'Heb tegen Ten Hag gezegd dat het om kwalificatie gaat, ik ga niemand sparen'

'Heb tegen Ten Hag gezegd dat het om kwalificatie gaat, ik ga niemand sparen'

Gepubliceerd: maandag 18 maart 2019 om 16:02ma 18-03-2019 om 16:02

Bondscoach Ronald Koeman gaat spelers die met kleine pijntjes kampen níet sparen voor het aanstaande EK-kwalificatieduel met Wit-Rusland. Daarmee doelt hij onder meer op Frenkie de Jong. 

Tijdens een persconferentie in Zeist werd Koeman maandag gevraagd naar de situatie van De Jong. Afgelopen woensdag ontbrak de Ajax-middenvelder tijdens het duel met PEC Zwolle (2-1) vanwege een blessure. Koeman heeft het met Erik ten Hag gehad over de situatie van de international. 

"Ik heb met meerdere trainers gesproken, maar alleen om aan te geven wie er geselecteerd zouden worden. Ik heb met Ten Hag gesproken over bijvoorbeeld Frenkie de Jong, maar ik heb ook tegen alle trainers gezegd dat het gaat om EK-kwalificatie en niet om een oefenwedstrijd. Dus ik ga spelers niet sparen."

Jasper Cillessen is nét terug van een blessure die hem lang aan de kant hield. "Ik heb me om Cillessen wel even zorgen gemaakt toen hij geblesseerd raakte. Het ging toen om vier tot vijf weken, dus het zou krap worden. Maar gelukkig is het voortvarend gelopen en heeft hij inmiddels alweer een wedstrijd in de benen."

Oranje speelt aanstaande donderdag tegen Wit-Rusland. Vier dagen later volgt de clash met Duitsland. 

Plaats een reactie

maandag 18 maart 2019 om 16:05
Een heel klein beetje wel hoop ik Ronald!
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Idd en zeker tegen Wit Rusland tegen Duitsland gewoon knallen!!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:52
Typisch. Denken we Wit Rusland eventjes opzij zetten. Dat is nu juist het probleem van Nederland geweest en zie waartoe het heeft geleid. Zoveelste toernooi niet gekwalificeerd. Elke tegenstander moet serieus genomen worden.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 17:04
Klopt maar dit Oranje is een stuk verder dus ik ga uit van een zege op WR en een lastige pot (maar ook een zege) tegen Duitsland!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:07
Ik ga ook uit van een zege tegen W.Rusland maar niet zomaar zonder het sterkte elftal. Dus spelers sparen vind ik niet gepast gezien de recente historie van het Nederlands elftal.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Kijk er zijn 2 totaal verschillende situaties, de eerste is tuurlijk wil ik ook een Oranje op volle oorlogsterkte maar de 2e situatie is dat ik aan Ajax denk nu op korte termijn en dat komt slecht uit nu!
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 18 maart 2019 om 19:33
Geloof maar dat de spelers zich niet sparen. Nu kunnen ze hun waarde nog meer op vijzelen.
Ik denk dat Ziyech gewoon speelt met Marokko.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 19:34
Denk het niet maar het zou me niks verbazen.
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 18 maart 2019 om 19:36
We zullen het wel zien.
Maar de liefde die wij voor onze favoriete clubs hebben , hebben de spelers totdat er een andere club komt die beter betaald.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 21:39]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 19:38
Clubliefde bestaat helaas al lang niet meer!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
maandag 18 maart 2019 om 20:25
Daarom viel hij ook uit....
Vind ik leuk
Youri99 +10833
maandag 18 maart 2019 om 17:25
Gewoon met de sterkste opstelling beginnen tegen wit rusland en dan in de rust / na rust wissel je De Ligt / Frenkie & evt Donny.
Die moeten namelijk het Nederlands voetbal ook in clubverband nog vertegenwoordigen...
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:54
En dan Bergwijn wel laten staan?
Vind ik leuk
Youri99 +10833
dinsdag 19 maart 2019 om 10:43
Alsof die nog punten binnen moet halen voor Nederland...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:58
Oh, het gaat niet om kampioen worden?
Vind ik leuk
abraksas +2705
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Ja, hoop wel dat zodra de overwinning veilig is Frenkie en de Ligt eraf gehaald worden.
Vind ik leuk
Metal +3479
maandag 18 maart 2019 om 16:20
Hou toch op man! Sparen doen ze maar op trainingen van Ajax. Ten Hag had spelers veel eerder rust moeten geven. Een 3-0 voorsprong geeft de gelegenheid om een half van tevoren te wisselen. Maar dan haalt hij liever Schone en Dolberg eraf. Dan moet je nu niet zeuren.
Maar rust heb je toch tussen de wedstrijden door meer dan genoeg?
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 16:28
Gewoon uitspelen en met een zo groot mogelijk verschil erop klappen en signaal afgeven.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:40
Het zou een schandaal zij als ze eraf gehaald worden, zeg dan gewoon dit voordeel willen we ook nog hebben. Of wees een flinke meneer, zeg dan nooit meer Ajax spelers selecteren, krijgen ze nog meer monopolie.
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 18 maart 2019 om 17:35
Gewoon voetballen,worden ze hard van die zacht gekookte eitjes!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:45
Als hij maar gewoon licht traint is het goed. 2 wedstrijden nu in 4 dagen moet lukken. Ajax moet hem wel dan volgende week maandag tot en met woensdag lekker vrij geven.
Vind ik leuk
Eimersweide +9628
maandag 18 maart 2019 om 17:20
Precies. Als er geen interlandvoetbal was geweest dan was er gewoon competitie geweest dus hadden ze ook moeten spelen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35826
maandag 18 maart 2019 om 17:42
Diep in zijn hart is Ronald gewoon een keiharde PSV hooligan
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:06
Hoepel op met Oranje je krijgt alleen maar kreupele spelers terug!
Vind ik leuk
Mazraoui +3969
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Tegen Frankrijk was wel Frenkie zn grote doorbraak
Vind ik leuk
Garrie +3823
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Nou doen we even alsof we die niet gelezen hebben😉
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:10
Als ze het straks goed doen op het EK loop je weer voorop in de polonaise......
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:11
Tuurlijk!! Maar nu komt het erg slecht uit!
Vind ik leuk
Lachuh +961
maandag 18 maart 2019 om 17:37
Jij denkt toch niet echt dat ajax nog een prijs gaat pakken wel?
De knvb beker misschien.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:53
De eredivisie speelt tenminste niet tijdens interlands.
Kijk eens hoe slecht dit voor o.a. Sparta, NEC en Twente uit komt. Sparen? Nee hoor, een schorsing voor Drommel omdat hij er voor kiest om voor z'n werkgever uit te komen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 19:10
Als je fit bent moet je spelen! Frenkie is niet 100% fit de Ligt wel! Drommel was ook gewoon fit. Sparen is onzin dat heb ik ook nooit gezegd of bedoeld!
Vind ik leuk
Stranger +7052
maandag 18 maart 2019 om 19:35
Was iedereen maar zo eerlijk.
Vind ik leuk
Gilze +1324
maandag 18 maart 2019 om 16:17
Idd had ook 2 maanden later gespeeld kunnen worden
Niemand zou er dan last van hebben
Vind ik leuk
Ero +619
maandag 18 maart 2019 om 16:22

Vergeet niet dat Frenkie zijn sublieme optredens in Oranje hem zeker 20 miljoen meer waard hebben gemaakt.

Maakt voor scouts nogal wat verschil of je je staande houd tegen Griezman en Pogba als tegen Lex Immers.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:42
Nogmaals normaal wil ik juist dat ze spelen maar nu komt het erg slecht uit ivm competitie, CL en straks de beker finale! Moet er niet aan denken dat er geblesseerden terug komen straks we hebben allemaal kunnen zien dat Ajax in de breedte het toch niet kan brengen helaas!
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 16:25
Ach zeikerd, en maar lullen dat Ajax goed is voor het Nederlands voetbal hahah.. Wij hebben ze ook nodig buiten Amsterdam nodig, in Amsterdam wordt het dit jaar niks namelijk.
Vind ik leuk
dijkie87 +1445
maandag 18 maart 2019 om 16:32
dankzij ajax speelt er uberhaupt nog paar clubs europees
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:39
Waarom nou meteen zeikerd??
Het komt toch erg ongunstig uit! Praat is normaal invervolg alvast bedankt!
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 16:43
Omdat je al weken loopt te zeiken dat alles qua Ajax goed is voor het Nederlands voetbal... En nu moet het Nederlands elftal spelen en heb je liever dat ze rust krijgen. Hoepel op man met je Ajax. Ik wil niet en vele met mij, nog een EK en WK missen.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:46
Ik ook niet maar ik heb het puur dat het nu niet uitkomt! En over iets zeiken dat goed is dat kan niet. En nu doe je net of ik het alleen maar daar over heb gehad, vind het wel leuk dat je alles leest van me! Ik moet je eerlijk zeggen dat ik nu pas 2 reacties van jou heb gelezen maar ik ga je ook vaker volgen misschien hangt een beetje van je woord keuze af.
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 16:54
Nee:p maar kom op man.. Nederlands elftal staat natuurlijk boven alles. Lekker in de zomer iedereen op de pleinen voor een groot scherm. Dat is juist het aller belangrijkste voor NL (niet alleen voor het voetbal) en heel Nederland heeft Frenkie en Mathijs gewoon nodig daarbij.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 16:55]
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:57
Helemaal eens en ben ook heel benieuwd hoe Mathijs en van Dijk samen gaan spelen o.a! Oranje is ook top en verheug me zeker op de Oranje sfeer!!! Maar nogmaals het komt nu erg rot uit verder heb je 100% gelijk!!
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:37
Heel Nederland snakt naar succes, we verdienen het ook als geen ander! Komt voor jullie rot uit, maar wij hebben Mathijs en Frenkie echt nodig voor Nederland:p Mogen ze a.u.b van jou mee? Betere woordkeuze dan toch:p
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:51
Trouwens als ik het goed begrijp willen velen met jou dus graag dat de ajacieden hun best doen in Oranje maar ondertussen zitten daar veel Ajax haters tussen dat snap ik niet helemaal!?
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 16:58
Het verschil is in het shirtje.. Jij trekt een Ajax shirt aan als Ajax speelt, ik een PSV shirt als PSV speelt. Als Nederland speelt dragen we beide Oranje:)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 17:01
Absoluut en sterker nog Europees ben ik ook voor PSV!

Wat waren beide slecht gisteren trouwens maar dat is het verschil van wel of geen kampioen worden “slechte wedstrijden winnen” (voorlopig gefeliciteerd en tot 31 maart ;-)
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:40
31 Maart it is! Ik hoop op een Ajax zoals gisteren en een PSV zoals tegen Ajax😁
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 18:18
Shit we gingen net lekker ;-)
Nee ik hoop toch echt iets anders die dag!😉
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 18 maart 2019 om 19:22
Zou mooi zijn:-) vooruitziende blij?
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 19:25
Einde van het seizoen word nog vreemd let maar op PSV en Ajax gaan nog punten laten liggen onverwachts!
Vind ik leuk
74ratje +1019
maandag 18 maart 2019 om 19:27
Dat denk ik idd ook. We zullen t gaan zien.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 19:28
Net als plek drie dat word ook een strijd op zich!
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:07
In het belang van het NLs voetbal, zou ik Frenkie uitstel geven.
Vind ik leuk
NvC +9672
maandag 18 maart 2019 om 16:09
Precies. Interlands zijn ook in het belang van het NLs voetbal. Iedereen die kan spelen moet spelen.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:10
Frenkie, Daley en Matthijs, gewoon afmelden.. :-)
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18550
maandag 18 maart 2019 om 16:13
Nee dat doen profvoetballers niet of toch wel.............
Vind ik leuk
Degraaf +2798
maandag 18 maart 2019 om 16:16
Wij zijn geen PSV hé
Vind ik leuk
barry m +605
maandag 18 maart 2019 om 16:26
afmelden is wel erg zwak,
maar ik begrijp dat de ajax fans nu een beetje in de stres zitten want de ligt en de jong maken het verschil bij ajax ( blind niet) en als die gebleseerd terug komen bij ajax zal ajax geen kans meer maken op het kamioenschap eerlijk is eerlijk
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:33
Was geintje joh, natuurlijk niet zomaar afmelden.
En btw, ik stress niet hoor hahaha.
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:42
Daley mag wel:p
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 17:54
Hahahaaa :)
Vind ik leuk
Patje41 +1221
maandag 18 maart 2019 om 16:16
Wedden dat psv spelers zich ziek melden...
Vind ik leuk
barry m +605
maandag 18 maart 2019 om 16:30
ja is goed!
ik zet er een kratje pils op.
die melden zich zeker niet af.
psv spelers zitten in de winnen spirit en die positive instelling kan ons oranje wel gebruiken.
Vind ik leuk
dijkie87 +1445
maandag 18 maart 2019 om 16:34
welke psvers zijn basisi waardig oranje alleen berwijn mischien en die heeft nog niets laten zien in oranje
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:45
Ben ik als PSVer met je eens, Berwijn. Zoet misschien....... Maar kan het me voorstellen dat de 1e keeper gewoon speelt, weet niet of Koeman nog zoekende is. Dumfries zal ook spelen.
Vind ik leuk
barry m +605
woensdag 20 maart 2019 om 23:30
welke spelers vind jij dat zich al bewezen hebben dan??
jammer dat iemand met minder verstand altijd alleen maar naar de concurent kijkt!
als oranje speelt moet je begrijpen dat nederland de beste spelers probeerd samen te krijgen om er iets goed van te maken.
mij zal het een worst wezen uit welke teams de spelers komen, het gaat om resultaat.
en als oranje moet spelen vergeet je je club en moedig je oranje aan.
als die wedstrijd af is mag je weer over je club gaan zeuren
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 23:31]
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
maandag 18 maart 2019 om 16:45
😂 😂 😂 Grapjas
Vind ik leuk
Patje41 +1221
maandag 18 maart 2019 om 17:10
Die melden zich zo vaak af om vervolgens de week erop weer fit te zijn voor psv
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:36
Weet je ook al wie ?
Vind ik leuk
ajaksiet +1341
maandag 18 maart 2019 om 16:17
Niet meenemen dan, als ze niet fit zijn. Ook daar ben je (bonds)coach voor.
Vind ik leuk
Och jeh +2572
maandag 18 maart 2019 om 16:19
En ze moeten maar gespaard worden....wedstrijden uitstellen, hoeveel moeten ze daar nog geholpen worden? Gewoon je stinkende best doen voor NL, soms moet je wat vaker en wat langer werken, daar krijgen ze ook goed voor betaald
Vind ik leuk
Cookee +12965
maandag 18 maart 2019 om 16:26
Liesblessure is niet iets om mee te sollen.
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:46
Mjah... Pfff... Nog een zomer lang toekijken. Laten we er nu gewoon met z'n alle keihard aan werken.
Vind ik leuk
RGB +2032
maandag 18 maart 2019 om 16:23
Mooi dan moet Frenkie zich maar afmelden.
Vind ik leuk
Cookee +12965
maandag 18 maart 2019 om 16:25
Frenkie zit er net bij... voor die tijd had je hem niet nodig.
En nu is hij zo onmisbaar dat hij zelfs met een kwetsuur moet spelen.
Lijkt mij beter als Koeman ook Ajax een beetje helpt.
Zo belangrijk is Frenkie ook weer niet toch?
Vind ik leuk
Itsese +6255
maandag 18 maart 2019 om 17:47
Ok, Strootman dan maar weer?
Vind ik leuk
Cookee +12965
maandag 18 maart 2019 om 18:06
hehe, er zijn wel meer toch, op zich kan Strootman ook het gaat er alleen maar om de bal naar voren te brengen meer doet Frenkie niet.
Met v Dijk hoeft Strootman niet achterin te helpen zoals toen.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 16:27
Oranje is Oranje en dus er vo voor gaan. De clubs kunnen willen wat ze willen maar Landsbelang gaat voor.
Dat werd gezegd met het omzetten van de wedstrijd Ajax - PEC en dat is ook terecht gegaan zoals het hoort. En nu staat plaatsen voor eindtoernooi op programma en dat moet voor alles gaan op dit moment. onder de noemer landsbelang.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:42
Landsbelang was dus gewoon Ajax/ financieel belang!
Vind ik leuk
FSCeara +9570
maandag 18 maart 2019 om 16:45
ik vond dat ook landsbelang aangezien we door Ajax de enige mogelijkheid hebben om direct te plaatsen voor Europees voetbal.
Dan moet de rest daar maar even voor schuiven. Maar voor Oranje hebben de clubs zich ook maar te schikken voor het landsbelang.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:32
pfff krijgen we dat weer en dadelijk is de uitschakeling tegen Juve, de bekernederlaag tegen Willem II en de tweede plek in de competitie natuurlijk de schuld van Koeman.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:33
Denk eens aan het belang van het NL-voetbal... Koeman echt een lul nooit gemogen. Er staat eindelijk een Nederlandse ploeg bij de laatste 8 van de CL. Denk alleen maar aan zichzelf.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:41
Nee, hoor het NL elftal is van heel Nederland. Koeman is juist heel sociaal.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1413
maandag 18 maart 2019 om 16:38
Tuurlijk. Moeten ze maar zorgen dat ze snel op 5-0 staan. Dan kan ie iemand sparen
Vind ik leuk
Wood86 +40
maandag 18 maart 2019 om 16:39
Ik hoop dat hij en De Ligt gespaard worden tegen Wit-Rusland (al ga ik er zelf heen). Met 41 wedstrijden (nog exclusief oefenpotjes) in de benen mag je die jongens ook wel even rust gunnen als ze niet per se nodig zijn. Niet alleen voor hun club maar ook voor Oranje; beter om ze fris in te zetten tegen Duitsland! Anders moeten ze maar een stapje rustiger aan doen op de training :-)
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:40
Ooh ja, nu krijgen we dit er ook nog weer bij. Even niet aan gedacht. Hoe gaat de KNVB dit oplossen. Geen Ajacieden meer oproepen?
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
maandag 18 maart 2019 om 16:49
Wordt weer lekker inhoudelijk gereageerd, stelletje trollies
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:43
Helaas is dit hier vaak een probleem. Toch doet Voetbal Primeur wel al veel om dit aan te pakken.
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 23:43]
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 19 maart 2019 om 06:13
Valt helaas weinig tegen te doen. Nieuwe accounts zijn snel weer aangemaakt
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 16:59
Ze zullen allemaal wel gelijk hebben. Een ding moeten we niet vergeten! Spelers staan op de loonlijst van hun club! Natuurlijk hoop ik op een goed en voorspoedig verloop voor het Nederlands elftal. Maar niemand mag onderschatten dat een lang seizoen ook gepaard gaat met ongemakken
Vind ik leuk
Lubje +771
maandag 18 maart 2019 om 17:05
Koeman heeft groot gelijk. Als ze pijntjes hebben of geblesseerd zijn, moeten ze thuis blijven.
Vind ik leuk
bert +695
maandag 18 maart 2019 om 18:13
Telt dat ook voor die van psv bergwijn auwa hier en auwa daar,het zijn toch echt altijd psv’ers Die zich afmelden.
Vind ik leuk
Lubje +771
maandag 18 maart 2019 om 20:05
Koeman kan alleen fitte spelers gebruiken! En of ze van PSV, Ajax of bijv. Liverpool zijn is van geen enkel belang. Het gaat hier om landsbelang en niet om de club.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
maandag 18 maart 2019 om 17:06
PSV-ers heeft hij wel doodleuk gespaard gedurende het huidige seizoen, dus waarom zo selectief in het wel of niet sparen van spelers?
Vind ik leuk
Merdocs +231
maandag 18 maart 2019 om 17:13
De KNVB zal toch zeker wel ingrijpen en Ronald Koeman verbieden om Ajax spelers te gebruiken. Daar worden ze moe van. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Vind ik leuk
Dorzon +4827
maandag 18 maart 2019 om 17:32
misschien kunnen ze de wedstrijden van oranje verplaatsen?
Vind ik leuk
bert +695
maandag 18 maart 2019 om 18:12
Oh dan melden die van psv zich alweer af bergwijn auwa hier auwa dikke teen auwa haar in het oog,elke keer zijn het die calimero’s Die zich afmelden,ben er bijna zeker van dat dumfrite zich afmeld
Vind ik leuk
yuuup +11187
maandag 18 maart 2019 om 18:17
Hoe loste Berwijn dat nu laatst op?
Vind ik leuk
Nick Kools +12147
maandag 18 maart 2019 om 18:30
Ja Koeman weet ook dat Zoet gewoon niet goed genoeg is voor t NL elftal.
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 18:50
Ach De Jong weet wel wat hij zelf kan en wil ..en 45 prut spelen dan douchen
Met blesure melden dan word het al makkelijk..
Koeman Koeman bekde waren jullie niets anders !!
Psv.er afgemeld ?? En zkndag 100 % fit erstaan ?? En drommel lachen dat hij de juiste wasmachine heeft gekocht en de auto met de juiste bekleding !!
Competitie vervalsing ten top !!!
[Reactie gewijzigd op maandag 18 maart 2019 om 18:55]
Vind ik leuk
Koekie1970 +1826
maandag 18 maart 2019 om 19:57
Goed zo Ronald. Niet nog een keer een toernooi missen.
een 3-voudig WK hoort elk toernooi erbij te zijn.
Vind ik leuk
Ik zlatan +505
maandag 18 maart 2019 om 20:24
Geef Wijnaldum maar een keer rust, heeft ie verdient.
Vind ik leuk
bert +695
maandag 18 maart 2019 om 20:30
Vind ik ook ,mee eens
Vind ik leuk
maandag 18 maart 2019 om 23:42
2x winnen met hopelijk goed voetbal. Geen gelul, voetbal spelen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws