Kluivert over Ajax-terugkeer: 'Alle deuren staan open, maar geef niet zo graag op'

Kluivert over Ajax-terugkeer: 'Alle deuren staan open, maar geef niet zo graag op'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 12:09di 19-03-2019 om 12:09

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 12:23di 19-03-2019 om 12:23

Justin Kluivert sluit een terugkeer naar Ajax niet per definitie uit. De aanvaller van AS Roma wil zijn droom om bij AS Roma te slagen echter niet direct opgeven.

Analist Youri Mulder stelde zondag aan tafel bij Rondo op Ziggo Sport dat Ajax de aanvaller direct moeten terughalen. Zou Kluivert dat willen? "Zo, daar vraag je me wat... Alle deuren staan open, maar ik ben wel naar Rome gekomen om te slagen. Ik ben niet zo van het opgeven", aldus Kluivert tegenover de NOS.

De buitenspeler erkent dat hij heeft genoten van het Ajax dat Real Madrid uitschakelde in de Champions League. "Super mooi, dat verdiende een staande ovatie", vindt Kluivert. "Maar ik wist dat zij dit konden. Dit Ajax, met deze kwaliteiten, dat is wereldtop."

Van 'spijt' wil Kluivert niet spreken, maar hij erkent dat het soms apart is om Ajax te zien. "Soms denk ik: daar had ik ook kunnen staan. (...) In dit team wil iedereen wel spelen. En als je het mij vraagt, ik ook."

Lees ook: Kluivert 'betere speler': 'Maar af en toe denk je: daar had ik kunnen staan'

Plaats een reactie

Roeptoeter +19273
dinsdag 19 maart 2019 om 12:11
Nee.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:12
Heeft wat ervaring opgedaan, kind van de club. Why not?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:13
Ondankbare arrogante nietsnut is het
Vind ik leuk
benny-boys +2057
dinsdag 19 maart 2019 om 12:30
Volgens hun was het tóch een Wereldspeler??
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:55
Iemand uitmaken voor arrogante nietsnut, ja dan ben je een somebody hoor!

Lijkt mij een prima versterking voor Ajax, Kluivert ziet zijn fout in en leert daar van. Prima hij is nog jong. Kluivert is denk ik daarbij ook zeer onder druk gezet door andere omstandigheden waardoor hij deze keuze gemaakt heeft. Achteraf gezien had hij naar zijn vader moeten luisteren.

Laten we er gewoon voor open staan. Een kind van de club zo simpel wegschuiven alsof het een stuk stront is slaat natuurlijk nergens op.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
dinsdag 19 maart 2019 om 17:37
Ziet zijn fout? Gisteren zei hij dat ie geen spijt had met de move
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:30
Je snapt wel dat de een het ander niet hoeft uit te sluiten hè?
Vind ik leuk
Beste PSV +371
dinsdag 19 maart 2019 om 18:37
Ja zeker maar ik zou dan ook eerlijk zijn en toegeven dat ik te snel gekozen heb voor Rome. Fouten toegeven is heel lastig tegenwoordig jammer genoeg
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:49
Kluivert staat gewoon nog onder contract van AS Roma. Als hij al spijt zou hebben van zijn tranfer, zou het achterlijk zijn van hem om dat dan nu middels de NL pers in dit stadium te gaan bevestigen. Dan is het gelijk einde verhaal en niet alleen bij Roma. Dat zou de hele voetbalwereld overgaan.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:50]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:14
Oh en waarom dat dan verklaar u nader ik zie alleen een goede voetballer en groot talent ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:14
Niet handig! Mag wel gewoon ervaring opdoen tot pensioen in buitenland. Zie hem gewoon niet graag en snel terug
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:17
Kluivertje is altijd loyaal gebleven naar Ajax. Hij heeft gwn te snel het gevoel gehad dat hij bij Ajax nie zou kunnen groeien en heeft op basis daarvan een beslissing genomen...
Vind ik leuk
mcmodd +28787
dinsdag 19 maart 2019 om 12:21
Iedereen maakt fouten en daar leer je van. Dat zal Justin uiteindelijk ook verder helpen. Of hij nu al goed genoeg is voor Ajax 1 weet ik niet goed in te schatten, hij is een beetje uit beeld geraakt nu.
Vind ik leuk
Mazraoui +3966
dinsdag 19 maart 2019 om 12:33
Hij is zeer zeker goed genoeg voor het huidige Ajax. Vele Ajax fans kunnen het alleen niet hebben de manier waarop hij is vertrokken. Van mij mag hij terugkomen
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:33]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 12:30
Maar zou hij in de basis terugkeren?
Zo ja voor wie dan?
Ik zie kluivert veel te weinig om een eerlijke oordeel te geven, maar wat ik van hem zie bij jong Oranje is niet veel soeps hoor.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:52
Dat gevoel hebben jullie al 5 jaar
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:53]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:07
😴
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:18
Goeie reactie👃
Vind ik leuk
Boeyakasha +270
dinsdag 19 maart 2019 om 19:40
Hey het kleine broertje van 5 punten voor. Ahhahahba jullie zijn grappig.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:11
Met alle respect maar daarmee beantwoordt je dan toch meteen de vraag of hij terug moet komen of niet. Hij wilde koste wat kost de stap maken. En zoals ik al eerder zei...hij was niet bepaald DE man om wie het draaide. Hij heeft een anderhalf seizoen gespeeld in het eerste en verre van een onuitwisbare indruk achter gelaten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:25
Ik denk dat hij, met alle respect, zeker een aanvulling kan zijn voor Ajax
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:58
Opzich wel maar ik denk dat de manier hoe hij is weggegaan niet goed is gevallen bij het meerendeel van de supporters
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:10
Nee dat zie je hier ook wel. Het kon veel netter...maar aan wat dat precies heeft gelegen???

Maar voor hem is dit ook een leerproces geweest. We hebben et over een 19 jarige knul.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:57
Waar het aan ligt is niet zo moeilijk. Hij heeft zelf niet zulke handige dingen gezegd en ik geloof best dat dit vooral is door zijn omgeving die hem heeft beïnvloed. Die beeldvorming ligt dan wel gevoelig. Aan de andere kant....je weet dat er een leegloop aanstaande is bij Ajax dus als je er zo naar kijkt zou hij niet misstaan.
Vind ik leuk
Beste PSV +371
dinsdag 19 maart 2019 om 17:42
Ik weet vrij wel zeker dat Ajax opleiding minimaal net zo goed is als bij rome en sterker nog is beter voor jonge jongens. Hij was geen basisspeler dus dan moest ie zich afvragen wat doe ik verkeerd etc en hij had harder moeten trainen om beter te worden en niet vertrekken. Sorry ben t niet helemaal met je eens
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:43]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:31
Ik denk er het zelfde over. Zou liever Kluivert willen dan Stengs, alleen wat voor signaal geef je dan af als club
Vind ik leuk
SimonSays +7403
dinsdag 19 maart 2019 om 12:51
Dat je een vergevingsgezinde en warme club bent. Ik zie het derhalve ook niet gebeuren 😜
Vind ik leuk
PickNikker +369
dinsdag 19 maart 2019 om 13:05
De ene bank is de andere bank niet!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:13
Zeker, meest creatieve buitenspeler zou hij zijn in deze selectie. Lekker terugkomen
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4967
dinsdag 19 maart 2019 om 12:13
Prima speler als die bij ajax had gebleven.. nu is het indd voor mijn gevoel ook te laat en niet meer nodig. Dan had die maar moeten luisteren naar zijn vader.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:15
Ik snap je punt! Maar eerlijk is eerlijk, hebben wij ook nooit een moment in ons leven gehad dat we als 19 jarige pikkie dachten dat we de wereld aan konden? En achteraf je toch denkt: heyy mn pa had gelijk man...

Denk dat et bij hem ook zo is.
Vind ik leuk
RenW +5774
dinsdag 19 maart 2019 om 12:21
Hij heeft toch de goede keuze gemaakt.
Had zeker geen basisplaats veroverd in Ajax, achter Hakim en Dusan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:23
Was Tadic wel gehaald als kluivert er nog was of is hij eerder gekomen?
Vind ik leuk
RenW +5774
dinsdag 19 maart 2019 om 12:25
Dan nog heeft hij Neres nog voor zich.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4967
dinsdag 19 maart 2019 om 13:25
Jaa klopt dat heb ik wel een paar keer gehad, maar dat waren randzaken.. dit ging over zijn werk en toekomst en alles en iedereen heeft gelijk dat hij had moeten blijven voor zijn ontwikkeling. Zijn begeleider en hij zelf dacht daar van moment 1 niet aan en wilde verkassen dat is zo ontzettend zonde.. het punt is dat hij dat zelf niet in wilde zien en vond zich al goed genoeg voor een stap, dan denk ik bij me eigen na 6 goede wedstrijden ben je dat nog niet. Maar goed ik heb zoiets nu is het te laat en nu moet hij zijn best doen daar te slagen dat is wat hij ook zelf wilt natuurlijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 13:26]
Vind ik leuk
Boeyakasha +270
dinsdag 19 maart 2019 om 19:44
1 moment omg 99.99% van alle keren hadden mij ouders gelijk. Maar ik was zo wijs op mijn 19e niet dusss.. Kluivert is van mij welkom natuurlijk voor minder dan die is weggegaan maar wat een snelheid heeft die jongen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:35
JA! Natuurlijk terug halen. Zit een goede kop op. Kwaliteit, snelheid. Pas 19!

Zou een perfecte versterking zijn op de flanken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:57
Hij erkent feitelijk een verkeerde keuze te hebben gemaakt al dan niet onder druk van Riaola maar nooit meer terughalen deze eigenwijze flapdrol, ipv. naar Raiola en zijn moeder te luisteren had hij naar zijn vader moeten luisteren de een kiest voor geld de ander voor carrière planning waarbij het echte grote geld later komt. Nu heeft Kluivert gekozen voor de subtop in Italië waar hij over een jaar misschien twee in de top van Europa had kunnen spelen.

Nooit terughalen, je kiest voor iets anders dus succes ermee.
Vind ik leuk
DeanJayden +13730
dinsdag 19 maart 2019 om 12:11
En dat voor 3 ton!
Vind ik leuk
ajaxdev +685
dinsdag 19 maart 2019 om 12:13
Lekker in Italie laten zitten. Die sukkel heeft een prima adviseur die het allemaal beter wist. Gelukkig zijn de geldzorgen van zijn moeder nu opgelost. Ja en die bank in Roma was van tevoren te voorspellen. Daar zit ie de rest van zijn contract meer dan in het veld te staan.
Vind ik leuk
mcmodd +28787
dinsdag 19 maart 2019 om 12:24
Nee hoor, dit ventje komt er uiteindelijk echt wel. Dat avontuur heeft hij gewoon nodig om weer met beide voeten op de grond te komen, dat gaat best lukken.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:13
Sorry, Jus... lekker wegblijven. Je wilde weg, prima... eigen keuze. Nu lekker knallen in italy, veel succes en plezier. Terug naar adam, no thanx
Vind ik leuk
Benniewies +6177
dinsdag 19 maart 2019 om 12:13
Berouw komt na de zonde
Vind ik leuk
mcmodd +28787
dinsdag 19 maart 2019 om 12:25
Zo hoort het ook Benniewies.
Vind ik leuk
#Keizerout +50542
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Wanneer anders?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:14
Tadic nieuwe spits,en kluivert de nieuwe links buiten. Dolberg kan weer plaats nemen op de bank
Vind ik leuk
Benniewies +6177
dinsdag 19 maart 2019 om 17:05
Strik erom als ze iets bieden op Dolberg. Wat was hij slecht zondag.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:16
gewoon vol houden in Rome , voor een 19 jarige krijgt hij daar genoeg speeltijd , hij doet net alsof ze hem alleen laten spelen bij de beloftes
Vind ik leuk
Depsvfan +479
dinsdag 19 maart 2019 om 12:17
Met een lager salaris en een minder grote bek zou die misschien van waarde kunnen zijn
Vind ik leuk
#Keizerout +50542
dinsdag 19 maart 2019 om 12:18
Sowieso doen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:24
Lekker wegblijven nu. Toen er gebouwd moest worden, was hij weg en nu zou hij terugwillen? Lekker daar in Italië blijven. Kansen verkeken bij Ajax.
Vind ik leuk
mcmodd +28787
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Als Ajax deze zomer een beetje leegloopt en dreigt op tijd nog niet een volwaardige ploeg het veld in te kunnen brengen, willen jullie allemaal Kluivert weer terug. Dat vind ik dan niet zo gek, maar dat je een exspeler die in zijn jeugd deze beslissing maakte zo kan afvallen? Daar ben je toch jong voor? Dat is toch te herstellen?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:29
Het is de manier waarop....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:32
Jìj kan voor alle Ajacieden dat we allemaal Kluivert terug willen? Ik zeg laat Kluivert maar wegblijven! Niet meer welkom als speler!
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 12:47
Niet voor mij gaan praten AUB, ik wil dat strontjoch nooit meer terug zien komen, werkelijk nooit meer.

Een veel te grote bek waar louter misplaatste opmerkingen uit komen, heeft de club proberen te beschadigen om zelf beter uit de onderhandelingen te komen en als we een leegloop hebben komende maanden hebben we honderden miljoenen te investeren, je zou gek zijn als je hier ook maar 1 euro van in dit stront jong steekt.

Zet nou eens zijn jaartje vorig jaar af tegen Tadic' jaar dit seizoen, dat is totaal niet van dezelfde orde, Tadic is alles bepalend in goals, assists, mentaliteit en leiderschap, Kluivert heeft nog niet een fractie van dat gebracht en mag Tadic schoenen nog niet poetsen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:46
Helemaal mee eens!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:04
Iets voor jullie mcmodd ??
Vind ik leuk
mcmodd +28787
woensdag 20 maart 2019 om 10:42
Weet je, ik ben wel realistisch. Kluivert is het niveau van FC Utrecht natuurlijk wel ontgroeid, dus wat betreft zijn voetbalcapaciteiten zou ik hem zeker wel bij ons willen zien, maar weet tegelijkertijd: weinig kans, dat zou Justin nooit doen en bovendien, qua salaris is hij nu al voorgoed verpest. Wat betreft zijn persoonlijkheid zie ik wel degelijk dat hij zich nu toch wat aanpast, hij kreeg met zoveel bankpartijen toch al wel een lesje ‘doe maar gewoon’, waardoor de speelminuten ook kwamen. Dit is mijn eerlijk antwoord en daarmee moet je het doen, met dien verstande: dit is mijn persoonlijk standpunt. Wat FC Utrecht wil is hiermee nog geenzins gezegd.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:27
Ja als stand in voor Tadic ben je welkom.
Vind ik leuk
Blije +139
dinsdag 19 maart 2019 om 12:28
Is niet te hopen dat deze mislukkeling terug komt
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:29
BLIJF ZITTEN WAAR JE ZIT
En kom beslist niet terug.
En dan ook nog eisen gaan stellen ook nóg 😂😂😂 jammerrr joh
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:32
Altijd welkom. Weet ook zeker dat de deur openstaat voor hem. Jammer dat hij nog is geslaagd bij Roma.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 12:44
Weet je dat zeker? Ik weet zeker dat de deur voor hem momenteel absoluut gesloten is, we hebben hem niet nodig, we hebben en misschien wel 10x betere/belangrijkere speler op zijn plek lopen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:46
10? nooit een keer
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 12:48
Als je niet ziet hoe groot het verschil is tussen wat Tadic brengt en wat Kluivertje heeft laten zien dan heeft het weinig zin om te discussieren.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:57
Als je Kluivert nu al vergelijkt met Tadic en jezelf chef voetbal noemt dan heeft het idd geen zin om te discussiëren.

Ik zit hier niet op om zomaar dingen te roepen. Jij waarschijnlijk wel dus met jou hoef ik sowieso geen discussie
Vind ik leuk
Harrie82 +4379
dinsdag 19 maart 2019 om 12:33
Met hangende pootjes terug.
Maar zeker niet toegeven dat je een fout hebt gemaakt.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
dinsdag 19 maart 2019 om 12:33
Hij is helemaal niet welkom, schei nou eens uit man, de deur zit dicht, wegwezen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:36
Kluivertje is super getalenteerd maar nog niet constant genoeg naar mijn mening. Ik vraag me ook af of hij een hele constante speler zal gaan worden. Ik hoop niet dat hij zo'n "net niet" speler gaat worden omdat hij ontzettend veel potentie heeft. Verder verwacht ik niet dat hij terug naar Ajax zal komen maarja we gaan het zien!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:38
Evert ten Napel en Youri Mulder.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 12:39]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:41
Buiten dat hij niet welkom is.
Ben ik wel zeer benieuwd naar zijn salaris eisen.
Samen met Ma en die Flessentrekker raiola
Binnen x jaar wou die over de 100 mill opleveren ??
Vind ik leuk
langeGek +1856
dinsdag 19 maart 2019 om 12:42
Tuurlijk mag Kluivertje terugkomen, alleen wel voor het juiste bedrag.
Vind ik leuk
Hotboy99 +1241
dinsdag 19 maart 2019 om 12:43
Justin wil blijkbaar niet in dit team spelen
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 12:45
Liever niet!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:49
Wereldtop die moet nog meer snuiven
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:49
Kom maar terug altijd welkom
Vind ik leuk
Smithsonian +45262
dinsdag 19 maart 2019 om 12:50
Hij had nu denk ik niet in de basis gestaan.
Vind ik leuk
Raziel +146
dinsdag 19 maart 2019 om 12:51
Met Justin hadden ze de kwartfinales nooit gehaald. ;)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 12:52
Gaat naar PSV
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:05
Gisteren had hij nog geen spijt :0
Vind ik leuk
Johnny020 +152
dinsdag 19 maart 2019 om 13:08
Nee, nooit meer terug halen !!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Laat hem maar mooi verpieteren daar ,trouwens die zal wel naar psv gaan, daar worden ze opgewonden van ajacieden
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 13:17
Die deuren zitten hardstikke dicht
Vind ik leuk
hollister +1342
dinsdag 19 maart 2019 om 13:26
Nooit meer Justin in een Ajax shirt
Vind ik leuk
PoepWagen +2272
dinsdag 19 maart 2019 om 13:30
Misschien een aardige opvolger voor Bergwijn als die (in mijn ogen te vroeg) zou vertrekken deze zomer.
Vind ik leuk
tikkietoe +6466
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Laat Kluivert maar terug komen naar Nederland als hij een andere zaakwaarnemer en transfervrije status heeft.
Vind ik leuk
Ruud1987 +6386
dinsdag 19 maart 2019 om 13:44
Doei Justin, jij wou toch zo graag die stap maken, blijf daar dan lekker.

Bij Ajax hoef je echt niet meer terug te komen, als je bij Roma al niet slaagt dan ook zeker niet bij Ajax.
Vind ik leuk
Bhj +2520
dinsdag 19 maart 2019 om 13:57
Ik lees; Ondankbare arrogante nietsnut.....

met alle respect, stelletje simpele zieltjes zijn jullie.
Als jij bij baas A zit zonder zekerheid en baas B bied 3x zoveel, dan ga je ook.

Bovendien heeft hij meerdere malen aangegeven Ajax zeer dankbaar te zijn. Dus dat is dom gelul van een simpele ziel. Het is hun werk....wordt wakker, clubliefde bestaat niet bij een voetballer, als jij denkt dat het nog wel zo is.....dan vraag ik me af of je wel kunt poepen.

Ik lees; kwalletje

De man is totaal geen kwallletje, op en top prof. Met een gouden lepel geboren zijn en dan toch de drive, klasse, kwaliteit en mentaliteit hebben om het zo ver te schoppen in het voetbal.....Dan ben je nou niet bepaald een kwalletje.

Jij vind het een kwalletje, dat mag ook. Maar dat wil niet zeggen dat hij het ook is.

Na een minder seizoen in Roma, schrijft men deze jongen af. Ik vraag me af of je dan wel je ogen open heb gehad.

Ik zou hem graag terug zien bij Ajax, Kluivertje zal niet de beste ter wereld gaan worden, maar voor Ajax zal het een aanwinst zijn. Ik zie nu iedere keer een Noa Lang invallen of een Dolberg...doe me dan maar Kluivertje hoor met ze branie. Kan Tadic gewoon in de spits blijven staan.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:00
Nee laat maar.
Vind ik leuk
B3v3r +838
dinsdag 19 maart 2019 om 14:01
Gewoon terughalen die gast, heeft nog veel toegevoegde waarde, kent de club en de manier van spelen en kan bij Ajax genoeg leren. Wel zou veel afhangen van het bedrag dat je moet betalen voor hem.

Vind ik leuk
Reyvoetbal +2623
dinsdag 19 maart 2019 om 14:10
En waarom zou Ajax hem nodig hebben?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:28
Hier vind ik uit blijken. Dat hij wel degelijk spijt heeft van zijn beslissing.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:32
Gewoon lekker in het zonnetje op de bank bij Roma blijven zitten
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:42
Wegblijven!
Vind ik leuk
Gerro +9597
dinsdag 19 maart 2019 om 15:19
Toont wel enige spijt als je het goed leest. Hij mag van mij terugkomen maar dan wel voor 5 jaar tekenen zonder gezeik.
Vind ik leuk
Optelsom +810
dinsdag 19 maart 2019 om 15:46
Wereldtop verliest niet van Heracles, Feyenoord en AZ. Helaas..
Vind ik leuk
hoebie60 +223
dinsdag 19 maart 2019 om 16:39
zou het niet doen maar aan de andere kant. hij heeft ook de arrogantie die bij ons past. dan ners vekopen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:41
Tja waarom zou je nu al opgeven als je op dit moment € 50.000 per week meer vangt?
Vind ik leuk
Beste PSV +371
dinsdag 19 maart 2019 om 17:36
Gisteren zei hij dat ie veel meer geleerd had dan bij Ajax en nu terugkeren naar Ajax want een grappenmaker
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:27
lekker daar blijven jij, vind zichzelf groter dan het team
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:58
OPROTTEN
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:02
Deze ( puber) jongen is gewoon niet eerlijk begeleid door zijn zaakwaarnemer.....😢
Vind ik leuk
hantayo +1271
dinsdag 19 maart 2019 om 21:17
kopen
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
woensdag 20 maart 2019 om 07:22
Wel eerlijk om toe te geven, wat mij betreft komt 'de verloren zoon' gewoon terug.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:44
Net als Depay ,redt hij het ook niet,vanwege verwaand gedrag! Nooit meer terug nemen
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 16:47
Als je zelf nooit een foute beslissing hebt gemaakt moet je maar heel roepen dat hij arrogant is, snot jochie, zakkenvuller, etc. Maar het is nog een kind die gek gemaakt is door die raiola. Terugkomen prima maar dan wel die raiola voor eeuwig aan de kant schuiven.
Vind ik leuk
fritsie +1234
woensdag 27 maart 2019 om 18:43
Ik ben jet wel met bovenstaande eens. Nee hij had niet weg moeten gaan. En ja in dit team zouden veel meer mensen willen spelen.

Heeft hij een slechte keuze gemaakt. Ja! Had hij beter naar zijn vader moeten luisteren? Ja! Maar er is ook nog iemand als Raiola die hem gek heeft gemaakt. Want Justin is inderdaad nog een broekie. En misschien dus wat impulsief en extra gevoelig voor status, geld en aandacht.

Zal geen salaris in willen leveren schat ik zo in. Maar als hij daartoe bereid zou zijn, en even publiekelijk toe zou geven dat hij een foute inschatting heeft gemaakt, dan mag hij van mij terug komen. Blijft een ontzettende leuke speler. Wordt vanzelf wel volwassen..
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws