Robben maakt indruk bij Bayern: 'Enorme eerzucht, een ongelooflijke professional'

Robben maakt indruk bij Bayern: 'Enorme eerzucht, een ongelooflijke professional'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 09:33di 19-03-2019 om 09:33

Arjen Robben werkt keihard aan een spoedige rentree bij Bayern München. De tomeloze inzet van de 35-jarige aanvaller maakt veel indruk op technisch directeur Hasan Salihamidzic.

"Ik praat elke dag met Arjen. Hij is weer in training en echt een ongelooflijke professional", zegt Salihamidzic, geciteerd door Sport1. "Hij werkt al drie maanden met een enorme eerzucht, het is echt ongelooflijk." De voormalig Oranje-international kwam sinds begin november niet meer in actie vanwege een hamstringblessure. Hij moest een rentree al meerdere keren uitstellen, omdat ook zijn kuit opspeelde.

Robben, die komende zomer vertrekt bij Bayern München, hervatte inmiddels de individuele training, maar Salihamidzic hoopt van harte dat de oud-speler van FC Groningen, PSV, Chelsea en Real Madrid snel de laatste stap zet. "Ik zal erg blij zijn voor hem als hij weer met de groep kan trainen. Dat zou een beloning zijn voor de zware tijd die hij achter de rug heeft."

Wanneer Bayern-trainer Niko Kovac weer een beroep kan doen op Robben, is afwachten. "Ik weet niet wanneer hij weer fit is, ik ben geen dokter. Maar ik zie hem elke dag en het gaat nu wat beter met hem", besluit Salihamidzic.

Poll

Moet Robben stoppen of nog een jaar doorgaan?

(2584 stemmen)

Plaats een reactie

TottenhamHOT +18556
dinsdag 19 maart 2019 om 09:41
Als hij nog een jaar doorgaat zal dat flink cashen worden ergens!
Vind ik leuk
pos +9961
dinsdag 19 maart 2019 om 09:41
Goed nieuws. Ik dacht echt ff dat hij er met de pet naar zou gooien.
Vind ik leuk
mcmodd +28760
dinsdag 19 maart 2019 om 09:43
Robben moet nu nog even doorgaan, om in ieder geval dit seizoen nog wat wedstrijden te spelen. Dit harde werken, als dat beloond zou kunnen worden zou dat geweldig zijn. Petje af voor Arjen Robben, de held van Bedum.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 09:47
Echt jammer van al die blessures, anders had deze man al ruim 300 interlands gespeeld..
Goede prof met de juiste mentaliteit.
Vind ik leuk
Hazelnoot +192
dinsdag 19 maart 2019 om 09:51
Even een laatste kampioenschap pakken bij PSV volgend seizoen. Wat een topper is dit nog steeds.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:11
robben kom aub nog lekker 2 jaartjes vlammen in eindhoven
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 10:18
Schitterende loopbaan gehad. Maar aan alles komt een eind. Bedankt Arjen
Vind ik leuk
derksen +8896
dinsdag 19 maart 2019 om 10:26
Je halve carrière geblesseerd of rollend en duikend over het veld
Ja echt een top speler tjonge jonge
Niet dus floppen!
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
dinsdag 19 maart 2019 om 13:55
En jij hebt wat gepresteerd?
Vind ik leuk
Blije +139
dinsdag 19 maart 2019 om 10:36
En dan gaat hij een hard schijten en dan ligt hij er weer 3 maanden uit
Vind ik leuk
pinkelman +4473
dinsdag 19 maart 2019 om 11:18
Jammer dat Robben er in de C.L niet bij kon zijn, want dit is een speler in tegenstelling tot vele andere bij Bayern die nog echt iets specials heeft alla Messi of Ronaldo, die het verschil kan maken in zijn eentje.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 11:49
Jammer dat arjen zoveel geblesseerd is geweest. Desalniettemin een geweldige speler die ik nog heel graag een jaartje in de ED zou zien
Vind ik leuk
hoebie60 +223