'Ajax belooft goede selectie: Overmars is bereid portemonnee te trekken'

'Ajax belooft goede selectie: Overmars is bereid portemonnee te trekken'

Gepubliceerd: dinsdag 12 maart 2019 om 12:39di 12-03-2019 om 12:39

Laatste update: dinsdag 12 maart 2019 om 12:51di 12-03-2019 om 12:51

Ajax is achter de schermen al druk bezig om de selectie voor volgend seizoen op orde te krijgen. De Amsterdammers zullen ook een poging doen om enkele spelers van de huidige selectie in Amsterdam te houden.

Die verwachting spreekt Ajax-watcher Mike Verweij uit in de podcast Kick-Off van De Telegraaf. "Overmars is bereid zijn portemonnee weer te trekken en flink geld uit te geven. Ajax belooft dat er volgend jaar weer een heel goede selectie staat", stelt hij. "Ik denk dat ze achter de schermen al heel nadrukkelijk bezig zijn, zelfs met het benaderen van spelers, en dat er ook wel een poging zal worden ondernomen om een aantal spelers in Amsterdam te houden."

De Jong is al getransfereerd naar FC Barcelona en er zullen er meer volgen. Toch lijkt Ajax niet iedereen te willen laten gaan. "De Ligt gaat weg. Onana staat heel nadrukkelijk in de belangstelling van grote clubs en heeft aangegeven dat hij weg wil. Ziyech zal weggaan, maar ik denk dat ze voor de rest toch wel heel veel spelers willen behouden", meent Verweij.

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:41
Jan Vertonghen komt terug :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1242
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Zou een prima versterking zijn!
Vind ik leuk
Snapje? +8564
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Is echt nieuws dit, vroeger zeiden ze altijd dat ze er niks aan gingen doen bij Ajax, ben nu helemaal opgelucht zeg!
Vind ik leuk
Itsese +6203
dinsdag 12 maart 2019 om 14:08
Mwah... eigenlijk zeggen ze dit al jaren. Geld verdienen in het voetbal is eigenlijk al uniek. Ajax zal geld moeten gaan verdienen tot ze uit de beurs stappen, een Vertonghen is weggegooid geld. Als Jan van Tottenham naar Ajax gaat, is z'n carrière ook wel voorbij. Die gaat daarna niet meer naar een topclub.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:34
Ja maar soms moet je investeren om je selectie op peil te houden en dan op de koop toe nemen dat je het geld wat je voor een speler betaald nooit meer terug krijgt .
Als Ajax volgend jaar de cl weer haalt hebben ze het geld wat Vertonghen gaat kosten weer terug verdiend , dus ik zou het zeker doen als ik Ajax was .
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:17
Juist ja, wat oudere spelers als Rijkaard, Litmanen, Stam, Cocu, Kuijt en van Persie konden er echt helemaal niets meer van toen ze terug naar Nederland kwamen. Dus een speler als Vertonghen zou echt waardeloos zijn. :d
Vind ik leuk
Drobtine +2613
dinsdag 12 maart 2019 om 19:29
Met Rijkaard won Ajax in 1995 de Champions league hoezo slecht
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 19:30]
Vind ik leuk
Vowtar +6456
dinsdag 12 maart 2019 om 20:22
Met Kuijt won Feyenoord haar eerste titel in 18 jaar. Die andere namen kunnen ook aardig ballen. Vanaf een beeldscherm is het soms lastig te zien, maar volgens mij is Goudzwaard (goeie naam trouwens) sarcastisch en zou hij Vertonghen juist een goeie vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
Klopt helemaal, maar ik dacht dat de :d al duidelijk genoeg was. Maar ik denk niet dat het realistisch is dat hij volgend jaar al terug wil naar Nederland.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 18:48
Nee hij is 31 jaar......
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:56
Je merkt wel dat er meer urgentie is, en er wordt doortastender gehandeld. Dat is mijn gevoel in ieder geval. Ach, misschien ben ik goedgelovig.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 20:04]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:32
Idd, eerst zien, dan geloven
Vind ik leuk
Maxidi +3803
dinsdag 12 maart 2019 om 20:23
JAJAJA verdediger van Heerenveen en Keeper van Emmen...
En morgen Schouten van Excelcior R

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
....en Cillissen???
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
...en Suarez???
Vind ik leuk
Tsubamba +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Eriksen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Shit 🤣
Vind ik leuk
Tsubamba +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Hahaha, volgende keer mag jij eerder ;)
Vind ik leuk
Castromann +9013
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
De mogelijkheden financieel zijn daar..
Het gevaar schuilt er wel in.... dat "iedereen" een top salaris wil ala tadic ziyech blind # 4,5 milj pj.
Als je dan je 11 basisspelers dit salaris geeft...ben je al 50milj pj alleen al kwijt..vul daar de andere 25contractspelers en jebt n salaris huis van 70 milj.....
Das wel heeeeel veel voor alleen het salarishuis van spelers. Weet niet of je daar naar toe moet als nederlandse club...🤔
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Aan de andere kant krijg je wel een shitload aan geld binnen via de CL. Moet je er dus alleen voor zorgen dat je ver komt in de CL, iets wat met zo'n selectie zeker niet onmogelijk is.
Vind ik leuk
La Foca +415
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
Maar ook geen garantie, feyenoord dacht ook zo een aantal jaren geleden. Ajax moet gewoon vasthouden aan hun cultuur, jeugdspelers aangevuld met externe spelers met meerwaarde
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:14
Nee, geen garantie maar ja, garanties heb je nooit.
Maar ben ook van maning dat we het nog altijd vooral op jeugdspelers moeten zetten hoor. Zou aan de ene kant wel leuk zijn om al die spelers zien terug te keren maar of dat echt dat is wat Ajax moet willen... Maar goed, hey, gaat sowieso niet gebeuren ;).
Vind ik leuk
Futjebal +2697
dinsdag 12 maart 2019 om 13:24
Als je garantie wil ..moet je een koelkast kopen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:31
Of een wasmachine of een auto
Vind ik leuk
SantiagoErik +1399
dinsdag 12 maart 2019 om 13:38
Een auto met lederen bekleding of? 😜
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:32
...... een automaat. Of..... een Philips dildo.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:17
Is van Bommel je favoriet,die blijft koelkasten kopen.
Vind ik leuk
thierryer +2035
dinsdag 12 maart 2019 om 14:56
Ja zoals Ake, Doan, Steng, Pavon. Aangevuld met gravenbergh en Brobbey.
Vind ik leuk
Castromann +9013
dinsdag 12 maart 2019 om 13:06
Is mogelijk...maar dat je a) zon makkelijke poule treft ...b) een topclub (real) totaal uit vorm loot..... is ook heel klein.
Hoe goed een eredivisieclub ook is.... de kwartfinale jaarlijks halen is n utopie.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Bayern, Real en ook in kleiner maat Benfica zijn gewoon stabiele ploegen met technische spelers. Ik snap wel dat je als Psv fan ergens de pijn wil verzachten maar Ajax is gewoon in staat om dit soort teams uit te schakelen.
Vind ik leuk
basjje +83
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Totaal uit vorm.. een paar dagen voor de eerste wedstrijd won Real nog makkelijk bij Atletico uit. Of is dat ook een topclub uit vorm?
Vind ik leuk
Futjebal +2697
dinsdag 12 maart 2019 om 13:26
ja en voor de 2e wedstrijd verloren ze er 3 ...dus Real was/is wel degelijk een topclub uit vorm
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 13:40
Klassiekers staan altijd op zichzelf, verschil tussen Barca en Real is te verwaarlozen dus daarvan verliezen kan ook terwijl ze net 10 wedstrijden op rij hebben gewonnen met 10-0 en 0-10.
ook dit weekeinde wonnen ze gewoon weer met 1-4 dus hoe slecht is hun vorm dan ineens?

Mensen die excuses gaan zoeken voor het falen van Real, de vanuit de oudheid rijkste club.. hahaha moet toch niet gekker worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:16
Ook de club met de grootste schulden samen met barca
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 15:31
Maakt het in dit geval toch alleen nog maar erger?
Ze hadden al het meeste geld en hebben zelfs daar meer van uitgegeven als dat ze eigenlijk hadden.
Als je het zo bekijkt hebben ze eigenlijk nog vrij weinig gewonnen. ;)
Vind ik leuk
RGB +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 17:51
ALT 135
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 13:35
Bulk van het geld is binnen bij plaatsing voor de poulefase. Gezien je gebrekkige kennis en overduidelijke jaloezie is de rest het niet eens waard om op te reageren.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
dinsdag 12 maart 2019 om 14:00
en weer dat calimero gedrag.

en als Ajax voglend jaar CL speelt dan zullen hoogst waarschijnlijk in pot 2 zitten. en dus zo wie zo een mindere tegenstander loten

we hebben niet het geluk dat PSV altijd heeft. met die makkelije poultjes. ( en dan nog geen punten halen)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:16
De poule van PSV:

Barça nr 3
Spurs nr 22
Inter nr 55

Poule van Ajax:

Bayern nr 2
Benfica nr 23
AEK nr 90

Hoe makkelijk was de poule van Ajax ook al weer?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:19
En Real Madrid ,nr 1
Vind ik leuk
MN223 +1575
dinsdag 12 maart 2019 om 17:04
Makkelijker dan die van PSV, want het niveau wordt niet bepaald door de UEFA-ranking (een rekensom gebaseerd op de laatste 5 jaar) maar door de kracht van de tegenstanders op het moment zelf.
Vind ik leuk
RGB +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 17:54
Als je op de cijfers afgaat is Bayern dus iets beter dan Barcelona en Benfica iets minder dan de Spurs. Blijft Inter over maar die presteren al heel lang niks in Europa. AEK was inderdaad een lachertje.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:21
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:56
.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:57]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:17
Jaloers!!!!!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 18:51
En c: Ajax was ook uit vorm na de nederlagen in de competitie
Vind ik leuk
Slashed +47
dinsdag 12 maart 2019 om 19:28
Onzin. Benfica en Bayern zijn toch echt wel moeilijke tegenstanders en 'vorm' maakt niet uit, Real was arrogant. Doei PSV, geen KNVB beker, geen CL, geen Landskampioen
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
dinsdag 12 maart 2019 om 13:59
mee eens. dat heeft PSV in de jaren 90 ook gedaan,

heel hoge salarissen betalen met de gedachten ieder jaar CL te spelen. dan halen ze dat een jaar of 3 niet.

en toen moesten ze een stukje grond verkopen anders waren ze failliet.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:18
Heb niet gezegd dat we dat maar gewoon moeten doen he ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:49
En dat voor de eredivisie...
Vind ik leuk
MagicFeeling +4145
dinsdag 12 maart 2019 om 13:52
Waar haal jij die 4.5 miljoen voor beide spelers vandaan? Jaarsalaris ligt een stuk lager namelijk en wordt aangevuld met bonussen/premies als Champions League, KNVB beker en/of kampioenschap maar dat geldt voor de hele selectie. Echter zijn het inderdaad wel de absolute grootverdieners.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6528
dinsdag 12 maart 2019 om 13:58
als je daar en tegen om het jaar CL speelt. en iederjaar 1 of 2 spelers verkoopt voor 40 of 50+.

dan kan je dat best wel doen
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Vertonghen, Cillessen, Eriksen en Suarez? Damn, volgend seizoen gewoon weer volop meedoen in de CL :D
Vind ik leuk
Always PSV +16962
dinsdag 12 maart 2019 om 13:15
Doen, flink geld aan deze gasten uitgeven. Prima spelers maar na 3 jaar 0 restwaarde.
Vind ik leuk
Metal +3057
dinsdag 12 maart 2019 om 13:22
haha Eriksen en Suarez verdienen per week al net zoveel als de hele selectie van Ajax. Gedachte is leuk en dromen mag. Nu even weer met de beide voetjes op de grond en realistische aankopen bedenken.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
dinsdag 12 maart 2019 om 13:39
Volgens mij ben je jij niet helemaal bekend met salarissen, gebruik voor de grap eens Google voordat je gaat roeptoeteren.
Vind ik leuk
Metal +3057
dinsdag 12 maart 2019 om 13:42
ik bedoel per week he? En roeptoeteren dat doen de meeste Ajacieden op dit forum. Geen enkele vorm van realisme te bekennen bij ze.
Het is alleen maar irriteren van anderen. Geldt overigens ook voor de meeste PSV en Feyenoordfans op dit forum. Beetje jammer.
Vind ik leuk
Nvd88 +6901
dinsdag 12 maart 2019 om 13:50
Dan blijven er niet meer veel over, ik denk dat 95% van het volk hier voor 1 van die 3 clubs is.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:41
Ik behoor tot de overige 5% dan..FC Groningen supporter..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:22
Dat hebben Blind en Tadic ook niet.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:39
Ja, je kan ook de afdankertjes van je grootste concurrent ophalen, linksbenig in de verdediging.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 19:43
Dan verdien je toch in de cl weer terug joh. En talenten die op deze niveau meedoen dan gaat hun waarde weer omhoog.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Keep on dreaming. Waarom zouden ze in Nederland willen spelen? Geld hebben ze al genoeg. En dat het dit jaar redelijk, met mazzel op de juiste momenten, gaat geeft geen garantie voor komend seizoen.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:20
Jezus, doe toch niet gelijk alsof ik er van uit ga dat die komen...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:25
Ik Jezus? Iets teveel eer, maar toch bedankt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:51
Zullen jullie eerst door de voorrondes heen moeten komen 😋
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:22
Zou met zo'n selectie een makkie moeten zijn. Maar ja, dat had het de laatste jaren altijd wel moeten zijn en toch he... Maarja, ook voor PSV is dat altijd moeilijk gebleken ;).

Ervan afgezien dat Ajax volgend seizoen gewoon direct gekwaliceerd is en PSV voorronde mag spelen ;). Nee, we zullen zien ;)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:06
Goed bizzig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:48
Deze spelers moet je halen als je geen transfersom of maar een kleine vergoeding hoeft te betalen net zo iets als Tadic.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Alderweireld
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:32
Filipe Luis!!! Had aangegeven graag terug naar Ajax te willen!! Als Nico vertrekt zie ik dat wel zitten 😁
Vind ik leuk
Argento8523 +7262
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Litmanen?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
Ibrahimovic?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:35
Zlatan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:46
Messi
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:10
Overmars of van der Sar
Vind ik leuk
Dani82 +3237
dinsdag 12 maart 2019 om 13:46
Dan mag hij davinson sanches ook gelijk mee terug nemen;)
Vind ik leuk
bramski +101
dinsdag 12 maart 2019 om 14:17
Zlatan
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:29
Eriksen zal eerst nog wel een stap hogerop in het buitenland willen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
....en Eriksen????
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
Gewoon Suarez,verdrongen en aldewereld ophalen..en dan kan Eriksen er ook nog wel bij. Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
PSV ook leeg kopen Bergwijn en Lozano aan kopen voor op de vleugels.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Nationaal ballet heeft Lozano al gecontracteerd
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:42
Ja heb ik ook gehoord, als stage diver.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1066
dinsdag 12 maart 2019 om 14:44
Ik zou die Sjaak Swart nemen
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
dinsdag 12 maart 2019 om 19:46
Nee voor de bank
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
verdrongen? Autocorrect of denk je aan een heel andere speler dan de rest hier? :D
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
dinsdag 12 maart 2019 om 13:25
Whaha, zie het nu inderdáad..bizar dat autocorrectie niet gelijk snapte dat het verthongen was..tijd voor een pro Ajax telefoon!
Vind ik leuk
Robert8592 +148
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Verthongen?
Vind ik leuk
Breezer4u +2307
dinsdag 12 maart 2019 om 14:32
Precies dat bedoel ik dus..vertongen. dat ding is mal..
Vind ik leuk
Robert8592 +148
dinsdag 12 maart 2019 om 16:55
Doe maar Vertonghen😂
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:53
Kijk in de VP webshop zou ik zeggen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:07
Mike Obiku en Ulrich van Gobbel...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:49
...en Zlatan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
...en Alderweireld?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
En Suljemani
Vind ik leuk
Blutbad +622
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
...en Jody Lukoki?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Jaap stam?
Vind ik leuk
Timmie57 +29
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
...en Tobias Sana?
Vind ik leuk
Dani82 +3237
dinsdag 12 maart 2019 om 13:15
Babangida?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:13
Lorenzo ebecilio
Vind ik leuk
Gini +286
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
Ik hoorde dat ze in een verder gevorderd stadium zijn met Simon Tahamata.
Vind ik leuk
Metal +3057
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Ook Sjaak Swart en Barry Hulshof keren terug. Jesper Olsen heeft te kennen gegeven geen interesse te hebben. De aandacht is nu gericht op het aantrekken van Soren Lerby en Frank Arnesen
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:53
Aha oud PSVers !
Vind ik leuk
RGB +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 17:49
Speelt bij FC Barcelona, verdient een godsvermogen en komt echt niet bij Ajax terug voordat hij zijn zakken serieus heeft gevuld in China of Qatar.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 17:53
Heb jij destijds ook geroepen dat Tadic toch niet komt?
Vind ik leuk
RGB +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 17:56
Want die verdiende ook een godsvermogen bij Barcelona? Die speelde bij een redelijke club uit Engeland die never nooit in aanmerking komt om CL te spelen. Ik roep niet, jij wel?
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 18:12
Suarez heeft meermaals aangegeven terug te willen keren. Kan behoorlijk verdienen bij Ajax nu er geen salaris plafond meer is.
Waarom kan dat niet? Niet zo pessimistisch doen, daar wordt je zuur van.
Vind ik leuk
RGB +1226
dinsdag 12 maart 2019 om 18:13
Ik denk dat het gewoon te vroeg is. Het is niet zo alsof hij bij Barcelona niet presteert.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:28
Die zal 100% kans op speeltijd willen, en als Onana vertrekt krijgt hij dat. Zou op zich een prima deal zijn.
Vind ik leuk
Vamos7 +10935
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Ik hoop met je mee.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:44
Pedrinho
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Jantje beton is altijd welkom!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:46]
Vind ik leuk
Vamos7 +10935
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Laat die trage maar terug keren haha...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Schwaab?
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Gender neutraal moet ook weer wat zeggen
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
Haha daar hebben we Bien weer met zíjn commentaar! Wat een afgunstig en zielig hoopje shit ben jij toch ook :)

Dit was tevens meteen weer het laatste bericht vandaag aan jou :)
Vind ik leuk
rexxo +11268
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Iedereen moet zulke figuren gewoon negeren.

Het is toch een zielig hoopje als je 24/7 bezig bent om bij ieder artikel van de concurrent te gaan provoceren.
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Zijn vriendje is vast aan het werk en daarom gaat ie maar zuigen op Ajax topics :)
Vind ik leuk
Vamos7 +10935
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
Neem alles maar te serieus wat Niels ook doet...
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Zo geen zin in vandaag.....#vermoeiend #vervelend #allesvoorlikes
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:23
Haha tien keer beter dan Swaapie schaapie en Nick ‘Middelmaat’ Viergever.
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 13:44
Hahaha Schwaab en Viergever in jullie centrum en dan bij een andere club over traag beginnen.. jij bent een echte psv´er.
Vind ik leuk
Eimersweide +9124
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Vertonghen, Vermaelen en Alderweireld komen terug. En Lesley de Sa.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:49
Lesley de Sa, hahahaha

Hoorde ook geruchten over Suljemani
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:51]
Vind ik leuk
Tsubamba +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
Klaassen, Kluivert, Milik nog wat spelertjes voor in de breedte.. En Heiko Westermann
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:52
Mischien kunnen we Sanogo ook nog huren haha
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Ik heb per ongeluk op het rapporteer knopje gedrukt. Mijn excuus. Wat ik wilde zeggen. Het zou erg mooi zijn als hij terug komt. Maar dat hebben er meerdere gezegd. Ken je Chivu nog? Eerst maar eens dit seizoen afmaken. Mijn hoofd ken het niet aan om nu al te gaan speculeren over volgend seizoen.

Neemt niet weg dat ik Jan, Luis en Jasper erg graag terug zie komen.
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Jan komt terug op zeker! Niet voor niks een paar maanden geleden een woning aangekocht in Amsterdam ijburg :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
Nu is de situatie wel dusdanig anders dat het voor oud-spelers veel interessanter is om terug te keren. Het salarisplafond is weg, Ajax doet mee in de CL en kan daar ook wedstrijden winnen. En Ajax heeft door de resultaten in de CL en de EL-finale veel meer aanzien op het wereldtoneel.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Heb ook al een paar keer per ongeluk op rapporteer knoppie gedrukt. Gewoon nog een keer drukken, is het weer weg ;)
Vind ik leuk
AllAdIn +24572
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
En Suarez wordt in de deal met Matthijs betrokken...
80 miljoen plus Suarez.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:57
Dat zou helemaal top zijn.
Vind ik leuk
AllAdIn +24572
dinsdag 12 maart 2019 om 14:01
Goede deal toch? :-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:05
Zekers. Maar ik denk niet dat Suarez en 80 mil voor de Ligt in 1 deal passen. Barca zal dat veelste duur vinden.
Vind ik leuk
AllAdIn +24572
dinsdag 12 maart 2019 om 14:10
Denk ik eerlijk gezegd ook niet, Suarez nog steeds zo belangrijk voor Barca...
Maar wie niet waagt... ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:18
Ja ik denk ook dat Suarez nog niet helemaal klaar is in Spanje. Dat kan zo nog maar eens 2 jaar duren. Ik hoop wel dat hij nog terug komt bij Ajax en dat ie nog wat moois kan laten zien.
Vind ik leuk
AllAdIn +24572
dinsdag 12 maart 2019 om 14:20
Hoop ik ook, maar alleen als hij nog van toegevoegde waarde kan zijn.
Maar zelfs over twee jaar kan hij nog makkelijk in de Eredivisie mee, dus hopen maar! hahahaa
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:36
We vinden wel iets passends voor hem als hij niet meer goed genoeg is.

Desnoods kan hij de jeugd een cursus van je afbijten geven. hahaha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 14:37]
Vind ik leuk
AllAdIn +24572
dinsdag 12 maart 2019 om 14:42
Hahahaa, kan hij meteen ook langs scholen gaan!
Vind ik leuk
El Cazador +8887
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Niel92 jij bent wel heel stellig!!!
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:53
Yep:)
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
verlies van de Ligt, Ziyech en de Jong weegt heel zwaar...niet in de portemonnee...maar koop dat maar ns terug
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Kijk er niet gek van wanneer Ziyech gewoon blijft :)
Vind ik leuk
Donnygo +4829
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Dat is idd het moeilijker al heb ik de hoop op een Vertonghen dan kan je Blind doorschuiven en heb je toch het verlies van De Jong en De Ligt op het veld redelijk opgevangen.

Alleen een Ziyech is moeilijk ook om in te schatten welke positie dat nu moet zijn.

Rechtsbuiten heb je Neres en als die blijft zit dat goed, aanvallende middenvelder centraal kan juist Tadic ook erg goed uit de voeten en komen talenten aan (Gravenberch/Ekkelenkamp.)
Linksbuiten heb je dan Bande en talent er achter.

Het wordt een beste puzzel voor Overmars en dan heb je het nog maar over 3 spelers.
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 13:48
Arias was ook véél beter dan Dumfries, versterk je als team met het binnengekomen geld ook een tweede positie (Angelino) kan het voor het team goed uitpakken, althans dat is wat psv mijn inziens dit seizoen bewijst.
Vind ik leuk
Plattekar bv +34288
dinsdag 12 maart 2019 om 18:17
Als je zegt dat Arias veel beter is dan Dumfries...dan klopt dat toch niet ?
Vind ik leuk
Elohim +1425
dinsdag 12 maart 2019 om 19:12
Arias heeft toch meer opgeleverd als dat Dumfries heeft gekost?
Van dat extra geld is een tweede positie verbetert, de linksback positie (waar Angelino speelt) en als team is psv daar sterker van geworden.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
Jantje terug Suarez terug maar laten we onze jeugd niet vergeten alsjeblieft
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Jeugd moet altijd kansen krijgen maar er mag ook ervaring bij komen toch?
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
Zeker wel zeker wel maar ik voel de bui al hangen in JC arena dat ze de Toekomst links laten liggen
Vind ik leuk
Donnygo +4829
dinsdag 12 maart 2019 om 13:04
Zal niet gebeuren, probleem nu is dat de grote talenten net 16/17 zijn en die dus wel iets meer tijd mogen en moeten krijgen te ontwikkelen, daarom ook Huntelaar verlengt denk ik.

Brobbery en Traore hebben nog een jaartje nodig en dan komt Sierhuis terug.

Middenveld Unuvar, Gravenberch, Ekkelenkamp 15/16 jaar hebben ook nog jaartje of 2 nodig voordat je ze in 1 mag verwachten.

Dan kun je dat toch juist goed opvangen door oudere spelers te kopen die een vol jaar kunnen en dan afbouwen en zo de jeugd inpassen.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
👍
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:07
Nergens voor nodig! Ze begrijpen eindelijk dat je het met alleen maar jeugd niet gaat redden. Goede ontwikkeling dat zich dit jaar meteen terug betaald. Nu die titel nog pakken en het is compleet!
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
👍
Vind ik leuk
AFP +2895
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
Vertonghen is te oud en is geen topper en kost te veel geld, dit betekent terug draaien, Ajax moet vooruit kijken, door selecteren met veel belovende jonge spelers. geldt ook voor Alderweireld en Vermaelen. PSV is al bezig met verfrissen: Gakpo, Sadilek, Ihatarren.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:14
Hier doe je Vertonghen echt te kort mee. Een echte ras echte Ajacied, tuurlijk moeten wij die terug halen haha.
Vind ik leuk
AFP +2895
dinsdag 12 maart 2019 om 15:34
Ok,ik ben er niet gelukkig mee, maar waarschijnlijk heb ik het mis en jij hebt gelijk,alleen als Ajax maar ons weer kan verwennen in de komende seizoenen.
Vind ik leuk
Molletje +2537
dinsdag 12 maart 2019 om 13:32
Bij PSV zie je nu een piek, daarom valt het op. Bij Ajax komen er al decennia lang ieder jaar talenten bij het 1e elftal.

Het enige verschil met de jeugd van PSV (in vergelijking tot die van Ajax) is wel dat die van PSV, ondanks dat ze in het 1e hebben gespeeld, nauwelijks slagen in het buitenland.

Eigenlijk kan ik er maar 3 noemen die echt als jeugdspelers het 1e ingestroomd zijn en vandaar uit naar het buitenland om ook daar carrière te maken. (Zenden, Affelay en Depay)…
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 13:34]
Vind ik leuk
AFP +2895
dinsdag 12 maart 2019 om 14:02
Ja daar heb je weer gelijk in wat PSV betreft.
Maar ik heb de indruk niet zuinig met zijn talenten omgaat. Ajax strooit zo veel jonge spelers over de hele ED en naar het buitenland en later blijken die toch prima spelers te zijn, denk aan Blind (naar Groningen) en trug naar manU en voor relatief veel geld terughalen. Denk aan Foku Mensah en zo zijn er nog meer.
Vind ik leuk
Molletje +2537
dinsdag 12 maart 2019 om 14:14
Blind werd verhuurd aan Groningen, net als Kaj Sierhuis nu. Heel normaal als je gelooft in een speler, maar de kans op speeltijd in het 1e minimaal is.
Dat hij terugkomt van ManU voor inderdaad teveel geld, heeft niets met "slecht met talenten" omgaan te maken. Hij speelde daar niet en wilde weer voetballen.

Fosu-Mensah, is net als Redan, Hoever, Malen, Bouy en Peeters (te) vroeg weggegaan. Mede door niet tijdig handelen van Ajax. Aan de andere kant, ook Ajax moet wachten tot een speler 16. Beide kunnen hierin veranderen.

Ajax door tijdig te laten weten: We willen met je verder en zien dit traject voor ons.

De speler door gewoon te blijven voetballen en geduldig wachten waar Ajax mee komt.
Vind ik leuk
BerendFC +82
dinsdag 12 maart 2019 om 13:07
Om naar een paar jaar weer een oudje te kopen?
Vind ik leuk
Jan Guevara +10306
dinsdag 12 maart 2019 om 13:16
Sjaak Swart!
Vind ik leuk
ludoboy +636
dinsdag 12 maart 2019 om 13:22
vertonghen heeft nog wat goed te maken in amsterdam. Onthield ons van de titel jaren geladen toen hij namens RKC als ajax huurling de 2-2 binnenschoof.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4145
dinsdag 12 maart 2019 om 13:50
Jan is meer dan welkom, met Toby!
Vind ik leuk
derksen +9121
dinsdag 12 maart 2019 om 16:28
Die kan er echt helemaal niks van Jan verstommen nog langzamer als beugelsdijk en vd Heijden
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:26
Toby lijkt me ook wel wat. Geen idee hoe die contractueel zit.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 23:41
Heb jij City en Juve gezien, als die nou elkaar loten en het leven zuur maken en Ajax de Spurs of United loot ben ik tevreden en denk jij ook.

Wat was City goed, speelt op halve kracht en droogt Schalke nog af met 7 - 0
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1242
dinsdag 12 maart 2019 om 12:41
Ben benieuwd wat ze uit de hoge hoed kunnen toveren!
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Wesley
Vind ik leuk
Banny33 +50
dinsdag 12 maart 2019 om 12:44
Hij zei hoge hoed ;)
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Ik doelde niet op die overspelige tuinkabouter
Vind ik leuk
Banny33 +50
dinsdag 12 maart 2019 om 19:53
Kwartje viel wat later :')
Vind ik leuk
Tsubamba +2976
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Wesley past best in een hoge hoed hoor.. :)
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Wesley Hoedt is toch best groot of niet? :D
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
dinsdag 12 maart 2019 om 12:49
Jij bedoelt zeker die Wesley van Club Brugge?
Vind ik leuk
Fce9091 +2983
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
Wesley Hoedt
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Ahh sorry, begreep de grap niet haha.
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 12 maart 2019 om 12:49
Mensah
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:41
Het domineren van de eredivisie is begonnen
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Qua uitgaven wel. Nu nog op het veld laten zien. Ondanks alle uitgaven staan ze nog steeds niet boven aan.
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1242
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Ik moet het nog maar eens zien! Een de Jong , de Ligt en Ziyech is niet zomaar terug te kopen in de eredivisie!
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
en Tadic niet te vergeten na zijn heerlijke zidane tegen Real
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Tadic blijft gewoon! Die wilde graag naar Ajax en zei van de week al dat ie sowieso gewoon blijft, heeft ook niks te klagen met een salaris van 3.5 miljoen euro :)
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
sinds wanneer vertrouw jij prof voetballers op hun woord dan??
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 13:07
Tadic kwam en op zijn presentatie werd ook direct gezegd dat ie 4 jaar heeft getekend en sowieso contractueel toegestemd heeft in ieder geval 2 jaar te blijven :)

Tadic blijft gewoon bij Ajax, al snap ik dat niet Ajacieden het graag anders zien:)
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
tot er een grote zak geld verschijnt,dan piepen voetballers ineens anders hoor
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 13:14
Wat contractueel vast staat dat staat vast, overigens kon Tadic al naar Italie maar koos voor Ajax :)
Vind ik leuk
kuurie96 +1272
dinsdag 12 maart 2019 om 13:17
ja wie zou dat niet doen
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
Tadic blijft dan ook gewoon he. Althans, hij heeft aangegeven te willen blijven dus kans is groot dat hij blijft. Je weet natuurlijk nooit he, kan ook zomaar wel weg zijn straks. Maar verwachting is dat hij blijft
Vind ik leuk
DeanJayden +13339
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
Als je ziet dat PSV met middelmaat kampioen kan worden kan het dus wel! Maar Ajax wil Europees
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Hoezo begonnen ? Ajax staat nog steeds 2e hoor.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:43]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Hahaha TRL wil weer zijn zetje doen. Weer een verassend argument van je die hebben we nog niet eerder van je gehoord.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:40
Shit zeg, er staat bijna TROL 😆
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:26
Precies, die begint komend weekend pas. Dan verspeelt PSV punten tegen VVV. En anders begint het 31 maart wel, de dag dat we dat middelmatige ploegje uit EHV wegtikken.

WZAWZDB!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:39
Bakkes zat, je hoort mij niet roepen dat wij 6 punten halen de komende twee wedstrijden, maar hoop het wel natuurlijk.
The harder they come, the harder they fall...
Vind ik leuk
VanGoal +1067
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Hahaha nu het domineren van Europa nog
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Ajax kampioen 2020-2030..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
marineren *
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1989
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
De spelers die hier benoemd worden zijn de dragende spelers, dat zijn juist de spelers die de fans niet weg willen zien gaan. Vraag me af of de selectie die versterkt word daadwerkelijk hetzelfde kunnen brengen.. deze spelers staan er nu al een tijdje.
Vind ik leuk
Feye1908 +9095
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Goh wat een verrassend bericht weer...
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
dinsdag 12 maart 2019 om 12:42
Het eerste wat hij had moeten doen is een goede spits kopen. Niet Huntelaar verlengen..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:44
Die heeft al verlengd.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:52
Joh gek?
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Dolberg, Tadic, Huntelaar en Brobbey volgend jaar erbij. Vier totaal verschillende spitsen, voor elke situatie wat.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:04
Niks mis met Huntelaar nog een jaartje erbij te hebben als backup. Maar zeker weten een nieuwe spits nodig. Dolberg is prima maar sinds zijn blessure niet meer de spits die ons kampioen maakt.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Marc Overmarsuren......
Vind ik leuk
fr0do +1553
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Je zal toch maar Van Geel zijn of Feyenoord fan en iedere dag dit soort berichten lezen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Ja en dan?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Wie wilt er nou niet lezen over ons aller Ajax?
Vind ik leuk
Ove +2596
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Van Geel kan dit soort berichten niet lezen.
Er staan allemaal bekers voor zijn scherm.
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 12:59
Vooral halfvolle gifbekers.
Vind ik leuk
Ove +2596
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
Gifbekers daar drinken ze al 5 jaar in Diemen uit. !
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 13:14
Vandaar dat ze gelukkig leeg zijn.
Vind ik leuk
Budazonen +461
dinsdag 12 maart 2019 om 12:43
Suarez of Zlatan. Of samen in een team zelfs
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:45
Onze linksback en reserve spits hebben al verlengd, heel erg benieuwd wie nog meer.
Frenkie kan niet meer maar verder mogen ze allemaal blijven wat mij betreft 😁 geef maar betere salarissen weg IPV nieuwe speler halen!
Al we komend seizoen zeker zijn van CL deelname is die kans misschien wel groter. Kijk Tadic nou, van betere competitie in de middenmoot naar slechtere competitie maar CL voetbal 😍
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:47
Rechtsback :)
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Aii correctie 😋 rechts back idd 🤗
Vind ik leuk
Niels92 +36400
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
Kan gebeuren :)
Vind ik leuk
Mo +12857
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
Gewoon vol inzetten op Cillessen, heb je een meer dan gelijkwaardige keeper voor Onana terug. Ik zou op Ziyech Matthijs en Onana verder niemand laten gaan. Die kwartfinale werkt ook in Ajax' voordeel, spelers zien nu ook dat Ajax in Europa gewoon nog een rol kan spelen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:47]
Vind ik leuk
plein19 +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 12:46
David en Nico en Donny gaan ook weg.Ajax was een springplank voor Nico. En als je vaak gewisseld bent onder TH ga je niet gokken dat het volgend seizoen weer gebeurd
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Nee die 3 blijven
Vind ik leuk
plein19 +3101
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Ik hoop dat je gelijk hebt. Want David en Nico zijn mijn favorieten Maar ik heb er geen vertrouwen in
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:48
Ik heb wel vertrouwen in Overmars 👌
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:50
Toby
Vind ik leuk
Vamos7 +10935
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Dan is het feest compleet.
Vind ik leuk
hollister +718
dinsdag 12 maart 2019 om 12:51
Antony van Sao Paulo... heerlijke voetballer waar al belangstelling voor was van Ajax... Pavon ook , maar die moet teveel kosten vrees ik..
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
Sao Paulo vraagt ook veel voor Antony, minimaal 20 miljoen...
Vind ik leuk
hollister +718
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Maar dat is denk ik niet teveel.. Neres heeft ook 13 miljoen gekost.. Blind zelfs 17 en met een hoog salaris.. Met al dat geld dat er binnen komt denk ik echt wel dat Overmars hier en daar een gokje wil wagen voor spelers die er direct moeten staan.. want dat wil men bij Ajax..
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
Als je ziet hoe snel spelers in waarde stijgen als ze het goed doen is 20 miljoen echt niet teveel eigenlijk. Als ie net zo goed is als bv een Neres moet Ajax hem gewoon halen. Alleen kan ik niks over Antony zeggen dus geen idee of Ajax daar zoveel geld voor moet uitgeven.
De tijden waarin Ajax niets uitgeeft zijn voorbij he. Nu gaat het niet meer perse om sparen maar vooral om investeren in de juiste spelers.
En als je dan bv naar Tadic kijkt. Was niet de duurste speler (nog geen 12 miljoen volgens mij) maar wel het hoogste salaris. Maar mede dankzij hem doen we het zo goed. Zonder hem waren we vermoedelijk nu niet in de kwartfinale van de CL
Vind ik leuk
appeltje +3539
dinsdag 12 maart 2019 om 13:12
Ja, maar het is wel minimaal 20 miljoen betalen voor een 19 jarige waarvan maar de vraag is of hij er direct kan staan.
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 13:18
Zoals ik al zei, ken Antony niet dus kan niet zeggen of Ajax daar zoveel voor moet uitgeven ;). Of ie er direct kan staan is denk ik niet het belangrijkste. Als ie er na een jaar staat is dat ook goed.
Vind ik leuk
hollister +718
dinsdag 12 maart 2019 om 13:29
Die staat er meteen wel denk ik.. en is denk ik zeker het niveau van Neres, zelfs iets beter in de dribble en iets sneller
Vind ik leuk
abraksas +2458
dinsdag 12 maart 2019 om 14:23
In dat geval zou Ajax er niet verkeerd aan doen hem voor 20 miljoen op te halen. En risico heb je natuurlijk altijd wel dus als het dan toch geen succes wordt is dat natuurlijk harstikke jammer maar ook geen reden nooit meer zo'n bedrag uit te geven he.
Vind ik leuk
Donnygo +4829
dinsdag 12 maart 2019 om 13:18
Liever hem voor 20 dan een Odegaard.
Vind ik leuk
Donnygo +4829
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
Hoop toch dat de portemonnee trekken niet betekend dat ze 20 miljoen gaan betalen voor een Odegaard, boven 10 miljoen gewoon niet doen.

Hoop dat er weer wel een goede linksback komt, en ook een aanvallende middenvelder die Ziyech vervangt.

Verder is een goede ervaren CV wel mooi want dan zou je Blind nog kunnen doorschuiven naar CDM.
Vind ik leuk
leozao +823
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
We hebben zoveul goei!
We verkopen zoveul goei!
We kopen zoveul goei!

Geen enkele andere NL club kan mee op deze 3 punten!
Vind ik leuk
aartstyle +1787
dinsdag 12 maart 2019 om 12:54
Ik weet niet welke grote club Onana nou zou willen hebben. Op de lijn is hij geweldig, bij voorzetten erg matig en qua mee voetballen maakt hij toch ook redelijk vaak fouten. Eerlijk gezegd vind ik Zoet zelfs beter, laat staan een Cillessen.

Vind ik leuk
Donnygo +4829
dinsdag 12 maart 2019 om 13:21
Voor Onana zou Bayern wel eens kunnen die Ulreich is ook niet alles.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:55
Jan Vertonghen voor de Ligt
Nathan ake voor Nico mocht die weggaan
Zuid-Amerikaanse spelmaker voor Ziyech
Cillessen voor Onana
En hopenlijk toveren ze een nieuwe buitenspeler uit Zuid-Amerika
De rest houden en we krijgen weer een leuk elftal.
Uiteraard altijd plek vrijhouden voor Luis mocht hij echt terug willen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 12:55]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Ben benieuwd wie Frenkie moet gaan vervangen.
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Pröpper?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:03
Hij is niet slecht, maar wel stukje minder dan Frenkie. Ik denk dat er bijna niemand die haalbaar goed genoeg is om Frenkie op te volgen.
Vind ik leuk
Mazraoui +2760
dinsdag 12 maart 2019 om 13:06
Nee
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 13:08
Na Frenkie de beste speler van het Nederlands elftal op z’n positie.
Vind ik leuk
Mazraoui +2760
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
Ja maar niet allemaal oudere spelers halen. Gewoon de as en daar omheen grote talenten. Koop dan maar een goed Frans talent weg bij Lyon ofzo
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 13:13
Pröpper is 27, die kan nog jaren mee. Altijd een Ajax-speler gevonden en nu heeft hij in Engeland ook geleerd om te bikkelen. Zo’n talent kan je proberen, maar ik heb volgend jaar het liefst iemand die er meteen staat.
Vind ik leuk
Mazraoui +2760
dinsdag 12 maart 2019 om 13:19
Pröpper heeft totaal geen Ajax hart. Het tegenovergestelde van andere ervaren aankopen als Blind en Tadic dus. Gewoon niet aan beginnen. Maar je kan een andere mening hebben natuurlijk
Vind ik leuk
The Iceman +16168
dinsdag 12 maart 2019 om 13:22
Komt uit een Ajax-nest, dus daar vergis je je in. En idd, het zou saai zijn als we allemaal hetzelfde vonden.
Vind ik leuk
Mazraoui +2760
dinsdag 12 maart 2019 om 14:20
Zijn zoveel uit een bepaald nest gekomen en daarna totaal ander gevoel hebben gekregen bij een club. Frenkie komt uit een Feyenoord nest. Zie hem ook niet op zn 34e naar Feyenoord komen met zn "Feyenoord hart"
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:00
Nee.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:56
Als Ajax maar niet met een heel aantal oudere spelers komt die over 2 jaar afgeschreven zijn

Als Ziyech en de Ligt nog weg gaan (en hopelijk blijft het daar bij) heb je eigenlijk alleen een buitenspeler en een verdediger nodig.

Stengs zou dan een hele leuke optie kunnen zijn en ik zou dan Vertonghen proberen te halen.

Onana

Mazraoui, Veltman/Schuurs, Vertonghen/Magallan, Tagliafico

vd Beek, Tadic, Blind/Schone.

Stengs, Dolberg, Neres.

Lijkt mij prima, dan heb je 3 oudere/ervaren basis spelers, meer moet je in mijn ogen niet willen met het oog op de toekomst.
Vind ik leuk
AZVork +2013
dinsdag 12 maart 2019 om 13:02
Loopt er niks op de toekomst dan meer?
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:08
Niet zoveel op dit moment. Gravenberch kan wat worden en Ten Hag ziet het wel zitten in Dani de Wit
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:57
Hoe veel je ook uit gaat geven, het gat met Feijenoord zal kleiner worden. De Ligt en Frenkie zijn nl. niet gelijkwaardig te vervangen.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 18:56
Feyenoord wordt volgend jaar 30% minder als Van Persie is gestopt. En die is voor Feyenoord pas echt onvervangbaar. Geen centjes.... Conclusie: kloof wordt onoverbrugbaar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
Dat wordt een enorme uitdaging, wie kan je behouden? wie kan en wil je verkopen.... enn wie komt er binnen... of weer binnen.. Ik voorspel nog een hoop gespeculeer en berichten :-)
Hoe is het eigenlijk met Frenkie?
Vind ik leuk
Smithsonian +43129
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
De ligt en ziyech ben je sowieso kwijt.

Maar marc is een meester hierin.

Kan van geel nog wat van leren.
Vind ik leuk
just relax +368
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Valt wel mee hoor, bekijk de miskopen van Overmars maar eens.
Vind ik leuk
Smithsonian +43129
dinsdag 12 maart 2019 om 13:05
Zal best, alleen van geel heeft de laatste 2 jaar enkel flutaankopen.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1609
dinsdag 12 maart 2019 om 13:03
En waar gaat Ziyech dan heen??
Vorig jaar riep ook iedereen dat hij zou gaan, maar de echte clubs kwamen niet voor hem.
En ook nu zie ik geen echte topclubs voor hem komen. En hij heeft clubs in het hoofd, maar of die voor hem komen??
Vind ik leuk
Smithsonian +43129
dinsdag 12 maart 2019 om 13:05
Valencia, sevilla, of dortmund, iets in die richting.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1609
dinsdag 12 maart 2019 om 13:49
We gaan het zien.
Valencia en Sevilla mooie steden om te wonen ook.😛
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 12:58
Onana heeft niet aangegeven dat hij weg wil maar zegt als Barcelona komt dan misschien.
Vind ik leuk
just relax +368
dinsdag 12 maart 2019 om 13:00
Ik heb uit Amsterdam vernomen dat Sjakie Swart aangetrokken is als aanvaller.
Vind ik leuk
AZVork +2013
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Zullen ze Stengs wel stiekem benaderen want as weekend tegen AZ. Is al vaker gebeurd zo'n walgelijke toenadering net voor de wedstrijd.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1609
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
Heb ik iets gemist?
Zit Nederland ineens in een andere tijdzone? Is het daar nacht nu?
Ik zie namelijk allemaal reacties van mensen die aan het dromen zijn.😜😜😜
Vind ik leuk
Janjan +448
dinsdag 12 maart 2019 om 13:01
El ghazi hahahaha
Vind ik leuk
pico323 +7535
dinsdag 12 maart 2019 om 13:04
je kunt beter proberen De Ligt Onana en Zyzich nog een jaar behouden. Steek daar nog wat geld in. een seizoen als deze willen die gasten toch ook wel. het seizoen daarna als grote kerels bij een topploeg binnen komen.
Vind ik leuk
B H +313
dinsdag 12 maart 2019 om 13:10
Jammer voor de zgn topjeugd
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:11
Ik denk dat er 3 man sowieso vertrekken:

Frenkie gaat al, Matthijs zal ook een stap willen maken en voor Hakim is het echt tijd en die stap verdient hij ook.

De spelers die Overmars moet proberen te behouden zullen dus Tagliafico, Onana, Donny en Neres zijn, de rest lijkt me toch sowieso wel te blijven.

Tagliafico: Een dijk van een linksback, misschien wel een van de beste in de wereld op dit moment. Nog 1 jaar zou mooi zijn, maar hij is ook al wat meer op leeftijd en zal niet nog jaren willen wachten met een stap naar de absolute top. Mocht hij toch gaan dan zou Vertonghen een opvolger kunnen zijn.

Onana: Keepers moeten alleen vertrekken als ze voor een basisplek gaan, Onana behouden zou dus prima te doen kunnen zijn, hij is ook pas 22 wat nog heel jong is voor een keeper. Zo niet, dan stuivertje wisselen met Cillessen.

Donny: Een jongen van de club die zich goed ontwikkeld, maar ook realistisch is dat hij nog niet de man van dit team is en dus beter nog even kan blijven. Moet geen probleem zijn denk ik, hij speelt, is belangrijk en heeft het naar zijn zin.

Neres: Ben blij dat we hem hebben behouden en niet weer opnieuw moesten beginnen met Lainez. De situatie destijds was dat hij wat minder speelde en zowel Ajax als Neres heel veel geld konden vangen. Inmiddels lijkt een vertrek in de zomer toch niet zomaar een logische, want als er al andere spelers gaan kan het behouden van Neres juist heel belangrijk zijn voor de continuiteit. Mocht hij toch vertrekken dan moeten ze gewoon vol bluf voor Suarez gaan als vervanger.

Vertonghen, Cillessen, Alderweireld en Suarez zouden 4 goede aankopen kunnen zijn wanneer onze toppers vertrekken, het geld is er, de jongens kennen de club en de speelstijl en zijn nog niet te oud en kunnen dus zoals Tadic nog heel erg belangrijk zijn voor Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:55
Vertonghen, Cillessen, Alderweireld EN Suarez. Dan praat je over 15-25 miljoen p/j aan salarissen, minimaal. Suarez verdient nu bij Barca al dik 15 mil. denk jij dat hij bij Ajax komt voor 3 a 4 mil. ? No way.

Ajax aan het faillissement helpen, dat doe je door te veel van dit soort spelers te halen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:39
Maakt geen bal meer uit voor die jongens hoeveel ze verdienen, ze willen spelen en het liefst op een zo hoog mogelijk niveau.

Tuurlijk ga je ze niet allemaal de hoofdprijs betalen, je moet ook op hun gevoel in spelen, zo hebben we Tadic ook binnen weten te halen.

En ik ben geen voorstander van maar gestrooi met poen, er moet wel een goed idee achter zitten en jongens terug halen die nog geen 30 zijn zoals Tadic is altijd beter dan zoals de jaren hiervoor er jochies de taak van kerels op zich moeten nemen.

De mix moet blijven bestaan, dus jeugd moet doorschuiven, Gravenberch, op den duur Brobby, Unuvar, ed. Dit moet aangevuld worden met dragende krachten, zodat jongens als Mazraoui zich stormachtig kunnen ontwikkelen.

En als je al ruim 150 miljoen reserves hebt en je gaat deze zomer voor 2 a 300 miljoen verkopen dan mag je er ook wel wat van uitgeven, is niks onverantwoords aan.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 16:59
"jongens terug halen die nog geen 30 zijn zoals Tadic is altijd beter dan zoals de jaren hiervoor er jochies de taak van kerels op zich moeten nemen."

Vertonghen is (na dit seizoen) 32.
Suarez is 32.
Alderweireld is 30.
Cillessen is (na dit seizoen) 30.

Ik ben geen tegenstander van het halen van een ervaren speler, maar de mix moet wel goed zijn en blijven.

Dit seizoen vind ik de teamsamenstelling uitstekend. Als je die 4 spelers die jij noemt zou halen heb je met Tadic, Blind, Schone en Huntelaar erbij 8 spelers in de selectie die 30 of ouder zijn. Dat is te veel.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:07
Dat is niet teveel, want we hebben niet de juiste aanwas van nieuwe talenten.

Met Frenkie, Donny, Matthijs, Nous, Kasper, Andre en David hebben we nu een hoop doorgeschoven talenten (volledig zelf opgeleid of op jonge leeftijd aangetrokken), maar als daar dus een aantal van vertrekken staan de volgende echt nog niet klaar.

Keepers sowieso niet, we kunnen echt helemaal niks van het opleiden van keepers, maar dan ook echt helemaal niks, bal op het dak 4, dat is het niveau van onze keepersopleiding, helaas.

Daarnaast zal je met Tagliafico en Ziyech ook weer twee ervaren spelers mogelijk zien vertrekken dus om daar 2 terug voor te halen is geen enkel probleem en maakt het niet teveel.

En ja, Cillessen als vervanger van Onana is volgens mij altijd toch op geen enkele wijze een probleem, Jasper moet nog vele jaren onder de lat kunnen staan.

De mix moet goed zijn ja, maar dat is niet 1 vaste samenstelling, soms heb je meer jeugd omdat je een goede lichting hebt (zoals nu) en soms kun je beter de korte termijn met meer ervaring aanvullen, want zoveel jaar zullen die jongens niet bij ons nog spelen, Klaas nog 1 jaar en het zou me ook niets verbazen als tadic hooguit nog 1 jaar blijft .
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Wij gaan het duidelijk niet eens worden.

Voor Ziyech hoef je geen nr 10 als vervanger te halen, die hebben we namelijk al: Tadic kan prima op 10 spelen.

Komt er een plek vrij op de vleugels, ik zou dan Stengs van AZ proberen te halen. Die op rechts, Neres op links en Dolberg spits.

Middenveld heb je dan Blind en vd Beek met Tadic als 10 er voor. Schone als Back-up

Verdediging heb je Tagliafico, Magallan, Veltman, Mazraoui. Daar zou ik nog wel een ervaren speler bij willen.

En voor Onana (als die gaat) is toch wel een andere keeper van 22/24 te vinden ? Of is Cillessen soms de enige keeper ter wereld.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:12
Serieus.... Die alinea's ook. Hou het gewoon wat korter, heb je ook geen alinea's nodig.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:23
is goed jongen ik zal hier wel een stuk tekst neerzetten zonder punten komma's en alinea's als jij dat zo graag wilt want schijnbaar vind jij dit een stuk prettiger lezen mag hoor maar ik vind het met punten komma's en alinea's een heel stuk duidelijker.

Happy ?
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:25
Je leest niet.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:22
We gaan het niet eens worden nee, sowieso al niet omdat Ziyech dit seizoen zelden vanaf 10 speelt en Tadic ook niet, want die speelt vanaf links.

Dus wat je zegt dat we geen 10 nodig hebben, omdat Tadic daar kan spelen slaat al als een tang op een varken, als Tadic op 10 komt missen we weer een buitenspeler.

En waarom moet het perse een keeper van 22/24 zijn? Wat is de logica daar achter, we kunnen toch prima gewoon een goede doelman halen van 30, ik zie daar echt totaal geen logica in, dat is jong halen om maar te kunnen zeggen dat ze jong zijn, niet omdat het een meerwaarde heeft.

Daarbij is het altijd een gok, met Onana was dat ook zo en dat pakte gelukkig goed uit, maar wie zegt dat het volgende jochie weer slaagt?

Van Cillessen weet je wat je in huis haalt en die kan nog jaren op goal staan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 19:23]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:41
De logica erachter is dat je met 30-ers geld in het putje gooit en als je goeie spelers kunt kopen die begin 20 zijn, hebben die (normaal gesproken) na 2 of 3 jaar als ze weer verkocht worden nog waarde.

Wat jij wilt is bakken geld uitgeven waar je qua transfers niks voor terug krijgt.
Vind ik leuk
MojoRisin +15026
dinsdag 12 maart 2019 om 13:20
Dat wordt weer bij AZ shoppen.. Verder in NL Odegaard, Pierie..
En uit het buitenland 2/3 toppers halen..
Hangt er natuurlijk wel vanaf wie er daadwerkelijk vertrekken..
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:34
Het salarishuis moet bestaan uit een goede basis en daarnaast een prestatieafhankelijke bonus. Hoe verder in de Cl, hoe meer salaris.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:41
zlatan
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:41
Fosu Mensah
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:46
Het Tagliafico,ziyech, beek en de ligt salaris opschroeven naar dat van blind en Tadic, voordeel is dat zij waarschijnlijk binnen 2 jaar weggaan, dus zit je niet te lang vast aan een hoog salaris en je voorkomt nodeloos geld verspilling bij een mislukte aankoop a la machlas of sulimani. Please de ligt,beek,ziyech en tagliafico, blijf nodig een jaar. Investering is terug bij plaatsing CL. Probeer vervolgens wel jong toptalent te halen door iets neer te bieden. Zoveel mazzel als met de goedkope de jong, sanches en eriksen krijgen wij niet meer..haal de nieuwe 17 jarige modric of Suárez, ajax heeft met veldmate een prima scout in huis....taduc in de spits met robben en Suárez daar omheen zie ik ook wel zitten zeker als Neres voor 50 miljoen vertrekt..
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 13:47]
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:50
Ik lees hier niks over eigen jeugd. Klopt ook, die is er niet, althans niet die iets toevoegen.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:50
De Ligt en De Jong zijn niet te vervangen
Men staart zich blind op 100 of 300 miljoen op de bank.
Barcelona kan Messi ook niet vervangen ook al zou Barcelona een miljard ontvangen. Dat wil maar niet doordringen.
De bankrekening van Ajax raakt meer gevukd maar het gat tussen Ajax en Feijenoord qua kwaliteit op het veld, zal kleiner worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 13:51
Jantje, Jasper, Toby, Luis en Vurnon.. die laatste gewoon omdat het kan :-)
Vind ik leuk
Eddepet +134
dinsdag 12 maart 2019 om 13:52
Dat wordt weer niks Per Schuurs 🙈
Vind ik leuk
Gelukshand +909
dinsdag 12 maart 2019 om 13:52
Waar hij haalt Mike Verweij deze onzin vandaan? Vooral over dat er meer zullen volgen.

Volgens mij zei hij ook dat Ziyech zou vertrekken. Want hij had een transferverzoek ingediend. Hij had het wel gezien bij Ajax. Ik zie niet dat Ziyech ongelukig is.

Als Ajax namelijk een stap zet, naar de wereldtop dan blijft De Ligt en alle andere wel gewoon bij Ajax.
Vind ik leuk
rinirat +3513
dinsdag 12 maart 2019 om 13:53
Gewoon posities sterk opvullen!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 14:37
Geef de jongens meer salaris
En een goed elftal en ze zullen nog wel even blijven
Want ze weten nu wat ze hebben en wat er mogelijk is als je op elkaar ingespeeld bent
De jong is goed
Maar ik vind gravenberg ook een echte talent die je er nu onderhand wel bij mag trekken en laten proeven aangezien de jong vertrekt
Vind ik leuk
DuWijk +360
dinsdag 12 maart 2019 om 14:42
Wel de namen waar ik zelf ook aan dacht. Proberen om Tagliafico, Tadic, Neres en vd Beek te behouden. Die kunnen na volgend seizoen eventueel wel een transfer maken.

Nu houden bij de Jong, de Ligt, Onana en Ziyech. Dan praat je denk ik al over een slordige €225 miljoen (75 + 75 + 35 + 40) los van bonussen. Teveel basisspelers laten gaan zou doodzonde zijn. Ziyech en Onana verdienen het het meest denk ik aangezien die al jaar “extra” gebleven zijn.
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
dinsdag 12 maart 2019 om 14:47
3x achter elkaar de CL dus.
Vind ik leuk
Muscles +1729
dinsdag 12 maart 2019 om 14:50
Laat Marc maar schuiven in stilte en gis niet in de Televaag want er is geen nieuws......
Vind ik leuk
Niers +92
dinsdag 12 maart 2019 om 15:06
En dus kan de eigen jeugd weer niet doorstromen!! Lekker beleid
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:25
Waar staat dat van niet ??
Van de bv. 6 wie gaan,kunnen er misschien 4 hele goede mee komen maar ook 4 hele goede wie men echt wil hebben kopen.
Hogerop is kopen en jeugd.
Bij elke gerenommeerde club zie je dat.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:10
Na dan ga je pirrie en die van Emmen halen ongeloofelijk word weer mageren jaren vrees ik
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:00
Smen !!!
Vind ik leuk
leozao +823
dinsdag 12 maart 2019 om 15:16
Marc MAG de portomonee trekken, eerder (tot 2018) was dat niet echt het geval.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 12 maart 2019 om 15:19]
Vind ik leuk
DQA +46
dinsdag 12 maart 2019 om 15:21
Ik denk dat wij (inclusief ik zelf) Overmars de afgelopen jaren teveel hebben verketterd. Het lijkt er op dat de gefaalde fluwelen revolutie hem er van weerhield om aankopen te doen die werkelijk iets toevoegen.

Met alleen jeugd, geen salarishuis verhoging en aankopen van maximaal 8 miljoen red je het niet. Ik ben heel blij dat Ajax niet meer stoïcijns doorgaat want we zaten heel dicht bij de afgrond.

Daarbovenop komt dat Ajax geen bank is en geld op het veld moet staan. In de tijd van Van Basten pakte dit totaal verkeerd uit omdat ze kennelijk geen scouting hadden. Dat resulteerde in types als Sno en Sulejmani (16 miljoen jaren geleden t.o.v. 12(?) miljoen voor Tadic in 2018(!)

Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:31
Nieuwe centrale duo Pierie en Schuurs? Met blind erbij als routinier of nog een ervaren verdediger er bij maar geen Vertongen haal dan iemand die nog wel aantal jaren mee.
Geld uitgeven prima maar doe het wel verstandig.
Cillessen komt nu nog niet terug en voor een keeper nu nog te duur.
Het is jammer dat PSV hun voor is geweest met Unnerstaller want dat een topper.
Jammer dat het een Duitser is want die was anders de onbetwiste nummer1 in Oranje geweest.
Vind ik leuk
peewee +202
dinsdag 12 maart 2019 om 16:22
Unnestall (OhneSjtahl) is voor Duitse begrippen ook maar een middelmatige keeper hoor! Maar eerlijk is eerlijk, de beste keepers komen uit de Bundesliga ... dus Ajax ga daar een shoppen voor een echte goede keeper!
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:43
We zullen spelers aantrekken waarvan ze in Eindhoven achterover slaan!
"Die hebben veul goeds" "Dat clubske maken we financieel weer een stukske gezond"
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 15:45
Toby,jan,luis
Vind ik leuk
peewee +202
dinsdag 12 maart 2019 om 16:19
voorstel: die halve Nederlander "Asensio" die bij Real de helft van de tijd op de reservebank zit maar tegen Ajax toch 2x scoorde naar binnen halen! Kan hij meteen eens kennis maken met zijn roots hier ...
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:05
En hij kan lekker pindakaas smeren 😬
Vind ik leuk
Oud Fluks +1076
dinsdag 12 maart 2019 om 16:49
En maar weer zeuren over de boertjes hun poule , men vergeet dat dit er niets mee te maken heeft en ook Ajax speelde tegen Bayern Munchen uit en thuis goede wedstrijden en worden niet afgemaakt en men vergeet schijnbaar de wedstrijden tegen Real Madrid werelkampioen en houder van de beker met de grote oren en zowel uit en thuis de betere en thuis had Ajax zeker een punt moeten hebben en uit een zekere overwinning en de jaloersheid druipt er vanaf en voor het volgend seizoen zullen er echt aankopen moeten gebeuren om het verlies van spelers op te vangen en daarbij Ajax heeft het geld om aankopen te kunnen doen en dat heeft men in Eindhoven niet !
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:21
Geef een concrete namen dan waar hij mee bezig is.
Raden Gokken iedereen heeft voorkeur dat klopt maar gezien de topic !!
"Flink in de buidel tasten" Er gaan spelers weg transfervrij of hebben nog contract tot 2020.
Ook spelers van Barça
Vertonghen ..Vermalen....Celissen... gisteravond werd in een opmerking of topic gezegd dat bij jong.. gisteravond Suarez was gespot ???
Overal vliegen de namen rond .
Ligt ..bv de Jong .was al de namen van clubs bedragen van hun wat geboden zou zijn enz.
Zeyech waar zou die heen gaan ?? IK verwacht dat Dusam hem overhaald om te blijven !!
Ik verwacht Bandë bij de selectie .En als de wedstrijd het toelaat dat hij in mag vallen #mits gezond verklaard#
Ten Hag gooi die achterhoekse koppigheid er ff af..Je bent goed bezig .Maar deze speler wil iedereen zien spelen.
Net zo als onze Keeper van Benfica .....(Of niet mee eens ?)
Ook hoop ik dat Dusam,Andre zo ver kan krijgen.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:31
Achterhoek. Je zit in de buurt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:00
???? Wee bun ie Suck r ??
Vind ik leuk
Suck r +291
woensdag 13 maart 2019 om 20:43
Sorry ik kan geen Tsjechisch.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:36
Vertonghen, Alderwereld, Cilissen, Suarez, Jeremain Lens, Doan.
Even goed kijken wie uit de jeugd nog kan doorstromen en klaar is kees.
Vind ik leuk
Suck r +291
dinsdag 12 maart 2019 om 19:10
Lens en Doan😢😂🤣
Vind ik leuk
B H +313
dinsdag 12 maart 2019 om 17:41
Spelers als Onana, Ligt,Frenkie en Taglia kun je niet meer vervangen, hoeveel je ook uitgeeft. Niemand wil in deze comp spelen met een hoger niveau. Dus Ajax zal niet beter worden.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 17:54
Lamprou contract verlengd met 5 jaar.
Vind ik leuk
dinsdag 12 maart 2019 om 19:07
nou dan blijf er niet veel over om van te genieten volgend jaar bij AJAX
Vind ik leuk
ritje +634