'Probleemgeval NAC teruggezet naar tweede elftal, transfer lijkt aanstaande'

'Probleemgeval NAC teruggezet naar tweede elftal, transfer lijkt aanstaande'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:49do 14-03-2019 om 07:49

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 09:01do 14-03-2019 om 09:01

Karol Mets is naar aanleiding van zijn individualistische gedrag teruggezet naar de beloften van NAC Breda. De centrale verdediger uit Estland, die vorige week van de training werd gestuurd omdat hij een ongeïnteresseerde indruk maakte, lijkt een transfer te gaan maken.

Mets schermde twee weken geleden al met een transfer en werd daarop buiten de selectie gehouden voor het duel tegen Vitesse (4-1 nederlaag). De maandag na die wedstrijd keerde hij terug bij de eerste selectie, maar zijn houding beviel trainer Mitchell van der Gaag niet. Nu hebben de Bredanaars volgens BN DeStem toch besloten om Mets terug te zetten naar het beloftenelftal.

Het lijkt er op dat Mets binnen afzienbare tijd een transfer gaat maken. Diverse Zweedse media melden dat AIK Solna belangstelling heeft en de transfermarkt in Scandinavische landen is nog open tot 31 maart. NAC hoopt met het geld dat het voor Mets krijgt te kunnen investeren in de jeugd. Het wil Jan Paul van Hecke graag een profcontract aanbieden.

Lees ookVan der Gaag stuurt ongeïnteresseerde verdediger van training in aanloop naar PSV

Plaats een reactie

HierDieTitel +4659
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
Zon speler die er geen reet van kan, en dan zo’n houding gaat aannemen.. hij mag iedereen op zijn blote knieen bedanken dat hij prof is.. ongelooflijk!!
Vind ik leuk
Nao Veure +158
donderdag 14 maart 2019 om 07:57
Metskever
Vind ik leuk
Blindsy +19034
donderdag 14 maart 2019 om 07:59
En doei.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:00
Wat een treurige manier om je als voetballer te manifesteren bij een club in nood.

En dan druk ik me veel netter uit dan ik zou willen.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13622
donderdag 14 maart 2019 om 10:01
Dat is het em juist, kan die spelers niks schelen, hebben helemaal geen binding met NAC, ik gelukkig ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
En daar zijn wij in Breda ook blij om, waarschijnlijk supporter van Telstar of nog erger?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13622
donderdag 14 maart 2019 om 20:33
NAC een bij elkaar geraapt stelletje, hebben niets met de club, de omgeving en de supporters, daarom een gegarandeerde degradatie.
Vind ik leuk
Hesses +1222
donderdag 14 maart 2019 om 08:05
Als ze dat doen is echt he t Hecke van de dam...
Vind ik leuk
G.Kopf +5027
donderdag 14 maart 2019 om 08:09
Irritant zulke figuren. Dat het kut gaat en je er weinig van kan oké, alleen doe tenminste je best voor je salaris en de mensen op de tribune die dit mede mogelijk maken.
Vind ik leuk
De Kleine +127
donderdag 14 maart 2019 om 09:15
Volgens mij is dat elftal van NAC een onsamenhangend geheel

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:20
Dit elftal red het niet eens in de KKD. Dam degraderen ze naar de topklasse met 19.000 en 8372828 hectoliter bier drinkende supporters.
Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 10:03
Daarom hou ik ook zo van amateur voetbal, naast ons aller AZ natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:35
Die zien we nooit meer terug
Vind ik leuk
Smithsonian +43405
donderdag 14 maart 2019 om 11:29
Die kun je wel missen..

Maar ja het is echt een slecht elftal.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws