Feyenoord wilde Isak naar De Kuip halen: Wij hebben pogingen gedaan

Feyenoord wilde Isak naar De Kuip halen: "Wij hebben pogingen gedaan"

Gepubliceerd: zondag 17 maart 2019 om 10:16zo 17-03-2019 om 10:16

Laatste update: zondag 17 maart 2019 om 13:41zo 17-03-2019 om 13:41

Feyenoord heeft in het verleden een poging gedaan om Alexander Isak naar De Kuip te halen. Technisch directeur Martin van Geel zei dat zondagochtend bij De Tafel van Kees op FOX Sports. Feyenoord bleek echter niet opgewassen tegen het grote geld van Borussia Dortmund.

Isak is momenteel de grote man bij Willem ll, dat zaterdagavond verrassend won van Feyenoord in Rotterdam-Zuid. "Isak is een fantastisch talent dat ik bij AIK Stockholm al heb zien spelen. Hij speelde daar al vanaf zijn zeventiende. Wij hebben pogingen gedaan en contact gehad met zijn broer, die zijn zaken deed."

"Hij is toen naar een ander management gegaan. We hebben veel contact gehad. Hij ging naar Borussia Dortmund, dat een transfersom van negen miljoen euro en een gigantisch salaris neerlegde. Het is een groot talent die z'n stappen kan maken naar de toekomst toe."

Ook Hans Kraay jr. is onder de indruk van Isak. "Ik heb veel gehoord van Isak. Tijdens de warming-up stond ik te kijken toen ze flankballen voor de goal aan het gooien waren. Hoe hij de ballen op z'n Van Persies op tachtig procent in de kruising duwt. Dat is niet normaal. Hij laat bij de 2-3 (in De Kuip, red.) zien dat hij verschrikkelijk goed kan voetballen."

Lees ook: Feyenoord geeft Willem II de zege cadeau en zet derde plaats op het spel

Poll

Moet Feyenoord vol voor Isak gaan?

(2463 stemmen)

Plaats een reactie

Adje80 +10528
zondag 17 maart 2019 om 10:18
Heb je wat aan uiteindelijk kopen ze alleen maar middelmaat bij Nederlandse subtoppers die niks brengen
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 10:24
Feyenoord staat voor zware jaren. 3e plaats hoogst haalbaar.
Geen jong in de eerste divisie.
Gaat een lang proces worden om de weg omhoog te vinden.
Vind ik leuk
Dordmund +2144
zondag 17 maart 2019 om 10:36
Ik heb gisteren samenvatting gezien maar er komen steeds meer lege stoeltjes bij en dat voor Feijenoord.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 10:41
Dortmund viel mij óók op. Denk mede door het slechte weer en dat ze om bijna niets meer spelen.
Vind ik leuk
Dordmund +2144
zondag 17 maart 2019 om 11:42
Klopt helemaal kerel maar het legioen heeft het wel zwaar dit seizoen.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 12:21
Dat sowieso!
Vind ik leuk
Nielsk +2376
zondag 17 maart 2019 om 12:21
Is ook een actie tegen van Geel vermoed ik zo
Vind ik leuk
Sniper1 +1500
zondag 17 maart 2019 om 10:57
Dat kan niet, wat je claimt. Die geweldige superters zijn er toch altijd?? 😁 😁 😁
Vind ik leuk
Pds010 +1468
zondag 17 maart 2019 om 18:04
De supporters worden het zat dat onze club geleid wordt door een stelletje dwazen.
Het bestuur en leiding van de club hebben de supporters compleet tegen zich zelf in het harnas gejaagd en de meeste supporters bezoeken nu Sport Club Feyenoord i.p.v. de betaal tak.

In de periode toen het echt financieel slecht ging zaten wij er om er te wezen voor de club... maar nu denkt de leiding en bestuurders alleen aan zich zelf en hebben schijt aan de supporters.. dus wat doen we er dan ?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 18:10
Ik heb énorm te doen met jullie. Afzender: een Ajacied
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 18:10]
Vind ik leuk
Hookiepoki +281
zondag 17 maart 2019 om 10:58
Maar geen nieuw stadion neer zetten maar op het kasteel gaan spelen komt het misschien nog een keer vol.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 10:39
PRICE daar lijkt het wel op..inderdaad geen jong in kkd én nog steeds geen nieuw stadion.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 10:42
Geloof niet dat een stadion een club kan redden.
Beleid is toch wel de basis.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 10:45
Mee eens maar uiteindelijk levert een modern stadion wel extra geld op om je begroting op te schroeven.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 10:49
Feyenoord moet gewoon reorganisatie invoeren.
Als je dit seizoen bekijkt en eigenlijk al meerdere jaren. Nederlagen tegen clubs die eigenlijk onbegrijpelijk zijn.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 10:54
Absoluut..maar ze hebben na hun kampioenschap hun geld besteed aan verkeerde aankopen die grotendeels mislukt zijn..middelmaat. Maar ze hebben sowieso een groot probleem.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 11:23
Feyenoord gaat een vrije val maken. AZ word definitief de nieuwe top 3 club.
En Utrecht de nummer 4.
Feyenoord haakt drastisch af.
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 12:20
AZ heeft sowieso een strak beleid, grote talenten en zeer goede opleiding. Zij moeten nu proberen spelers wat langer vast te houden maar het ziet er daar goed uit. Ik verwacht dat Feyenoord Utrecht nog wel onder zich houd.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 12:22
Vd Brom heeft 't goed gedaan bij AZ en bij Utrecht gaat hij 't ook heus goed doen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3847
zondag 17 maart 2019 om 12:47
Niks is definitief. Onzin
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:56
Dat roep ik ook al een tijd, maar de beleidsmakers daar horen mij niet. Ze hebben de boot met het grote geld gemist. Ze leven daar in een eigen wereldje en dan ook nog in een jaren 90 denkwereld.

Het ergste is dat Rotterdam daar indirect ook onder leidt. Misschien gewoon opdoeken die club en Sparta groot maken.
Vind ik leuk
Dirk Zaal +300
zondag 17 maart 2019 om 12:47
ben ik niet mee eens
verkeerd besteed??
nieuwtrainings compl
met alles er op en er asn
feyenoord acedemie
varkenoord
cverbetert verbeterd en verbouwd
dus wat verkeerd
weet je wat verkeerd is
zo verdedigen
way een fouten
eerst sven eigrn doel6x
gisteren werd er als amateurs verdedigd
maar je verliest wel
wat niet nodig was
de basis ligt er
brard en nu stam
nu de spelers
hun schouder er nog onder
ik heeft veel vetrouwen wat er in het vooruit zicht licht
maar!!
heeft tijd nodig
begin is er dus

DIRK uit arnhem
Vind ik leuk
chicken +15148
zondag 17 maart 2019 om 11:00
Feyenoord moet oppassen niet de drijvende factor te worden in een compleet stadsdeel vernieuwing.

In een groter stadion heb je met zulke prestaties nog meer lege stoeltjes.

De basis zal eerst gelegd moeten worden en niet denken dat een stadion de basis legt. Clubbeleid moet de basis creëeren en het stadion zal de mogelijkheden vergroten.

Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 11:25
Beleid van Feyenoord is stuurloos.
Zinkend schip.
Kapitein van Geel blijft tot de laatste man helaas aan boord.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:18
Deels, want nu kan je 1x in de rust wat halen omdat er hele lange rijen staan, maar als je geen rijen hebt stimuleert het mensen om sneller wat te gaan halen en als mensen dan ipv 1x 2 of 3x gaan is dat ook 3x die prijs en als al 25.000 man dat doet kan je uitrekenen wat dat oplevert in een seizoen
Vind ik leuk
Dussss +777
zondag 17 maart 2019 om 11:35
Ik denk dat er best veel mogelijkheden bij Feyenoord liggen. Toen ze kwampioen werden gaf ook niemand een euro voor hun kansen. Ook zie je dat ze best kunnen voetballen met tijden, en als Stam wel een goede trainer blijkt te zijn (geen idee) dan kunnen ze het niveau ook wel stabieler maken.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 12:24
kWampioen😀
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 13:20
Dusssss,....... Niet Feyenoord
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:19
Ja, dat is ook zo'n rare stunt van FEYENOORD en ik zou er niet van opkijken, als die maffe VANGEEL dat op zijn geweten heeft en de betaalde jeugd van Feyenoord, nu een vreselijke achterstand oplopen en als zij dat ooit nog weer goedgemaakt willen krijgen, zullen zij de boel recht moeten trekken en terug naar de top met de jeugd, want dit was toch een wezenloze beslissing van iemand. Verschrikkelijk wat een domme fouten maken ze bij Feyenoord, sinds die luie VANGEEL daar noch steeds in die stoel zit en de dienst uitmaakt over het technisch beleid. H. Lussenburg
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
zondag 17 maart 2019 om 11:55
Feyenoord moet niet lullen maar doen!
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 12:27
Van Geel lult en doet momenteel alleen verkeerde dingen.
Hoe dom kun je zijn je beleid bij de tafel van Kees zitten te verdedigen.
Aasgieren maken je openbaar af.
Van Geel is zijn geloof waardigheid totaal verloren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:14
Klopt wel, Feyenoord en Ajax hadden interesse voordat hij naar Dortmund ging
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:28
Hoezo zou Isak middelmaat zijn? Voorlopig nog steeds eigendom van BVB dus potentie zal hij dan wel hebben. Maar we zullen het zien als hij zijn volgende wedstrijd in de kuip wint.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:18
Martin, rot op.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35889
zondag 17 maart 2019 om 10:22
Alsof van Geel schuld heeft aan dat brandhout van gister. Meer dan de helft zat in het kampioenselftal. Toen was het Martin for president...Erg oppurtinistisch allemaal
Vind ik leuk
WTSGD +1712
zondag 17 maart 2019 om 10:23
Ja, dat heeft hij.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:40
Als het goed gaat heb je de wind mee, maar nu is hij ook mede verantwoordelijk voor wat er op het veld staat.

Jorgensen had je vorig jaar weg moeten doen. Etc. etc.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 10:44
Die heb ik er hieronder niet eens bijgezet. Dat is Van Geel, kan je doorpakken en laat je het na. Dit soort details bepalen wel een nieuw seizoen. Met 18 miljoen + had je wat kunnen doen. Nu kon hij niks doen omdat het er niet is.
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:48
Zijn eigen domme schuld, soms moet je ook weten wanneer het genoeg is.
Monchi is weg gegaan bij roma nadat de trainer eruit geflikkerd werd.

Beter gaat hij weg van de zomer, dan kunnen we met een "schone" lei beginnen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35889
zondag 17 maart 2019 om 10:48
Jörgensen...de beste man tegen psv en vervolgens weer op de bank...ja, daar wordt je niet beter van
Vind ik leuk
Smithsonian +45294
zondag 17 maart 2019 om 10:48
Alleen tegen jullie goed gespeeld, uit en thuis. Voor de rest geen knikker geraakt en ook nog eens vaak geblesseerd.
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
zondag 17 maart 2019 om 10:41
Hij heeft er schuld aan dat het merendeel van dat al relatief oude kampioenselftal niet tijdig verkocht en vervangen is. Daardoor zit Feyenoord nu in een lastig pakket, want de selectie is aan het verouderen, sleutelspelers lopen uit hun contract en er staat geen kwalitatief goede vervanging klaar.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 10:43
Je moet niet alleen naar gisteren kijken en dat jaar waar veel in mee zat en ze kampioen werden (zonder Dirk denk niet eens gelukt). Daarna is er ook niet doorgezet maar wel ingezet op redelijk dure transfers die niets hebben gebracht op Zuid. Van Geel heeft goeie dingen gedaan maar is niet van het doorpakken en daardoor zal er meer een negatief randje aan zitten dan een goud randje. Als je kijkt naar de hele periode dan is het niet veel. Koopt teveel middelmaat, waar eerst op de jeugd werd ingezet is nu een stuk minder. Ik ben tegen jong in de KKD maar toch heeft Feyenoord zijn slag gemist. Die leegloop in de Kuip is ook niet voor niets.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35889
zondag 17 maart 2019 om 10:50
Je hoeft toch niet altijd door te pakken ? Intact houden met hier en daar een mogelijke versterking kan ook. Wie had kunnen bedenken dat Ayoub, Clasie, die gast uit Peru en vd Beek zo zouden falen ??
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 10:58
Jawel, de koek was op, de rek was eruit. Ayoub is een gok, Clasie speelt al jaren kut (nog meer risico) en van Beek is vaak geblesseerd geweest. Die wisselvalligheid is heel sterk aanwezig bij het Feyenoord van nu. Kampioensjaar was trouwens niet met van Beek. Nicolai is ook niet verkocht. Een TD moet zorgen dat er balans is, een trainer moet het uitvoeren. Als een TD zijn werk niet naar behoren doet krijgt de trainer het eerste probleem. Haal je ook nog een speler uit Colombia, hebben ze ook niks aan. Dat is ook weer zo'n gok ipv goed scouten.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:00]
Vind ik leuk
#Keizerout +50894
zondag 17 maart 2019 om 10:50
Meer dan de helft zat in het kampioenselftal.
Misschien, maar de goede spelers zijn vertrokken, de minderen bleven en zijn aangevuld met middelmaat en Van Persie, maar die staat op de plek van Jorgensen van dat kampioenselftal.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35889
zondag 17 maart 2019 om 10:51
Je mist El Ahmadi
Vind ik leuk
#Keizerout +50894
zondag 17 maart 2019 om 11:00
Kuyt, Elia, Kongolo, Karsdorp. En El Ahmadi dus inderdaad.
En wat heb je er voor terug? Berghuis is leuk als het goed gaat, zodra je achter staat is het een kleuter en is het hopen dat hij nog wat brengt. Elia voor Larsson is ook een slechte ruil, St Juste/Nieuwkoop en Haps/Malacia/Verdonk.
En Clasie voor El Ahmadi. El Ahmadi was gewoon geslaagd in de PL, Clasie mislukt. Is ook nogal een verschil.
En dan is Bijlow ook nog minder dan Jones in dat jaar, Vermeer volgens mij ook, is Botteghin ouder geworden, Jorgensen draait steeds minder goed.
Hoe ligt dat niet aan Van Geel?
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 11:02
Dat dus, te middelmatig. Die presteren wisselvallig. Je kan er simpelweg niet meer van verwachten. Feyenoord heeft teveel ingeleverd aan kwaliteit.
Vind ik leuk
#Keizerout +50894
zondag 17 maart 2019 om 11:13
En Van Geel doet alsof het allemaal eigenlijk best goed gaat. Feyenoord zit een beetje met het probleem waar Ajax mee zat tot Cruijff zich ermee ging bemoeien.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 11:01
Die is opgevangen door Clasie die middelmatig en wisselvallig presteert. Dat soort dingen sijpelen in het elftal als je er een paar van hebt,
Vind ik leuk
Futre +5377
zondag 17 maart 2019 om 11:35
Ik ben het uiteraard met je eens maar toch vind ik Gio ook een coach van niks. Het is dat Kuyt hem redde want Gio kloot ook maar wat aan. We gaan het nooit weten maar een middenveld met Vilhena, Ayoub en Tapia is nooit geprobeerd. Ook Amrabat werd nooit serieus geprobeerd. En daar heeft Van Geel geen invloed op.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95368
zondag 17 maart 2019 om 11:36
Eens, goede aanvulling.
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 10:22
Martin moet de handdoek vlug gaan gooien
Vind ik leuk
FC Treurwilg +8554
zondag 17 maart 2019 om 10:22
Hij was er toch gisteren? En scoorde ook nog!
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 10:34
Toen hij in Zweden speelde waren er 2 clubs, BVB en jullie vrienden in Amsterdam ZO, zeer concreet voor Alexander Isak,

Feyenoord is in die periode nooit genoemd, volgens mij zit van Geel de Feyenoord supporters zwaar in de maling te nemen. Heel makkelijk namen noemen van spelers waarvan je van te voren weet dat die onhaalbaar zijn. Tegenwoordig zitten er 10 tallen scouts naar dit soort talenten te kijken, hij kan hem misschien gezien hebben maar het was van het begin kansloos.

De TD van een club in het rechterrijtje gaat morgen zeggen we waren bezig met Mo Salah.

[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 10:37]
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 10:37
Isak is nu 3 miljoen euro
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 10:43
BVB koopt deze jongen 2 jaar geleden voor €9M, en dan gaan ze hem 2 jaar later op €3M waarderen?

Wat denk jezelf? En ook al is dat bedrag €3M zoals jij zegt wat ik betwijfel, zit Isak nog steeds in de rolodex van Overmars.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 10:59
Kijk zelf maar dan: https://www.transfermarkt.de/alexander-isak/profil/spieler/349066
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:10
Hahaha, als je daar je info vandaan haalt zul je er nog vaker de plank mis slaan
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:15
Dus het staat daar voor saus.. Gewoon zomaar. We zullen nog wel zien wie zijn gelijk krijgt. Die Isak speelt volgend jaar in de Kuip, let maar op.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:21
Hahahahaha, staat daar idd voor ‘saus’.
En hij speelt volgend jaar idd 1x in de kuip. Omdat wij hem nog een jaar huren hoop ik

Maar als jij gelooft dat isak nu voor 3 miljoen gekocht kan worden dan snap je niet heel veel van voetbal
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:25
Wij halen hem voor 3 miljoen en verkopen hem na 2 jaar voor 150 miljoen.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:31
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:24
Joh. Dream on.
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 11:17
Laat hem, het is een nog vrij jong kind.

Inhoudelijk is het nu '' you lost me ''
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:11
Gast, dat hij daar voor 3 miljoen op staat zegt werkelijk niets hoor. Die jongen heeft nog een lang contract, en ze hebben 9 miljoen voor hem betaald.

Ze gaan hem sowieso niet weg doen, verhuren misschien.

Maar, mocht hij er bij Dortmund 20/25 inschieten als hij de kans krijgt, dan is zijn waarde ineens 50/60 miljoen.

En geloof me, Dortmund gaat hem echt niet met verlies willen verkopen.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:18
Hij is (nog) niet doorgebroken bij Dortmund en hij heeft Alcácer voor ‘m. Feyenoord moet ‘m nu halen nu het nog kan.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Ja, dan mogen ze goed hun best gaan doen, en nu alvast gaan onderhandelen, want zijn contract loopt dit jaar af. Al denk ik wel dat Dortmund die gaat verlengen hoor.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:26
Hij heeft daar nog een contract tot 2022
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:29
Idd je hebt gelijk, ik keek verkeerd, dat was zijn einde huur periode.😂
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:23
Hoe oud ben jij?? Mocht dortmund hem al willen verkopem dan gaat zo’n jongen niet weg voor onder 20 miljoen!

Feyenoord kon sol niet eens betalen. En dat was slechts’ 3,5’ miljoen. Feyenoord kan komend jaar misschien nog wel minder dan een willem II
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:25
En buiten dat... feyenoord kan zijn miljoenen(!!!) salaris never nooit betalen!!
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:27
Sol ging weg in de winter, Jörgensen en van Persie hebben we nog tot de zomer. Voor volgend seizoen maken we de weg vrij voor deze geweldenaar Isak!
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:30
Jij bent echt grappig...

Die gast kost minimaal 20 miljoen en verdient 2 miljoen netto per jaar. De kans dat feyenoord hem aan kan trekken is net zo groot als dat Willem II volgend jaar messi koopt.
Wordt eens wakker man. Feyenoord kan momenteel helemaal niks
Vind ik leuk
Zekur +797
zondag 17 maart 2019 om 11:45
Feyenoord is volstrekt kansloos voor Isak. Ze kunnen hem absoluut niet betalen en hij is veel te goed voor de eredivisie. Ook Feyenoorders moeten blij zijn met Willem II, dan kun je hem toch een keer in het echt zien voordat hij grote stappen gaat maken. Toch wel mooi om te zien hoe een Willem II-er de volledige Feyenoord defensie voor lul zet.
Vind ik leuk
zoroman30 +237
zondag 17 maart 2019 om 11:53
Met welk geld, ik zeg dit al een week tegen je. De selectie heeft geen restwaarde er komt geen jeugd aan en er is geen geld te besteden. Plus erbij wil die gozer wel voor feyenoord spelen??
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 22:22
Staat Ajax al bovenaan?
Vind ik leuk
rexxo +17140
zondag 17 maart 2019 om 10:44
Ik snap je frustratie.
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 11:09
Ik vond de kritiek op v geel overdreven... Maar nu zit ik me al meer dan een uur groen en geel te ergeren aan die engnek bij de tafel van kees. Wat een hoop onzin komt er uit die kerel en wat een arrogante kwast
Vind ik leuk
zoroman30 +237
zondag 17 maart 2019 om 11:59
Ja, hij komt niet goed over. Het zou hem sieren toe te geven dat hij gewoon veel fouten heeft gemaakt. Voetbalpyramide, zijn eigen slechte plan. Roepen dat de onder 20 competitie net zoveel weerstand heeft als de kkd en roepen dat er net zulke grote talenten bij feyenoord doorbreken als bij Ajax en psv. Hij komt zo slap over, zit daar te liegen. Die gozer moet worden geloost. Dat zou voor feyenoord het allerbeste zijn. Die gozer maakt feyenoord kapot
Vind ik leuk
Sooike1208 +6009
zondag 17 maart 2019 om 12:28
Precies! Dat bedoel ik
Vind ik leuk
voetbal!!! +9578
zondag 17 maart 2019 om 11:16
Hij komt echt over als een gigantische lul. Hij vind dat hij alles goed heeft gedaan en wil geen enkele fout erkennen.
Vind ik leuk
psv#nr1 +2926
zondag 17 maart 2019 om 10:19
waarom heeft Feyenoord hem niet gehuurd dan hebben ze weer zitten slapen
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 10:30
Omdat je Van Persie en Jorgensen hebt lopen?
Vind ik leuk
psv#nr1 +2926
zondag 17 maart 2019 om 10:42
Jorgensen de tweede kramer lang maar kan niks
gauw weg doen zou ik zeggen
die koste gisteren een punt
zonder shirtje vasthouden had hij hem ook wel gemaakt
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 12:38
Deens international, in z'n eerste seizoen echt een voltreffer.
Vind ik leuk
Bossie020 +6631
zondag 17 maart 2019 om 10:45
En Dylan Vente voor die positie.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:19
Van Geel probeert zich weer eruit te lullen. Die man is totaal niet bekwaam voor zijn functie. Bij Ajax in het verleden heeft hij er ook een potje van gemaakt. Ze waren alleen daar wel zo slim om hem snel de laan uit te sturen. Bij Feyenoord heeft hij jaren mogen aanmodderen en zie het resultaat
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 10:20]
Vind ik leuk
3-0achter +1674
zondag 17 maart 2019 om 10:19
En daarom voetbalt Isak bij Willem II. Martin de loser
Vind ik leuk
PRICE +8928
zondag 17 maart 2019 om 10:23
Martin is klaar in Rotterdam
Geloof in kunnen is totaal weg.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 10:20
Deze krijgt Feyenoord natuurlijk niet meer. Of ze moeten hem huren, Dortmund heeft er 9 miljoen voor betaald. Die gaan bedragen vragen, waar Feyenoord niet aan kunnen voldoen. Wel echt een prima spits!
Vind ik leuk
Pimman +11682
zondag 17 maart 2019 om 10:44
Zou Isak niet iets zijn voor Ajax erbij? Huntelaar op zijn retour en Dolberg nog steeds heel jong.
Vind ik leuk
#Keizerout +50894
zondag 17 maart 2019 om 10:53
Dolberg is 2 jaar ouder dan Isak
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 10:55
Zeker, Ajax had ook interesse in hem, maar hij koos voor Dortmund toen.

Weet niet of Dortmund hem laat gaan hoor, of je moet de hoofdprijs gaan betalen. Hij is nog erg jong, en ze hebben er 9 miljoen voor betaald.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:20
Hadden ze hem dan niet kunnen huren?
Vind ik leuk
G.Kopf +5856
zondag 17 maart 2019 om 10:20
Niet kopen niet huren. Goed bezig.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:25
Van Geel had deze gast al kunnen huren.In de winterstop speelde ze tegen Dortmund en als je hem al zo goed vond dan was dat het moment
Vind ik leuk
Adje80 +10528
zondag 17 maart 2019 om 10:26
Ja en wie laat je dan spelen? Van persie jorgensen en isak
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:25

Als Van Geel Jorgensen voor 17 miljoen kan verkopen, vindt hij dat te weinig maar 9 miljoen voor deze geweldenaar vindt hij te veel!!!
X ONGESCHIKT
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 10:33
Timing. Op het moment van bieden op Jorgensen, stond Isak al onder contract bij Dortmund.

En negen miljoen voor een 17 jarige is voor iedere Nederlandse club veel geld. Zelfs voor Ajax.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:43
Oneens. Geen fout in de timing maar geen goede inschatting van kwaliteiten en waarde.
Geen rekening houden met leeftijd en daardoor nu met een stel onverkoopbare oudjes zitten.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:06
Gordo heeft gewoon gelijk hoor. Je weet niet hoe zoiets gaat uitpakken, en als Feyenoord zich ook bemoeit had met deze jongen, dan was de prijs nog hoger uitgevallen.

Enig idee wat Feyenoords duurste transfer ooit was? Dat was Lazovic, 7 miljoen. Dat zegt toch ook genoeg lijkt me? Zij gaan dan niet ineens 9 miljoen betalen, voor iemand die nog niets heeft laten zien op het hoogste niveau. Feyenoord zit niet in de positie om risico's te kunnen nemen.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:07]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:17
Berghuis 6.5 miljoen. Berghuis is 27 jaar, daar ga je dus niets op verdienen omdat hij, als iemand hem al koopt, over 3 jaar niets meer waard is.
Van Persie houdt Jorgensen uit de basis en Jorgensen is ipv 17 nu nog 7 waard. 10 miljoen weggegooid plus nog 3 -4 aan salaris voor oud international Van Persie.
Vermeer, vd Heijden, Botteghin, Clasie gaan niets op opleveren omdat ze te oud zijn. Dáár ligt het probleem, Van Geel haalt ( bijna) alleen oudjes.
Overmars maakt wel winst omdat Neres enz. jong gehaald zijn.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:24
Dat snap ik allemaal, maar is niet echt wat ik bedoel. Zulke jongens moeten dan ook nog eens wel naar Feyenoord willen he? Met alle respect. Half Europa zat achter hem aan man. Grote clubs.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:30
Tuurlijk dat ben ik met je eens. Maar dit zei Van Geel niet. Van Geel.had het over salaris en de 9 miljoen.

Als van Geel hem heeft bekeken dan had hij moeten zien dat deze speler goed genoeg was.
Ipv daarvan blijft Van Geel op zeker spelen met oudjes.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:35]
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:40
Tuurlijk zegt V Geel dit niet. Maar dit was wel aan de orde.

Klopt, en hij is ook zeker goed genoeg, maar gezien de hoeveelheid ploegen die voor hem in de race waren, had hij niet naar Feyenoord gegaan.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:50
Weet ik. Spelers moeten willen en als ambitie hebt dan ga je niet naar Feijenoord.
Blijft het feit dat je jonge spelers moet halen.
Met de oudjes Larssons en Toornstra's kun je naar de Nederlandse Top 3.
Wil je naar de echte Top of wil je verdienen aan transfers dan moet je De Jong, Schuurs, Velkov of Haps halen.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 13:06
Daar heb je zeker gelijk in. Ze moeten absoluut in gaan zetten op jonge talenten. Dat is verstandig beleid voeren.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 12:36
Had Feyenoord negen miljoen neer moeten leggen dan? Wetende dat je Jorgensen hebt? Wetende dat je een links- (voor Elia) en rechtsbuiten (Berghuis was gehuurd) moest halen?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:13
Ja
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 14:15
:)

Het is goed dat jij niet verantwoordelijk bent voor het aan- en verkoopbeleid.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:18
Haha. Onder Van Geel is het in ieder geval mislukt met die opa's die nu in het veld staan.
Als ik het niet mag doen van je, denk ik dat Van Leeuwen, Evmedev, Brands en Overmars het beter zouden doen dan Van Geel.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 14:19]
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 14:21
Evmedev? Nou, Van Leeuwen als hoofdscout of TD prima ja.

Onder Van Geel is het na het kampioenschap minder gegaan. Maar dat had vooral te maken met de beslissing om vast te houden aan Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:38
Evmedev de TD van ons. Ex CSKA Moskou, ex Zenit, dat is de man die o.a. Fernandes voor 15 miljoen haalde.
Enorm netwerk.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 15:06
Klinkt als bruikbaar. Of dat ook iemand is die het complete technische beleid (dus incl visie op jeugd en benodigde trainers) uitdragen, vraag ik me af.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:17
Evemenev is TD en " koopt" en scout de jonge internationals. Er is ook een TD ( Ruijsch) voor de binnenlandse markt. De uiteindelijje aankopen gaan in overleg met trainer Boessen die Holla wilde en een stormram wilde voor in het laatste kwartier ( Vermeij) De hoogte van de investeringen is onbeperkt maar er wordt alleen betaald voor jónge spelers.
Deze week, na de definitieve goedkeuring van de KNVB, zal alles duidelijk worden.
Het zal mij niet verbazen als er over 2-3 jaar meer kapitaal op het veld staat dan in de Kuip.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 17:20
"Het zal mij niet verbazen als er over 2-3 jaar meer kapitaal op het veld staat dan in de Kuip."


Nou, dat het niet goed gaat bij Feyenoord en redelijk goed gaat in Den Bosch, is duidelijk. Maar nu niet overdrijven hé? ;-)
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 17:40
Ik meen het. Let deze week goed op.
Knakie Jordania gaat zijn plannen ontvouwen zodra het officieel is.
Dit komt er aan:

- kunstgras er uit, hybride mat er in
- compleet nieuw jeugdcomplex à ~ 10-12 miljoen inclusief hybride trainingsveld
- vernieuwd stadion; nieuwe hoofdtribune en de hoeken dicht, te beginnen met de hoeken dicht
- forse investeringen in de selectie
- uitbreiden trainers staf, kantoorpersoneel e.d.

Bedenk dat alle eigen jeugd uit het eerste inmiddels al voor lang is vastgelegd en Ester Bal aan het werk is als PR dame.

Vd Kraan gaat naar Twente. Ik verwacht Laros van Sparta als nieuwe directeur. Hij werkte al ooit bij ons en maakte de plannen voor het vernieuwde stadion van Sparta, vol met businessruimtes.(!!)
Jordania jr. is niet alleen rijk maar heeft een geweldige opleiding gehad in Engeland en kan heel goed delegeren
Zo heeft hij in zijn bedrijven, die op ingenieuze wijze ( omgevormd) gas vervoeren Europese topstukken aangesteld om dit technisch goed uit te voeren. Deze man heeft visie.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 17:44]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:30
Willem 2 heeft dus meer te bieden dan 010.....
Vind ik leuk
VLUUPIK +256
zondag 17 maart 2019 om 10:36
Als je gelezen had, heeft Willem 3 hem gehuurd van Dortmund. Dus Nee Willem 2 heeft niet meer te bieden als Feyenoord. Wie weet wel als het geld binnen komt van Ajax ivm transfer van Frankie de jong.
Vind ik leuk
Dafkuh +215
zondag 17 maart 2019 om 10:31
Komt er toch weer niet van net als met sol afgelopen jaar
Vind ik leuk
Gyrosregime +2767
zondag 17 maart 2019 om 10:33
Opnieuw neemt van Geel zichzelf in bescherming, maarja niemand anders die dat voor hem doet :p
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 10:36
Ik zei het nog! Ga er nog een keer voor, Martin! Hij kost nu 3 miljoen euro!
Vind ik leuk
Zekur +797
zondag 17 maart 2019 om 11:49
Sorry jij weet niet waar je het over hebt knul. Isak kan je kopen voor een miljoen of 20 van Dortmund. O ja, je moet hem ook 2 miljoen per jaar aan salaris betalen. Echt iets voor armlastig Feyenoord dus. NOT.
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:49]
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 14:16
Ja, maar bij FIFA niet. Bij FIFA kan Feyenoord 'm wel kopen. Dat is het referentie kader, wellicht.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 20:12
FIFA, ja, in het echt. We kunnen mooie tijden gaan beleven op wereldtopniveau met Isak in de spits. Het wordt werkelijkheid.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 20:08
Qua salaris zal ‘ie wat inleveren, maar sportief gezien gaat hij erop vooruit. Iedere speler wil spelen. Voor een topper als Isak staat onze deur wagenwijd open. Jörgensen heeft los van wat blessures een toptijd bij ons gehad. Als we hem verkopen is het geld voor Isak al binnen. Isak kan de volgende Scandinavische topspits worden van Feyenoord!
Vind ik leuk
AjaxSneek +356
zondag 17 maart 2019 om 10:38
Moet Feyenoord vol voor Isak gaan? Van welk geld?
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 20:09
Van verkoop van Jörgensen aankomende zomer.
Vind ik leuk
BenikBen +150
zondag 17 maart 2019 om 10:44
Die Van Geel .....is dat een broer van Rutte ???
Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 10:46
Wilde Isak 🤔😶
Vind ik leuk
Dirk Zaal +300
zondag 17 maart 2019 om 10:48
gisteravond was de tegen doelpunten een drama van veel fouten verdediging
daat kan geen trainer of TD niks tegen doen
wat een blunders je komt 2x voor
en dsn zulke fouten dat ksn je niet tegen voetballen
wel de op stelling waar Gio
mee begon
we hebben allemaal onze mening klaar
en weten hrt allemaal beter
ook ik
ik zou wel met rvp en jugensun begonnen zijn
ook met toornstra en larson
er uit ,clasie met malina en bothegin
verdediging verdonk malicia
ook met larson
vermeer er uit en die jonge keeper
sorry gooi het door elkaar
maar ik bedoel er mee
de opstelling waar we mer begonnen
was niet GOED
en vetliezen van willem2
helemaal niet
wat een fouten op dit niveu
met dit materiaal kunnen en moeter we er veel meer uit kunnen halen
kan niet zo wezen dat ze het niet meer kunnen
er is wat anders aan de hand
wat??
onderling
instelling
niet voor elkaaar willen vechten
zo komt het bij mij over
ga er vsn uit dat dit dit jaarniet gauw vergeten
maar van geleerd hebben
em de laaste wedsrijden met op geheben hoofd afsluiten
ik hoop echt dat rvp nog 1 jaar blijft
en mey twee versterkingen erbij
middenvelder en verdediging
we missen iemand die een goede pas door het midrn geeft en over de vleugels
sorend vermogen
moet berghuis en rvp voldoedoende zijn
met toornstrs en larson
moet het kunnen
vind ik!!!
gelukkig zijn er nu weer met sndere of betere plannen
maar wijzen naar TD
is niet terecht
het zijn nu de spelers die ons in de steek hebben gelaten niet allemaal maar het is teamsport
de basis is er
1908
geweldig complex
varkenooord
en de acedemie daar kan het niet asn leggen
kom op kamaraden
we zingrn toch altijd
ynwa
geen woorden maar daden
wij de woorden
nu Feyenoord de daden
en weg met de media en al die betwetters
dirk uit arnhem




Vind ik leuk
Romo +1645
zondag 17 maart 2019 om 11:41
Ik irriteer me dood, dat Gio zo weinig kritiek krijgt, van supporters en pers
Laat puur zijn vriendjes voetballen
Tactisch een drama en maakt het elftal alleen slechter.

Als je verantwoordelijk bent voor de prujzen, ben je dat ook voor het absurd slechte spel.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 10:56
Als isak niet naar Dortmund was gegaan dan was de kans nog steeds heel groot geweest dat hij niet naar Feyenoord was gegaan. Er zaten toen veel clubs achter deze jongen aan.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:02
Het kan nog.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:16
Huren alleen ja. Kopen zeker niet.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:21
Hij breekt (nog) maar niet door bij Dortmund. Huren heb je niks aan. Kopen wél. 2 topjaren bij Feyenoord en daarna doorverkopen voor een flink bedrag, 90 miljoen.
Vind ik leuk
1313 +13139
zondag 17 maart 2019 om 11:22
Dat klopt, maar die jongen is nog jong. Die gaat ze kansen wel krijgen, mits ze zijn contract verlengen dit jaar. Wat naar alle verwachtingen wel gaat gebeuren. Maar, als je wilt kun je nu toeslaan ja.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 14:17
Van welk geld? Isak mag je minimaal 15 miljoen voor neerleggen.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 20:03
Jörgensen wordt al meer waard, zei van Geel. Als je hem verkoopt heb je het bedrag voor Isak al binnen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 20:06
Ik gaf aan minimaal 15 miljoen.... Denk dat Dortmund, zeker als Isak er nog een stuk vijf a acht in prikt, hoger in de boom gaat zitten. Laat staan dat er geen andere, kapitaalkrachtigere clubs zijn die 'm ook willen hebben. Mocht Dortmund 'm al willen laten gaan.

Simpel: Isak is niet meer te betalen door Feyenoord (of PSV).
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 20:07]
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 20:15
Zoals ik zeg, Jörgensen heeft een geweldige tijd bij ons en zal veel geld opleveren. Isak is een topvervanger voor onze Nico.
Vind ik leuk
FRChamp +2548
zondag 17 maart 2019 om 11:22
Correctie: 150 miljoen.
Vind ik leuk
Geelswerhert +1118
zondag 17 maart 2019 om 11:09
Ongelofelijk die Martin van Geel zit zich echt belachelijk te maken bij de tafel van Kees!
Vind ik leuk
De Kleine +199
zondag 17 maart 2019 om 11:20
Feyenoord heeft geen geld meer om spelers te kopen alles moet geïnvesteerd worden in het nieuwe stadion wat hun doodskist wordt
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:35
Sinds ik onlangs achter gekomen ben wat voor een enorme viespeuk Kale Kees is, voor de tweede keer heeft hij een relatie met een vrouw die 30 jaar jonger is, kijk ik niet meer naar zijn Aan tafel met Kees. Bah bah bah ! Schijnheil hoe zou hij het vinden als zijn vrouw het doet met een 18 jarige ?
Vind ik leuk
Geelswerhert +1118
zondag 17 maart 2019 om 12:20
Waar maak je je druk om?
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 14:12
Om die schijnheilige houding van hem. Maar ja in de geitenkamp doet iedereen het met iedereen daarom vind jij het niet erg.
Vind ik leuk
Geelswerhert +1118
zondag 17 maart 2019 om 14:15
Het is een prima kerel op voetbalgebied.. maar dat staat los van zijn privéleven.. dat moet hij echt zelf weten. Jij bent wel iemand van de aannames dat merk je wel met je Geitenkamp opmerking.. ik zou het niet weten overigens.. woon in een naastgelegen gemeente
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:34
Haha, ik zou zeggen : het is lente, grijp je kans!
Vind ik leuk
Romo +1645
zondag 17 maart 2019 om 11:37
Gelukkig staan de beste stuurlui aan wal!

Als Feyenoord kan pieken tegen Ajax en PSV
En zijn ze voor de rest niet te motiveren?

Dan kan je v Geel.alleen kwalijk nemen, dat hij het contract van Gio verlengd heeft, na die 3 jaar is het fout gegaan.
Vind ik leuk
Gerardovic +220
zondag 17 maart 2019 om 11:38
En alweer een volledig voltooit verleden tijd bericht van/over Feyenoord, wordt tijd dat er eens in de tegenwoordige tijd verteld wordt door v Geel
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 11:39]
Vind ik leuk
munkikiii +708
zondag 17 maart 2019 om 11:49
Kan Feyenoord niet betalen
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 11:50
Feyenoord is een topclub die ieder jaar met PSV en Ajax strijden om de titel. Helaas hebben ze vaak pech en winnen eens in de 17 jaar de titel. Waar ligt dat aan?


Vind ik leuk
Isakson +761
zondag 17 maart 2019 om 12:00
Van Geel
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:05
Die zit er toch niet al 17 jaar.
Vind ik leuk
Il Gordo +21318
zondag 17 maart 2019 om 15:10
De totale cultuur in de club. Het tevreden zijn met een overwinning op Ajax. Het ook op commercieel vlak er niet alles uit willen halen. Het te snel tevreden zijn. Het ontbreken van een echt heldere visie, al jaren, en daar gericht je beleid op uitvoeren en waar nodig aanpassen. En dat gaat onder Loekie ook niet gebeuren.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:02
Laten ze eerst andere dingen op de roj krijgen .met eigen jeugs
Vind ik leuk
SantiagoErik +2532
zondag 17 maart 2019 om 12:08
Goed gezien van Geel. Ga jij maar weer de middelmaat in Eredivisie kopen of oud-spelers huren.... 🙄
Vind ik leuk
rinirat +4244
zondag 17 maart 2019 om 12:16
Feyenoord wilde dit Feyenoord wilde dat...
Feyenoord haalt alleen maar spelers terug die niet goed genoeg zijn.
V Persie buiten beschouwing gelaten..
Die v Geel moet echt weg.
Clasie drama... ongelofelijk hoe kan dit!
Deze jongen is onbetaalbaar voor Feyenoord.. haalbaar voor AZ Vitesse Heracles of Willem 2
[Reactie gewijzigd op zondag 17 maart 2019 om 12:17]
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 12:32
Volgens mij is Jorgensen goed genoeg. Wat er achterin gebeurt is veel erger, met Clasie, Martina enz. Haal liever Tapia terug en St Juste had ik toch echt voor 12 miljoen verkocht. Wat een treurig seizoen weer vol foute keuzes, van iedereen bij Feyenoord.
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 13:17
Fran Sol all over again. Wat een prutsers zitten daar bij feyenoord. Gezien de inkomsten van de tricolores komend seizoen hoop ik dat ze 'm in Tilburg houden. Zoek 't lekker uit Feyenoord.
Vind ik leuk
Franciscus +219
zondag 17 maart 2019 om 13:48
Alsnog halen dus!
Vind ik leuk
BenikBen +150
zondag 17 maart 2019 om 14:49
Van geel zit bij zichzelf veren in zn achterste te stoppen . Wat zit die man zichzelf op te hemelen. Piramide fout .
Vind ik leuk
zondag 17 maart 2019 om 15:10
Ja tussenpersoon van Eritrese afkomst Joël Mengistu uit Rdam had contacten met Alexander Isak maar feyenoord had geweigerd dus nam Joël Contact op met scout van Willem 2 die greep gelijk in na goede tip van Joel (voormalige speler van Excelsior jeugd).Zodoende en Feyenoord lag gewoon te slapen en was helemaal niet nodig 9miljoen voor een transfer er waren meerdere wegen.FEYENOORD TOG JONGEN ! Wankelende beleid word tog wakker jullie scouts zitten alleen naar biertjes te drinken en niet op te letten !hebben geen oog of gevoel die scouts van Feyenoord denk ff goed na wanneer heeft Feyenoord scouts talenten binnen gebracht helemaal nix in Rdam stikt het van talenten en kijk naar die jongen ook van Rdam Garry Rodrigues uit Rdam speelt nu bij Galatasaray via omwegen Feyenoord tog hoe dan jongen uit jullie eigen stad.Het is tijd dat Feyenoord scouts doet opdonderen die gasten verneuken de boel talenten !
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 21:00]
Vind ik leuk
Pds010 +1468
zondag 17 maart 2019 om 18:06
de heer van Geel had allemaal mooie ideeën maar er is nooit wat van waar gemaakt!
In tegendeel zelfs hij heeft van de selectie een kolere zooi van gemaakt en ze vriendje veeeeels te lang laten zitten.
Maar boven in die bestuurskamers in het maas gebouw dekken ze elkaar allemaal in en dat zorgt er nu voor dat de supporters en club regel recht tegenover elkaar staan... en sommige supporters al afgehaakt zijn en de SC Feyenoord bezoeken i.p.v. de betaal tak.
Vind ik leuk
wil +1378
zondag 17 maart 2019 om 23:46
Je moet bij de spelers zijn. Die verknallen het keer op keer. Martin van Geel zou het ook wel anders willen zien.
Vind ik leuk
Pds010 +1468
dinsdag 19 maart 2019 om 08:28
Is een samenloop van omstandigheden.
Mismanagement, geen topsport klimaat, geen chemie tussen trainer en spelers meer en ga zo maar door.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 06:21
Kan iemand dat seizoen herinderen de vrije val van Feyenoord, nadat ze ver voor stonden op de nr4 en toen alsnog Play-offs moesten spelen voor Europees voetbal, en die toen verloren dacht van Heerenveen. Gaat nu weer gebeuren.
Vind ik leuk
Hega +19
maandag 18 maart 2019 om 09:54
Met dit beleid heeft het allemaal geen zin. Iedereen dekt elkaar. De Kuip loopt langzaam leeg ! Het nieuwe stadion niet doen dat wordt een groot fiasco. Wel op termijn de Kuip verbouwen. Ik hoop dat ik het allemaal verkeerd zie !
Vind ik leuk
ritje +794
maandag 18 maart 2019 om 10:02
hallo Ajax moet voor ISAK gaan als vervanger van DOLBERG die maar niet doorbreek ? mvg ritje
Vind ik leuk