Babel: 'Van Dijk heeft één zwakte, ik denk niet dat iemand daar bewust van is'

Babel: 'Van Dijk heeft één zwakte, ik denk niet dat iemand daar bewust van is'

Gepubliceerd: vrijdag 15 maart 2019 om 21:08vr 15-03-2019 om 21:08

Laatste update: vrijdag 15 maart 2019 om 21:16vr 15-03-2019 om 21:16

Ryan Babel denkt te weten hoe hij Virgil van Dijk kan verschalken tijdens het Premier League-duel tussen Fulham en Liverpool van zondag. De aanvaller meent dat zijn collega-international één zwakte heeft en wil daarvan profiteren.

"Ik heb een zwak voor Liverpool en hoop dat ze kampioen worden", steekt Babel van wal in gesprek met The Times. "Maar ik ben door de achterdeur vertrokken bij Liverpool. Het geeft een extra motivatie om het ongelijk van mensen te bewijzen. Ik had een goede band met de fans en mijn teamgenoten, maar ik had het beter kunnen doen."

Babel kreeg op Anfield te maken met de managers Rafael Benítez, Roy Hodgson en Kenny Dalglish. "Niemand praatte met mij. Ik voelde mij een geest, ze passeerden me alsof ik niet bestond. Dat was heel moeilijk. Ik was 21, 22 jaar en had begeleiding nodig, zoals ik dat bij Ajax gewend was."

Het zorgt ervoor dat Babel vastberaden is een goede indruk te maken zondag. Hij moet wel afrekenen met Van Dijk. "Virgil heeft zich absoluut ontwikkeld de laatste jaren. Ik denk dat hij nog dertig procent beter kan worden. Ik heb het gevoel dat hij op zeventig procent speelt. Hij kan nog veel meer."

Babel laat desgevraagd weten dat Van Dijk één zwakte heeft in zijn spel. "Hij heeft een zwakte. Ik wil niet zeggen wat het is. Ik denk niet dat iemand in de Premier League daar al bewust van is."

Plaats een reactie

Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:12
🔝✌️
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 15 maart 2019 om 21:13
🖒
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:14
Ik geloof Babel.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Ik ook maar heb liever dat hij verteld wat die zwakte volgens hem is.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:21
Houdt hij geheim😇
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:47
Geheimhoudingsplicht in vaderlandsbelang😤
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:49
Haha,Dan wordt hij nooit meer opgeroepen👍
Vind ik leuk
Holadiejee +2553
vrijdag 15 maart 2019 om 21:53
Van Dijk is natuurlijk kleurenblind en Babel hoopt dat Van Dijk hem niet ziet met z'n rooie kop. En het werkte nog ook!!
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:09]
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:54
Je spuit veel onzin op deze site, maar deze is wel goed😅😅
Vind ik leuk
Cookee +12628
zaterdag 16 maart 2019 om 10:27
Babel zei tegen zijn kleurenblinde kapper;
doe maar iets onopvallends.
Vind ik leuk
Gerro +8855
vrijdag 15 maart 2019 om 21:29
Dat gaat ie niet doen van Dijk speelt met hem samen in oranje en dan ga je niet de zwakte van je laatste man benoemen.
Vind ik leuk
chicken +14771
vrijdag 15 maart 2019 om 21:32
Snap ik. Maar dan moet babel daar zijn mond over houden en het in de kleedkamer houden.

Als.je in het openbaar zoiets zegt, wil ik het weten ook.
Vind ik leuk
Gerro +8855
vrijdag 15 maart 2019 om 21:36
Ja dat is ook zo en van Dijk zal nu extra op zijn hoede zijn dus schiet zichzelf daarmee in de voeten.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:58
Oeps ik weet het,VDijk kan niet tegen kritiek...
Vind ik leuk
NikosMachlas +1443
zaterdag 16 maart 2019 om 00:34
Denk eerder tegen teveel complimenten haha
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
zaterdag 16 maart 2019 om 00:38
Ajax tegen Liverpool finale..
CR7 en Messi zijn off✌️
Vind ik leuk
ErikAjax +2334
vrijdag 15 maart 2019 om 23:27
Niemand in het openbaar kent chicken. We slaan jouw mening dus even over.
Vind ik leuk
RenW +3996
vrijdag 15 maart 2019 om 23:35
Geen last van, ben je echt zo nieuwsgierig dan?
Vind ik leuk
Guust +6391
vrijdag 15 maart 2019 om 21:37
Misschien heeft hij iets met Babel gehad, je weet het niet. Als Babel handtastelijk word dan weten we het.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:10
Nee joh je gaat toch niet de zwakke punten van je teamgenoot bij Oranje onthullen. Maar zeg dan inderdaad niets.
Vind ik leuk
John M. +5136
vrijdag 15 maart 2019 om 22:31
We gaan zien Zondag of hij werkelijk een zwakpunt gevonden heeft en of hij er ook gebruik van kan maken. Ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:02
Klein geschapen.
Vind ik leuk
Snipes08 +1247
zaterdag 16 maart 2019 om 10:15
Aan zn haar zitten, of over zn zusje beginnen. 1vd 2 let maar op ;)
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:55
Babel is een trol...
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 22:00
Alsof Liverpool afhankelijk is VDijk,die hebben genoeg goede spelers..
Vind ik leuk
Cookee +12628
zaterdag 16 maart 2019 om 10:24
Heeft Babel Babbels?
Maar is wel mooi dat Babel van Dijk even extra motivatie geeft.
Ik ben benieuwd.
Vind ik leuk
AlecBlc +1633
vrijdag 15 maart 2019 om 21:18
Ik denk dat ik weet wat Babel bedoelt. Van Dijk is heel erg laks, en zijn talent compenseert dat. Je moet een bepaalde tactiek hebben om van Dijk uit te spelen, en als 1 iemand die doorheeft, dan gaat van Dijk door de mand vallen aangezien iedereen met die tactiek dan een 'voordeel' heeft op van Dijk.

Hopelijk weet Babel dat te doen zodat van Dijk zich eens 100% gaat inzetten.
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:22
past goed bij Liverpool..
Vind ik leuk
Mistered +590
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
Pfffffffff........
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3302
vrijdag 15 maart 2019 om 21:49
Misschien is van Dijk soms te wild als hij inkomt?
Babel is geen domme speler en het lijkt me dat ze elkaar kennen vanwege Oranje.
Ik denk alleen niet dat Babel het 1 op 1 wint van hem haha.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:14
Nee joh, Virgil speelt minimaal op 95 procent. Klasbak is het.
Vind ik leuk
Mazraoui +2747
vrijdag 15 maart 2019 om 21:15
Van Dijk kan niet zo goed koppen wilde Babel zeggen
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:16
Mooi duidelijk verhaal, we zullen het zien en dan weten we maandag die zwakte .... of waarschijnlijk toch niet 😎
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:19]
Vind ik leuk
Dommetje +3123
vrijdag 15 maart 2019 om 21:18
Babbelachtig wat jij zegt Van Dijk is op zijn niveau .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 15 maart 2019 om 21:18]
Vind ik leuk
Just Nuts +664
vrijdag 15 maart 2019 om 21:20
Dat je met Roze haar het haar van Virgil even lekker krullebolieseert
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:24
Babel: 'Van Dijk heeft één zwakte, ik denk niet dat iemand daar bewust van is'

Waarop van Dijk zegt: 'Babel heeft maar één sterk punt , ik denk niet dat iemand daar bewust van is' 😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:27
Veeg me op hoor, héérlijk.🤠
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:00
Haha!
Vind ik leuk
henk1952 +184
vrijdag 15 maart 2019 om 21:25
Babel heeft ook 1 zwakte: Hij lult uit zijn nek..
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:00
1 maar??
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:26
Yeah Right Almighty Ryan Babel... Dat geheimzinnige gedoe, heb er niets mee.
Dus heel Engeland en verre omstreken ziet iets niét wat meneer Ryan Babel wel ziet?
Tsja, toedelokie Ryan en welteruste.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:26
Die Babel is echt een slap aftreksel van Dennis Rodman jongens !!
Vind ik leuk
kees ee +912
vrijdag 15 maart 2019 om 21:26
babel, . . en denken ??
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:29
BREAKING!

Ik ken iemand die heel goed bevriend is met Babel en hij wist mij te vertellen dat hij het hier een keer met Ryan over heeft gehad.

Naar het schijnt kan van Dijk er niet tegen als je je vinger in zijn gat stopt, dat is zijn zwakte, als je dat doet dan is hij heel de wedstrijd uit zijn ritme en kun je hem verslaan.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:38
Das die gast die zei dat excelsior van psv ging winnen. Dus die nemen we nooit meer serieus na dit nog vagere verhaal..
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:48
Proost🍺🥃
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:04
Jij ook proost. Dom bericht, domme reactie, hahaha! ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:14
Zeg het maar als dit grappig gevonden moet worden! Dan wil ik best een applausje geven.
Vind ik leuk
voorstopper +1116
vrijdag 15 maart 2019 om 21:41
Oke Van Dijk heeft één zwakte, maar alleen Babeltje weet die...

Ik durf te wedden dat Van Dijk ook de zwakte van Babel kent: zijn kapper.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:51
Al weet Babel zijn zwakte, dan nog geloof ik niet dat Babel daar gebruik van weet te maken, zo goed is hij niet
Vind ik leuk
Pelemaradona +1015
vrijdag 15 maart 2019 om 21:55
Babel wordt toch onderschat..
Hij werkt hard en heeft een geweldige actie In huis en schot...
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 21:57
Ik denk dat ik weet wat de zwakte van van Dijk is.
Hij houdt van Magnum ijs!
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:09
De Toorn van Babel
Vind ik leuk
just relax +368
vrijdag 15 maart 2019 om 22:11
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
En niemand kent de "zwakte" van van Dijk, Alleen die vuurtoren.
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 22:12
Van dijk zijn zwakte? links voorbij spelen?
Vind ik leuk
Ray01 +142
vrijdag 15 maart 2019 om 22:25
Nooit naar buiten treden erover Babel, want dat wordt dan gelijk de zwakte van Oranje op het EK en WK..
Vind ik leuk
SantiagoErik +1399
vrijdag 15 maart 2019 om 22:49
Wat een gebabbel😉
Vind ik leuk
vrijdag 15 maart 2019 om 23:01
21,22 jaar is wel erg specifiek!
Vind ik leuk
Caine +175
zaterdag 16 maart 2019 om 00:04
Misschien kan hij niet tegen kietelen
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 01:01
Als je dan wat zegt .zeg dan wat je bedoeld.!! En niet zo vaag doen
Vind ik leuk
barry m +518
zaterdag 16 maart 2019 om 03:48
hij wil van dijk onzeker maken door deze uitspraak te doen.
de zwakte van van dijk is dus onzekerheid.
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 05:15
Babel bedoelt ruimte in de rug. VvD is niet supersnel en met zijn snelheid wilt hij daarvan profiteren. Maar dan moet ie wel uit het duel blijven. Want als VVD te dichtbij nadert is hij kansloos. Een goed voorbeeld daarvan is het 1 tegen 1 duel tussen VdD en Mbappé, op snelheid is elke verdediger kansloos tegen de Fransman maar door goeie timing kon VvD toch de nog bal afpakken. Pure klasse en daarom is hij 1 vd beste verdedigers van de wereld.
Vind ik leuk
TheMariner +4109
zaterdag 16 maart 2019 om 08:05
De kapper van Babel heeft volgens mij ook een zwakte. Ik denk dat die kleurenblind is.
Vind ik leuk
Ray01 +142
zondag 17 maart 2019 om 15:38
hahahaha..! (sorry..)
Vind ik leuk
zaterdag 16 maart 2019 om 09:32
Van Dijk's zwakte is het verdedigen op meer wendbare aanvallers als ze dicht tegen hem aan staan.
Vind ik leuk
Krav +201
zaterdag 16 maart 2019 om 20:37
Babel is wel een speler die het van zn slimheid moet hebben. Je zou het niet zeggen met zo'n kapselkeuze.. Hij weet dat hij hard moet werken en slim moet spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws