'Ik denk dat elke ploeg die nu Ajax loot, denkt: yes! We hebben een kans!'

'Ik denk dat elke ploeg die nu Ajax loot, denkt: yes! We hebben een kans!'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 12:30do 14-03-2019 om 12:30

FOX Sports-commentator Leo Driessen denkt dat alle resterende ploegen in de kwartfinale van de Champions League hopen op Ajax als tegenstander. Dat zei hij woensdagavond bij talkshow Voetbalpraat. 

"Ik denk dat elke ploeg die nu Ajax loot, bij zichzelf denkt: yes! Daar hebben we kans tegen!", aldus Driessen. "Onderschatting? Nee, dat is wat anders. Als je bij de laatste acht zit, is er geen onderschatting. Maar met de ene ploeg ben je gewoon minder blij dan met een andere ploeg."

De eveneens aangeschoven Hans Kraay was woensdag aanwezig bij Ajax-PEC Zwolle (2-1). "We hebben het nu over ploegen die wel of niet bang voor Ajax zijn... Nou, nuu is wel duidelijk geworden dat als Hakim Ziyech en Frenkie de Jong niet meedoen, dat Ajax dan een heel normaal middenveld heeft. Ze werden gewoon 35 minuten opgejaagd door PEC!" Vanwege blessures stonden Ziyech en De Jong woensdagavond niet in de basis bij Ajax. 

De loting voor de kwartfinale én de halve finale van de Champions League vindt vrijdagmiddag plaats op het Zwitserse kantoor van de UEFA.

Lees ook: de mogelijke tegenstanders van Ajax in de kwartfinale van de Champions League

Lees meer over:Champions LeagueAjax

Poll

Wie zou jij graag als tegenstander van Ajax willen zien?

(17972 stemmen)

Plaats een reactie

vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 12:36
Ze komen maar!!!!!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 12:38
Kijk aan, geen troller bovenaan wat een genot :).
Vind ik leuk
Joe Benchama +1643
donderdag 14 maart 2019 om 12:42











































































Jaaaaaaaa
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 13:08
Alle spitsen zien kans hun doelsaldo eens flink op te voeren. Manchester City denkt al aan de dubbele cijfers. Logisch ook met Blind en die kleuter ernaast in de verdediging.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 13:15
De ligt een kleuter? Ik was aan het twijfelen of je een chromosoom te weinig had maar daar hoef ik niet meer over te twijfelen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:20
Eerder een chromosoom teveel, maar je hebt helemaal gelijk. Holadiejee strikes again
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 13:26
Thanks voor het verbeteren haha!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:27]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:31
Te weinig kan ook hoor, maar dan heb je een ander syndroom. Waarschijnlijk niet het syndroom waar jij op doelde.
Vind ik leuk
Emnu +7135
donderdag 14 maart 2019 om 16:48
Een aardappel heeft 47 chromosomen maar dat is n ander verhaal.
Vind ik leuk
Guusman +1277
donderdag 14 maart 2019 om 18:37
Met deze vergelijking doe je een bepaalde groep mensen geen eer aan.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 19:01
Ik word ook verbeterd ;).
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:24
Triest figuur
Vind ik leuk
peewee +208
donderdag 14 maart 2019 om 13:24
doet het succes van Ajax je een beetje pijn kerel???? och och toch …. ga maar gauw naar je eigen cluppie in de CL kijken ….
Vind ik leuk
Bep Slatter +11799
donderdag 14 maart 2019 om 13:42
Het is een hele fijne eigenschap dat je kan genieten van de reis naar.... in plaats van alleen het doel. Geniet ervan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:33
Ik kan soms heerlijk genieten van de samenvattingen van het WK in Zuid-Afrika. De reis op zich was geweldig. Alleen sla ik de laatste wedstrijd altijd over, heb die nog nooit terug gezien.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11799
donderdag 14 maart 2019 om 15:44
Kijk jij maakt het gelijk begrijpelijk en.slaat de spijker op de kop. Hulde!
Vind ik leuk
Jan ref +1654
donderdag 14 maart 2019 om 17:13
Klopt helemaal ik was ook bij de finale met Mandela en Shakira en die scheids uit Engeland pfffff en het was koud s'avonds maar geweldig om meegemaakt te hebben dus genieten
Vind ik leuk
Guust +6400
donderdag 14 maart 2019 om 15:53
Helemaal niet genieten is ook iets, en dat doen er nog meer, ja met een scheef oog stiekem toch naar de enige Nederlandse club kijken die het bovenverwachting doet, en ja weer Ajax. Misschien moeten de haters dat eens inzien i.p.v. alleen maar zeiken, maar dat is ook lastig als de eigen clubjes helemaal niets voorstellen.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11799
donderdag 14 maart 2019 om 15:59
Maak.je.geen zorgen Guust ik moet eerlijk bekennen dat ik tijdens Real Madrid-Ajax bij de goal van Schöne ineens zat te juichen. Heel kort weliswaar maar het gebeurde spontaan.
Vind ik leuk
Guust +6400
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Hahaha betrapt, en nog wel door jezelf. Vroegen ze thuis niet wat er met je was. 😀
Vind ik leuk
Bep Slatter +11799
vrijdag 15 maart 2019 om 23:12
Ja mevrouw Slatter zat even raar te kijken, wat doe jij nou?
Maarja eerlijk is eerlijk het was een mooie pot.
Vind ik leuk
Guust +6400
zaterdag 16 maart 2019 om 21:22
Dat was het zeker, gelukkig kan ik ook van andere Nederlandse teams genieten als het Europees is. Zo moet dat ook.
Maar niet te erg worden he, anders krijg je een Ajax pyjama.
Vind ik leuk
Bep Slatter +11799
zaterdag 16 maart 2019 om 21:35
Ja precies zo is het. Geen zorgen buiten dit oude topic, dat toch niemand meer leest, ontken ik alles ;).
Vind ik leuk
Nar +1118
donderdag 14 maart 2019 om 13:45
Doekje al nodig???
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
Haha daarom staan ze in de kwartfinale zeker. En die kleuter is toevallig wel het grootste verdedigende talent op aarde.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
donderdag 14 maart 2019 om 15:55
Niet op in gaan man. Daar doen dat soort figuren het voor. Hij weet dondersgoed hoe goed de Ligt is
Vind ik leuk
Iggy +4545
donderdag 14 maart 2019 om 14:58
Aldus een kleuter pur sang.
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 15:26
Wat een trieste en uitlokkende comment. Vind ik jammer is niet nodig.
Vind ik leuk
alffie +1986
donderdag 14 maart 2019 om 15:41
Hahaha haha holladiedee je maakt mijn dag.

Hahaha je kan beter, kom op knul. Gooi het er maar uit.

Hahaha pfff sukeltje
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:04
Haha clownsduo Schwaab en Viergever gezien? Met Dombofries en Angelina sidekick ernaast
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 19:52
Zeker heb ik ze gezien. Ze hebben samen slechts 16 doelpunten tegen gekregen. 5 minder dan die 4 'wereldtoppers' die Ajax heeft rondlopen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:10
Wat een geweldige Calimero ben je toch. Zo geobsedeerd door ons aller Ajax. Ajax is en blijft in alles de allergrootste club van Nederland daarna Feyenoord. PSV de eeuwige derde club
Vind ik leuk
Holadiejee +2844
donderdag 14 maart 2019 om 20:15
Komt het vogeltje weer. Iets anders kunnen jullie niet roepen. Wij zijn de grootste en worden weer kampioen. Dat wordt 5 jaar niks en jaar 6 komt ook in beeld, want iedereen wil zo snel mogelijk weg bij Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 21:00
Haha wij pakken onze 5e titel in slechts 9 seizoenen. Let maar op Van Bommel pakt de komende jaren geen enkele prijs. Boeren hebben echt last van illusies. Slechts drie titels in 10 seizoenen. Faillissement gehad en de gemeente heeft jullie gered. Ken je plek want heel PSV gaat het zinkend schip verlaten. Lozano, Bergwijn, Malen, Etc
Vind ik leuk
M477Y +1406
donderdag 14 maart 2019 om 14:00
@Joe valt wel op dat opeens veel bezoekers de spatiebalk hebben ontdekt. Weet je waar je de spatiebalk ook goed kan gebruiken, in het programma word van office. Oefen daar dan even als je het nog lastig vind de spatiebalk te bedienen i.p.v. hier. Zo hebben wij geen last van je! Maar kun jij wel in alle rust die spaties oefenen! succes!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:34
Was hij de spatiebalk aan het oefenen dan? Leek meer dat hij met zijn voorhoofd op zijn toetsenbord was gevallen.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 12:43
Geen trol nee maar wel strijdlustig na bovenstaande hahaha
Vind ik leuk
JoeyC +4133
donderdag 14 maart 2019 om 13:14
Haha, heerlijk die sarcasme
Vind ik leuk
Iggy +4545
donderdag 14 maart 2019 om 14:59
Die?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:34
Wie bedoel je?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:06
Inderdaad, geen Rotterdamse Ajaxcied bovenaan. Heerlijk!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 16:08
Total geen problemen met hem.. denk eerder even aan Apollo japie etc. Die jij bedoeld provoceert dat vind ik toch wat anders dan alleen maar getroll waarbij je gewoon niks aan een mening meer kan plaatsen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:08]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:08
Klopt, dat vind ik ook geen fijn persoon op VP.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 16:12
We hebben het er helaas mee te doen. Negeren is altijd het beste maar het is gewoon vervelend. Rivaliteit is normaal dat hoort erbij maar getroll is gewoon vervelend. Zeker als je gewoon lekker een mening met iemand wilt delen of over wilt praten. Getroll hoor ik wel van mijn vrouw als ik thuis kom.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Hahahaha, echt? Geen fijn huwelijk? (als je er tenminste iets over wilt zeggen)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 16:17
Tuurlijk wel anders zou ik het nooit gedaan hebben. Maarja af en toe houd ze er wel van te trollen dat kan ik van haar goed hebben. Hier op VP vind ik dat toch wat minder. Maar bedankt voor je zorgen :P.
Vind ik leuk
mba4u2c +3586
donderdag 14 maart 2019 om 12:51
Tja, haal je twee van de beste spelers weg van elk team, dan is het daar natuurlijk ook een stuk minder...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:20
Inderdaad. Je hebt nu eenmaal een paar sterkhouders in elk team en die hebben een bepalende invloed, ongeacht hoe goed de rest eromheen is
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:06
Leo wil wel erg graag op Valentijn lijken. Zeiken om het willen zeiken.

On topic: Laat de tegenstander vooral zo denken, des te harder gaan ze op hun bek.

Tottenham eerst, daarna City, blijft Barça over als eindbaas.

Madrid here we come 👍
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:09]
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 13:09
Juist laat ze vooral denken dat ze superieur zijn en dat wij dan weer de juiste vorm te pakken hebben
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:11
Dit Ajax hoeft voor niemand niets onder te doen. Heb liever geen Ronaldo. Daar hebben wij geen goede herinneringen aan.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 13:15
Ronaldo is net als Messi van een buitencategorie maar ook dat zijn gewoon mensen die wel is een slechte dag hebben hoop ik :-D
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:54
Aan de kant van Messi hebben we Nico lopen mochten er Barça loten. Die kan Messi wel in bedwang houden. Ronaldo is toch wel andere koek als hij vanaf links spelen. Dan staat Veltman de eerste wedstrijd tegenover hem. Ik ga dan denk ik niet kijken 😣
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 13:24
Als het een kind niet lukt om positieve aandacht te krijgen, gaat hij 9 van de 10 keer dan maar voor de negatieve aandacht...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:11
Ik denk dat niemand blij met Ajax is hoor, tenzij Klaas Jan Huntelaar speelt dan wordt het een walk over voor alle 7 tegenstanders.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:56
Want huntelaar speelt in de verdediging?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:39
Denk dat hij bedoeld dat de andere ploeg dan maar met alleen maar een links en rechtsback achterin zal spelen en 4 spitsen.

Anders snap ik zijn opmerking ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:14
Precies dat Ster, iedereen mag komen! En ze zullen het zwaar krijgen ongeacht wie er komt. Wij zijn in ieder geval voor niemand bang!
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 13:17
💪💪👃👃
Vind ik leuk
WGW +347
donderdag 14 maart 2019 om 13:25
Ik snap goed dat jullie vertrouwen hebben. Ik denk dat Ajax ook een goede kans maakt tegen veel ploegen. Hopelijk voor jullie ontloop je Juve, City en Barca dan heb je echt een grote kans. Good luck!!
Vind ik leuk
Itsese +6242
donderdag 14 maart 2019 om 14:13
Wel jammer, was Ajax zo goed, en zie je al de wedstrijden daarna... zijn ze gewoon 30x beter.. Balen.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 14:20
Hopen op de vorm van de dag weer
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:26
Je moet afwachten wie je loot maar je weet ook dat de kans bestaat dat je tegen een van beide clubs moet daarbij heb ook nog kans op 3 andere Engelse clubs.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:53
Denk dat Leo Driessen een de oogarts moet bezoeken want met zo'n uitspraak is het onmogelijk dat hij Ajax-Bayern en Ajax-Real heeft gezien. Ploegen denken eerder liever niet omdat de uitkomst geen voorspelbaar is en natuurlijk hebben die Ajax ook zien spelen tegen Bayern en Real.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 17:42
Messi is op zijn hoede zegt die
Hij heeft genoeg gezien
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:03
Alle clubs die nu de kwartfinale hebben bereikt hebben ook Ajax zien spelen en denken daarbij vast niet die rollen we zo even op, integendeel zelfs die denken ook dat Ajax is een zeer gevaarlijke klant waar zeker rekening mee gehouden word.
Vind ik leuk
vierde-ster +4912
donderdag 14 maart 2019 om 20:12
Dat weet ik wel zeker ook v. DIjk heeft daar zijn mening over en dat betekent dat Ajax zichzelf weer op de kaart heeft gezet
Vind ik leuk
Ruud1987 +6008
donderdag 14 maart 2019 om 12:37
Juventus, we hebben nog zaakjes te regelen :D

Finale tegen Manchester united
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 12:38
Ik heb juventus vd week zien spelen Poeh dat is een sterk team hoor. Maar dat zijn ze bijna allemaal nu.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6008
donderdag 14 maart 2019 om 12:42
Ja alle ploegen zijn nu sterk, maar voor ons was dat al vanaf het begin zo.

Dat we de voorrondes door zijn gekomen was ook al jaren niet gelukt, vorig jaar was ook een verloren jaar.

We konden niemand onderschatten of overschatten, ik kies nu gewoon voor de mooiste potjes hahaha.

Als we de CL gaan winnen dan hoop ik gewoon dat we de sterkste tegenkomen en verslaan, dus volgende ronde Barcelona :D
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
Je kan natuurlijk ook net de makkelijkste loten elke keer en dan in de finale een absolute topdag hebben
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:32
Zoveel makkelijks is er niet
Vind ik leuk
Mazraoui +3189
donderdag 14 maart 2019 om 13:33
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:15]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:07
Wat is makkelijk, deze kwartfinales zijn de zwaarste sinds jaren als je het mij vraagt.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Precies helemaal mee eens. Wil je dit winnen maakt het geen reet uit wie je tegenkomt en indd gelijk met de sterkste beginnen. Ik zou graag Barcelona in de finale tegenkomen in Madrid. Laten we eerst de kwartfinales maar in gaan en dan verder kijken ik had dit stiekem niet eens gedacht.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
donderdag 14 maart 2019 om 16:05
Niet dat ik die illusie heb maar ik zou t liefst Utd in de finale tegen komen. Appeltje te schillen
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:09]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 16:06
Die wil ik juist als eerste tegen komen om ons gram terug te halen!
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
donderdag 14 maart 2019 om 16:10
Tja. Als we ze morgen loten ben ik er ook niet rouwig om maar mocht Ajax de finale halen zou ik het perfect vinden om Manchester terug te pakken voor de verloren EL finale 😉
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 16:15
Jaa zeker, ik snap je gevoel echt heel goed dat zou fantastisch zijn! Al deel ik mijn mening liever dat we ons gram al snel pakken bij United en dan door gaan drukken op de rest. Ik blijf dromen van die cup met grote oren en ik acht ze totaal niet kansloos om het ook te winnen dit jaar. We gaan het zien er zitten ook veel sterkere teams tussen dus alles moet iedere keer de goede avond zijn.
Vind ik leuk
Neuzekneus +2588
donderdag 14 maart 2019 om 16:30
Dan snappen we elkaar! Ook als we nu Utd treffen dan kunnen we daar net zo goed onze wraak nemen. Ik hoop het ook zo erg. Ik kan me het volksfeest in A’dam in ‘95 nog heel goed herinneren. Ik was 15 jaar. Wat een indruk heeft dat op mij gemaakt toen zeg. Zou toch geweldig zijn. Na Real heb ik al op mijn werk gezegd als we de CL winnen ben ik er een week niet. Ze lachten me uit. “Dat gaat toch niet gebeuren!”
Mooi zei ik, dan heb je dus niks te verliezen. Zegt mijn werkgever, als ze de CL winnen ben jij een week afwezig maar dan ga ik mee 😂😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 17:05
Haha schitterend zeg! We blijven dromen.🙏
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:32
Juve lijkt me klote idd! Beter dat een ander die al elimineert
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:42
Hoezo al deze Juve hype? Ik vond ze helemaal niet zo sterk. Ronaldo die was goed, maar de rest was gewoon prima. Prima als in de trend van, Barcelona had ze helemaal weg gespeeld.

Onder hoge druk heeft Juventus het erg lastig (eerste wedstrijd) en ja als Atletico gewoon 0 intensies heeft om te winnen en vanaf minuut 2 aan het tijdrekken is. Dan vraag om je om te verliezen. Atletico had een kwartiertje hoge druk en Juventus wist niet meer hoe ze moesten voetballen. De backs van Juve speelden de bal alsof ze in de ballenbak voetbalden, zo slecht.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:36
Finale City-Juventus, hoop het niet, verwacht het wel !
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 15:51
Zoals het er nu uit ziet wel die 2 vind ik wel echt het sterkste, maar goed wat we nu bereikt hebben is al fantastisch alles is mooi meegenomen. 1 ding is zeker we mogen in ieder geval nog 2x genieten van Ajax in de CL.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:07
Mooi "gesproken" , helemaal waar !
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:06
Ook City is niet mals hoor, Juve en City moeten nog even wachten het liefst United of de Spurs. Iedereen roept wel Porto maar dat is een vervelende ploeg dat puur op de counter speelt en verdedigend speelt.

Slechte ploeg heb je niet meer in de kwartfinale, als je het mij vraagt zijn de kwartfinale wedstrijden zwaarder doordat er betere clubs staan dan eerdere kwartfinales.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 23:23]
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +2731
donderdag 14 maart 2019 om 20:26
Laat die ploegen het maar met elkaar uit vechten. Indd United zeg ik al die tijd al, Tottenham is ook nog wel gunstig voor het spel. Ben benieuwd wat er uit de koker komt en vooral geen Porto nee!
Vind ik leuk
Wilex +2733
donderdag 14 maart 2019 om 13:03
Juventus is de laatste die je wilt treffen.
Dan maar liever eervol eruit in Camp Nou of op Anfield-Road.
Mooie tripjes voor de supporters in plaats van naar die grauwe Italiaanse industriestad met een half vol vliegtuig undercover Hagenezen, de laatste keer dat Ajax daar speelde stond het hele stadion met groen gele vlaggen te zwaaien.
En dan krijg je ook nog die Ronaldo cadeau die er uiteindelijk toch 2 of 3 gaat maken.


Vind ik leuk
Mazraoui +3189
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Ja dat dacht Real ook en die werden naakt buiten de deur wakker
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 12:56]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Een mindere wedstrijd en Ajax is gelijk middelmatig, wat een analisten zeg.

Real en Bayern waren ook blij met Ajax als tegenstander.. we zullen zien.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Echt die analisten zijn echt drama man. Waan vd de dag.
Vind ik leuk
just relax +390
donderdag 14 maart 2019 om 12:55
Een goede wedstrijd en Ajax wint meteen de CL volgens velen hier op het forum.
Waanzin ten top natuurlijk, zowel dat Ajax middelmatig is na een slechte wedstrijd en wereldtop is na een goede wedstrijd.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:52
Ja precies, laten we t maar in t midden houden. Gister toch ook wel een paar ploegjes gezien die aardig kunnen ballen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:10
Zonder afbreuk te willen doen aan de geweldige prestaties van dit team troffen we Bayern en Real precies op het goede moment ! Nu zitten er geen teams meer tussen de nationaal in een echte dip zitten 😎
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:19
Zeker eens! Maar de manier waarop Ajax voetbalde geeft iig hoop voor de volgende ronde. Ajax is tegen niemand 100% kansloos.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:39
Heerlijk toch, zo dachten Bayern Munchen en Real Madrid er ook over. We zullen wel zien, we hebben niks te verliezen.
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
Leo Driessen kan het beter bij commentaar geven houden 🤣
Vind ik leuk
AZVork +2218
donderdag 14 maart 2019 om 12:44
Hij heeft gewoon gelijk natuurlijk.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:03
Hij trapt een open deur in. Je hebt altijd kans...
Vind ik leuk
Eimersweide +9298
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Nou nee hoor, dat kan hij ook niet.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
Prima toch?, al een soort van underdog de wedstrijd ingaan. Dat was tegen Real ook zo. Nu heb ik niet de illusie dat er weer zo'n stunt inzit, maar het blijft voetbal natuurlijk... 11 tegen 11, de bal is rond, het kan verkeren..... blabla
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +3480
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
The Spurs moet je loten om het meeste kans te maken.

Loot je Barca, san ga je het zwaar krijgen met Frenkie en de Ligt. Laatstegenoemde zn hoofd word al op hol gebracht
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:04
Dat zijn juist redenen om extensie best te doen...
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:41
Barca is sowieso killing
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:40
Ajax ligt er toch na deze ronde uit jongens !!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Je gaat uiteindelijk een keer gelijk krijgen... Vorige ronde was dat ook al wat iedereen schreeuwde: Het toernooi begint pas bij de kwartfinale 😂
Vind ik leuk
Molletje +2677
donderdag 14 maart 2019 om 13:13
1 ding weet ik 100% zeker...

2 juni speelt Ajax hoe dan ook geen Champions League meer dit seizoen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:25
Dat zei jij bij de vorige ronde ook, dus je bent als een papegaai met alzheimer :)
Vind ik leuk
ArieBombarie +43221
donderdag 14 maart 2019 om 12:41
Barca, Liverpool, City en Juve steken er denk ik enorm bovenuit.
Spurs en United zijn normaal een fors tikke te goed voor ons.
Porto zou ik normaal als gelijkwaardig betitelen.

Geen enkele tegenstand zal makkelijk zijn. Maar Porto is gewoon de minst goeie club van dit rijtje.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6008
donderdag 14 maart 2019 om 12:44
Ik denk dat we tegen porto de minste kans maken, die verdedigen gegroepeerd en breken uit met flitsend snelle counters.

Niet een wedstrijd waarin je lekker kan voetballen.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:42
Porto is ook moeilijk kwa speelstijl
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:00
Real is normaal ook teveel.
Vind ik leuk
JoeyC +4133
donderdag 14 maart 2019 om 12:41
Ajax is op papier inderdaad de zwakste die is overgebleven.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:47
Haha blinde. Dat is Porto natuurlijk.
Vind ik leuk
JoeyC +4133
donderdag 14 maart 2019 om 12:57
Goed beargumenteerd. Porto staat 9e op de ranglijst. Hopelijk loten ze tegen Ajax.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:08
Zo’n lijst is over meerdere jaren berekend, Porto is stuk minder geworden afgelopen jaren. Kwalitatief is Ajax zeker sterker, Porto heeft geen spelers die zo goed zijn als Ziyech, De Jong en De Ligt. Hoogstens Militao.

Maar zeker hoop ik ook dat we Porto loten, dan hebben we een erg grote kans om de halve finale te halen. Ik hoop met je mee!
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:52
Ik denk juist Spurs
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:53
Ik heb het liefste Man Utd. Die hebben echt gemazzeld om door te komen en vind het nu niet het onoverwinnelijke team.
Vind ik leuk
karnisse +530
donderdag 14 maart 2019 om 13:02
En toch gaan we ervoor 💪
Vind ik leuk
JoeyC +4133
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Groot gelijk. Zo hoort het ook.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:44
Laat ze Ajax maar onderschatten, des te groter de kans op nog een ronde verder.
Vind ik leuk
Muscles +1770
donderdag 14 maart 2019 om 12:44
Wat een negatieve zoutzak. Er zit een echte kronkel in zijn hoofd. Weinig ploegen willen Ajax want er zijn maar acht ploegen en er vindt tevens een koppeling plaats voor de halve finale. Driessen, trek je dwangbuis maar weer aan...
Vind ik leuk
Come on Utreg +29820
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Op papier is dat een logische gedachte.
Vind ik leuk
DEWEE +2768
donderdag 14 maart 2019 om 12:45
Liverpool, City of Barca eerst de beste teams maar terug naar huis sturen.
Vind ik leuk
soccer02 +710
donderdag 14 maart 2019 om 12:48
Wie misten ze dan tegen heracles en feyenoord? Zo makkelijk altijd. Als er spelers niet mee spelen. Door te zeggen dat het daardoor komt. Dit soort wedstrijden zitten er gewoon bij. Het enige wat telt is winnen. Zelfs barca speelt dit soort wedstrijden. Je kunt niet elke wedstrijd top spelen. Je hebt met mensen te maken, niet met robots.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
Als je naar alle ploegen kijkt is dat gewoon logisch dat degene die ajax loot dat denkt.

Dat is alleen maar in het voordeel van ajax, laat hun maar onderschatten.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 14:15
Denk ook dat ze het eng vinden, hoe goed Ajax wel of niet is, is enorm moeilijk in te schatten en ze moeten winnen op basis van hun stand. Als je Barca of City loot kun je er met opgeheven hoofd uit. Tegen Ajax eruit dan zijn de rapen gaar
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:27
Vriendelijk verzoek niet meer op mij te reageren.
Vind ik leuk
Dorzon +4821
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
ik denk eerder dat het andersom is
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:52
Driessen weer, nog nooit wat positiefs gehoord van die malloot, heeft die ook zelf gevoetbalt ?
Vind ik leuk
Hotboy99 +631
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
Tottenham in de kwartfinale, Liverpool in de halve finale en United afwerken in de finale. Dat zou toch wat zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:54
pppf daar is die droeftoeter weer
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Ik hoop zo op Amsterdam, na die masterclass gisteren tegen zwolle gok ik dan op een voorzichtige 3-0 voor Juve
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 14:19
Slechte wedstrijden gebeurd elke ploeg zelfs Juve! Maar wat kun je goed Nederlands of ben je suc6 supporter voor een grote club uit een ander land?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 14:34
Wij zijn de angstgegner van Ajax en winnen altijd met gemak
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Alles behalve Porto, city of barca
Vind ik leuk
B H +320
donderdag 14 maart 2019 om 12:56
Een kansje tegen Porto hebben ze wel!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:09
De beste kans tegen Porto ja, Porto is de underdog.
Vind ik leuk
B H +320
donderdag 14 maart 2019 om 15:14
Klopt,net als Ajax, vandaar
Vind ik leuk
MojoRisin +15208
donderdag 14 maart 2019 om 12:57
Ja tuurlijk, ze zijn blij als ze tegen de club moeten die Real 2x heeft weggespeeld.. Wat een BS zeg..
Vind ik leuk
Wood86 +40
donderdag 14 maart 2019 om 12:58
Man Utd -> Tottenham -> Barca -> cup met de grote oren. Logisch.
Vind ik leuk
leozao +990
donderdag 14 maart 2019 om 13:01
Dat joch van Driessen kan het niet velen dat Ajax succes heeft. Zet meteen het geluid uit als hij een wedstrijd van commentaar voorziet
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:02
Het is gewoon een ploegje die boven hun stand speelt en vanaf zondag als een kaartenhuis in elkaar stort en in de champioens league eruit gaat tegen elke club die ze loten want ze overschatten zich zelf denken echt dat ze goed zijn
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:29
Je hebt het nu over PSV neem ik aan :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:05
Ik ruik wat
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:51
Nee vuile kanker turk
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:42
Wat een niveau streef jij na, wil je op je vader lijken :) kan die zijn handjes niet thuishouden ? :) kom je voort uit incest ? ben je seksueel gefrustreerd omdat niemand met zo'n lelijk joch al jou wil seksen ?
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 14:23
Wat een haat, wie wint er nou elk jaar de schaal met een hoop kunst en vliegwerk? Staat voor gek in de CL en word door KKD ploegje uit de beker gejast en wint met moeite van NAC? Over boven je stand leven en schijtbakken voetbal gesproken het heet P..
Vind ik leuk
Iggy +4545
donderdag 14 maart 2019 om 15:06
Ach jaloers droeftoeterje toch!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:44
Moet jij nou kanker neus
Vind ik leuk
JoeyC +4133
donderdag 14 maart 2019 om 13:04
Alles behalve Porto. Dit Ajax is op hun sterkst als ze onderschat worden. Zie Bayern en Real Madrid.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:10
Die laatste twee zinnen ben ik dan wel weer met je eens.
Vind ik leuk
abraksas +2545
donderdag 14 maart 2019 om 13:04
Nou, Messi zei anders gisteren nog liever niet Ajax te loten ;).
Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nog een club is die echt blij zal zijn Ajax te loten. Natuurlijk heeft iedereen zo z'n voorkeur en zullen de meesten vooral Barca, City en Juve wel willen vermijden maar ik denk niet dat het zoiets wordt van "yes, niet Porto of Tottenham maar Ajax, anders was het toch wel ff billenknijpen gewezen"

Maar goed, laat ze maar lekker denken dat ze geluk hadden bij de loting, werkt alleen maar in ons voordeel.
Vind ik leuk
BT410 +402
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Geen schijn van kans tegen Liverpool of Barca.

Correctie: EN CITY!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:06]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:34
Jij hebt geen schijn van kans tegen de realiteit :)
Vind ik leuk
Spitz +19
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Bij mijn weten was Real Madrid ook blij met Ajax als tegenstander. Daar zijn ze achter gekomen uit en thuis. Het had twee keer winst voor Ajax moeten zijn.
Vind ik leuk
Nistel +3792
donderdag 14 maart 2019 om 13:37
Real heeft de boel, zeker na de 1-2 in Amsterdam, volledig onderschat. Dat terwijl ze zelf al wekenlang enorm slecht in vorm waren. Stuurloos dit seizoen omdat de grote onbetwiste leider die altijd het verschil maakte verdwenen is (Ronaldo) en er nu een machtsvacuüm in de selectie ontstaan is die niet zomaar weer opgevuld is. Real heeft nagelaten met het vertrek van Ronaldo om eens goed de bezem door de selectie te halen en een fris nieuw geheel te smeden (met een echte topspits bijvoorbeeld). Dat breekt ze dit seizoen keihard op. In maart al zeker zijn dat je geen enkele prijs pakt, de trainer die al vervangen is. Beetje hetzelfde probleem als Bayern dit seizoen heeft: verzadiging door te weinig vernieuwing.

Neemt niet weg dat het een fantastische prestatie van Ajax was, maar in alle eerlijkheid is dit Real bij lange na niet meer de wereldploeg van de laatste jaren en momenteel in de hoek zit waar de klappen vallen. Daarmee wordt het ook meteen duidelijk hoeveel Ronaldo in die jaren heeft kunnen compenseren aan deze ploeg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:05
Ik denk dat iedere ploeg wel zenuwachtig is tegen Ajax zei moeten namelijk volgens de media en op papier winnen van Ajax. En dat werkt allemaal in het voordeel voor Ajax.
Vind ik leuk
Johan_D +3551
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Leo Driessen, als die man het commentaar verzorgt zap ik indien mogelijk snel over...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
Barca zonder messi en suarez is ook stuk minder.
Fantastsche observering van kraai
Vind ik leuk
Tictac +147
donderdag 14 maart 2019 om 13:07
57% kans op een Engelse ploeg. Denk dat Ajax kan bewijzen dat ze beter zijn dan PSV door Tottenham te verslaan.
Vind ik leuk
Gerro +9045
donderdag 14 maart 2019 om 13:31
Ajax geeft de regerend kampioen verslagen wat velen niet voor mogelijk hielden zeker niet na de eerste wedstrijd dus wat moet en ze dan nog bewijzen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:35
Hoezo moeten ze dat nog bewijzen dan ? Die match in Schijthoven werd verloren door Ten Hag :)
Vind ik leuk
Nistel +3792
donderdag 14 maart 2019 om 13:38
Schijthoven... ben je 8 jaar oud ofzo?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:41
Nee, jij ?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:06
Nee het is een buitenlander
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 13:08
Even een beetje pas op de plaats. Driessen is net zo'n droeftoeter als die gast va de Telegraaf. Maar hier heeft hij wellicht een punt. Als we heel realistisch kijken hebben de andere ploegen een ander imago en meer grote spelers. Zeker als je kijk naar afgelopen 10 jaar. Er was een tijd, jaren 90 toen was het anders. Is toch alleen maar prettig lekker in de underdog en laat ze maar onderschatten. Ajax is wel te vergelijken met Porto kwa kwaliteit. Dus mensen realistisch zijn en gewoon lekker genieten van mooie pot voetbal. En je club steunen en hopen dat ze weer kunnen stunten. Om gelijk te zeggen dat ze wel even de Champions league winnen gaat mij een brug te ver.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 14:27
Denk niet en hoop niet dat er een Ajacied dat zomaar denkt! We zijn samen met Porto de grote underdog daarna UTD
Vind ik leuk
DaMaLeJoMa +234
donderdag 14 maart 2019 om 14:29
Precies, merk alleen ook een hoop hoogmoed van een aantal. En de media die blaast het ook zo lekker op. Ze doen het echt goed en leveren een top presentatie waar we als supporters trots op mogen zijn. Maar dat is wat anders dan we worden wel even kampioen en winnen de CL
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 14:34
Dat zijn praatjes, heel dom idd
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:11
Mongolen willen direct tegen Barcelona spelen en uitgeschakeld worden. Terwijl Porto de minste is van alle overgebleven clubs. 2 keer winnen van Porto levert 5,8 miljoen euro op + 12 miljoen euro voor het bereiken van de halve finale. Totaal 17,8 miljoen euro. Geef mij maar Porto, want alle overgebleven teams kunnen verdedigen en counteren.
Vind ik leuk
DeanJayden +13362
donderdag 14 maart 2019 om 13:12
Haha Barca zonder Messi etc etc etc, wat een domme uitspraken !
Vind ik leuk
rinirat +3543
donderdag 14 maart 2019 om 13:15
Die Kraay kraait gewoon weer onzin uit , Ajax gaf duidelijk niet thuis tegen PEC spee lde misschien op 70% dat bleek bijna niet genoeg.
Toen het gelijk werd stond binnen 5 min de 2-1 op het bord.
Dat zegt toch genoeg.
Buiten alle kansen die ze er niet inschoten in de de eerste 45 minuten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:36
30% *
Vind ik leuk
Mozes24 +800
donderdag 14 maart 2019 om 13:27
Das logisch......😉
Vind ik leuk
Gerro +9045
donderdag 14 maart 2019 om 13:29
Waar baseert die Driessen dat op? Valentijn 2.0
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:30
In de afgelopen 8 dagen geleden niets anders gelezen in 10-tallen topics hoe hoe superieur Ajax was en ze van elk team ter wereld wel zouden kunnen winnen.

Gisteren vanaf circa 18.30 uur tot 20.00 uur geen filmpjes, twitter reacties of updates gedurende de wedstrijd van Ajax PEC.

Zelfs als je de wedstrijd niet kijkt op dat moment en je opent VP en ziet geen Ajax topics verschijnen dan weet je direct wat de stand ongeveer zal zijn.

En hup, een paar uur na de wedstrijd, zegt Leo Driessen nu dat alle clubs blij zijn mochten ze Ajax loten.
Terwijl dezelfde Leo vorige week nog met Henk Spaan met Ajax kleding inclusief BH en slip in bed lag.

Ik denk dat elke club alleen blij is met een loting tegen Porto, de andere 7 wil je liever niet loten, geloof niet dat clubs blij zijn als ze morgen Ajax loten.
Vind ik leuk
FRChamp +1360
donderdag 14 maart 2019 om 13:33
Toen Pec scoorde dacht ik ook yes en kwam ik niet bij van het lachen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:37
Tja een kinderhand is dan ook gauw gevuld :)
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:35
Wie is Leo?
Vind ik leuk
RDion +128
donderdag 14 maart 2019 om 13:46
Nee, ik niet. Voor Barça wil ik de sterkste tegenstander, maaarrr.........wie is nu de sterkste? Barça natuurlijk!
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:56
Leo Driessen... Ik hecht meer waarde aan Leo Messi, Ajax bezit enorm veel talenten, jonge spelers die voor elkaar door het vuur gaan. In deze fase van de Champions League zijn er geen zwakke tegenstanders meer! Leo Driessen moet eens wat minder commentaar geven, zeer zeker in "zijn wedstrijden" op tv, minder is meer... Leo...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 13:56
Dat is ook zo ! Je hebt altijd een kans, zo heeft AJAX ook tegen iedereen een kans(je) 😉


Let us be the underdog 😎dan bijten onze jongens wel weer van zich af !!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 13:56]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:00
Leo, je bent vannacht weer dronken geweest
Je ging me daar te keer als een beest
Wat ben je toch een oe, oe, oe, oe, (repeat)

Nieuws van generlei waarde 😎
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:00
Barcelona kunnen we gewoon van winnen en de rest met twee vingers in de neus
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 14:34
Onderschatting is PRECIES wat Ajax nodig heeft om verder in de CL te komen. Ramos onderschatte de Amsterdammers ook en het had grote gevolgen voor Real Madrid. Als de andere ploegen ook inadequaat zijn dan zie ik de Amsterdammers de laatste vier van Europa halen.
Als je de selectie van Ajax afweegt tegen de overige ploegen dan zou alleen FC Porto gangbaar zijn. Maar gevoelsmatig heb je het idee dat er tegen Tottenham Hotspur en Manchester United ook wat te halen valt. De rest van de ploegen acht ik simpelweg een maatje te groot. Barca, Juve, City, Liverpool zijn allemaal in bloedvorm en zijn lastig te kloppen. Het is te hopen dat Ajax de Spurs, United of Porto loot en dat ze met kunst- en vliegwerk doorbekeren. Over andere scenario's kunnen we alleen nog dromen.
Vind ik leuk
munkikiii +464
donderdag 14 maart 2019 om 15:02
Ik denk dat er veel clubs denken liever geen Ajax
Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 15:03
City is de by far de beste ploeg om tegen te spelen.
Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 15:03
Dus ik hoop City en anders United
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 15:03]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:36
🤔
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:08
Dan ben je wel een mega goede analist. Als je Pec Zwolle vergelijkt met CL voetbal. Tjonge jonge Leo...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 15:21
Driesen weer tuurlijk het is Europees middelmaat maar ook kleintjes kunnen winnen daarbij van Barcelona city en porto of Juventus zijn natuurlijk andere koek maar de bal is rond driesen vond ook maar niet dat ie naar real moest gaan omhoog gevallen journalist hoor
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 15:37
Waarom kiezen zoveel mensen voor Tottenham dan?
Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 15:50
Snap ik ook niet! Dat is een ploeg waar wij niet goed tegen spelen.. Linies zitten te dicht op elkaar... Nogmaals, city is de beste ploeg om tegen te spelen.
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Haha nee dat is Porto. Ik weet niet of je wel eens naar City kijkt maar die tikken ons helemaal zoek. Ondanks het feit dat Porto een vervelende counterploeg is is het van al die clubs wel de ploeg met veruit de minste kwaliteit. Man Utd zou ik ook nog mee kunnen leven.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:15]
Vind ik leuk
AjaxSneek +163
donderdag 14 maart 2019 om 16:28
Denk je? Nou goed, meningen verschillen, smaken ook. De aanval van City, ok.. Maar die verdediging?
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 21:36
Nouja die is niet wonderbaarlijk maar wel gewoon goed hoor. Vooral die aanval inderdaad en dat middenveld met Kevin Fernandinho en Silva. Hoop niet op Man City.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:04
Iedereen wil winnen van de ploeg die real madrid uit de champions league heeft geknikkerd! lijkt me logisch.
Vind ik leuk
Mr. O +1624
donderdag 14 maart 2019 om 16:10
Dat wordt automatisch onderschatting, als de clubs al denken, het liefste Ajax te loten. Toch een klein voordeel voor ze.
Mij maakt het niet zoveel uit, alles is prima, ze hebben zich al op de kaart gezet dit seizoen. 👌
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:12
Ajax heeft alleen kans tegen Porto, de rest kansloos verhaal.
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 16:14
Dacht je dat ook niet tegen Real?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:27
Ik dacht dat ze tegen Real kansloos waren, dus er is hoop ;))
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk
Mo +12959
donderdag 14 maart 2019 om 16:29
Haha zeker. Nou was Real in aanloop naar die 1-4 niet in beste doen. Maar goed voor die 1-2 in Amsterdam waren ze juist wel in vorm.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:31
Inderdaad, ik moet zeggen ik volg de CL niet echt, vind het te voorspelbaar, puur op naam en recente verleden dacht ik Real wint dat met 2 vingers in de neus, maar zelfs ik als Twente fan heb genoten van Ajax bij de 1-4 in Madrid, Ajax dik verdiend door.
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 16:31]
Vind ik leuk
loek +120
donderdag 14 maart 2019 om 16:46
Weet nier waar al die praatjes van alles en iedereen op gebaseerd zijn
ok Ajax had gewoon een offday maar neem nu maar aan dat Zondag tegen AZ ze er weer staan.Valetijntje kan beter z,n muil dichthouden want hij is gewoon voor PSV.
Zijn we nu ineens alweer die geweldige Prestaties van Ajax weer vergeten
Ajax de enige club die punten binnen haalt voor Nederland als die andere klote clubjes eens hun taak uitvoerden en tenminste een paar punten hadden gepakt dan hadden komend jaar meer clubs kunnen profiteren
maar nee allemaal jaloers en afgeven op Ajax maar dat is de enige club die zorgt dat Nederland nu niet word uit gelachen.
En straks ook kutspelers van PSV of Feyenoord voor meer kunnen worden verkocht dus beetje meer respect svp.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:44
Eens, vreselijke man, die Driessen, net ben de graaf vroeger
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 16:53
Laat ze maar komen we zijn niet bang laat ze maar komen we zijn niet bang we hebben daley blind van 6 meter lang
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:36
Wat is nu Ajax. kom op man. Gewonnen van een zieke Real word allemaal wakker
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 maart 2019 om 17:36]
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:46
Sorry ik heb de slaap ziekte. Jij bent een echte waterpolo man, hoor ik wel!? Heel droevig jou uitspraak
Vind ik leuk
loek +120
vrijdag 15 maart 2019 om 04:19
spelling is niet jou sterkste kant zie ik domme anti Ajax man.
Vind ik leuk
Birdiemann +470
donderdag 14 maart 2019 om 18:23
Wát een dom geleuter van Driessen en Kraay . Maar ja , of je nu Leo Driessen heet of Valentijn Driessen , dom lullen kunnen ze allebei .
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:28
Wat Ajax heeft laten zien.in Madrid is genoeg om te weten dat ze gevaarlijk zijn voor iedere tegenstander.
Vind ik leuk
markie +2774
donderdag 14 maart 2019 om 18:58
Leo is daarom ook een Feyenoorder...
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
donderdag 14 maart 2019 om 19:28
Driessen is niet serieus te nemen.
En hans een beste kerel maar interviewen kan die niet. Een visie heeft die niet. Het beste als die gewoon niet over voetbal praat op tv. Bij funny video’s was die op zijn best
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:40
Wat een vreselijke vent is het toch, nooit eens positief over Ajax. Altijd afzeiken, zal nu zeker weer niet naar de wedstrijd gaan.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 19:42
Normaal.middenveld?? Gelukkig maar!
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 20:56
Natuurlijk ploegen die zo ver zijn gekomen zullen denken we maken geen kans. Wat een nivo de redactie van vp😶😶😶😶
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 00:51
Tsja, Leo Driessen laat zich wel enorm van zijn zieligste kant zien.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 03:44
Manchester United!!! Kunnen we gelijk revanche nemen voor de verloren finale vorig jaar.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws