Wij hebben de punten harder nodig dan PSV, dus

"Wij hebben de punten harder nodig dan PSV, dus"

Gepubliceerd: woensdag 13 maart 2019 om 21:54wo 13-03-2019 om 21:54

Kenneth Paal hoopte de spelers van PSV een plezier te doen met PEC Zwolle, maar in de slotfase ging Ajax er alsnog met de zege vandoor. De linksback zag dat PEC absoluut niet kansloos was in Amsterdam.

Emile van de Sande
AMSTERDAM

"Toen we de gelijkmaker maakten, had ik het gevoel dat we hier zelfs drie punten konden pakken", vertelt Paal aan VoetbalPrimeur. "Daarna werd Ajax wat beter. We moesten de 1-1 vasthouden. Als je zo'n goal tegen krijgt, is dat gewoon zuur." Daley Blind maakte in de 85e minuut de 2-1 voor Ajax.

Kort daarvoor maakte Vito van Crooij namens PEC gelijk. Paal kon de PSV-spelers geen goed bericht brengen. "Als ik heel eerlijk ben dacht ik daar wel aan bij de 2-1: pfoe. Ik speel niet voor PSV, maar voor PEC Zwolle. Wij hebben de punten harder nodig dan PSV, dus. Zij strijden voor het kampioenschap, maar ik speel voor PEC en wij hebben de punten nodig."

Bekijk hieronder het volledige interview met Kenneth Paal, die onder meer spreekt over zijn toekomst bij PSV of PEC.

Plaats een reactie

Aal +23431
woensdag 13 maart 2019 om 21:57
Wat een topics, om een doordeweeks wedstrijdje hahaha!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Staat ie mooi voor Paal ...
Vind ik leuk
Blutbad +622
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Goeie Mino
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Hahaha ... 👍🏻
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
Ja, met Kenneth achterin wordt menig team afgepaald.
Vind ik leuk
JWK +797
woensdag 13 maart 2019 om 22:47
👍🏻😝
Vind ik leuk
MeAgain +7167
woensdag 13 maart 2019 om 23:19
Scheelde niet veel en stonden de Ajacieden voor paal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 01:34
Ajax zal nooit voor paal staan zelfs vanavond niet ze mogen overtredingen maken zoals bij het 2e doelpunt. VAR grijpt dan uiteraard niet in. Ze krijgen altijd wat dat betreft voordeel. Het lijkt wel of de ex voorzitter van Ajax aan de knoppen zit in Zeist.
In Europa hetzelfde ballen over de lijn e.d.
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
donderdag 14 maart 2019 om 02:00
Maar goed dat jij geen VAR bent.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5951
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
Het allerergste vind ik gewoon dat jij dit ook echt denkt.

Zo jammer dat mensen er totaal geen realistisch beeld aan over houden als het om voetbal gaat.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
En jij bent er maar druk mee in elk topic ;)
Vind ik leuk
Aal +23431
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Ik miste jou zo Zlaat....
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Ik zie je heel vaak voorbij komen hier maar welke club support jij eigenlijk?
Vind ik leuk
Aal +23431
woensdag 13 maart 2019 om 22:12
Staat gewoon in mijn profiel broeder.... geel/zwart en oranje
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:14
Aha, nice. Ik woon vlakbij Arnhem. Pak soms nog weleens een wedstrijdje van Vitesse mee.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:10
Gelieve geen kritiek op deze site te leveren
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:14
Waarom ga je niet gewoon lekker weg als het je allemaal niet aanstaat? Ga lekker op een andere site lopen janken.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:16
Wie zegt dat ik niet op meerdere sites actief ben?
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:16
Dat geloof ik. Maar hier loop je alleen maar te janken.
Vind ik leuk
Blutbad +622
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Ja die staat voor Paal
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23102
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Goeie Blutbad
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 21:58
Heerlijk die 2-1 wat een ontlading. Ajax was gewoon slecht en saai vandaag. Man man man je zou zo maar elke week spelen.
Vind ik leuk
3Bier +14326
woensdag 13 maart 2019 om 22:00
Beetje weerstand is goed
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Zo is het. Alleen liever niet meer dit seizoen. Gewoon alles winnen nu en je hebt eindelijk weer de schaal.
Vind ik leuk
3Bier +14326
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Ja dit was ook geen kwestie van weerstand maar van gemakzucht en misschien vermoeidheid.
Zag de bui al weer hangen...
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Ja klopt maar toch heb je dit soort kustwedstrijden altijd in het seizoen
Vind ik leuk
3Bier +14326
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Vooral dicht bij zee heb je dat soort wedstrijden vaak ja
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
donderdag 14 maart 2019 om 02:02
Als je dan bedenkt dat het bij PSV bijna elk weekend zo verloopt....
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 22:06
Denk meer vermoeidheid dan gemakzucht want op een gegeven moment klopte dat hele middenveld van ons niet. Zwolle teveel ruimte omdat we ze niet meer kort vast zetten. Tegen Heerenveen (‘meer kwaliteit) koste het ons punten. Nu gelukkig niet, want ondanks dat Zwolle durfde te voetballen creëerde ze nauwelijks iets. Iets wat een betere tegenstander wel zou doen en hadden we gewoon weer punten laten liggen.
Vind ik leuk
AllAdIn +25077
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Was niet echt goed, maar ben blij met de drie punten!
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:01
Als het puntje bij paaltje komt, zie je Kenneth niet.
Vind ik leuk
Mr bien +6985
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Wie had dat gedacht, door het verdedigen van Paal . Gaat Ajax met de overwinning aan de haal
Vind ik leuk
Ove +2669
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Nagels bijten omdat je tegen Paal speelt.
Vind ik leuk
Mr bien +6985
woensdag 13 maart 2019 om 22:07
Hij kan er niet veel van.
Vind ik leuk
rinirat +3545
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Weer zo een dom verhaal
Ajax op 50%
[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:03]
Vind ik leuk
Tommieman +5812
donderdag 14 maart 2019 om 06:29
Haha als t niet nog minder was. Zodra Pec per ongeluk bij de eerste kans scoort schakelt Ajax een tandje hoger en zetten ze het recht en hop drie punten in de tas. Geloof nou nooit dat Pec nog een keer zou scoren hahaha
Vind ik leuk
chef voetbal +1034
woensdag 13 maart 2019 om 22:03
Ik snap wel waarom Kenneth geen aanvaller is.
Vind ik leuk
Ajax.nl +916
woensdag 13 maart 2019 om 22:04
Hoe zouden de psv spelers deze wedstrijd ervaren hebben?!! Hahah zeker staan juigen bij de 1-1 en dan toch maar zien dat ze toch maar 2 punten voorsprong hebben Hahahah. Zwolle tikte goed de bal rond maar ze werden nauwelijks gevaarlijk. Ajax was erdoorheen, maar alsnog complimenten voor Zwolle.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:09
PSV weet ook wel dat Zwolle niet in staat is een gunstig resultaat vast te houden, PSV is ervaringsdeskundige.
Vind ik leuk
Bixente +394
woensdag 13 maart 2019 om 22:05
Jammer, Kenneth. Volgende keer beter...😊
Vind ik leuk
ReneAjax +10137
donderdag 14 maart 2019 om 02:03
Volgende keer Kenn eth beter.
Vind ik leuk
Psvsg +90
woensdag 13 maart 2019 om 22:11
Het was dan wel tot de 85ste minuut 1:1 maar dat lag vooral aan Ajax niet aan PEC. Als Ajax en PSV dit spel blijven vertonen kan het nog alle kanten op. Verwend met mooi spel worden de supporters in de competitie bij beide sinds de winterstop in ieder geval niet meer.
Vind ik leuk
woensdag 13 maart 2019 om 22:17
Heb mijn vliegreis naar Nederland noodgedwongen geannuleerd omdat Ajax vs PEC Zwolle werd verschoven 'in het belang van het Nederlandse voetbal'.

Mooi verliezen of lelijk winnen...




[Reactie gewijzigd op woensdag 13 maart 2019 om 22:19]
Vind ik leuk
Isakson +195
woensdag 13 maart 2019 om 22:18
Het ken net
Vind ik leuk
SantiagoErik +1470
woensdag 13 maart 2019 om 22:55
Grijp je Paal man😫
Vind ik leuk
Wesley Ewa +284
woensdag 13 maart 2019 om 23:42
Vind het toch wel beetje raar dat je 2-1 achter staat en dan denkt sorry psv 😂. Zie je maar hoeveel de bezig is met pec ze huidige club
Vind ik leuk
Benniewies +5384
woensdag 13 maart 2019 om 23:46
Lief van paal dat hij PSV toch de das om doet door zelf te verliezen en Ajax weer op 2 punten laat komen.

Wordt voor PSV warm denk ik eind maart.

Vind ik leuk
pietprecies +11821
donderdag 14 maart 2019 om 00:39
Haha, paaltje kan nu lekker huilie doen op pagina 818 zoals de rest van Eindhoven
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws