PSV-dagen Pereiro lijken geteld: 'Technisch de beste speler die we hebben'

PSV-dagen Pereiro lijken geteld: 'Technisch de beste speler die we hebben'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 07:34wo 13-03-2019 om 07:34

Laatste update: woensdag 13 maart 2019 om 07:38wo 13-03-2019 om 07:38

Willy van de Kerkhof wil dat trainer Mark van Bommel het mes zet in het middenveld van PSV. Het clubicoon van de Eindhovenaren hoopt dat Michal Sadilek, Pablo Rosario en Mohammed Ihattaren samen de kans krijgen bij de Eredivisie-koploper.

"Zoals PSV nu voetbalt, is het te voorspelbaar geworden. Voor mij is daarom het ideale middenveld Sadilek, Rosario en Ihattaren", zegt Van de Kerkhof tegen Voetbal International. "Ja, dat is erg jong, maar leeftijd telt niet. Als je goed bent, moet je spelen. Dit middenveld heeft techniek, staat tactisch goed en is fysiek sterk."

"Sadilek is echt een geweldige middenvelder", vervolgt Van de Kerkhof, die de Tsjech de voorkeur zou geven boven Jorrit Hendrix. "Hij verovert de bal snel, verplaatst hem vervolgens ook snel en hij geeft met zijn inzet een signaal af aan de rest van het team. Hij schroomt ook niet om af en toe flink uit te delen, dat hoort er ook bij."

"Tegen Ajax kun je zeker met Sadilek, Rosario en Ihattaren spelen, al is het ook niet onlogisch er nog een zekerheid in te bouwen", aldus Van de Kerkhof, die tegen mindere tegenstanders een 3-4-3 systeem zou overwegen. "Dan kan Hendrix er op het middenveld bij."

De dagen van Gastón Pereiro lijken volgens hem geteld. "Hij is technisch de beste speler die we hebben. Aan de bal is hij weergaloos, maar hij is geen echte teamspeler. Keihard werken hoort er ook bij, en juist dat doet hij veel te weinig."

Lees ook: 'PSV sluit langlopend dossier met nieuw en spectaculair verbeterd contract'

Poll

Vormen Rosario, Sadilek en Ihattaren het ideale PSV-middenveld?

(1528 stemmen)

Plaats een reactie

woensdag 13 maart 2019 om 07:39
Hahahah wordt een mooie wedstrijd voor ons ajacieden 😂😀
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
woensdag 13 maart 2019 om 07:41
De titel blijft toch in Eindhoven!
Vind ik leuk
Mr bien +6891
woensdag 13 maart 2019 om 07:58
Welke titel? Lachertje van Europa?
Nemen de beker niet serieus?
Vind ik leuk
Holadiejee +2633
woensdag 13 maart 2019 om 08:22
Leef je maar uit hoor. Ik begrijp wel dat je vier jaar ellende hebt opgekropt en het er nu uit moet. En ja, wij van PSV hebben gewoon bewondering voor het feit dat Ajax al jaren de CL domineert. Blijf lekker dromen daar, de volgende ronde zal er geen halfdode tegenstander zijn en volgt een uitslag à la Schalke'04.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:48
Ik help je uit de droom. Dit Ajax is 2 klasses beter dan Schalke.
Vind ik leuk
Goo..Jari! +146
woensdag 13 maart 2019 om 08:07
klopt die van vorig seizoen blijft in Eindhoven ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:59
En maar lopen blehren dat ze in Amsterdam arrogant zijn. Hoe sneu is dit dan..
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:14
In Amsterdam zijn ze zelfverzekerd , boertjes zijn schijnbaar arrogant .
De boertjes uit de provincie die voor Ajax en PSV zijn ....
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 07:42
Dit is nou typisch een voorbeeld van een reactie waardoor de meeste mensen een teringhekel hebben aan Ajax, Ajax-supporters en alles wat Ajax is.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:43
😂😂 neem het vooral te serieus.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:45
En denk je nou echt dat ons dat wat interesseert? Wij zoeken geen vriendjes!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:23
Je vrouw in het steegje zei precies hetzelfde ;)
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 07:50
Haters zijn zielig
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
wow! Net als ajacieden!
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 14:39
Dan ben jij de grootste Ajacied.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Jij mag niet schelden, ome Sjakie.

Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 16:26
Als je dat al schelden noemt, heb je een heel teer zieltje
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
woensdag 13 maart 2019 om 17:36
Bij ons thuis is dit een erger scheldwoord dan de ziekte met de K.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 20:35
Alleen bodemvoeders en zielepieten vinden een ziekte minder erg dan een bepaalde voetbalclub.

De wereld is beter af zonder zulk droef volk
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
donderdag 14 maart 2019 om 02:14
Dat is zo. Maar je slaat de plank volledig mis.

Het scheldwoord is erger, niet de ziekte.

De wereld is beter af zonder mensen die niet kunnen nuanceren.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
donderdag 14 maart 2019 om 06:52
Er valt niks te nuanceren.

Iemand een Ajax-, Feyenoord-, PSV-, of wat dan ook supporter noemen is niet erger dan K. Punt, klaar.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
donderdag 14 maart 2019 om 08:30
Er valt altijd iets te nuanceren. Tenzij je niet kunt nuanceren. en de wereld is beter af zonder dat soort mensen.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
donderdag 14 maart 2019 om 08:52
Er is geen nuance in deze. Het is zwart wit. K is niet iets om mee te spotten.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
donderdag 14 maart 2019 om 13:27
Doe ik ook niet. In beide gevallen niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:51
😂😂😂laat je nakijken! Kun jij ook niks aan doen je moeder heeft het zo vast ook niet bedoeld.
Vind ik leuk
3Bier +14323
woensdag 13 maart 2019 om 08:15
Als mensen hun mening vormen over een club op basis van wat een paar internethelden op deze site uitbraken dan zegt dat meer over die mensen. Neem het even lekker allemaal serieus die virtuele wereld. Misschien een idee om gewoon een eigen mening te vormen op basis van de werkelijkheid?
Als Ajax geen kampioen wordt dan hoop ik dat Feyenoord dat wordt. Maar als ik de reacties van een zooitje Feyenoord supporters zie op internet zou ik dus een teringhekel aan Feyenoord moeten hebben?
Het aantal schreeuwerds op internet zegt niks over de clubs zelf.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:46
Dus dat. Amen.
Vind ik leuk
EdwinG0716 +132
woensdag 13 maart 2019 om 09:34
Niet alleen in de virtuele wereld krijgen de meeste Ajax-supporters weer praatjes. Ook op het werk, de buurman enz.

Mijn ervaring is dat het bijna onmogelijk is om met hun op een normale, constructieve manier over voetbal te praten.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:05
Dus dat. Amen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Selectieve verontwaardiging, als een Psv’er dit zegt zie ik je dit niet zeggen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:16
De mensen die schijnheilig zijn bedoel je? Want voor het gemak lees je de berichten van de PSV-trollen niet? Komt je zeker niet goed uit in je comments?
Vind ik leuk
Bizzy +23381
woensdag 13 maart 2019 om 07:46
Kennelijk ben je match in Eindhoven vergeten. Het is een wedstrijd op zich.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 08:49
Dat was in het begin van het seizoen toen Ajax nog zoekende was. En ook nog zonder de Ligt. Scheelt een slok op een borrel.
Vind ik leuk
Isakson +172
woensdag 13 maart 2019 om 07:57
Speelt Pereiro bij Ajax dat wist ik niet?
Vind ik leuk
Isakson +172
woensdag 13 maart 2019 om 08:00
Dit antwoord is voor een ander item vermoed ik of je bent fan van Pereiro de technisch meest begaafde speler in de ED. En wellke wedstrijd bedoel je die van as zaterdag?
Vind ik leuk
Asje Menou +721
woensdag 13 maart 2019 om 08:00
De huid verkopen voordat de beer geschoten is. Zo typisch.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
Hoezo? Blommetje alweer geregeld bij jullie bond?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:41
Ja een middenveld zonder ervaring zien we t liefst komen naar de ArenA
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 07:41]
Vind ik leuk
Mr bien +6891
woensdag 13 maart 2019 om 07:42
Aldus de seniele willie

Het middenveld word overlopen. En mark kenende lijft Hendrixje gewoon staan.mey Neres en Tadic word Viergever en Hendrixje totaal doorgedraaid met de snelheid en techniek.
Vind ik leuk
kcim +3103
woensdag 13 maart 2019 om 08:26
Tegen PSV met CL opstelling of met Dolberg in de spits?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:43
Tsja, wel erg risicovol, zo'n jong middenveld. Vroeg of laat maken jonge spelers fouten en spelen ze een zwakke wedstrijd, dat kan PSV zich niet veroorloven nu. Maar goed, het huidige middenveld is inderdaad oersaai en matig. Ik zou voor een combinatie gaan. En na de zomer de champions league miljoenen investeren in versterkingen op het middenveld!
Vind ik leuk
Emnu +7074
woensdag 13 maart 2019 om 09:31
Zoals Guti, bedoel je?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:41
Ja, wellicht betere scouts zoeken idd
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 07:45
Tja Willy wil onze voetbalgoeroe Sjaak napraten....helaas Willy
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 07:47
Daar hebben we er maar een van.
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 07:49
Zo is het....afblijven
Vind ik leuk
Jandieze +603
woensdag 13 maart 2019 om 07:51
En dat is er al 1 teveel.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 07:53
Sjakie is een icoon. Als je dat niet ziet, heb je geen verstand van het spelletje.
Vind ik leuk
Jandieze +603
woensdag 13 maart 2019 om 07:58
Sjakie is een zelfingenomen seniele oude man. Als je dat niet ziet moet je wel een soortgenoot zijn.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 08:08
Beetje respect voor ouderen, die op voetballend gebied enorme hoogtes hebben bereikt, is ver te zoeken.

Ik heb echt medelijden met mensen zoals jij en jouw soortgenoten.
Vind ik leuk
Jandieze +603
woensdag 13 maart 2019 om 08:10
Geen respect voor domme, klagende oude zelfingenomen mannen
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 09:29
Net zoals Mr Bien die ook zo respect toont
Vind ik leuk
Jan Guevara +10319
woensdag 13 maart 2019 om 08:26
Was het maar een icoon.

Die op mijn scherm houden tenminste hun bek.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1684
woensdag 13 maart 2019 om 08:24
Gelukkig wel. 1 Sjaak is meeeeer dan genoeg.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Nee Willy is objectief, fossiel sjaak een hypocriet
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 09:38
Objectief??? met een hele grote PSV bril op!!
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 09:40
Net zoals die Swart met een ajax bril zich iedere week weer publiekelijk voor schut zet.
Vind ik leuk
vierde-ster +4525
woensdag 13 maart 2019 om 09:41
Ach ja maar labiel zoals Willy is die nog niet
Vind ik leuk
WilcoS64 +3991
woensdag 13 maart 2019 om 07:46
Willy weet het weer beter, maar droomt gewoon hardop, gaat niet gebeuren.
Vind ik leuk
Ome Sjakie +637
woensdag 13 maart 2019 om 07:48
Leuke speler, maar brengt te weinig in verdedigend opzicht. Helemaal voor een counterploeg als PSV.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29715
woensdag 13 maart 2019 om 07:49
Zo'n jong en onervaren middenveld gaat van Bommel niet opstellen uit bij Ajax. Daarbij houdt van Bommel het hele seizoen al vast aan aan het tandem Hendrix/Rosario.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:50
Die Hendrick de ANTIHELD van het zuiden!!
Vind ik leuk
Jandieze +603
woensdag 13 maart 2019 om 07:50
Let op, volgens goed Marokkaans gebruik laat Ihatarren het alleen tegen zwakke tegenstanders zien. Dus in topwedstrijden Pereiro gebruiken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 07:50
"Willy van de Kerkhof wil dat trainer Mark van Bommel"

Ik denk niet dat v Bommel hier wakker van ligt
Vind ik leuk
ritje +641
woensdag 13 maart 2019 om 07:56
hallo ik tip ajax die moeten Pereiro halen. Die zou heel goed bij Ajax passen! mvg ritje
Vind ik leuk
MarkvB +38
woensdag 13 maart 2019 om 08:01
Ik verwacht Pereiro gewoon in de basis tegen Ajax. Met het defensieve spel heb je wel iemand nodig als Pereiro of Bergwijn die zo'n wedstrijd kan beslissen. Ik juich het spel niet toe maar zo zullen ze wel gaan spelen.
Vind ik leuk
3-0achter +306
woensdag 13 maart 2019 om 08:03
Gaat het dan eindelijk gebeuren. Luie Gaston gaat weg uit Eindhoven. Weet Mark van Bommel het al?
Vind ik leuk
Isakson +172
woensdag 13 maart 2019 om 08:10
1e goal Gaston even denken ....... Amsterdam Arena
Vind ik leuk
SB1993 +0
woensdag 13 maart 2019 om 09:15
Snap al die haat hier ook niet als Feyenoord supporter ben ik trots dat we door gaan (ajax) in Europa. We moeten juist deze lijn doortrekken dat we weer enigszins wat kunnen betekenen in Europa maakt me niet uit welke club doorgaat als maar van onze nationaliteit is.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1097
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
Het gaat er ook niet om dat ajax het goed doet in europa, het gaat er om hoe de meeste ajax trollen reageren die gewoon de realiteit kwijt zijn geraakt.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:16
Zou kunnen.............
Vind ik leuk
Obl93 +2742
woensdag 13 maart 2019 om 10:33
Zou sowieso goed voor PSV zijn om nu door te selecteren en geld te vangen voor spelers als Hendrix, Schwaab etc.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:56
Ik zou die drie ook opstellen nu het er echt op aan komt, dan heb je iig een rede te benoemen als je de competitie niet wint 🤣
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 11:57]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 15:08
Perrero ga je nodig hebben .
Straks moeten jongetjes van 17,18 de zenuwe in bedwang houden wanneer t gevraagd word voor de titel ..
Vind ik leuk
ritje +641
donderdag 14 maart 2019 om 10:09
hallo tip voor AJAX als ze Odegaard niet kunnen halen? zou ik gaan voor pereiro mvg ritje
Vind ik leuk
ritje +641