Waterreus doet oproep aan Ajax-fans: 'Ga staan voor dit levende fenomeen'

Waterreus doet oproep aan Ajax-fans: 'Ga staan voor dit levende fenomeen'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 10:16ma 18-03-2019 om 10:16

Ronald Waterreus hoopt dat de fans van Ajax zich tijdens het naderende thuisduel met Juventus in de kwartfinale van de Champions League respectvol gedragen tegen Cristiano Ronaldo. Dat verdient de Portugese vedette namelijk, schrijft Waterreus maandag in zijn column in dagblad De Limburger. Sterker nog: de Amsterdamse achterban zou voor de Juve-spits moeten klappen. 

Waterreus 'had vroeger niet veel' met CR7, stelt hij. 'Een nest mieren riep bij mij meer sympathie op dan Ronaldo. Te aanstellerig. Te verongelijkt. Te plastic.'

Inmiddels is de oud-doelman om. 'Zijn wedstrijd tegen Atlético Madrid vormde voor mij daarvoor de definitieve doorslag. Vooraf zeggen dat je Juventus naar de volgende ronde gaat schieten en dit dan vervolgens ook waarmaken; dan ben je gewoon een klasbak. (...) Ik geniet slechts nog wanneer ik deze topatleet van 34 jaar zie voetballen, kijk ongegeneerd weg wanneer hij weer eens over een graspolletje tuimelt, vergeef het hem als hij irriteert.'

Waterreus hoopt dat Ronaldo een speciale ontvangst krijgt wanneer Juventus op 10 april op bezoek komt in de Johan Cruijff Arena. 'Fluit hem tijdens de wedstrijd desnoods uit als u dit niet kunt nalaten. Maar alsjeblieft, beste Ajax-supporters. Ga na afloop, ongeacht het resultaat, met zijn allen staan voor dit levende fenomeen. Neem de tijd om onbedaarlijk hard voor hem te applaudisseren. Scandeer eindeloos zijn naam.'

Lees ook: De gevaren én kansen voor Ajax tegen 'slechtst denkbare' tegenstander Juventus

Poll

Welke ploeg haalt de halve finale?

(2052 stemmen)

Plaats een reactie

Bertus +7806
maandag 18 maart 2019 om 10:20
Idd respect voor dat soort spelers is op zijn plaats
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 10:27
Waterreus praat aub voor jezelf, mooie idealist.
Die fans laten zich echt niet vertellen wat ze moeten doen, en zeker niet een inititiatief van Waterreus

Als ze Seedorf een exspeler uitfluiten wat denk hij wel niet wat ze met CR7 gaan doen
Vind ik leuk
dhrwobo +45737
maandag 18 maart 2019 om 10:31
Klopt, en dat is helaas iets typisch Nederlands. Het respect is ver te zoeken. In het buitenland wordt nog vaker echt geapplaudisseerd voor iets dat gewoon briljant is. Ook qua imago zou het Ajax en de Ajacieden sieren als ze hem met respect onthalen. Op het veld natuurlijk dikke schijt aan hebben, maar supporters en club moeten hem respecteren in mijn ogen.
Vind ik leuk
Jozef +45138
maandag 18 maart 2019 om 11:09
Als Ajacied kan ik alleen maar zeggen dat ik het hiermee eens ben.
Vind ik leuk
Snapje? +9816
maandag 18 maart 2019 om 11:21
Ik ga staan voor een voetbal talent bij Ajax die in de rust 2800 x de bal hoog houd! CR7 wie?
Vind ik leuk
Jozef +45138
maandag 18 maart 2019 om 11:24
Knap, hoor.

Kon het ook 1000x maar was het dan beu. Ben er geen prof mee geworden bovendien...leuk en handig om te kunnen, maar dan houdt het wel op hoor.
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
maandag 18 maart 2019 om 11:32
Dat respect opbrengen voor een goede voetballer kunnen de Engelsen als de beste. Dat vind ik echt heel mooi, de spanjaarden deden dat ook bij Iniesta en gisteren bij Messi..Jammer dat wij dit ook niet kunnen.
Vind ik leuk
Hans Worst +1766
maandag 18 maart 2019 om 13:28
Omdat respect hier in Nederland al weg is sinds we de meester en juf bij de voornaam mogen noemen, en je - en jou-en. Dan is de stap naar schelden al een stuk kleiner. zo is het ook in de voetbalstadions.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 13:47
Het is inderdaad vooral een maatschappelijk probleem dat ook bij de supporters tot uiting komt.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:02
Jullie moeten toch wat meer kijken hoe van Persie in de meeste stadions bewondert wordt.
Veelal gaat hij met applaus van beide supportersscharen van het veld.
Dus droeftoeters het is er nog wel hoor dat respect.
Maar er lopen gewoon niet zoveel voetballers die zoveel gepresteerd hebben in de eredivisie rond.
Vind ik leuk
Dharmpie +1153
maandag 18 maart 2019 om 15:56
@Hans Worst, ik heb twee kinderen. Gezegend ben ik met een Jongen en Meisje, geloof het of niet. Zij spreken alle ouderen of mensen in een functie met U aan. Ook hun onderwijzers. Ik kan je vertellen , dat is soms best lastig voor hun beiden. Persoonlijk vind ik dit best jammer. Nee, van ons hoefden beiden dat niet zo te doen, zij kiezen er echter voor om ook ons( hun ouders) met U aan te spreken. Soms kijken mensen hier erg raar van op als zij ons aanspreken in het openbaar. Jammer dat fatsoen bijzonder aan het worden is.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:16
Alle voetballers volgen het geld. Clubliefde is allang dood. Brood overvallers.
Vind ik leuk
JCJWZ +15101
maandag 18 maart 2019 om 11:29
Nu Waterreus om is moeten alle Ajax-fans dus ook maar om. Waterreus roept op om je eigen mening aan de kant te schuiven, niet meer zelf na te denken en maar blind te doen wat hij vind. Waterreus denkt dat hij Cruijff is ofzo?
Vind ik leuk
Futre +5378
maandag 18 maart 2019 om 11:48
Hoppatee.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 11:55
Nee inderdaad, die smijten liever nog wat vuurwerk of hsngen een pop die hun ex doelman moet voorstellen op. Dat zijn nog eens fans.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 12:00
Ik weet niet welke club jij support maar met zo een opmerking heb je een grote boterfabriek op je hoofd.

Excessen / incidenten gebeuren helaas bijna tussen alle clubs met een grote rivaliteit. Als je voetbal een tijd volgt had je dit kunnen weten.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 12:10
Dat zegt dus iets over normbesef van jouw kant.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 12:15
Nee dat je dom loopt te zwetsen, naieveling, ik wordt een beetje moe van die linkse retoriek van figuren zoals jij.

Mensen doen toch wat ze willen, ook al keur je het goed of af. De maatschappij verander je niet en zeker niet de denkwijze van voetbalfans.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 12:17
Dit is een rapport waard, neem aub je verlies jongen. Ik snap dat het niet mervalt sls je club verloren heeft, maar dit soort reacties ben ik niet van gediend.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 12:25
Blijkbaar zit je net op dit forum of heb je weing verstand van dit spel, je niet al te snuggere reacties zeggen mij genoeg.

FYI, ik kan heel goed tegen verlies van mijn club, ik slaap er geen min minder om.

Als je niet gediend bent van dit soort reacties, ga aub naar een forum voor vlinders, teer poppetje.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 12:36
Gewoon niet zo schelden, dat is nergens voor nodig.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 12:42
Als je mijn reacties op jouw posten al schelden noemt wens ik je veel succes op dit forum.

Ik wil op VP inhoudelijk over voetbal praten, wat kom jij hier doen?

Ik ga deze discussie nu beeindigen want inhoudelijk gaat dit nergens over.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 12:51
Dat is in elk geval een wijs besluit. Ik vind je in al je posts ern zeer verontwaardide toon hebben en vrasg me op mijn beurt net zo gied af wat dat met voetbal en het spel te msken heeft. Blijkbaar zie je self je eigrn asndeel wat minder scherp. En je hoeft mij niet keer op keer te vragen wat ik hier doe op dit forum. Je hebt hetvover inhoud. Wasr in jouw post gaat het hier over inhoud? Nergens dus. Over boter op hetbhoofd gesptoken. Einde "discussie".
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 15:59
Je begint zelf over zijn normbesef. ....Wie kaatst kan de bal verwachten.
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 17:16
Omdat hij de voorbeelden die ik noem min of meer goed praat, dus ik begin niet, ik reageer.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:18
@watzijnwij zitten je toetsen door de war?
Vind ik leuk
Watzijnwij +291
maandag 18 maart 2019 om 13:35
Lijkt er wel op hè?!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 10:27
Respect is wat anders dan wat Waterreus hier voorstelt.
Waarom heeft het PSV publiek destijds niet voor Messi moeten klappen?
Vind ik leuk
Youri +264
maandag 18 maart 2019 om 10:34
Precies! Respect tonen lijkt mij logisch maar Waterreus wil hier dat we hem gaan behandelen als een god. Het is dan wel een fenomenale speler samen met Messi maar ik ben een Ajax supporter geen Ronaldo/Juventus supporter
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 18 maart 2019 om 10:38
" ik ben een Ajax supporter"

Daar zijn medicijnen voor.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 10:39
Winnen van Madrid en er zijn weer genoeg Nederlandse kinderen 'besmet'.
Vind ik leuk
Youri +264
maandag 18 maart 2019 om 10:40
Ik heb geen medicijnen nodig hoor voel mij prima vandaag!
Vind ik leuk
RJC1960 +240
maandag 18 maart 2019 om 10:44
Ook na het nederige verlies bij AZ? Zou mij een rot gevoel geven.
Vind ik leuk
ArieBombarie +43466
maandag 18 maart 2019 om 10:50
Och het is klote en ik heb weer ff lekker zitten schelden. Maar kom op; als Ajacied is dit gewoon een geweldig seizoen.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:52]
Vind ik leuk
Youri +264
maandag 18 maart 2019 om 10:52
Precies! genoeg om van te genieten dit seizoen!
Vind ik leuk
Youri +264
maandag 18 maart 2019 om 10:51
Nee hoor ik voel mij daar de dag daarna niet rot meer over, het enige wat ik rot vond vandaag was m'n wekker.
Maar volgens mij is AZ aardig in vorm de laatste maanden dus vind ik het geen schande om daar nipt te verliezen, ik zie PSV in deze vorm ook niet van ze winnen
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 11:10
Je krijgt de prijs voor de slimste opmerking van deze ochtend?

Hoe voelt dat als Roda supporter in de plastic divisie?
Dat zou me ook rotgevoel geven?

Supporter ben je voor het leven, er is geen aan of uit knop als je club verliest.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 11:23]
Vind ik leuk
RJC1960 +240
donderdag 21 maart 2019 om 10:14
Ik neem aan de reactie voor mij bedoeld was want ik zie mijn reactie waarop je gereageerd hebt nergens mee staan.
Ja het geeft mij een rot gevoel. Ik ben supporter voor het leven en ook al woon ik al 37 jaar niet meer in Limburg maar ik ben er mee opgegroeid en die band zal nooit verdwijnen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:03
Youri, jij hebt mijns insziens een goed en onderbouwd punt 👊
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:32
Absoluut! Maar Waterreus loopt hier weer onzin te verkondigen. Eerst hem vergelijken met een nest mieren en pas na zijn laatste wedstrijd tegen Atletico het respect voor hem hebben. Dan ook nog zeggen dat Ajax hem niet mag uitfluiten want deze man verdiend respect.

Eh Waterreus, je zit weer onzin uit te kramen
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18552
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Zegt hij deze onzin echt of is dit nep ik zou mij ongemakkelijk voelen als Waterreus zijnde en het terug lezen. Ronaldo is een geweldige speler net als Messi maar ze zijn geen goden sodemieter op ik wil gewoon een ronde door en Ronaldo staat in de weg “aan de kant Ronaldo we willen naar de halve finale toe!”
Vind ik leuk
voebtalie +3874
maandag 18 maart 2019 om 10:34
Net zoveel respect als voor bijvoorbeeld Michael Jackson.
Vind ik leuk
Joe Benchama +1633
maandag 18 maart 2019 om 10:39
Het zou mij inderdaad niets verbazen als CR7 ook graag met kleine piemeltjes speelt. Komt hij straks volop aan zijn trekken (pun intended) als hij tegenover De Ligt komt te staan.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:46
Kunnen we ook van jou zeggen. Je bent uberhaupt al gestoord als je dit over iemand gaat roepen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:23
Zijn opmerking gaat inderdaad te ver. Wat ik natuurlijk wel in mijn achterhoofd hou over Ronaldo is dat hij verdacht wordt van een aantal serieuze aantijgingen. Ik zie hierdoor Ronaldo wel iets anders. Ik veroordeel hem er nog niet over, maar ben benieuwd naar de uitspraken.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:56
Waar rook is, is vuur. Iedereen wilt natuurlijk wat van je. Er zijn een hoop mensen die van je willen profiteren. Zulke dames zijn ook vaak link hoor. Maar om dan iemand te verdenken dat hij met kleine piemels speelt vindt ik wel een hele zieke gedachte.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:08
Ja die opmerking slaat ook helemaal nergens op.

Natuurlijk zijn die dames ook vaak link, maar mannen kunnen ook viespeuken zijn. Zal Ronaldo pas veroordelen als er een uitspraak is van de rechter.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:11
Precies, ik denk dat dat t beste is. Dat is echt een bindend oordeel. Tot die tijd is nog niks bewezen.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 10:46
Dat wordt beweert, net zoals vaak hier op VP en social media wordt beweert.

Vind ik leuk
voebtalie +3874
maandag 18 maart 2019 om 11:03
Inderdaad. Dat wordt beweerd.
Vind ik leuk
rexxo +16774
maandag 18 maart 2019 om 11:07
In dat land worden dagelijke zoveel mensen onterecht beschuldigd van een sexueel misdrijf en dat alles voor
The Almighy $.

Waarom komen ze nu pas naar voren?
Vind ik leuk
voebtalie +3874
maandag 18 maart 2019 om 11:19
Inderdaad. Er worden "in dat land" veel mensen onterecht beschuldigd.

Waarom een slachtoffer pas jaren later zijn/haar verhaal durft te vertellen zou je aan de persoon zelf moeten vragen.

Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 18 maart 2019 om 18:58
Ja joh, al die pedo zaken in de katholieke kerk, ook maar n stelletje gold diggers.

Waarom komen ze daar nu pas mee?

Valt zeker wat te halen...

🙄

Vind ik leuk
Plattekar bv +35826
maandag 18 maart 2019 om 10:43
Liever staan dan bukken
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:51
Verstandig 😉😂
Vind ik leuk
MagicMike +597
maandag 18 maart 2019 om 10:21
Hij is het spoor echt bijster
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:22
Als je voor m klapt speelt die volgend seizoen misschien wel in een ajax shirt
Vind ik leuk
deir712 +544
maandag 18 maart 2019 om 10:25
Zou je dat willen....?? Hij past toch niet in het Ajax systeem.... 🤣
Vind ik leuk
Tsubamba +3467
maandag 18 maart 2019 om 10:28
Ronaldo past in elk systeem...
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18552
maandag 18 maart 2019 om 10:48
Voor Juventus is hij HET systeem!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:46
Eerst een jaar in t 2e om te wennen.
Vind ik leuk
Champ +580
maandag 18 maart 2019 om 10:22
Zegt wie???
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:22
Heeft opzich wel een punt. Maar aan de andere kant, is dit wel eens eerder gebeurt dan? Neem aan dat iedere voetbalgenieter met veel plezier vooruit kijkt naar de confrontatie tegen Juventus en dus Ronaldo
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18552
maandag 18 maart 2019 om 10:50
Tuurlijk kijk je uit naar een wedstrijd met een klasbak als Ronaldo maar respect is prima en als het fluitje gaat moet hij gewoon aan de kant net als al die andere spelers van Juventus!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
maandag 18 maart 2019 om 10:23
Een erehaag voor de beste voetballer ter wereld zou op zijn plaats zijn.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:26
Messi speelt bij Barcelona.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:26
De beste ? dan heb je er ook weinig kaas van gegeten
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 10:27
Messi speelt niet bij Juve
Vind ik leuk
Roeptoeter +19232
maandag 18 maart 2019 om 10:28
Schandalig dat PSV dat 2x niet gedaan heeft.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7210
maandag 18 maart 2019 om 10:33
Dan zouden zij dat ook voor Lozano moeten. Dat hebben we maar opgelost om het allebei niet te doen. Wij zijn niet de moeilijkste.
Vind ik leuk
LOZGUTI +1100
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Dat hebben we wel gedaan, maar waarschijnlijk is dat jouw niet opgevallen door je ajax bril.
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 18 maart 2019 om 19:02
Hem 180 minuten vrije doorgang verlenen is toch echt wat anders dan n erehaag vormen, maar goed.
Vind ik leuk
Almaniak +241
maandag 18 maart 2019 om 10:25
Keepers moet je niet over voetbal laten praten
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:26
vd sar dus ook niet ?
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:25
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Futjebal +2841
maandag 18 maart 2019 om 10:30
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
maandag 18 maart 2019 om 10:25
In de hoofdstad geven we niet om status maar om prestaties in het heden. Als Ronaldo in de tas bij De Ligt zit krijgt hij geen applaus natuurlijk
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18552
maandag 18 maart 2019 om 10:52
Nee dan krijgt de Ligt applaus!
Vind ik leuk
Gelukshand +1482
maandag 18 maart 2019 om 10:25
Wij gaan sowieso wel staan na de wedstrijd en geven we een applaus maar niet naar Ronaldo maar naar de Ajax spelers.
Die hebben namelijk weer een prima potje gespeeld met 2-0 Als resultaat. Ronaldo loopt al snel naar binnen met zijn staart tussen zijn benen, want hij staat namelijk voor lul.
Vind ik leuk
Hulsink +608
maandag 18 maart 2019 om 10:27
Geweldige voetballer maar tevens de grootste klier die op de voetbalvelden rond loopt,
Vind ik leuk
Hoos +83
maandag 18 maart 2019 om 10:28
Natuurlijk is respect op zijn plaats. Maar dat is zo voor elke speler.
Ik denk dat Waterreus hem ineens beschouwd als een God. En ik denk dat we er voor moeten waken om dat te doen. Dus respect: Ja, maar Ronald gaat maar in z’n eentje in zijn broek zeiken van genot.
Vind ik leuk
Il Gordo +21250
maandag 18 maart 2019 om 10:28
'Neem de tijd om onbedaarlijk hard voor hem te applaudisseren. Scandeer eindeloos zijn naam.'


Ronald, wat rook jij? Tuurlijk, toon 'm respect. Na afloop of (vooral) bij een wissel. Of wellicht bij een beauty van een goal, zoals destijds met Madrid tegen Juve uit.

Maar scandeer vooral de namen van je eigen spelers.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:28
Wat een zinloos artikel van niks zeggende persoon.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:28]
Vind ik leuk
rinirat +4197
maandag 18 maart 2019 om 10:30
Hij mag echt de veters van Messie niet vastmaken.
Vind ik leuk
guusje +1644
maandag 18 maart 2019 om 10:32
Er zit nog een kans in dat hij geschorst wordt voor het "cojones" gebaar tijdens de wedstrijd tegen Atletico Madrid.
Dan maar allemaal de naam van Waterreus scanderen?!?!?
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1159
maandag 18 maart 2019 om 10:32
Een staande ovatie voor iemand die misschien wel vervolgd wordt voor verkrachting???? Qua voetbal een fenomeen, maar deze man verdient in ieder geval niet mijn respect.
Wat een koekert die Waterreus.
Vind ik leuk
Ajacied61 +209
maandag 18 maart 2019 om 10:32
Sodemieter op Waterkneus met je oproep dat de supporters van Ajax moeten gaan staan of klappen als Ronaldo het veld opkomt. Hij is de paus niet. Deze verwijfde homo moet je keihard aanpakken.
Vind ik leuk
VA1 +3102
maandag 18 maart 2019 om 12:31
Zegt een fan van de club uit de homo-hoofdstad van Europa...
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 18 maart 2019 om 19:04
Jij zal t kunnen weten.
Vind ik leuk
VA1 +3102
dinsdag 19 maart 2019 om 13:11
Zeker! En jij zal het ervaren... haha!!
Vind ik leuk
frhoi +2227
maandag 18 maart 2019 om 10:34
je kan er van genieten en dat moet je eigenlijk ook wel doen, maar klappen..
Vind ik leuk
kwartje50 +1255
maandag 18 maart 2019 om 10:34
Waterreus wie is dat?
Vind ik leuk
Ruud1987 +6375
maandag 18 maart 2019 om 10:34
Pleur toch op man Waterkneus!!

Ga lekker aan je eigen PSV fans vertellen hoe ze zich moeten gedragen.

Ronaldo is ook een aanstellerig en arrogant type die waarschijnlijk nog iemand verkracht heeft ook.

Ga jij maar lekker respect tonen daarvoor waterkneus.

Ja Ronaldo kan heel goed voetballen en nee ik heb geen haat naar Ronaldo, maar ronald waterreus kan beter gewoon niks zeggen want hij maakt zichzelf volstrekt belachelijk.

Waterreus zou een respect moeten vragen voor het echte fenomeen Ziyech ofzo, die doet wel heel veel goede dingen kan lekker ballen en heeft niemand verkracht.
Vind ik leuk
10Wijnaldum +1159
maandag 18 maart 2019 om 10:49
Je begon je betoog goed, maar ik schoot in de lach toen je begon over fenomeen Ziyech. Wat heeft Ziyech tot op heden bereikt? Nog helemaal niets. Een fenomeen is iemand die iets unieks heeft gepresteerd, Ziyech daarentegen heeft nog niets gepresteerd. behalve dat hij 1 x de gouden schoen gewonnen voor beste speler van de eredivisie en 1 x Marokkaans voetballer van het jaar.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:36
Ja het is ronaldje. Ik kan echt genieten van ronaldo maar niet tegen ajax dus zal echt wel ff kijken van he daar loopt wel c ronaldo maar ga niet klappen als die scoort
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:37
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:46]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 13:09
Wauw,waterkneus gaat dus te ver ??
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:38
Ik ga niet staan voor een huilebalk.
Vind ik leuk
broedkip +2229
maandag 18 maart 2019 om 10:39
Gisteren Messi niet gezien? Die is lichtjaren beter. Ronaldo wel eens vier, vijf mensen zien uitspelen? Sta alleen voor Messi op maar voor de onsympathieke speler zeker niet.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:41
Waterreus? Wie is dat? Oh die gesjeesde wielrenner met dat matje die daarna bij lampie is gaan keepen...ok laat maar..
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:43
Nee dank je. Arrogante kwal
Vind ik leuk
jopie1231 +82
maandag 18 maart 2019 om 10:43
Respect verdien je niet met irritante maniertjes...
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:44
Sinds wanneer wordt Waterreus serieus genomen?!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 10:44]
Vind ik leuk
Buck Worrier +2691
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Door de doelman van ADO
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:44
Als er al 1 speler geen respect verdiend dan is het deze speler wel. Laat hij eerst eens leren respect voor anderen te hebben.
Vind ik leuk
Linke loe +2366
maandag 18 maart 2019 om 10:45
Waterreus mischien moet jij gewoon ff je bek houden
Vind ik leuk
Lebowski +708
maandag 18 maart 2019 om 10:46
Respect, maar het blijft ook een aansteller en een ijdeltuit.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:47
messi messi
Vind ik leuk
Justin Kees +3624
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Als je nu pas om bent, zoals Waterreus zegt, dan geeft dat aan dat je al die jaren niet bij je hoofd was. Kijk, Ronaldo is een egoïstisch persoon in het veld, te veel poeha er in en er buiten. Hij is verliefder op zichzelf, dan op wie dan ook en hij doet alles om te winnen, inclusief huilen, klagen, janken... maar ondanks dat, is en blijft het een fenomeen! Die cijfers in de CL en de competitie, bizar! Als je dan zegt dat je na die ene wedstrijd tegen Atletico pas om bent, dan heb je kortsluiting in je kop...
Vind ik leuk
RJC1960 +240
maandag 18 maart 2019 om 10:47
Ik snap best de bewondering van Waterreus want Ronaldo heeft een ootje meer in de zijn naam dan Ronald :-D
Vind ik leuk
Buck Worrier +2691
maandag 18 maart 2019 om 10:48
Hopelijk is die kwal geschorst tegen ons eerste thuiswedstrijd.
Vind ik leuk
Nicholas +126
maandag 18 maart 2019 om 10:48
Die Waterreus wordt met de dag lachwekkender...
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
maandag 18 maart 2019 om 10:51
Amsterdammers en respect zijn als water en vuur...

Dat walgelijke volk in de hoofdstad heeft niet eens respect voor hun eigen spelers, denk je nu werkelijk dat ze het op kunnen brengen om Ronaldo te respecteren?
Vind ik leuk
Emnu +8289
maandag 18 maart 2019 om 19:06
Mooie respectvolle reactie.

Top.
Vind ik leuk
Ikkuh +2497
dinsdag 19 maart 2019 om 07:49
Tja feiten zijn feiten.
Vind ik leuk
Emnu +8289
dinsdag 19 maart 2019 om 12:04
Ik denk dat hagenezen, na hun actie tegen de Dokwerker, beter ff hun mond kunnen houden over respect.

Met alle respect.
Vind ik leuk
MirakelMan +289
maandag 18 maart 2019 om 10:53
Hier kan ik me deels in vinden. Ja het is een geweldenaar en verdient respect.
Echter, zijn naam scanderen in de Arena? Hou toch op, dat zou in Eindhoven ook nooit gebeuren. Tegenstanders zijn tegenstanders, ze verdienen respect, maar geen ontzag.
Geef alle mannen op het strijdtoneel een ovatie na afloop van de wedstrijd als deze vermakelijk was, maar ga niet overboord voor 1 speler.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 10:58
Voetbalsupporters en respect gaan helaas niet hand in hand. Eigenlijk zijn het de meest sneue mensen op aarde, dat bewijst dit forum elke dag
Vind ik leuk
Peb +94
maandag 18 maart 2019 om 11:01
Ben er nog steeds van overtuigd dat Seedorf uitgefloten werd omdat hij na 1 volledig seizoen en 18 jaar oud al wegging bij Ajax. Dus een echte Ajacied.... Nee voor mij. En Ronaldo gewoon niet beledigen. Speelt hij meestal beter van.
Vind ik leuk
Lee +1103
maandag 18 maart 2019 om 11:02
Natuurlijk Waterreus, het hele stadion moet klappen en juichen voor Ronaldo, de Ajax spelers moeten een buiging en een erehaag maken als hij het veld opkomt en natuurlijk Ronaldo minstens 2 doelpunten cadeau geven!
Wat een verschrikkelijk lulverhaal van Waterreus zeg.
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 18 maart 2019 om 11:04
Bemoei je aub alleen met PSV
Vind ik leuk
deltiaan +1479
maandag 18 maart 2019 om 11:07
voor ronaldo gaan staan die viespeuk, waterreus tikt weer eens niet zuiver.
Vind ik leuk
Roffel1998 +3599
maandag 18 maart 2019 om 11:15
Bij elke bal die hij aanraakt, zullen we gaan staan en voor m klappen Waterreus. Natuurlijk gaan we ook juichen als hij tegen ons scoort, alleen omdat jij dat graag wilt.

Wat is dit een hersenloos figuur, niet normaal. Waarom zouden wij als Ajacieden voor een speler van de tegenstander gaan klappen? T is natuurlijk al helemaal debiel om de naam van een tegenstander te gaan scanderen.

Deze gozer heeft duidelijk een chromosoom teveel.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:16
Dus waterkneus was pas om na atletico thuis, daarvoor was ie nog niet overtuigd. Dat we daarom allemaal maar gaan staan klappen. Wat een idioot.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
maandag 18 maart 2019 om 11:16
Eerste keer dat Waterreus wat zinnigs zegt. Inderdaad verdient CR alleen maar respect !!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 11:17
Ze fluiten zelfs hun beste speler uit dus hoef je van de neusjes niks te verwachten
Vind ik leuk
Importbrabo +2458
maandag 18 maart 2019 om 11:19
Ik denk, die heeft het over Van Bommel
Vind ik leuk
V. Gaal +8
maandag 18 maart 2019 om 11:20
Ik wil jullie allen adviseren Veronica inside van vorige week terug te kijken.. Meneer Waterreus was zo inspiratieloos voor zijn artikel dat hij het idee/standpunt van een collega brengt als zijn eigen idee😉
Vind ik leuk
Smithsonian +45219
maandag 18 maart 2019 om 11:22
Ronald, ga wat anders doen.
Vind ik leuk
Aosin +84
maandag 18 maart 2019 om 11:27
Aldus Ronald Koeman
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 12:02
Ach, ik krijg sowieso de indruk dat een getergde Ronaldo nóg gevaarlijker is. Vraag het maar aan Simeone en z'n vriendjes. Gewoon voor klappen dus :)
Vind ik leuk
Blac-ca +615
maandag 18 maart 2019 om 12:06
Waterreus verdient n applaus,helemaal ééns zeg het nog maar eens je zal van CR7 houden of niet die gast is gewoon n fenomeen al is MESSI de beste .....
Vind ik leuk
Delfie +131
maandag 18 maart 2019 om 12:44
Ik weet niet wat waterreus gebruikt hebt??? Wel heavy shit zo te zien.... wat een mafkees
Vind ik leuk
Janjan +450
maandag 18 maart 2019 om 12:46
laat hem eerst maar zien of hij presteert tegen AJAX. voor iemand klappen omdat hij een fenomeen is belachelijk.
Vind ik leuk
grunnfan +442
maandag 18 maart 2019 om 12:54
Respect ok maar je gaat na afloop niet met 50 duizend man staan voor een voetballer van de tegenpartij! Vreselijk die waterreus!
Vind ik leuk
Donnygo +6142
maandag 18 maart 2019 om 13:04
Hij verdiend alle lof en uitfluiten zou onzin zijn, maar om zo te gaan klappen is gewoon BS.
Vind ik leuk
Cookee +12967
maandag 18 maart 2019 om 14:05
Ronaldo is zo'n warm fijn mens
Die moeten we goed behandelen.
Die vrouw die tegen haar wil gebruikt werd,
gaat vast meeklappen voor arme Ronaldo die nooit waardering krijgt.

Ik vind het een klasbak als voetballer en respect voor hem is mooi.
Maar je kan ook overdrijven met een staande ovatie.
Cruyff kreeg bij Arsenal een staande ovatie, wat toen ongebruikelijk was, maar dat is dan ook Engeland. Hier werd zelfs Seedorf uitgefloten.
Vind ik leuk
Muscles +2091
maandag 18 maart 2019 om 15:30
Ronaldo zal in de Arena geen moment rust krijgen.......arrogant gedrag
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
maandag 18 maart 2019 om 15:38
Ze fluiten Seedorf uit. Eigen speler. Geloof je het zelf Waterreus
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
maandag 18 maart 2019 om 17:46
Voor Messi oké,maar een bizarre freak die toevallig ook nog een moppie kan voetballen? Nooit..die gast is elk gevoel voor realiteit kwijt..
Vind ik leuk
Isakson +700
maandag 18 maart 2019 om 21:13
Ronald Waterreus ik word snachts nog wel eens badend in het zweet wakker. PSV -Roda JC in 2003 5 minuten voor tijd 2 -1 voor eindstand 2-3. Nee Ronald heeft nooit 1 puntje voor PSV gewonnen...... geen wonder deze bewondering dat hij vroeger ook. Liever een handtekening dan een per ongeluk verkeerd geplaatste vuist. Hij had beter rockmuzikant kunnen worden flapdrol.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 21:53
Deze man heeft echt ooit een verkeerd pilletje gegeten. Meest vervelende persoon binnen de voetballerij. Altijd maar een mening hebben en interessant gevonden willen worden. Bah
Vind ik leuk