Zorgen bij Barcelona: Champions League-kwartfinale in gevaar voor aanvaller

Zorgen bij Barcelona: Champions League-kwartfinale in gevaar voor aanvaller

Gepubliceerd: donderdag 14 maart 2019 om 19:55do 14-03-2019 om 19:55

FC Barcelona dreigt het in het eerste duel in de kwartfinale van de Champions League zonder Ousmane Dembélé te moeten stellen. De 21-jarige Fransman heeft woensdag tegen Olympique Lyon (5-1) een hamstringblessure opgelopen.

De Catalanen laten na onderzoek door de medische staf weten dat Dembélé zo'n drie tot vier weken is uitgeschakeld. De eerste confrontatie in de kwartfinale van de Champions League staat voor 9 of 10 april op het programma. De returns zijn een week later. Barça weet vrijdag na de loting in Nyon wie de volgende tegenstander is in het miljardenbal.

Dembélé kwam twintig minuten voor tijd in het veld tegen Lyon. Hij zorgde op aangeven van Lionel Messi voor het slotakkoord. De pijlsnelle vleugelaanvaller mist in de Primera Division de duels met Real Betis, Espanyol, Villarreal, én Atletico Madrid. Laatstgenoemde club staat tweede, met een achterstand van zeven punten op Barça.

Lees ook: Zeven mogelijke tegenstanders: op wie moet Ajax vrijdag wel of niet hopen?

Plaats een reactie

donderdag 14 maart 2019 om 19:59
Misschien even naar de wonderdokter in Eindhoven? Die verhelpt de meest ernstige blessures meestal binnen een dag of 2 a 3
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 20:00
Idd ... die 2 kortjakjes waren toen ook weer ineens beter ... 😊
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:22
De een met een gebroken nek de ander met een gebroken kuit en scheenbeen, die dokter werkt sneller dan de advocaat van Feyenoord
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:12
Niet verstandig om over dokters van clubs te praten.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 20:14
Dit heb jij toch niet nodig? 🤔
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:15
? Hoe bedoel je.Ik bedoel dit goed voordat weer japie en zijn leger begint.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 20:19
Hahaha
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:20
VP gaat of is al na de klote door zulke figuren.
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23088
donderdag 14 maart 2019 om 20:20
Das waar ...
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:43
Het was als grapje bedoeld, enkel en alleen gericht naar het akkefietje met Bergwijn. Mijn excuses.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:45
Nee joh excuus hoeft ook weer niet vond t alleen niet zo verstandig.
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
donderdag 14 maart 2019 om 20:00
Dat was toch echt al even bekend.. daarbij Coutinho kan daar prima spelen.
Vind ik leuk
StoneyTony +1724
donderdag 14 maart 2019 om 20:00
Wees blij dat het niet messi is met een blessure.komt wel goed Barça
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:00
Kunnen ze wel opvangen, het is geen absolute sleutelspeler zoals Messi of Busquets natuurlijk.
Vind ik leuk
Always PSV +17089
donderdag 14 maart 2019 om 20:11
Kan hij mooi herstellen achter de playstation!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1321
donderdag 14 maart 2019 om 21:13
Fortnite spelen
Vind ik leuk
schfan1920 +6367
donderdag 14 maart 2019 om 20:11
Die Busquets is inderdaad van heel groot belang. Die valt natuurlijk veel minder op dan Messi, maar is zo ontzettend goed, kan er echt van genieten.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:04
Ajax loten, zal Messi ook nog wel zijn arm breken
Vind ik leuk
Johnnies +1925
donderdag 14 maart 2019 om 20:05
Ook zonder hem naar de finale.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:12
Barca’s E-Sporter.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:12
Als Messi geblesseerd raakt hebben ze probleem. Dembele is te vervangen
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:14
We hebben Coutinho en die zie ik liever spelen, maar ik snap niet waarom Barca hem überhaupt erin zet. Ze wisten dat hij last had en dat het beste voor hem zou zijn om niet te spelen. Laat Malcom lekker 20 minuten spelen die helemaal geen last heeft. Rare en domme keuze
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 20:16
Zie je serieus liever Couthino?
Ik ben tot nu toe totaal niet onder de indruk van Couthino bij Barça

Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:17
Die zit in een vormdip maar zag je hoe die gister speelde? Dat is zijn niveau. Dembele is totaal niet goed in de kleine ruimtes waar barca juist vaak in komt bij een gelijkspel en het is niet zo dat dembele goed speelt. Die raakt de bal elke wedstrijd ook 50x kwijt
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 20:28
Ja Couthino kan leuk draaien en naar binnen komen maar ik vind hem zo enorm voorspelbaar

Altijd de zelfde moves en ook Couthino raakt vaak de bal kwijt
Ben het wel met je eens dat Valverde beter op Dembele had moeten passen qua fysieke belasting
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 20:39
Jaa klopt maar ik ben meer fan van de combinaties die hij aangaat in de kleine ruimtes en vaak lukken ze acties ook wel in kleine ruimtes (als die zijn niveau behaalt)hoewel het best voorspelbaar is. Had tegen lyon paar prachtige combinaties vooral met Suarez. Vooral in zijn eerste halfjaar lukte zijn schoten ook steeds waanzinnig goed. Als hij die draai weer weet te vinden en gewoon consistent blijft, kunnen we nog lang genieten van hem
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 21:15
Als er een bod komt zou Barça hem moeten verkopen en Dybala halen
Vele malen beter en niet zo voorspelbaar als Couthino
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:17
Dybala is wel een droomaankoop alleen zou ik eerlijk gezegd niet weten hoe die zou presteren via links en of hij daar uberhaupt wel zin in heeft tot Messi stopt
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
vrijdag 15 maart 2019 om 09:21
Kan op veel posities
Ook om Suárez eventueel te ontlasten
Want die Kevin-prince Boateng is een lachertje natuurlijk
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 15:12
Ik was eerlijk gezegd wel blij met een 2de spits omdat Suarez het gewoon te zwaar heeft anders, maar deze Boateng is totaal niet in goede conditie. Toen in de bundesliga en bij Las Palmas liet die wel gewoon redelijk goede dingen zien en was die best goed bezig

Had natuurlijk liever iemand als Stuani zien komen maar die was onhaalbaar in januari
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 15:13]
Vind ik leuk
power +7735
donderdag 14 maart 2019 om 20:51
Snap ik soms niet waarom Barca Malcom niet laten spelen..Hij kan beter dingen laten zien dan Dembele denk ik.

Ik las in je reactie gisteren je had liever dat Dembele vertrekt naar een andere club. klopt dat Visca.
Vind ik leuk
donderdag 14 maart 2019 om 23:16
Vooral wanneer Dembele nog ook al last had, waarom dan gewoon niet malcom

Ik kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd Power, weet je zeker dat ik het was?
Vind ik leuk
power +7735
vrijdag 15 maart 2019 om 20:36
Het kan zijn dat ik verkeerde had begrepen... Maar goed ik hoop dat hij beter gaat voelen tot CL wedstrijd United vs Barca onze nieuwe tegenstander.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:31
Ik had alleen gezegd dat ik liever Coutinho zie starten dan hem en daar blijf ik alsnog bij. Dembele kan met zijn snelheid wel belangrijk zijn, alleen zijn eindpassen of acties mislukken nog altijd zo enorm vaak
Vind ik leuk
power +7735
vrijdag 15 maart 2019 om 21:50
Mee eens Visca.


Ik heb je reactie gevonden je zei in jouw reactie.

Die ndombele speelde echt weer zo ontzettend goed, ben benieuwd of er een topclub is die hem gaat halen in de zomer..


[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:52]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:00
Jaa die ndombele was zeker de beste aan de kant van Lyon. Was de enige die goed speelde en toonde leiderschap. Zowel verdedigend als aanvallend speelde die goed in beide wedstrijden en hij is pas 22 jaar dacht ik. Als die zo doorgaat zie ik hem zeker wel bij een topclub spelen binnenkort
Vind ik leuk
power +7735
vrijdag 15 maart 2019 om 22:41
Ndomebele bedoel je sorry die had ik eerder niet gekend vandaar dacht ik Dembele bedoeld je.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:38
Oo hahaha geen probleem maat
Vind ik leuk
Argento8523 +7300
donderdag 14 maart 2019 om 20:15
Dembélé is toch wel vaak geblesseerd helaas....
Hij is pas 21 maar om de haverklap geblesseerd
Vind ik leuk
Esther +210
donderdag 14 maart 2019 om 20:34
2 maanden geleden nog verguisd en op de bank en nu ineens hangt alles van hem af... :’)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15309
donderdag 14 maart 2019 om 20:39
Gelukkig kan hij nog als E-sporter voor Barca uitkomen, schijnt nogal vaak te gamen.

Nu moet Barca het doen met Messi, Suarez en Coutinho... zie geen reden om je hierover zorgen te gaan maken.
Vind ik leuk
Isakson +284
donderdag 14 maart 2019 om 21:43
Kan ie lekker op de ps aan de gang, daar komt niemand te laat.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws