Teleurstelling na 'grote fout' in Amsterdam: Iedereen zat er doorheen

Teleurstelling na 'grote fout' in Amsterdam: "Iedereen zat er doorheen"

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 07:58do 14-03-2019 om 07:58

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 09:02do 14-03-2019 om 09:02

Younes Namli was na afloop van Ajax-PEC Zwolle (2-1) op woensdagavond doodziek van de nederlaag. Wat de aanvaller betreft was een verlies in Amsterdam namelijk helemaal niet nodig geweest. 

"Het begint met die eerste goal van Ajax. Dat is een grote fout van mij. Het verrast me in de rug en ik kijk te veel naar de bal. Als je met 0-0 de rust in gaat, wordt het misschien nog wel mooier", zei Namli na de wedstrijd, in gesprek met Voetbal International.

"Voor rust hadden we het moeilijk. We kregen geen drukmomenten op de bal en dan kom je met tien man in je eigen zestien terecht. Dat is gewoon vragen om problemen tegen een elftal als Ajax."

In de kleedkamer sprak Namli z'n teamgenoten toe. "Ik heb gezegd: als we dit tegen Ajax kunnen brengen, dan kunnen we het tegen iedereen brengen. Eerlijk is eerlijk, dit Ajax is gewoon een internationale topploeg. Het is heel zuur dat je geen punten meeneemt, maar we moeten die tweede helft vasthouden."

"Natuurlijk zat iedereen er doorheen. Dit was een heerlijk punt geweest, zo'n puntje waar niemand rekening mee houdt. De kunst is nu om dit mee te nemen naar Excelsior zondag. Daar moeten we winnen." PEC staat na 25 duels op de dertiende plaats, één puntje boven de rode streep. 

Lees ook: Pover Ajax door het oog van de naald: Blind redt Amsterdammers in slotfase

Plaats een reactie

1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 08:01
Ja, zeker zuur. Waarom pas in de 2de helft voetballen? Wie weet wat er in had gezeten als jullie dat vanaf minuut 1 hadden gedaan.

Om de pijn te verzachten, Pec blijft er wel in hoor.😜
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 08:41
Na die 1-0 ruststand kakte Ajax helemaal in. Dat waa mede de reden dat PEC meer kon laten zien die 2e helft. Ajax kwam na de thee heerlijk keufelend en lachend het veld op. Voordat PEC het veld op kwam hielden we daarom al ons hart vast.

Moet wel gezegd, PEC bespeelde de ruimte die het de tweede helft kreeg prima.
Vind ik leuk
dhrwobo +44268
donderdag 14 maart 2019 om 08:43
PEC had inderdaad recht op meer. Maar soms heb je geluk nodig in de titelstrijd, gisteravond had Ajax dat. Wel fijn dat die wedstrijd meteen de mond snoert van alle Ajacieden die klaagden over de winst die PSV 'met geluk' vlak voor tijd pakte. Zijn we ook weer van die non-discussie af.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 08:49
Denk dat die ene keer niet het gezeur stopt van al die keren van PSV. ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:18
Klopt 2cents. Zat mensen die het "kapot spelen" niet begrijpen. En als het PSV betreft zijn dat met name Ajax supporters en als het Ajax betreft PSV supporters. Dat houdt dan ook direct in dat iedere discussie wat dat betreft zinloos is.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:19]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Soms is zo een lelijke overwinning nodig. Ik ben liever lucky dan teleurgesteld. Ik denk dat uiteindelijk ook de Ajax spelers moe gaan worden. Het zal een lastige klus worden in Alkmaar. Wat mij betreft dan weer liever Lucky dan teleurgesteld.
Vind ik leuk
dhrwobo +44268
donderdag 14 maart 2019 om 12:12
Je bent stiekem een PSV-fan merk ik, want het realisme dat wij al jaren hebben is ook op jou overgeslagen ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
hahaha nou nee hoor. Ik ben altijd realistisch geweest. Ik zeg ook soms. Het moet natuurlijk niet te vaak gebeuren he. Al dat geld wat Ajax krijgt van spelers verkopen en overwinteren in de Champions League is leuk voor de aandeelhouders. Maar ik als supporter zie toch ook graag weer eens een keer een prijs. Dat is uiteindelijk de waardering die wij als supporters verdienen. Na al dat geld wat ik aan Ajax uitbesteed. Al die dagen in wat voor weer dan ook toch weer in het stadion zit. Het minste wat Ajax kan doen is ervoor zorgen dat ik weer als Ajacied kan juichen en feesten omdat we een prijs gewonnen hebben. En als ze daarvoor 1 a 2 wedstrijdjes met slecht spel nodig hebben vind ik dat helemaal prima.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:21
Echt? Het is niet waar! Een Ajax supporter waar het resultaat belangrijker is dan het spel. Kunnen we jou geen knuffelbeertje maken? Je bent uniek!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:36
hahaha zullen er vast wel meer zijn toch die zo denken. Je moet het zo zien als Ajax wint met mooi voetbal komt de arrogantie naar boven. Maar als ze winnen met slecht en lelijk spel komt het realisme. We hebben elke punt nodig aangezien PSV nog steeds 2 puntjes meer heeft.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 15:46
Dat wordt inderdaad nog een hele kluif. Daarom moeten ze elke wedstrijd benaderen alsof het een finale is. Alleen dan kan je op alle fronten blijven meedoen. Focus als spelers op de eerste beste wedstrijd die er aankomt de trainer en zijn staf zullen het grotere geheel wel in de gaten houden. Daar zijn zij voor.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:36
Probleem is bij veel jongens dat ze alleen focussen op interesante wedstrijdjes. Maar ik heb hoop. Hoop op de nationale triple en CL zien we wel hoe ver we komen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:36]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:29
Een nationale tripple zie ik echt niet zitten hoor. En heel eerlijk gezegd geen enkele Nederlander die een beetje verstand van voetbal heeft. Een national dubbel geef ik ze wel een klein kansje hoewel de tegenstand vanuit Brabant wel heel groot is natuurlijk.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 09:24
Kans op meer.. Recht zeker niet. (Haden ze wel wat vaker op doel voor mogen schieten)
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
Toch als je kijkt naar het aantal schoten op doel tegen dan heeft Ajax er dit jaar in de competitie alleen meer tegen gehad tegen Feyenoord en Heerenveen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Waar denk jij dat ik met kans op doel dan?
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
85e minuut vlak voor tijd? Jij bakt ze, in je frustratie, bruin. Haha!
Vind ik leuk
Metal +3269
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
wat een onzin ook. Alsof het iets uitmaakt wanneer je een wedstrijd beslist. Doe je het vlak voor tijd dan heeft de tegenstander minder tijd om alles of niets te spelen. Is na een ruime overwinning de beste manier om te winnen.
Wedstrijd duurt van begin- tot eindsignaal.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 08:58
Klopt helemaal idd. Maar, eerste helft hadden ze ook meer kunnen voetballen, ook toen lag het tempo niet echt hoog. Maar inderdaad, dat deed Pec de 2de helft gewoon prima.

Hoop wel dat dit een les is, deze wedstrijd had bij rust gewoon 3-0 moeten staan, dan kun je het rustig uitspelen zonder al te veel inspanningen.
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 09:08
Je zou inderdaad verwachten dat ze er een helft maximaal voor gaan waarna je hopelijk écht een helft rustig aan kunt doen.

Nu leken ze er stuk voor stuk geen zin in te hebben. Net of bij iedereen de vrouw of vriendin s’ochtends helemaal opgedirkt bij het ontbijt zat voor het afgesproken dagje uit omdat deze dag nog vrij was op de kalender.

Vervolgens de hele dag gezeik omdat het uitje niet door kon gaan vanwege de verplaatste wedstrijd.

Die vrouwen zouden wat vaker VP moeten lezen.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:24
Hahaha, ja precies dit inderdaad. Denk dat zij dan wel heel anders gaan denken over het gemiste uitje en het bijkomende gezeik. Dan vinden ze het ineens niet erg meer, en zien ze dat het veel erger kan.😂
Vind ik leuk
#Keizerout +45797
donderdag 14 maart 2019 om 11:15
Komt zo'n voorbeeld nou uit je eigen leven? :p
Vind ik leuk
2cents +61651
donderdag 14 maart 2019 om 11:20
Ik deel schemawijzigingen altijd netjes met het thuisfront. 😜
Vind ik leuk
Gilze +1132
donderdag 14 maart 2019 om 09:00
Het was allemaal veel te langzaam
Pas bij 1-1 schrokken ze wakker
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
donderdag 14 maart 2019 om 20:14
Wie weet als Ajax zijn kansen had afgemaakt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:02
Japie moet nog alle zeilen bijzetten daar laatste weken! Zou wat zijn als Feyenoord een gedregadeerde trainer neemt.
Vind ik leuk
Jaap Stam +100
donderdag 14 maart 2019 om 08:06
Japie moet alle zeilen bijzetten??? Al zette ik gisteren het maximaal aantal zeilen bij dan nog had ik niet kunnen winnen van die zeilen van van de Sar.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 08:10
denk dat jouw mondje iets te groot is gezien de prestaties van je clubje
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:16]
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Dus, omdat Nac niet lekker draait, mag hij zijn mening niet geven? Wat is dit voor belachelijke redenering?
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
alles mag, maar het komt zo dom over als je "supporter" bent van een club die troosteloos met 5 punten achterstand onderaan staan en 9 punten onder PEC staat.

Of zou ik hier nu moeten gaan vertellen dat PSV en Ajax nog moeten gaan oppassen omdat Gio nog een kampioenschap wil pakken.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 08:23
Ja, dus? Je doet nu net alsof hij verantwoordelijk daarvoor is. Of dat hij geen mening kan hebben, wat ergens op slaat, omdat de club die hij support laatste staat? Dan kan en mag hij toch gewoon een mening hebben.

Je laatste vergelijking begrijp ik niets van, zal wel aan mij liggen denk ik.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 08:31
ja dat kan, maar het komt dom over. Punt.

Net zo dom als ik zou zeggen dat Ajax en PSV moeten uitkijken, omdat Gio kampioen wil worden
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:33]
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:00
Nja, dus als Guardiola, ooit met een ploeg, op de laatste plaats staat, mag hij geen mening hebben want dat is dom? Dit gaat toch helemaal nergens over, komop zeg.
Vind ik leuk
Orphen89 +3477
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Dit is dus een belachelijke vergelijking die je maakt. In je voorbeeld haal je Feyenoord bij de titelstrijd. Ja dat zou een domme opmerking zijn. Ben ik met je eens.

Maar hij zegt geen woord over NAC. PEC staat 1 punt boven de rode streep dus iets zeggen over promotie/degradatie van PEC is helemaal niet vreemd. Hij zegt toch niet dat NAC ze nog voorbij gaat?

In jou redenatie mag een PSV'er dus ook niet zeggen dat Ajax in de CL gaat verliezen omdat PSV al is uitgeschakelt?

En een Feyenoorder mag niks over de bekerfinale zeggen want die zijn al uitgeschakelt?

Het enige wat dom overkomt is is jou argumentatie.

Maargoed, verder denk ik overigens dat PEC degradatie wel gaat ontlopen trouwens.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:05
Ligt niet aan jou, beredenering is gewoon onredelijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:03
Nee hoor, dat komt helemaal niet dom over. Het enige wat dom over komt is de redenering dat je geen commentaar mag geven als je "eigen" club minder punten heeft. Volgens die beredenering zouden enkel PSV supporters nog kritiek mogen uiten. Kolder dus.

On topic: Dat je hier verliest als PEC is geen schande. Wat echter compleet bagger is is de blessure van Mickey van der Hart en de super domme rode kaart van van crooij. Op deze manier maak je het jezelf extra lastig in een veel belangrijkere pot: komende zondag excelsior uit. De tactiek was niet heel leuk om naar te kijken op TV maar snap hem wel. De 1-1 kwam vrij makkelijk na het omschakelen naar een veel hoger tempo omdat ze achter kwamen. Daar schrok Ajax duidelijk even van. Het is jammer dat Boer daarna die kopbal van Blind niet pakt, die leek mij niet onhoudbaar namelijk.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:10]
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 09:11
Of succ6 supporters
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 15:43
Klopt helemaal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Inderdaad, je haalt de woorden uit m’n mond. Wat een onzin.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 09:14
Super onzinnig goed dat je je club blijft steunen
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 09:32
je nick alleen al maakt het dat je niks mag zeggen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:35
Blijf je bezig? Wat een onzin!
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 09:38
ja.
Het is fantastisch dat PEC gewoon erin blijft en jij volgend jaar weer naar Jong Ajax kan gaan kijken.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Hahaha, omdat het een Naccer in mokum is?😂😂 je begint steeds lachwekkender te worden. Clubliefde is niet 'stad' gerelateerd, clubliefde dat krijg je van een club waar jij,hij,zij zich goed bij voelt.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 09:50
het is beide kut
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 09:53
Ervaringen mee dus?
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 10:01
Ik ken de haat idd niet Nac'ers hebben tegen feyenoord
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:01]
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 10:16
Ik volg je even niet, je bedoelt dat Naccers haat hebben tegen Feyenoorders?
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 10:21
ja dat zeg ik idd. En die haat is heel groot.
Vind ik leuk
1313 +8803
donderdag 14 maart 2019 om 10:23
Ja, oke. Maar dat zal heus niet bij elke Nac supporter zo zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:09
We zijn het niet veel eens, Connie. Clubliefde is wel degelijk mooi. Het doet alleen, in mijn geval, nogal vaak ook wat pijn.
NAC is de mooiste kutclub van de wereld.
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
Ach, ik ken de pijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:17
Jij bent voor; Feyenoord?
Vind ik leuk
Connie Veren +5699
donderdag 14 maart 2019 om 10:23
yep
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 08:27
Ik snap sowieso niet waarom ze hem kiezen, nog niks bereikt.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:02
1-1 Was mogelijk, maar de scheidsrechter hielp Ajax dit keer een handje mee.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:03
Hoe groot is zo'n hand?

Geen kinderhand vermoed ik zomaar.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:07
Het waren meer 2 zwakke ogen. Maar daar had de grensrechter dan ook last van.
Tagliafico mocht 2x in 5 tellen PEC-speler Lamm onderuit schoffelen in de 16, waarna hij meters te kort kwam om het kopduel met Blind aan te gaan.
Maar ook dat gebeurt, bij voetbal.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Gast serieus ben een keer objectief. Ajax heeft verdiend gewonnen en geen dubieuze scheidsrechters beslissingen mee gehad.!
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:18
Ik ben altijd objectief. En dan moet jij wel eens wat lezen wat je niet bevalt. Helaas.
Vind ik leuk
pietprecies +11835
donderdag 14 maart 2019 om 08:36
Je discussieert met een Teletubbie hè..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:59
Ja ik zie het nu, laten gaan. Zo vermoeiend dat er altijd weer van die zeveraars zijn die dan de overwinning van Ajax bekritiseren en dan afschuiven op de partijdige scheidsrechter.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 09:30
Die denkt dat Lamm een transporter heeft die hem net als in Star trek van randje 16 naar dekking op Blind in het 6 meter gebied kan transporteren.

Hebben we het er nog niet een over dat het "onderuit schoffelen" eerder een glij partij was..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:21
De judoscheidsrechter had een Yuko gegeven.

Dat kan toch beslissend zijn in zo'n wedstrijd.

Een-tiende punt.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:28
Dan had Jaap gewoon 'hatsime, 1 punt in de tas!' kunnen zeggen. Helaas was het een rugby-scheidsrechter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:24
Je kan je beter met je eigen cluppie bemoeien Wimpie, dan hier zo te zeiken, tsjonge, jonge......
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:05
Nee, je loopt achter, de yuko is afgeschaft. Bovendien denk ik dat geen enkele judo-scheidsrechter een duwtechniek in de rug waarbij de tegenstander op de buik valt, beloond.
Neres was er een keer dichter bij, die ging er bovenop liggen maar ging niet over tot een houdgreep.
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 08:21
Wim, jij bent toch pleitbezorger van het eerste uur van mannelijk voetbal?

Dan vind ik het vreemd dat er ook maar iets gezegd wordt over vermeende overtredingen en spontaan omvallende PEC-spelers.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:26
In eerste instantie dacht ik dat hij uitgleed.
Maar op speciaal verzoek heb ik de beelden erbij gezocht.

Tijdens het interview met Jaap, na de wedstrijd laat de NOS toch duidelijk zien, dat hij 2 keer duidelijk aangeraakt wordt.

Eerst kopt die van Zwolle en valt die Ajacied tegen hem aan, en bij de 2e keer, zie je duidelijk een arm van die Ajacied naar die van Zwolle gaan.

Dus die 1e keer kan nog. Maar die 2e keer echt niet.

En een per ongeluk botsing, was een paar weken terug, gewoon nog een pingel. Een zgn lompe aktie.

Maar ok.

Het gaat dan niet meer om mannelijk voetbal, maar om gelijke behandeling.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:28]
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:31
En fluiten, afkeuren wanneer er gefloten, afgekeurd dient te worden.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:31]
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 08:32
Die tweede keer moet je ook niet te selectief kijken. Die van PEC stond ietsje eerder op en leek de Ajacied die ook neer lag te hinderen bij zijn poging om recht te komen. Daarbij pakte hij inderdaad in een reflex een van PEC even vast. Beetje ongelukkig. Overigens uit de buurt van de bal en van geen invloed op de goal...

Ik nam de beschuldigingen van Stam serieus en heb de beelden heel veel terug gekeken. Daarbij wilde ik gewoon een eerlijk oordeel krijgen, want er verandert toch niks meer. Hier was echt niks aan de hand.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:35]
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 13:55
Dan zijn wij het met elkaar oneens. Dat mag.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:04
Huh heb ik iets gemist? Waar doel je op?
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Echt? En het werd nog wel zo duidelijk in beeld gebracht door Fox, na de wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:12
Wat dan? Ik zat in het stadion gap!
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
In het stadion? Oh, ben jij die ene VPer die wél in het stadion komt? 😂
Hoe dan ook, bij het getik voorafgaand aan de voorzet richting Blind duikt Tagliafico met zn vuisten en hoofd in de rug van Lamm. Beiden vallen uiteraard maar als Lamm vervolgens opstaat, grijpt hij hem weer bij zn benen. Daar moet je echt voor fluiten, sloeg echt nergens op.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:19
Dan geloof je het niet pik! Even goede vrienden.

Zal straks als ik terug ben de samenvatting nog is kijken heb het nog niet waargenomen.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:34
Ik geloof het juist wél. Een echte. Die trollen meestal niet. Zijn gewoon trots op hun club, en houden zich hoofdzakelijk met hun club bezig.

Het leek op judo. Daar moet je voor fluiten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:39
Dan begreep ik je verkeerd haha. Excuses!

Ja als ik vanavond terug ben zal ik is de samenvatting bekijken. Ik voelde gisteren die drang niet zo eerlijk gezegd haha. Na 90 minuten had ik wel genoeg gezien van die wedstrijd haha.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 09:16
Was onnodig spannend
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:23
Het blijft bovenin in ieder geval spannend. Kijk echt uit naar Ajax - PSV. Wie dat wint wordt kampioen.
En ik heb alvast 3-1 ingevuld 😉.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:35
Ja ik heb ook 3-1 in mijn hoofd haha. Eerst zondag de punten ophalen in Alkmaar, dat kan ook nog best lastig gaan worden.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:38
Ik reken op voldoende Mokumse inspanning. Want wat komend weekend goed voor Ajax is, is ook goed voor Feyenoord 😉.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:42
Haha jawel dat komt wel goed. Als iedereen gewoon mee doet voorzie ik verder geen problemen voor Ajax.

Ik denk overigens dat Feyenoord sowieso wel 3de word gewoon hoor. Zou Gio ook weer niet verdienen vind ik als hij nu nog ingehaald word.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:47
Ik ook. Maar volgend jaar móet er iets van n mentaliteitsverbetering plaats gaan vinden. Ik hoef niet persé met 6-2 van Ajax te winnen. Cruyff zei het ooit na n 8-2 nederlaag in Amsterdam; het zijn maar gewoon 3 punten. En werd vervolgens kampioen met Feyenoord.
Het voetbal móet beter.
Hopelijk kan Japio voor beiden zorgen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:51
Ja het is voor Feyenoord jammer dat dat niet meteen gebeurd is toen ze kampioen geworden zijn. Daarna had ik veel meer van Feyenoord verwacht. Maar dat kan nou juist ook het probleem zijn, dat kampioensjaar hadden ze niet echt verwachtingen en veranderde letterlijk alles in goud. Het jaar daarna als er echt verwachtingen zijn valt het ineens zwaar tegen.

Ja het voetbal moet sowieso beter, maar dat lijkt me nog best makkelijk. Ze moeten echt iemand zoals Ziyech hebben, die mensen voor de keeper kan zetten of een mannetje passeren. Dan gebeurd er ineens iets!
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 17:42
Dat is het punt heh. Wanneer je stap voor stap bouwt richting een kampioenschap, is de gehele club er klaar voor. Nu waren er een paar aankopen die goed uitpakten, en nog wat jonge gasten die poen opleverden, terwijl er vanuit de jeugd nog helemaal geen aanvulling kon plaatsvinden.
Dan krijg je 26-28 miljoen binnen (verkoop Karsdorp, Kongolo) en daar haal je dan 5-6 gasten voor op, (bijna) allemaal uit de ED. Het is makkelijk om te zeggen dat dit niet slim was, maar een kleine 20 jaar geleden gebeurde dat ook met spelers als Van Wonderen (NAC), Konterman (Willem 2), Bosvelt (Twente), Pauwe (Fortuna), en met slim teruggehaalde spelers (Tomasson, Van Hooydonk) werd n paar jaar later de EL gewonnen.
Op papier zei iedereen dat het zulke goeie aankopen waren. Amrabat, St Juste, Hapsie, Larsson, allemaal jongens die bij hun clubs tot de allerbesten hoorden. Maar geen van allen hebben hun potentie waargemaakt. Nog niet eens het niveau van bij hun oude clubs behaald. En anderen die er al waren, zijn na het kampioenschap minder gaan spelen. En een half jaar lang gemiddeld 5-6 basisspelers geblesseerd. Waarmee in 1x alle automatismes, alle bravoure uit de ploeg was verdwenen.
Is dat allemaal te voorspellen? Nee, dat is niet allemaal te voorspellen.
Ziyech had voor 4-5 miljoen bij Feyenoord getekend, maar hij koos toch voor Twente, voor minder salaris, omdat zij hem een vaste plek centraal op het middenveld boden, Je weet wel, de plek waar hij bij Ajax ook nooit staat.
Achteraf praten is makkelijk. Blijkt maar weer.

Het maakt niet uit. De jeugd die er 2 jr terug nog niet klaar voor was, is dat nu wel. Volgend jaar 3-4 jongens die met de huidige ploeg mee kunnen doen. Verkoop er nog een paar, haal er een paar -slim gescoute!!!!- jongens bij, en laat Jaap ze maar lekker fris voetbal spelen, en kapitaal op het veld genereren. En daarna zien we wel weer.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:41
Ik verwacht een gelijkspelletje, ze gaan bij ajax toch moe worden door de extra wedstrijden en AZ uit is voor iedereen lastig.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
vrijdag 15 maart 2019 om 07:28
Ook leuk 😉.
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
Eigenlijk penalty dan?😁
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:08
Na afloop is het bij FOX uitgebreid besproken ook door Ronald de Boer en Verbeek die het een overtreding van de Ajax-speler vonden.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:28
Begrijpend lezen is best lastig he!
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 08:41
Die Lamm gaat staan en beweegt heel ligt richting de Ajacied die ook recht wil.komen. in een reflex gebruikt hij zijn handen. Niks aan het handje lijkt me en niet van invloed op de goal.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:45
Volgens mij beschrijf jij nou juist dat er -letterlijk- heel veel aan het handje was. 😉
Kopstootje, stomp met n vuist, en daarna met je armen iemands benen grijpen... Het leek wel vrijworstelen. En dat als aanvaller. Daar kun je als scheids echt niet aan voorbij gaan. Maar deze man blijkbaar wel.
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 08:48
Het typerende aan worstelen is dat er over en weer geworsteld wordt.

Een beetje pleitbezorger voor mannelijk voetbal zeurt hier niet over.
Echt, i de worsteli.g vóór de val kan ik niet één schuldige aanwijzen.

Vergeef me mijn waarschijnlijkgekleurde bril, maar ik dacht er vrij helder door te zien...🙂
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:21
Ik zou in ieder geval die Ajax-stickers van je glazen halen 😂.
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 09:22
Nou...

Vond ze net zo mooi...
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:24
Zijn ook mooi 🤩. Maar je ziet er zo slecht mee 😂😂
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
Oh, is dat het...

Misschien ook onveilig in het verkeer dan?
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
Het ligt er aan waar je rijdt. Rij je in omg. Rotterdam kun je in de berm eindigen.
Maar rond Amsterdam gaat iedereen voor je opzij, hoor.. 😉
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 09:33
Tja, je ziet waar de beschaving begint hè?
Vind ik leuk
Gilze +1132
donderdag 14 maart 2019 om 09:04
Ik was er ook
Net voor de wedstrijd was t nog aardig leeg
Maar liep toch mooi vol
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:26
Waren er nog wat Zwollenaren? Want die moesten nu allemaal n middagje vrij nemen... Of spijbelen van school en dan zeggen dat er n milieu-demonstratie in Amsterdam was...
Vind ik leuk
Gilze +1132
donderdag 14 maart 2019 om 09:27
20-30 man denk
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:31
Dan had de PEC-voorzitter daar in ieder gelijk in. Veel te vroeg en onhandig, zo doordeweeks.
Maar vrije weekenden zijn er ook niet, dus tis goed zo
Vind ik leuk
Gilze +1132
donderdag 14 maart 2019 om 09:43
Wij waren ook niet blij dat t zo vroeg was
We waren ook maar net op tijd
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:37
En dan krijg je die prutpot voorgeschoteld 😉.
Maar goed. Punten zijn binnen. Op naar AZ.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:17
er bleek een ajax speler een overtreding gemaakt te hebben...
persoonlijk vond ik het meevallen en een doelpunt
Vind ik leuk
Gilze +1132
donderdag 14 maart 2019 om 09:03
Ik ook
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 08:13
Duwen trekken, ach...ging in het begin van twee kanten.
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
en als het andersom was geweest was het wel een penalty... zo gaan die dingen :)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:20]
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 08:17
Dan hadden we hem dus ook niet gehad..
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 08:19
dat had ik nog moeten zien :)

Het feit is dat de topclubs vaker voor getrokken worden dan de kleinere clubs...
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:20]
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 09:14
En dat feit is gewoon waar.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Dus Twente staat alleen bovenaan doordat het geholpen is door de scheidsrechters?
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 12:07
Nee, maar het is gewoon een feit dat de topclubs, nu ook Twente in de KKD, het voordeel van de twijfel krijgen ten opzichte van de "kleinere"clubs.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 12:21
Volgens Opta is jouw feit anders geen feit..

https://www.nporadio1.nl/.../14362-feit-of-fictie-clubs-worden-benadeeld-wanneer-ze...
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 09:24
Misschien is het gewoon een feit dat aanvallende clubs vaker in zo'n situatie terecht komen...
Vind ik leuk
Korm +39911
donderdag 14 maart 2019 om 10:14
zou ook kunnen Jozef maar als je zo kijkt is het heel raar dat een heerenveen geen penalty krijgt bij ajax en Utrecht geen penalty kreeg tegen PSV...
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:38
Welk begin? In een eerdere scrum van de wedstrijd? Niet in deze actie hoor. Tagliafico pakt hem 2x van achteren. In een aanvallende actie. Daar wordt vrijwel altijd voor gefloten. Maar gisteren niet.
Vind ik leuk
Iggy +4545
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
Da’s pure lulkoek.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 09:15
Was toch niks! Was over en weer geduw en getrek
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 09:18
Als je n clubbril opzet met het Ajax-logo precies voor je irissen? Dan zou je dat er misschien wel in kunnen herkennen .
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 15:38
Echt serieus begin jij nu ook al bij een wedstrijd van ajax- pec
Helpt elke scheidsrechter, elke steward, elk veld elk grassprietje Ajax. Gast ga alstublieft iets zinnigs doen en kom niet met deze domme comments.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:23
Als je goed leest, zie je dat ik dat nergens suggereer. Dat laat ik graag aan figuren over die het hebben over de KNJB. En over het Video Ajax Systeem. En graag '4 jaar niks' roepen.
Ik heb het over één Ajaxspeler die in n aanval 2 overtredingen maakt die de scheidsrechter laat waaien. Niks meer, niks minder.

Maar ja. Dat moet je dan wél willen. Goed lezen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:26]
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 16:27
Ik lees het allemaal heel goed door. Gaat mij alleen om de initiële eerste reactie en post die je neerzet.. quote "1-1 Was mogelijk, maar de scheidsrechter hielp Ajax dit keer een handje mee."

Wordt zo moe van dat gezever over scheidsrechters die ajax met alles helpen. Gaat alleen maar daar over. Is toch veel gaver om over het voetbal zelf te hebben dan over die doet dat en zus en zo.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:35
'Dit keer'. Dus niet altijd. Gaat toch mis met goed lezen. 😉

Ik hou van n stukje cynisme. En besteed graag wat aandacht aan mn formulering. Het moet ook leuk lezen zijn. Voor mensen die ook van n stukje cynisme houden.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 16:37
Cynisme is prima en ook zeer belangrijk maar snap mijn standpunt dat je er zo moedeloos van kan worden.

Ik zal DIT KEER dan goed lezen :P
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 16:42
Ik begrijp je heel goed hoor. Je zou er spontaan WZAWZDB van gaan roepen 😉.
Wordt zelf ook flauw van al die insinuaties. En ik bén niet eens voor Ajax.
Pingel mee, bal onterecht niet als achterbal herkend, keertje geen kaart krijgen, noem het allemaal maar op. Elke club kent in 1 seizoen voor- en tegenspoed. En aan het eind sta je op de plek waar je thuishoort. Niet dankzij de KNVB, niet dankzij de VAR, maar dankzij je zélf.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 17:45
Precies ik kan je hier helemaal de hand schudden!!! Maakt niks uit welke club je bent, iets van eerst in de spiegel kijken. :)
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 17:51
Zelfreflectie is ver te zoeken. Ik de laatste tijd nogal last van mn darmen. Maar n uurtje FR12.nl , of filmpjes van Kale en Kokkie, en het loopt weer gesmeerd naar buiten ;-)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:02
"als je we dit tegen Ajax kunnen brengen, dan kunnen we het tegen iedereen brengen."

Dat zegt Gio elke week.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 08:03]
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:11
En heeeeel soms gebeurt het dan ook. Heeeeel soms.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:14
Meestal als ze zin hebben.

Tussen kerst en oud en nieuw bijv.
Vind ik leuk
Blindsy +19035
donderdag 14 maart 2019 om 08:41
Benieuwd of Japio er voor kan zorgen dat ze volgend jaar wat vaker zin hebben.
Of moeten er n paar jochies bij die van zichzelf al vaak zin hebben?
Vind ik leuk
3-0achter +374
donderdag 14 maart 2019 om 08:02
Weg met Dolberg. Wat een flutspits is dat. Niet normaal zeg. Strik er om heen en nooit meer opstellen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:18
Hoelijk snap je zelf dat dit niet echt volwassen klinkt. Met zo’n beleid hou je niet veel over.
Vind ik leuk
3-0achter +374
donderdag 14 maart 2019 om 08:20
Iemand die volwassen is zal geen commentaar geven op voetbalsites.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:44
Hahaha, ieder zijn meug natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 08:03
Wat een slechte pot gisteren zeg haha. Op zijn boers gewonnen zeg maar!
Vind ik leuk
Jaap Stam +100
donderdag 14 maart 2019 om 08:08
Je bedoelt op zijn Frank de Boers gewonnen,
Vind ik leuk
Muscles +1770
donderdag 14 maart 2019 om 08:03
PEC verdient een hogere plaats op de ranglijst. In Eindhoven en zondag bij Excelsior veel succes. Bedankt en voor de drie punten, Forza AFCA
Vind ik leuk
Jaap Stam +100
donderdag 14 maart 2019 om 08:09
Bedankt en voor die bloemen.
Vind ik leuk
Henkings +922
donderdag 14 maart 2019 om 08:09
Slechte pot van Ajax. Waar ik eerst nog vreesde dat Ajax fluitend kampioen zou gaan worden, geloof ik nu toch weer in een zeer spannend slot van de competitie!
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 08:16
Gewoon veel wedstrijden in de benen voor NL begrippen,wat pijntjes, en dan ook een paar spelers die niet top zijn erin zetten. Weinig focus, dan zit er wel eens zon pot tussen..kan gebeuren. Zolang de punten maar blijven binnenkomen.

Wat zou het excuus in Eindhoven zijn, daar spelen ze elke week zo.
En die spelen nog maar 1 keer in de week.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Zonde dat je die laatste 2 zinnen schreef.

Dat had je beter in een PSV topic kunnen zeggen als zij oveer deze wedstrijd zou beginnen.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 09:46
De psv supporters zijn vaker bij Ajax topics aanwezig als bij die van psv.. Dus in dat opzicht zit hij hier dan toch juist goed?
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 11:28
😂😂😂
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 12:10
Jij snapt mijn punt toch wel?

Waarom wordt alles altijd zo verdraaid dat een Ajacied geen "miskleunen" maakt en alles goed gepraat wordt.

Als er een PSV'er hier op geantwoord had, dan had hij "alle recht" om hem dit voor de voeten gooien.

Nu is het een beetje van: "Ja maar jullie zijn erger" om jezelf, in dit geval Ajax, te ontzien.
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 12:30
Je keuze om woorden als "altijd en alles" te gebruiken zegt een hoop in deze.

Ik zou zeggen scroll nog eens naar boven en lees alles tot alleen al deze reactie en kom dan nog eens aan met de opmerking dat dit niet de juiste plaats is.
Vind ik leuk
Lucky Kes +7213
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Bedoel je die reactie van Henkings?

Nu ik die een paar keer lees, kun je wel eens gelijk hebben.
Zag niet zo snel dat hij waarschijnlijk een PSV'er is en hij dus begint met "slechte" wedstrijd.
Oke.
Ik geef mijn fout toe en zag het verkeerd.

Breezer4u had "alle recht" zo te reageren.
Nu zou ik mijn reactie kunnen wijzigen (verwijderen kan niet), maar dat vind ik weer een zwakte aanbod om mezelf te "verschonen".
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 12:50
Zeker niet doen, de serieuze mensen komen ook deze reactie tegen en plaatsen het dan in perspectief.
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 13:21
Snap het wel hoor, er wordt soms zoveel geblaat dat het niet meer te volgen is...

Ik sla de plank ook wel eens mis..we zijn gelukkig allemaal net mensen.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29822
donderdag 14 maart 2019 om 08:15
Dichtbij een stuntje PEC gisteren. Dichtbij telt alleen niet.
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:12
Dichtbij is een ander woord voor niet.
Vind ik leuk
SjeH +409
donderdag 14 maart 2019 om 08:23
Ik vond die tweede tegengoal ook een enorme blunder.
Blind had de bal ook nog wel tien keer hoog kunnen houden voordat hij inkopte.
Zoveel tijd en ruimte had hij.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:01
Dit kost punten helemaal leeg gespeeld zoals iedereen tegen Ajax doet
Vind ik leuk
keesje s +944
donderdag 14 maart 2019 om 09:07
Kom op zeg zo geweldig speelde Zwolle niet... Ajax was slecht waardoor het leek of Zwolle goed was... 😂😂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:17
Opvallend was dat Keeper de Boer direct na de wedstrijd niet doodziek was van de nederlaag, stond meteen met oa Lasse te lachen...nee geen Calimero...als je PEC bent en je hebt elk punt nodig en je verliest in de 85ste minuut dan lijkt me dat je zeker als keeper zijnde daar ziek van bent, blijkbaar niet, kijk maar naar de beelden.

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:21
Pfff, Zwolle domineerde vrijwel de hele 2e helft. Wederom oogde ajax moe in de 2e helft. De selectie is te smal, aankopen functioneren niet, jeugd had eerder klaar gestoomd moeten zijn, maar kregen vooralsnog te weinig minuten. De winst dwing je af op kwaliteit, maar het had zomaar mis kunnen gaan. Hoe ga je 90 minuten scherp blijven in Alkmaar? Wordt dat weer een Herac-lesje? Kom op ajax, even tanden bijten nu..one down, 2 to go voor plek 1...!!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 09:23]
Vind ik leuk
Breezer4u +2326
donderdag 14 maart 2019 om 09:40
Vond Zwolle niet de hele helft domineren hoor, maar dat kan dat jij dat anders ziet. Waar ik me wel zorgen over maak is over Labyad bijvoorbeeld..aan de zijkanten heeft hij vaak ruzie met zijlijn. Maar vond hem nu ook niet heel best. Hij werkte wel, maar het oogde allemaal niet heel best. Hij heeft echt veel meer ritme nodig, want dat lijkt echt te ontbreken...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +4504
donderdag 14 maart 2019 om 09:25
Laat Zwolle er maar uit vliegen. Met hun kunstgras. En Stam.
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:13
Niet nodig, Stam gaat weg.
Vind ik leuk
De Hout +2019
donderdag 14 maart 2019 om 09:42
Zwolle had gewoon kunnen winnen.
Vind ik leuk
Jozef +44888
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
Had kunnen...

...ja hoor...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 09:55
tsja de arrogantie van ajax gaat weer de kop opsteken.. gefeliciteerd willem 2 en psv met behalen vn het landskampioenschap en de beker...en de champions league hahah maakt niet uit iedereen wint van dit ajax..
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 09:58
Juist dit soort wedstrijden moet je volle bak gaan. Die bepalen of je kampioen wordt of niet.Gelukkig hebben ze deze weten te winnen. Maar tegen AZ zullen ze weer echt volle bak moeten gaan. Elke wedstrijd benaderen als een finale nu, maakt niet uit welke tegenstander. Elke tegenstander is nu gebrand om tegen Ajax goed te spelen omdat ze nog op vele fronten meedoen.
Vind ik leuk
ritje +647
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
hallo Ajax heeft PEC gewoon onderschat! Gelukkig won Ajax op de PSV manier! ook in de laatste minuten! En heeft uitgerekend een Rotterdamse jongen Ajax over de streep getrokken met die prachtige assist! Gaat lang misschien doorbreken? mvg ritje
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
Emnu +7136
donderdag 14 maart 2019 om 10:23
“Ik heb gezegd: als we dit tegen Ajax kunnen brengen, dan kunnen we het tegen iedereen brengen.”

Ja, en als Ajax elke keer kon brengen wat ze tegen RM lieten zien, hadden ze al n straatlengte voorgestaan.
Vind ik leuk
De Haan +610
donderdag 14 maart 2019 om 10:29
Gelijk spel had terrecht geweest maar ik ben blij met de 3 punten
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:46
Wat zitten die PEC'ers nou te mekkeren. Ajax had gewoon een offday. Ze hadden beter hun krachten kunnen sparen voor Excelsior. Die walsen nu ook over hun heen.
Vind ik leuk
rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 10:59
Ajax speelde op 50 % en zonder 2 spelmakers...
PEC heeft gewoon weg niet genoeg kwaliteit om het Ajax moeilijk te maken.
En dat als dit en als dat achteraf.is wel heel makkelijk.
Ik hoop dat ze er in blijven daar zijn ze goed genoeg voor.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:02]
Vind ik leuk
HanV +5495
donderdag 14 maart 2019 om 15:15
Heb je ook gekeken wie PEC miste?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:19
dit krijg je als je met elf man achter de bal voetbalt tegen AJAX een nederlaag!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:53
nee met 11 man voor de bal krijg je geen nederlaag..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Kan een x
Uggely maar gewonnen
Vind ik leuk
Mari +12538
donderdag 14 maart 2019 om 11:48
Haha
" "Ik heb gezegd: als we dit tegen Ajax kunnen brengen, dan kunnen we het tegen iedereen brengen.
Dan wordt het niets.
Ajax speelde als een auto die wil optrekken in zijn 5de versnelling.
En nou denkt deze jongen dat Pec goed was.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:51
ze vergeten dat de creativiteit niet optimaal was door het ontbreken van de jong en ziyech, Ajax is meestal wel iets effectiever.. Zwolle is een leuk voetballende ploeg maar mist scherpte voorin. Als die v. Duinen zijn vorm van toen bij Den Haag kan vinden en behouden kan het best nog veel punten pakken.. Ehizibue is wel een sterke speler bij Zwolle.. erg veel dreiging als hij wat ruimte voor zich krijgt..
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:28
Vlak voor de goal van Ajax, lang leve de VAR aan de andere kant hadden ze wel ingegrepen😠
Vind ik leuk
Franciscus +187
donderdag 14 maart 2019 om 16:55
Feyenoord heeft minder geluk dan Ajax al die jaren daarvoor, waaronder in ons kampioensjaar tegen SC Heerenveen, waar ze (SC Heerenveen) 0-1 voorkwamen in Amsterdam en daarna een zuivere penalty hadden moeten krijgen. Dan wordt het geen geflatteerde 4-1 en hadden ze meer achterstand gestaan dan 1 punt. We weten al jaren dat ze daar veel vriendjes hebben bij de KNVB. Tot zover de feiten. Geen calimero-gedrag. Simpel bewezen.
Vind ik leuk
Cavriana +169
donderdag 14 maart 2019 om 23:53
lekker degraderen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws