Overmars blijft en houdt koers bij Ajax: We hebben ook nog wel wat te bewijzen

Overmars blijft en houdt koers bij Ajax: "We hebben ook nog wel wat te bewijzen"

Gepubliceerd: vrijdag 22 maart 2019 om 20:26vr 22-03-2019 om 20:26

Marc Overmars vindt dat zijn werk bij Ajax nog niet gedaan is. De directeur voetbalzaken van de Amsterdammers tekende deze week een nieuw contract in de Johan Cruijff Arena, waardoor hij ook de komende vijf jaar verantwoordelijk is voor de samenstelling van de selectie van Ajax.

Overmars werd nadrukkelijk gelinkt aan een overstap naar Arsenal, maar besloot om toch in Amsterdam te blijven. "We zijn de laatste jaren in het beleid een nieuwe weg ingeslagen", vertelt de directeur voetbalzaken bij Ajax Inside. "Daar ben ik zelf ook een onderdeel van. Als we dat met z'n allen inzetten, vind ik dat ik daar ook commitment aan moet geven."

"We hebben ook nog wel wat te bewijzen", praat Overmars over de plannen die hij met Ajax heeft. "We moeten kampioenschappen binnenhalen. Verder is het allerbelangrijkst, vind ik zelf, dat je het naar je zin hebt. Dat ziet er heel goed uit."

Lees ook: Nog vijf jaar Overmars bij Ajax: dit waren zijn toptransfers én grootste miskopen

Lees meer over:EredivisieAjax

Plaats een reactie

vrijdag 22 maart 2019 om 20:27
Lekkerrrrrrrrrrr
Vind ik leuk
Lachuh +959
vrijdag 22 maart 2019 om 20:29
Dat gaat nog wel ff duren Marc,PSV kampioenen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:30
Hoezo ze krijgen toch al een hele grote beker voor het behalen van de 1/4 finale van de CL
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:42
Rinus, wij pakken gewoon de cup met de grote oren 😁😉
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:20
Ik zeg Amen!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 11:39
Een hele grote beker met geld ja 😂
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:33
Wat voor een debiel ben jij in godsnaam
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 20:37]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:34
Das Jaapie natuurlijk :P
Vind ik leuk
★Timmio★ +27691
vrijdag 22 maart 2019 om 20:34
Dit soort reacties moet je niet geven. Die aandacht leven ze op. Laat ze varen. eens wordt het saai
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:34
Een debiel die veel sletten neukt schijnbaar
Vind ik leuk
Hoekvlag +81
vrijdag 22 maart 2019 om 20:47
Is ie te jong voor, zullen wel opblaaspoppen zijn! (hij heeft er vast 1 van elke PSV selectiespeler)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 maart 2019 om 20:49]
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:48
VP doe er wat aan anders haak ik af. Het lijkt wel een schooltje van geestelijk gehandicapten
Vind ik leuk
Pelemaradona +1797
vrijdag 22 maart 2019 om 21:12
Moderators👀?
Wat is verkeerd aan deze nickname!
Vind ik leuk
Roeptoeter +19157
vrijdag 22 maart 2019 om 20:33
Eerst vieren dan geloven...
Vind ik leuk
Champ +576
vrijdag 22 maart 2019 om 20:33
Zo is dat. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Vind ik leuk
chef voetbal +1030
vrijdag 22 maart 2019 om 20:44
Kijk, precies waar ik op hoopte, je bent inderdaad net en iets andere weg ingeslagen waarbij je macht naar je toe getrokken hebt samen met Edwin, dus je kon simpelweg niet weglopen, althans als je een echte kerel bent.

Die 5 jaar gaat ie misschien niet vol maken, maar nu was het zeker niet het moment om te vertrekken.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:47
Als hij kampioenschappen binnen wil halen moeten we niet als voorgaande jaren elke speler met een beetje talent meteen verkopen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 20:49
Betere trainer was dit jaar al kampioen geworden... .. . het materiaal is er gewoon wel... .. .
Vind ik leuk
Roeptoeter +19157
vrijdag 22 maart 2019 om 20:59
Overmars heeft de trainer zelf aangesteld. Overmars is de eindverantwoordelijke. Overmars is degene die al jaren faalt in de eredivisie.
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:53
Ja en nee paradoxaal gezien, financieel topper, beleidsmatig matig... .. .
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
vrijdag 22 maart 2019 om 22:19
Overmars is superieur als zakenman, daar kan geen andere TD aan tippen in de ED.
Sportief, Internationaal, is Ajax explosief aan het groeien en dwingt weer respect af in binnen en buitenland, vriend of vijand.
Sportief, nationaal, faalt Overmars en v.d. Sar en 4 x niks is een blamage voor een club als Ajax, had nooit mogen gebeuren.
( verkeerde zuinigheid zal ik maar zeggen )

Kijk je uiteindelijk naar het saldo van alle prestaties, dan doet deze Directie het goed, maar het kan veel beter en gelukkig is Overmars zo sportief om dat te benoemen en er letterlijk en figuurlijk niet voor weg te lopen.
Ik ben wel trots op Overmars.
Vind ik leuk
jari11 +5193
vrijdag 22 maart 2019 om 21:26
Amen!
Vind ik leuk
rpaulp50 +14494
vrijdag 22 maart 2019 om 21:04
"We moeten Kampioenschappen binnenhalen....."
Hij weet het wel.........;)
Als Ajax Kampioen wil worden moet er in de breedte kwaliteit bij en dan geen spelers als Labyad.
Ajax is nu met zo veel wedstrijden te gevoelig voor blessures, Hakim er uit een probleem, de Ligt er naast 3-0 verlies PSV etc., een bredere min of meer gelijkwaardige selectie is een voorwaarde voor kampioenschappen.
Neem dan ook eens een Trainer aan met een rijke ervaring Internationaal....
waarom moet het trainerschap toch altijd de sluitpost zijn bij Ajax ?
Vind ik leuk
Ray01 +168
vrijdag 22 maart 2019 om 21:13
Nou ik hoop idd dat hij mede voor kan zorgen dat Ajax weer wereldtop wordt.. En enkele titels vb de Champions League weer eens winnen zou mooi zijn..
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 21:43
Er is nog genoeg te bewijzen. Daad bij het woord voegen aub 🙏
Vind ik leuk
vrijdag 22 maart 2019 om 22:34
Het naar je zin hebben idd uitermate belangrijk. Geweldig dat Overmars heeft bijgetekend. Heb veel vertrouwen in hem.
Vind ik leuk
ritje +786
zaterdag 23 maart 2019 om 07:59
hallo fijn dat Overmars bij Ajax blijft Een van zijn eerste daad moet zijn TEN HAG vervangen! Want TEN HAG heeft gefaald MARC. Jij moet toch als geen ander weten hoe belangrijk het AJAX gen is! En dat heeft TEN HAG niet! mvg ritje
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 09:12
zit je CAPS LOCK weer vast RITJE??
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 13:46
En dat gaat nog wel even duren als er zoveel bij ons worden weggekocht ,of er moeten zeer goeie vervangers worden gekocht , wat ik betwijfel .
Dat kampioenschap word nog wel even verschoven , een jaartje of drie vrees
ik .
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:07
Mark Overmars kan wel wat willen, maar als die voetballers het niet uitvoeren, zoals tegen AZ, moet hij nog erg lang wachten.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws