Molenaar met stomheid geslagen door ontslag: 'Letterlijk verteld: geen zorgen'

Molenaar met stomheid geslagen door ontslag: 'Letterlijk verteld: geen zorgen'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 18:17di 19-03-2019 om 18:17

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 08:25wo 20-03-2019 om 08:25

Robert Molenaar kreeg woensdagochtend onaangenaam nieuws te horen: de vijftigjarige trainer bleek te zijn ontslagen door Roda JC. Voor Molenaar kwam het nieuws als een donderslag bij heldere hemel.

De nummer zeven van de Keuken Kampioen Divisie voerde de 'tegenvallende resultaten' aan als reden voor het ontslag. Molenaar meent echter dat de prestaties van Roda JC niet beter zijn dan verwacht mag worden van de Limburgers. "In de zomer is er een club bijna failliet gegaan. En die club heet Roda JC", laat hij vanuit zijn woonplaats Roosendaal weten aan FOX Sports. "Toen is er in allerijl een selectie samengesteld die niet past bij de grootte van de club."

"Ik heb elf debutanten gehad, waarvan vier in één wedstrijd. Ik weet niet of dat een Guinness Book of Records-momentje is? Maar dat geeft wel aan in welke nood de club was. Ik heb me altijd integer opgesteld en geen wanklank laten horen."

De trainer stelt dat hij van het bestuur niet de opdracht kreeg om mee te doen om de titel van de Keuken Kampioen Divisie. "Ik heb op de man af gevraagd: hoe gaan wij de technische staf evalueren? Toen is mij letterlijk verteld: maak je daar maar geen zorgen over, als er maar passie en strijd in zit." Met een ontslag had hij geen moment rekening gehouden. "Er waren geen signalen dat dit stond te gebeuren", voegt hij toe in gesprek met de Limburger.

Roda JC liet in zijn persverklaring weten dat Molenaar op non-actief is gesteld. De trainer kreeg echter te horen dat hij permanent ontslagen was en gaf dit ook door aan de spelersgroep. "Ik heb hen verteld dat ik ontslagen was. Dus niet op non-actief gezet, maar ontslagen." Volgens Molenaar waren de spelers net zo verrast als hij over het nieuws.

Lees ook: Roda JC dumpt Molenaar: 'De laatste weken gaven gewoon weinig hoop'

Poll

Begrijp jij de beslissing van Roda JC?

(2112 stemmen)

Plaats een reactie

Motörhead +1094
dinsdag 19 maart 2019 om 18:20
"Maak je daar maar geen zorgen over, als er maar passie en strijd is."

Juist daar ontbrak het aan Robert, jammer dat je dat zelf niet inziet.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:23
Begrijp er geen zak van het ging net zo lekker
Vind ik leuk
InternetHeld +5127
dinsdag 19 maart 2019 om 18:29
Ten Hag kon er een puntje aan zuigen.
Vind ik leuk
Futre +5380
dinsdag 19 maart 2019 om 23:30
Typisch Limburgers. Lachen in je gezicht maar een dolk in je rug. Walgelijk volk.
Vind ik leuk
Motörhead +1094
woensdag 20 maart 2019 om 09:46
Zo makkelijk weer dit, lekker alle Limburgers daarvoor uit maken. Kansloze.
Vind ik leuk
Futre +5380
woensdag 20 maart 2019 om 12:22
😉
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4006
woensdag 20 maart 2019 om 10:02
Brabanders niet vergeten ook
Vind ik leuk
Futre +5380
woensdag 20 maart 2019 om 12:23
Oh ja, die zijn ook walgelijk. Groningers?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:15
Hollanders, achterhoek ers, Friesen, Brabanders, Groningers, tukkers noem maar op allemaal de zelfde kwaal
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:03
Robert heeft een klap van de Molen gehad, kan hij ook niets aan veranderen
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 18:21
Hou je bek Molenaar!
Vind ik leuk
Baijiu +1698
dinsdag 19 maart 2019 om 18:23
Zou een ongemakkelijk interview worden niet?
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 18:42
Neem aan dat je snapt waarom ik het schrijf?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:13
Nee leg uit, issie hierom ontslagen?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 22:14]
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 22:24
Uiteraard niet, de spelersgroep was klaar met hem en de povere resultaten van de laatste weken kwam het bestuur dan goed uit.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:27
Ok, altijd die verwaande spelers ;-)
Leuk als ze nu van MVV flink op hun bakkes krijgen. Gewoon leed vermaak ;-)
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 22:32
Dat zou zomaar kunnen ja. Weet je die groep heeft gewoon te weinig kwaliteit. Maar Molenaar ook.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:16
Spelers gesproken?
Vind ik leuk
Couto76 +1269
woensdag 20 maart 2019 om 18:05
Niet gesproken, wel een app gelezen van een speler die namens de spelersgroep pretendeerde te spreken ....
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:10
BAM! daar had hij niet van terug.. En nu? Hoe ziet de rest van jouw dag eruit? Oude mensen lastig vallen op straat? Brommertje opvoeren? Strijkers in prullenbakken gooien?
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 19:15
Het was sarcastisch bedoeld gast, omdat Molenaar precies hetzelfde tegen Van der Luer riep deze week.
En nu? ....
Vind ik leuk
LFCWARRIOR +600
dinsdag 19 maart 2019 om 19:25
Weinig mensen hier die daar van op de hoogte zijn, dat blijkt wel
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 19:28
Ja dat zeg je goed!
Vind ik leuk
Motörhead +1094
dinsdag 19 maart 2019 om 18:21
Dat de spelers verrast waren over zijn ontslag is ook onzin. De beslissing is zelfs gemaakt in overleg met de spelersgroep, heeft Roda naar buiten gebracht.
Vind ik leuk
Wazedde? +133
dinsdag 19 maart 2019 om 20:05
Het zou niet de eerste keer zijn dat er wordt gedaan alsof er meer draagvlak is dan er in werkelijkheid was.
Vind ik leuk
Rodajc +19376
dinsdag 19 maart 2019 om 20:14
Waar staat dat? Typisch Limburgs ontslag dit wel weer... Veel dingen die achter de rug om worden besproken en bepaald, vrij opportunistisch, lijkt ook weer wat van vriendjespolitiek bij te zitten.
Na het zien van alle interviews ben ik het gewoon oneens met dit ontslag, zowel qua redenen als timing. Als een zelfde vorm als nu over een maandje nog zo was of verslechterd was, had ik het kunnen begrijpen.

Dan had je het nog duidelijk kunnen ventileren als: Robert, wij zijn ontevreden met de progressie de laatste maanden en wij gaan niet verder met je na dit seizoen. Het seizoen is nog maar kort en om nog enigszins kans te maken op promotie willen wij een schokeffect proberen te creëeren, met jou erbij zien we weinig potentie tot de gewenste reactie binnen de spelersgroep.
Dat was een duidelijke reactie geweest die waarschijnlijk iedereen had kunnen begrijpen, en is ook wel zo fair naar Molenaar toe om gewoon eerlijk te zijn. Daar heeft hij recht op.

Nu worden er gewoon naar redenen gezocht door Harm, de vormdip was nog niet erg lang of hevig en er is nog een kwart van het seizoen te gaan. Ik vind het belachelijk nu.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:15]
Vind ik leuk
Broes +1080
dinsdag 19 maart 2019 om 21:32
Ik ben het met je eens. Volkomen onbegrijpelijk. Molenaar is misschien geen feestnummer en hield wat afstand tot de spelers maar heeft goed gepresteerd gezien het jonge spelersmateriaal. Een zevende plek met uitzicht op de playoffs is boven verwachting. Bovendien was niet zo lang geleden duidelijke vertrouwen in hem uitgesproken waar Roda alom voor werd geprezen.
Nee, de ware reden van zijn ontslag wordt in nevelen gehuld en dat is niet best. Vriendjespolitiek, afgunst bij VdLeur? Of Korotaev wellicht een rol (zou niet weten welke?), het is gissen. Roda is weer terug bij af, veel onrust... En met VdLeur voor de groep zal het niet beter gaan ....
Vind ik leuk
denman21 +199
dinsdag 19 maart 2019 om 22:06
Tuurlijk degraderen met gustafson, avdijaj, engels , etc etc is echt een top prestatie. Het is gewoon een trainer die tactisch gewoon zwaar ondermaats is
Vind ik leuk
Rodajc +19376
dinsdag 19 maart 2019 om 22:09
Eerste seizoenshelft moest er gewend worden aan een hele nieuwe speelstijl, na jarenlang anti-voetbal. In de tweede seizoenshelft werd er daardoor heel behoorlijk gevoetbald en gepresteerd.
Vind ik leuk
denman21 +199
woensdag 20 maart 2019 om 01:08
Nogmaals . Mijn mening is dat molenaar gewoon geen goede trainer is klaar. Vd leur mag vayrinen slecht vinden . Als molenaar dan zegt hij moet zijn bek houden tjaaa. Verder zijn wissels, opstellingen coaching was gewoon een drama.
Vind ik leuk
Rodajc +19376
woensdag 20 maart 2019 om 07:18
Prima, wij zijn het oneens.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 18:23
Klinkt een beetje als een rommel daar, we gaan zien hoe ze eruit komen, maar Harm maakt niet een goede beurd.

Eerst accepteer je dat de trainer tegen de trainer van het 2e Houd je bek zegt en een week later gooi hem eruit. Zeker als blijkt dat de doelstelling gehaald wordt.
Vind ik leuk
Yoink +558
dinsdag 19 maart 2019 om 18:24
Er klopte weer geen klote van daar. Lekker op dezelfde voet doorklooien. Wel verwachten snel weer op de been te zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:25
Dat verhaal van die debutanten geniaal
Misschien ff naa Twente kijken hoeveel debutanten daar waren en Ooh ja die staan eerste
Mag ook wel met de salarissen die men daar betaald (nou ja de gemeente dan hè)
Vind ik leuk
RenW +5775
dinsdag 19 maart 2019 om 18:32
Je spreekt jezelf weer tegen!
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 18:50
Salarissen zijn niet het hoogst van de KKD hoor.
Spelers zoals Holla, Veldwijk, Jensen, en nog een paar die Twente wilde behouden of halen was het salaris te duur en spelen nu oa bij Sparta, Den Bosch, NEC en jawel Roda (Jensen).

En wat betaald de gemeente dan?
Niks hoor.
Zij hebben Twente een lening verstrekt van 17 milj die gewoon met rente terug betaald moet worden en garant gestaan voor 8 milj als dat nodig zou zijn.

Maar of je van jantje (gemeente) leent of Pietje (bank), wat is het verschil?
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 18:51]
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 19 maart 2019 om 19:03
onzin alleen brama verdiend al meer dan een gemiddelde speler van een eredivisie club 3,5 ton als ik me niet vergist dat is voor sommige clubs in de kkd de halve begroting.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:11
Ze hebben zelfs malone 450 k aangeboden zegt we genoeg over wat er daar betaald wordt
Vind ik leuk
4everfcu +5487
dinsdag 19 maart 2019 om 19:13
ze betalen bepaalde spelers subtop eredivisie salarissen niets mis mee als je het ook daadwerkelijk hebt.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:19
Ik heb mijn eigen trollen army 😉
Men wil nog steeds niet accepteren dat dit hun club verder de rotzooi in pushed
Als je wil groeien moeten eerst alle lijken de kast uit
Wat men daar heeft gedaan is gewoon weer op dezelfde voet verder gaan met geld wat er nog niet is
De gemeente staat helemaal voorovergebukt en alle boertjes mogen erop
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 19:34
Ik praat onzin?
Misschien heb je gelijk met Brama.
Maar Holla werd te duur en hij vertrok naar Den Bosch voor een dikker salaris en ook nog met extra bonussen.
De gebroeders Jensen vertrokken, 1 voor een paar miljoen verkocht (misschien daarvan salaris Brama?) en de ander kon meer verdienen bij Roda.
Idem dito Veltwijk.
Twente wilde hem graag hebben maar hij koos voor betere condities voor Sparta.
Nog sowieso 2 spelers die Twente wilde hebben (waarvan 1 tukker), namen ontschieten me even, vertrokken naar NEC en (logisch) Groningen waar ze meer konden verdienen.

Het is niet voor niets dat bijna alles gehuurd en/of transfervrij is gekomen uit tweede en derde divisie elders of buitenlandse jeugd (Zekhnini, Smith).

Ook waren Drommel, Bijen, Boere en Oosterwijk er al en ook nog 75% eigen opleiding.

Assaidi is wel een groot verdiener maar was/is geblesseerd en kon dus niet verkocht worden.
Vuckic ook geblesseerd maar verdiend ietsjes minder en jonger dan Assaidi dus weet niet of hij wel te houden was geweest als hij niet geblesseerd was.

Wissels zijn ook niet van die "grote dure"spelers maar ook vrijwel eigen opleiding/huur
Vind ik leuk
4everfcu +5487
woensdag 20 maart 2019 om 21:16
je noemt er zelf al een paar op wat mijn punt alleen maar bevestigd
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:10
Als de gemeente niets had gedaan was de club opgehouden met bestaan en had helemaal niemand salaris

En dat de bank jullie niets meer wou lenen weet je zelf wel waarom toch

Daarom moest de gemeente wel anders was al het geld wat ze erin gepompt hebben weg

Btw dat spelers met eredivisie salarissen eruit gewerkt worden is gewoon logisch als men moet bezuinigen
Maar je weet zelf wel dat er maar heel klein beetje bezuinigd is
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 19:16]
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
dinsdag 19 maart 2019 om 19:43
Ik weet drommels goed dat Twente nog steeds in de gevarenzone zit.
Sterker: Ze zijn technisch failliet.
Alleen als de gemeente instemd met het saneringsplan is Twente gered en kan er 14 milj in de club gestoken worden.

Velen vergeten dat er wel degelijk bij de club bezuinigt is.
ong 20 spelers vertrokken waarvan er ong 16 voor terug kwamen.

Ook op "kantoor en bijzaken" was er grondig bezuinigt.
Je weet vast nog wel hoeveel heisa over die ontslagen koffie jufrouwen en schoonma(a)k(st)ers was.

Twente is heus op de goede weg en men vergeet dat het stadion nog steeds in eigen beheer is en dus grote lasten (hypotheek) met zich mee brengt want de overname van de gemeente (wat velen denken dat dit gebeurd was) is (nog) niet gebeurd.
Vandaar dat Twente ook geen geld van de bank kon lenen en daarom bij de gemeente aanklopte.

Ik ben echt niet blij dat dit allemaal gebeurd is.
En nog steeds sta ik met angst en beven iop dat het gedaan is en alles voor niets is geweest.

Ik klamp me gewoon vast aan de sportieve opleving en hoopt daarom op promotie, wat nu een grote kans is, en in de eredivisie weer meer geld te genereren is en van daar uit voort borduren.

By the way die 14 milj was voor 2 jaar KKD.
Dus dan ook weer 1 jaar winst toch?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:50
Ik ben het grotendeels eens met je
Jij hoopt er het beste van
En ik sta er iets negatiever in
Komt ook door het verleden
Ik heb vaak het gevoel dat de luchtfietserij nog niet klaar is
Dat laatste komt vooral door de salarissen die men betaald
Ik weet nl dat schenk 350,000 bij Excelsior kon verdienen en bij jullie getekend heeft
Ondanks dat ie al beloofd had naar Excelsior te gaan
Je bent het toch we met me eens dat een speler als Malone geeneens voetballer mag zijn
Die heeft echt totaal geen inzicht
Daarom hoopte ik dat ie bij Twente zou tekenen
Niet dat ik Twente zon slechte ... voetballer gun, maar dan waten wij tenminste van hem af 😉😉
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 07:42
Jij verward Excelsior met Sparta.
Waarom Schenk bij Twente tekende en niet bij Sparta weet ik het fijne niet van maar ik weet wel dat Sparta meer geld bood voor Veldwijk dan Twente vandaar die speler weer voor Sparta koos.

Maar zoals zovaak wordt Twente negatief in het nieuws gezet (Schenk) terwijl het bij Veltwijk net andsersom was (behalve dat hij geen akkoord met Twente had en schenk wel met Sparta) en er geen woord over gerept werd.

Ook dat Twente één van de Jesens (die andere kon twente niet houden en ging voor 3,5 milj weg) graag behouden wilde, maar Roda meer bood.
Ook zo met Holla versus Den Bosch.

Nooit wat over gehoord hier.

En wat is eigenlijk 3,5 ton voor een speler de dag vandaag?
Om maar een voorbeeld te geven, dat verdienen de jeugdspelers van Ajax bijna allemaal met ook nog spelers die daar ruim boven zitten.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 07:43]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:52
Ff over die twee en een jaar
Ik heb het gevoel dat men beter niet zo snel had moeten gaan voor promotie
Dan had de organisatie ook meer kans om op te leven
En de spelers meer kans om te bloeien
Vind ik leuk
denman21 +199
dinsdag 19 maart 2019 om 22:09
Zwam hein. Jensen krijgt bij ons absoluur geen top salaris. En als zeker niet meer dan die spanjaarden bij jullie
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 07:44
Ik zeg nergens dat hij een top salaris krijgt maar meer dan bij Twente.
En hoeveel krijgen die Spanjaarden volgens jou dan?
Vind ik leuk
denman21 +199
woensdag 20 maart 2019 om 08:22
Ga nou niet zeggrn dat deze jongens voor een kkd salaris komen ballen. En vertel jij dan wat jensen nu bij roda verdient. Jij gooit de bal op over salarissen.
Vind ik leuk
Lucky Kes +8128
woensdag 20 maart 2019 om 09:16
Gewoon omdat er sprake was van een leegloop bij Twente er oa te lezen was dat Twente bepaalde spelers niet kon behouden vanwege financiële middelen die ze wel hadden willen behouden.
Zoals een ter avest werd te duur dus is hij naar Italië gegaan.
Ook de beste Jensen vertrok (verkocht voor 3,5 milj), zijn broer had ook nog een contract maar vertrok naar Roda (waarom denk je?). Holla wilde Twente ook behouden maar kon hem ook geen salaris bieden wat hij wilde en ging via een omweg naar Den Bosch waar hij het wel kreeg (+ extra bonus ).

Het gros van die Spanjaarden zijn gehuurd en hoeft Twente geen salaris betalen maar huur.

Vele andere spelers die Twente nog wilde hebben oa Veldwijk (Sparta) vroegen een te hoge salaris en gingen elders naar toe (oa ook NEC en Groningen).

Dus daarom had Twente vlak voor de start van de competitie hun selectie nog lang niet op peil.

Als Twente voor die huurlingen en transfervrije spelers wel die hoge salarissen, zoals niet alleen jij maar velen denken, betaald, waarom dan niet voor hun eerste keus?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 09:18]
Vind ik leuk
Donnygo +6141
dinsdag 19 maart 2019 om 18:55
Knap zoveel onzin in bericht ik dacht dat ik het hoogte al gezien had maar deze springt er weer ver bovenuit
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:36
Leg maar uit dan pik komt het geld dit seizoen niet van de gemeente vandaan ofzo ???
Zonder de gemeente was het 5de klasse amateurs
Wat mij toepasselijk leek na het liegen en bedriegen wat men heeft geprobeerd
En naderhand nog weigeren om de boetes voor ranglijstvervalsing te betalen 🤮🤮🤮🤮🤮
Met de smoes dat er geen geld is
En een weekje later nieuwe lening met de gemeente besproken
En ja hoor een heel orkest aan nieuwe voetballers voor dikke salarissen
Hersenen zijn niet vinden in omgeving Twente
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:26
Wedstrijdje moddergooien gaat beginnen 😂🤣
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:26
Don Quichote
Vind ik leuk
Justin Kees +3724
dinsdag 19 maart 2019 om 18:26
Ik heb nooit een wanklank laten horen.. “VD Luer moet zijn bek houden”... yep, makes sence. NOT!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:34
Aan mij ligt het niet, ik doe nooit wat.
Vind ik leuk
Justin Kees +3724
dinsdag 19 maart 2019 om 20:17
Ja, precies! Logisch dat ze hem er uit gegooid hebben 😂
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:27
Ja Molenaar het blijven Limbugers . Die staan bekend om hun achterbakse streken. Die huilebalk van de Luer zal wel hebben lopen huilen 😪😢 en vlug een mes in rug steken. Nu heeft ie bereikt wat hij wilde hij is trainer van een stelletje mislukte voetballers. Dat wordt daar helemaal niks meer.
Vind ik leuk
dreke +8
dinsdag 19 maart 2019 om 18:41
Het zijn geen Limbugers maar LImbuRgers SUKKEL !!!
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:54
Belgen zij het. Ben eerst limburger geweest.
Vind ik leuk
Couto76 +1269
dinsdag 19 maart 2019 om 18:44
En dat noemt zich Von Bommel, notabene zelf een Limburger
Vind ik leuk
frank1971 +2482
dinsdag 19 maart 2019 om 20:09
Precies, over domheid gesproken.
Vind ik leuk
frank1971 +2482
dinsdag 19 maart 2019 om 18:45
Wat lul je nou dom man, maarja wat verwacht je anders van een Brabander.
Vind ik leuk
NvC +9681
dinsdag 19 maart 2019 om 18:32
Woensdagochtend VP?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:32
Molenaar, vreselijke vent.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:33
Een dolksteek in je rug, is makkelijker dan de waarheid recht in je gezicht.

De mens liegt wat af.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 18:33]
Vind ik leuk
Leonardus +208
dinsdag 19 maart 2019 om 18:36
Die vent straalt ook alleen maar negativiteit uit.
Vind ik leuk
dreke +8
dinsdag 19 maart 2019 om 18:37
Bij VoetbalPrimeur weten ze nog niet dat morgen pas woensdag is.
Vind ik leuk
Pancev +1411
dinsdag 19 maart 2019 om 18:52
Net als Aad De Mos zien ze dingen al voordat gewone stervelingen ze zien.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:50
Dit is het werk van "sneaky" Harm!!!
Vind ik leuk
Romo +1617
dinsdag 19 maart 2019 om 19:11
En gluiperige vd Luer
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4115
dinsdag 19 maart 2019 om 18:56
Rare sfeer daar dan... Zeg dan gewoon eerlijk dat ze dat van plan zijn te gaan doen tegen molenaar
Vind ik leuk
kees ee +1083
dinsdag 19 maart 2019 om 18:57
. . als ze vertellen dat je je geen zorgen moet maken, . . . dan moet je . . . ?? juist !!
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:33
Ze hebben na degradatie hem gehouden dat was mooi.
Maar 't houdt een keer op.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 19:08
Terecht ook. Ga maar terug naar Volendam hoor je thuis gekke mafklappert
Vind ik leuk
De Mees +70
dinsdag 19 maart 2019 om 19:11
Van de Luer neemt hem over.
Vind ik leuk
Dj Storm +498
dinsdag 19 maart 2019 om 19:26
Vorig jaar was het spel met beter materiaal ook niet om aan te zien. Opzouten molenaar
Vind ik leuk
Mo +13257
dinsdag 19 maart 2019 om 19:31
Ik volg Roda niet maar als dit waar is slaat dit ontslag natuurlijk helemaal nergens op.
Vind ik leuk
Cookee +13015
dinsdag 19 maart 2019 om 19:32
Ik werd niet blij van het spel van Roda, doet wat aan Sparta denken.

Maar Molenaar moet eerlijk zijn degraderen en toch mogen blijven was mooi.
Ontslag vind ik dan ook niet terecht als hij zo weinig spelers kreeg.
Ik snap het ook niet want je heb die ED overbruggingsregeling.
Bovendien, kans op promotie is heel klein want er zijn wel 6 gegadigden.
Na dit seizoen gaat dat extra geld er af, dus dan wordt nog nijpender.
Vind ik leuk
Hookiepoki +284
dinsdag 19 maart 2019 om 19:57
Fuseren FC LIMBURG en in Maastricht gaan spelen
Vind ik leuk
Rodajc +19376
dinsdag 19 maart 2019 om 20:19
Komt niemand kijken, leuk joh.
Vind ik leuk
Dekkie +75
dinsdag 19 maart 2019 om 20:00
Gepubliceerd: Dinsdag 19 maart 2019 om 18:17


Robert Molenaar kreeg woensdagochtend onaangenaam nieuws te horen: de vijftigjarige trainer bleek te zijn ontslagen door Roda JC.
Nu zijn er ook al waarzeggers bij VP.
Knap dat ze op dinsdag kunnen zeggen dat er op woensdagochtend iemand ontslagen wordt.
Vind ik leuk
Rodapaus +6207
dinsdag 19 maart 2019 om 21:02
Zo snel is de vp redactie
Vind ik leuk
peet67 +0
dinsdag 19 maart 2019 om 20:02
Woensdagochtend.?
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:13
Dit is diezelfde man die in de media zij dat jong Roda trainer zijn bek moest houden over een speler van het eerste die in jong had gespeeld. Goed gehandeld dus en waarschijnlijk heeft dat bek dicht houden hem nog de kop gekost ook.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 20:19
Zo is de mentaliteit in Limburg, achter de ellebogen
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:51
Moet je eens naar Amsterdam en omstreken gaan
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 20:52
Limburg is kampioen, spijt mij voor jouw.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:55
Ik werk bij een bedrijf dat ook vestiging in Amsterdam heeft. Ik kan je vertellen als er collega’s zijn die graag hun shit in de schoenen van andere schuiven, dan zijn het die Amsterdammers wel, uitzonderingen daargelaten. Daarentegen die uit Sittard kunnen er ook wat van. Wellicht verwar je die met alle Limburgers ;)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:58]
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 20:57
Het grootste tuig komt uit Maastricht
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:59
Volgens mij worden we het toch nog eens :)
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:03
Tuurlijk, ik kan het weten en mijn vader nog meer, vuile teringlijers, naar boven likken en naar onderen trappen, megalomaan provinciestadje.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:05
Daar weten wij hier in de oostelijke mijnstreek ook alles van. Die van Maastricht voelen zich ubermenschen. Helaas is van der Luer ook zo eentje.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:06]
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:07
Ik heb in Heerlen gewoond, rechterhand van de onderkoning aldaar.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:12
Dat is waar ik werk. Maastricht en de mijnstreek dat gaat niet goed samen. Mensen die het over fusies hebben, weten niet waar ze het over hebben.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:14
Het eeuwige sentiment het blijft maar doorgaan, en dan de corruptie en onkunde in Maastricht, noem mij daar 1 fatsoenlijk en professionele onderneming.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:16
Mijn vader en ik waren de eersten met Amerikanen die daar het grootste vastgoed project as pakten, echter door het achterbaks gekonkel en corruptie nada, ben helemaal klaar met die lui.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:26
M
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:28]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:28
Maastrichtenaren zijn vooral goed voor Maastrichtenaren. De rest kan stikken. Ooit toen hier de mijnen dichtgingen en er subsidies naar het zuiden kwamen om de regio uit het slob te trekken, bleef het geld plakken aan de Maastrichtse binnenstad. Gluiperds zijn het.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:32
Ze maken zich ook onder mekaar af, het enig positieve 🤣
Vind ik leuk
Psvsg +145
dinsdag 19 maart 2019 om 22:30
Ik ben het niet heel vaak met je eens maar hier moet ik je toch echt gelijk geven.
Heb daar 2 jaar gewerkt in Wijck en zoveel backstabbers als daar rondlopen is ongelofelijk.
Vind ik leuk
Nr14always +5600
dinsdag 19 maart 2019 om 21:07
Luer is een grindtegels met teveel praatjes Maastrichtse kwal bah.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:30
Lekker naar Volendam toe Robert, op 't oude nest
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 20:49
“Robert Molenaar kreeg woensdagochtend onaangenaam nieuws te horen:”

Dus alsik het goed begrijp krijgt Molenaar het morgenvroeg te horen maar is hij nu wel al met stomheid geslagen?

Overigens beste Robert, niemand had hoge verwachtingen dit seizoen. Ik had me vanaf het begin al neergelegd bij een seizoen zonder rol van betekenis van Roda. Echer de strijd en passie waar je het over hebt ontbraken na de winterstop juist veel te vaak. Of het aan jou lag, laat ik in het midden, maar het was duidelijk dat in ieder geval een deel van de selectie niet meer door het vuur wilde gaan voor jou. War mij betreft, bedankt voor je inzet en succes in je volgende avontuur. Of van der Luer onze Messias gaat zijn? Opkorte termijn wellicht, maar volgend seizoen zie ik liever een trainer met iets meer moraal voor de groep.
Vind ik leuk
Jef Stam +94
dinsdag 19 maart 2019 om 20:50
Nac is nog opzoek ook opeens sinds net. Kun je zeggen ja want ik wilde hogerop. Letterlijk.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:51]
Vind ik leuk
Erik7494 +1499
dinsdag 19 maart 2019 om 21:23
Het wordt nooit wat met die Limburgse clubs zolang ze niet willen fuseren. Een verenigd FC Limburg met de achterban die dan ontstaat zou makkelijk in de subtop mee kunnen draaien.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 22:26
Subtop KKD? Staan ze nu toch ook alleen?

Vind ik leuk
RJC1960 +243
donderdag 21 maart 2019 om 10:07
Erik een fusie is niet de oplossing. Stel je FC Noord Holland, een fusie tussen AZ en Ajax :-) of FC Zuid Holland een fusie tussen ADO, Feyenoord, Sparta etc. Nee fusie is niet de oplossing daarvoor is voetbal te streekgebonden voor wat betreft de aanhang. In mijn ogen ook al ben ik geboren in Limburg en heb ik er 22 jaar gewoond moeten ze stoppen met de nostalgie, Koempels en jongens uit Limburg. Het is een bedrijf en een bedrijf moet winst boeken en haalt zijn medewerkers daar waar de talenten zitten. Klopt dat niet? Hoe komen we dan aan die lange files van mensen die elke dag meer dan 1 uur in de auto zitten. Vroeger toen het belangrijker was dat er voetballers uit de streek op bank zaten in tegenstelling tot nu waar het gaat dat er genoeg geld op de bank staat.golden die instelling nog. Nu al lang niet meer.
Vind ik leuk
Psvsg +145
dinsdag 19 maart 2019 om 22:25
Toch vreemd morgen ontslagen worden en dat nu al weten en het zelfs al je team vertellen( of is de tekst hierboven fout ?).
Vind ik leuk
Bas Bus +173
woensdag 20 maart 2019 om 00:45
Zonder fusie blijft het altijd een drama....
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 16:11
Relletje met van de leur aanleiding tot
......
Vind ik leuk
RJC1960 +243
donderdag 21 maart 2019 om 10:00
Waardeloze actie vanuit Roda JC. Die kwakzalver van Van Veldhoven blijft maar gewoon zitten terwijl hij juist de oorzaak is van alle ellende.Molenaar heeft geroeid met de riemen die hij had. Helaas is de spelersgroep te zwak maar hebben ze ook te weinig ruggengraat om elke wedstrijd er volledig voor te gang. De debutanten waren regelmatig te zwak en daar zelfs ontbrak met grote regelmatig de passie en strijd zoals men elke keer zo netjes roept. Er is maar één man die de club verder kapot maakt en schijnbaar alle mensen die er iets over moeten zeggen voor de gek houdt en dat is Harm van Veldhoven. Als trainer heeft hij ooit een aardig seizoen gespeeld en daarna was jankend met de pet op. Ik hoop dat snel iemand in ziet dat die rotte appel er uit moet.

Het benoemen van van de Luer tot trainer is een mooi teken van onkunde van Van Veldhoven. Eric was een voortreffelijke brutale speler met een grote bek die op het veld respect kon afdwingen. Als trainer heeft hij al aangetoond om tot niks in staat te zijn bij de clubs waar hij zijn taakjes mocht uitvoeren en van Veldhoven benoemd hem nu tot kapitein van een zinkend schip.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws