Roda JC dumpt Molenaar: 'De laatste weken gaven gewoon weinig hoop'

Roda JC dumpt Molenaar: 'De laatste weken gaven gewoon weinig hoop'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 14:10di 19-03-2019 om 14:10

Roda JC 'zag geen progressie meer' en heeft daarom besloten om trainer Robert Molenaar op non-actief te zetten. Directeur Harm van Veldhoven laat dat weten in gesprek met het Algemeen Dagblad. 

Eerder op de dag werd bekend dat Molenaar aan de kant is gezet in Kerkrade. "Er was geen progressie meer te zien. We hebben afgelopen weekeinde naar oplossingen gezocht om iets meer te kunnen brengen. De laatste weken gaven gewoon te weinig hoop voor de play-offs. Er moest iets gebeuren", laat Van Veldhoven in een eerste reactie weten.

Hoewel de Belg erkent dat Molenaar het niet makkelijk had bij Roda, zag Van Veldhoven tegelijkertijd dat de ontwikkeling van de selectie stokte. "En als je straks hopelijk de play-offs in gaat, dan moet je op elke speler kunnen bouwen, ook als hij op de bank zit. Dat gevoel had ik niet."

Onder leiding van Molenaar degradeerde Roda afgelopen seizoen naar de Keuken Kampioen Divisie. Momenteel staan de Limburgers op de zevende plek. 

Lees ook: Roda JC grijpt in na tegenvallende resultaten: Molenaar op non-actief

Plaats een reactie

Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 14:11
Dit is gewoon laten zien van ik ben hier de baas, want hadden niet zo lang geleden niet zijn contract nog verlengt?
Vind ik leuk
Pancev +1410
dinsdag 19 maart 2019 om 14:13
Überhaupt geen goed idee: langdurige contracten aan trainers geven.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 14:19
Het kan wel maar ik ben er ook geen fan van.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 15:01
Even voor de duidelijkheid: Molenaar's contract werd bijna een jaar geleden met één jaar verlengd, zijn contract liep dus sowieso af.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 18:03
Dacht dat ze die voor de winter weer velengt hadden of was dat voor de degradatie?
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 20:05
Voor de degradatie.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
woensdag 20 maart 2019 om 10:17
Oke dan is dat wat langer geleden dan ik dacht bedankt voor de info :)
Vind ik leuk
Nao Veure +348
dinsdag 19 maart 2019 om 14:19
Volgens mij hebben meer trainers in de afgelopen jaren problemen gehad met die Harm
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 14:22
Dat weet ik niet, maar dit is gewoon straatje schoonvegen, zie ik doe alles wat ik kan, ondanks dat het team niet in order is ik grijp wel in.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:27
als de trainer niet voldoet is het niet zo gek om hem te ontslaan.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
woensdag 20 maart 2019 om 10:21
Als hij gewoon redelijk tot goed werk levert en er geen klachten zijn voor het ontslag is het toch een paniek actie en dus een ingreep van zie mij eens goed ingrijpen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:56
We zijn allebei buitenstaanders dus het is lastig te beoordelen of er klachten van de spelers waren en hoe hij bij de spelersgroep lag. Ik meen wel gehoord te hebben dat hij niet zo heel goed lag en persoonlijk zie ik liever een van de Luer bij Roda omdat dat een clubman is.
Vind ik leuk
Donnygo +6142
donderdag 21 maart 2019 om 17:00
Het is moeilijk in te schatten, maar normaal heeft een trainer nog iets van signalen gehad maar hij zegt totaal niet. Ook in de pers en van Harm kwam geen kritische noot naar buiten en dat is dan toch onverwacht. Al was het spel niet best natuurlijk.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 15:01
Molenaar was de eerste trainer die door van Veldhoven is aangesteld.
Vind ik leuk
RJC1960 +240
donderdag 21 maart 2019 om 10:20
Dat is de non-kwaliteit dan van van Veldhoven. Van Veldhoven zou ontslagen moeten worden want hij zorgt dat onze club steeds verder afzakt met zijn "netwerk".
Vind ik leuk
Rodajc +19356
donderdag 21 maart 2019 om 10:44
Molenaar was wel gewoon een vooruitgang tov Anastasiou en Tomasson hoor. Zie ook liever van Veldhoven dan Caanen.
Vind ik leuk
RJC1960 +240
vrijdag 22 maart 2019 om 09:58
Zowel Caanen als van Veldhoven zie ik allebei niet graag. Caanen snapte niks van voetbal is gebleken maar van Veldhoven helemaal niks.
Vind ik leuk
Sargon +1799
dinsdag 19 maart 2019 om 14:39
Molenaar had kritiek op vd Luer en een paar dagen later is hij ontslagen. Drie keer raden wie de opvolger van Molenaar wordt...
Vind ik leuk
Donnygo +6142
dinsdag 19 maart 2019 om 14:41
Harm stond toen achter Molenaar, die vond ook dat V/d Luer zijn bek moest houden.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:19
Nu heeft ie ff nagedacht en is erachter gekomen dat dat toen niet zo netjes was van beide naar vd luer toe
Nachtje slapen doet wonderen in de bovenkamer van de knuffelbelg
Vind ik leuk
Abelvis +1408
dinsdag 19 maart 2019 om 17:12
Jij hoeft geen glazen bol meer te kopen!;-)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 14:12
Grote grap dat die Harm van Veldhoven een leidinggevende functie in de voetballerij heeft.

Roda je oogst wat je zaait met zo een kwakbol.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 14:29
Precies.

Net zo'n figuur als Wiljan Vloet. Veel praten, maar niets zeggen en vooral niets toevoegen.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 15:02
Kwakbol? Verklaar je nader.
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 17:06
Ik denk dat andere forum bezoekers in dit topic dat al diverse keren duidelijk hebben omschreven, daar hoef ik niets aan toe te voegen.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:08
Ik zie het nergens. Korte samenvatting?
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 17:14
Voortaan dan maar, de zon schijnt. 😁

Als je Harm van Veldhoven inruilt voor 1 van zijn neven Andries Jonker of Wiljan Vloet heb je hetzelfde resultaat.

Heel veel slap gelul en 0,0 toegevoegde waarde of resultaat.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:22
Hmm vind dat slappe gelul wel meevallen persoonlijk. Van Veldhoven is ook veel bescheidener dan deze twee.
Vind ik leuk
Enkidoe +332
dinsdag 19 maart 2019 om 17:22
Op basis van wat concludeer je dat? Bewijs? Nu klets je namelijk uit je nek doordat bewijslast ontbreekt.
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 17:29
Ik heb die man sinds zijn intrede in het NL voetbal gehoord en gelezen in interviews, daar baseer ik mijn mening op.

En als ik een aantal andere comments lees in dit topic sta ik daarin niet alleen.

Ook al ben je bescheiden kan je naar mijn mening nog steeds slap o.h.

Het is ook niet dat je kan zeggen dat het zo goed gaat met Roda onder zijn bewind.

Vind ik leuk
Futre +5378
dinsdag 19 maart 2019 om 16:52
Een soort Vloet.
Vind ik leuk
Metal +3479
dinsdag 19 maart 2019 om 14:30
Men moet eens kijken naar het spelersmateriaal. Krijgt een trainer daar het maximale uit of laat hij steken liggen. Is de mentaliteit van de spelers wel oke? Een trainer wordt veel te snel geslachtofferd. A-sociaal gewoon.
Als er dan toch een eindverantwoordelijke weg moet, dan de baas van de trainer...
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
dinsdag 19 maart 2019 om 14:44
En nu heeft Van Veldhoven hoofdpijn want hij heeft geen idee waar hij de afkoopsom vandaan moet toveren.
Vind ik leuk
Mall00t +5618
dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
Er komt helemaal geen afkoopsom aan te pas. Hij had een aflopend contract en zal dus gewoon de centen krijgen die hij toch al zou krijgen, dat kost Roda dus niet extra's. Het enige wat Roda iets extra zou kunnen gaan kosten is het opwaarderen van het contract van Vd Leur omdat deze nu dus een betere functie krijgt.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
dinsdag 19 maart 2019 om 14:57
Ik meende dat hij een doorlopend contract had. Blijkt idd niet zo te zijn. Wel een hele vieze streek van Vd Luer al dan niet in samenwerking met Van Veldhven om Molenaar eruit te werken. Wat heeft die Van de Luer nu gepresteerd als coach.......
Vind ik leuk
Mall00t +5618
dinsdag 19 maart 2019 om 15:02
Vd Leur neemt niet de besluiten, dus hem kan je het uiteindelijk niet kwalijk nemen. Van Veldhoven was degene die Molenaar in moeilijke tijden het contract verlengde. Dat de trainer er nu uitvliegt wegens (volgens Van Veldhoven) teleurstellende resultaten dat gebeurd nu eenmaal in het voetbal.
Vind ik leuk
FCG1971 +5070
dinsdag 19 maart 2019 om 16:01
Klopt, maar het wordt lachwekkend als je dan met Vd Luer als vervanger komt. Notabele de man die als assistent al op de stoel van de hoofdtrainer ging zitten.
Vind ik leuk
Mari +13307
dinsdag 19 maart 2019 om 14:56
Meestal roepen de trainers dan dat ze hun werk graag hadden willen afmaken.
Vind ik leuk
Erik-Vites +1039
dinsdag 19 maart 2019 om 14:58
Ze zullen er vast niet veel mee opschieten.....
Het materiaal is gewoon niet goed genoeg als je het afzet tegen de andere topploegen in de KKD, die zijn gewoon beter!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:06
Ze hebben het daar in limburg niet zo op buitenstaanders denk ik
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 15:08
Ligt eraan of 'buitenstaanders' zich aanpassen.
Vind ik leuk
Pancev +1410
dinsdag 19 maart 2019 om 15:12
We heten niet allemaal Geert Wilders...
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 02:24
In Sittard is een turk eigenaar en volgens mij zijn Korotaev en van Veldhoven ook niet echt uit de buurt. Bij Roda is gelukkig Collard weg en dag dat ze het redelijk voor elkaar hadden maar blijft geruchten rommelen.ook met vam de luer win je de oorlog niet,ingenomen kwal.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 15:07
Rare reden. Molenaar levert dus 1,5 jaar redelijk werk, maar omdat het nu een maandje niet lijkt te lopen wordt er maar op deze manier geprobeerd op de korte termijn promotie te bewerkstelligen. Dat is risicovol, Roda zal nu nóg onaantrekkelijker zijn voor een nieuwe coach in de zomer dan al het geval was. Één ding is nu wel zeker: De tijd van Molenaar bij Roda zat er na dit seizoen sowieso op.
Ik had van Veldhoven anders ingeschat. Het is maar te hopen dat vd Luer nu slaagt en/Of dat Korotaev over 1,5 maand echt in kan stappen, anders heeft mijn club een heel groot probleem. Het imago werd net weer ietsjes omgedraaid qua beleid, nou dat is dus weer verpest.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 16:49
Vind het ook een beetje raar, zo slecht vond ik het Molenaar niet eens doen. We hebben wel erger gehad naar mijn idee. Selectie is ook niet geweldig maar snap ook wel dat ze voor de playoffs willen gaan.

Maargoed Molenaar reageert zelf met dat hij geen signalen heeft gehad, maar het houd je bek debacle lijkt me toch ook wel een signaal dat het niet echt lekker loopt. Hoop in ieder geval dat het een verstandige keuze is geweest en de volgende het beter doet, want anders komen we nooit van het imago trainerskerkhof af. Ook met van der luer nu weer lijkt het weer zo'n ons kent ons verhaal.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:03
Vind ook de timing voor een evt schokeffect raar, dan zou je het eerder net voor de nacompetitie doen óf wanneer we daadwerkelijk buiten de top 10 zouden staan.
Vind ik leuk
Rjc1980 +1183
dinsdag 19 maart 2019 om 17:09
Redelijk werk? Gedegradeerd met een redelijk team, spelers op Engels na niet aantoonbaar beter geworden, nietszeggende Vayrinen verkozen boven Malki, in de KK divisie ondermaats presteren (Was dit seizoen een van de hogere begrotingen), vanaf januari jl roepen dat hij naar een club wilt waar meer mogelijk is, buiten blessures vasthouden aan rare opstellingen en vreemde wissels. Enz.

Blij dat die lamzak weg is. Manier waarop (ivm EvdL) kan ik niet over oordelen. Maar over het algeheel heeft Molenaar supporters en sponsors gekost.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Vorig seizoen vond ik hem goed werk leveren, er was een duidelijke stijgende lijn gedurende het seizoen. Helaas ging het in de nacompetie alsnog mis, maar de tweede seizoenshelft was gewoon prima. Dit jaar moest hij weer helemaal opnieuw beginnen met een ontzettend uitgedunde en jonge selectie, desondanks toch resultaten gehaald die verwacht mogen worden en in de 'top'wedstrijden steeds goed weerstand kunnen bieden. Daarnaast zijn er veel jeugdspelers doorgebroken, vooral het werk van vd Luer maar Novakovic, van Eijma, Souren, Remans en Milts zijn toch echt aantoonbaar beter geworden ín het eerste, dus onder Molenaar.
Roda heeft een vrij hoge begroting ja, maar beschikbare spelersbegroting is dramatisch laag. Vergeet daarin ook even niet de salarissen van van Velzen en El Makrini, met dank aan Caanen.

Nee, ik was niet ontevreden met de prestaties van Molenaar. De manier waarop hij nu vertrokken is is heel apart, er zaten de laatste 1,5 maand matige wedstrijden bij, maar echt nog geen reden voor ontslag.
Vind ik leuk
Rjc1980 +1183
dinsdag 19 maart 2019 om 20:45
Ja hij begon vorig jaar met 7 of 8 gespeeld en alles verloren. Logisch dat het dan allemaal beter kan. Veldspel niet in aan te zien.

En topwedstrijden levert alleen bonuspunten op. De wedstrijden tegen de minderen cq concurrenten moet je winnen. Een daat gebeurde vaak niet.

Jeugd die doorbrak was niet de 1e keus van molenaar. Was noodzaak.

En ja dure contracten neem ik hem niet kwalijk. Wel dat van velzen en makrini alleen maar slechter zijn geworden.

1 matige wedstrijd en 4x verloren....

Nee Molenaar is nix, wordt nix...
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 02:28
De laatste jaren vond ik veldspel nog enigzins gaan maar met de spelers die er waren te weinig punten gehaald.de laatste maanden doet het spel gewoon pijn aan de ogen zonder idee en inzet.word tijd dat ze in Kichroa de weg omhoog gaan vinden anders kan het ze wel eens als ons vergaan en jaren ellende moeten aanschouwen.
Vind ik leuk
Rjc1980 +1183
woensdag 20 maart 2019 om 05:43
Juist jij snapt het. Verliezen met (Limburgse) passie en strijd geen probleem, maar er waren wedstrijden met 6x zo weinig kansen als de tegenstander. En laat loopgravenvoetbal zonder succes nou net zijn wat we niet willen
Vind ik leuk
Jungke +14
woensdag 20 maart 2019 om 08:08
Enne FSCeara, nach schieg.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 12:34
Nei, woon aan de angere kantj van de welt. Dus hub get tietversjil
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 21:48
Precies! Maar goed hopen dat Eric t beter doet.
Vind ik leuk
RJC1960 +240
donderdag 21 maart 2019 om 10:31
Met een DAF motor kun je ook geen Formule 1 wedstrijd winnen. Vorig jaar was onze selectie al te beperkt want toen heeft die nepbelg al niks gepresteerd. Molenaar deed wat hij kon maar Harm was de uiteindelijke baas die zich een beetje Overmars voelde ook al begreep hij niet dat hij nog 1% van diens verstand had.
Er is maar een man schuldig aan alle ellende op het moment en dat is van Veldhoven. Onze selectie is gewoon zwak maar blijft ook nog eens zonder ruggengraat te zijn. Nu moet een Pier er voor gaan zorgen dat we van die andere 11 pieren gaan winnen. Dat is geweldig voer voor cabertiers voor de oude jaars conference,
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
dinsdag 19 maart 2019 om 15:18
Beter Roda opheffen en fusie doen
FC Limburg kan het misschien nog iets worden
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:04
Dat is jouw mening, mijn mening is dat jij beter opgeheft kan worden ipv mijn club.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
dinsdag 19 maart 2019 om 19:51
Waarom 1 sterk Limburg
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 20:05
Geen behoefte aan.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
dinsdag 19 maart 2019 om 20:53
Vol stadion en knallen
FC LIMBURG
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 02:31
Daar zit geen mens op te wachten. In Rotterdam zitten 4 clubs waarvan er een paar het moeilijk hebben en in Friesland 2. Daar hoeft toch ook geen FC te komen. Dat gezeik over FC Limbabwe moet gewoon een keer stoppen want is nooit aan de orde geweest en zal er ook nooit komen. Voor alle clubs geldt liever geen bestaan als FC Limburg!
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 07:26
maar hebben jullie wel een bestaansrecht
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 12:33
Je hebt vandaag je eerste prijs gewonnen. Dom uit je nek lullen.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 14:57
Zou mooi zijn als jullie eens een eerste prijs pakte.
Die kans heb je als FC LIMBURG
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 17:17
Liever club historie dan een prijs. Is misschien voor jullie gloriehunters zonder hart voor een club niet te begrijpen
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 17:49
Welke Historie heeft Roda dan
Vind ik leuk
FSCeara +9570
donderdag 21 maart 2019 om 01:17
Ik heb niets met Roda maar zal je even wat dingen vertellen, Roda heeft sinds de oprichting tot 4 jaar geleden altijd in de eredivisie gespeeld. Altijd stabiele middemotor zoals heerenveen , Groningen etc met heel regelmatig uitschieters naar boven.daar is de laatste jaren helaas een beetje de klad in gekomen. Wij,Fortuna Sittard, waren de eerst betaald voetbalclub in Nederland. Hebben de beker gewonnen, europees gespeeld net als Roda meerdere keren. Fortuna had in het verleden een van de beste jeugdopleidingen in Nederland en zijn daar weer hard na toe aan het werken.mag ik je vragen voor welke club je bent ?
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
donderdag 21 maart 2019 om 08:54
Uiteraard mag je dat vragen ❌❌❌ maar ben ook zeker een volger van Fortuna die het gewoon prima doet .
Vind ik leuk
FSCeara +9570
donderdag 21 maart 2019 om 18:01
Maar dat FC Limburg plan heeft miljoenen gekost en weggesluisd door verschillende geldwolven.
Dat was slechtste plan ooit. Als je de derby's bekijkt weet je hoe de clubs elkaar naar het leven staan dus samengaan is nooit en zal nooit een optie zijn.
Ik persoonlijk zou ook liever dat we jaren in de KKD onderin spelen dan met een nieuwe club waar ik niets mee heb in de eredivisie zou spelen.
Dan zou ik, persoonlijk, nooit meer naar het stadion gaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:28
Er zit al decennia lang de klad in FSCeara, en het werd steeds erger sinds Ome Nol de geldkraan dicht draaide. Toen is de klad pas echt begonnen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 19:29]
Vind ik leuk
FSCeara +9570
vrijdag 22 maart 2019 om 23:09
Nol werd door veel uitgekotst maar wat die voor jullie heeft betekend is onbetaalbaar. Die wist waar en hoe hij goede spelers moest halen. Nu krijg je wat er gebeurd door jaren ezels aan het beleid te hebben. Wij hebben zo jaren gezeten en geloof me dat is geen pretje
Vind ik leuk
RJC1960 +240
donderdag 21 maart 2019 om 10:35
Hookiepoki, een club zonder supporters boekt nooit successen. Stel je FC Zuid Hollanf, de fusieclub bestaand uit Feyenoord, Ado, Sparta, Excelsior etc.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
donderdag 21 maart 2019 om 16:40
Zou wel leuk zijn FC ZUID HOLLAND TEGEN FC LIMBURG
Vind ik leuk
Och jeh +2572
dinsdag 19 maart 2019 om 15:23
Ik denk dat Harm zelf op die plek geilt
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:32
En Harm blijft natuurlijk gewoon zitten, doet het geweldig, trainer heeft zeer talentrijke spelers tot zijn beschikking, bah bah.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:35
De situatie was dus blijkbaar onhoudbaar geworden. Als vdLuer slim is, dan wordt hij nu geen hoofdtrainer.
Bij elk foutje gaat zijn hoofd op het hakblok. Populair zal hij niet meer worden.
Je zou bijna het woord achterbaks gaan gebruiken.
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:06
Denk dat vd Luer juist zelf deze situatie voor ogen had. Achterbaks is ie zelf.
Vind ik leuk
FSCeara +9570
woensdag 20 maart 2019 om 02:33
Juist. Die homo is de grootste eikel die in het Limburgse heeft gespeeld. Begrijp niet wat een club als roda met die halve zool moet
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:32
VdLeur en slim????
Vind ik leuk
debacle +561
dinsdag 19 maart 2019 om 15:45
Ondankbare honden, voor molenaar wilde niemand naar de koempels
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:05
Voor Molenaar? Bedoel je daarmee voordat? Want toeschouwersaantallen zijn nooit lager geweest en Roda is in 45 jaar niet zo diep gezonken als nu qua niveau. Is natuurlijk niet de schuld van Molenaar overigens, maar vind jouw reactie erg apart.
Vind ik leuk
Rjc1980 +1183
dinsdag 19 maart 2019 om 17:13
Als je een groep mensen gaat beledigen, kom dan met goeie argumenten.

Als je nou eens je Roda haat opzij zet en ziet dat R.M. geen flikker heeft gepresteerd, zou je een objectieve, niet generaliserende, niet beledigende mening kunnen geven...
Vind ik leuk
hoebie60 +223
dinsdag 19 maart 2019 om 16:35
blijft een matige trainer. maar correcte man. maar ja v d leur aanpakken kan niet nu zit hij op de blaren
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:36
Kunnen doen wat ze willen in kerkrade,zonder geld blijft deze club nog jaren in de KKD
Vind ik leuk
Rodajc +19356
dinsdag 19 maart 2019 om 17:07
Want geld is belangrijker dan beleid...? Met beleid en weinig geld kun je ver komen, kijk maar naar de huidige eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:33
Nou het is wel makkelijker als het geld er is ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:06
Die Van der luer zaagt wel vaker onder de stoel van trainers. Dacht in Duitsland deed hij dit ook. Niet netjes dit.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:13]
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
dinsdag 19 maart 2019 om 17:12
Gaat hard met de clubloze clubs opt moment.. Pec. Volendam nac de graafschap en roda en misschien nog wel wat clubs die ik vergeet
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:35
Quote "Gaat hard met de clubloze clubs"

Die moet je uitleggen, is dat zoiets als geldloze Miljonairs?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4108
vrijdag 22 maart 2019 om 19:38
Trainerloze bedoelde ik 😂
Vind ik leuk
Broes +1079
dinsdag 19 maart 2019 om 17:58
Het noemen van tegenvallende resultaten is een drogreden. De ware reden zijn de verstoorde verhoudingen die gaandeweg dit seizoen zijn ontstaan. Ontzettend jammer want Molenaar mocht voor mij nog wel even doorgaan. Maar als het onwerkbaar wordt is het beste dat er mensen opstappen. Misschien heeft Molenaar met zijn Hou je bek-uitspraak deze beslissing geforceerd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:39
Daar ben ik het helemaal mee eens wat je hier zegt.

Ik weet dat de werkwijze tussen spelers en trainer ver gezakt was en dat de spelers liever iemand anders voor de groep hadden dan Molenaar en idd die uitspraak kwam hierbij heel goed van pas om hem op non actief te zetten
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
woensdag 20 maart 2019 om 18:28
Opheffen dat mijnenveld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws