Hij zal ervoor zorgen dat Ajax niet het Bayern München van Nederland wordt

"Hij zal ervoor zorgen dat Ajax niet het Bayern München van Nederland wordt"

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 16:24vr 22-03-2019 om 16:24

Laatste update: vrijdag 22 maart 2019 om 16:37vr 22-03-2019 om 16:37

PSV-commissaris Robert van der Wallen speelt een belangrijke rol in de zoektocht van de Eredivisie-koploper naar een nieuwe hoofdsponsor. Toch hoeven de Eindhovenaren niet te verwachten dat de 52-jarige miljardair zélf miljoenen in de club gaat pompen.

"Robert van der Wallen is natuurlijk geen Sinterklaas", lacht Tom Wouda, samensteller van de Quote 500, in gesprek met Voetbal International. Hij maakte een paar jaar geleden een portret over Van der Wallen. "Ik zie in hem ook niet dé suikeroom van PSV. Hij zal geen cheque van vijftig miljoen euro uitschrijven en zeggen: Alsjeblieft, succes ermee. Van der Wallen laat het breed hangen, maar geld in een voetbalclub steken, is in mijn ogen een van de meest onzekere beleggingen."

"Ik zie hem het financiële gat met Ajax niet dichten als die club te ver weg loopt", vervolgt Wouda. "Van der Wallen is een ondernemer, die geen geld kiepert in iets waarvan hij niet weet hoeveel het oplevert." Dat betekent niet dat hij zich er zomaar bij neerlegt dat de Amsterdammers afstand nemen. "Ik denk wel dat hij met partners als ASML, VDL en de Mandemakersgroep een tandje bijschakelt als het nodig is. Hij zal zijn netwerk heel erg aanzwengelen om ervoor te zorgen dat Ajax niet het Bayern München van Nederland wordt."

Volgens VI maakt PSV binnen een paar weken de nieuwe hoofdsponsor bekend. Het weekblad schetst een situatie, waarin volgend seizoen Brainport Eindhoven op het shirt staat. Vier bedrijven die de handen ineen slaan en jaarlijks elk anderhalf miljoen euro in de club pompen.

Lees ookHoofdsponsors in de Eredivisie: Ajax troeft iedereen af, PSV nog altijd op zoek

Lees meer over:EredivisiePSV

Plaats een reactie

Cappie +7969
vrijdag 22 maart 2019 om 16:32
In Amsterdam hebben ze de wallen. PSV heeft Van der Wallen.
Voor het stuk in de VI had ik nog nooit van hem gehoord. :P
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:33
Hahah
Vind ik leuk
Gerro +9577
vrijdag 22 maart 2019 om 16:38
Zou die ook zijn spooren na gaan laten.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
Je moet eens ophouden daarmee, dat wordt nu wel erg vervelend.
Vind ik leuk
Mosquito +22283
vrijdag 22 maart 2019 om 16:46
Het zit en zat nogal diep bij hem denk ik.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:49
Wellicht zelf eens beschadigd. Maar dan wordt het tijd dat hij het achter zich laat, dit helpt niet echt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:55
Hoogst irritant indd, mensen moeten dat zelf toch ook inzien dat het na 275 keer niet grappig meer is
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 17:10
Zo is het.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
Vermoeiend maat, andere kant ook hoor constant hetzelfde riedeltje en negatief afzeiken van Ajax. Ik ga de discussie met die accuzuur zuipende niksnutten niet meer aan. Aan onze kant idem dito, 6500 keer hetzelfde antwoord dan denk ik hou de eer aan je eigen en laat ze kapot hoeren pfffff.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 17:58
Precies Frans. Nou ja, ze zouden eigenlijk ergens een speeltafeltje moeten hebben. Daar kunnen ze kleien, een zand- en watertafel van maken, met lego spelen (met hulp en onder strikte begeleiding natuurlijk), enzovoorts.
Vind ik leuk
Jozef +45101
vrijdag 22 maart 2019 om 18:14
Tja, je kunt ze ook in een wei steken en hen lekker bezig laten.

Liefst zonder begeleiding dan.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 18:15]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:26
Er zijn altijd overlevende mijn beste Jozef. En als die in staat is zich voort te planten, wat ik overigens ten zeerste betwijfel, zit de volgende generatie weer met dergelijk vuilnis opgescheept ;-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:25
Er is vast ergens een onbewoond eiland, zonder internet natuurlijk, waar we ze met een gerust hart spelend en zonder eten en drinken achter kunnen laten. ;-)
Vind ik leuk
R2 +5292
vrijdag 22 maart 2019 om 20:17
Zo is Australië ontstaan. Je wilt toch niet uiteindelijk een heel imbiciel continent hebben?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:23
Zolang ze afgesloten blijven van internet zal het mij een rotzorg wezen. Wat een vuilnis 🤢🤮
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:13
Hetis überhaupt niet grappig geweest..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:25
Nee maar sommige denken alsnog grappig te zijn, maar na 1000 keer moet je toch bij jezelf denken moet er nu echt mee stoppen.
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 21:26
De eerste keer was 't ook niet grappig hoor
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:42
Ik weet het neef wat kan ik doen ? Heb al van alles voor gesteld, vuurpeloton, gratis glazen koelvloeistof enz enz 🤷‍♂️
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 21:46
Haha kon dat maar Frans, nee 't beste eigenlijk gewoon niet op reageren en doorscrollen, maar ik kan me soms niet zo goed inhouden. Fijn dat jij en Jozef (en nog wat meer) het vaandel van jullie club hooghouden.
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
vrijdag 22 maart 2019 om 16:46
Betaal je belasting maar doe je iets nuttigs.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:50
Belasting betalen en nuttige dingen doen horen bij elkaar, vind ik.
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
vrijdag 22 maart 2019 om 16:55
Meestal wel maar bij sommige clubs valt dat niet mee .
Vind ik leuk
RebelVox +12560
vrijdag 22 maart 2019 om 17:20
belasting betalen vind ik niet nuttig, dat is gelijk aan je geld in de wc wegspoelen.
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
vrijdag 22 maart 2019 om 17:24
Dus je bent een armoed zaaier ,hoe meer belasting betalen hoe rijker je bent .
Vind ik leuk
Stranger +7040
vrijdag 22 maart 2019 om 17:26
Toch je eens verdiepen in wat er allemaal mee gebeurt.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 17:59
RebelVox, hen jij je lidmaatschap van de IB dan al opgezegd?
Vind ik leuk
Jorg Vde +629
vrijdag 22 maart 2019 om 17:32
EDIT VP: reactie verwijderd
Vind ik leuk
Guust +6747
vrijdag 22 maart 2019 om 18:05
Wat een domme opmerking man.
Vind ik leuk
Gerro +9577
vrijdag 22 maart 2019 om 18:41
Werkt kennelijk aanstekelijk want ik zie hier nog veel meer nog dommere reacties van psv'ers . Als.ze zich normaal zouden gedragen had ik dit niet geplaatst.
Vind ik leuk
Counterattack +11552
vrijdag 22 maart 2019 om 23:46
Is waardeloos excuus
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
Ik wel de vlierdese mens
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
vrijdag 22 maart 2019 om 16:45
Komt dat jou kennis niet ver reikt,of wel?
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:58
Hen je het over mij en mijn kennis?
Vind ik leuk
Kees Bman +5288
vrijdag 22 maart 2019 om 17:11
Nee over Gerro, jou kennis is goed dat weet ik zeker.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:58
Nu dus wel 🤓😜
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:33
Gelukkig dat psv nu ook aan het financiele plaatje denkt.

We hebben een jong elftal, met spelers die alleen nog maar beter worden. Terwijl we ook een goede mix aan ervaring hebben met Schwaab, Zoet, en Luuk. We missen alleen een middenvelder met ervaring. Verder hebben we met Bergwijn en Lozano 2 spelers die allebei veel opleveren. En in de toekomst komen daar Ihattaren (als het goed verloopt natuurlijk) Malen, Gakpo, Piroe (als hij zn contract verlengt waar ik niet van uitga) en Aboukhlal. Vetder ziet het nieuwe jeugdcomplex er erg goed uit. Is onze naamsbekendheid iets gegroeid (als is het niks vergeleken met ajax). En zijn we ook op de lange termijn gaan werken.

Goed beleid in Eindje👍
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 16:38]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
Psv is zeker goed bezig, mag gezegd worden. Stukken beter dan het beleid hiervoor, dat was best risicovol
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 16:48
Ziet er inderdaad goed uit. Zodra het PSV lukt om met dit stel ook volgend jaar in de ED te spelen, is er ervaring genoeg om er zomaar weer een kampioenschap aan vast te knopen. Dus niet teveel laten vertrekken, dan komt het goed.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 22 maart 2019 om 16:59
Daar waar Ajax het risico loopt om volgend seizoen met tot wel zo'n 9 nieuwe basisspelers aan te treden is de kans groot dat PSV van de basis alleen de 3 spitsen hoeft te vervangen. De rest lijkt minder in trek. Financieel jammer, sportief fijn.
Vind ik leuk
mcmodd +28725
vrijdag 22 maart 2019 om 17:00
Dat is precies wat ik bedoel. En dan mag je ineens hopen dat je al in de eerste ronden van de competitie Ajax al treft.
Vind ik leuk
Tarcotsira +899
vrijdag 22 maart 2019 om 16:35
Toch jammer zou goed van passen komen en zo zou PSV kunnen groeien naar de Europese subtop !!
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
vrijdag 22 maart 2019 om 16:35
Mooi voor PSV dat zij iemand met een groot netwerk hebben om hen daarin bij te staan. Wens hem veel succes, heel de competitie is gebaat bij meerdere (financieel) sterke clubs.
Vind ik leuk
Gerro +9577
vrijdag 22 maart 2019 om 16:37
Met die naam op het shirt moeten ze de voor en achterkant bedrukken erg handig dus
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:37
Hoop dat PSV mee kan in het spoor van Ajax. Is alleen maar goed voor het voetbal.
Vind ik leuk
De fries +2053
vrijdag 22 maart 2019 om 16:50
Welk spoor ?
Psv rijdt steeds voorop
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:13
Ok dan, volgen we jullie spoor. Maar alleen in de ED dan. In Europa ( dit seizoen dan ) ben ik blij dat we aan het wissel hebben getrokken 😉
Vind ik leuk
De fries +2053
vrijdag 22 maart 2019 om 19:32
Doodlopende weg..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 19:39
Daar ben ik ook bang voor tegen Juventus.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:38
VDL, is dat niet het clubje waarvan een van de leip de aanslag in Nw. Zeeland heeft toegejuicht ? Doet PSV zaken met dat fascistische clubje ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:40
Weet je wel wie vdl is??
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
Natuurlijk anders schrijf ik er toch niet over. Weet jij niet hoe dat clubje in het nieuws kwam dan ? Of voel jij je aangevallen ? Ja dat zal het wel zijn nu ik jou ontmaskerd heb.
Vind ik leuk
Sven! +2589
vrijdag 22 maart 2019 om 16:46
Sorry had het verkeerd gelezen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 16:52]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:51
Keurig maar dan is het toch ongeloofwaardig dat dit clubje fascistische medewerkers in dienst heeft die de aanslagen in Nw. Zeeland verheerlijken ? Dan nog mag je miljarden omzet hebben maar heb dan ballen en gooi die terroristen uit je club.
Vind ik leuk
Sven! +2589
vrijdag 22 maart 2019 om 16:53
Ik had het verkeerd begrepen 😉
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:10
Nee hoe kwamen ze in het nieuws??
Aangevallen 😅
Ontmaskerd🤣
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:35
Waarover praat je dan aks jij het niet weet ? Jij vraagt toch aan mij of ik weet wie vdl is ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:12
Jonge lul toch niet zo stom
1 lasser in dienst waarvan ze de uitzendcontract beindigd hebben
Wist vdl dit? Nee
Mag psv daarom de centen niet aannemen van vdl?tuurlijk wel
Je praat poep samdokanneke
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 22:00
Weet jij wel hoeveel mensen er bij VDL werken sandokan? Ben je nu gewoon iets aan 't zoeken om te provoceren? Zullen we de Abn amro eens gaan tegen 't licht houden?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:35
Er werken heus geen aantallen zoals gesuggereerd wordt. Dit soort opmerkingen laat zien hoe hypocriet wij zijn. Het verheerlijken van geweld door moslims wordt als een strafbaar feit gezien maar als hetzelfde door niet moslims gedaan wordt, dan zoeken wij altijd naar nonsens argumenten. Nou je mag de boom in.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:15
De grootste bussenbouwer van Europa. En ze kunnen daar nog meer. Schijnt ( ooit een paar artikelen over gelezen) ook een goede werkgever te zijn. Streng doch rechtvaardig.
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
vrijdag 22 maart 2019 om 16:43
Dat was een lasser van het bedrijf, die inmiddels ontslagen is. Dus niks vanuit VDL of het management. Fascistisch hoor...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:49
Ja in eerste instantie werd er geen geloof aan gehecht en probeerde de leiding er geen ruchtbaarheid aan te geven. Na geklaag door medewerkers en Face bookers greep de directie in en ontsloeg deze fascistische geweld verheerlijker op staande voet.
Vind ik leuk
Magni Ajax +304
vrijdag 22 maart 2019 om 16:55
Maar jij vind dus serieus dat een bedrijf fascistisch is wanneer 1 van de duizenden medewerkers er een dusdanige mening op na houdt? Terwijl het gehele bedrijf daar verder niets mee van doen heeft. Dat is namelijk wat je zegt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:32
Nogmaals je leest niet wat er staat he. In eerste instantie wilde het bedrijf geen actie ondernemen totdat er door een aantal Facebookers gedreigd werd met aangiftes wegens geweldverhherlijkibg.
Vind ik leuk
Degier +2040
vrijdag 22 maart 2019 om 18:10
En Ajax is dus racistisch, omdat één supporter een pop van een zwarte speler met een strop ophing en niemand ingreep? Zoiets?
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:22
Wat ben jij voor een oetlul als jij het verschil niet weet tussen een pop en 50 vermoordde onschuldige mensen. Weet je wat jij moet doen ? Wat meer je kop gebruiken!
Vind ik leuk
Degier +2040
vrijdag 22 maart 2019 om 21:51
Het ging mij meer om de conclusie, dat als er één iemand iets heel achterlijks doet, dat degenen die het niet gelijk veroordelen dan ook schuldig zijn. Herinner je je 9/11 nog? Toen liepen er Marokkanen hier te juichen en dat werd niet gelijk veroordeeld door andere Marokkanen. Zijn alle Marokkanen daarom terroristen? Misschien zelf wat meer je hersentjes gebruiken?
Vind ik leuk
GOAL! +679
vrijdag 22 maart 2019 om 22:03
Jij bent niet een van slimste he, Mr sandokan? Als OK ajax fan zou zijn, had ik je gevraagd m'n club niet zo voor lul te zetten
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:09
Dus als ik het goed begrijp is VDL een fascistische clubje. Dit alleen omdat één medewerker zich als een malloot gedraagt met een foute opmerking. Jij bent niet wijs.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:33
Dus jij vindt het doden van onschuldige mensen en het verheerlijken van terrorisme een foute opmerking ? Je bent net xo veel waard als toilet papier
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:26
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt. Maar na het lezen van je vorige reacties had ik dat ook niet anders verwacht. Maar even voor de duidelijkheid volgens jouw is VDL een fascistische clubje omdat één malloot een foute opmerking maakt.
Volgens jouw beredenatie is dan bijvoorbeeld de Islam een fascistische geloof omdat er een paar gekken aanslagen plegen in naam van dat geloof.
Hoop dat je nu inziet hoe dom jouw reacties zijn.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:39
Zeg Silkenborg je lult om de hete brij heen en dat had ik wel van jouw soort verwacht want dat soort heeft altijd moeite met de waarheid. Want jij leest niet wat ik schreef. Er is lange tijd geen actie tegen die fascisten ondernomen pas nadat er geklaagd werd en gedreigd werd met aangifte, is men bij VDL tot actie overgegaan. Ik weet niet of bij jou een sprake is van een gebrekkige ontwikkeling maar de Islam neemt bij iedere aanslag direct afstand en hangt de daders ook op.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 10:52
Mijn soort nog wel. VDL is een bedrijf waar heel veel mensen werken met een verschillende achtergronden. Iedereen krijgt kansen binnen dit bedrijf ongeacht je herkomst. Ze treden heel streng op tegen discriminatie en terecht.
Op vrijdag was de aanslag in New Zeeland en op dinsdag morgen is deze lasser op staande voet ontslagen. Dus lul niet zo dom.
Uit al jouw reactie's laat je blijken niet te weten wat voor beleid zei voeren. En de discussie gaat niet over de aanslag plegers maar over de sympathisanten.
Dus nog een hele fijne dag verder 👋🏻
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:39
Ik zeg dat robert wel geld er in gaat steken samen met vdl en asml
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
vrijdag 22 maart 2019 om 16:41
De inkomsten dit seizoen met te verwachten transfers en CL inkomsten zal oplopen in de honderden miljoenen, in 1 jaar. Succes met je sponsordeal om daarmee dat gat te dichten.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1831
vrijdag 22 maart 2019 om 16:53
Ihattaren 200 miljoen
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:36
200 miljoen Chinese yen?
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
vrijdag 22 maart 2019 om 17:46
Pindarotsjes wellicht.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:11
Klopt dat Ajax dit seizoen en komende zomer het verschil met 100-300 miljoen zou kunnen vergroten. Veel geld hebben wil nog niet zeggen dat je het verschil kan maken. Ook dit jaar en voorgaande jaren had Ajax meer geld en een groter salarisbudget. Het kwaliteitsverschil in de selectie is blijkbaar toch nog te klein om een onoverbrugbaar gat te slaan zoals PSG dat bijvoorbeeld wel lukt in Frankrijk.

Ik zie 2 factoren die Ajax in de weg staan om eenzelfde situatie te creëren in Nederland:
1) Topspelers moeten wel naar de Eredivisie willen komen en er blijven. Daarvoor is niet voldoende animo. Met alle respect voor Blind en Tadic maar je hebt er nog meer nodig.
2) Transfer en CL inkomsten zijn niet structureel en daar kan je dus niet volledig op begroten. Je kan ze gebruiken voor eenmalige kosten (transfers) maar niet voor structureel hogere salarissen. Anders maak je de fout van PSV en Feyenoord van vorig decennium. Grote voorbeelden Bayern en PSG hebben waarschijnlijk minder kas maar wel structureel hogere inkomsten waardoor ze structureel spelers tegen significant hogere salarissen dan de directe concurrentie lang kunnen vastleggen.

Nee geen enkele sponsordeal gaat het vermogensgat voor PSV dichten. De volle bankrekening van Ajax maakt ze echter ook nog niet onverslaanbaar. We zullen het zien...
Vind ik leuk
Muscles +2083
vrijdag 22 maart 2019 om 16:42
PSV zal altijf een provincieclub blijven. Klassieke ploegen blijven Ajax en Feyenoord
Vind ik leuk
Roeptoeter +19157
vrijdag 22 maart 2019 om 16:44
Dat zou Robert van der Wallen meteen de grootste Calimero ooit maken.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 22 maart 2019 om 16:48
Met alle respect maar ik zie ASML en VDL niet zo snel sponsor worden. Bijna alle profclubs (niet alleen voetbal maar ook wielrennen, schaatsen, etc.) worden gesponsord door bedrijven die de consumentenmarkt bedienen. B2C bedrijven dus, niet B2B bedrijven. ASML en VDL zijn B2B!
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:02
Ze zijn beide al sponser van PSV.
Vind ik leuk
Stom +727
vrijdag 22 maart 2019 om 17:13
Natuurlijk zijn ze sponsor. Leuke evenementen, business lounges etc. zijn altijd handig voor relatiemanagement met klanten. Maar ze zijn en worden geen hoofdsponsor/shirtsponsor tegen de hoofdprijs. Dat is waar dit natuurlijk echt over gaat...
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:36
Daar zou ik niet zo stellig in zijn. Deze bedrijven zijn verenigd als Brainpoort.
Ze helpen PSV nu al om een speler fonds op te richten.
En misschien volgend jaar al als shirt sponser. Dus het begin is gemaakt.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 16:58
'Vier bedrijven die de handen ineen slaan en jaarlijks elk anderhalf miljoen euro in de club pompen.'

Dan gaan ze er niet op vooruit toch?
Vind ik leuk
pinkelman +4473
vrijdag 22 maart 2019 om 17:10
Ook al heb je een begroting van 25 miljoen kun je nog wel mee doen, ik verwacht veel van AZ volgend seizoen en dan mogen ajax en psv hun geld tellen.
Dat wil niet zeggen dat ze ieder seizoen kunnen meestrijden want dan komt het wel op het grote geld aan maar met een goed beleidt zoals in Alkmaar kun je eens om de 3 a 4 seizoenen echt mee strijden.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 17:12]
Vind ik leuk
SanKev +1064
vrijdag 22 maart 2019 om 17:16
Brainport Eindhoven, dat zou ik toch wel toejuichen! Eindhovens trots op het shirt van Eindhovens trots
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
vrijdag 22 maart 2019 om 17:56
Brainport? De oprichter van PSV die heeft pas Brains, die zet haar hoofdkantoor in Mokum neer.
Vind ik leuk
voetbal@com +1073
vrijdag 22 maart 2019 om 17:19
ASML - vd Leegte, ik zei het al eerder...

En Red Bull komt ook nog.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:22
Het is nu toch zo dat Bayern graag het Ajax van Duitsland zou zijn, Bayern eruit en Ajax nog steeds in de CL
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 17:24
Piep piep de calimero's uit Eindhoven zijn weer bezig! Heerlijk die afgunst naar de grootste!!!
Vind ik leuk
Isakson +664
vrijdag 22 maart 2019 om 17:35
Ja ik juich Brainport Eindhoven ook toe. Een sterke groep van bedrijven die samenwerken. Dat is wat Bayern in grotere vorm een aantal jaren geleden oo, heeft ingezet. En ja de brains zitten in Eindhovem helaas.😜
Vind ik leuk
Hazelnoot +186
vrijdag 22 maart 2019 om 17:40
Schamel bedragje.
Vind ik leuk
MojoRisin +16252
vrijdag 22 maart 2019 om 17:41
PSV zal zich ook nooit afhankelijk laten maken van een miljardair..
Als die dan plotseling afhaakt dan hang je..
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
vrijdag 22 maart 2019 om 17:57
Dus mijnheer Phillips was een armoedzaaier??
Vind ik leuk
MojoRisin +16252
vrijdag 22 maart 2019 om 18:04
Dat is wat anders, toen werden ze opgericht..
Nu is het een zelfstandige club..
Vind ik leuk
MOKUM*** +2165
vrijdag 22 maart 2019 om 18:06
Tot enkele jaren terug heeft mijnheer Frits er nog steeds geld ingepompt
Vind ik leuk
MojoRisin +16252
vrijdag 22 maart 2019 om 18:11
Nee, het bedrijf Phillips als sponsor..
Het maakt mij verder ook niet uit, ben Ajacied..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:08
wat een Calimero.s daar bij psv
Vind ik leuk
+40 +416
vrijdag 22 maart 2019 om 18:17
Ajax zal nooit het Bayern van Nederland worden. Ook al hebben ze miljarden te besteden. Een verrotte club is niet te genezen met geld alleen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 01:55
Daar weten jullie bij PSV alles van.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:29
Ooh ik dacht wéér een bericht over Bryan Smeets! 😆😆😆
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 22 maart 2019 om 18:54
Zou Ajax wel willen,het Bayern zijn van Nederland🙃
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 18:54
Acht grutjes.. ze kunnen het niet op eigen houtje ??
COMPLIMENTEN AJAX
Eigen beleid !!
Vind ik leuk
Psvsg +144
vrijdag 22 maart 2019 om 19:13
Beetje vreemde reactie, deze man is gewoon commissaris bij PSV of doel je op de bedrijven die PSV sponseren? Ajax heeft ook gewoon sponsors zoals elke andere sportclub.
Vind ik leuk
Isakson +664
vrijdag 22 maart 2019 om 19:33
In Amsterdam lopen dezelfde mensen rond. We hebben ze allemaal nodig geloof me maar. Wat zou een competitie zij met 1 financieel sterke club. Het is lekker spannend in Frankrijk Italie Spanje ...... daar zit je toch niet op te wachten. Heb respect voor elkaafs inventiviteit.
Vind ik leuk
rinirat +4179
vrijdag 22 maart 2019 om 20:04
Wat een druiloor is die man,gaat zijn portemonnee niet trekken haha
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:37
Ik vertelde vanmiddag aan een PSV supporter dat Ajax komende zomer Memphis Depay gaat halen. Hij werd heeelemaal gek
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:40
Hahahahaahhaa hij wel
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 06:50
Wij zijn de boeren met de poen, en die worden kampioen .
Vind ik leuk
fritsie +1229
zaterdag 23 maart 2019 om 12:46
"Hij zal zijn netwerk heel erg aanzwengelen om ervoor te zorgen dat Ajax niet het Bayern München van Nederland wordt."

Is dat proces inmiddels niet al onomkeerbaar geworden?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws