The Sun: PSG zwaait met portemonnee en haalt transfervrije Herrera op

The Sun: PSG zwaait met portemonnee en haalt transfervrije Herrera op

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 19:45do 21-03-2019 om 19:45

Paris Saint-Germain wil Ander Herrera na het seizoen overnemen van Manchester United, meldt The Sun donderdagavond. De 29-jarige Bask speelt al sinds 2014 op Old Trafford, maar beschikt over een aflopende verbintenis.

Manchester United wilde langer door met Herrera, maar volgens The Sun heeft er inmiddels een 'dramatic turnaround' plaatsgevonden: PSG heeft zich inmiddels gemeld voor de tweevoudig international van Spanje. Volgens de Britse tabloid kan de Baskische middenvelder een driejarig contract in Parijs ondertekenen en is hem een weeksalaris van 172 duizend euro in het vooruitzicht gesteld.

Herrera is zeker niet de enige speler die gratis weg dreigt te lopen uit Old Trafford. Aanvoerder Antonio Valencia beschikt eveneens over een aflopende verbintenis en lijkt, na tien jaar trouwe dienst, bezig aan zijn laatste maanden in dienst van The Red Devils. Ook de contracten van David de Gea, Matteo Darmian en Juan Mata lopen af. Manchester United heeft een optie om het contract van De Gea met één seizoen te verlengen, maar wil de doelman voor langere tijd binden.

Plaats een reactie

chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 19:49
Dat vind ik nou echt een kleurloze voetballer, ik zou als ik United was niet treuren om zijn vertrek en als PSG ook niet juichen om zijn komst.
Vind ik leuk
Truth +4431
donderdag 21 maart 2019 om 19:54
Chef voetbal kijk jij of ben jij wel echt op de hoogte want je reactie is serieus kleurloos !
Mss effe checken dat sinds Ander in de basis staat Pogba enorm uitblinkt ...maar ja dat was je nog niet opgevallen ..ook al was het je als chef mss niet opgevallen dat Ander tot speler van de maand werd uitgeroepen ! En dat voor een kleurloze figuur !!
Ander is a True Red ...vraag het hem gerust op zijn twitter account !!
Ander naar Psg what a joke 😂😂😂
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 19:55]
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 19:56
Als hij Pogba zo goed laat spelen, waarom is Pogba dan geen speler van de maand geworden?
Vind ik leuk
Rabarber +8772
donderdag 21 maart 2019 om 20:04
Misschien omdat de concurrentie ook wel iets met een bal kan?
Vind ik leuk
Truth +4431
donderdag 21 maart 2019 om 20:06
Omdat de supporters kiezen via de officiële site
Vind ik leuk
Futre +5337
donderdag 21 maart 2019 om 22:13
Nu maak je me nieuwsgierig. Wat zou je dan doen?
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
donderdag 21 maart 2019 om 22:15
Ik zou 100 miljoen naar mijn eigen rekening overmaken, dat heeft die sjeik toch niet door, dat heeft ie in de asbak van zijn auto liggen dat bedrag, en dan zou ik lekker een hutje op een eilandje kopen en genieten van het leven.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:51
Nu kunnen ze toch wel james of ndombele halen?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:52
Als je een plek ambieert in de top van Europa en je met dit soort spelers aankomt zetten...
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 19:52]
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 19:55
Ze zitten met die FFP regels. Als je dan zo'n speler gratis op kan pikken kun je aan iemand anders weer meer uitgeven.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:56
Aha, dan is het in de barre tijden misschien toch wel een topspeler. 👍
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 19:57
Je moet 23 goede spelers hebben. Dit bespaart ze tientallen miljoenen lijkt me.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 20:21
Voor de Franse competitie heb je geen 23 goede spelers nodig. Voor de CL wel, maar als je dan aankomt met Paredes en Herrera dan haal je weer hooguit de kwartfinale.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 20:25
Je kunt toch niet 23 gelijkwaardige spelers hebben?
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 20:35
Nee tuurlijk niet maar je snapt toch wat ik bedoel maat. Met deze spelers ga je niet winnen van de topclubs.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 20:36
Nee, klopt, maar dankzij deze speler kun je wel meer uitgeven aan een andere speler.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 20:39
Bro, ze hebben voor 40 miljoen Paredes gehaald en Lo Celso uitgeleend. Dan haal je gratis Herrera. Lo Celso is in potentie beter dan beide. Dan voer je gewoon een wanbeleid vind ik. Hadden Diarra ook gratis opgehaald, nou die heeft lekker veel uit kunnen richten. Bovendien moet je ook salaris betalen van de beste man.
Vind ik leuk
#Keizerout +50328
donderdag 21 maart 2019 om 20:44
Ik wil ook niet zeggen dat ik vind dat PSG alles goed doet, maar je hebt een maximumbedrag om je selectie samen te stellen. Dus als je gratis een vrij goede speler op kan pikken is dat best handig.
Salaris moet je sowieso betalen. Dus je bespaart alsnog geld op de transfersom. Wat kostte hij United, 35 ofzo?
Vind ik leuk
Verratti +2429
donderdag 21 maart 2019 om 21:17

Rare titel, maar goed.

Achteraf gezien hadden ze Lo Celso niet moeten verhuren. Door blessures en onnodig gekonkel met Rabiot hebben ze Paredes gekocht en direct voor de leeuwen gegooid. Dat was een onmogelijke taak voor Paredes en hij is er ook niet in geslaagd. De beleidsmakers hebben verkeerd gegokt en dit zou bij een echte topclub niet gebeuren. PSG gaat wel steeds beter voetballen, maar ze halen ook dit seizoen niet de kwartfinale van de CL. Paar toppers langdurig geblesseerd en je doelen komen niet uit. Dan is de selectie niet goed genoeg en moet je in de breedte versterken. Of Herrera een versterking is weet ik niet, maar ik zet ongezien m'n geld in op Lo Celso (Tuchel zag het niet zitten met Lo Celso; ik niet met Kehrer, en ook niet met Alves).
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 21:20]
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 21:49
Precies dit! Kehrer Alves meunier , Paredes en in mindere mate Kimpembe en Buffon. Daarmee ga je echt geen CL winnen. Geef liever 100 miljoen uit en koop Kante i.p.v. halve aankopen zoals Herrera Paredes en kehrer.
Vind ik leuk
Verratti +2429
donderdag 21 maart 2019 om 22:43
Groei kost tijd. Niet zolang geleden speelde van der Wiel nog mee. Was Kluivert TD, vorig jaar nog met Yuri. Nu nog Kehrer, Alves, Buffon. Ze gaan zich weer versterken en liggen op koers. Of professor Tuchel mag blijven vraag ik me af. Die denkt in een laboratorium te zijn terechtgekomen. Een topclub heeft een trainer met een duidelijke strategie nodig, ook Tuchel (als Emery) is nog te licht. Zidane was een goede geweest. Liefst een trainer een trainer met een CL-overwinning op zak. We zullen zien.
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 23:10
Dan zou ik zsm Mourinho aanstellen. Het voetbal is misschien niet om aan te zien, maar hij weet wel hoe je iig tegen topclubs moet spelen. Tuchel gaat m niet worden man. Maakt dingen veels te moeilijk idd terwijl het makkelijker kan. Ik denk oprecht dat ze niet de juiste visie hanteren, want ook nu komt er iemand zoals Herrera. In de afgelopen jaren zijn er teveel spelers geweest die middelmaat waren. Zelfs Bernat vind ik niet een speler die bij bij een potentiële CL-winnaar moet spelen. Maar goed we zullen het idd zien. Het is natuurlijk wel schandalig dat ze niet eens de kwartfinale halen de afgelopen 3-4 jaar. Groei kost ook idd tijd, maar dan moet je wel in de eerste jaren wel wat dichterbij de top komen eer je überhaupt in de finale komt.
Vind ik leuk
Roeptoeter +19167
donderdag 21 maart 2019 om 20:01
Kan Ajax niet een van die transfervrije spelers binnen halen? Gewoon jaarlijks een speler bij United oppikken zie ik meer zitten dan jaarlijks bij AZ middelmaat halen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:19
Eens. Laat die Az’ers maar in hun sop gaarkoken. Welke Az’er heeft nou werkelijk een meerwaarde betekent voor Ajax? Verdomd weinig iig.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:19]
Vind ik leuk
Leodinho +727
donderdag 21 maart 2019 om 20:18
Heeft deze club überhaupt wel een idee wat ze aan het doen zijn? Met zulke aankopen zullen ze nooit CL winnen en ik hoop dat ze door blijven gaan met zulke gare aankopen. Eerst Paredes, nu Herrera. Who is next? Totaal geen idee achter de aankopen.
Vind ik leuk
jari_ +926
donderdag 21 maart 2019 om 20:23
Ik zie geen schrikbarende namen die weglopen. Alleen De Gea is doodzonde. Cillissen een optie?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 20:23]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 20:25
Die Matteo Darmian lijkt me wel goede en betaalbare optie voor Ajax. Heeft ervaring in de Engelse en Italiaanse competitie,.. technisch rechter vleugelverdediger met een drang naar voren.
Vind ik leuk
Iefmeister +7867
donderdag 21 maart 2019 om 22:16
Die kan er geen klote van.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 05:27
Hebben we ook nog een buton om dit artikkel te verwijderen want alles van roddelpers SUN is niet waar..............
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws