'Real Madrid betaalt vijftig miljoen en heeft eerste versterking binnen'

'Real Madrid betaalt vijftig miljoen en heeft eerste versterking binnen'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 10:13do 14-03-2019 om 10:13

Laatste update: donderdag 14 maart 2019 om 11:24do 14-03-2019 om 11:24

Eder Militao wordt de eerste aankoop van Real Madrid onder de kersverse manager Zinedine Zidane. Dat melden verschillende Spaanse en Braziliaanse media.

Volgens onder meer Sport en Marca zal De Koninklijke vijfitg miljoen euro neertellen voor de centrale verdediger van FC Porto. Dat is de afkoopsom die Militao in zijn contract heeft staan. Daarvoor moet Real de verdediger wel voor 15 juli binnenhalen, vanaf dan stijgt die minimale afkoopsom namelijk naar 75 miljoen euro.

Het Braziliaanse Globo Esporte meldt zelfs dat Militao woensdagavond al medisch is gekeurd. De Braziliaan zou ook al een zesjarig contract hebben ondertekend. De verwachting is dan ook dat er snel een officiële bevestiging komt vanuit Madrid.

Het binnenhalen van de 21-jarige Braziliaan heeft waarschijnlijk gevolgen voor Jesus Vallejo. Voor hem lijkt geen toekomst meer te zijn bij De Koninklijke. Met de komst van Militao wordt de verdedigende as van Real versterkt. De afgelopen maanden hebben de Madrilenen moeite die positie goed in te vullen. Naast Vallejo beschikt Real momenteel over Raphaël Varane, Sergio Ramos en Nacho die op die positie uit de voeten kunnen. 

Lees ookZidane kondigt veranderingen aan bij Real Madrid: 'Dat zal moeten'

Poll

Is Militao een versterking voor Real Madrid?

(1626 stemmen)

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 10:15
Psv
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
heerlijk die paniek in die ballentent van Madrid.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Lijkt een beetje op Eindhoven
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:21
Och jongen toch,zolang ik niet op jou lijk vind ik alles best.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2734
donderdag 14 maart 2019 om 10:22
Hou alsjeblieft gewoon je smoel, t bericht gaat over Real en niet over PSV. Calimeroreactie dit van je.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:24
Net als hierboven van Jaapie en Eindhoven de gekste.

Om ziek van te worden weer de laatste dagen. bah bah .
Vind ik leuk
Roffel1998 +2734
donderdag 14 maart 2019 om 10:27
Klopt, supporters van andere clubs denken alleen gelijk dat je geïrriteerd bent omdat ze dat zeggen. Supporters van je eigen club kan je denk ik eerder wat tegen zeggen.
Vind ik leuk
Degraaf +1631
donderdag 14 maart 2019 om 10:28
Massaal gaan rapporteren.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
De renovatie van Real is van start gegaan! Gaan straks honderden miljoenen uitgeven, sneue club, net zoals de rest van de clubs die jaarlijks honderd miljoen + uitgeven!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 10:17]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:18
Daar wil je toch geen fan van zijn van zo een club.Hoe harder ze op hun bek gaan des te beter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:19
Wanneer de geruchten kloppen willen ze 500 miljoen gaan uitgeven! Te ziek voor woorden!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:20
Belachelijk.clubs als deze verzieken t hele spelletje.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:22
Ze zouden 2 dingen moeten invoeren bij de UEFA/FIFA!

Salaris plafond en een max aan transfer uitgaven per club!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:28
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
Dat kan natuurlijk nooit. Als jij 500 miljoen op de bank hebt staan als club, wie is dan de UEFA/FIFA om te zeggen dat je dat niet mag uitgeven?

Het verhaal wordt natuurlijk anders als er 500 miljoen uitgegeven wordt met schimmige constructies.

Maar daar heeft de UEFA/FIFA het beroemde "financial fair play" voor wat ze nu nauwelijks toepassen.

Laat ze DAT maar eens met strakke hand gaan invoeren en controleren, ik garandeer je dat er binnen een jaar tientallen clubs failliet zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:36]
Vind ik leuk
Nr14always +4043
donderdag 14 maart 2019 om 10:31
De ECB heeft de kraan opengezet vorige week 0% rente, en dus krijgen ze weer leningen via rare constructies om de Fairplay te omzeilen.
Vind ik leuk
AllAdIn +25134
donderdag 14 maart 2019 om 10:21
Ik denk dat elke club zoveel uit zou geven als ze dat zouden kunnen.
Als je zoveel geld kunt betalen, dan ga je toch niet voor de Bram van Polen's van de voetbalwereld?
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 10:15
Daar gaan ze de oorlog wel mee winnen denk ik🙄
Vind ik leuk
frhoi +1836
donderdag 14 maart 2019 om 10:26
ja ze zijn ook al klaar met kopen denk ik
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:27
Je moet ergens mee beginnen toch? Niks beters te doen dan te haten op Real Madrid?
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 10:31
Haat zit heel diep idd🙂
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:34
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 10:40
Heerlijk man...rot nou maar weer eind op
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:43
Stoere jonge!🤣
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 11:58
Ben jij een meisje?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:59
Ben je vader, denk dat ik een man ben dan! Wat denk jij?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 12:00
Jessey is ook een meisjesnaam.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Joe is een honden naam, ben je een hond nu?
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Is goed, meisje!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:03
Goed zo, hondje x
Vind ik leuk
frhoi +1836
donderdag 14 maart 2019 om 15:54
hahaha :')
Vind ik leuk
munkikiii +464
donderdag 14 maart 2019 om 10:17
Nacho 😂😂😂😂😂😂 die kan er echt geen reet van
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:19
Dit is een goede aankoop voor Real Madrid! geen de Ligt, maar wel een enorm talent. Daarom ook een stukkie goedkoper.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 10:33
Geeft dan extra uit ! Ipv een bankzitter
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:36
Nee dat is ook zo, maar denk dat deze jongen wel in de basis komt van Real. Niet direct, maar wel in de loop der jaren. Maar het blok Varane en Ramos staat vooralsnog prima, een talent voor daarachter is prima.
Vind ik leuk
Eenbanaan +44
donderdag 14 maart 2019 om 13:54
Zo eindelijk iets over het topic
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 10:22
Tja renovatie is begonnen. Is eergisteren wel weer eens gebleken dat 100 miljoen voor Cristiano veel te weinig is. Er worden aardig spelers gekocht denkik om die leegte op te vullen. En natuurlijk vernieuwing in het team is ook nodig!
Vind ik leuk
BT410 +402
donderdag 14 maart 2019 om 13:08
Ronaldo voor 94 gekocht en voor 100 weggedaan. In de tussentijd hebben ze een hoop prijzen gewonnen. Op papier hebben ze heel goede winst maar in werkelijkheid is 100 miljoen veeeeeelste weinig ja.
Vind ik leuk
frhoi +1836
donderdag 14 maart 2019 om 10:26
en dit zal pas het begin zijn denk ik zo..
Benieuwd welke middenvelders en aanvallers er nog bij komen
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1821
donderdag 14 maart 2019 om 10:33
VP heeft nog geen oplossing gevonden voor Psycho Japie en al zijn persoonlijkheden?
Schizofrenie heeft een hele nieuwe betekenis gekregen door die zieke geest van een Japie.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 12:00


















































Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
donderdag 14 maart 2019 om 10:59
Zal nog wel 2 seizoenen duren voordat Militao basis staat, aangezien daar 2 gruwelijk goede verdedigers centraal staan.
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 11:07
wat een bezoekje van ons aller Ajax al niet te weeg kan brengen...
Vind ik leuk
Blac-ca +563
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Madrid krijgt er wel een heel goede bij ,die wordt een rots in de branding bij De Koninklijke ala V.Dijk.
Vind ik leuk
BT410 +402
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Is hij goed?
Vind ik leuk