Buitenspel: Laatste stuk kauwgom van Ferguson voor astronomisch bedrag geveild

Buitenspel: Laatste stuk kauwgom van Ferguson voor astronomisch bedrag geveild

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 18:56wo 20-03-2019 om 18:56

Laatste update: woensdag 20 maart 2019 om 19:05wo 20-03-2019 om 19:05

Blessuregevallen, transfers, interviews en wedstrijdverslagen; alles vind je in de nieuwslijst van VoetbalPrimeur. In de rubriek 'Buitenspel' houden we jullie vanaf nu óók op de hoogte van de zaken die een te hoog privégehalte hebben voor de gewone nieuwslijst, maar zéker het vermelden waard zijn.

Laatste United-kauwgum Ferguson tonnen waard
Sir Alex Ferguson kauwde steevast op een stuk kauwgom wanneer hij bij Manchester United als manager in de dug out zat. Het iconische beeld heeft ervoor gezorgd dat zijn laatste stuk kauwgom als manager van United tonnen waard is. Een fan raapte het op en bewaarde het jarenlang zorgvuldig. Recent is het stuk kauwgom dat hij naar verluidt kauwde tijdens zijn laatste United-wedstrijd in 2013 (West Bromwich, 5-5) geveild voor het goede doel. De opbrengst? Zo'n 450.000 euro! 

Plaats een reactie

Fr071Fr1908 +2244
woensdag 20 maart 2019 om 19:05
Zou er nog smaak aan zitten?
Vind ik leuk
Eimersweide +9611
woensdag 20 maart 2019 om 19:08
Uitgekauwd nieuws
Vind ik leuk
Niels92 +38634
woensdag 20 maart 2019 om 19:06
Wanneer je te veel geld hebt weten ze niet meer wat ze ermee moeten doen, dan maar een stukje kauwgom kopen voor bijna een half miljoen :)

Wel mooi dat het naar een goed doel gaat!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:13
Wat zou mij laatste stinkscheet waard zijn na mijn dood, mits goed opgevangen en bewaard natuurlijk?
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 19:16
Ligt eraan pik, nog intentie om beroemd te worden, of berucht beiden doen het goed👍
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:18
Een goed bewaarde scheet verteld zijn intenties pas na vrijlating. 😎
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:53
Net als een goede wijn.
Vind ik leuk
Roeptoeter +18700
woensdag 20 maart 2019 om 19:08
Bah bah.
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 19:09
Wat een onzin lijkt wel The Sun en The Daily Fail
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 19:10
En zijn laatste whisky fles want daar heeft hij die rode zuipneus van.
Vind ik leuk
Truth +4336
woensdag 20 maart 2019 om 21:37
Een beetje respect he voor de meest succesvolle manager aller tijden !
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 21:42
?, de meest succesvolle, in UK misschien, heb totaal niks met Engels voetbal, en wat ik zeg dat klopt gewoon.
Vind ik leuk
Truth +4336
donderdag 21 maart 2019 om 07:18
Wie doet beter zeg het mij ?
Vind ik leuk
Nr14always +5100
donderdag 21 maart 2019 om 09:16
Zidane, Michels, Sacchi, Johan Cruyff, Hennes Weisweilet, Jupp Heynckes om een paar te noemen.
Vind ik leuk
Truth +4336
donderdag 21 maart 2019 om 12:30
Beter dan 49 prijzen hahahaha...ok kom maar op !
Zizou heeft er 9 😂😂😂😂
Capelo heeft er 13 😂😂😂😂om er eentje toe te voegen aan je lijstje
Der jupp heeft er 11 😂😂😂😂
De rinus heeft er 17 😂😂😂😂
Sacchi heeft er 8 ..ik ga me bepissen 😜😜😜😂😂😂
Johan heeft er 14 ...ik ga er niks bij zetten want daarvoor is mijn respect voor Cruyff te groot
Hennes heeft er 13 😂😂😂 die met de cosmos en zurich neem ik mee om je nog wat te sparen 😂😂😂
Zou je niet beter gaan knikkeren

Pep heeft er 25 tot nu toe en de jos parkeer de bus ook ...nog een lange weg af te leggen tegen beide Sir Alex zullen evenaren
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:54]
Vind ik leuk
Nr14always +5100
donderdag 21 maart 2019 om 14:34
Dan gaat Pep hem overtreffen, en met alle respect maar zowel Michels, als Cruyff etc hebben meer internationale prijzen gewonnen. En volgens L'Equipe is Michels de grootste, ik complimenteer je met je research is top 👍.
Verder wil ik toevoegen dat ik Weisweilet en Cruyff de grootste persoonlijkheden waren. Maar ook Menotti en Happel, en nu moet ik het doen met ten Hag.
Wil er nog aan toevoegen dat het duo Michels en Cruyff het voetbal verandert hebben Fergusson niet.
Echter meningen zullen altijd verschillen. Fijne dag verder.
Vind ik leuk
Truth +4336
donderdag 21 maart 2019 om 17:50
Elk zijn mening maar facts don’t lie ...juist he
Eerst wou je je standpunt verdedigen door andere trainers te noemen die meer hadden gewonnen en toen zette ik je effe voor jan lul right ?
Nu ga je het over persoonlijkheid hebben ....alsof Sir Alex dat niet heeft alloooo ...geef gewoon toe dat je blok zit dat zou je eerder sieren ipv te reageren op deze manier ! Als je wil argumenteren dan moet je zorgen dat je argumenten op feiten berusten en niet op je eigen hersenkronkels !
Wat moet Sir Alex veranderen als je zijn palmares ziet dan zeg je toch ...WOW ...net zoals pep , de jos , poch etc etc dat doen maar niet nr14 always 😳😳😳
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 17:53]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:11
Die middag maakte Lukaku nog een hat-trick voor West Brom, dat geeft wel aan wat voor een bijzondere dag het was.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:23
Wat voor kauwgom zal het zijn ?? En welk smaakje ??
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:27
Geloof dat ze iedere maand een doos Wrigley's Extra Peppermint bestelden in die periode.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 19:32
Lol ik had Wrighley’s ingetypt en toen weggehaald en dan kop jij em in
Nice
Was wel lekkere kauwgompje trouwens
Stukken beter als al die rotzooi met niacine tegenwoordig
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 19:32]
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 20:37
Die diende voor de whisky walm te camoufleren.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:48
Ik zag je zielige respons hierboven ook al

Wat heb je tegen legende Alex Ferguson dan sukkeltje

Of zal ik nu ook ff Cruyff gaan afzeiken ondanks dat ik hem foking goed vind


Wat een gigantische sukkel ben je zeg
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 20:50
Kneus en jouw cluppie gaat dus never nooit die CL winnen laat dat duidelijk zijn.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:52
Die van jou al helemaal niet

Droeftoeter je bewijst hoe zielig je bent

Helemaal geen inhoud en alleen maar dom gelul
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 20:54
Jij hebt inhoud, domme trol met je Juventus lachwekkend figuur.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:56
Wederom hersenloos
Ben me hele leven al voor Juventus
En ADO den haag
Als je de connectie niet kent

Ff lesje volgen pik
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 20:58
Tuurlijk weet ik dat Gentile, ik keek al toen was jij nog niet in de planning.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 21:03]
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:08
Ik weet niet hoe oud je bent maar toevallig is dat de tijd ( gentile) dat ik uit me slaapkamerraam ADO kon kijken 😂😂

Raampje open heerlijke tijd gehad zeg

Zonde van die hersenloze debieltjes op de tribune vroeger 🤮

Dat is echt iets waar ik me voor schaam
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 21:10]
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 21:17
De mooie tijd is definitief ten einde de romantiek rondom voetbal is voorbij helaas.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:24
Komt ook wel erg door de media en de sociale ongelijkheid
Tenminste dat mijn gevoel
Wel zonde hoor ik weet nog vroeger als klein mannetje de fans van de tegenpartij pesten als ze naar de tram liepen
Werelds genoten
En snel naar boven rennen als er een paar ietsje te boos werden 😉😉
Ach wat was ik een klein ratje toen zeg
Vind ik leuk
Nr14always +5100
woensdag 20 maart 2019 om 21:30
Was sowieso een veel betere tijd Social media en TV hebben alles en iedereen kapot gemaakt, zeg je er iets over ben je een racist, vrouwenhater etc, en de vrouwen die hun man verbieden naar het stadion te gaan, we leven in een klote tijd en ik zeg je het wordt nog erger, fijne avond alvast,
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 22:03
Klopt man
En als je dan iemand hebt die zijn mening niet wilt aanpassen ben je idd homofoob of vrouwonvriendelijk etc
Mensen met principes moeten juist gewaardeerd worden, zijn geen meelopers zoals de meeste die in de picture willen staan of net zo beroemd als Messi en Ronaldo willen worden via instagram etc

Nou ik voel me zo wel best laat al die hoempapa maar 👍👍
Heeft ook wel met onze Hollandse nuchterheid te maken
De jeugd van heeft dat helemaal niet meer (helaas)
Je leert meer van iemand die voor zijn principes staat en ze durft te verdedigen dan van iemand die altijd maar ja is goed meneer zegt
Vind ik leuk
Jung +184
woensdag 20 maart 2019 om 20:00
ieuw!!!
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 20:33
Tja. In n wereld waarin spelers meer waard zijn dan n wolkenkrabber of bedrijven van 1000 of meer werknemers, begrijp ik dit wel.

Krijg je er nog n echtheidscertificaat bij? Is er n dna-test uitgevoerd?
Vind ik leuk
#Keizerout +50190
woensdag 20 maart 2019 om 21:12
Ja, het is uitvoerig getest. De uitslag was duidelijk. Het is kauwgum.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 21:18
Wat zouden ze van Joachim Löw veilen..?
Vind ik leuk
Mo +13219
woensdag 20 maart 2019 om 21:29
Dan ben je toch ook een mongool of niet. Al heb je 500 miljard op je bankrekening staan dan ben je echt de weg kwijt. Wat moet je hier mee, smaak zal er wel al vanaf zijn.
Vind ik leuk
Dj Storm +492
woensdag 20 maart 2019 om 22:36
Idioten
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws