'Kreeg opeens berichtjes van Maccabi-supporters en dacht: huh, wat is er gaande?!'

'Kreeg opeens berichtjes van Maccabi-supporters en dacht: huh, wat is er gaande?!'

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 17:05do 14-03-2019 om 17:05

Sander van de Streek werd afgelopen zomer in Israël in verband gebracht met een overgang naar Maccabi Haifa. Tot grote verbazing van de FC Utrecht-middenvelder zelf. Hij stelt dat de interesse nooit concreet is geweest.

Sportjournalist Assaf Cohen tweette in augustus vorig jaar over de vermeende interesse van de Israëlische club. Van de Streek had er toen pas een seizoen bij FC Utrecht opzitten. In de zomer van 2017 maakte hij namelijk de overstap van SC Cambuur naar de Domstad. "Dat verraste me ook", stelt Van der Streek over het gerucht in de FC Utrecht Podcast. "Ik las dat zelf ook in een keer in de media. Mijn zaakwaarnemer heeft ook van niks gehoord, dus dat is echt een loos iets geweest", stelt hij.

Fans van de Israëlische club dachten daar echter anders over. "Ik kreeg ook berichtjes van supporters van Maccabi Haifa van: welcome Sander. Ik dacht: huh!? Wat is er gaande? Ik wist zelf ook helemaal niks over die interesse en alles."

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 17:06
Voor een slordige 50 miljoen mag hij weg.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:14
120 miljoen meer als Frenkie.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:16
Voor 50 miljoen shekel ( ongeveer 12 miljoen € ) koop je de gehele Utrecht selectie op 😂😂😂
Vind ik leuk
Justin Kees +2722
donderdag 14 maart 2019 om 19:08
Ja... en als je kijkt hoeveel punten wij hebben en dat deelt door die 12 miljoen, dan zie je dat jullie met die 300 miljoen selectie beduidend minder punten per miljoen halen, dan wij... :)

Dat is ook zo met de begroting, dus feitelijk zijn jullie niet de beste maar wij... ;-)
Vind ik leuk
Uitvak030 +385
donderdag 14 maart 2019 om 20:38
Zeker weten. Strik eromheen.
Vind ik leuk
Johnnies +2057
donderdag 14 maart 2019 om 17:42
Te weinig coup 80 miljoen.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:43
Is de eerste aanbetaling.😂
Vind ik leuk
Johnnies +2057
donderdag 14 maart 2019 om 17:45
😂😂😂😂
Vind ik leuk
Robin.030 +85
donderdag 14 maart 2019 om 17:06
Waarom moeten leuke/goede spelers van Utrecht altijd naar wtf clubs gaan?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:08
Indd😒
Vind ik leuk
Fc uuuuu +382
donderdag 14 maart 2019 om 17:13
Behalve haller dan.
Vind ik leuk
Robin.030 +85
donderdag 14 maart 2019 om 17:15
Mee eens
Vind ik leuk
AllAdIn +25077
donderdag 14 maart 2019 om 17:15
Het salaris?
Vind ik leuk
Donnygo +4960
donderdag 14 maart 2019 om 17:19
Ruiter, Vorm, Letcher, Haller zijn in de laatste jaren toch naar leuke clubs gegaan vanuit Utrecht?
Vind ik leuk
Robin.030 +85
donderdag 14 maart 2019 om 17:20
Klopt, maar bv. boymans moet meteen weer naar de zandbak
Vind ik leuk
Donnygo +4960
donderdag 14 maart 2019 om 17:22
Dat zal waarschijnlijk en voornamelijk de $$$$ tekens reden zijn geweest.
Vind ik leuk
Nao Veure +106
donderdag 14 maart 2019 om 17:41
Als ik 3x zo veel zou kunnen verdienen zou ik, net als velen wss, ook zeker overwegen om te gaan
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:23
En dat zegt iemand die voor Ajax is, miljoenen op de bank heeft en wederom geen kampioen gaat worden voor de zoveelste keer.
Vind ik leuk
Donnygo +4960
donderdag 14 maart 2019 om 17:29
Dit is relevant hoe?
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:36
Is niet relevant is realiteit.
Vind ik leuk
Donnygo +4960
donderdag 14 maart 2019 om 17:37
Oke bedankt denk ik, voor deze geweldige en niet relevante bijdrage.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:40
Graag gedaan.
Vind ik leuk
Lebowski +536
donderdag 14 maart 2019 om 18:39
Je ben weer de eerste die over Ajax begint... ga nou ns naar die psycholoog die ik aanbeveel. EMDR helpt echt.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 18:44
Je bent er mee bekend zie ik.
Vind ik leuk
Lebowski +536
donderdag 14 maart 2019 om 18:48
Het gaat over Utrecht! Ja heb veel goede resultaten om mij heen gezien. Zelf geen ervaringen. Niet meer de snelweg opdurven niet meer een plein durven oversteken en obsessief negatief met Ajax bezig zijn.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 22:49
Blijven gaan naar de psycholoog, voor je het weet verval je weer in je oude gewoontes.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
donderdag 14 maart 2019 om 19:57
Eredivisie loopt nog.
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
donderdag 14 maart 2019 om 19:55
Omdat het wtf voetballers zijn.
Haller was wel goed
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 17:10
Gaan de tonnen op de bank leggen en van pensioen genieten
Vind ik leuk
Donnygo +4960
donderdag 14 maart 2019 om 17:22
Israel was een leuke bestemming geweest als hij 30 was om dan nog even wat geld op te halen, maar 25 zou ik als ik hem was wel wachten op een leuke club uit Duitsland of Engeland.
Vind ik leuk
tikkietoe +6128
donderdag 14 maart 2019 om 17:29
Ik vind Van der Streek te weinig benut door Advocaat, zoals hij ook Venema te weinig gebruikt.
Met Van den Brom als trainer volgend seizoen verwacht ik kansen voor die twee. Ze mogen dan ook niet weg.
Vind ik leuk
Cookee +12776
donderdag 14 maart 2019 om 17:33
Onder ten Hag paste het spelsysteem bij de aankopen.
Maar Dick wil anders spelen dan waar de selectie het beste in is.
Ik vind Sander erg goed.
Vind ik leuk
Fc uuuuu +382
donderdag 14 maart 2019 om 17:35
Vd streek op 10 vind ik hem het beste tot zn recht komen.
Vind ik leuk
Friend +329
donderdag 14 maart 2019 om 18:20
V d Streek speelt stukken minder dan in de Ten Hag tijd , en waar het aan ligt !??
Vind ik leuk
chef voetbal +1034
donderdag 14 maart 2019 om 18:41
Ik vind het een vreemd fenomeen, mensen die op social media berichten gaan sturen als ‘kom naar Barca’ of ‘welcome to Barca’ alsof de speler daar uberhaupt op zal reageren en het ook maar iets toevoegt...
Vind ik leuk
Andyking +111
donderdag 14 maart 2019 om 19:14
Heeft Cambuur een doorverkoop percentage bedongen?
Vind ik leuk
Jayjayajax +1324
donderdag 14 maart 2019 om 19:58
Ja binnenkort kun je een paar euro bijschrijven
Vind ik leuk