'FC Barcelona wilde me meer geld betalen, maar ik koos voor de beste club'

'FC Barcelona wilde me meer geld betalen, maar ik koos voor de beste club'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 07:42wo 20-03-2019 om 07:42

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 08:48wo 20-03-2019 om 08:48

Flamengo bereikte in mei 2017 een akkoord met Real Madrid over de transfer van Vinicius jr.. De jonge Braziliaan (18) vertelt in Spaanse media dat ook FC Barcelona hem graag wilde hebben.

"Barcelona wilde me meer betalen, maar we kozen niet voor het geld, maar voor het project", vertelt Vinicius aan Cadena SER. "Marcelo en Casemiro spraken met me en hielpen me met mijn keuze voor Madrid."

Vinicius werd al langere tijd gevolgd door grote buitenlandse clubs. "Ik werd voor het eerst benaderd door een Europese club toen ik zestien was, terwijl mijn vader zei dat de pers dingen verzon. Eerst meldde Barça zich, daarna Madrid. Ik bezocht de club en ze vertelden me over het project."

"Alle jonge spelers die hier jong kwamen, kwamen in de basis. Marcelo, Asensio.. Allemaal kwamen ze in de basis. Ik koos voor de beste club. Ik zou het Barça-shirt nooit dragen."

Onder Santiago Solari mocht Vinicius debuteren. Nu heeft de Braziliaan te maken met Zinédine Zidane. "Zidane was een geweldige speler en is nu een geweldige coach. Ik denk dat hij goede dingen voor mij gaat doen. Ik keek video's van hem, hij was geweldig. Casemiro vertelt me dat hij nerveus wordt als hij met Zidane praat, dus het is een legende. Hij heeft alles gewonnen en is heel speciaal."

Plaats een reactie

Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 07:45
Agg wat maakt het uit hij speelt al bij de mooieste club van spanje ⚪⚪⚪
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 07:48]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:47
Vind je?
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 07:50
Voor mij persoonlijk wel ja iedereen zijn eigen keuze toch ☺
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 07:51
Ja joh.. :)
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
woensdag 20 maart 2019 om 07:55
Indd! Ik zelf vind barca mooier maar respecteer andere om de club die ze graag zien! Het is altijd anders voor iedereen en gelukkig maar ook.
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3347
woensdag 20 maart 2019 om 09:22
Anders zou voetbal saai zijn.
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
woensdag 20 maart 2019 om 10:08
Jaa precies, gezonde rivaliteit hoort er ook bij en maakt het mooi.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:00
Als Feyenoord en Bayern fan kun je het hem niet kwalijk nemen.
Vind ik leuk
Adje80 +10470
woensdag 20 maart 2019 om 08:42
Hij past ook helemaal niet bij Barcelona. Is een hele goede speler maar zonder overzicht en oog voor medespelers. Voor Madrid een prima speler met zijn snelheid waar Madrid meer gebruik van maakt met counters/omschakeling.
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 10:40
Hij is jong, een goede voetballer, maar zijn geest lijkt mij niet in orde
Vind ik leuk
SimonSays +7391
woensdag 20 maart 2019 om 11:21
Ik geloof niet in geesten.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 11:15
Sta me toe dat ik hiermee een monkellachje niet kan onderdrukken, sorry maat!
Vind ik leuk
Seizoenkaart +12539
woensdag 20 maart 2019 om 13:49
😁😁geeft niet Yoh ken je wel langer als vandaag toch dat scheelt ik waardeer je liefde voor barca 😉
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 14:56
Hij had beter naar Ajax kunnen gaan dan had hij nog in de CL gezeten + nog alle kansen op de treble
Vind ik leuk
Habbekrats +347
woensdag 20 maart 2019 om 07:47
Broodvoetballertje, als Barca genoeg zou betalen stond hij vanmiddag nog in Barcelona!
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
woensdag 20 maart 2019 om 07:56
Maar hij geeft aan het niet om het geld te doen? Barcelona wilde zelfs meer betalen dan dat real deed. Deze jonge was vroeger gewoon al fan van real denk ik en heeft zijn hart daarbij gevolgd, prima toch?
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 11:22
Gewoonlijk is het andersom hoor.
Rodrygo de Brazilliaan die deze zomer naar Real komt had al een akkoord met Barcelona , is zelfs al in Barça shirt op de foto gegaan, de prijs lag vast en de deal was zo goed als rond, en dan komt Real met 5 miljoen meer over de brug, en de rest ken je .
Dus niet te veel geloven van Vinicius Jr .
Vind ik leuk
AnthonyAFCA +4518
woensdag 20 maart 2019 om 11:47
We zullen daar nooit achter komen. En alles wat nieuws is hoeven we indd niet te geloven maar ik reager over dit artikel en daar staat dat.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:50
Was het niet eerst Barca, toen PSG en toen weer Barca voor de Jong?

Dat heet handel, laten we nu niet doen alsof we het over "wereldverbeteraars" hebben. We hebben het hier gewoon over prof voetballers en die voetballen nu eenmaal niet meer gratis.

😉
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 14:37
Daar gaat het niet over bij de les blijven😛
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 15:22
Je snap je eigen comment niet meer?🤔

Dan heeft dat van mij ook geen nut meer, je hebt gelijk🤗.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:47
Lees het stuk eerst even.
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 07:55
Ik zou nooit enx.
Waar komt die haat vandaan als je pas 18 bent.
Ik hoop dat je mislukt.
Je bent misschien een goede voetballer, maar een slecht mens
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:06
Er blijkt helemaal geen haat uit zijn reactie hoor. Maar je bent er hard naar op zoek zie ik.
Vind ik leuk
soplul +3564
woensdag 20 maart 2019 om 09:10
haha

"Ik hoop dat je mislukt.
Je bent misschien een goede voetballer, maar een slecht mens"

Jij hebt er kennelijk wel de leeftijd voor?

Zoveel potten en ketels op VP.
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 10:39
nee, waarom ik probeer alleen aan te geven dat zo'n opmerking vol met haat is.
Waarom?
Je kan werken bij werkgever a, b, c enz.
Maar als je zo vol haat zit, dan ben je in mijn ogen een slecht mens
Vind ik leuk
SimonSays +7391
woensdag 20 maart 2019 om 11:23
Als je vervolgens reageert zoals jij doet, dan ben je zelf toch geen haar beter?
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 11:29
Dat was voor de spiegel, maar ik snap je punt
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:29]
Vind ik leuk
SimonSays +7391
woensdag 20 maart 2019 om 11:35
Heeft het gewerkt, die spiegel? 😋
Vind ik leuk
soplul +3564
woensdag 20 maart 2019 om 14:36
Je probeert aan te geven dat iemand zijn opmerking vol met haat zit door zelf nog 1 a 2 klassen hatelijker op de persoon te reageren?

Tip: Werkt niet.
Vind ik leuk
Futre +5241
woensdag 20 maart 2019 om 09:10
Gaat ie lekker, Mari? Zo, dan. Zit diep, hè.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:07
Enige wat je aangeeft is dat je niet helemaal lekker bent.
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 11:17
Goed jong, goed.
Waarschijnlijk ben jij ook zo'n haatfiguur, die zo'n opmerking normaal vindt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:18]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 11:25
Haha jij hebt geen vrienden, echt niet.
Vind ik leuk
Mari +13213
woensdag 20 maart 2019 om 11:28
niet de vrienden van jouw soort nee, dat klopt.
Wij zijn goed opgevoed en gedragen ons ook daarnaar,
Bij jou kan het aan het eerste, maar ook aan het tweede liggen
Vind ik leuk
pdavie +697
woensdag 20 maart 2019 om 08:07
Prima. Je hoeft het Blaugrana van mij ook niet te dragen... Blijf maar lekker bij real...
Vind ik leuk
Jesper Olsen +5601
woensdag 20 maart 2019 om 08:09
Ik vond hem erg sterk tegen Ajax :)
Vind ik leuk
Mo +13219
woensdag 20 maart 2019 om 08:31
Het is toch wel bijzonder als je nog maar een jochie van 16 ben en al naar Barcelona of Real Madrid kan miljoenen gaan verdienen.
Vind ik leuk
Futre +5241
woensdag 20 maart 2019 om 09:14
Dat eerste salarisstrookje, en dan even naar internetbankieren. Hoppatee; nieuw saldo €1.500.000

Wij kunnen ons niet voorstellen wat er dan met je gebeurd. Wetende dat je nog 47 maanden onder contract staat voor dit maandsalaris, haha.

Knettergek!
Vind ik leuk
Mo +13219
woensdag 20 maart 2019 om 12:17
Bizar inderdaad.
Vind ik leuk
Zot Joke +653
woensdag 20 maart 2019 om 08:35
Jeugdige naïviteit!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 08:41
Popiejopie doen voor de Real-fans. Niet serieus te nemen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 09:20
Omdat jij het niet wilt horen ? :)
Vind ik leuk
3-0achter +1529
woensdag 20 maart 2019 om 08:41
Hij heeft gelijk.
Vind ik leuk
plein19 +3375
woensdag 20 maart 2019 om 08:49
Ik vind het mooi dat hij zo overtuigd een keuze gemaakt heeft.Je moet gewoon een keuze maken en nooit meer overstappen
Vind ik leuk
Urban +4
woensdag 20 maart 2019 om 08:53
Zeg dan gewoon dat je als 12 jarige al een latje kreeg van cristi.. wat een slappe vent zeg
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 09:00
Que pena... Niet altijd is een vader de beste manager. Ik had hem liever bij Barca zien spelen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 09:21
Hij wilde toch naar de beste club ?
Vind ik leuk
leozao +2565
woensdag 20 maart 2019 om 09:23
Maar hij ging niet...
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 09:26
Het aantal overwinningen in de EC1 en CL zegt iets anders

edit: landskampioenschappen ook
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 09:28]
Vind ik leuk
Emnu +8187
woensdag 20 maart 2019 om 09:41
Een Feyenoorder die met n prijzenkast gaat gooien om z’n stelling wie de beste club is te onderbouwen.

Nu heb ik alles meegemaakt.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 09:42]
Vind ik leuk
soplul +3564
woensdag 20 maart 2019 om 09:52
Een ajacied die het afkeurt......DAN heb je pas alles meegemaakt! :))))
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 11:15
Welke argumenten heb jij dan? NIKS. Alleen willen de Barcelona-fanboys dat niet horen
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:17]
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 09:48
Hoeveel zijn er eerlijk gewonnen ?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 11:16
Bewijs jij dan even welke er oneerlijk waren ?
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 12:13
Ik kan al onmiddellijk enkele opnoemen ,
2 jaar geleden Real vs Bayern Munchen de scheids was de Hongaar Kassai , de ene blunder op de andere en Verleden jaar de finale is ook oneerlijk verlopen door die jonge Britse scheids .
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 14:46
En barcelona-psg ?
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 14:49
Het was niet oneerlijk. Jij vindt het oneerlijk. Ik denk dat ik redelijk objectief ben want beide clubs interesseren me geen fluit
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 13:16
Ik moet niks bewijzen , iedereen die geen real bril draagt weet waarover ik praat !
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 14:47
Je hebt geen bewijs. En barca of real interesseren me niks dus wat klets jij over realbril ?
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 09:46
Slimme jongen ...ze spelen allemaal in de basis hahahaha
Je zit idd op je plaats jongen 😂😂😂🙄🙄🙄
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:10
Real is blijft groter dan barca, ik heb persoonlijk niets met barca, schijnheilig clubje.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 12:18
Ge hebt persoonlijk niets met Barça maar je vind het een schijnheilig clubje? Als ik iets niet persoonlijk heb tegen een of andere club noem ik die niet schijnheilig, jouw visie klopt ergens niet maat!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:20
Jawel hoor, het feit dat ik geen binding heb met een bepaalde club "er niets mee heb" betekend niet dat ik over die betreffende club geen mening kan/mag hebben lijkt me.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3318
woensdag 20 maart 2019 om 12:53
Vind ik zooooo idioot geantwoord🤣🤣🤣🤣
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 13:18
Tja, daar kan ik weinig mee.
Succes verder.
Vind ik leuk
Bhj +2520
woensdag 20 maart 2019 om 10:20
Bla, bla bla bla, populistisch gelul van een dom Braziliaans jongetje die de vavella dankzij een paar gouden pootjes heeft kunnen ontvluchten.

Ik heb hem als voetballend talent hoog zitten, maar hij kan beter niet praten. Dat is duidelijk.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 14:50
Omdat hij niet zegtwat jij wil ?
Vind ik leuk
Bhj +2520
woensdag 20 maart 2019 om 15:39
Nee hoor, omdat ik dat vind op basis van de onzin die ik hierboven lees.

Mag dat?

Dank je wel.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
woensdag 20 maart 2019 om 17:17
Mag hij ook zeggen wat hij vindt ?
Vind ik leuk
Bhj +2520
donderdag 21 maart 2019 om 10:25
Absoluut, het is alleen jammer dat deze domme onzin gepubliceerd wordt
Vind ik leuk
Pagan1964 +3814
donderdag 21 maart 2019 om 10:55
Dat is waar. Niemand van Barca gaat zeggen dat hij liever bij Real voetbalt of andersom
Vind ik leuk
Liwwadder +3942
woensdag 20 maart 2019 om 10:20
Dan heb je niet goed gegokt kerel.
Vind ik leuk
RDion +128
woensdag 20 maart 2019 om 10:39
Ik zou je ook niet top vinden in de selectie van barca. Bij barca rennen ze niet als een kip zonder kop. En terwijl je medespeler naast je rent en zie je hem niet. Dan schiet je maar als een gek de bal mijlenver. Blijf maar daar!
Vind ik leuk
kees ee +1055
woensdag 20 maart 2019 om 10:59
koos hij voor de beste ??, . . dat is nog 's een denkfout (voorlopig) !?
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 11:00]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:06
Haha dat zegt hij nu. Nou geloof me, elke Braziliaan wil bij de club spelen waar Romario, Rivaldo en Ronaldinho de sterren waren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws