BILD: absoluut doemscenario dreigt voor Robben door zeer moeizaam herstel

BILD: absoluut doemscenario dreigt voor Robben door zeer moeizaam herstel

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 12:28do 21-03-2019 om 12:28

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 13:06do 21-03-2019 om 13:06

Het herstel van Arjen Robben schiet maar niet op. BILD schrijft donderdag dat de 35-jarige vleugelaanvaller van Bayern München nog altijd veel last heeft van zijn heup en lies. Inmiddels rijst de vraag of Robben überhaupt nog in actie gaat komen voor zijn club. 

Eerder dit seizoen werd bekend dat de voormalig captain van het Nederlands elftal aan zijn laatste seizoen in dienst van Der Rekordmeister bezig is. Het contract van Robben wordt niet verlengd. Al sinds eind november is de linkspoot niet meer in actie gekomen. Hij kwakkelt met diverse kleine blessures. 

BILD weet dat de revalidatie van Robben zéér moeizaam verloopt. Telkens wanneer de routinier gas geeft en dichtbij een rentree denkt te zijn, krijgt hij te maken met een terugval. Klachten aan heup en lies blijven een probleem. 'Hoe harder hij traint, hoe erger het wordt', schrijft de boulevardkrant. 

Helemaal niet meer in actie komen voor de kampioen van Duitsland is een doemscenario voor Robben. BILD meldt dat hij momenteel alles op alles zet om in ieder geval op 6 april, tijdens de kraker tegen Borussia Dortmund, minuten te kunnen maken. Het wordt hoe dan ook een race tegen de klok. 

Lees ook: Robben maakt indruk bij Bayern: 'Enorme eerzucht, een ongelooflijke professional'

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 12:36
Die gaat ze aan de wilgen hangen vrees ik.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 12:39
Denk het ook, blessures hebben zoveel wedstrijden gekost anders was hij o.a record international geweest en niet Snijder met 25 inval beurten op het eind om het record te halen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Laatste jaartje in Nederland en dan stoppen. Zou dom zijn om laatste jaar ergens anders af te sluiten. Gaat het mis, is het gewoon klaar. Dat is vast niet de afsluiter waarop hij zit te wachten. Hoop dat ie nog op tijd fit raakt en einde seizoen kan afmaken.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:49
Robben had eigenlijk 2 jaar geleden moeten stoppen vind ik.

Tis game over
Vind ik leuk
Koeien +4222
donderdag 21 maart 2019 om 13:05
Ondanks de blessures in die 2 jaar 28 goals en dito aantal assists voor Bayern gemaakt, lijkt me toch de moeite waard.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:24
De persoon Robben heeft een ongelofelijke drive...en die wil maar door. Maar zijn lichaam heeft het al 2 jaar geleden opgegeven. Maar das mijn mening
Vind ik leuk
John Garp +5335
donderdag 21 maart 2019 om 15:53
Dat het een zwaar gevecht is, ontkent niemand. Persoonlijk vind ik het wel mooi om te zien dat Robben bereid is door alle pijn en tegenslag heen te vechten om ook het laatste stukje voetbal uit zijn lijf te persen.

Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:56
Daar kan je idd bewondering voor hebben. Echter vind ik wel dat je je gezondheid op nr1 moet plaatsen. Ik weet dus niet of in zijn geval, het laatste stukje voetbal eruit persen, echt zo een goed idee is.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 12:49
Hij krijgt sowieso een mooi afscheid bij Bayern.
Vind ik leuk
derksen +8896
donderdag 21 maart 2019 om 12:44
Wat breekt er dan eerder die wilg of floppen?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:45
In ieder geval niet naar PSV.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:48
Ik vrees het niet eens. Het is al fantastisch dat hij het zolang heeft volgehouden met dat broze lijf. Arjen, bedankt! Geniet van je voetbalpensioen.
Vind ik leuk
Ale +6153
donderdag 21 maart 2019 om 12:37
Stop er toch mee!
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 12:37
Zou zeker een Ballon pakken mits niet zovaak geblesseerd. Op scorend gebied komt hij niet in de buurt van Ronaldo, maar voetballend zeker beter naar mijn mening.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 12:40
Die 2 kan je niet met elkaar vergelijken vind ik.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 12:49
Waarom? Zij beide flankspelers die 9 van de 10 naar binnen gaan. Enige verschil is dat Cristiano zich de afgelopen jaren veel meer op de goal heeft gefocust. Zidane en Robben kan je niet vergelijken. Robben en Ronaldo zijn prima vergelijkingen man.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 12:54
Maakt niet uit we verschillen van mening o.a omdat ik Ronaldo een veel completere voetballer vind neem alleen koppen en het “verkeerde been” verder maak je niet druk “man” Robben heeft het fantastisch gedaan!!
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 13:07
Ik maak me zeker niet druk. Als je twee buitenspelers niet met elkaar kan vergelijken dan weet ik t ook niet meer. Voetballend is Robben gewoon beter. Qua doelpunten maken is Ronaldo dan weer veel beter. Linksbenige spelers zijn altijd stijf links. Amin Younes of Dries Mertens schieten ook beter met hun ‘verkeerde been’ dan Robben.
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 13:11
Dat zeg ik we verschillen van mening en dat is prima toch.
Vind ik leuk
Mo +13241
donderdag 21 maart 2019 om 14:45
Jij hebt Younes overduidelijk nooit met links zien schieten, die kreeg hem nauwlijks vooruit.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 15:57
Je snapt wat ik bedoel toch? Het is nog altijd beter dan Robben met rechts.
Vind ik leuk
Mo +13241
donderdag 21 maart 2019 om 22:04
Haha echt niet. Younes kreeg hem met links nauwlijks vooruit.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:44
Arjen gauw revalideren en dan lekker in Amsterdam komen afsluiten 👍
Vind ik leuk
TottenhamHOT +18245
donderdag 21 maart 2019 om 13:05
Dat zou een hele rare move zijn!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:04
Waarom?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 12:44
Deze man moet gewoon gaan stoppen...het is gewoon klaar!
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 12:48
Deze man moet doen waar hij zelf zin in heeft... of dat nog een jaar doorgaan is, of relaxen en in het bierteam van Kluitjetrap 6 spelen. Hij moet het lekker zelf weten en kent zijn lichaam beter dan wie dan ook...
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 12:54
Helemaal mee eens..dat moet hij idd helemaal zelf weten maar dit is gewoon wat ik vind ...niet dat Robben zich daar iets van aantrekt want die kan het constant opbrengen om te revalideren en weer 5 wedstrijden mee te doen....respect maar het houdt een keer op natuurlijk.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 12:49
Als hij het toch leuk vindt?
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 12:57
We praten hier over voetballen op het hoogste niveau...hij is teveel liefhebber en respect voor wat hij er voor over hebt ..ik zou er als club niet meer aan beginnen voor die 5 wedstrijden per jaar!
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
Waarschijnlijk op een iets lager niveau komend seizoen :p
Dat je het als club niet zou doen vind ik iets anders.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 13:10
Feyenoord? 😊

Maar echt zonde van al zijn blessures ....echt heel knap om het elke keer weer op te kunnen brengen om terug te komen!
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 13:11
Ja, die kunnen wel een financieel risico nemen ja :p

Ja is het ook. Heel bijzonder. Als je alleen al kijkt hoeveel spelers na een blessure hun niveau niet meer halen. Hij heeft er 50 gehad.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 13:15
100% en uiteindelijk stond die er gewoon weer...gewoon een klasbak of past bij hem beter het woord glasbak.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 13:16
Haha
Vind ik leuk
mcmodd +28725
donderdag 21 maart 2019 om 14:20
Op lager niveau spelen zal ook niet gaan, vrees ik. Niet totaal fit betekent in dezen dat hij sowieso niet een wedstrijdbelasting aan kan, vooral met liesklachten speel je nooit. Een schot of pass, aanzet tot een kopbal, een sprint of drive, forget it.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:44
Robben loopt ook in de weg, letterlijk en figuurlijk. Zeker zo'n grote speler leidt enorm af. Je ziet het bij Van Persie. Elke week gaat de aandacht naar Van Persie. Speelt hij? Hoeveel minuten? En vooral wie moet er deze week wijken?

Wij hebben in Den Bosch twee jaar zitten wachten of Lurling een keer ging mee doen. Slecht voor de voormalig publiekslieveling en slecht voor het team
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 13:31
Dat jij er niet aan zou beginnen, wil niet zeggen dat hij waardeloos is hè. Goed, hij heeft dit seizoen pech en we weten allemaal, dat Robben geen 50 wedstrijden haalt. Maar als hij weer fit kan worden en nog ergens kan spelen, waarom niet? Ook als hij niet speelt, kan hij van waarde zijn voor een club.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 14:42
Begin eerst maar eens met een cursus begrijpend lezen als je het toch over waardeloos wilt hebben.
Daarbij als jij vind dat hij dit seizoen pech heeft dan weet ik niet waar je de laatste 15 jaar bent geweest want zijn hele carrière bestaat uit up en downs met spelen en blessures.
Nogmaals ik vind dat hij beter kan stoppen met voetballen op het hoogste niveau en dat is mijn mening niks meer en niks minder en ik vraag toch niet of je het er mee eens moet zijn!
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 14:57
Begin je eigen partij aub, kan je meelopers zoeken. Ik kan prima lezen, maar kennelijk heb jij er meer moeite mee en verder ben ik wel klaar met je manier van communiceren. Ik onderbouw iets op een normale manier en jouw reactie daarop slaat nergens op... 🤢🤢
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 15:16
Lees je eigen comment nog maar eens 10x na misschien dat het kwartje dan bij je valt.
Je begint nu zielige trekjes te vertonen en vergeet zelf in de spiegel te kijken met de dingen waar je mij van beticht.
Blijkbaar kan jij niet tegen mijn kritiek dus loop ik niet met je mee(meeloper)...deal met het of doe er gewoon niks mee!
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 15:35
Ik kan prima tegen kritiek, maar de jouwe is verre van gefundeerd. Je begint gewoon verkeerd in je redenatie.

Het is hetzelfde alsof je ergens op gesprek komt en eerst gaat schelden, om vervolgens te doen alsof er niets gebeurd is en een fatsoenlijk gesprek probeert aan te knopen. Ain't gonna happen...

Je begint over begrijpend lezen, omdat je zelf de fout in gaat. End of story... tenzij je laat zien dat je het ook anders kan.

Je hoeft het niet mijn eerste reactie eens te zijn, je kan het zelfs verkeerd begrijpen. No problem! Maar wat ik zeg over Robben is niet veel anders dan je in je hele betoog hierboven uiteen zet hoor. Dus over begrijpend lezen gesproken... enige wat ik daarnaast zeg is dat zijn waarde (met jouw 5 potjes) nog niet waardeloos hoeft te zijn. Poeh heejj... zeer gedurft van me natuurlijk 🤣🤣
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 15:36]
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 16:00
Dit is echt hetzelfde als trekken aan een dood paard...lees eerst maar eens goed wat ik als eerste bij jou heb neergezet ...ff voor jou prima kunnen lezen is wat anders als begrijpend lezen.🤔

Weet je wat . Jij hebt echt helemaal gelijk..einde discussie en fijne dag verder Kees.
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 16:02
Jajaja, blijf volharden met je begrijpend lezen. Je geeft vooral aan dat je het zelf niet begrijpt, dus ja... dat is trekken aan een dood paard.

Fijne avond kerel en verander je naam. Zo relaxt ben je niet, of drink ff wat ter ontspanning...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:12
Heb je alweer ruzie..??
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:01
Maakt hij nu ook alweer met jou ruzie? Hij was gisteren heel de tijd met mij en nog een ander bezig.

Hij kan zelf niet lezen. Heb em vaak tot de orde geroepen dat hij moet gaan leren wat begrijpend lezen is.

Hij wordt ook constant persoonlijk...dat is een teken van zwakte joh.
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 16:14
Wijsneus 🤫
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:17
Dit dus...🙄
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 16:24
Tja, ik spreek geen woord Spaans dacht ik en ik schreef ook niets raars. Zijn reactie past daar gewoon niet bij. Maar ja, sommige mensen hebben dat hè... wild om je heen trappen, omdat ze het zelf niet begrijpen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:26]
Vind ik leuk
Relaxie +1105
donderdag 21 maart 2019 om 16:42
Hele wijze woorden Kees....hou dat vast gozer!

btw...wijzig je reactie niet te vaak anders begrijp je het straks zelf niet meer 😕
Vind ik leuk
Justin Kees +3494
donderdag 21 maart 2019 om 16:49
Weer zo'n poginkje van je... weer een mislukte overigens...
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:11
Wat ben jij kinderachtig zeg voor iemand die vader is....
Vind ik leuk
Och jeh +2572
donderdag 21 maart 2019 om 12:48
Never ending story
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:51
Voor Robben is het gewoon klaar ben ik bang , die heeft pas 14 wedstrijden gespeeld dit seizoen .
Ook PSV gaat niet veel aan hem hebben denk ik , als ze hem willen halen .
Geweldige voetballer , maar misschien beter voor hem om gewoon te stoppen nu .
Vind ik leuk
pinkelman +4473
donderdag 21 maart 2019 om 13:00
Zou erg sneu zijn als de beste speler die Bayern heeft gehad in de afgelopen 10 jaar zo noodgedwongen niet meer in actie voor zijn club kan komen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
Ben bang dat het lichaam nu gewoon echt op is om echte topsport te bedrijven. Jammer, want ik had hem echt nog graag een jaar in de ED gezien.
Vind ik leuk
Couto76 +1268
donderdag 21 maart 2019 om 13:47
Gewoon stoppen Arjen, het is mooi geweest.
Vind ik leuk
hantayo +1271
donderdag 21 maart 2019 om 16:15
Het gebit was dus niet de oorzaak.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:30
Het is jammer voor de jongen. Geweldige voetballer en geweldige persoon. Hoop dat ie er vanaf komt en fit is voor einde seizoen. Zou leuk zijn als hij in ieder geval de laatste wedstrijd kan spelen voor de club en met winst en doelpunt kan afsluiten. Robben suc7.
Vind ik leuk
Ray01 +168
donderdag 21 maart 2019 om 16:50
Tja mentaal kun je sterk en fit zijn, maar het lichaam verouderd, zwakt af, krijgt ziekten en sterft uiteindelijk.. Natuurwet van het leven.. Ook maar te accepteren..
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 18:48
Die kan beter gewoon stoppen anders kan die straks helemaal niet meer lopen
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:34
Robben jongub het is mooi geweest, luister naar je lichaam. Heel Nederland is je dankbaar voor de mooie momenten die je ons hebt geschonken. Er zijn andere wegen die je kunt bewandelen misschien als coach of technische manager van een club. Ik dank jou voor de mooie momenten en zullen ongetwijfeld iets groots van je horen. Van uit Etten-Leur een hele diepe buiging en respect!!!!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 11:47
Kan ook beter stoppen na dit seizoen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws