nederlandse talenten moeten kijken.

En wat 020 betreft:ik zou eens iets vaker de Nederlandse competitie volgen,als je uitspraken doet over resultaten.

Haudoe en bedankt!
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 13:18
Ge hebt er kijk op!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:27
Probeerde mij nu egt te kwetsen door mijn land een zwakvoetbal land te noeme ? Ohnee zo erg . Seg idioot ga is op een ander de leuke spele ik ben bezig over ajax en real madrid of da belgie nederland of wie dan ook wereldkampioen wordt interseerdt mij nu is egt nix ze maar ik denk da ge daar gewoon beter over kunt zwijge als u eige land ni eens aanwezig is of gade terug u verloren finale bove hale mss ge hebt nog altijd verloren he of het ni de kwart halve of finale is paljaske
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 13:17
Ik ben geen Ajacied en doe dus niet mee met de praat alsof ze ineens de CL kunnen winnen. Dat Real zwak is, kan Ajax niks aan doen. Het is op Ronaldo na hetzelfde team wat de CL won dus je hoeft de prestatie ook niet kleiner te maken. 14 CL potjes, 1x onterecht verloren, de cijfers zijn duidelijk.
En niet vet in de competitie? 23 Wedstrijden , 18 gewonnen, 2 gelijk, 3 verloren? Daar wordt je in de meeste landen gewoon kampioen mee. 2 Punten achter op PSV en over 3 weken is het Ajax-PSV.
Doe niet zo kinderachtig of jaloers, dit Ajax schuurt tegen de Europese top aan, en als ze niet teveel verkopen en voor tientallen miljoenen nog wat kopen, kunnen ze dat volgend seizoen gewoon herhalen. Deal with it. In Belgie zal niemand dit ooit nog gaan presteren.

En nee, de talentenstroom in Belgie is aardig geslonken. Over 2-3 jr zijn de Duivels gewoon weer middenmoot. Omdat er geen nieuwe Hazards of De Bruyne zullen klaarstaan.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:05
Kinderachtig of jaloers ?
Na 3 CL op rij begon da eiglk best een beetje saai te worde ik vind het bvb veel erger da la liga al jaren maar ni lukt.

En het zijn indd de zelfde spelers maar ni meer de zelfde ploeg en da is een groot verschil

Maar ik snap ni goe waar ge naartoe wildt, mijn punt sta nog altijd .. ajax en co zijn zijn geen topclubs da zijn sup toppers ..
En gy blijft maar herhalen da ge nu een goei ploeg hebt en ok da klopt .. maar volgnd jaar zijn die allemaal weg en ok ge zult veel geld hebbe maar ajax ga daar gwn opnieuw jonge talenten mee hale die dan weer weggaan als ze goe genoeg zijn .. geen spelers waar ge een CL mee ga winne zelfs al zou ajax die spelers wille hale geloofde nu egt da die spelers naar ajax gaan komen ?

En sorry maar internationaal voetbal boeit mij egt ni als gy gelooft da nederland een ek of wk zal winne komende periodes veel succes ermee
Duitslands heeft ook veel jonge talenten en zie hoe ver ze zijn gekomen he

Vind ik leuk
Blindsy +18704
zondag 10 maart 2019 om 10:58
Stig, je mag er n punt aan zuigen. Dikke doei.
Vind ik leuk
ROCK +61
zaterdag 9 maart 2019 om 13:58
Ahah een Belgische Real-supporter Die krijgt zware jaren
Vind ik leuk
Linke loe +731
zaterdag 9 maart 2019 om 11:51
Ramos scheld iedereen uit en heeft op iedereen commentaar die wous maar over ze eigen zegt hij niks die lafbek..met zn gele kaart! Echt een zielig figuur
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 11:58
Ramos moeten we een bos Ajax-gerbera's sturen als dank voor zijn geniale idee.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:00
En dat pikt iedereen daar maar, was het niet deze meneer die al dan niet expres een domme gele kaart pakte en zijn team in de steek lied😂
Vind ik leuk
BT410 +398
zaterdag 9 maart 2019 om 12:04
Ik denk dat Ramos zelf trainer moet worden..
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 14:19
...of juist niet 🙈
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
zaterdag 9 maart 2019 om 12:06
Dick Advocaat.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:07
Ze moeten deze mafkees op de bus zetten weg ermee.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:12
Haal Isco lekker naar Ajax.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:21
Wie gaat Ramos uitschelden voor het feit dat hij aan de wieg stond van de uitschakeling door Ajax ?Door bewust een gele kaart te pakken geef je een signaal naar je medespelers dat Ajax niet serieus genomen hoeft te worden. Met welke mindset gaan die dan het veld in ? We hebben gezien wat er dan gebeurd als je tegenstander fantastisch speelt. Hij is nog erger dan Isco.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:27
Wie heeft Ramos dan achteraf uitgescholden na zijn domme gele kaart 😂
Vind ik leuk
Blindsy +18704
zaterdag 9 maart 2019 om 12:31
"Wie niet volledig betrokken is en niet alles wil geven, kan net zo goed nu vertrekken".
Toen bedacht Ramos wat hij met die gele kaart en schorsing had bewerkstelligd, en besloot als eerste zijn contract in te leveren.
Wat heb jij je team een slechte dienst bewezen, zeg?
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:31
Sorry hoor maar is het niet de pot verwijd de ketel... Ramos heeft met zijn bewuste gele kaart meer schade gedaan aan real dan Isco. Die speelde zowiezo al niet.. Ramos liet bewust verstek gaan en daardoor was de verdediging een gatenkaas. He Ramos verbeter de wereld.. Begin bij jezelf...
Vind ik leuk
Truth +3368
zaterdag 9 maart 2019 om 12:33
Altijd leuke artikels als het slecht gaat bij clubs waar ik het schijt aan heb 😜😜
Vind ik leuk
stratumseind +195097
zaterdag 9 maart 2019 om 12:42
Perez moet opzouten .

Ramos is Real en Real is Ramos.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:47
Pff..ze hadden met zn allen Ramos moeten uitschelden en met pek en veren het stadion uit moeten jagen!over t paard getilde vedette!
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 12:50
Je medespeler uitschelden werkt erg constructief. Is goed voor de teamspirit.
Vind ik leuk
klaas +183
zaterdag 9 maart 2019 om 13:09
om de neuzen dezelfde kant op te krijgen,en je alles geeft voor de club real zegt ramos?? je heb zelf je elftal in de steek gelaten door een gele kaart te pakken ,en je geschorst was in de thuiswedstrijd ,je had moeten denken ,zorgen dat ik geen kaart krijg ,dan kan ik thuis gewoon spelen,nu laat jezelf je elftal maar aanklooien lulhannes
Vind ik leuk
Benniewies +5370
zaterdag 9 maart 2019 om 13:21
Haha ik lach me dubbel om Ramos.
Real is gewoon Ramos
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 13:22
Het is hommeles bij real maar dat was het al voor real ajax
Vind ik leuk
M477Y +1392
zaterdag 9 maart 2019 om 13:24
die ramos is toch wel zielenpoot zeg, eerst zelf met een totaal verkeerde instelling een schorsing pakken om vervolgens iedereen behalve zichzelf voor rotte vis uit te maken. Misschien verstandig als hij openbaar door het stof gaat voor zijn gebrek aan instelling!!!!
Vind ik leuk
Marco S +6604
zaterdag 9 maart 2019 om 13:25
Ten Hag halen..
Vind ik leuk
Der Monarch +2118
zaterdag 9 maart 2019 om 13:30
Ajax heeft wel wat losgemaakt..
Vind ik leuk
Nr14always +3678
zaterdag 9 maart 2019 om 13:46
Wel grappig de wanhoop straalt af van de paardenkop.
Vind ik leuk
Will024 +84
zaterdag 9 maart 2019 om 14:20
Hoezo de voorzitter bepaalt het beleid? Messi en Ramos laten zien wie de baas is
Vind ik leuk
j-roen11 +2134
zaterdag 9 maart 2019 om 15:10
Ik zeg Jaap Stam omdat het kan ;-) ... Zullen ze nu ook aan Ten Hag denken daar? Waan van de dag zal daar toch ook regeren.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 17:57
Ramos geweldenaar van de grootste club ter wereld!!!
Seedorf gaat komen en ramos kikt de onwilige eruit ...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
zaterdag 9 maart 2019 om 20:40
Te laat,volgende keer beter.
Vind ik leuk
zaterdag 9 maart 2019 om 22:39
Gio bellen.............
Vind ik leuk