'Real gaat bij mislopen Hazard voor opvallend alternatief in Premier League'

'Real gaat bij mislopen Hazard voor opvallend alternatief in Premier League'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 15:28do 21-03-2019 om 15:28

Mocht de transfer van Eden Hazard van Chelsea naar Real Madrid onverhoopt geen doorgang vinden, is De Koninklijke van plan zich te melden bij West Ham United. Volgens Sky Sports wordt Felipe Anderson als 'plan B' gezien in de Spaanse hoofdstad.

Volgens het Britse medium heeft Chelsea eerder deze maand een eerste bod van Real van ongeveer zeventig miljoen euro afgewezen. Duidelijk is dat The Blues niet van plan zijn Hazard voor een habbekrats te laten gaan, ook al loopt het contract van de Belg in de zomer van 2020 af en is hij niet van plan een vernieuwd contract te tekenen.

De Koninklijke houdt er dus ergens rekening mee dat het niet lukt om de creatieve middenvelder naar Spanje te halen. Chelsea mag, zoals het er nu naar uitziet, de komende twee transferperiodes geen transfers doen en kiest er dus mogelijk voor hun sterspeler voor nog een seizoen te behouden.

Daarom is inmiddels ook Felipe Anderson in beeld bij de formatie van Zinedine Zidane. De 25-jarige Braziliaan moet volgens Sky Sports zo'n 75 miljoen eruo kosten. Daarmee zou West Ham een prima deal hebben. De club haalde Anderson afgelopen zomer voor 38 miljoen euro weg bij Lazio Roma.

Plaats een reactie

donderdag 21 maart 2019 om 15:30
Of 70 miljoen of volgend jaar niks
Ik zou het wel weten..
Vind ik leuk
Ale +6153
donderdag 21 maart 2019 om 17:11
Hazard is niks, dus ik zou het wel weten.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19167
donderdag 21 maart 2019 om 15:32
Die Anderson is 2 jaar jonger, dus je kan er langer plezier van hebben. Als Chelsea 60 miljoen weigert, wat doen ze dan bij 75?
Van de 2 zou ik toch voor Hazard gaan omdat die het op een hoger podium laat zien. Aan de andere kant heeft Hazard soms duidelijk motivatie problemen terwijl die Anderson zich weer een stapje hoger kan bewijzen.
Waarom niet gewoon allebei kopen?
Vind ik leuk
dhrwobo +45706
donderdag 21 maart 2019 om 16:35
Beter 100 miljoen voor Hazard dan 75 miljoen voor Felipe
Vind ik leuk
Ale +6153
donderdag 21 maart 2019 om 17:13
Hazard laat het op het hoogste niveau vaak afweten. Gehypt zo niet over Gehypt.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
donderdag 21 maart 2019 om 15:33
Real moet voor Bergwijn gaan.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:41
Vindt Bergwijn niet perse een Real type. Zou eerder zeggen een Depay die in vorm is, past perfect bij Real.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
donderdag 21 maart 2019 om 17:00
Nou, real wil Hazard halen. Ik vind Bergwijn wel veel op Hazard lijken.
Vind ik leuk
Klaassie +54
donderdag 21 maart 2019 om 15:36
Ze hadden al goud in handen met Ronaldo, ze hadden beter hun best moeten doen voor Ronaldo! Je weet pas wat je mist als je het kwijt bent.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:44
Als jij nog 100 miljoen kan vangen voor een 34-jarige speler, moet je dat in mijn ogen altijd doen. Als je hem nog 2 seizoenen had behouden, was je 100 miljoen aan salaris kwijt en levert hij daarna niks meer op. Overigens wel slecht van Real dat ze afgelopen zomer geen waardige vervanger voor Ronaldo hebben gehaald. Ze hadden afgelopen zomer al een speler van het kaliber Hazard moeten halen.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1264
donderdag 21 maart 2019 om 19:09
Hoeveel shirtjes denk je dat real verkocht van Ronaldo wereldwijd? En de rest van de merchandising? Ronaldo wilde zelf weg maar goed
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 23:06
Ja maar de mensen die al een Real-Ronaldo shirt hebben. Kopen die jaarlijks een nieuwe? Nee he. Wel als hij verkast naar Juve.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:40
Ik zou wel vol voor mbappé gaan. Dan een jaartje wachten met hazard als hij toch graag naar real Madrid wilt.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 15:52
Er is maar een alternatief voor Hazard en dat is Sadio Mane. Real zal echt geen halve aankopen doen zoals Anderson. De kans is heeel groot dat Hazard gewoon komt. Als real wil dat iemand komt dan komt diegene ook echt. Behalve Messi natuurlijk die zullen ze nooit krijgen.
Vind ik leuk
TheRedMen +3742
donderdag 21 maart 2019 om 16:30
Real zal dan echt heeeeeel diep in de buidel moeten tasten. Liverpool heeft recentelijk nog aangegeven dat het bij elkaar houden van het team de grootste prioriteit is. Hij heeft ook nog een contract tot 2023. Ik kan me niet kunnen voorstellen dat Liverpool hem voor minder dan 200 miljoen laat gaan.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 16:36
Daar ben ik het zeker mee eens hoor. Maar eerlijk is eerlijk bijna niemand is onhaalbaar voor Real.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 16:33
ziyech naar real
Vind ik leuk
Snappi +312
donderdag 21 maart 2019 om 16:45
Ik zou toch voor Hazard gaan als Real zijnde. Hazard ligt commercieel gezien veel beter in de markt dan Felipe Anderson en zal dus op termijn ook voldoende opbrengsten kunnen genereren (verkopen van shirts bijv.). Bij Felipe moeten we dat nog allemaal zien.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:46]
Vind ik leuk