Verhuurde PSV'er tast nog in het duister: 'Er is een optie tot koop, ja'

Verhuurde PSV'er tast nog in het duister: 'Er is een optie tot koop, ja'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:00do 14-03-2019 om 07:00

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 08:12do 14-03-2019 om 08:12

Kenneth Paal heeft nog geen idee waar hij komend seizoen speelt. De linksback wordt dit seizoen door PSV verhuurd aan PEC Zwolle. Zijn tijdelijke werkgever beschikt over een optie tot koop. 

Emile van de Sande
AMSTERDAM

"PEC heeft een optie tot koop, ja. Ik heb nog niets gehoord", zei Paal woensdagavond voor de camera van VoetbalPrimeur, direct na afloop van Ajax-PEC (2-1) in de Johan Cruijff Arena. "Ik denk dat mijn zaakwaarnemer er mee bezig is. Zodra hij meer duidelijkheid heeft, zal-ie het mij vast wel vertellen. We zien dan wel waar ik volgend seizoen speel."

Een uitgesproken voorkeur voor PSV of PEC heeft Paal niet. "Niet echt. Maar ik heb natuurlijk ambities, ik wil ook stappen maken in mijn carrière. Ik ben er nu niet echt mee bezig. Met PEC zitten we in een zware periode. We moeten in de Eredivisie blijven."

Check ook: "Wij hebben de punten harder nodig dan PSV, dus" 

Poll

Is Paal goed genoeg voor PSV 1?

(832 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 07:08
Bij Paal ligt de lat dwars, en niet hoog.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29827
donderdag 14 maart 2019 om 08:17
Bij Paal staat dat dus niet als een paal boven water.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:19
Aan al dat water moeten ze ook eens paal en perk gaan stellen.

Ik ben er wel weer ff klaar mee.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29827
donderdag 14 maart 2019 om 09:36
Maar het is zo goed voor het land, de planten bla bla..

Ja, ik ben er ook klaar mee..
Vind ik leuk
Rabarber +4418
donderdag 14 maart 2019 om 07:10
Nie goei genoeg.
Vind ik leuk
Suck r +321
donderdag 14 maart 2019 om 07:20
Veuls te slecht
Vind ik leuk
Smash +4139
donderdag 14 maart 2019 om 09:10
Geen voorkeur voor PSV of PEC? Blijf dan maar weg!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:41
Graag of helemaal niet! Maar komt voor PSV toch gewoon tekort.
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 09:55
Net als Frezer?
Die had ook ambities: trainer worden bij Feyenoord. Bijgesteld: trainer blijven.
Paal moet naar Heerenveen: spelers worden hier beter
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:32]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:31
Als back up graag i.p.v. Behich.

Dat ze Behich een 4 jarig contract hebben gegeven is een blunder.
Vind ik leuk
100%facts +17
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
verkoop maar hebben teze nog
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:20
Speler die nooit bij Ajax, Psv of Feyenoord zal spelen, iig nooit een vaste waarde worden.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws