'Teleurgesteld Arsenal weet voldoende en stuurt Suárez terug naar Barça'

'Teleurgesteld Arsenal weet voldoende en stuurt Suárez terug naar Barça'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 15:59di 19-03-2019 om 15:59

Arsenal gaat niet door met huurling Denis Suárez. Dat meldt The Sun deze week. In januari kwam Suarez op huurbasis over van FC Barcelona. Sindsdien kwam de aanvallende middenvelder tot zes invalbeurten. 

Nog niet één keer stond Suárez (25) in de basis in de Premier League. The Sun schrijft dat Arsenal-manager Unai Emery en de technische staf van The Gunners bepaald niet onder de indruk zijn van de Spanjaard. Het ligt dan ook voor de hand dat Suárez na afloop van het seizoen terugkeert naar Barça. 

Arsenal bedong bij de huur van Suárez een optie tot koop. Voor een slordige 20 miljoen euro kan de voormalig speler van onder meer Sevilla definitief worden ingelijfd. The Sun omschrijft de zes invalbeurten van Suárez in Engeland als 'dreadfull'. Emery is teleurgesteld in de rechtspoot. Hij heeft geconstateerd dat Suárez simpelweg (te) veel moeite heeft met het fysieke spel in de Premier League.

Bij Barça heeft Suárez een contract tot medio 2021. 

Plaats een reactie

Kevinm +1897
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Haha, verrassend.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:09
Past ook totaal niet in de Premier League waar de intensiteit veel te hoog voor hem ligt, wel een leuk frivool voetballertje voor een Getafe of Valencia.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:11]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:10
Misschien iets voor Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:12
Zonder gekkigheid zou dit serieus interresant kunnen zijn. Alleen die 20 miljoen moet je nooit willen betalen. Marcie mag wel een kijken wat ie kan doen met 12 miljoen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:13
Ruildeal met de Ligt hoeven ze geen 85 maar 65 te betalen. 🤭
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
65 miljoen? Ik neem aan dat Cillissen daar ook bij inbegrepen zit?

70 Miljoen + D.Suarez + Cilissen en de salarissen komende 5 jaar door Barca laten betalen dat vind ik wel een aardige deal 😀
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:34
Even better. 👍
Vind ik leuk
Kevinm +1897
dinsdag 19 maart 2019 om 16:13
Nee, dankje. Meer iets voor de Graafschap, met alle respect voor de Graafschap uiteraard.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:13
Vind het geen gek idee, ben gecharmeerd van hem sinds hij bij vilareal goed speelde. Helaas ging het daarna niet al te best meer, I'm competitie een stapje terug doen zou goed kunnen uitpakken
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:18
Hij is helaas ook nergens 'echt' goed in, heeft veelal als buitenspeler gestaan waarbij zijn voorkeur naar het middenveld uitgaat. echter komt hij op die positie op verschillende aspecten toch nog tekort. Wel duidelijke voetballende kwaliteiten, moet alleen zich kunnen focussen op één positie. Zijn carrière een nieuw leven in blazen in de Eredivisie is geen gek idee. Het nadeel is dat deze man natuurlijk geen connectie heeft met Nederland, of de Eredivisie. Waardoor ik hem toch eerder voor een tussenstap binnen Spanje zie kiezen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 16:21]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:15
Dan ook eerst huren met optie tot koop, echt overtuigen doet hij nog niet en Barcelona wil van hem af
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:30
Ik denk dat hij naar Sevilla gaat.een aantal spelers van Sevilla staan nadrukkelijk in de belangstelling bij de grote clubs in Europa.
Misschien is atletico een optie als de griezman weg gaat?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 16:51
Is toch typisch een mooi weer speler
Ik kan nou niet zeggen dat het een verassing is dat ie het niet gehaald heeft
Als je de tegenstander achteruit drukt hele leuke nuttige speler, maar dat ie qua fysiek het niet bij kon benen kon zelfs een blinde je wel vertellen
Vind ik leuk
Truth +4519
dinsdag 19 maart 2019 om 19:07
Goeie speler voor veel clubs maar ik zie die echt niet afzakken naar nederland maar eerder een middenmoter in spanje
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:09
Kom maar naar Ajax! Jaartje huren optie tot koop! Milik 2.0 route voor jouw
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:49
Die dachten natuurlijk dat dit DE Suarez was,
dat viel even vies tegen, toen hij zei vegetarier te zijn ging een lichtje op, deze beet niet in schouders.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 19:49]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:39
Misschien moet Emery hem ook kansen geven. Vind je 't gek dat hij het met 5 of 6 invalbeurten niet waar kan maken. Kijk maar naar Andre Gomes bij Everton. Die kwam bij Barca totaal niet aan te pas en kijk hoe belangrijk hij nu is voor Everton.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws