Perez schrikt van PSV: Zorgen dat er geen voorzetten komen, dat is alles''

Perez schrikt van PSV: "Zorgen dat er geen voorzetten komen, dat is alles''

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 08:34di 12-03-2019 om 08:34

Kenneth Perez vindt het verbazingwekkend dat PSV nog altijd aan kop van de Eredivisie staat. De Deense FOX Sports-analist ziet een groot verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft van de Eindhovenaren.

Perez zag PSV zaterdagavond met 2-0 winnen van NAC Breda en deelde zijn bevindingen bij Natafelen met Kees op FOX Sports. "Het is echt heel bijzonder dat ze het nog voor elkaar hebben. Voor de winterstop vond ik heel leuk om naar PSV te kijken: fris, ze bleven de hele wedstrijd gaan. Maar na de winterstop is er een klap in gekomen..."

Volgens Perez spraken de commentaren na de wedstrijd tegen NAC voor zich. "Tegen NAC, de nummer laatst nota bene! Dan zeggen ze: we hebben wel heel weinig weggegeven... Dat getuigt er niet van dat ze erg overtuigd van zichzelf zijn. Het is meer een soort overlevingsdrang, om uit deze vormdip te komen."

De Deen meent dat de Eredivisie-koploper relatief gemakkelijk te ontmantelen is voor tegenstanders. "Gewoon die backs afdekken en zorgen dat er geen voorzetten komen, dat is alles. Van Pablo Rosario en Jorrit Hendrix hoef je geen creatieve oplossing te verwachten."

Lees meer over:EredivisiePSV

Poll

Wie wordt kampioen: PSV of Ajax?

(5901 stemmen)

Plaats een reactie

Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:38
Die commentatoren van Fox zijn idd voor PSV ... stoor me mateloos aan het gekleurde commentaar!
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 08:39
Je bedoelt de enorme Ajax bril van fox en de knvb
Vind ik leuk
Topdrie +3896
dinsdag 12 maart 2019 om 08:41
Je bent de NOS & Ziggo vergeten
Vind ik leuk
COYG +8134
dinsdag 12 maart 2019 om 09:35
En de schrijvende pers.
Vind ik leuk
JCJWZ +14818
dinsdag 12 maart 2019 om 10:56
En de gehele buitenlandse media.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:42
Nee, ik heb het over die lulhannes die elke bal van PSV geweldig vindt terwijl ze gewoon verschrikkelijk spel laten zien.

Als het niet goed is mag het benoemd worden.

KNVB heeft prima gehandeld inzake Ajax-PEC. Op deze manier is Ajax in staat gesteld om voor NL de cruciale plek weer te veroveren. Chapeau KNVB!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:45
Je moet wel weten dat ze daar in het zuiden al heel gauw tevreden zijn. Het enige waar het ze om gaat zijn de 3 punten. Hoe ze behaald worden, zal ze een zorg zijn.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:48
Dat is waar ... ondertussen spelen ze ook nog met een lepeltje jus tussen de billen ... de druk wordt te groot voor ze ... 😊
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:09
Net zoals de druk voor Ajax te groot werd toen ze 2 keer dit seizoen de koppositie konden pakken , maar 2 keer hopeloos faalden .....
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:11
Je bent de 4 jaar onder de Boer vergeten ofzo. Drama voetbal maar wel bekers in de kast. Of tellen die dan ook niet?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:14
Ben ik zeker niet vergeten wat resultaat betreft, het spel daarentegen wil ik uit mijn geheugen wissen als het kan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 21:44
Dat hebben wij nu ook, dat een goed resultaat altijf in de herinnering blijft, terwijl goed spel blijkbaar steeds maar weer herhaald moet worden om te kunnen onthouden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:16
De eerste van die 4 was wel de mooiste sportief gezien. Maar het was inderdaad niet om aan te zien. Enige rede dat we alsnog kampioen werden was omdat PSV net iets slechter was na de winterstop. Iets wat PSV nu weer laat zien overigens.
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 09:33
Jij hebt ze kennelijk nooit meegemaakt anders wist je ook wel dat de eerste 3 jaar zeker nog niet zo slecht waren als de laatste 2.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 09:40
AFCA, 'daar in het zuiden' zijn wij realistisch, iets dat ze 'daar in het westen' niet kennen. Wij weten dat het niet altijd oogstrelend kan zijn, dat heeft grotendeels met het verschil in budget te maken. En dan zijn wij hartstikke blij dat in ieder geval de resultaten nog goed zijn en dat we Ajax om de prijzen hebben kunnen aftroeven de afgelopen jaren.
Vind ik leuk
GGbrammyGG +208
dinsdag 12 maart 2019 om 09:45
Wijze taal op de vroege morgen.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 09:46
Tja, iets wat je vanochtend maar weinig tegenkomt met al dat Amsterdams gebluf haha
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:47
Wij weten wat we kunnen en waar we naar toe willen. Heeft met geloof in eigen kunnen te maken. Heeft puur mee te maken hoe hoog je de lat legt. Voor ons kan hij niet hoog genoeg zijn en daar probeer je naartoe te streven.

Van mij krijgt Psv absoluut een duim omhoog gezien de prestaties van de afgelopen jaren. Het is ook weer zo dat Ajax aan de andere kant het flink heeft laten afweten en de ene na de andere wanprestatie heeft geleverd.

Je ziet dat Ajax duidelijk met een missie bezig Is en de prijzen gaan niet lang meer uitblijven. Ben bang voor jou en de andere psvers dat er straks een totale dominantie gaat onstaan in de competitie en Ajax niet af te stoppen zal zijn.
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 09:59
Mwa, gelukkig heb je ook in Amsterdam de arrogante bluf die de rest van Nederland niet al te serieus neemt.

Ajax was in 1995 ook heer en meester, en de afgelopen jaren had Ajax ook al het budget te besteden. Ajax heeft nu gewoon een fantastische selectie met echte toppers die allen in vorm zijn. Dat is fijn, maar geen garantie voor de toekomst. Ajax kan geld hebben, maar als Frenkie, Ziyech, Tadic en De Ligt verkocht zijn, acht ik de kans klein dat ze er gelijk niveau voor terug kopen, hoe veel geld je ook op je rekening hebt staan...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:35
Mee eens, maar dit kan natuurlijk niet jaren goed gaan als Ajax zoveel geld binnenkrijgt. Op een gegeven moment wordt t gat financieel te groot. En dan denk ik dat ik eem redelijke objectieve uitspraak doe.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:00
We gaan het zien. Ik kan helaas niet in de toekomst kijken. Ajax heeft in ieder geval de basis gelegd voor een hegemonie op financieel gebied. Nu is het zaak om het te vertalen naar zilverwerk de komende jaren
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:30
Niet om het een of ander. Maar PSV heeft tot een jaar of 2/3 terug meer besteed dan Ajax. Door dat beleid heb je nu minder te besteden. Echt een heel slecht excuus in deze. Misschien kan die zuiderse geest dat ook realistisch bekijken
Vind ik leuk
MeAgain +7167
dinsdag 12 maart 2019 om 21:16
Ajax heeft de laatste 5 jaar het meeste geld uitgegeven aan spelers. Ajax is al 5 jaar de koopclub van Nederland. Dit seizoen spant wel de kroon, zoveel (paniek) aankopen ze hebben gedaan, honger naar prijzen. Het lijkt goed uit te pakken, tenminste met de cl hebben ze het geld wel weer terug verdient maar voorlopig hebben ze nog geen prijs te pakken en doet psv het gewoon bijzonder goed en ja het gaat na de winterstop iets minder maar daar heeft elke club last van. Elke club heeft een mindere periode. En al zou psv geen kampioen worden en een jaar naast de prijzen grijpen. Ze hebben kwa jeugd weer veel gewonnen. Nieuwe spelers die aangekocht zijn staan er gelijk en hebben het nu even zwaar maar voor het nieuwe seizoen zullen ze alleen maar sterker zijn daar waar de concurrent weer leeg gekocht gaat worden.
Vind ik leuk
Mr.Dee +468
dinsdag 12 maart 2019 om 08:48
Ik ben het met je eens dat de KNVB het speelschema tbv Europese wedstrijden aanpast. Als het maar consequent is. Aan de andere kant mag je toch van een team verwachten dat 2 wedstrijden in een week wel te doen is.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:52
Het ging er niet om dat 2x in de week niet te doen is.

Het ging er om dat ze extra rust kregen ... we weten nu dat het idd wel geholpen heeft.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 08:55
Achteraf kan je de koe haar kont kussen.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:00
Waar het om gaat is dat je elke mogelijkheid om Europees punten te pakken moet aangrijpen.

Je weet idd nooit met 100% zekerheid of een weekendje extra rust de benodigde punten gaat opleveren. Dit betekent niet dat je het niet moet doen.

Vooraf waren de argumenten “dit gaat niks opleveren”, “Real is te sterk”. Dat was vooraf de koe haar kont kussen ...

KNVB heeft dit gewoon goed gedaan en het zou PSV sieren als ze excuses zouden maken voor de onterechte en gespeelde boosheid.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 09:20
Ja Mino, je hebt gelijk, volkomen zelfs. Toch moet je oog blijven houden voor de bezwaren van andere clubs, omdat zij andere belangen hebben. Misschien een goede reden om voor de competitie wat uitgebreider stil te staan bij een betere invulling van de planning, waardoor je tijdens de competitie niet meer hoeft te schuiven? Als iemand dan voortijdig wordt uitgeschakeld in het internationale gedoe, dan kan je zonder bezwaar nog iets aanpassen, maar dan altijd met instemming van alle partijen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:39
Vooraf? Dan is het eerder de koe haar kut kussen!
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 10:15
Ik weet niet of jij ooit een koe hebt gezien, maar daar zit het beiden aan de achterkant hoor... ik heb nog nooit een koe op 2 poten zien staan
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:28
Ik wist niet dat je het zo letterlijk wilde nemen. Ik neem aan dat het toch spreekwoordelijk bedoeld was... maar ach, anno 2019 kijk je nergens meer van op!
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 16:23
Als ik een opmerking over een koe zie, dan vat ik m bij de hoorns ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:48
Het had natuurlijk gekund. Ik wil je geen koe met gouden horens beloven, maar aan de andere kant... wie weet hoe een koe een haas vangt.😉
Vind ik leuk
LuckyLuuk +195
dinsdag 12 maart 2019 om 09:55
Donder op man....Ajax moet met vet excuus komen.... competitievervalsing ten top....nog nooit vertoond dit....Real had een paar dagen ervoor nog tegen Barcelona gespeeld....dat kan wel allemaal ????...nep dit...by the way....ik herinner mij een wedstrijd Atletico uit van ons een paar jaar terug....en moesten wij daarna Ajax uit...als ik het me goed herinner....niks vakantie tussendoor.... Tuurlijk van zaterdag naar zondag of Andersom... prima...dat deden we altijd zo....maar 10 dagen later een keer spelen is je reinste competitievervalsing.....plus Zwolle ff opzadelen met 3 wedstrijden in 10 dagen of zo ...kappen...ga je schamen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 09:56]
Vind ik leuk
Lebowski +489
dinsdag 12 maart 2019 om 10:07
I can't stand this agression, going to listen to my Creedence tapes now.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 10:08]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:13
Hoera, weer een grappige reageerder. Hip hop huray....
Trouwens, mijn CCR-bandjes liggen onder het stof op mijn ELP -en Crosby, Stills & Nash cassettebandjes...
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:16]
Vind ik leuk
Lebowski +489
dinsdag 12 maart 2019 om 12:22
Cool dude 😎 btw I react on this aggressive tone from the Luuk guy.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Listening to my Doors tapes, drinking my cheap whiskey, win some, we lose some, life is a bitch and it's great... *nips*
Vind ik leuk
Lebowski +489
dinsdag 12 maart 2019 om 14:13
Haha, maar the Dude drinkt een white Russian he. Ik houd van Cognac. Montifaud VS is favoriet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:27
Cognac is lekkerrrrrr.
Vind ik leuk
LuckyLuuk +195
woensdag 13 maart 2019 om 17:02
Upset? Upset? You've never seen me very upset ....slappe hap ...als je geen argumenten heb.... gewoon gaan schelden....stoer man....pffffttt....
Vind ik leuk
Lebowski +489
woensdag 13 maart 2019 om 17:47
Relax, you do sound upset Dude, again.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:38
Wow, 3 hele wedstrijden in 10 dagen. In het grote Rusland waar je veel moet reizen? Nee, in het Kleine NL waar je maximaal 2 uur kwijt bent. Het leven is niet makkelijk voor de overbetaalde profs.
Vind ik leuk
michelhx +4586
dinsdag 12 maart 2019 om 11:38
PSV was ook helemaal niet boos op Ajax. PSV was boos op de KNVB, omdat ze eerdere afspraken, gemaakt voor dit seizoen, aan hun laars lapten. Maar schijnbaar is dat nog steeds een punt wat veel mensen niet begrijpen.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 12 maart 2019 om 13:57
De Mensen begrijpen dat wel, alleen de meeste ajacieden niet waaronder rioolrat
Vind ik leuk
Mr.Dee +468
dinsdag 12 maart 2019 om 09:12
Nogmaals...goed dat de KNVB heeft ingegrepen maar of dat nu het verschil heeft gemaakt? Voetballers zijn toch topsporters, die hebben toch geen 3/4 dagen nodig om bij te komen? Nuis schaatst op zaterdag een wereldrecord en op zondag ook, die heeft toch ook geen extra tijd nodig om uit te rusten? Dat geeft wel aan dat voetballers niet zoveel gewend zijn 😊😁.

Verder zou de KNVB bij elk Europees duel meer rekening moeten houden met het speelschema. Dat zorgt voor transparantie.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:22
Volgens mij is de hersteltijd voor voetballers minstens 3 dagen. Ik denk dat het zeker heeft geholpen maar kan het niet bewijzen net als dat niemand kan bewijzen dat het niet geholpen heeft. Het gaat mij om de intentie dat je het ook goed regelt voor clubs die Europees spelen.

Qua intensiteit e.d. onvergelijkbaar met schaatsen ... 😊
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 09:23
Ja, op die fiets. Voor je het weet ga je basketball nog met korfbal vergelijken en blijf je nergens meer. Een inspanning van hooguit een kwartier is niet te vergelijken met het spelen van drie voetbalwedstrijden in acht dagen. Elke inspanningsfysioloog weet je daar alles over te vertellen.
Vind ik leuk
Asje Menou +670
dinsdag 12 maart 2019 om 09:55
Wat dacht je van de Tour de France, of de Giro. Jezelf zeven dagen achter elkaar het snot voor de ogen rijden,voordat je een rustdag krijgt. Voetballers hebben een luizenleven vergeleken met wielrenners. Ik zou het overigens wel toejuichten als er onbeperkt zou mogen worden gewisseld bij voetbalwedstrijden. Dan is de belasting beter op te vangen. Bij basketbal werkt dat prima.

Vind ik leuk
Mr.Dee +468
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
Zo is het precies.
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 16:24
Met dat wisselen ben ik het wel eens. Maar de Tour de Frans of de Giro met voetbal vergelijken? Als je goed beschouwt zal je tot de conclusie komen dat meestal de helft van de cyclisten gewoon alleen maar meerijdt om elke dag op tijd binnen te komen. Dat zijn steeds wisselende wielrenners, waardoor ze om de beurt rust krijgen. Slechts de eerste 8, hooguit 10 renners strijden elke dag. Dat zijn wel meteen de besten van dat moment, maar daar de helft weer van sprinten gemiddeld niet mee voor een overwinning, of gaan op de vlucht als eersten.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 16:27]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:11
Schaatsen is wel heel anders als voetbal eh, de een duursport de ander interval. Is totaal niet met elkaar te vergelijken, op het ijs krijg je ook geen elleboog in je ribben, of een flinke trap op je enkel... Dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Vind ik leuk
Always PSV +16970
dinsdag 12 maart 2019 om 08:52
Ze mogen best commentaar geven, maar het is echter allemaal negatief of slecht. Zelfs de "poetsvrouw" heeft onvoldoende kwaliteiten!!!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:53
OK ... dan geef ik je het podium om aan te geven waar de supporters van PSV na de winterstop van hebben mogen genieten ... graag wel met iets bijzonders komen ...
Vind ik leuk
Always PSV +16970
dinsdag 12 maart 2019 om 08:56
Het is zeker niet genieten, maar niet alles is slecht of negatien. VP en FOX doen hier wel aan mee.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:02
Maar kom dan svp concreet met wat er volgens jou wel goed gaat ... ik ben echt benieuwd ...
Vind ik leuk
Always PSV +16970
dinsdag 12 maart 2019 om 09:09
De jeugd en de kansen gaat goed. We hebben de minste doelpunten tegen, verdedigend is het ook zo slecht niet. Dumfries is ook uit zijn dalletje aan het komen. Luuk met 21 doelpunten topscorer, dat wordt je ook niet zomaar. Mijn zorgen liggen vooral op het middenveld, Pereiro is er intussen uit. Hendrix speelt teveel achteruit. Utrecht, Heerenveen en Feyenoord zijn in de tweede helft flink onder druk gezet met goed voetbal.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:19
De jeugd is idd een plus voor PSV maar zoals Ajax de laatste jaren heeft laten zien kan dat ten koste gaan van het rendement.

Het probleem begint m.i. juist in de aanval.

Daar waar Lozano, de Jong en Bergwijn alle ruimte kregen en daar steeds wat goed mee konden doen daar zie je nu dat tegenstanders zich er op instellen en de ruimtes klein houden.

PSV heeft vervolgens niet de spelers om de tegenstander kapot te spelen.

Op 31/3 mogen ze weer lekker counteren en het zou me niet verbazen als ze dan een goed resultaat halen.
Vind ik leuk
Always PSV +16970
dinsdag 12 maart 2019 om 09:43
Prima reactie. De ruimtes worden kleiner gemaakt wat wel goed is voor Luuk. PSV mist iemand met een prima schot vanuit de tweede lijn. Een goede mix van ervaring en jeugd vind ik prima. Vanuit het middenveld is er te weinig aanvoer voor de aanvallers, daar geeft Lozano meer last van dan Bergwijn. Tegenstander kapotspelen kan PSV idd niet. Verder lijkt het logisch dat PSV in Amsterdam niet vol op de aanval speelt, ik verwacht ook dat ze op snelle uitbraken zullen spelen. Dat is wel een kwaliteit die PSV heeft.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 09:44]
Vind ik leuk
mcmodd +26975
dinsdag 12 maart 2019 om 09:27
O, maar wacht even. Poetsvrouwen zijn vaak niet te vergelijken. De onze is steengoed, is bovendien intelligent en uitermate humoristisch. Noem dat maar niets, de edele dame die trots komt aanrijden op haar fiets, en drie uur later moe en voldaan je schone huis verlaat en schalks nog even achterom kijkt: tot de volgende keer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:13
Wat een huilbaby ben jij zeg, een schande voor elke Ajacied en de club ben je.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:23
?
Vind ik leuk
dhrwobo +43772
dinsdag 12 maart 2019 om 09:39
Hee Mino. het is een bijzondere dag vandaag. Ik ben het grotendeels gewoon met je eens... krijg nou wat!

Inderdaad mag het gezegd worden als het niet om aan te gluren is. En het is bij ons PSV de laatste weken helaas ook niet om aan te gluren helaas. Er moet echt iets veranderen op het middenveld, wat mij betreft mag Bommel starten met Guti (punt naar achter in de rol van Frenkie, opbouw van achteruit), Pereiro en Ihattaren (twee aanvallende middenvelders).

Wel vond ik het mooi wat Van Gaal zei bij VTBL. Het is niet de taak van de journalistiek in Nederland om continu mee te gaan in de euforie van club en supporters. De journalistiek moet alles in perspectief plaatsen en informeren. Het niveau van journalistiek in Nederland (niet alleen sport) is echt van zo'n bedroevend niveau namelijk. Alle nuance en objectiviteit ontbreekt.

Over het Nederlands voetbal loopt de gehele media volle bak achter de kont van Ajax aan. Alles wat Ajax doet is top, alles wat PSV doet is kut. Maar wanneer je kijkt naar de kwaliteit in de selecties, en naar het budget waarmee gewerkt wordt, dan zou nuance op z'n plek zijn en dan presteert PSV nog steeds prima. Dat het minder mooi is dan Ajax, is een feit, maar PSV kan ook geen 70-80 miljoen in de selectie pompen om dat soort creativiteit op iedere positie te krijgen. Dat is spijtig, maar wel de waarheid.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:17
Welke club in Nederland kan 70 tot 80 miljoen in zijn selectie pompen dan??
Je weet zelf net zo goed als ik, dat wanneer een Nederlandse club of het Nederlands elftal een prestatie van heb ik jou daar neerzet, dat de media en de mede landgenoten graag in de euforie meegaan, vaak word er nog weken of zelfs maanden over gesproken... Nu is de beurt aan Ajax. Laat ons gewoon ff genieten, kan zomaar de laatste keer zijn dit seizoen, of pas het begin 😂😘
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:08
Alhoewel ik het met je eens ben wat de KNVB betreft , vraag ik me wel af of die Ajacieden met die te grote monden hier , ook zo hadden gereageerd als ze supporter van Zwolle waren geweest .
Dan was het waarschijnlijk niet chapeau KNVB geweest
Vind ik leuk
Topdrie +3896
dinsdag 12 maart 2019 om 10:59
In alle groepswedstrijden konden ook punten worden verdiend. Als PSV en Ajax volgend seizoen allebei in de CL spelen gaan ze ieder weekend ervoor om uitstel vragen?
Vind ik leuk
HanV +5471
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
Coëfficiëntenwaanzin.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
dinsdag 12 maart 2019 om 08:48
Als de KNVB zo'n Ajax bril had waarom staan ze dan zo lang droog met de prijzen?
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 08:49
Moet je nagaan hoe slecht ze dus eigenlijk zijn
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
dinsdag 12 maart 2019 om 08:53
Deze opmerking is nog dommer dan de 1e dus laat ik maar gewoon over je reacties heen lezen.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 08:54
Herinner me Heracles thuis bijvoorbeeld waar de scheids affluit waar Heracles vrij op de goal afloopt of Zwolle uit waar een duidelijk rode kaart niet wordt gegeven. En dan vergeet ik nog al die vrije trappen waar niks is.... blinde ziet het nog dat is de waarheid
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2119
dinsdag 12 maart 2019 om 09:01
Ik zou gewoon even de KNVB op bellen of ze dan even van bril willen ruilen. Het word heet onder de voeten van de psv supporters en dan zeggen dat de KNVB een Ajax bril op heeft vind ik maar een makkelijke schreeuw. Gelukkig zijn er ook nog psv fans die de oorzaken bij hun eigen club zoeken.
Vind ik leuk
Garrie +3811
dinsdag 12 maart 2019 om 09:07
Janker! Zoek het bij jezelf en niet bij het meest aantrekkelijk spelende team
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:44
Ik kan me ook nog een niet gegeven penalty voor Utrecht in de laatste minuut herinneren en vele gemakkelijke rode kaarten in Eindhoven herinneren. Paultje typisch calimero gedrag.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 12:15
Whahahah kom op zeg PSV had in de eerste helft zelf een duidelijk pingel moeten krijgen. Daarbij had Heerenveen ook nog een pingel in de arena verdient weer dezelfde KNVB maffia
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 12 maart 2019 om 14:11
Wat een discussie zeg, iedereen / elke club heeft zijn voordelen en nadelen in de scheids / VAR om nu dan te zeggen de knvb heeft een ajax bril op gaat me te ver.

Wel als je het hebt over Blom en Gozubuyuk hahaha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 10:31
Zo kunnen we de calimero's weer! 👏👏👏
Vind ik leuk
Mario 1 +2308
dinsdag 12 maart 2019 om 08:47
Ze wachten gewoon op de wedstrijd Ajax- PSV .
Degene die de wedstrijd wint krijgt al de credits.
Denk Ajax , en geloof me dan laten ze niets heel van PSV.
Maar ik weet zeker dat deze wedstrijd de beslissing niet wordt.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 08:50
Ik ben met je eens dat die wedstrijd niet beslissend zal zijn.

Het wordt iig wel spannend.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
dinsdag 12 maart 2019 om 09:03
Sinds de winterstop is het heel erg matig wat PSV laat zien. Qua punten en qua spel!

In principe verwacht en vrees ik een (dikke)overwinning van ajax. Heb er gisteren al wat over geschreven. Wil PSV een kans maken dan zal luuk de jong regelmatig een duel moeten winnen van Mathijs de LIgt en zal de bal daarna bij Lozano of Bergwijn moeten komen. Dat is onze enige kans. Voetballend gezien is Ajax gewoon beter dat kan ik niet ontkennen.

Vind ik leuk
Garrie +3811
dinsdag 12 maart 2019 om 09:09
Kijk psv’ers zo doe je dat!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:13
Eerlijke en heldere analyse ...

Ik zeg dus niet dat Ajax niet kan verliezen ... het kan alle kanten op maar de grootste kans is dat het richting Ajax zal gaan.

Maar goed ... blijft koffiedik kijken ... 😊
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 15:37
Jaja tuurlijk man en Ajax speelt fantastisch zeker 6-2 en 1-0 kansloos tegen fey en her vergeten sommige snel
Vind ik leuk
1313 +8755
dinsdag 12 maart 2019 om 18:46
Niet de beslissing, maar de verliezende partij in de Arena, gaat wel een deuk in het vertrouwen oplopen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 18:47]
Vind ik leuk
ReneVoorPSV +1139
dinsdag 12 maart 2019 om 09:05
Hahaha rioolpiepkuiken toch
Vind ik leuk
Baddenmen +432
dinsdag 12 maart 2019 om 11:14
Omdat deze mensen houden van een mooi potje voetbal en dan kom je al gauw bij Ajax uit
Vind ik leuk
Rabarber +4286
dinsdag 12 maart 2019 om 08:38
Ik schrik er niet van. Al jaren de slechtst voetballende koploper.
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 08:39
Whahahaha
Vind ik leuk
KvhZ +2507
dinsdag 12 maart 2019 om 08:41
Maar wel koploper. Alles wat onder de koploper eindigt heeft het dus slechter gedaan
Vind ik leuk
Rabarber +4286
dinsdag 12 maart 2019 om 08:53
Of gewoon niet zo belachelijk veel geluk dat je steeds wegkomt met schijtvoetbal.
Vind ik leuk
aartstyle +1787
dinsdag 12 maart 2019 om 09:07
En dit is dus hilarisch. Je zet jezelf voor lul man. Accepteer nou gewoon dat het niet altijd op de ajax manier hoeft. Als je al zoveel jaar geen prijs gepakt hebt moet je niet zo hoog van de toren blazen. Eigenlijk ook niet als je wel prijzen pakt. Heb respect voor de concurrent die voorlopig het prima doet als is het sinds de winterstop qua punten en qua spel heel matig.

Ik respecteer jullie filosofie hoor, maar sta ook eens open voor een andere manier van winnen. En ja, ik kan ook niet genieten van het PSV na de winterstop en zat likkebaardend naar ajax vs real te kijken. Toch hoop ik op een wonder dat mijn clubje kampioen wordt. Het liefst met mooi spel, maar als dat niet kan dan maar zakelijk.
Vind ik leuk
Garrie +3811
dinsdag 12 maart 2019 om 09:14
Ik snap wat je zegt. Maar PSV kan net als Ajax 5 keer in de week trainen en heeft ook de beschikking over prima spelers. Ik zou als supporter geen genoegen nemen met dit laffe schijtvoetbal, of het nu prijzen oplevert of niet, want je kunt er je ogen niet voor sluiten dat dit de afgelopen jaren gepaard is gegaan met veel geluk. Net als Ajax onder de Boer, ook om van te kotsen. Prijzen vergeet ik maar wedstrijden zoals Ajax die de laatste tijd vaak speelt, die blijven in mijn geheugen.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 12 maart 2019 om 14:17
Garrie,

Dan is het jammer voor jou dat je last hebt van korte termijn geheugen
Vind ik leuk
Garrie +3811
dinsdag 12 maart 2019 om 15:36
Fris hem even op dan
Vind ik leuk
The Iceman +16273
dinsdag 12 maart 2019 om 09:23
Zo is dat. Eigenlijk is het verschil qua spelopvatting tussen PSV en Ajax te vergelijken met het verschil qua spelopvatting tussen Real en Barca. Twee legitieme manieren om tot resultaat te komen en goed uitgevoerd ziet het er allebei geweldig uit.
Vind ik leuk
Lebowski +489
dinsdag 12 maart 2019 om 10:16
Mooie reactie. Je zult wrs ook wel van een club als Juventus houden, na een 1-0 geven die niets meer weg. Heel knap is dat. Valt mij op in NL dat je zelden een mooie verdedigende actie (sliding bijv) in de herhaling krijgt.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:28
2x in een half jaar tijd je directe concurrent met 3-0 afslachten en kansloos naar huis toe sturen notabene in een kampioenswedstrijd is inderdaad belachelijk veel geluk....


een fijne dag nog
Vind ik leuk
Rabarber +4286
dinsdag 12 maart 2019 om 09:33
Afslachten😂😂😂 Je bent in de war met afwachten, doorgelekt drankorgel. Wachten op foutjes en counteren.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 09:35]
Vind ik leuk
stratumseind +195108
dinsdag 12 maart 2019 om 09:45
hahaha


hahahaha


heerlijk
Vind ik leuk
Rabarber +4286
dinsdag 12 maart 2019 om 11:10
Heerlijk inderdaad om elke keer weer te concluderen dat jij totaal geen verstand van voetbal hebt. Scorebordjournalistiek ten top.
Vind ik leuk
stratumseind +195108
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
noem het zoals je wilt , de bijbehorende feestjes zijn onvergetelijk
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 12 maart 2019 om 14:21
O en wat werden ze afgeslacht met de kampioen wedstrijd ik zie ze nog steeds jankend van het veld lopen, met de neuzen over de grond
Vind ik leuk
Topdrie +3896
dinsdag 12 maart 2019 om 08:39
Als alle schoten van Ajax worden tegengehouden komt Ajax ook niet aan scoren toe. Zo... Ajax is ook ontmanteld
Vind ik leuk
Paulhuynh +1416
dinsdag 12 maart 2019 om 08:40
Haha precies wat een gelul zeg
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:42
"Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander."

Zo ontmantel je elke tegenstander. Maar das logisch 😂
Vind ik leuk
Topdrie +3896
dinsdag 12 maart 2019 om 08:44
Dat was voor het VAR tijdperk. 😜
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:49
Ach ja, het blijft interpretatie en mensen werk. Sommige beslissingen snap ik ook niet, dan denk je had maar een goeie film opgezet want je zit daar als piet snot.
Vind ik leuk
just relax +374
dinsdag 12 maart 2019 om 08:40
Het is afzeikweek op alles wat met PSV te maken heeft.
What's new?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:48
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, het loopt momenteel gwn niet. Vanuit de supporters is er al langer onvrede vooral ook omdat Bommel vast blijft houden aan het defensieve blok, zelfs tegen de mindere goden in eigen huis. Daar verwachten de supporters meer en dat is denk ik wel terecht. Alleen dat fluiten maakt niemand beter, eerder meer onzeker.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 12 maart 2019 om 09:57
Als zelf de supporters beginnen te fluiten in gemoedelijk Brabant is daar een reden voor
Vind ik leuk
just relax +374
dinsdag 12 maart 2019 om 10:12
Een klein gedeelte van de "supporters" bedoel je?
Gebeurt bij Ajax toch ook als het wat minder gaat?
Ik noem dat overigens geen supporters.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
dinsdag 12 maart 2019 om 10:19
Het gebeurd overal, miss nief slim van de fans maar dit is de enige manier om ze wakker te schudden
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:42
Geen speld tussen te krijgen.wat een verschil.psv voor de winterstop en na .Ik kan er bijna niet meer naar kijken .en het is zo belangrijk voor ons om weer in de cl te komen
Ivm Ajax en al.hun poen. En wat er nog bij komt aan spelers die verkocht worden .maar begin aub te stoppen met Hendrix op het middenveld. Daar heb je echt nix aan op dit moment en ook tegen NAC met 4 achterin spelen kom op zeg .van Bommel toch. En laat aub de gewone sjaal en pet supporter weer op de herdgang om te trainingen te kijken. Want sinds deze onzin aan de gang is .Is het spel er niet beter op geworden. Maar volgens van bommel wel .aub mark open je ogen .......
Vind ik leuk
Mr.Dee +468
dinsdag 12 maart 2019 om 08:49
Weet je trouwens wat een PUNT ........ is? En hoofdletters 😬?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 09:20
Waar ben je bang?? PSV speelt toch cl. Ook nr. 2 speelt cl. Ze worden niet ingehaald door Feyenoord hoor..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:44
Ze beginnen hem al te knijpen 😁
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:47
je maakt t wel spannender he
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 08:57
Ik probeer het wel 😁
Vind ik leuk
Justin Kees +2616
dinsdag 12 maart 2019 om 08:46
Zoaks eerder gezegd, zie je bij PSV duidelijk dat het minder loopt. Lozano is geen schim meer, van dat felle en gevaarlijke ventje wat hij was. Die is over de zeik dat hij niet naar Napels mocht en dat Guti geen kans krijgt. Die negatieve spirit slaat door op de rest en Van Bommel begint zich steeds meer als een gefrustreerde trainer te gedragen. Zeiken bij elke beslissing van de scheids tegen PSV. Flink te keer gaan tegen de 4e man. Dat zien spelers ook, die irritaties werken door. De resultaten geven het duidelijk aan en op deze manier gaan ze het niet redden...
Vind ik leuk
leozao +903
dinsdag 12 maart 2019 om 08:47
We kunnen lang of kort praten, maar ze zijn al vaak genoeg net kampioen geworden met schijtvoetbal. Laten we 31 Maart even afwachten!
Vind ik leuk
Ajax.nl +917
dinsdag 12 maart 2019 om 08:49
Psv vooralsnog gewoon titelkandidaat nummer 1, ze spelen indd wel slecht maar ze winnen wel. Uiteindelijk gaat het wel daar om. Psv heeft nog uit tegen Willem 2 en ajax waar ik hoop dat ze punten laten liggen. Wij hebben az uit en Willem 2 uit waar ik een beetje nerveus van ben. Winnen we psv thuis en az en Willem 2 uit worden we kampioen. Doen we dat niet zie ik psv verder niet meer punten liggen .. beide teams in eigen hand, waarbij het bij ons wat makkelijker oogt maar psv nu nog zeker favoriet.
Vind ik leuk
The Iceman +16273
dinsdag 12 maart 2019 om 08:53
PSV moet ook nog Vitesse-uit, in de week na Ajax-PSV.
Vind ik leuk
Ajax.nl +917
dinsdag 12 maart 2019 om 10:11
Klopt, maar psv heeft het meestal makkelijk in arnhem. Ik hoop dat ze punten laten liggen. Thuis zullen ze dit jaar niet meer verliezen dus hopen dat de andere clubs wat punten kunnen afsnoepen van hun.
Vind ik leuk
ritje +636
dinsdag 12 maart 2019 om 08:54
hallo Perez heeft het goed! geanaliseert De Jong is de gevaarlijkste kopper van de Eredivisie! Dus als je de voorzetten er uit haalt1 dan is PSV 50% minder! dat heeft perez goed gezien! daarbij komt dat van bommel het goed gezien heeft met de wedstrijd voor de beker tegen RKC dat zijn bank niet goed genoeg is! Vandaar dat hij gekozen heeft voor de jeugtspelers En met succes! dat is van bommel zijn geluk! mvg ritje
Vind ik leuk
3-0achter +306
dinsdag 12 maart 2019 om 10:34
Ik begrijp niet dat ze Kenneth Perez als analist neer zetten. Hij past beter als ze hem achter de vuilniswagen zetten. Het is nog niet beslist en eigenlijk weet ik echt niet meer wie er nu landskampioen wordt. Ik denk dat na 31 maart het een en ander duidelijk is wie er van deze twee topploegen kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Smithsonian +43283
dinsdag 12 maart 2019 om 10:40
Verbazingwekkend hoeveel onzin die man af en toe uit kan kramen.
Vind ik leuk
kees ee +922
dinsdag 12 maart 2019 om 11:00
verbazingwekkend ?, . . maar nog steeds aan kop ?, . . dan zal de rest nog minder zijn zeker ?? . . en schrik ?, . . ken-net schrikt waarschijnlijk nog van z'n eigen schaduw !? deense klets-kop(/-koek) ??
Vind ik leuk
hydrowear +23
dinsdag 12 maart 2019 om 11:29
Perez heeft gelijk, PSV speelt niks beter dan Emmen of VVV, en zullen
dan ook nog verschillende wedstrijden gaan verliezen.
Vind ik leuk
michelhx +4586
dinsdag 12 maart 2019 om 11:34
Dat is nu juist het hele punt, Perez; er komen veel te weinig voorzetten vanaf de zijkant. Na de winterstop proberen ze zolang door te breien richting de goal, het lijkt wel of ze bal over de doellijn willen dribbelen. Als er al een mogelijkheid komt voor een voorzet, wordt de bal veel te vaak weer terug gespeeld en vervolgens de andere kant gezocht en dan gebeurt weer hetzelfde. Geef die bal godverdomme voor, Luuk staat er niet voor niets en wint 80% van z'n kopduels in de 16, maar er wordt te weinig gebruik van gemaakt.
Vind ik leuk
AFP +2932
dinsdag 12 maart 2019 om 11:35
@De Deen meent dat de Eredivisie-koploper relatief gemakkelijk te ontmantelen is voor tegenstanders. "Gewoon die backs afdekken en zorgen dat er geen voorzetten komen, dat is alles. Van Pablo Rosario en Jorrit Hendrix hoef je geen creatieve oplossing te verwachten."@

Dit is al het hele seizoen bekend en na de winterstop zijn (ook de zwakkere) tegenstanders hier op gaan instellen en dan zie je hoe kwetsbaar PSV is.
Perez, oud-PSVer, heeft gelijk. De uitslagen zijn dan ook overeenkomstig. Van Bommel begint nu pas met zijn plan B: Gakpo, Sadilek en Ihatarren.
Vind ik leuk
RW1913 +2934
dinsdag 12 maart 2019 om 14:28
Altijd lachen met de Perez.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:57
Ze zijn in Amsterdam kinderlijk blij met de standaard 2E plaats....hahahahaha
Vind ik leuk
whiskey33 +658
dinsdag 12 maart 2019 om 12:03
wij staan 5 punten los
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:34
Als PSV zo bang blijf spelen met 8 spelers achter de bal! geef ik AJAX een heel grote kans voor het kampioenschap
Vind ik leuk
Mr.Dee +468
dinsdag 12 maart 2019 om 14:22
Schaatsen is tegenwoordig (meestal) geen duursport meer te noemen. Het gaat hier om de mentale en fysieke hardheid.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:31
Vind het momenteel ook pijnlijk om naar PSV te kijken .hopelijk kom mijn clubje terug in vorm.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:00
Ben bang dat hij gelijk heeft. dan heb je dus niks aan dat "onverstoorbaar verhaal", want je verandert niet wat niet werkt.
Vind ik leuk
Isakson +147
dinsdag 12 maart 2019 om 19:11
Het Ken net denk ik met die Peeres.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws