Ajax krijgt te maken met Ronaldo: Ik zou willen dat Wimpie nog fit was

Ajax krijgt te maken met Ronaldo: "Ik zou willen dat Wimpie nog fit was"

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 18:10vr 15-03-2019 om 18:10

Sjaak Swart is niet blij met Juventus als tegenstander van Ajax in de kwartfinales van de Champions League. Mister Ajax had liever een andere tegenstander uit de koker zien komen.

"Het is de slechts loting die er is, dan begin je ook nog thuis", vertelt een teleurgestelde Swart voor de camera van De Telegraaf. Swart kent zijn plek en weet dat de ploeg uit Turijn de beste papieren heeft voor de halve finales. "Juventus is natuurlijk de favoriet."

"Je hebt de laatste wedstrijd tegen Atlético Madrid gezien, dat ze het er thuis nog uit halen. Juventus is de lastigste tegenstander die er is. We moeten kijken wat we kunnen doen. Het is jammer dat we ook eerst nog thuis spelen. Anders kun je uit een resultaat spelen en je thuis helemaal leeg spelen, alles of niets. Het is jammer."

Ajax krijgt twee keer te maken met Cristiano Ronaldo, die Atlético Madrid met een hattrick uit wist te schakelen. Hem afstoppen zal een lastige opgave worden. "Daar heb ik maar een man voor: Wim Suurbier. Ik zou willen dat Wimpie nog fit was, dan denk ik dat het binnen een kwartier afgelopen zou zijn."

Lees ook: Endt geeft Ajax '35 procent kans': 'Als ze daar de slag winnen, zijn ze heel ver'

Poll

Wie gaat dit tweeluik winnen?

(5771 stemmen)

Plaats een reactie

rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 18:12
Ik had verwacht dat Sjaak vanmiddag boos de EUFA ging bellen, hij is nog mild vandaag.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:15
Sjaakie moet niet zeuren als je Europese top wilt zijn moet je ook tegen Juventus kunnen spelen
Vind ik leuk
Radaje +1515
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Vind het eigenlijk wel een voordeel, eerst thuis spelen. Valt meestal goed uit de laatste jaren. Tegenstanders komen toch vaak met het idee dat ze het thuis wel afmaken.
Vind ik leuk
Kuip +9941
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Klopt wat je zegt Radaje. Je kunt veel beter eerst thuis spelen. Bij de tweede wedstrijd gaan zenuwen een rol spelen voor de thuisspelende club. Ajax moet thuis wel proberen de nul te houden.
Vind ik leuk
Radaje +1515
vrijdag 15 maart 2019 om 19:31
Ja dat is wel het beste natuurlijk. Vaak is een tegenstander. En vooral Italiaanse al blij met een 1-1 of 0-0
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Tegen jouw clubje Rinus ... 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Yup heerlijk he . Word een mooie strijd waarin beide clubs tot het uiterste gaan . 👍
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
We gaan zien Rinus ... 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Dat de beste mag winnen !!
Vind ik leuk
Mino Rioolrat +23108
vrijdag 15 maart 2019 om 18:32
👍🏻
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:16
En als Ajax niet de beste is dan mogen ze ook winnen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:16]
Vind ik leuk
vierde-ster +4543
vrijdag 15 maart 2019 om 18:29
Mooie pot tussen 2 ploegen die hun sporen al hebben verdiend in Europa
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:05
👍
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:15
Zeuren?
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
vrijdag 15 maart 2019 om 21:21
Sjakie die idioot denkt dat hij overal verstand van heeft en alles mag zeggen,en als suurbier tegen Ronaldo stond had hij ook geen schijn van kans.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:27
Adri van tiggelen was beter geweest
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
zondag 17 maart 2019 om 10:06
Tegen Ronaldo ook niet ,ik denk eerder dat hij met rood mocht vertrekken.
Vind ik leuk
Pimman +10343
vrijdag 15 maart 2019 om 18:16
Barça, Liverpool, City en Juve de 4 favorieten niet tegen elkaar geloot..doorgestoken kaart van de UEFA maffia? ;)
Vind ik leuk
Speytuut +312
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Ja natuurlijk eufa maffia 2 of 3jaar geleden ruilde iemand de bal om voor een andere weet niet meer wie het was.... volgens mij zijn de balle koud en warm
Vind ik leuk
Avanko +122
vrijdag 15 maart 2019 om 18:39
Ajax wint van Juve en dan vliegt er een favoriet uit. Ik snap het wel van de UEFA.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
zondag 17 maart 2019 om 10:08
Avanko welterusten.
Vind ik leuk
MirakelMan +167
vrijdag 15 maart 2019 om 18:44
Is ook wat ik meteen.....NEE NATUURLIJK NIET!

Er zijn echter daadwerkelijk mensen die dit denken. Complottheoriedenkers. Moeimakers. Zure zaadjes.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:32
Zou het... daar geloof ik niets van.
Vind ik leuk
Pimman +10343
vrijdag 15 maart 2019 om 19:36
Was ook met een knipoog..denk het ook niet maar kijk nergens gek van op.
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
vrijdag 15 maart 2019 om 19:44
Bij de laatste 8 heb je ook 8 favorieten.
Vind ik leuk
Pimman +10343
vrijdag 15 maart 2019 om 20:37
Precies!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Volgens mij zijn er maar 3 favorieten.
Juventus, Manchester City en Barcelona, met Liverpool als outsider.
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
zondag 17 maart 2019 om 10:08
Vier en dan twee en dan een.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:00
Dan zou hij zeker zeggen dat de UEFA moet degraderen lol!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:13
Sjakie is weer aan het zeuren
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:16
Doe es rustig dushi
Vind ik leuk
wattenstaafje +24044
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Jij ook...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:38
Zeuren? Mwa. Hij vergist zich even in het grote verschil tussen het voetbal van toen en nu. Lief dat hij dit nu zegt over Suurbier, maar Wimpie zou na een kwartier rood pakken, nadat hij snot voor ogen werd gespeeld door Ronaldo.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:01
Suurbie stond aan de linkerflank en kon ook nog goed voetballen en was razendsnel.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:18
Links??? Nee rechts, Links stond Theo van Duivenbode totdat hij naar Feyenoord ging
Vind ik leuk
Kees Bman +4535
zondag 17 maart 2019 om 10:10
Was ook niet veel die Suurbier.
Vind ik leuk
SjeH +410
vrijdag 15 maart 2019 om 18:16
Weer doorgestoken kaart zeker?
Vind ik leuk
NvC +8492
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Tegen Real begon je ook thuis. Het is zwaar maar wat had je verwacht in deze fase!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:18]
Vind ik leuk
Red de Kuip +2509
vrijdag 15 maart 2019 om 18:17
Ik vind het altijd wel een mooie vent, zo fanatiek nog op zijn leeftijd. Zulke mannen moet je respect voor hebben.
Vind ik leuk
Johnny Cash +9997
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Ben ik serieus de enige die als eerste thuis spelen juist een voordeel vind
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Nee maar dan moet je thuis ook zeker een klap uitdelen die zelfs in Turijn voelbaar is. En Juventus werd uit tegen Atletico ook behoorlijk weggespeeld en het is dat die ouwe Costa wat opgelegde kansen om zeep hielp. Ik ben positief en dus ..... kopen die Boeing !!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:22]
Vind ik leuk
Fissah14 +1275
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Of 1-2 verliezen haha
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:19
Zou de MAX, niet zo prijzig op dit moment 😉
Vind ik leuk
Pimman +10343
vrijdag 15 maart 2019 om 18:23
Johnny nee.. ik zie het voor Ajax óók als een voordeel. Dat bewees de wedstrijden tegen Real wel. Eerst naar Turijn heb je kans dat als je flink verliest het geloof voor de return al weg is. Thuis kan een 0-0 ook gunstig zijn.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:20
Atletico had het nog druk in de competitie
Juve is al nagenoeg kampioen.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Nee. Je wel 0 houden.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
@ meneer Johnny Cash,

Nee,ik zie thuis inmiddels ook als een voordeel, je kunt de eerste stap zetten, voorheen was eerst thuis funest nog lijkt het al jarenlang dat je beter eerst thuis kunt loten.

Maar goed de Opta zal dat precies kunnen melden & dan zal je zien dat wat ik denk niet klopt ha ha.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:50]
Vind ik leuk
Molletje +2607
vrijdag 15 maart 2019 om 20:13
#metoo
Vind ik leuk
Justin Kees +2621
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Daar is Sjakie Zwartkijker weer...
Vind ik leuk
DQA +47
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Magallan kan daar ook uit de voeten. Misschien maar wat minuten gaan geven en kijken hoe hij het doet. Veltman kan echt niet.

Ik heb trouwens nog eens even geïnformeerd bij mijn vrienden uit Sao Paulo over de vermeende interesse van Ajax in Antony. Schijnt echt een getalenteerde speler te zijn, hij komt nog maar net kijken, maar ze vergelijken hem met Kaka.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +10434
vrijdag 15 maart 2019 om 18:30
Pavon is top!!!
Vind ik leuk
74ratje +702
vrijdag 15 maart 2019 om 18:18
Gewoon Wim Suurbier op stellen die wedstrijd. Eindelijk verstandige woorden van m.
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:21
M’n favoriete Eindhovenaar! ;-)
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
vrijdag 15 maart 2019 om 19:18
Ik dacht dat ik dat was 🤬
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 19:20
Nee, helaas. Ik heb ook nog familie in Eindje, dat ik hen onder Suurbier plaats is al erg genoeg :p
Vind ik leuk
Johnnies +1914
vrijdag 15 maart 2019 om 18:19
Juventus, Ronaldo doet het alleen als het moet.
Vind ik leuk
barry m +535
vrijdag 15 maart 2019 om 18:19
Denk dat wim in zijn tijd echt niet zo snel was als CR7 en op technische gebied ook niet.
je hebt het over CR7 die om komt in de prijzen die hij al heeft gewonnen en maar blijft scoren en winnen.

maar goed mister ajax heeft gesproken.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:22
Ronaldo is nu alleen nog maar goed in de punt.
Op de flanken is hij al een tijd veel minder.
Tijdens het EK, toen Portugal kampioen werd zag de coach het ook eindelijk.
Op de vleugel was het niks.
In de punt was het alles
Vind ik leuk
barry m +535
zaterdag 16 maart 2019 om 00:32
ik snap je punt eigelijk niet.
ik heb het over mister ajax die zegt dat hij daar graag wim tegenover had gezet en dat het dan binnen 15 min afgelopen is met CR7.

Vind ik leuk
Mari +12442
zaterdag 16 maart 2019 om 11:18
Wim was een matige verdediger met een superslechte voorzet.
Maar voorin werd er zoveel.grscoord dat het niet uitmaakte
Maar Wim was Ajacied en ik fan dus Wim was goed
( maar superkansloos.tegen Ronaldo.
De ligt pakt hem wel
Vind ik leuk
G.Kopf +4997
vrijdag 15 maart 2019 om 18:20
Boulahrouz misschien
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:23
Haha die gek trapte hem uit de wedstrijd, sindsdien is Ronaldo als een komeet gekomen.
Vind ik leuk
rexxo +11575
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Reiziger, Henk Fraser en Trabelsi hun prime waren backs die misschien hem konden bespelen omdat ze behalve snel ook goed konden voetballen. Enige nadeel, CR7 kan heel goed koppen.

Ik beperk me hier tot backs uit NL competitie.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Sjakie ziet het niet meer zitten .
Dus met andere woorden trap Ronaldo de wedstrijd uit .
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Dat wilde de Atletico spelers ook maar lukten ze niet.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Nou nou wat een held 👏👏
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Is het bij jullie in Utreg ook zo een kut weer wordt er niet vrolijk van.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:30
Ja het stort hier ook steeds , moedeloos word je ervan maat .😏
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:31
Ik wordt daar stront chagrijnig van bah echt hekel aan dit weer. Denk dat ik maar richting stratumseind ga lekker warm weer tenminste .
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:33
Op het Benske met Stratum en het hebben over heul veul goei met une pintke 🍺🍺
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:34
Lekker man en dan hard chillen met een San Miquel in de hand....
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:35
Lekker hoor, vanaf dinsdag word het beter maat ff volhouden .
😉
Vind ik leuk
Vamos7 +10958
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Mag het hopen is al paar dagen al niks vind het regen en donker zijn maar niks niks voor mij die regen en grauw.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
🌞🌞🌞speciaal voor jou 👍
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:22
Hou toch op Sjaak. Binnen een kwartier afgelopen. Gaat absoluut niet gebeuren.
Ajax gaat Juventus verslaan.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
v Hanegem één van de meest onderschatte spelers (niet in Nederland) maar in Europa, hij hoort in veel meer lijstjes te staan.

Wat een voetbal brein op het veld! Geweldig overzicht! En ja de kromme, zowat alles buitenkant links zijn handelsmerk. Zeer technisch, maar ook bikkelhard! Voor niemand maar dan ook voor geen één mens was hij bang, hij ontzag geen één situatie, hij ontliep niks, ging voor alles. Een team speler en individueel een klasbak, ik dacht in totaal alle competities bij elkaar 162 goals, en in 41 Europacup wedstrijden 21 goals? Maar Feyenoorders of andere, corrigeer me als ik ernaast zit.

vHanegem! Buiten dat alles een geweldig mens! Altijd oog voor andere, vooral voor andere die anders waren of anders tegenaan werd gekeken. Willem een groot voorbeeld! Scherpe columns zo nu en dan, bijna altijd eens met wat hij schrijft!

Nederlands icoon!

[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:25]
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:26
Mooie woorden, verkeerde Wim.
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 18:35
Ik zag de begin letters en las het artikel niet haha, als ik aan Willem denk als voetballer als mens dan begin ik dus meteen te schrijven haha;)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 01:56]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:53
Ha ha, wel leuk meneer Jordaan.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Mooi gezegt Jordaan 👍
Vind ik leuk
PickNikker +365
vrijdag 15 maart 2019 om 18:24
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:25]
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 18:31
Waarom zulke opmerkingen? Zo naar. Ja hij heeft een uitgesproken gekleurde mening vaak, maar kijk om je heen op vp, daar zijn er zoveel van. Op zijn leeftijd nog zo midden in het leven staan, gewoon lekker bezig houden met wat hij het liefst doet, staat nog zowat bijna elke dag op het veld. M'n vader was van zijn leeftijd, hij zat op een afdeling met Alzheimer als je het over afdelingen wilt hebben ga er naartoe doe vrijwilligerswerk doe dankbaar werk! Maar zie ook hoe moeilijk die ziektes zijn geestelijk voor die mensen en voor familie, al zijn er ook veel die niemand meer hebben. Je kan alles zeggen over Swart, maar een gekleurde supporters mening heeft niks met een geestelijke aandoening te maken.

Het zijn gewoon nare opmerkingen, als je zijn inhoud niet goed vind, stuitend vind, dat mag!!! Maar zeg dat dan inhoudelijk als je op deze manier iemand gaat wegzetten dan ben je veel en veel minder dan de persoon waar naar je aan het wijzen bent.

Beter wereld begint nog altijd bij jezelf!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:40]
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
Je heb helemaal gelijk zulke moeten ze bannen 👍👍
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:40
Z’n naam + foto verraadt al dat het een nare trol is.
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:44
Je kan best eens met elkaar botsen maar soms gaat het wel veel te ver .
Je heb gelijk Iceman .
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:25
Dus weinig vertrouwen in de nieuwe generatie .
Beetje jammer dit Sjakie .
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:27
Misschien is hij wel geschorst voor de eerste wedstrijd. Als de FIFA niet voor lul wil staan tenminste, wanneer je simeone er een straf voor geeft moet je dat ook bij Ronaldo doen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:28
Nou ja het was sws niet de meest favoriete tegenstander maar City of Barca had ik nog minder gevonden als tegenstander.
Vind ik leuk
psvfan1913 +7644
vrijdag 15 maart 2019 om 19:21
Moet je je voorstellen hoe ik me als psv/united supporter voel. Eerst schoot messi PSV aanflarden. Nu vrees ik dat United hetzelfde lot ondergaat. Begin langzamerhand een hekel te krijgen aan die Messi :(
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:26
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen indd ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:29
Hebben we nog ander nieuws dan iedereen interviewen hoe Ajax Ronaldo gaat stoppen?
Vind ik leuk
Jordaan +1007
vrijdag 15 maart 2019 om 18:37
Hoe gaat Ronaldo Tagliafico stoppen?;)
Vind ik leuk
Dommetje +3311
vrijdag 15 maart 2019 om 18:48
Hot item vandaag op VP .
We moeten het er maar mee doen 😉
Vind ik leuk
JanTa48 +8065
vrijdag 15 maart 2019 om 18:35
Ach..., het was toch de Ligt die er voor zorgde dat Ronaldo gewisseld werd?
Vind ik leuk
SantiagoErik +1421
vrijdag 15 maart 2019 om 18:35
Juve moet maar weer degraderen😜
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:36
Wie gaat deze tweeluik winnen?

De VAR
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:43
Edwin van der Var.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
Je vergeet Varc Ovarmars.
Vind ik leuk
The Iceman +16274
vrijdag 15 maart 2019 om 18:50
Overvars?
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:42
Mister Ajax houdt toch van mooi voetbal?
Vind ik leuk
Sonneillon +854
vrijdag 15 maart 2019 om 19:10
ja, behalve als de tegenpartij mooi voetbal speelt, dan houdt hij van doodzagen, maar o wee als de tegenpartij een ajax speler een duwtje geeft, dan schreeuwt sjakie weer dat ze 4x rood hadden moeten krijgen...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:39
Mensen die veel zeuren worden meestal heel oud. Cruijf zeurde vrij weinig. Kijk maar eens in je omgeving. Sjakie is zo'n ouwe zeurkous.
Vind ik leuk
MirakelMan +167
vrijdag 15 maart 2019 om 18:45
Het zal inderdaad lastig worden.
Als ze echter weer zo'n lekkere wedstrijd hebben waarin zo goed als alles lukt dan is geen enkel team veilig tegen Ajax.

Het is voornamelijk een mentale kwestie, en daar lijkt het bij Ajax toch wel goed te zitten de laatste tijd. Laten we kijken hoe het er over 4 weken uitziet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 18:45]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:46
Slechtste loting in volgorde beste Sjaak:

1. Barca met Messi zijn belofte aan het publiek & ene Suarez en Ter Stegen.
2. Manchester City, tja de beste coach ter wereld welke City ook een niet opgeven team van heeft gemaakt.
3. Liverpool, op basis van passie, Van Dijk, Salah en Georgino die 25 km per wedstrijd loopt
4. Juve, tracht Ronaldo tegen houden, zo in ieder geval niet Mazou-nogwa op hem zetten...
5. Tottenham, Hurrikane, Llorres Son en ene Eriksen.
6. Manchester United, passie terug door aanstelling icoon van de club, gelijkwaardig aan Ajax momenteel.
7. Porto, daar had Ajax 2 x van gewonnen, 1 goede speler, de keeper. Sowieso vaak met 10-en door die verschrikkelijke schoppiepo Pepe

Dus Sjaak met alle respect het had beter gekunnen maar ook nog slechter.

Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 18:55
Holadiejee, opletten dit is een Ajax topic. Misschien dat je deze over het hoofd hebt gezien. We wachten op je reactie... #troldetroller
Vind ik leuk
Nr14always +4004
vrijdag 15 maart 2019 om 19:03
Aardig van Sjaak maar de Ligt kan hem hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 16 maart 2019 om 08:07]
Vind ik leuk
Sonneillon +854
vrijdag 15 maart 2019 om 19:08
heeft sjakie niet toevallig nog gesjoemel gezien met de loting? pakte die gozer niet heel toevallig het balletje te lang vast in zijn hand ofzo?
Vind ik leuk
Lebowski +489
vrijdag 15 maart 2019 om 19:17
Ha! In die tijd had Ajax ook slopers. Wim Suurbier, held.
Vind ik leuk
Isakson +150
vrijdag 15 maart 2019 om 19:34
SS wat een goede anaalyse.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:51
Atletico Madrid speelt gesloten van achteruit en daarentegen zet AJAX snel en hoge druk op de tegenstander. Ben benieuw hoe Juventus hierop reageert? Kan een tactisch mooi potje worden. Waarbij beide clubs ook nog eens veel scorend vermogen in huis hebben.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 19:55
Thuis is een voordeel,Grote overwinning zit erin,Madrid won ook met 2-0 en Ajax is voetballend beter.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:08
Wim Suurbier liet je binnen 5 muniten voelen dat je beter thuis had kunnen blijven
Vind ik leuk
Gerro +8908
vrijdag 15 maart 2019 om 20:08
Haha die Sjakie toch, kom op ouwe we hebben de ligt en die kan er wel iets van daar weet zelfs ronaldo over mee te praten.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 20:14
Suurbier?
Nee, Laseroms of Israel
Suurbier was van "de voorzet"
Piet Romijn was van de hiha h....l.l
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:12
Laseroms en Isreal stonden in puur in het centrum. Suurbier stijf rechts
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 21:32
Ja klopt
Maar Ronaldo speelt nu ook in de punt.
Als hij het lef had om Laseroms op te zoeken dan stond Rinus er nog wel om hem naar de uitgang te wijzen.
Suurbier en Krol stonden links en rechtsback (nadat van Duivenbode weg moest)
Knabbel en Babbel
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:04
Ja die twee van Feyenoord was een Gouden tijd. Net zoals je meld Krol en Suurbier. Van Duivenbode was een wereldgozer. Jammer dat hij op latere leeftijd uit de commissie van Ajax is gestapt.
Vind ik leuk
Mari +12442
vrijdag 15 maart 2019 om 22:07
ja daar is iets gebeurd dat hem duidelijk niet beviel.
Jammer, hij kwam op mij over als een betrouwbaar persoon
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:31
kijk als juventus misschien zonder ronaldo of dybala gaan ze echt verliezen en dan gaat barca en ajax en liverpool daarna als ajax gaat met barca of liverpool gaan spelen gaat ajax verliezenen dan gaat liverpool en barca in de finale spelen een èèn van twee gaan winnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 20:33]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:05
Dybala heeft dit seizoen nog niet echt goed gespeeld.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 20:34
Alsof hij het allemaal weet in die tijd was voetbal heel anders en veel trager
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 00:13
Juve gaat dat lage kuttempo spelen wat levensgevaarlijk is voor die Dammertjes
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:08
Die oude dame is ouder dan sjaak en wim bij elkaar.
Dus makkie.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 14:55
Ze moeten Beugelsdijk van Ado leasen voor een wedstrijdje
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws