Veelbesproken Huntelaar reageert: 'Nee joh, helemaal niet bij stilgestaan'

Veelbesproken Huntelaar reageert: 'Nee joh, helemaal niet bij stilgestaan'

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 09:09wo 13-03-2019 om 09:09

Zijn uitbundige gejuich op het veld van Real Madrid, direct na afloop van de 4-1 zege die Ajax in Spanje boekte, had níets te maken met een vervelend vertrek bij De Koninklijke. Dat verzekert Klaas-Jan Huntelaar in gesprek met Voetbal International. 

Bankzitter Huntelaar (35) zorgde afgelopen week voor verbaasde blikken door in Santiago Bernabéu volledig uit zijn dak te gaan nadat Ajax zich ten koste van Real had geplaatst voor de kwartfinale van de Champions League. Of het te maken had met wat oud zeer richting de club waar hij jaren geleden op een vervelende manier vertrok? "Nee, joh, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan", laat de aanvaller weten aan VI. 

"Het was gewoon blijdschap van ons succes. Het was een geweldige avond en na afloop vierden we dat met al die fans. Ik zweepte de boel op door met mijn arm te zwaaien. In mijn hand had ik het shirt van Real, maar dat was niet neerbuigend bedoeld of zo."

Lees ook: Huntelaar los in Madrid: 'Respectloos, hij heeft het gewoon niet waargemaakt'

Plaats een reactie

TottenhamHOT +10194
woensdag 13 maart 2019 om 09:11
Tuurlijk niet!! Hij was gewoon blij!!
Vind ik leuk
Bengelino +13671
woensdag 13 maart 2019 om 09:13
Jij ook getuige het aantal uitroeptekens. Ik word gvd wakker van je geschreeuw
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10194
woensdag 13 maart 2019 om 09:19
Goedemorgen..............!
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
woensdag 13 maart 2019 om 09:20
ja joh, dat zou de sympathieke huntelaar nooooooit hebben gedaan natuurlijk
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:40
Idd, hij is ook nog eens Superboer :)
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
woensdag 13 maart 2019 om 09:56
kijk maar uit, dan staat ie binnenkort ook zo op de Vijverberg..
Vind ik leuk
Joe Benchama +1420
woensdag 13 maart 2019 om 10:43
Betaal ƒ 10 boete of neem een Kanskaart
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:13
En terecht !
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 09:12
Dit had je niet bij Top Oss moeten doen.........
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
woensdag 13 maart 2019 om 09:21
Almere...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 09:23
???
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
woensdag 13 maart 2019 om 09:24
als je in almere zoiets zou doen, man!
Vind ik leuk
Buck Worrier +1474
woensdag 13 maart 2019 om 09:27
Of Urk....
Vind ik leuk
jollyrogers +8322
woensdag 13 maart 2019 om 09:32
ja, die zijn soms ook wel duidelijk hè?
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 13 maart 2019 om 09:13
Kunnen we nu ook weer een tegenbericht krijgen van die voorzitter van die Nederlandse Real fanclub?
Vind ik leuk
NvC +8484
woensdag 13 maart 2019 om 09:14
Haha wat een zuurpruim was dat zeg.
Vind ik leuk
AllAdIn +24698
woensdag 13 maart 2019 om 09:17
Hele slechte verliezer, maar wel vermakelijk om te lezen hahahaa.
Vind ik leuk
NvC +8484
woensdag 13 maart 2019 om 09:18
Dat zeker 😄
Vind ik leuk
Eric55 +552
woensdag 13 maart 2019 om 10:40
Maar had wel gelijk.
Vind ik leuk
HansKlok +415
woensdag 13 maart 2019 om 10:52
Want?
Vind ik leuk
Il Gordo +18283
woensdag 13 maart 2019 om 09:15
:-)
Vind ik leuk
Eric55 +552
donderdag 14 maart 2019 om 06:57
Lees het nog maar eens na, dan weet je het
Vind ik leuk
Il Gordo +18283
donderdag 14 maart 2019 om 07:58
Geen flauw idee wat je bedoelt.
Vind ik leuk
mortagon +1372
woensdag 13 maart 2019 om 09:18
Waarschijnlijk is dat gewoon een jaloerse psv fan boy
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:12
Jou schat ik ook niet hoger in met deze comment.
Vind ik leuk
mortagon +1372
woensdag 13 maart 2019 om 10:57
Haha zie je mij aan voor psver gelukkig niet.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 11:02
Alles behalve idd, dan was je opmerking wat snugger geweest.
Vind ik leuk
mortagon +1372
woensdag 13 maart 2019 om 15:11
Denk je dat ie dan voor ajax was? Meeste ajax supporters zijn meestal voor barca (ik niet overigens) dus als je wat over snugger wil zeggen zou ik niet je comments erbij halen
Vind ik leuk
Budazonen +461
woensdag 13 maart 2019 om 09:14
Jeetje man... juichen van blijdschap kan ook weer niet. Laat die vent genieten man. En al was het provocatie en dan?
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 09:17
Commentaar na Top Oss - Twente niet gezien/gelezen?
Was toch de Oorzaak van Drommel?
Mocht toch niet juichen van blijdschap en dan ook nog tegen het Oss publiek?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:20
Als we gaan verbieden dat je blij mag juichen dan begint dat wel een beetje naar onderdrukking te neigen...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 09:23
Ik verbied niks.
Van mij mag hij.
Maar moeten ze Drommel ook niet aanvallen.
Vooral die coach van Oss.
Hij gaf Drommel, die juichde na de bevrijdende 0-2 vlak voor tijd waar Twente het moeilijk had, de schuld dat het uit de hand liep en de wedstrijd voor 22 minuten gestaakt werd.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:38
Ik denk dat Oss - Twente (tijdens de wedstrijd) anders is als Real - Ajax (na de wedstrijd als het stadion al bijna leeg is).

En nee, niet omdat ik voor Ajax ben dat ik dat van Huntelaar best vind kunnen, ik probeer er objectief naar te kijken en dan concludeer ik dat.
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:39]
Vind ik leuk
2cents +61664
woensdag 13 maart 2019 om 09:39
Leuk dat je deze discussie hier bij haalt, maar dit gaat over juichen ná de wedstrijd waarbij er vrijwel geen Madrilenen meer in het stadion zijn.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:43
Dat is appels met peren vergelijken. Drommel daagde gericht de TOP fans uit. Huntelaar vierde feest met het uitvak. Het oogmerk is heel anders.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 10:13
Oke, maar waarom werd dat van v/d Beek WEL geacepteerd dan?
Nota bene geen enkele Ajax supporter in de Kuip!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:27
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het juichen van Drommel niet gezien heb. Maar gezien de ophef zal dat niet heel leuk geweest zijn. Als we het laten zien van hey shirt door Van de Beek al gaan verbieden, dan ga ik mij serieus afvragen waar we mee bezig zijn. John Guidetti ging net een stapje verder. Beetje uitdagen moet kunnen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 10:43
Drommel werd, net al v/d Beek, de hele wedstrijd al belaagt met bier, aanstekers etc en niet lief toegezongen.
Bij de (bevrijdende) 0-2 juichde Drommel en liet zijn armen omhoog ook aan het Oss publiek zien.
Ik vond dat zelfs minder provocerend wat v/d Beek deed, wat ik ook wel kon begrijpen, maar heel het land begrijp de actie van v/d Beek wel en vrijwel elke lezer hier op VP die het stukje las van Drommel begreep het van Drommel niet.
En dat begrijp ik dus weer niet.
Of komt dat omdat het een speler van Twente is en daarom bij voorbaat "schuldig" is?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:48
Dan vind ik dat ook overdreven. Dat tuig moet gewoon een stadionverbod krijgen. Wie uitdeelt, moet ook kunnen incasseren. Dit zijn gewoon kleine kinderen. Hele wedstrijd lopen jennen en dan ontploffen als een keeper opzichtig juigt. Take your loss...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6900
woensdag 13 maart 2019 om 10:49
My words...
Vind ik leuk
Il Gordo +18283
woensdag 13 maart 2019 om 10:29
Omdat de gemiddelde Feyenoord supporter wel begrijpt waarom V.d. Beek zo juichte? Had er geen moeite mee.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:34
Moet toch ook kunnen? Houdt de sneu er een beetje in. Anders kunnen we net zo goed naar golf gaan kijken.
Vind ik leuk
Il Gordo +18283
woensdag 13 maart 2019 om 11:23
Daarom. Je moet ook een beetje kunnen incasseren.
Vind ik leuk
HanV +5460
woensdag 13 maart 2019 om 09:51
Om wat andere fans te imiteren zou het wel goed zijn om eens een item terug te kapen door over een andere club te beginnen die het geweldig doet en die vast al bezig is met het regelen van het feestje na de titel, een kwestie van tijd. Het mooiste is natuurlijk om thuis in Enschede kampioen te worden, maar het kan zomaar gebeuren dat je zo vroeg kampioen wordt dat je kampioen wordt omdat de nummer 2 Go Ahead/Sparta de dag ervoor/erna al verloren heeft.
Vooral het 2e geval zou pijnlijk zijn dan moet je op een trainingscomplex de schaal in ontvangst moet nemen.
Iets met een uitvak waar er 190 in kunnen. Misschien de voorsprong toch nog maar 3 puntjes uitbouwen om dat te voorkomen. Thuis tegen Telstar of Dordrecht is toch veel beter.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:19
Zal vast wel enige frustratie bij gezeten hebben.. Al hoe wel ik begrijp dat die ook vast wel blij was met dit succes.
Vind ik leuk
Muscles +1732
woensdag 13 maart 2019 om 09:23
Blijheid en vrijheid.....moet kunnen
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:25
Niet meer gespeeld en toch zo blij kunnen zijn voor de ploeg, logisch dat ze hem een contractverlenging hebben gegeven.
Vind ik leuk
just relax +374
woensdag 13 maart 2019 om 09:33
Niet al te snugger dus die Huntelaar.
Vind ik leuk
Raziel +62
woensdag 13 maart 2019 om 09:34
Who cares. Van mij mag die. Het is niet alsof Real Madrid een soort heilige is......... overdreven gedoe. Daarbovenop komt dat ze hem niet netjes hebben behandeld. Perez is een zak en die voorzitter van de fanclub.... Hehe.... Karma.
Vind ik leuk
pos +9687
woensdag 13 maart 2019 om 09:40
Ja en toen Ronald Koeman ooit zijn kont afveegde met een Duits shirt was dat ook puur uit blijdschap. Het had verder niets te betekenen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:48
Ronald Koeman is een baas en Frank Rijkaard is een held. man man man dat waren nog eens tijden. Pure haat. Zie je nu niks meer van terug in het veld.
Vind ik leuk
HanV +5460
woensdag 13 maart 2019 om 09:53
Ik denk dat dat bewust was om later een commercial te kunnen doen.
Vind ik leuk
rinirat +3521
woensdag 13 maart 2019 om 09:51
Gewoon spontaan jezelf laten gaan... geweldig.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:52
Wat een domme en vervelende aanname, Waarom zou een bankzitter de tegenstander in dat land uitdagen. Niet dus, was gewoon het sporthart van een speler die gelukkig nog zeker 1 jaar bij heeft bijgetekend

Wel een Schitterende actie foto !!!!!!!!!!!!!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:54
Huntelaar: huichelaar. Toeval zeker dat hij een Real shirt in zijn handen had?

Oja, Huntelaar: matennaaier
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 09:58]
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 09:54
Prachtig om hem als een klein kind zo blij te zien. Dat is pure emotie. Laat hem daarin vrij en ga daar geen negatieve stickers op plakken.
Vind ik leuk
Couto76 +1113
woensdag 13 maart 2019 om 10:02
Het zag er gewoon niet uit ...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:09
Lekker toch, even al die adrenaline eruit gooien. Had ik zelfss thuis op de bank als PSV supporter. Laat staan als je als Ajacied na de wedstrijd op dat veld staat.
Vind ik leuk
JoeyC +3974
woensdag 13 maart 2019 om 10:14
Vlug in de slachtofferrol kruipen. Hij past goed bij Ajax.
Vind ik leuk
karnisse +516
woensdag 13 maart 2019 om 10:30
Zegt de Psv supporter
Vind ik leuk
El Cazador +8907
woensdag 13 maart 2019 om 10:26
Herhaling van mijn woorden!!!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:30
Geen nieuws over Frenkie???
Vind ik leuk
Savior +2514
woensdag 13 maart 2019 om 10:32
Het is gewoon een ajacied in hart en nieren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 10:45
Van ons? Jij mag de bank warm houden Huntelaar
Vind ik leuk
DeanJayden +13341
woensdag 13 maart 2019 om 11:03
Alle fans juichen nog harder, die jongen is gewoon een Ajacied en heeft op rang 1 de wedstrijd bekeken! Je had bij mij in de kroeg moeten zijn daar ging het dak eraf
Vind ik leuk
Jesper Olsen +3964
woensdag 13 maart 2019 om 11:38
We hebben van je genoten Hunter. Was een prachtig feestje na afloop. Laat al die zuurnekken maar lullen.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 16:53
Was ook zijn enigste actie die dag
Vind ik leuk
El Lobo +2225
woensdag 13 maart 2019 om 13:20
Hij speelde daar 9 a 10 jaar geleden! Waar praten we over.....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 13:56
Haha ik stond er als leek ook even bij stil, dan zal Klaas-Jan dit toch ook wel hebben gedaan.. Maare geef hem eens ongelijk, heerlijk ;)
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 14:01
Het was bas neerbuigend geweest als hij dat Real shirt met lange halen een paar keer door zijn bilnaad had getrokken !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws