Heerenveen gooit duel niet in het slot: 'Dat is ook wel weer het mooie aan ons'

Heerenveen gooit duel niet in het slot: 'Dat is ook wel weer het mooie aan ons'

Gepubliceerd: zondag 10 maart 2019 om 07:18zo 10-03-2019 om 07:18

Michel Vlap kan niet begrijpen hoe sc Heerenveen altijd zulke spannende wedstrijden speelt. De Friezen scoren, mede door Vlap en zijn collega-aanvaller Sam Lammers, heel eenvoudig, maar krijgen ook veel doelpunten tegen.

Vlap dacht dat de 3-1 van Lammers het duel tegen ADO Den Haag (2-3 winst voor Heerenveen) wel in het slot zou gooien. "Ik dacht wel dat de 3-1 heel erg bevrijdend zou zijn, maar dan is het één minuut later en valt hij er bij ons weer in", vertelt de aanvallende middenvelder bij FOX Sports. "Dan heb je toch zoiets van hoe kan dat nou, daar kan ik als voetballer met mijn verstand niet bij."

"Dat we toch weer in die situatie komen is echt.. ach ja", maakt Vlap zijn zin niet af. "We moeten dus iedere wedstrijd drie keer scoren om er iets uit te halen. Dat is ook wel weer mooi aan ons. Zo lang we de wedstrijden maar winnen, dan is het geen probleem."

Plaats een reactie

Donny Black +1481
zondag 10 maart 2019 om 07:22
Lekkere voorzitter hebben die, fucking hell, Heerenveen hoort in de eredivisie te blijven, maar met deze clown aan het roer... .. .
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 07:33
Tijd voor Foppe
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10899
zondag 10 maart 2019 om 07:33
Los van de bestuurlijke kleuterschool zonder Vlap en Lammers hadden ze minimaal 10 punten minder gehad!
Vind ik leuk
Hans Bijl +14
zondag 10 maart 2019 om 08:31
Zo kan je bij elk team wel hypothetisch de beste krachten weg gaan halen, dat heeft praktisch overal grote invloed.

Verder hebben we zonder Lammers in de spits, met van Amersfoort, ook regelmatig punten gehad. Een deel van dit seizoen was Lammers zelfs echt de mindere tov Pelle. De laatste 3 wedstrijden wordt hij pas wat stabieler.
Vind ik leuk
Pieterke +352
zondag 10 maart 2019 om 10:47
Ja en met 2 beter vededigers hadden ze er weer 10 meer
Vind ik leuk
Hupfean +5329
zondag 10 maart 2019 om 11:02
Met Messi waren we al kampioen, dom gelul man.
Vind ik leuk
Dordmund +1973
zondag 10 maart 2019 om 13:06
En daar lopen wat clowns rond dat dorp.
Succes vanmiddag kerel.
Vind ik leuk
Donny Black +1481
zondag 10 maart 2019 om 13:09
Komt goed, komt goed :)
Vind ik leuk
Objectief +3518
zondag 10 maart 2019 om 07:59
Het klopt dat ze wel erg veel goals tegen krijgen maar ze hadden deze pot ook met minimaal 1-6 kunnen winnen.
Vind ik leuk
zondag 10 maart 2019 om 08:10
Lammers en Vlap beginnen elkaar zo goed aan te voelen en ze hebben ook zoveel zelfvertrouwen dat alles lukt en goed gaat. Heerlijk om te zien!
Vind ik leuk
Johnnies +1918
zondag 10 maart 2019 om 08:30
Het is wel jammer dat je zulke spelers niet jarenlang vast kunt houden.sam Lammers zal we teruggaan naar psv, en Michel vlap daar zullen wel clubs voor komen.
Vind ik leuk
Dr. PA +530
zondag 10 maart 2019 om 08:31
Doet me heel erg denken aan de voetballer Bruggink die Vlap! Leuk talent, die net als Bruggink prima mee kan draaien in subtop duitsland of top van Nederland!
Vind ik leuk
NvC +8635
zondag 10 maart 2019 om 09:27
Het begint voorin goed te lopen idd. Van Bergen is ook wel een goeie zeg. 👌
Vind ik leuk
Pieterke +352
zondag 10 maart 2019 om 10:09
En van bergen niet vergeten met zijn snelheid, diepte en actie's ! Wat die voor meters af legt. Zelfs verdedigend verzet hij werk om die hornkamp te helpen
Vind ik leuk
Pieterke +352
zondag 10 maart 2019 om 10:07
Ik roep al weken dat heerenveen een prachtige aanval heeft. Lammers, vlap en van bergen zijn gewoon echt top ! Johnson moet er nog een beetje in komen.
Vind ik leuk
NvC +8635
zondag 10 maart 2019 om 10:48
Toch wel jammer lijk me dat jullie van Bergen zo hebben laten gaan.
Vind ik leuk
Pieterke +352
zondag 10 maart 2019 om 10:49
Ja is echt onbegrijpelijk ! Zitten we net beerens terwijl van bergen qua potentie en talent veel meer heeft
Vind ik leuk
NvC +8635
zondag 10 maart 2019 om 10:59
Ja frustrerend lijk me dat. Aan Beerens ga je ook niet veel aan verdienen en van Bergen was in potentie wel een miljoentje of 2. Hopelijk krijgt meer jeugd de kans onder de Russen.
Vind ik leuk
Pieterke +352
zondag 10 maart 2019 om 12:15
Nou die gaat bij heerenveen nu echt meer opleveren verwacht ik
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws