'PSG aast op De Ligt en wil Raiola gebruiken om FC Barcelona af te troeven'

'PSG aast op De Ligt en wil Raiola gebruiken om FC Barcelona af te troeven'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 11:30di 12-03-2019 om 11:30

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 11:40di 12-03-2019 om 11:40

Paris Saint-Germain wil een speciale troef inzetten om Matthijs de Ligt te strikken. Via zaakwaarnemer Mino Raiola hopen de Parijzenaars FC Barcelona te slim af te zijn.

Dat meldt Le10Sport dinsdag. Volgens het Franse medium is PSG nog altijd in de race voor De Ligt. Eerder zagen de Fransen hoe Ajax-middenvelder Frenkie de Jong voor hun neus werd weggekaapt door FC Barcelona. Dit keer hopen ze een vergelijkbaar scenario te voorkomen.

Mino Raiola moet daar een belangrijke rol in gaan spelen. De zaakwaarnemer van De Ligt is momenteel met Paris Saint-Germain in gesprek over een contractverlenging voor Marco Verratti, wiens huidige verbintenis in Parijs in de zomer van 2021 afloopt. Tijdens die onderhandelingen wil Raiola zover krijgen dat hij De Ligt ervan overtuigt voor PSG te kiezen.

Of de tactiek van Paris Saint-Germain slaagt, is nog maar de vraag. De Ligt zou volgens de Spaanse media Mundo Deportivo en Diario Sport een voorkeur hebben voor een overgang naar Catalonië. FC Barcelona heeft volgens Catalunya Radio zeventig miljoen euro over voor De Ligt.

Lees ookCatalunya Radio: Barça verneemt vraagprijs en heeft 70 miljoen over voor De Ligt

Poll

Welke club past beter bij De Ligt?

(4770 stemmen)

Plaats een reactie

G.Kopf +4919
dinsdag 12 maart 2019 om 11:31
PSG is voor geldwolven. We zullen zien.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:33
De Ligt is een verstandige jongen. Die gaat echt niet voor PSG kiezen.
Vind ik leuk
FRChamp +1017
dinsdag 12 maart 2019 om 12:40
Toptalent, Barcelona zou goed voor ‘m zijn, maar niet nu. Tegenwoordig gaan die gasten te vroeg weg bij hun club. Wat betreft ‘verstandig’ zijn heeft ‘ie nog wel een lange weg te gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Eerder voor bayern of juventus
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Hij heeft ook Riaola als hulpje, zo verstandig lijkt mij dat niet..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
De Ligt zal gewoon naar Barcelona gaan, heeft immers altijd gezegd dat hij wil blijven samen spelen met Frenkie en gelet op eerdere uitspraken van PSG richting Ajax door het mislopen van Frenkie zal ook Ajax de voorkeur hebben van Barcelona.
Vind ik leuk
NESAFCA +186
dinsdag 12 maart 2019 om 23:37
Dit dus👍
Vind ik leuk
Adje80 +10285
dinsdag 12 maart 2019 om 11:46
Alleen maar goed voor ajax, nu zal Barcelona het zsm af willen handelen en een dikke prijs betalen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:51
Speciaal voor Psg 200 miljoen. Barça mag de Ligt voor een vriendenprijsje hebben, namelijk het schappelijke prijs van 125 miljoen 😁
Vind ik leuk
zwollie +9385
dinsdag 12 maart 2019 om 11:58
Raiola is ook een geldwolven toch
Vind ik leuk
Metal +3057
dinsdag 12 maart 2019 om 11:59
Daar wil je toch niet spelen? Waardeloze competitie. En europees wordt het ook nooit wat bij PSG.
Bayern, Juve, Barca of top Engeland. Daar hoort hij thuis
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 12:08
dat zijn al die grote clubs
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1242
dinsdag 12 maart 2019 om 12:29
Hij kan het beste afwachten of Pep naar Juve gaat! En dan voor Juve kiezen.. al is barca natuurlijk ook een mooie club!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Hij heeft zelf al een keuze gemaakt dat moeten ze maar respecteren ook die halve tamme Raiola die voor eigen gewin gaat
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
dinsdag 12 maart 2019 om 13:41
Als dat zo zou zijn dan zou iedereen voor PSG spelen.
Vind ik leuk
G.Kopf +4919
dinsdag 12 maart 2019 om 14:06
Ze willen alleen niet iedereen kopen.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
dinsdag 12 maart 2019 om 14:10
Hele wereldje hangt aaneen van poenschepperij en zelfverheerlijking.... eigenlijk is datgene wat als normaal gedrag wordt bestempeld ronduit verwerpelijk.... zitten ze zomaar ons geliefde spelletje om zeep te helpen....
Vind ik leuk
G.Kopf +4919
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Dat geldsmijterij van die sjeiks en kornuiten ben ik ook niet zo een fan van.
Miljonairs rijker maken, is totaal zinloos en idd verpesten van een leuk spelletje.
Vind ik leuk
rexxo +11268
dinsdag 12 maart 2019 om 11:32
Mooi, laten we PSG maar gebruiken als een soort pokon om de prijs op te drijven.
Vind ik leuk
Junayd22 +33
dinsdag 12 maart 2019 om 11:32
Die gaat gewoon met de jong spelen volgend seizoen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:33
Bied maar tegen elkaar op. 70 miljoen kan zo oplopen naar 80 of meer.
Vind ik leuk
Gilze +1106
dinsdag 12 maart 2019 om 12:16
Zo werkt t helaas niet
PSG kan 200 miljoen bieden maar als Barcelona maar 100 miljoen bied en de ligt wil naar Barcelona dan gaat ie voor 100 naar Barcelona
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:13
PSG zal sowieso hoger bieden dan Barca. De Ligt wil liever naar Barca, maar vergeet die rat Raiola niet. Die zal gegarandeerd $ tekens zien. We zullen het meemaken waar de prijs op uit zal komen. Ik vermoed tussen de 80 en 85 miljoen. Als Liverpool de Ligt wil aantrekken als vervanger van Mané, dan kon de prijs wel eens naar 90 miljoen gaan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:33
Hij moet naar Liverpool , samen met van Dijk
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:46
Ik denk dat Liverpool hier niet in mee kan. Samen met van Dijk hebben ze wel een mooi verdedigingsduo.
Vind ik leuk
jollyrogers +8242
dinsdag 12 maart 2019 om 11:47
als zidane idd Mané wil hebben bij Madrid, dan is er geld zat vrij voor De Ligt
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:50
In dat geval zullen ze toch hoger moeten bieden dan voor van Dijk.
Vind ik leuk
jollyrogers +8242
dinsdag 12 maart 2019 om 11:52
vraag ik me serieus af. De Ligt is echt heel goed, maar wel te jong, dat zal de prijs drukken
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:01
Dat durf ik te betwijfelen. Juist zijn leeftijd in deze huidige transfer markt zal voor veel grote clubs een plus zijn. Zeker als er diverse grote clubs tegen elkaar opbieden, zal de prijs voor zo’n jonge speler opstuwen. Hij heeft zijn visite kaartje al afgegeven in de Champions League en bij het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
Laliga +2745
dinsdag 12 maart 2019 om 11:33
Zal toch fantastisch zijn om 2 van onze grootste talenten jaren lang bij een club als barca te zien spelen samen. Hoop dat bergwijn ook zo’n stap nog gaat maken. Kluivertje stond gister basis dus wie weet wordt dat ook nog wat! Zitten mooie tijden aan te komen voor het nederlandse voetbal , eindelijk weer..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:15
Alleen nog een spits
Vind ik leuk
Laliga +2745
dinsdag 12 maart 2019 om 13:23
Inderdaad , en anders spelen we toch met een valse negen als depay een keer constant wordt...
Vind ik leuk
Smithsonian +43129
dinsdag 12 maart 2019 om 11:34
Daat gaat hij echt niet doen.

Barca, juve of bayern.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:35
Lekker naar Barca gaan, al heb ik persoonlijk een voorkeur voor Juve of naast Van Dijk bij Liverpool.
Vind ik leuk
NvC +8476
dinsdag 12 maart 2019 om 11:35
Liever Barca dan PSG
Vind ik leuk
Lippie80 +141
dinsdag 12 maart 2019 om 11:36
Gewoon lekker naar Barça gaan, samen in het centrum met Pique 💪
Vind ik leuk
Couto76 +1078
dinsdag 12 maart 2019 om 11:36
Zo'n saaie club dat PSG .... kansloos voor De Ligt lijkt me
Vind ik leuk
Mr. Writer +556
dinsdag 12 maart 2019 om 11:37
Heeft De Ligt hier wel de keuze in?? Raiola staat er niet om bekend altijd het belang van zijn cliënten op de eerste plaats te stellen, want dat gaat ten koste van zijn grootste vriend de Mino-spaarpot.

Ik snap werkelijk niet waarom er nog voetballers zijn die deze man als zaakwaarnemer aanstellen. Je gaat te vroeg, voor te veel geld, ten koste van alles naar een club waar je voor de ontwikkeling beter niet naar toe kan gaan. Walgelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
Natuurlijk bepaald de ligt dat zelf. Die jongen is geen slaaf..
Vind ik leuk
mackie +17
dinsdag 12 maart 2019 om 11:50
De ligt lijkt me niet een jongen die zijn hoofd op hol laat brengen door Raiola, en volgens mij is Hulshoff nog steeds zijn zaakwaarnemer en is Raiola er bijgehaald als extern adviseur. Het zal om het complete plaatje gaan.
Vind ik leuk
Mr. Writer +556
dinsdag 12 maart 2019 om 12:20
Dat is een geruststellende gedachte, want PSG is geen club waar je groeit als speler.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
dinsdag 12 maart 2019 om 12:32
Wat een onzin.. spelers lopen allemaal weg met Raiola. Net alsof hij de keuze maakt voor zijn cliënten.
Vind ik leuk
Mari +12407
dinsdag 12 maart 2019 om 11:38
Dit wordt zomaar een transfer in de klasse van Neymar wat de transfersom betreft
Vind ik leuk
aimdam +776
dinsdag 12 maart 2019 om 11:38
Het zou doodzonde zijn als hij naar PSG zou gaan. Ik denk wel dat hij verstandig is en kiest voor Barcelona.
Al is het allerverstandigste als hij nog 1 jaar verlengd bij Ajax.
Vind ik leuk
Hvdp +1837
dinsdag 12 maart 2019 om 11:39
wat is de toegevoegde waarde van Rioola?
De Ligt wil naar naar Barca
Rioola wil naar PSG omdat hij (Rioola himself)daar meer aan over houdt
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
Zou Rioola als mensenhandelaar van Juventus hem dan niet liever naar Juventus brengen. Daar staat hij zowat op de loonlijst met al zijn commissies.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 11:42]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Nee, niet PSG..... of Spanje of UK.... maar niet de Franse competitie svp
Vind ik leuk
MirakelMan +166
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Zonder weerstand op nationaal niveau zal PSG de komende 50 jaar de CL nog niet winnen, ook met De Ligt erbij niet.
Om top te presteren moet je in de top spelen. Op dit moment zijn Spanje, Engeland en Italië veel verder en is de top veel breder.
Het probleem van PSG zag je ook een beetje bij Bayern de afgelopen seizoenen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:51
Dus psg zal de komende 50 jaar de cl niet winnen omdat het niveau van hun competitie te slecht is..

Hoe verklaar je het dan dat Ajax (dat in een nòg slechtere competitie voetbalt) wel Real en Bayern even naar huis stuurt?
Vind ik leuk
MirakelMan +166
dinsdag 12 maart 2019 om 12:12
Zodra Ajax de CL wint zal ik je het antwoord geven.
Tot die tijd is het appels met peren vergelijken.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:35
Toen Porto onder Mourinho de CL won was de Portugese competitie net zoals nu een met zeer lage weerstand. En toen Ajax in 95 won was onze competitie ook beduidend minder.

Jij begint zelf met een hele rare aanname over dat PSG de CL niet kan winnen omdat hun competitie te zwak zou zijn terwijl het wel vaker voorkomt dat de underdog wint.

Het is geen appels met peren vergelijken, gewoon logisch beredeneren.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
dinsdag 12 maart 2019 om 12:37
Ja het is altijd wat. In Frankrijk is de competitie te zwak en in Engeland is hij weer te sterk en verspelen ze al hun krachten in de PL al. Ik snap er niks meer van.
Vind ik leuk
MirakelMan +166
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
En de logische redenatie is dat Porto een uitzondering was.
En als Ajax hem dit jaar wint dan is het een uitzondering.

Spanje en Engeland domineren al jaren in Europa en de weerstand is altijd groot in die competities.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:33
Helemaal mee eens! Maar als Paris met geld blijft smijten komt hun moment vanzelf, dat geloof ik zeker. Niet de mooiste manier maar ik geloof zeker dat ze binnen nu en 10 jaar de champions league minstens 1 x winnen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 12:12
hehe eindelijk wat realisme
Vind ik leuk
popiejopie +2960
dinsdag 12 maart 2019 om 12:35
Bayern naar huis sturen?

Bayern werd 1e in de poule en speelde thuis 1-1 tegen ons en uit 3-3 en was op dat moment niet bepaald in goede doen.

Feitelijk zouden ze ons dus naar huis hebben gestuurd als het knock out wedstrijden waren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:37
Correct. Maar je snapt mijn punt denk ik wel. Ze hebben het tegen Bayern erg goed gedaan en ook gewonnen terwijl Ajax in een competitie met nauwelijks weerstand speelt.
Vind ik leuk
popiejopie +2960
dinsdag 12 maart 2019 om 14:36
Klopt maar we moeten egt zien te voorkomen dat we te hoog van de toren gaan blazen. Niet vergeten dat Bayern wel meer verloor of gelijk speelde die periode en Real trof je ook op het goede moment, zonder Ramos en een Bale die niet functioneert en als kers op de taart valt hun meest dreigende speler uit met een blessure waar onze rechtsback totaal geen grip op had.

Het maakt de prestatie niet minder mooi natuurlijk. We hebben Real met de grootste thuisnederlaag ooit de CL uitgeschopt. Daar hebben we het over 20 jaar nog steeds over, tenzij we de CL ook daadwerkelijk winnen, die kans schat ik echter heel klein.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:54
Hier ben ik het ook mee eens. Als je club uit een land buiten Engeland, Duitsland, Italie of Spanje de CL wil winnen, heb je waarschijnlijk wel een beetje geluk nodig, maar daar is helemaal niks mis mee. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Vind ik leuk
RenW +3997
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
De Ligt zal het zelf beslissen, ben ik van overtuigd.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Hoewel ik voor Frenkie PSG wel als een ideale tussenstap zag, vind ik dat niet voor De Ligt. Vooral vanwege de plek waarop die speelt kan hij wel meteen naar een topclub. Barcelona zou het mooiste zijn. Samen met Frenkie naar een nieuwe club is toch makkelijker.
Vind ik leuk
Frevol54 +260
dinsdag 12 maart 2019 om 11:40
Dat betekent een sportieve achteruitgang. PSG speelt geen kwart finale CL. Geen consistente speelstijl met een komen en gaan van trainers.
Vind ik leuk
AFP +2895
dinsdag 12 maart 2019 om 11:41
Potverdorie, nooit gedacht dat Ajax nu al over de meest door buitenlandse topclubs begeerde spelers beschikt. Heel Ajax doet het wel goed hoor na de periode De Boer, is leuk voor het Nederlandse imago.
Vind ik leuk
Topdrie +3856
dinsdag 12 maart 2019 om 11:42
Weet je wat zo grappig is. Matthijs is een liefhebber van traditionele topclubs. Zelfs met al het oliegeld ter wereld gaan ze in Parijs geen geschiedenis kunnen kopen
Vind ik leuk
leozao +823
dinsdag 12 maart 2019 om 11:43
Barca zet laag in, omdat men weet dat Barca zijn voorkeur heeft. PSG zal zeker over dat bedrag heen gaan. Naar Barca, maar dan voor het goede bedrag... 85 miljoen. Waarvan we binnen de kortste keren zullen zeggen: was veel te weinig!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:45
1000 miljoen!
Vind ik leuk
Harrie82 +4322
dinsdag 12 maart 2019 om 11:48
Rara wat zal hier gebeuren.
Mino jij krijgt een zak met geld van ons, indien de Ligt bij ons gaat tekenen.

Snap nog steeds niet waarom de Ligt, Raiola heeft genomen als zaakwaarnemer.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:51
Als ik de naam Mino Raiola hoor dan krijg ik alweer kippenvel op een negatieve manier.
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
dinsdag 12 maart 2019 om 11:55
Gaan we weer
Vind ik leuk
Jajem +548
dinsdag 12 maart 2019 om 11:56
Gewoon voor Barca kiezen.
Vind ik leuk
Justin Kees +2465
dinsdag 12 maart 2019 om 11:57
PSG is een enge club, die als voornaamste doel heeft Barcelona te frustreren in alles. Aangezien het ze sportief gezien niet lukt, proberen ze Barca te frustreren op spelersgebied. Daarom haalden ze Neymar destijds en nu proberen ze elke speler die aan Barca gelinkt wordt met veel geld te verleiden. En waarom? Omdat die Qatari pissed zijn, want Barca heeft het contract van shirtsponsor Qatar Airways niet verlengd 2 jaar geleden en voor Rakuten uit Japan gekozen. Qatar Airways werkt nauw samen met QIA (Qatar Investment Authority) en dat is de eigenaar van PSG...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 12:13
een mooi stukje eigen verzinsel, gefeliciteerd
Vind ik leuk
Justin Kees +2465
dinsdag 12 maart 2019 om 13:05
Dit is helemaal geen mooi stukje eigen verzinsel, dit is reeds eerder aangegeven en geschreven door goed ingevoerde journalisten. Dus kom jij maar met je onderbouwing, dat ik ongelijk heb.

Even voor jou de bron toegevoegd, want je kan wel wijs doen en wat roepen. Onderbouwen kan ik het wel en jij niet...

https://www.ad.nl/transfer-talk/neymar-600-miljoen-en-de-wraak-van-de-qatari~a0c37204/
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 14:24
Hier een stukje uit het artikel: "Wraak en rancune LIJKEN aan de basis te liggen van de operatie" M.a.w. is het dus niks meer als een verzinsel. Prettige dag verder
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:24]
Vind ik leuk
Justin Kees +2465
dinsdag 12 maart 2019 om 15:45
Hahaha... sukkel! Het is absoluut geen verzinsel, maar er zijn altijd mensen die zichzelf te groot voelen om wat toe te geven. Het behoeft geen 100% waarheid te zijn, maar feit is dat PSG sinds Neymar wel erg let op spelers die naar Barca willen. Dus het is een verzinsel, dat is lekker kort door de bocht van je.

Het zijn feiten bij elkaar opgeteld en feit is dat QIA flink over de zeik was, toen het sponsorschap van Qatar Airways niet werd verlengd. Dat de volgende actie meteen Neymar halen was en dat zijn salariseisen van poging eerder, ineens wel goed waren. Waar ze eerder als buitensporig werden betiteld.

Dus ja, doe het maar af als een verzinsel. Dat is jouw makke... fijne dag nog hoor... :W
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 20:57
PSG let op spelers die naar Barcelona willen ?? Dus PSG let op topspelers ? Raar he ?
Vind ik leuk
Justin Kees +2465
dinsdag 12 maart 2019 om 21:13
Nee, niet raar. Schijnbaar is het jouw hobby om alles uit zijn verband te trekken of er wat anders van te maken. Maar mij maak je niet belachelijk hoor..

Het is heel toevallig dat ze elke speler die naar Barca wil, met scheepsladingen geld proberen over te halen. Achter spelers die naar City willen zitten ze niet. Gek hè?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 21:59
Zolang ze nergens getekend hebben weet je niet waar ze heen willen. Mogen ze dan een poging doen om goeie spelers aan te trekken of mag dat alleen als Barcelona ze niet wil ? En dat ze elke speler willen hebben die Barcelona wil alleen om Barcelona dwars te zitten is toch erg vergezocht. Barcelona zat toch ook achter Rabiot aan maar dat mag blijkbaar wel. Europese topclubs vissen allemaal in dezelfde vijver. En jeugdige talenten als de Jong en de Ligt kunnen bij veel clubs terecht in Europa en dat heeft niks met dwarszitten te maken en nee: ik maak jou niet belachelijk, dat hoef ik helemaal niet te doen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 22:00]
Vind ik leuk
Justin Kees +2465
dinsdag 12 maart 2019 om 22:09
Rabiot kreeg nooit de kans naar Barca te gaan en natuurlijk willen ze met regelmaat dezelfde spelers. Maar je ziet sinds een tijd dat PSG vooral spelers wil, die zelf naar Barca willen en waar Barca achteraan zit...

En fijn dat je eindelijk een fatsoenlijke en onderbouwde reactie geeft. Dat waardeer ik. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar iets kortaf afdoen als een verzinsel, ligt me niet 😉
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 22:11]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 23:34
Ik snap best dat PSG achter spelers aanzit waar Barca ook achteraan zit. Dat zijn spelers waar je club beter van wordt. Maar ik vind het verhaal dat PSG dat alleen doet om Barca dwars te zitten gewoon vergezocht en ook dat artikel is gewoon een veronderstelling dat het uit een soort wraak is. Gewoon een in elkaar geknutseld verhaal wat niemand echt kan bewijzen. Dat is hetzelfde als dat het hier vol zit met mensen die denken dat Raiola spelers onder brengt bij clubs waar ze niet heen willen en dat de spelers zelf daar zelf niks over te zeggen hebben
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 23:38]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 11:57
150 miljoen! Geen cent minder!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:02
niet doen jongen, beter Barca of liverpool. Of misschien zelfs Bayern Munchen. Maar niet naar frankrijk..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:06
De ligt moet niet kiezen voor PSG. Te weinig uitdaging in de Franse competitie en gewoon nee. Het ideaal plaatje voor mij is dat hij naar Liverpool gaat en samen met Van Dijk het ingespeelde wereldcentrale duo wordt waar iedere spits bang van wordt/is. Sowieso nog genieten van deze mannen samen in het NL elftal de komende 6/7 jaar^^!
Vind ik leuk
Benniewies +5370
dinsdag 12 maart 2019 om 12:06
Het PSG dat elk jaar hoopt de finale van de CL te spelen en deze cup graag eens wil winnen of het Barcelona? Ik zou het wel weten
Vind ik leuk
Cappie +7761
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Of het Barcelona.... en dan?
Welk Barcelona?
Vind ik leuk
Oud Fluks +1076
dinsdag 12 maart 2019 om 12:08
Wegwezen Raiola, hij heeft zelf voorkeur voor Barca en bemoei je er niet mee want de keuze voor Barca is beter dan de Franse competitie die niets voorstelt t.o.v. de Spaanse die 3 klasse beter is !
Vind ik leuk
Pagan1964 +3752
dinsdag 12 maart 2019 om 14:25
Die Raiola zal nu wel geschrokken zijn :)
Vind ik leuk
MagicFeeling +4145
dinsdag 12 maart 2019 om 12:12
Ruilen met Mbappé
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:15
Lekker bij Barca gaan ballen...
Vind ik leuk
Guust +6391
dinsdag 12 maart 2019 om 12:24
PSG steekt in Frankrijk boven de rest uit, dan kun je beter nog een jaar bij Ajax blijven en dan een stap zetten. Zie hem dan nog liever bij City. Hoop geen Barcelona iig.
Vind ik leuk
navidos +262
dinsdag 12 maart 2019 om 12:26
Ik hoop zo erg dat psg nogmaals een blauwtje oploopt heerlijk zou dat zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
ik hoop dat Ajax ook een blauwtje op loop van 150.000.000 maar dan in het voordeel van AJAX
Vind ik leuk
Gelukshand +909
dinsdag 12 maart 2019 om 12:26
Waarom denkt iedereen dat hij komende zomer zou vertrekken?
Hij heeft een contract tot en met 2021.
Ajax geeft hem een nieuw contract in de zomer, tot en met 2023.
Salaris 7 a 8 mil per jaar en met een tekenbonus van 8 mil en 3 mil voor Raiola.
Daarvoor heb je Vertonghen en Eriksen voor 100 mil overgenomen van Spurs.
Dan heb je een goed elftal en goede loon om hem te overtuigen bij Ajax te blijven.
Dan moet ik nog zien of hij die stap gaat maken.
Want hij kan ook over 2 jaar nog die stap maken.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
dinsdag 12 maart 2019 om 12:32
Spelen bij PSG.... dat gaat de Ligt nooit doen. Gelukkig maar.
Vind ik leuk
hollister +718
dinsdag 12 maart 2019 om 12:34
Raiola heeft denk ik 2 voorkeuren... Juve en PSG.. hij heeft mot met Barca... ik denk ook dat met name PSG bereid is om heel diep te gaan en misschien wel meer dan 100 miljoen te willen betalen... 70 voor Barca is dan denk ik een te groot verschil voor Overmars.. wil Overmars werkelijk De Ligt laten vertrekken moet denk ik minimaal een bedrag op tafel komen wat ook voor De Jong is betaald... dus 80 tot 90 miljoen .. we gaan het zien
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
100 mln minimaal!
Vind ik leuk
MOKUM*** +2120
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
De Engelse kranten hebben het over Liverpool.
Dus afwachten.
Vind ik leuk
Kramertje +1025
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Gaat toch naar Barcelona
samen spelen met zijn maatje Frenkie
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
zou me niets verbazen als mino raiola 50.000.000 in zijn zak steek. maar dan moet Ajax zeker 150.000.000 over houden denk ik ! dat is dan 200.000.000!
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Dan nog kiest hij voor Barca en niet voor oligarchen
Vind ik leuk
De Haan +586
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Psg is het Ajax van Frankrijk alleen dan met oliegeld, een mindere aanhang en minder opmerkelijke clubhistorie
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Engnek Mino heeft nu wel een hele verstandige client, dat was bij Kluivertje jr. niet het geval dus word het Barca want een slimme speler bepaald het zelf wel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
De ligt is verstandig genoeg om een juiste keuze te maken. Daarom gaat die ook niet naar PSG. Ik hoop dat het Liverpool word mooi langs van dijk. Daar kan die nog een hoop van leren. Anders Barcelona
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:40
Barca of Liverpool zou het beste voor hem zijn denk ik. Hij zou goed passen bij Barca en dan samen met Frenkie zou voor beiden ook top zijn. Bij Liverpool zou ie ook uitstekend passen en dan idd naast van Dijk waar ie nog veel van kan leren. En als mooie bonus is dat ook nog eens hetzelfde duo dat het de komende jaren voor Oranje zal moeten doen. Liverpool blij, die 2 blij, Nederlanders blij :D
Vind ik leuk
Cappie +7761
dinsdag 12 maart 2019 om 13:15
Ik begrijp die troef niet zo goed eigenlijk... hoezo is Verratti een troef? Lekker boeiend.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:42
Beetje beter lezen ;). Verratti zelf is hier niet de troef. De troef ligt hem erin dat Raiola op dit moment in Parijs is wegens contractonderhandelingen van Verratti en PSG daar de gelegenheid van wil nemen om dan gelijk ff over de Ligt te praten
Vind ik leuk
Cappie +7761
dinsdag 12 maart 2019 om 15:14
Ah... jeetje. Thanks!
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 15:18
geen probleem ;)
Vind ik leuk
Buck Worrier +1469
dinsdag 12 maart 2019 om 13:25
Die maffiapizzavreter zal wel 10 miljoen commissie opstrijken als de Ligt kiest. En de Ligt wordt de schlemiel. Alsof die sjeik er wakker van ligt...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:30
Raiola ???? Die heeft alleenmaar verstand van geld
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:31
Zou wel mooi zijn als hij samen met Frenkie speeltijd krijgt bij de Catalanen. Anders gewoon een open sollicitatie brief schrijven aan het adres van 'The Reds'.
Vind ik leuk
Gerro +8855
dinsdag 12 maart 2019 om 13:36
De ligt wil gewoon de Jong achterna dus denk dat psg kansloos is of Barça moet niet genoeg willen betalen en ver achterblijven met de transfersom.
Vind ik leuk
Barry Engels +32295
dinsdag 12 maart 2019 om 13:41
Wat moet je als speler nou in Parijs.... daar word je alleen maar vroegtijdig uitgeschakeld in de CL.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:36
En dan gaat ie straks net als Frenkie naar Barca. Gaan er dan nog meer koppen rollen bij PSG? :D
Vind ik leuk
Raziel +59
dinsdag 12 maart 2019 om 14:49
Ik vind het altijd vermakelijk hoe mensen zo'n jonge speler denken te kennen. Hij blijft er zo nuchter onder. Nee, hij weet wel beter. Dit is dus het equivalent van roddelende vrouwen. Damn. Pak je maandverband e tampons kerels.😂
Vind ik leuk
1+1= +311
dinsdag 12 maart 2019 om 15:15
70 milj
Tuurlijk dan koop ik hem vanmiddag nog
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:42
Qua spelbeeld zou Bayern of Juventus beter passen.. eventuele vervanger van bonucci?
Vind ik leuk
barry m +520
dinsdag 12 maart 2019 om 15:46
geef mino een grote zak geld en de ligt speelt bij psg.

wel jammer voor ajax omdat de ligt daar zeker op de reserve bank beland.
en zo geen speel minute maakt en uit beeld raakt bij het nederlands elftal.

word denk ik een slechte deal voor de ontwikkeling van de ligt.
maar we zullen zien
Vind ik leuk
barry m +520
dinsdag 12 maart 2019 om 15:58
wie volgd de franse competitie ?
je hebt daar psg, monaco, en olimpique lyon
welke club is daar nog meer goed?
Vind ik leuk
Johan C +18
dinsdag 12 maart 2019 om 19:18
Spelers behouden voor Ajax. Enige manier is om de spelerssalarissen flink omhoog te doen. Verdubbelen of nog meer. Spelers komen vaak toch op de bank te zitten. Wel veel geld verdienen maar niet spelen. Zie Justin Kluivert. Speelt amper nog. De vraag is of Frenkie de Jong niet dezelfde weg zal gaan. Ook Davy Klaassen is dat overkomen. Als aanvoerder weggepieterd in de Premier League....
Vind ik leuk
ritje +634