'Barça enthousiast over Tagliafico, transfer 'gecompliceerd' en onwaarschijnlijk'

'Barça enthousiast over Tagliafico, transfer 'gecompliceerd' en onwaarschijnlijk'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 17:14di 19-03-2019 om 17:14

Nicolás Tagliafico staat er goed op bij FC Barcelona. Dat schrijft El Mundo Deportivo dinsdag. Het dagblad weet dat scouts van Barça meerdere enthousiaste rapporten hebben geschreven over de linksback van Ajax. Toch is een transfer naar Camp Nou onwaarschijnlijk. 

Tagliafico (26) wordt door Spaanse media al weken in verband gebracht met Barça. Naast de kampioen van Spanje zouden ook onder meer Real Madrid, Atlético Madrid en Arsenal een oogje hebben op de Argentijnse back. 

Mundo Deportivo weet dat scouts van Barça erg enthousiast zijn over Tagliafico, maar een zomerse transfer naar Camp Nou ligt volgens de krant 'gecompliceerd' en 'onwaarschijnlijk'. Tagliaifico wil namelijk elke week spelen en zit niet te wachten op een reserverol.

Barcelona heeft de linkspoot juist op het oog als vaste invaller voor Jordi Alba. Sinds het vertrek van Lucas Digne naar Everton beschikt de club niet meer over een alternatief voor Alba. 

Lees ook: SPORT: management van Tagliafico ruikt kans en biedt back aan bij Barça

Poll

Is Tagliafico goed genoeg voor Barça?

(2419 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 19 maart 2019 om 17:20
Volgens mij wilt barca heel Ajax hebben
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 17:22
Ze waren een tijdje rustig maar de'' dikke duim onzinfabriek'' van Mundo Sportivo begint weer te draaien.

Zijn er echt mensen die deze onzin geloven?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:24
Die zijn er vast genoeg maar kan hier weinig mee! Zal vast niet gebeuren maar er zal vast interesse zijn in hem. Gewoon lekker op je plekkie blijven je zit prima zo;-)
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 17:33
Vroeg of laat gaat Nico richting de Primera Divison dat hou je niet tegen.

Is niet erg, spelers die in de belangstelling staan van Ajax zien dat ze via NL(weer)die stap kunnen maken richting top en sub top Europa.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:33]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Al die zogenaamde transfer verhalen boeien mij echt niet, ik merk het komende zomer allemaal wel...
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
dinsdag 19 maart 2019 om 18:03
Haha ik lees het wel altijd en de reacties maar echt serieus neem ik het ook allemaal niet. We zien het wel als de krabbels gezet zijn van de zomer
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:17
Er valt toch niks zinnigs over te zeggen en het is pas maart, de komende transferwindow sluit 31 augustus... toch?
Vind ik leuk
Johnny Cash +10947
dinsdag 19 maart 2019 om 19:44
Precies weet ik het niet. Maar het duurt nog lang dus kunnen nog genoeg “geruchten” verwachten
Vind ik leuk
rpaulp50 +14505
dinsdag 19 maart 2019 om 20:37
Je leeft veel makkelijker als je niets serieus neemt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:24
Zou er in Spanje ook een Valentijn Driessen rondlopen ?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:58
Dit bericht klinkt toch vrij logisch. Barca wil tagliafico als 2e back achter alba. Daar is tagliafico zeker goed genoeg voor. En tagliafico wil elke week spelen dis het zal wss niet tot een transfer komen. Dit is allemaal vrij realistisch.
Vind ik leuk
rexxo +16774
dinsdag 19 maart 2019 om 19:07
Net zo realistisch dat Robert Molenaar de opvolger wordt van Sari bij Chelski.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:29
Als Barcelona 100 miljoen voor de Ligt overmaakt en 75 miljoen voor Tagliafigo maakt dat samen met Frenkie 261 miljoen.......ik zeg doen!
Vind ik leuk
El Cazador +9345
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Maarrrrr hij blijft gewoon bij Ajax.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Hoop dat ie nog een seizoen wil blijven
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 17:21]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Ja bij die andere idioot, misschien leert ie van hem. Die is nu wat rustiger, dan dan weer wel.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:22
monsieur cannibale ? ;-))
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:29
Hahah correct!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:31
Nico is wel ook een bijtertje, als die beet heeft laat ie niet meer los ;-)
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Is echt een geweldige back, hoop dat hij nog een jaartje (of twee ;)) blijft, want een speler als Nico heb je altijd nodig, en al helemaal bij Ajax.
Vind ik leuk
The Iceman +18157
dinsdag 19 maart 2019 om 17:21
Afblijven! Volgend jaar gewoon Capitán van Ajax.
Vind ik leuk
MojoRisin +16276
dinsdag 19 maart 2019 om 17:24
Als hij blijft wordt hij dat ook wel..
Vind ik leuk
The Iceman +18157
dinsdag 19 maart 2019 om 17:27
Lijkt mij ook. Blind is daar niet echt het type voor en Schöne zal daar niet genoeg voor spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:54
En tadic?
Vind ik leuk
The Iceman +18157
dinsdag 19 maart 2019 om 17:55
Ook een goede optie.
Vind ik leuk
MojoRisin +16276
dinsdag 19 maart 2019 om 17:24
Vind hem meer bij Atletico passen..
Vind ik leuk
rinirat +4197
dinsdag 19 maart 2019 om 17:24
Geweldige verdediger
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:24
Maar idd niet voor op de bank te gaan zitten, dan kan hij beter bij Ajax blijven.
Vind ik leuk
Muscles +2091
dinsdag 19 maart 2019 om 17:26
Nico blijft gewoon want onmisbaar ivm gif, inzet en winnaarsmentaliteit
Vind ik leuk
Hazelnoot +192
dinsdag 19 maart 2019 om 17:30
Die is niet goed genoeg voor de top. Te weinig kwaliteit.
Vind ik leuk
pietprecies +12534
dinsdag 19 maart 2019 om 17:38
Bazelnoot
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 17:34
Niet te koop !!!!
Vind ik leuk
hollister +1322
dinsdag 19 maart 2019 om 17:35
De Ligt, De Jong, Nico, Onana,..... wie willen ze nog meer in Barca van ons?
Vind ik leuk
Gijsie +2145
dinsdag 19 maart 2019 om 17:39
Hopelijk Veltman
Vind ik leuk
The Iceman +18157
dinsdag 19 maart 2019 om 17:42
Huntelaar, puur voor het feestvieren na de gewonnen Clasico’s.
Vind ik leuk
KCP +1464
dinsdag 19 maart 2019 om 17:49
Ajax 2 wordt het daar
Vind ik leuk
RGB +2032
dinsdag 19 maart 2019 om 18:03
Hebben ze bij Basuralona zelf geen scouts?
Vind ik leuk
HeikKiMika +247
dinsdag 19 maart 2019 om 18:26
Wat een onzinverhaaltjes weer, en transferwindow nog lang niet aanstaande. Zullen nog vele van dit soort fabeltjes volgen.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:43
Wat zal Barça spijt krijgen eerst frenkie tikkie breed tikkie terug en nooit beslissend en dan nu die schopper
Vind ik leuk
Hans van Hit +1047
dinsdag 19 maart 2019 om 19:08
Goede opmerking!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:56
65 miljoen euro is hij voor jullie broeders
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:59
Hij is goed genoeg voor spaanse topclub.athletico of barca.beide mooie clubs.maar bij barca is champ.league een zekerheidje
Vind ik leuk
Dienhaag79 +130
dinsdag 19 maart 2019 om 19:15
Beter naar atletico maak hij meer kans.
Vind ik leuk
Nr14always +5569
dinsdag 19 maart 2019 om 20:26
Geen poen van Nike.
Vind ik leuk
Isakson +700
dinsdag 19 maart 2019 om 20:39
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜 gecompliceerd he en dat met 2 vingers.
Vind ik leuk
Bas Bus +173
woensdag 20 maart 2019 om 00:47
Alleen volgens VP.....
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws