'Ik hoorde een gerucht dat Stam Novakovich graag naar Feyenoord wil halen'

'Ik hoorde een gerucht dat Stam Novakovich graag naar Feyenoord wil halen'

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 13:28vr 22-03-2019 om 13:28

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 15:39vr 22-03-2019 om 15:39

De toekomstige Feyenoord-trainer Jaap Stam heeft een opmerkelijke versterking op het oog, meent RTV Rijnmond-verslaggever Sinclair Bischop. Volgens de journalist wil de Rots van Kampen volgend seizoen samenwerken met Fortuna Sittard-spits Andrija Novakovich.

De 22-jarige Amerikaan wordt momenteel uitgeleend door Reading, de voormalige werkgever van Stam, waar de spits nog tot medio 2020 vastligt. "Ik hoorde een gerucht dat Stam hem graag zou willen halen", klinkt het bij de podcast van RTV Rijnmond.

"Hij is Amerikaans international en hij heeft het goed gedaan bij alle clubs waar hij tot nu toe heeft gezeten (afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor Telstar, red.). Stam ziet ongetwijfeld iets in hem. En spelers gaan soms mee in het niveau."

Novakovich is dit seizoen in 22 Eredivisie-wedstrijden goed voor zeven doelpunten en twee assists. Hij staat met Fortuna op de derde plek.

Lees ook: Het Feyenoord van Stam: wie blijft, wie moet weg, welke spelers vertrekken?

Poll

Zou Novakovich een goede spits voor Feyenoord zijn?

(2970 stemmen)

Plaats een reactie

Roeptoeter +19273
vrijdag 22 maart 2019 om 13:30
Door Reading door Reading???
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:32
Ja daar door
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:30
Tsja, die jongen heeft wel wat. Fysiek sterk, kan aardig ballen, neusje voor de goal.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Dat klopt zeker. Hij kan ook zo lekker kappen man, liet ‘ie al zien in de Kuip en bij Fortuna - Excelsior. Ik zei het al een tijdje dat hij een evt. vervanger zou kunnen zijn. Maar ik denk ook aan Tetteh van Sparta Praag of een Zuid-Amerikaan. Maar Novakovich heeft wel potentie!
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:56
'een Zuid-Amerikaan'.

Gewoon zomaar één? Dan zijn we nl. snel klaar ;-)
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:10
Ze hebben de potentie om dit Feyenoord écht te versterken om terug te gaan naar de Europese top. Nederlandse spitsen zijn nou eenmaal niet van dat niveau op dit moment.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:12
Kijk maar naar Neres, geweldige aanvaller. Geen spits, maar wel een topvoetballer. Feyenoord moet daar ‘ns gaan kijken. Stam heeft contacten in Argentinië. En anders kom ik uit bij die Isak of Tetteh.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:45
Tsja, Neres. Prima. 12 miljoen.


Zolang ze maar geen Sinisterra halen. Of Glaucio. Of Graff. Of Picun. Of Mauricio Aros. Of Jorge Acuna (al had-ie wel een boevenkop).
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:46]
Vind ik leuk
Pagan1964 +3828
vrijdag 22 maart 2019 om 18:36
Nee beter een Ricardo Cruz of Pablo Sanchez
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 18:44
Pardo ;-)

Lekker spelertje was dat.
Vind ik leuk
wimpert +148
zondag 24 maart 2019 om 17:24
Ja Pardo, pardo pardo pardoooo, die krijg je niet cadeau...
[Reactie gewijzigd op zondag 24 maart 2019 om 17:25]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:55
Isak is toch voor 9 miljoen door dortmund aangetrokken, Ben bang dat ze die niet willen verkopen en weer iets huren ben ik niet zo voorstander van. Hoop dat Feyenoord Schouten bij excelsior opplukt en Mukhtar die bij Brondby speelt! Voor de rest in de spits gewoon Jorgenson weer aan de praat krijgen!
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 16:04
Isak breekt niet door bij Dortmund, ervaren concurrentie voor zich. Jörgensen inderdaad, hij speelt nu top. Tegen PSV een mooie goal, maar dan moet het inderdaad constanter worden. Schouten zou een goede zijn en Mukhtar ga ik ‘ns bekijken, lang leve YouTube.
Vind ik leuk
voebtalie +4021
vrijdag 22 maart 2019 om 14:24
"En spelers gaan soms mee in het niveau.". Lijkt me in het geval van Feyenoord op dit moment geen enkel probleem.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:00
En niemand moest lachen ....... Jammer, voebtalie. Vooruit krijg je van mij een like!
Vind ik leuk
voebtalie +4021
vrijdag 22 maart 2019 om 19:29
Het wat ook bepaald niet grappig bedoeld. Het huidige niveau van Feyenoord is om te huilen. Echt on te huilen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:31
Robben zal heus niet naar Feyenoord gaan. PSV heeft de beste papieren, en Groningen is keus 2 en Ajax wellicht keus 3
Vind ik leuk
Zymotic +346
vrijdag 22 maart 2019 om 13:41
In Nederland is het Groningen of PSV. Ajax maakt net zoveel kans als Feyenoord, 0.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:44
0 denk ik niet, aangezien Ajax Europees goed presteert. Zo ambitieus dat Robben is, kan dat meespelen. Ben het met je eens dat de kans nihil is. Groningen is denk ik een te grote stap terug, dus ik denk zelfs dat Ajax meer kans maakt dan Groningen.
Vind ik leuk
Zymotic +346
vrijdag 22 maart 2019 om 13:52
Hahaha, nee.

Als ie terugkomt naar Nederland.

80% Groningen 20% PSV.


Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:54
Zou kunnen, ik denk er echter anders over. Ik denk dat Robben te ambitieus is om nog 2 seizoenen in de middenmoot van Nederland te spelen. Een fitte Robben is nog steeds een absolute meerwaarde bij Bayern München.
Vind ik leuk
Scf1984 +289
zaterdag 23 maart 2019 om 06:21
Dat klopt alleen de tijd van fitheid bij Arjen kun je ?? bij zetten, tuurlijk een topspeler maar mssn 1 a 2 jaar bij NL Club waarvan waarschijnlijk een flink deel ziekenboeg. Blijft voor NL clubs wel een dorpel.
Vind ik leuk
Obl93 +2776
vrijdag 22 maart 2019 om 13:48
Buiten dat, is het weer heel erg korte termijn als je Robben evt zou aantrekken. moeten we niet willen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Mwah, als hij 2 seizoenen komt spelen dan kan hij bijzonder nuttig zijn. Kijk naar Robin van Persie, die heeft zijn meerwaarde zeker bewezen. Robben is voor iedere topclub in Nederland een aanwinst.
Vind ik leuk
Obl93 +2776
vrijdag 22 maart 2019 om 14:12
Zeker, maar het risico met Robben is zo mogelijk nog groter wat betreft blessures. Het zou mij niets verbazen als hij gewoon stopt na dit seizoen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:33
Ook dat is uiteraard een optie. Maar ik zou hem niet weigeren als Nederlandse topclub zijnde. Voor de Nederlandse competitie zou het schitterend zijn als hij terugkeert op de velden.
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1264
vrijdag 22 maart 2019 om 18:01
In combinatie met ook een functie naast of na zijn carriëre ... Robben die zich ook met jeugd bezig kan houdem, dat wil elke club wel en dat zie Robben ook wel willen.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:29
Het zou zomaar kunnen dat Robben komt, zou perfect zijn voor Feyenoord. Cruyff, Vermeer, Bakkal, Hofland waren ook gekomen, terwijl niemand dat verwachtte.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:36
Ik heb een beetje moeite om Vermeer, Bakkal en Hofland in hetzelfde rijtje te lezen met Cruyff haha. Maar goed, je hebt een punt! Maar ik denk niet dat Feyenoord de ambitie en het salaris kan bieden die Robben voor ogen heeft. Ik bedoel hier niet mee dat Feyenoord geen mooie club voor hem zou zijn, maar ik denk dat Feyenoord sportief en financieel niet kan bieden wat Robben ambieert.
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:56
Juist wel. Feyenoord stijgt nu juist uit z’n grondvesten. Nieuwe hoofdsponsor, nieuwe trainer, grote verkopen van de zomer, toppers uit eigen jeugd, Feyenoord City dat eraan komt. Bovendien is Feyenoord de club met een laatste Europese prijs. Wie wil er nou niet onderdeel zijn van Feyenoord.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:07
Haha ik snap dat je enthousiast bent van je eigen club, maar je bedoelde dit niet allemaal serieus toch? Eer dat Feyenoord City er staat is Robben al met voetbalpensioen. Bovendien kan ik me geen echte grote transfer bedenken bij Feyenoord, hooguit Jorgensen en/of Vilhena. Maar die gaan ook niet voor extreme bedragen weg. Uit de jeugd hebben we tot nu toe Kökcü die het leuk doet, maar verder toch ook niet veel?
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 15:51
Burger, Wehrmann, Geertruida. Chong komt waarschijnlijk terug op huurbasis. Jörgensen, Vilhen, evt. Berghuis en Larsson, St Juste..
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:26
Alsjeblieft zet je eigen niet zo voor lul als Feyenoord supporter....

Burger, Wehrmann, geertruida.. gewoon middelmaat jeugd.

Chong lekker laten zitten waar die zit.

Enige die je ken verkopen is Vilhena de rest moet je geld bij toegeven om ze te slijten.

Vind ik leuk
FRChamp +2525
zaterdag 23 maart 2019 om 12:22
Nee hoor, gaat helemaal goedkomen, ouwe Feyenoorder!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:42
FRChamp, ik ben ook Feyenoorder, maar zo positief als jij het ziet, zo zie ik het niet. Maar ik help het je hopen. Van mij mag jouw scenario kloppen!
Vind ik leuk
FRChamp +2525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:59
Niet te vergeten de prijzen van de afgelopen 5 jaar!
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
vrijdag 22 maart 2019 om 15:09
Onzin, Groningen heeft verreweg de beste papieren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:13
En wat kan Groningen hem bieden dat PSV niet kan? Dat hij bij FC Groningen is begonnen zegt natuurlijk niet alles, kijk maar naar Robin van Persie. De vraag is, is zijn clubliefde groter dan zijn ambities? Kiest hij voor clubliefde, dan gaat hij naar Groningen. Kiest hij voor ambitie, kiest hij voor PSV.
Vind ik leuk
Bosmeister +1196
vrijdag 22 maart 2019 om 18:01
Met welke ambitie zou hij voor PSV kiezen dan? Daar heeft ie alles al mee gewonnen wat binnen de mogelijkheden van PSV ligt. Nee dan zou ie überhaupt niet voor Nederland kiezen en misschien doet ie dat ook wel niet. Maar dat gelul over PSV is echt ongefundeerd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:35
Ajax ?? Nee dat denk ik niet.
Of we moeten een cultuurshock krijgen... wat kan .maar ik denk t niet
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:38
Kan me voorstellen dat Ajax wel een poging waagt. Al denk ik niet dat Ajax zijn voorkeur heeft.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:42
Denk ook niet dat marc het doet
Ondanks hij een topper is begrijp me goed.
En hij kan je elftal net als Huntelaar over dat dooie punt trekken ..
En op rechts links en zwevend . Tsja..
Ik vermoed van niet
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:44
Ik ben bang dat Robben niet meer dan 15 wedstrijden per seizoen gaat redden. Dat is eigenlijk veel te weinig.
Vind ik leuk
Snappi +328
vrijdag 22 maart 2019 om 13:34
Nou waarom niet zou ik zeggen. Met alleen Jorgensen win je de oorlog niet. Dylan Vente zou ik lekker uitlenen. Wat Robben betreft....zou mooi zijn, maar denk niet dat hij trek heeft in Feyenoord op het moment.
Vind ik leuk
Hoofdscout00 +4006
vrijdag 22 maart 2019 om 13:35
Feyenoord moet heeft het grld niet om naar dure jongens te kijken. Probeer hem maar te halen. Misschien is het wat
Vind ik leuk
Bhj +2520
vrijdag 22 maart 2019 om 13:37
"En spelers gaan soms mee in het niveau."

over welk niveau heeft hij het? die van Feyenoord of die van hem?
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:48
Hehehe.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:37
Door alleen zijn schitterende naam al moet Feyenoord hem halen....;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:38
Japie gaat die kakkies nog verder de afgrond in duwen :-)
Vind ik leuk
Zultkop +6767
vrijdag 22 maart 2019 om 13:44
Je kan je naam beter veranderen in lokeend, met je uitlokkelarij.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:46
Jij in: voor eeuwig geen Europees voetbal meer.
Vind ik leuk
Zultkop +6767
vrijdag 22 maart 2019 om 13:48
Goedzo! 🐷
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:48
Die kakkies. Hihi. Zo lief.
Vind ik leuk
fedor2501 +6517
vrijdag 22 maart 2019 om 14:09
Ach meissie toch.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:46
Alleen dat woord "kakkies" al ......... Frenkie Messi is dit jouw bijdrage aan VP? Applaus!
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6071
vrijdag 22 maart 2019 om 13:38
Witte Leeuw!
Vind ik leuk
pinkelman +4474
vrijdag 22 maart 2019 om 13:38
Feyenoord is wel een beetje over, de druk is er veel te groot en is feitelijk al voorbij gestreefd door een club als AZ.
Spelers zullen zich niet zo gauw meer branden aan een club als Feyenoord waar je meer kans hebt op mislukken dan dat je er daadwerkelijk stappen maakt.
Vind ik leuk
COYG +8525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:00
Voorbijgestreefd door AZ? Vertel...
Vind ik leuk
pinkelman +4474
vrijdag 22 maart 2019 om 14:06
In alles.
Feyenoord gooit het allemaal op een nieuw stadion maar AZ heeft met spelers als Stengs, Boadu, Til, Koopmeiners spelers die ze weer voor gigantische prijzen naar het buitenland transferen.
Niet voor niets is Huiberts zijn vriend Mino Raiola zaakwaarnemer van drie van AZ grootste talenten. In drie seizoenen heeft AZ al ruim 80 miljoen binnen geharkt, en nog steeds staat er geweldig talent op het veld. Je kunt straks wel een geweldig stadion hebben maar als ze dan nog met soort gelijke spelers spelen haal je nog niet de inkomsten die zo'n AZ derft uit hun spelers.
Ik durf best te beweren als zo'n Berghuis die ze destijds hebben verkocht voor 6,5 miljoen in Engeland niet bij Feyenoord maar bij AZ was teruggekeerd, het een veel gewildere speler zou zijn geweest want net als ajax ligt het spel veel AZ veel beter in de markt voor talentvolle spelers
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:12]
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:10
En uit de geweldige jeugdopleiding staat de volgende Boadu, Til, Koopmeiners en Stengs toch alweer klaar?
Vind ik leuk
pinkelman +4474
vrijdag 22 maart 2019 om 14:16
dat is een beetje vroeg gezien die jongens nu ook pas aankloppen en nog wel eventjes bij AZ blijven als het aan Huiberts ligt. Maar inderdaad voor Boadu kun je ook al grijpen naar Druijf de topscorer van de KK divisie. Voor Til staat al Reijnders/Goudmijn of Helmer klaar, voor Ouwejan staat al Wijndal klaar. Daar wordt AZ niet echt minder door. Het beleid is in alle opzichten beter dan dat van Feyenoord daar twijfelt feitelijk niemand over of het moet de verstokte fan nog zijn die gelooft in de oude traditionele top 3.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:20]
Vind ik leuk
COYG +8525
vrijdag 22 maart 2019 om 14:37
In alles, en dan alleen transferinkomsten opnoemen.

En beweer je nu dat Feyenoord geen grote talenten meer zal hebben van het niveau spelers die AZ heeft?
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 15:36
Ja, AZ is Feyenoord ook gepasseerd in prijzen. In naam. In historie.

Tuurlijk, AZ is lekker bezig. Genereren meer geld. Maar om nu te zeggen dat ze Feyenoord structureel voorbij zijn...
Vind ik leuk
pinkelman +4474
vrijdag 22 maart 2019 om 17:20
Lijkt wel de CDA die nog denkt een echte partij die er toe doet te zijn maar inmiddels door jonge honden als Baudet te zijn ingehaald. AZ is qua beleid, jeugd, transferinkomsten feyenoord inmiddels wel voorbij
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:02
Feitelijk gezien is Feyenoord veel verder op het gebied van het winnen van prijzen, ook de laatste jaren. Daarnaast staat Az nog steeds niet boven Feyenoord op de ranglijst. Voor afgelopen weekend had Az al een wedstrijd of 18 niet gewonnen van de traditionele top 3. Zomaar even een paar feiten die wel belangrijk zijn in het bedrijven van topsport. Die dromerige CDA gedachte bezit je toch echt zelf.
Vind ik leuk
COYG +8525
vrijdag 22 maart 2019 om 18:24
Ja qua beleid is Van Geel de hoofdschuldige, ook qua transferinkomsten. Maar verder is Feyenoord nog veel verder dan AZ.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:47
Feyenoord zal nooit, NOOIT op welke manier dan ook door AZ voorbij gestreefd worden. Wellicht eindigen ze wel eens een keer een plekje hoger op de ranglijst. Maar voorbij streven? Nooit!
Vind ik leuk
pinkelman +4474
zaterdag 23 maart 2019 om 14:47
Een keer?.. maar mocht AZ dit seizoen wederom aan het langste eind trekken dan is dat al 3 keer gebeurt in 5 jaar tijd.
Als men dit niet wil zien dan lopen ze toch echt te slapen, het grote gevaar voor de Rotterdammers zijn niet ajax of psv maar is wel degelijk AZ.
Het haalt 80 miljoen aan transferinkomsten in 3 seizoenen op en heeft wederom weer spelers die op termijn extreme grote bedragen gaan opleveren zoals een Stengs en Boadu.
Ik zie meer toekomst voor de Alkmaarders dan de Rotterdammers de komende seizoenen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 14:52]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 14:53
Wacht maar af, Pinkelman. Het is een beetje de waan van de dag/maand/jaar! Feyenoord zal altijd groter zijn dan AZ. Voorbij streven zal nooit aan de orde zijn.
Vind ik leuk
pinkelman +4474
zaterdag 23 maart 2019 om 15:03
Je doet het nu net voorkomen of AZ dan een keer een goed seizoen heeft. De Alkmaarders zijn geen Vitesse of utrecht maar een club die na ajax de hoogste transferbedragen de afgelopen 3 jaar hebben opgehaald en wellicht dus 3x feyenoord al op de eindranglijst zijn gepasseerd in 5 seizoenen, daar kun je toch niet omheen? Alleen al Stengs en Boadu kunnen volgend seizoen samen al een transferwaarde hebben van tegen de 60 miljoen en dan neem ik die andere talenten nog niet eens mee.
Met alle respect, maar van Geel moet meer kijken naar AZ dan naar een ajax of psv.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 15:06]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:02
Leuk hoor dat transfer opbrengsten verhaal van de afgelopen 5 jaar maar welke prijzen hebben ze daar meer mee gepakt dan Feyenoord dezelfde afgelopen 5 jaar. Dat is toch de gedachte achter sport ? Voor prijzen spelen of is er een ranglijst waar transferopbrengsten bepalend zijn?
Vind ik leuk
pinkelman +4474
zaterdag 23 maart 2019 om 21:19
Ik zeg enkel dat AZ alles heeft om verder uit te lopen de komende seizoenen op feyenoord en dat het mogelijk ook alweer in 5 seizoenen 3x derdes zal kunnen worden.
AZ is dus, daar kunnen we niet omheen, de concurrent van Feyenoord echter zie ik ze ook nog verder uit lopen de komende seizoenen gezien het zoals ajax presteert om spelers goed te verkopen en altijd weer spelers heeft klaar staan.
Het verkoopt Haps voor 6 miljoen en had Ouwejan al klaar staan waarnu alweer Wijndal voor in de startblokken staat. Het verkoopt Janssen voor 22 miljoen, zijn opvolger Weghorst voor 11 miljoen en daar staat nu alweer een groter talent Boadu voor klaar. Het verkoopt Berghuis voor 6,5 miljoen daarna weer op die positie Jahanbakhsh voor 25 miljoen en heeft er nu weer Stengs voor en zo zijn er nog wel meer spelers op te noemen. Zo heeft het dus in 3 seizoenen 80 miljoen verdient en hun opvolgers zijn er alleen sterker op geworden. Dit zie ik met alle respect niet terug bij Feyenoord, die willen het proberen met een peperduur stadion maar op het veld zie ik het niet terug en daar liggen toch echt de verdienste zo hebben de Alkmaarders nu inmiddels toch wel bewezen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 21:34]
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 13:41
Lijkt mij nou niet het niveau dat Feyenoord moet hebben. VP ook lekker dat er staat uitgeleend door Reading door Reading. Foutje!?

Edit: Ik zie dat VP het al heeft opgelost.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 13:44]
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:51
En als AZ 'm haalt is het weer een verstandige aankoop?
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Dat heb ik niet gezegd. (Schat AZ nu ook hoger in als Feyenoord) Het kan best werken sterke en lange spits. Maar ik denk dat het een gevalletje Bjorn Johnsen word.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:55
Mwoah, ik denk het niet. Die Johnsen kan gewoon niet voetballen, dat zag je bij ADO al. Deze jongen heeft wel iets verfijnds. Is ieder geval completer dan die Johnsen.
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 13:59
Vind ik ook, vind hem ook een goeie voetballer begrijp mij net verkeerd. Maar ik vind het wel een risico dat Feyenoord neemt. Eentje die ook goed kan uitpakken. Als de transfer er eventueel komt gun ik hem ook het beste, maar ik persoonlijk zou het niet doen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:01
Ach, als je er 1 of 2 miljoen voor neer moet leggen is het een prima risico'tje. Zeker als-ie daarna nog meer meters gaat maken als Amerikaans international.
Vind ik leuk
BramJB +1291
vrijdag 22 maart 2019 om 14:03
Klopt, en hij is nog jong dus hij kan altijd ontwikkelen, en als het een flop kan hij makkelijker verkocht worden door zijn leeftijd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:22
Bij Feyenoord staat van Geel aan het roer, die is gewend (en bereid) om risico's te nemen, dus da's bij Feyenoord niet ongewoon. Begin maar eens met daar een verandering door te voeren...
Vind ik leuk
Pancev +1411
vrijdag 22 maart 2019 om 13:41
Goeie spits, die zeker een hoger niveau aankan en nog door kan groeien.

Geen gekke gedachte om hem naar Feyenoord te halen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 13:42]
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:49
Eens. Met een beetje kunde en geluk is dat juist een speler die je meer waard kan laten worden.
Vind ik leuk
Pindarots +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 13:42
Er worden nu geen belangrijke spelers meer gekocht van subtoppers, maar van degradatiekandidaten.
Ze gaan daar steeds verder achteruit. Volgens van geel wordt hij 15 miljoen waard...
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 13:50
Tsja, sommige topclubs kopen spelers van eerste divisie ploegen.
Vind ik leuk
Pindarots +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 14:04
Ja voor de toekomst, niet om direct in de basis te starten en dat is wel iets wat dit Feyenoord nodig heeft.
Want ze hebben al geen 11 goede basisspelers momenteel.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:06
Jorgensen in de spits. Novakovich klaarstomen.
Vind ik leuk
Pindarots +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 14:16
Dat is mijn inziens te simpel gedacht. Ben je afhankelijk van Jorgenssen en als hij net zo slecht presteert als de afgelopen 2 seizoenen,ben je naar 10 wedstrijden alweer uit gevoetbald.
Daarnaast komt Novakovich ook niet gratis, dus is het weer een grote gok, die Feyenoord eigenlijk niet kan nemen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:24
Jorgensen heeft twee dingen nodig. Vertrouwen en blessurevrij blijven. Dan speelt-ie gewoon weer zoals-ie kan (zie PSV uit dit jaar).

Tsja, is Novakovich een grote gok? Wat zou-ie moeten kosten? En stel hij komt niet uit de verf; een Amerikaans international kan je altijd wel kwijt.
Vind ik leuk
Zultkop +6767
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Schuurs ging toch ook naar Ajax.....
Vind ik leuk
Pindarots +1517
vrijdag 22 maart 2019 om 14:03
Je kunt de situatie bij Ajax toch niet vergelijken, die hebben gewoon verdedigers rond lopen die er al staan en een Schuurs is voor de toekomst mocht hij de stap kunnen zetten. Ajax kan zich dat ook veroorloven.

Feyenoord heeft momenteel meer baat bij spelers die er direct staan en geen halve aankopen waarvan je maar moet hopen of ze met de druk om kunnen gaan van een grotere club. Volgend seizoen heb je 1 spits en die heeft al 2 seizoenen geen bal geraakt.

Laatste jaren al zoveel aankopen gedaan die sterkhouders waren bij de subtop en die het niveau dat Feyenoord nodig heeft niet halen. Bassie, Toornstra, Haps, Ayoub, Amrabat, St. Juste, Larsson.
Dan lijkt het mij niet verstandig als je dan nog een trede lager gaat kijken.
Vind ik leuk
Zultkop +6767
vrijdag 22 maart 2019 om 14:14
Klopt, het is vreemd dat deze uitblinkers bij de subtoppers geen stap omhoog hebben gezet bij Feyenoord, kunnen die gasten er echt ineens geen ene klote meer van? Dat betwijfel ik ten zeerste. Het is de TS waarschijnlijk niet gelukt om deze heren beter te maken of ze gewoon niet op te stellen.

Feyenoord kan misschien ook wat meer energie stoppen in scouten in andere werelddelen, daarin is Martin weinig creabea, maar goed Jaap heeft blijkbaar met deze jongen gewerkt en die zal er iets van vinden. Het is tevens de vraag of dit bericht 100% waar is.
Vind ik leuk
fer65 +411
zaterdag 23 maart 2019 om 00:49
Zij willen Feijenoord niet op een hoger plan brengen dat willen ze perse niet.In het verleden is al gezegd ,zolang het er geen sjeik of chinees is die geld in Feijenoord wil steken zal Feijenoord gewoon derde eindigen of lager.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:30
Meer joh straks in januari nog veel meer 😁😁 wij zijn zo dom
Net als sjuste MEER dan 12 mill Joh moest eens weten.
Ik word geëerd bij het gênante af soms door mijn goede beleid
Ze roepen het allemaal om me heen.
Maar we halen geen spelers uit het buitenland .. daarvoor gaan we de lampenkappen divisie oppimpen !!!
Vind ik leuk
Och jeh +2571
vrijdag 22 maart 2019 om 13:42
Ik heb een gerucht gehoord dat de vader van messi gespot is bij de Mac Donalds in Rotterdam en dat messi misschien gaat komen, je kunt hem altijd bellen natuurlijk, maar het is maar een gerucht van ergens horen vertellen. Geen nieuws is ook nieuws schijnbaar
Vind ik leuk
Zultkop +6767
vrijdag 22 maart 2019 om 13:46
Echt? Misschien wilde hij gewoon weten of hij bij de Mac in Rotterdam wel een Messi bij zijn hamburger kon krijgen.
Vind ik leuk
LifeErazor +1653
vrijdag 22 maart 2019 om 13:45
Robben? Zit je gelijk aan het salarisplafond en qua blessures zou ik dat risico niet nemen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:45
Ik hoorde een gerucht dat er een gerucht gaat. Wordt steeds gekker hier. Heb ook gehoord dat Stam Sam Lammers een aardige vent vindt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 13:50]
Vind ik leuk
Just Nuts +871
vrijdag 22 maart 2019 om 13:50
Robben toevoegen aan de staf als speler/trainer dat lijkt me wel wat
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:52
Feyenoord kan beter een revalidatie centrum worden na de succes jaren van spelers komen ze bij feyenoord effe relaxen en die gaan nog meebepalen wanneer ze op het veld gaan staan.
Vind ik leuk
utreg1971 +2079
vrijdag 22 maart 2019 om 13:53
Kom heel veel mee verder zeg. Als Feijenoord dit soort spelers haalt dan worden ze zeker zelfs door AZ ingehaald. Ongelooflijk zeg. Een topclub onwaardig.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 13:54
Robben? yeah... En Novakovic... iemand met een contract tot 2020 zal dus niet meer verhuurd worden en zal dus gekocht moeten worden.. en juist daaraan heeft Feyenoord gebrek ... geld.. deze jongen zal minimaal nog 5 tot 7 miljoen moeten kosten vrees ik.. gaat hem dus beiden niet worden tenzij er een berghuis of Jorgensen worden verkocht
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:59
Hou nou eens op met droef toeteren. Al denk ik 9 keer medegedeeld bij rtv rijnmond dat feyenoord 10m nog in kas heeft voor aankopen dus een speler van reading krijg je echt wel voor 4m. Reading speels championship dat is geen ultra rijke club. Verder vertrekken op zeker vilhena en st juste
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 15:01
Haha... wat een dwaas ben jij zeg? je moet al 4 spelers opvangen die stoppen of gratis weer weg gaan... en dan wil jij met 10 miljoen even de markt op gaan om een selectie samen te stellen die volgend seizoen wel kan blijven meedoen om de titel... en nee mannetje.. zo n speler heb jij echt niet voor 4 miljoen.. dat wordt dus gewoon weer een jaartje oudspelers huren... haha
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:05
Feyenoord heeft gewoon geld in kas. Niet veel, wel een potje.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 14:48
yeah, en dan zegt de Jong en Van Geel expliciet dat er ingezet gaat worden op de jeugd en er GEEN geld beschikbaar is voor grote aankopen
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:51
Ja, kondig vooral vooraf aan dat je gaat investeren. Is goed voor je onderhandelingspositie.

Heel simpel. Als Berghuis en wellicht Jorgensen weggaan, kun je dat niet opvangen met eigen jeugd. Een vertrek van Clasie en Vilhena daarentegen wel.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 14:51]
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 14:53
lekker kortzichtig.. je moet al Martina, Clasie, Ayoub en Van Persie opvangen zonder dat daar maar 1 euro voor terug komt
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:58
Daarom. Hoe kun je dan volledig op eigen jeugd terugvallen? Er zal dus wat teruggehaald worden.

Martina hoef je niet op te vangen, was immers een back up voor de geblesseerde Botteghin. Ayoub idem dito.

Van Persie heb je al twee spitsen voor. En anders al twee nummers tien.

Alleen Clasie moet je gaan vervangen. En misschien Berghuis. Daarnaast zal je achterin moeten door selecteren en echt een goede centrale verdediger halen.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 18:36
het gaat toch om het aantal contractspelers dat je graag wil hebben.. en dan het liefste ook minimaal 16 jongens van een bepaald niveau... als er dan al weer 4 wegvallen zullen die wel weer opgevuld moeten worden...
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 18:45
Of je kiest er dus bewust voor om twee toegevoegde waardes te halen ipv vijf halve rammen. En je vult de rest op met eigen jeugd.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 19:08
Snap je bedoeling maar wee eerlijk... voor Feyenoord zijn begrippen hebben we het dan over spelers van 4 tot 7 miljoen max .. en daar haal je echt geen gearriveerde toppers voor vrees ik... Je ziet het zelfs bij Ajax... alle spelers van de laatste jaren die meer dan 12 miljoen hebben gekocht hebben pas wat toegevoegd qua niveau.. Ziyech, Neres, Tadic en Blind,... alle anderen in de categorie tot 8 miljoen is maar afwachten hoe dit uitpakt... voor Cassiera, Sinkgraven, Labyad, Kristensen, Orejuela dus blijkbaar niet... en soms heb je geluk met jongens als Sanchez en Nico dan weer wel.. maar het blijft een grote gok.. zeker in een Kuip.. Feyenoord kan zich eigenlijk niet een miskoop permitteren itt Ajax
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 19:21
Feyenoord moet ook helemaal Ajax niet willen kopiëren. Maar domweg een speler halen die direct toegevoegde waarde biedt. Of dat nou 3, 8, of 11 miljoen kost. En vervolgens moet je zo'n speler vertrouwen geven en 'm op z'n beste positie zetten. En niet zoals bij Amrabat, Tapia of Gustafson is gebeurd.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 20:13
Ten eerste KAN men Ajax ook niet kopiëren... 2 totaal verschillende voetbalculturen en zeker niet qua mogelijkheden.. Ajax heeft straks een begroting van 150 miljoen in is in werkelijk ALLES groter dan Feyenoord.. historie, jeugd, prijzen, stadion, financiele mogelijkheden, achterban en supporters, merchandising, sponsoring, begroting, en naam
ten 2e... gemakkelijk om te zeggen: dan haal je er 2 die er direct staan.... juist dat probeer ik aan te geven dat dit heel lastig is in die prijs categorie.. dat moeten jullie weten met een Larson, Toornstra, Juste en Haps
Vind ik leuk
Degier +2049
vrijdag 22 maart 2019 om 17:59
Ayoub zit toch alleen maar op de bank. Die kan ik wel vervangen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 13:56
Voor feyenoord een goeie spits, als het kan halen, janssen huren bij spurs, fer en narsingh zijn beide tv deze zomer, vd hoorn ook, allemaal premier league ervaring. Clement mee nemen van pec. Allemaal goedkope en mooie opties voor feyenoord. Karsdorp ook huren.
Vind ik leuk
Eimersweide +9637
vrijdag 22 maart 2019 om 14:05
Fer??? Ben je straks misschien eindelijk van renpaard Vilhena af, wil je weer zo'n draver gaan halen? Feyenoord moet voetballers halen.
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:06
Amen.
Vind ik leuk
hollister +1342
vrijdag 22 maart 2019 om 14:51
Haha... jij wil gewoon 5 a 6 spelers huren? En dan helemaal geen waarde meer hebben de komende jaren.. en wat gaan we dan weer doen met die talenten van Feyenoord? haha
Vind ik leuk
Eimersweide +9637
vrijdag 22 maart 2019 om 14:03
Waar hoorde je dat gerucht, Sinclair Bishop? Bij de kapper?
Vind ik leuk
Il Gordo +21254
vrijdag 22 maart 2019 om 14:05
Van z'n mattie waar nog meer onzin uitkomt: Dennis van Eersel.
Vind ik leuk
Barry10 +1373
vrijdag 22 maart 2019 om 14:11
Robben naar Feyenoord, iemand enig idee of we dit nou ook daadwerkelijk serieus moeten nemen?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 14:36
Je kan beter die burgzorg halen van graafschap hij doet mij een beetje denken aan blinker en taument
Vind ik leuk
Wilhelmus +595
vrijdag 22 maart 2019 om 14:44
Haha klopt.. Robben zegt Nee tegen Feyenoord! Die gaat of lekker werken/wonen in Groningen of beetje pendelen tussen Eindhoven en Groningen...
Vind ik leuk
Deck010 +10214
vrijdag 22 maart 2019 om 15:03
A.u.b. geen Robben bij Feyenoord.
Is uiteraard een geweldige speler maar weer iemand die max. 1 jaar afbouwd. Helaas hebben we hier al iets te vaak mee te maken gehad.
Vind ik leuk
ronnieb +706
vrijdag 22 maart 2019 om 15:09
Feyenoord heeft bewezen met Robin en Kuyt dat ze weten hoe ze moeten omgaan met top-spelers op het einde van hun loopbaan.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:23
Mag niet van van Geel.
Zondag schreeuwde hij het nog uit ..eigen jeugd dan de nederlandse markt belachelijk spelers huren uit het buitenland !! want er is geen geld...
Zou gezichtsverlies en ongeloofwaardig overkomen als je dat doet.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:36
Stam: Ik ben op dit moment alleen maar bezig met PEC mbt lijfsbehoud......ok
Vind ik leuk
HanV +5736
vrijdag 22 maart 2019 om 15:57
Die wedstrijdverplaatsing was alleen zodat Stam kon onderhandelen met Feyenoord, die interlands zijn alleen maar zodat Stam Feyenoord kan doorlichten. Alles voor het Nationaal Belang.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:37
Komt naar mijn mening te kort.
Heeft het al vrij moeilijk bij fortuna.
Ondanks dat hij toch geboeg kansen krijgt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 15:54
Volgens mij zijn er op dit moment andere posiitie bij Feyenoord die nog meer schreeuwen om versterking. Het zou wel een goede vervanger zijn mocht Feyenoord zijn spits kwijt raken.
Vind ik leuk
Het Brein +4924
vrijdag 22 maart 2019 om 16:25
Heel goede spits, Lewandowski light!
Vind ik leuk
Pds010 +1465
vrijdag 22 maart 2019 om 16:39
Als je trainer van Feyenoord wordt en je wilt Novakovich dan pas je perfect in het plaatje van het bestuur.. altijd middelmaat kopen en blij zijn met plek 3 als je het red.
Vind ik leuk
Koekie1970 +1909
vrijdag 22 maart 2019 om 16:53
Geruchten geruchten, net als het gerucht Robben naar Feyenoord.
Hahaha
Vind ik leuk
Pds010 +1465
zaterdag 23 maart 2019 om 08:21
Dat is echt waar hahahaha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:08
Staat Fortuna derde
Vind ik leuk
Jan Nijhof +1264
vrijdag 22 maart 2019 om 18:11
Ik zie de meesten redelijk positief reageren op de suggestie dat Stam Novakovitch zou willen. Ik vraag me dan af: als er zou staan dat van Geel dat geopperd heeft, zou er dan geroepen worden zoiets als "ja hoor, typisch weer van Geel, de middelmaat uit de eredivisie"?
Ik heb Novakovich te weinig gevolgd, maar ik vind reacties vaak zo nodeloos subjectief.
Vind ik leuk
TimdeCler +70
vrijdag 22 maart 2019 om 18:18
Dervisoglu graag, Pierie halen en Jan Scharie retour doen en Ramselaar
Vind ik leuk
fer65 +411
vrijdag 22 maart 2019 om 19:13
De keukenkampioen weer. daar gaan we weer van Geel kan weer trots zijn .
Vind ik leuk
Isakson +727
vrijdag 22 maart 2019 om 19:51
Novakovitch heeft wel een neusje voor de goal. Past wel denk ik en Robben die gaat lekker e banden🏌️‍♂️
Vind ik leuk
Isakson +727
vrijdag 22 maart 2019 om 19:51
3
Vind ik leuk
Hesses +1284
zaterdag 23 maart 2019 om 00:55
VP....Fortuna staat geen 3e

Zou robben niet naar Japan ofzo gaan of was dat een gerucht ?
Vind ik leuk
rpaulp50 +14506
zaterdag 23 maart 2019 om 09:46
Stam z'n contacten in de wereld van globaal voetbal reiken helemaal tot aan Reading, past naadloos aan bij de beperkte denkwereld van van Geel.
Vind ik leuk
Vooruit +340
zaterdag 23 maart 2019 om 22:19
Wie??????
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws