Veel vertrouwen in Ajax tegen Juventus: 'Thuis een 2-0 overwinning, uit 1-1'

Veel vertrouwen in Ajax tegen Juventus: 'Thuis een 2-0 overwinning, uit 1-1'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 17:22vr 15-03-2019 om 17:22

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 17:34vr 15-03-2019 om 17:34

Aad de Mos is er heilig van overtuigd dat Ajax Juventus uit kan schakelen in de kwartfinales van de Champions League. Dat voorspelt De Mos op zijn Instagram-pagina.

"Een van de moeilijkste tegenstanders met een sterk geheel en een sluwe trainer, Allegri", zegt De Mos. "Ronaldo is natuurlijk de kers op de taart. Hem uit de wedstrijd houden zal de sleutel zijn tot een groot succes. Ajax moet in de Arena het verschil zien te maken."

De Mos denkt dat Ajax de kwaliteit heeft om Juventus pijn te doen. "Ze zijn in staat om Chiellini en Bonucci het moeilijk te maken. Daar ben ik zeker van overtuigd. Ze moeten niet spelen zoals Atlético deed bij Juventus, angstig, maar gewoon zoals ze bij Real Madrid hebben gespeeld."

"Ik geef Ajax zeker een kans, ondanks de grote Ronaldo. Het is niet zo dat hij dat nog een keer kan herhalen (hattrick thuis tegen Atlético, red.). Ik ben ervan overtuigd dat het kan."

De Mos verwacht dat Ajax zich gaat plaatsen voor de halve finales van de Champions League. 'Ik zeg thuis 2-0 voor Ajax en uit een 1-1.'

Lees ook: Endt geeft Ajax '35 procent kans': 'Als ze daar de slag winnen, zijn ze heel ver'

Poll

Sluit jij je aan bij De Mos?

(1486 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Wees trots dat NL weer beetje op de kaart staat mannen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:31]
Vind ik leuk
Rabarber +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 17:24
Hoi, heb je een leuke dag? 🙂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Ik ga iedere dag vrolijk door t leven zolang ik maar gelukkig en gezond ben.
Vind ik leuk
McLovin +621
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Vergeet niet af en toe een appel te eten. Anders word je kaal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Dat zal wel meevallen
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 19:14
Die kan zo seniele Sjakie opvolgen. Hoeveel drank heeft hij op deze vrijdagmiddag?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Er is geen senieler persoon dan jij! Dus dat zal moeilijk worden.
Vind ik leuk
Rabarber +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
McLovin!! Old enough to party!!! 😂
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 17:52
Schitterend he, ik like al zijn reacties puur om de naam mcLovin 😂
Vind ik leuk
appeltje +3539
vrijdag 15 maart 2019 om 17:32
Pardon?
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:59
😂
Vind ik leuk
zoroman30 +150
vrijdag 15 maart 2019 om 19:06
Goede instelling , zouden meer mensen moeten doen i.p.v zeiken op elkaar !
Vind ik leuk
rexxo +11252
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Alles wat Aad zegt gebeurt andersom ik heb liever dat hij voorspeld dat ze er keihard afgaan.
Vind ik leuk
Roeptoeter +15480
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
Even afwachten wat Derksen vanavond roept. Die heeft precies hetzelfde als Aad, altijd het tegenovergestelde. Dan kunnen ze elkaar opheffen en kan het toch goed komen.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Hij had wel voorspeld dat Ajax door zou gaan tegen Real 😉
Vind ik leuk
rexxo +11252
vrijdag 15 maart 2019 om 18:03

ik zap Aadje altijd meteen weg, tegenwoordig verpest hij ook het commentaar bij Spaanse wedstrijden.

Wie dat bedacht heeft bij Ziggo, moet er meteen keihard uit.
Vind ik leuk
74ratje +701
vrijdag 15 maart 2019 om 17:57
Tja. Maar dan nemen mensen l waarschijnlijk toch wel serieus.
Vind ik leuk
Pimman +10274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:19
rexxo hahaa was óók mijn eerste gedachte bij voorspelling Aad ;)
Vind ik leuk
Mazraoui +2747
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
En vrouwen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Idd ,sorry ook de vrouwen.
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 17:31
Idd, het lijkt wel alsof er eeb explosieve groei is in trollen op deze site.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
Ja t is echt niet meer normaal,van alle kanten komen ze .
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 17:44
Moet je is voor de lol in de vitesse topic van vandaag kijken: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/869704/vitesse-strikt-nieuwe-kledingsponsor-exclusief-voor-vitesse-ontwikkeld-.html
Ene Nazar Evgeni Kondakov die helemaal doordraait. VP zit ook te slapen in dit geval.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:45
Zag topic voorbij komen maar niet gecheckt de reacties.Ik zal eens kijken.Maar t gaat echt tever hier.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Heb t eens bekeken maar dat is wat ik bedoel,t gaat nergens meer over.Wat een malloot zeg.Dat zoiets blijft staan snap je toch niet.
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 17:55
Ja het is niet normaal. Kan je wel 5 a 6 links doorsturen waar hij in topics van vandaag te ver gaat. Nu gebruikt ie weer een foto van een overleden NEC supporter als profielfoto. Wat een sneue mensen zijn het.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:00
Ja dat kan gewoon echt niet,respect is hier heel ver te zoeken.Zie t steeds vaker .Rapporteren en negeren is eig wat we nog kunnen doen hier helaas.
Vind ik leuk
NvC +8476
vrijdag 15 maart 2019 om 18:08
Tsja gewoon sneu. En anders als groep tegerlijk optreden, trekken deze gastjes snel de keutel weer in.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Daar zijn we zeker trots op! Al ben ik niet blij met de uitspraken van Aad.. dit betekend dus niet veel goeds aangezien deze man nooit gelijk heeft maak ik me zorgen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:52
Och joh,in jezelf en in je club geloven.Dit is gewoon een beroeps clown.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 17:57
Haha dat sws.. al blijf ik realistisch dat dit heel moeilijk word. Real is natuurlijk uit vorm en daar hebben we optimaal van geprofiteerd. Dit juve draait prima en heeft vd week laten zien dat ze er alles aan doen die cup te winnen, ik vond ze toch het sterkste van allemaal over komen.. de hoop zit er het vertrouwen ook dus laat ze het maar zien. Ik durf er dan ook bij te zeggen dat als ze dit juve uitschakelen ik Ajax ook de finale zie halen maar laten we deze wedstrijden hopen op 2 wonder avonden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:03
Zeker kerel,never give up.Succes in ieder geval en t zou mooi zijn als jullie doorkomen.Is nog niks verloren .
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Zeker, al is het maar een gelijkspel dat helpt in ieder geval weer voor de punten. Ik las vanmiddag dat dat voldoende moest zijn voor de 11e plek dus hoop dat dat in ieder geval haalbaar is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:08
Dat klopt volgens mij idd,dus pakken die Calzone vouwers haha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Wees gerust, gaat gebeuren.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10305
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Doet me niks.

wat mij betreft verliezen ze 2 keer met 10-0.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:29
10-0 hoort meer bij jouw club.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10305
vrijdag 15 maart 2019 om 22:04
Dit is toch geen Feyenoord topic? Begin er dan niet over.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:24
Sorry, als ik 10-0 lees denk ik gelijk aan Feyenoord. Dit moet slijten.
Vind ik leuk
Jan Guevara +10305
vrijdag 15 maart 2019 om 22:27
Begrijp ik.

Feyenoord is ook niet voor niets de grootste club van Nederland.

Maar nu weer terug naar jouw clubje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:40
Daar zijn meningen over verdeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:01
Ik denk ook niet dat Ajax kansloos is als ze maar de nul houden thuis,
0-0 is een veel beter resultaat dan 2-0 omdat Juve dan moet waar ze bij 0-0 ook zullen denken kut een tegengoal en het wordt pompen of verzuipen en als die goal ook nog eens laat in de wedstrijd valt helemaal.
Vind ik leuk
Rabarber +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Nou dat is redelijk voorzichtig Aadje, 4-1 en 0-3.
Vind ik leuk
AZVork +2011
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Koekoek.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Riep je me?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:53
De 4-1 klopt inderdaad, maar uit wordt het 1-3
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:23
Pfffff... heb je aad ook weer, meteen een joetoep filmpje maken...
Vind ik leuk
Juventus FC +4072
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Lekker man het leven van een analist, je kan het zo zelf verzieken als Van Hooijdonk en Danny Blind ( als trainer en technisch directeur dan) maar dan mag je nog wel voor een lekker bedrag daar zitten en dan voorspellingen maken
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Ja echt he, bizar toch. Lekker euros pakken... zijn maar een paar echt goeie vind ik. Aadje is dat wat mij betreft niet haha
Wel vermakelijke vlogs.. pffff haha
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +1962
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
En dat zonder geld in te zetten zoals bijvoorbeeld 30% op dat moment op unibet doet. Ik zou graag met ze ruilen dat levert tenminste wat op als je voorspelling niet goed is..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:24
Tegen Madrid had ik wel het gevoel dat we door konden gaan, tegen Juve ben ik daar niet zo zeker van eerlijk gezegd.
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:24
Benieuwd hoeveel "vrienden" aad nu opeens weer zal hebben hier op vp...................
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
AZVork +2011
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Heel veel. Aad geilt op likes.
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Hij zelf ook
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Zijn die puntjes steeds jouw levenslijn qua inhoud wat je op vp plaatst? Zo ja, dan snap ik wel dat het één rechte lijn is...
Vind ik leuk
Rabarber +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Meer dan jij in ieder geval.
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
gelukkig wel , ik zit namelijk helemaal niks op zulke "vrienden" verlegen
Vind ik leuk
Rabarber +4082
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Altijd maar alleen maakt jou ook geen leuk mens, dat blijkt wel.
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
alles ziet er leuker uit als je nergens naar kijkt
Vind ik leuk
Niels92 +36393
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Mijn vriend zal het nooit worden! Ik vergeet nooit dat ie één keer op een Ziggo feest was en alles beter wist :)
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
aadje is een figuur apart inderdaad.

Ik leerde hem in leverkusen "kennen" ...... toen ie de spits linksbuiten zette...........
Vind ik leuk
Niels92 +36393
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Aad ging zelfs een discusie aan wat een betere router is, toen dacht ik echt ik geef het op :)
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
hahaha aadje heeft overal verstand van
Vind ik leuk
Niels92 +36393
vrijdag 15 maart 2019 om 17:38
Ach aan de andere kant lacht ie zich rot met al die € die hij iedere maand binnenharkt met snabbels :)
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 17:41
juist , laat aadje maar schuiven
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Hij denkt dat hij alles beter weet,maar in werkelijkheid komen 9 van de 10 voorspellingen van hem niet uit 😂
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 18:04
Zo gauw Aadje positief wordt gaat het daarna mis . ....

Sommige mensen hebben dat als ze wat drinken...
Vind ik leuk
stratumseind +195086
vrijdag 15 maart 2019 om 18:08
klopt maar je hebt ook drinkers waarbij eigenlijk niks mis kan gaan .....
dat zijn de ervaren rotten in het vak
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
I know...😆
Vind ik leuk
Mazraoui +2747
vrijdag 15 maart 2019 om 17:24
Heb De Mos altijd wel goede voorspelling zien maken
Vind ik leuk
Het Brein +4765
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Gewoon een gigantische druk leggen op hun defensie..
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Natuurlijk hebben we kans, maar laten we gewoon heerlijk toeleven naar deze top wedstrijden! We zijn hongerig! dat moeten we weer laten zien!

Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Eerst zien dan geloven. Ik verwacht niks, maar laat me graag verassen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
Nee, niet doen joh. Verassen is heel pijnlijk.
Vind ik leuk
Fissah14 +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Slechte ervaringen mee?
Vind ik leuk
Johnny Cash +9951
vrijdag 15 maart 2019 om 17:39
Kon je niet zien dat het een man was dan 😂
Vind ik leuk
Jakob289 +153
vrijdag 15 maart 2019 om 17:25
Aad nee wat doe je nou?!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:26
Aad van der Naad heeft het bijna altijd fout met zijn voorspellingen. Dus Ajacieden, houd je hart maar vast.
Vind ik leuk
Jordaan +771
vrijdag 15 maart 2019 om 17:27
1-0, 0-0 dan ofzo?;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
DIKKE PRIMA!
Vind ik leuk
Jayjayajax +1326
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Eerst weer in de competitie vlammen.
Leg de basis in de eredivisie
Ik bedoel als je nu niet alles wint in de ED dan ga je ook niet met een lekker gevoel naar de cl heen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Fijn Aadsjuh, nu moet iedereen afkloppen op hout. (Vraag maar wat dat betekent.)
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:28
Dit is de man die Ajax kansloos achtte in Madrid.... Niet serieus te nemen....
Ajax heeft altijd kans, Juventus is alleen wel een stuk sterker dan Madrid op dit moment. Thuis zal je nu wel moeten winnen om kans te maken, denk ik....
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
vrijdag 15 maart 2019 om 17:44
Aad heeft juist gezegd dat ze door zouden gaan? 😂
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:46
Ja en???? Ik zeg toch niets over zijn mening? Ik zeg alleen dat hij niet serieus te nemen is...
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
vrijdag 15 maart 2019 om 17:48
"Dit is de man die Ajax kansloos achtte in Madrid....". Dit klopt dus niet omdat ie zei dat Ajax door zou gaan tegen Real.
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Dan heb ik mij vergist...was het iemand anders.... bedankt voor de rectificatie...😊👍
Vind ik leuk
Roffel1998 +2664
vrijdag 15 maart 2019 om 17:53
Maar 9 van de 10 keer zit ie dr wel volledig naast. 😂
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 17:57
Daarom juist....😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:25
Valentijn Driessen van de Telegraaf, zei dat.
Vind ik leuk
Nar +1119
vrijdag 15 maart 2019 om 21:55
Aahhh...ik word ook een dagie ouder...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Kan deze man aub zijn mond houden. Heeft nog nooit een juiste voorspelling gedaan.
Vind ik leuk
Donnygo +4828
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Het is de Mos die het zegt dus denk dat het totaal verkeerd gaat nu.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 17:29
Roep maar van alles,alles kan gebeuren in de Cl..😇
Vind ik leuk
PickNikker +225
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Aad zit toch altijd naast, dus laat maar lullen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:30
Wat een opendeur die Aadje.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:31
Waarom Christiano Ronaldo zo bewierroken? Toen oranje tegen portugal won met 3-0 kon Ronaldo ook afgestopt worden..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Moet Juventus tegen Oranje?
Vind ik leuk
Jozef +44119
vrijdag 15 maart 2019 om 18:10
Misschien iets te maken met het feit dat het om een oefenpotje ging?

Vind ik leuk
klick +1265
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
hahahaha aadje heeft het zelden goed!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:33
Ik hoop dat hij gelijk krijgt maar voorlopig denk ik dat Juve te sterk is.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:34
Eindelijk een positiviteit!!
Het zou toch fantastisch zijn als de Kampioen van Nederland DIRECT kan instromen de CL? Wat maakt het dan uit wie dit voor elkaar gekregen heeft?
Ja PSV supporters, AJAX supporters en andere supporters van het Nederlandse voetbal. Dat zou mooi zijn hè!!!
Of wil PSV geen gebruikmaken van deze instroom mogelijkheid als dit door het goede voetbal van AJAX is bereikt?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 17:42]
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Liever voorrondes,kijk hoeveel punten je hiermee verdient en hoever je kan komen of El.✌️
Vind ik leuk
Retweet +739
vrijdag 15 maart 2019 om 17:37
Als ze maar geen kampioen worden in Amsterdam dan vind ik alles goed!
Vind ik leuk
Benniewies +5360
vrijdag 15 maart 2019 om 17:53
Nee Ajax wordt uit kampioen
Vind ik leuk
Retweet +739
zaterdag 16 maart 2019 om 11:27
😂🤣 ja zo kun je m ook opvatten😂🤣
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:35
Heeft gekke Valentijntje Driessen al op de loting gereageerd of moet hij eerst nog erover nadenken.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:27
Het schijnt dat zijn hersenpan gestopt is met draaien. Het is zaagsel geworden (was het allang) bereikt mij zojuist het bericht,
Vind ik leuk
Retweet +739
vrijdag 15 maart 2019 om 17:36
Competitie laten lopen. vol op championsleague!
Vind ik leuk
Benniewies +5360
vrijdag 15 maart 2019 om 17:54
Ja zeker en PSV, de punten laten morsen die Ajax Europees heeft opgebouwd,?

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:40
Natuurlijk kijken we in Nederland bijna allemaal met een gekleurde bril naar dit affiche. Het gaat heel lastig worden, maar niets is onmogelijk!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 17:41
Het is dus afgelopen. Bedankt Aad....
Vind ik leuk
AjaxSneek +122
vrijdag 15 maart 2019 om 17:42
Ik heb ja gekozen maar is meer hoop dan gedachte.. Wat een gek die aad
Vind ik leuk
De Hout +2008
vrijdag 15 maart 2019 om 17:48
Thuis 6-0, uit 5-5.
Vind ik leuk
Benniewies +5360
vrijdag 15 maart 2019 om 17:51
Aad had zijn bek moeten houden
Vind ik leuk
Romarioo +697
vrijdag 15 maart 2019 om 17:55
Alles is mogelijk toch?
Als je real er uit knalt en je zegt dat real goed was en dat Ajax gewoon beter was, dan zie ik ajax in de finale
Vind ik leuk
Dommetje +3123
vrijdag 15 maart 2019 om 17:57
Nou snap ik waarom hij overal is weggestuurd hij lult als een kip zonder kop en heb het verstand van een ei .
Vind ik leuk
5jaarniks +193
vrijdag 15 maart 2019 om 18:00
Helaas, kansloos!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Ik teken er voor maar ik zie het niet gebeuren
Vind ik leuk
Paul1982 +12070
vrijdag 15 maart 2019 om 18:06
Dit voorspelt niet veel goeds. Aad zit er wel vaker naast.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:09
Nu is al mijn hoop weg... Als Aad de Mos het zegt heb ik er weinig vertrouwen in... ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Afijn, de kogel is door de kerk en Ajax weet precies waar het aan toe is.

Wanneer je kijkt naar de opponenten in de kwartfinale had de loting óók anders kunnen uitvallen, maar hoe je het went of keert, de GROTE jongens kom je op een gegeven moment tóch tegen!

Dan maar gelijk aan de bak en tegen één van de sterkste teams van dit Champions League seizoen. Natuurlijk hebben ze met CR een goaltjesdief pur sang in huis die ze er makkelijk in alle hoeken en standen in legt, maar hij is géén robot en kan ook een off-dag hebben of krijgen gedurende de wedstrijd vordert en hij zijn stempel niet op de wedstrijd kan drukken en geïrriteerd raken.

Met recht een zware tegenstander, maar ik acht Ajax niet kansloos. Real Madrid was ook favoriet in de 1/8e finale maar is wel aan de zegekar gebonden. Juventus is gewaarschuwd maar mogelijk kan gemakzucht bij sommige spelers er aan toe leiden dat het tegen hen gaat werken, met alle gevolgen van dien.

Ten Hag en zijn staf zullen wel met een goed plan moeten komen om de "Oude Dame" van repliek te dienen en te trakteren op een onvervalst CL avond in de JC Arena.

Het afstoppen van CR kan voor iedere achterhoede speler een nachtmerrie zijn, maar als je dan TOCH een speler er op moet zetten zou De Ligt dit wel kunnen doen.

Ben niet zo'n fan van Veltman en diens verdedigende capaciteiten, maar bij gebrek aan beter, zou dat t.a.v. de andere backs (Kristensen of Mazraoui - in de return - ) de meest voor de hand liggende optie zijn, tenzij Ten Hag met Magallán wil gaan aantreden.

Het blijft dus in een glazen bol kijken wie de uiteindelijke halve finalist gaat worden, maar objectief (en als Ajax-fan) gesproken, heeft Juventus de beste papieren. Ofschoon ik de mening van A. de Mos wél deel en anderzijds ... waarom ook niet?

Desalniettemin hoop ik op een gunstige afloop voor Ajax in deze tweeluik.

Succes mannen!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:41]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:30
De Ligt heeft met het Nederlands elftal Ronaldo al eens in zijn broekzak gehad. Hoogstpersoonlijk zorgde hij ervoor dat Ronaldo helemaal niet gevaarlijk kon worden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:43
Toen stond van Dijk naast hem, dat scheelt nogal.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Dan nog. De Ligt is een buitenaardse voetballer. Heeft Ronaldo straks opnieuw in zijn broekzak. Echt heel zwaar van overtuigd.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Hoop t voor je
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
Thanks man!
Vind ik leuk
LarsNL16 +3608
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Als Aad de Mos dit zegt, wordt ik toch wel een beetje bang.

"Ik geef Ajax zeker een kans, ondanks de grote Ronaldo. Het is niet zo dat hij dat nog een keer kan herhalen (hattrick thuis tegen Atlético, red.). Ik ben ervan overtuigd dat het kan."

En dit heeft Ronaldo al een aantal jaar op rij laten zien. Misschien geen hattricks, maar wel dat hij enorm op stoom komt in de knock out rondes van de CL
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Minimaal 1x een gelijk spel. Is de KNVB ook weer tevreden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Wil je graag geloven Aad!!
Vind ik leuk
Nr14always +3664
vrijdag 15 maart 2019 om 19:05
Aad de Mostradamus heeft in deze gelijk.
Vind ik leuk
Reyvoetbal +1600
vrijdag 15 maart 2019 om 19:27
Oh shit.
Aad is positief, dat loopt meestal slecht af.
Ik hoop het beste, maar Juve is sterk heh.
Vind ik leuk
Akela +115
vrijdag 15 maart 2019 om 19:43
LOL
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:14
Nu ben ik in de war. De mening van Aad zie ik altijd als iets onzinnigs, maar nu .. wil ik dít gewoon geloven
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Ach wel nee man volgends de Mos heeft iedereen kans tegen iedereen. Ajax speelt zonder Mazraoui en er staan veel spelers van ajax op scherp. Ajax gaat er uit! Ps.. i dont mind lol.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:29
Zou geweldig zijn !
Vind ik leuk
broedkip +2206
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Deze betweter verandert per seconde.
Vind ik leuk
Andone +213
zaterdag 16 maart 2019 om 00:51
Als ze lef tonen maken ze het veel ploegen lastig. Denk dat vooral city echt een stuk beter is, verder maken ze tegen iedereen kans
Vind ik leuk