Lofzang op 'perfecte' Van Dijk: 'Dat is wat hem bijzonder maakt'

Lofzang op 'perfecte' Van Dijk: 'Dat is wat hem bijzonder maakt'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 11:43do 14-03-2019 om 11:43

In Engeland komt men superlatieven tekort om de uitstekende prestatie van Virgil van Dijk in de Champions League te omschrijven. De Oranje-international was woensdagavond belangrijk voor Liverpool in de gewonnen return tegen Bayern München, en niet alleen op verdedigend vlak.

'Virgil van Dijk steekt het hele seizoen al met kop en schouders boven de rest uit', steekt oud-voetballer Martin Keown van wal in zijn column voor The Daily Mail. 'Woensdagavond was hij de personificatie van perfectie. (...) Wat hem bijzonder maakt is dat hij nooit denkt: ik ben hier alleen om te verdedigen. Zelfs op een intense, belangrijke avond als deze is hij altijd op zoek naar een manier waarop hij de wedstrijd kan winnen voor het team. Hij is een voorbeeld voor elke jonge verdediger in de manier waarop hij altijd op zoek is naar de dodelijke pass.'

Van Dijk was van doorslaggevend belang met een assist op Sadio Mane voor rust en een kopgoal in de tweede helft. 'Liverpool heeft de geschorst Van Dijk defensief niet eens gemist in de eerste wedstrijd op Anfield. Maar gisteravond liet hij zien hoe belangrijk hij met zijn creativeit is voor Liverpool'.

Liverpool plaatste zich woensdagavond, net als FC Barcelona, voor de kwartfinale van de Champions League. Vrijdag volgt de loting voor de volgende ronde. 

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 11:44
1ste



Van dijk echt super!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
GGbrammyGG +209
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Hou nog toch een keer op man.
VP doe er wat aan.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:45]
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 12:17
Houd gewoon je bek tegen dat soort gasten dicht, moeilijk is dat he.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:35]
Vind ik leuk
GGbrammyGG +209
donderdag 14 maart 2019 om 12:19
Nou, nou, Mo iets minder mag ook wel. Word er niet gezelliger op.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:35
mootje van de buurt, ga maar weer lekker shisha roken.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:34
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
040-077 +1401
donderdag 14 maart 2019 om 13:09
Super grappig man...
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 14 maart 2019 om 15:24
Lukaku heeft dan ook wel een enorme hoor!
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Heb jij niks beters te doen? Josti.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:46
Nu jij nog...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:44
Wat een held! Zou hem doen. #nohomo
Vind ik leuk
Mazraoui +3190
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Hij is geen homo nee. Moet je verder overigens helemaal zelf weten
Vind ik leuk
fedor2501 +6395
donderdag 14 maart 2019 om 13:44
Nou nou mr Hubbard, er zijn er wel meer in die sekte van je die zgn geen homo zijn he.
Vind ik leuk
SimonSays +7437
donderdag 14 maart 2019 om 14:18
Ik zou zo mijn salaris van hem kunnen ontvangen. Wat een baas!
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 14 maart 2019 om 15:25
Veel mensen die het met hem willen doen haha
Vind ik leuk
Come on Utreg +29822
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Wat een geweldenaar. Liverpool Ajax zou een mooie loting zijn!
Vind ik leuk
Bosmeister +982
donderdag 14 maart 2019 om 12:25
In de finale ja 👍
Vind ik leuk
Itsese +6242
donderdag 14 maart 2019 om 14:17
Mee eens, gaan we een de Ligt vs van Dijk krijgen;)
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Wat speelde hij goed. Een verademing voor het NL'se voetbal!
Vind ik leuk
Castromann +9117
donderdag 14 maart 2019 om 12:04
Wie had dat pak hem beet 4jr geleden verwacht....
Dat we met vDijk en de Ligt een duo in het Nederlands elftal hebben díe tot de beste verdedigers vd wereld behoren.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:07
Ajax durfde in zijn Groningen tijd de gok niet aan helaas.
Vind ik leuk
Castromann +9117
donderdag 14 maart 2019 om 12:18
Met Ajax...psv en Feyenoord ook.....maar achteraf is alles makkelijk.
Anders had psv Messi bij zijn geboorte wel vastgelegd.😉
Vind ik leuk
Elohim +1425
donderdag 14 maart 2019 om 13:55
Hooguit aan een ketting, elke andere manier had niet gelukt aangezien Messi graag aan de bal is en daar is bij psv nauwelijks sprake van.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:27
Was toen al goed maar natuurlijk niet van 't niveau dat hij nu laat zien.
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 12:07
Ik in ieder geval niet maar wat ben ik er blij mee
Vind ik leuk
Martinus69 +5816
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
Ik en vele anderen die hem wel volgden
Daarom ben ook anti Oranje geworden: deze jongen was in zijn laatste seizoen bij Groningen al klassen beter dan Veltman, BMI en de Vrij. Hij werd compleet genegeerd. Die blijkbaar belangrijke eis dat je bij een topclub speelt ongeacht je eigen kwaliteit maakt het dat ik mij niet meer verbonden voel met Oranje.
Hij was toen al zo veel beter dan de rest hier... kansloze kortzichtigheid en voetbalcultuur hier
Vind ik leuk
fedor2501 +6395
donderdag 14 maart 2019 om 13:52
Haha wat een onzin. Feyenoord had ten eerste het geld niet voor hem en op dat moment waren BMI en zeker de Vrij gewoon verder. Hij is pas echt op gaan vallen na zn overgang naar Southampton. Achteraf gaan zeggen hoe goed je het wel niet hebt gezien is makkelijk he.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:11
Komt ie weer met zn enige voorbeeld van een speler uit de niet top3, wat heeft het misbeoordelen van 1 speler te maken met de liefde voor je nationale ploeg. Dit heb je al echt niet zovaak gepost..
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 19:52
Koeman is zelf Groninger dus die kijkt niet zo bekrompen.
Maar ik ergerde me er ook aan dat Veltman, Riedewald en zo een kans kregen en van Dijk niet.
Erger vond ik dat Mathijs onze kansen in Bulgarije mocht verpesten van Blind, maar dat is de schuld van Blind en niet van Mathijs.
Gelukkig is er nu heel weinig talent en nu moet men wel naar jongens kijken die in buitenland leerschool doen er is hier geen keus, dus de volgende van Dijk zal een kans krijgen.

Dat men eerst bij topclubs kijkt is dom en getuigt van weinig inzicht idd.
Vind ik leuk
Cookee +12784
donderdag 14 maart 2019 om 19:44
Straks komt de wereld kijken hoe wij dat doen.
Als ze maar niet vragen hebben jullie ook spitsen, dat zou jammer zijn.
Vind ik leuk
voebtalie +2378
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Daarom moet Liverpool ook de ligt halen. Die twee naast elkaar.. wow!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:19
Dat zeg ik ook. Dan kunnen ze met 2 verdedigers gaan spelen. Komt allemaal wel goed met die twee beesten achterin.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 11:45
Blijft toch echt een held en een hele goede verdediger. Destijds heeft ajax toch echt niet goed gezien en foute keuze gemaakt om voor van der Hoorn te gaan. Dit is een jonge met juiste instelling en goede kwaliteiten een echte verdediger. Topper, ben blij dat hij voor Nederlands elftal voetbalt.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 11:47]
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 11:51
Gewoon verkeerd gegokt, het niveau tussen die 2 toen was niet heel groot.

Misschien juist maar goed, anders had hij zich misschien niet zo ontwikkeld als hij nu gedaan heeft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:26]
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 11:55
Dat zal inderdaad het geval zijn. Maar destijds toch verkeer gezien. Maakt niks uit is gemiste kans
Vind ik leuk
Donnygo +5005
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
Dat is het zeker.
Vind ik leuk
Huud Resp +35
donderdag 14 maart 2019 om 12:15
Inderdaad, misschien was het dan allemaal anders gelopen.
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 12:01
De van Dijk van Groningen mocht nog niet eens in de schaduw van de van Dijk van Liverpool staan. In Groningen was hij slechts een talentvolle cv, nog vaak erg laconiek en te dromerig. Dat heeft hij zelf recent ook in een interview verklaard.

Zijn mentale groeispurt naar volwassenheid begon in Glasgow, in Southampton maakte hij reuzenstappen en in Liverpool is hij tot volle wasdom gekomen als topverdediger.

De hele Europese voetbal(sub)top had dit scenario niet voorzien of kunnen voorspellen. Het is me te eenvoudig om te stellen dat een club als Ajax het niet goed gezien had en een fout heeft gemaakt.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 12:02
Hoe kan het zijn dat Glasgow en Southampton het wel gezien hebben dan?
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 12:57
@DMaLeJoMa

Voor Ajax was het een keuze tussen twee spelers voor één plaats in de selectie: Van der Hoorn of van Dijk. Het werd de eerste.

Celtic was de enige club die de gok voor 3 miljoen euro met Van Dijk aandurfde en dat pakte goed uit. In tegenstelling met de gok die Ajax met van der Hoorn nam.

Dat Southampton van Dijk later bij Celtic voor bijna 16 miljoen weghaalde is een heel ander verhaal. Virgil was als vele stappen verder en voor Ajax al onhaalbaar met de RvC die de hand op de knip hield.
Vind ik leuk
Blac-ca +563
donderdag 14 maart 2019 om 12:10
Elke speler heeft zn minpunten het is aan de trainer ,scouts om die min punten te verbeteren dan pas kan er daarover gesproken worden ,waarom zou dan n Southampton,Celtic er toch iets in hem zien en dan toch nog was het hier in NL niet goed genoeg Bert2012,V Hoorn is (was)gekocht en is gebleken dat hij toch niet voldeed aan de eisen die verwacht werden in de top van de ED toen pas vindt ik dat je over de minpunten van V Hoorn kon oordelen ,Conclusie als je een speler in huis heb kan je pas over die speler kritiek en of zn minpunten zeuren Bert2012.Dijkie wat een Tank,Rots in de Defensie
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 13:14
Het moeilijkste aspect van scouten is juist inschatten van het plafond van een jong talent. Was dat maar zo eenvoudig.

Van Dijk en van der Hoorn waren vergelijkbare talenten van dezelfde leeftijd. Ajax heeft net als zo beetje heel Europa miskeken op de potentie van van Dijk, dat is geen schande, kan gebeuren.

Voor Mike van der Hoorn was er op dat moment veel interesse vanuit Europa (ook PSV was naar verluidt geïnteresseerd), voor Virgel van Dijk was enkel Celtic serieus en concreet in de markt.

Achteraf is het gemakkelijk de koe in de kont kijken. Blijkbaar zat de hele Europese (sub)top er zwaar naast.
Vind ik leuk
Blac-ca +563
donderdag 14 maart 2019 om 14:01
Laat toch wel zien dat het geen makkie is een jonge speler af te schrijven er zit namelijk in elke speler iets,maar goed het is ook big bisnus nu de dag .
Bij deze heb jij toch n punt 👌🏾
Vind ik leuk
Martinus69 +5816
donderdag 14 maart 2019 om 12:23
Ongelofelijke onzin
Heb jij van Dijk bij Groningen wekelijks gevolgd dan?! Hij was toen al klassen beter dan de rest. Een grote schande dat hij is genegeerd toentertijd.
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 12:46
Onzin Martinus69? Lees het recente interview van Virgil van Dijk eerst eens terug voordat je zoiets schreeuwt.

Mijn verhaal is gebasseerd op wat van Dijk zèlf beschreef over zijn ontwikkeling sinds hij bij Groningen speelde.

En ja, ik heb Virgil van Dijk destijds als Virgil-fan bijna wekelijks tijdens zijn Groningenperiode live gevolgd op toen Sport 1. En ja, hij was daar één van de besten en talentvolste van het elftal.

Maar dat was Mike van der Hoorn net zo bij FC Utrecht. De keuze tussen die twee was een close finish, ik persoonlijk had mijn voorkeur voor van Virgil, maar leven met de de keuze voor Van der Hoorn.

Prima dat jij het een grote schande vond en er geneerd van maakt, maar soms liggen keuzes iets genuaceerder.

(edit: typo)

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:41]
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Is ook een momentopname en niet eenvoudig natuurlijk. Maar belangrijker is wat zou je volgende keer anders doen als je twijfelt bij dergelijke spelers en keuzes. Is nu natuurlijk de koe in de kont kijken zo achteraf. Maar jah we mogen ig blij zijn dat we in nl elftal zulke toppers hebben.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Nou ik kan me voetbal inside herineren en dat van de gijp zei toen van de hoorn werd gekocht dat ze gek waren. Hij zei toen al dat deze jongen 10 keer beter was. Maar de gehele top 3 lag te slapen. Kan een keer gebeuren
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 13:19
@Genuaceerd

Van der Gijp zei. Ja zo hadden er wel meer een uitgesproken mening. Van der Gijp zei in die periode ook over de Luis Suarez van Ajax, dat hij jet nooit xou redden bij Liverpool, laat staan bij een Europese topclub als Barca.

Bondscoach Van Gaal bijvoorbeeld selecteerde Van de Hoorn i.p.v. van Dijk destijds. Zoals gezegd zag ik het ook zitten in van Dijk, maar had nooit voorzien, dat zijn plafond zo hoog zou liggen.
Vind ik leuk
Honshu +6
donderdag 14 maart 2019 om 13:46
Herinner je je dan de return van de playoff wedstrijd die Groningen met 5-1 won nadat ze de 1ste wedstrijd hadden verloren met 5-1. Speelde 1ste helft achterin en 2e helft ging hij als spits spelen. Scoorde 2 goals. Alleen al op basis van die wedstrijd had een topclub in Nederland hem moeten kopen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:46]
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 13:58
Nee, die specifieke wedstrijden zijn me helaas ontgaan. Maar een centrale verdediger kopen op basis van een rol als potentiële pinchhitter voor de spits lijkt me ook niet echt de bedoeling. Dat is niet meer dan een leuk extra kwaliteit.

Overigens werd Mike van der Hoorn bij Ajax ook wel eens als pinchhitter ingezet als de nood hoog was. Zo herinner ik mij wel de wedstrijd in Rotterdam tegen Excelsior, waar de wedstrijd op 0-0 leek te eindigen en invaller Mike zo’n vijf minuten voor tijd de belangrijk 0-1 maakte. Alle ballen op Mikey werd daarna een gevleugelde kreet.
Vind ik leuk
Honshu +6
donderdag 14 maart 2019 om 14:03
Dan heb je hem dus toch niet zo goed gevolgd. Hij stak die wedstrijd er met kop en schouders bovenuit. Scoorde uit een vrije trap en een corner. Het leek wel of hij alles kon die wedstrijd. Speelde niet alleen als pinchitter.
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 14:26
Kom op zeg Honshu, omdat ik mij één specifieke wedstrijd van Groningen niet herinner, heb ik Virgil van Dijk volgens jou toch niet zo goed gevolgd? Man man, wat een conclusie op een beperkt selectief argument....

Nee, mijn interesse in wedstrijden om de play-off voor Europees voetbal is niet bijster groot geweest de afgelopen decennia. Die ronden sloeg/sla ik geregeld over. Mag dat?

Ik heb de datum van de bewuste wedstrijd even gegoogled. Het gat om een wedstrijd uit 2011 (!) tussen Den Haag en Groningen. Vind je het vreemd dat ik een potje van 8 jaar geleden, dat ik waarschijnlijk overgeslagen heb niet in mijn geheugen heb zitten?

Overigens schreef je zelf niet eens wie destijds de tegenstander was, je komt niet verder dan ‘die wedstrijd’. Schijnbaar is die wedstrijd voor jou zelf ook nog slechts een fragment in je geheugen. Geef niks hoor; 2011 is ook al een tijd terug.

(edit: typos)
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:53]
Vind ik leuk
Honshu +6
donderdag 14 maart 2019 om 14:37
"Nee, die specifieke wedstrijden zijn me helaas ontgaan" dat zijn dus meerdere wedstrijden terwijl je zegt dat je zo een grote fan van hem bent.

Ik liet bewust achterwege welke tegenstander het was omdat ik wou zien of je je die wedstrijd herinnerde. Zeker omdat dat de beste wedstrijd van Van Dijk was in het shirt van Groningen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 14:38]
Vind ik leuk
Bert2012 +139
donderdag 14 maart 2019 om 15:01
Wat een zwakke en tamelijk lachwekkende uitvlucht om te beweren, dat je het bewust wegliet om mij uit te proberen of ik mij de wedstrijd zou herinneren🥴 Geloof je het zelf?

Kom er gewoon vooruit, dat je de tegenstander even ontschoten was zeg. Is helemaal geen schande na 8 seizoenen hoor. Soms bestaan mooie herinneringen slechts uit flarden en fragmenten en vergeet men zaken eromheen. Dat is menselijk.

Wat wil je verder nu eigenlijk zo graag bewijzen in deze discussie?

Dat jij een scherper geheugen dan ik hebt? Of dat de Nederlandse top hem alleen al als pinchhitter had moeten nemen? Of wil je me persé probeert te betrappen op een niet bestaand leugentje?

Dat ik met ‘die specifieke wedstrijden’ (lees begrijpend: play-off wedstrijden in het algemeen; specifiek deze twee wedstrijden tegen Den Haag ) meerdere wedstrijden van Groningen zou moeten bedoeld hebben? En dus nooit al een (grote?) Virgil-fan kan zijn geweest in die periode in jouw beleving?

Wat is je punt nou precies? Dan discussiëren we daar op inhoudelijk even op door...

[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:27]
Vind ik leuk
Mario 1 +2384
donderdag 14 maart 2019 om 11:47
Straalt kracht uit en onoverwinnelijkheid .
Zo moet voetbal gespeeld worden.👍👍
Vind ik leuk
HardSchot +106
donderdag 14 maart 2019 om 15:25
Precies, wat een man!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:54
wat mogen we ongelofelijk trots zijn op onze aanvoerder. Hij is overduidelijk de beste verdediger van de wereld en mischien wel top 5 spelers in de wereld 🇳🇱©️
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 11:54
Wat een verdedigers hebben wij toch in NL. Nu de beste verdediger in de wereld, misschien ook wel de op 1 na beste met de Ligt en maar zeggen dat NL'ers niet kunnen verdedigen. Straks komt Hoever er ook nog aan.
Vind ik leuk
Mario 1 +2384
donderdag 14 maart 2019 om 15:32
Laatste man , hebben wij de perfectie in huis.
Maar op de backpositie 😟😟😟
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:39
Hoever kan wel op de back, maar dat duurt nog even denk ik. Nu inderdaad weinig op de back voor NL, net als in de spits en op goal.
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
donderdag 14 maart 2019 om 11:55
Als je dan zo die wedstrijd zit te kijken en Virgil zo geweldig ziet spelen krijg ik gewoon medelijden met die Matip, wat een drama verdediger is dat zeg.
Vind ik leuk
Huud Resp +35
donderdag 14 maart 2019 om 12:20
En Fabinho dan?
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
donderdag 14 maart 2019 om 12:36
Fabinho is geen verdediger.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:43
Ken je wel zeggen ja.
Vind ik leuk
Henkings +922
donderdag 14 maart 2019 om 12:00
Van Dijk speelt al een paar weken "bijna" foutloos. Absoluut de beste CV op dit moment
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:03
Wie had dit gedacht he toen hij nog bij Groningen speelde.. Je zou maar de keuze hebben gehad tussen vd Hooren en van Dijk ;)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:04
Goeie voetballer, dwz verdediger en kopper... een echte leider. Ook een 'normale' gast, geen rare fratsen of domme interviews. Hier gaan we nog veel plezier aan beleven in het NL elftal (ook). Overigens zou ik het wel heel tof vinden als de Ligt zn teamgenoot wordt...
Vind ik leuk
Huud Resp +35
donderdag 14 maart 2019 om 12:22
Ja, die twee samen is geweldig. Vooral voor NL elftal...Dan staat de verdediging en een goed middenveld...helaas hebben we nog geen échte spits.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:34
Nee inderdaad.... die spits ontbreekt echt nog... dat is wel een dingetje. Memphis als valse spits kan, maar die is erg wispelturig die gast qua prestaties... helaas
Vind ik leuk
Mario 1 +2384
donderdag 14 maart 2019 om 17:04
We maken van Tadic een Nederlander.😉😉
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:34
Het niveau van sommige mensen hier is echt verschrikkelijk de laatste tijd. ...

Van Dijk wat een top speler👌
Samen met de Ligt een geweldige centrale duo voor de aankomende jaren 💪💪
Vind ik leuk
Dorzon +4821
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
heerlijk voor het nederlands elftal dat we 2 toppers centraal achterin hebben
Vind ik leuk
kees ee +943
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
bijzonder ?, . . z'n salaris ??
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Perfectie wil ook zeggen dat je niet te traag bent als er een aanvaller tegen je aan staat die vanuit de draai een actie maakt, en die actie tegenhoudt. Daar zie ik van Dijk nog niet goed op reageren.
Vind ik leuk
Leodinho +728
donderdag 14 maart 2019 om 14:23
Ben het wel echt zat met al die superlatieven over Van Dijk. Absoluut een monster van een verdediger maar nog alle uitwedstrijden verloren in de eerste ronden. 5 goals tegen PSG gehad in 2 wedstrijden. Tegen city ook gewoon verloren in PL. Lewandowski tel ik niet tot de crème de la crème. Choket namelijk altijd als het er echt op aankomt in Europa.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:01
Straks de ligt en van dijk in samen in het centrum bij oranje! Wat een feest.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:39
Van Dijk gaat er voor zorgen dat Nederland Europees Kampioen wordt in 2020!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws