Marca: Zidane gecharmeerd van Pogba, Manchester United én Real Madrid huiverig

Marca: Zidane gecharmeerd van Pogba, Manchester United én Real Madrid huiverig

Gepubliceerd: zaterdag 23 maart 2019 om 15:19za 23-03-2019 om 15:19

Paul Pogba en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola staan na drie jaar Manchester United open voor een nieuwe uitdaging, meldt Marca zaterdagmiddag. Volgens de toonaangevende Spaanse sportkrant is Real Madrid-trainer Zinedine Zidane bijzonder gecharmeerd van zijn landgenoot.

Een transfer naar Madrid lijkt echter een bijzonder gecompliceerd proces te zijn. Manchester United betaalde in 2016 nog 105 miljoen euro voor Pogba, destijds een wereldrecord, en kwam toen een contract tot medio 2021 overeen. The Mancunians lijken dan ook absoluut niet van plan om hun vedette zonder slag of stoot te laten gaan.

Bovendien is het nog maar de vraag waar de prioriteiten van Real Madrid liggen. De Koninklijke lijkt komende zomer alvast op zoek te moeten gaan naar een opvolger voor Luka Modric, aangezien de Ballon d'Or-winnaar in september alweer 34 jaar oud wordt. Volgens Marca overweegt Real Madrid om 'de nieuwe Modric' in de luwte klaar te stomen voor het grote werk.

Lees ook: Pogba hoopt op toekomstige transfer: 'Droom voor iedereen die van voetbal houdt'

Plaats een reactie

SKIETE WILLY +1477
zaterdag 23 maart 2019 om 15:22
Halen geweldige speler die weer helemaal is op gebloeid na het ontslag van de special one,
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 maart 2019 om 15:23]
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:24
Toppertje inderdaad
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:02
En isco?
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 21:46
Isco is totaal geen box to box speler. Pogba kan dat juist wel en daarom zien ze hem als iemand die modric's positie kan overnemen
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 13:15
Vind modric toch behoorlijk creatiever
Vind ik leuk
dinsdag 26 maart 2019 om 20:00
Zou kunnen, het gaat meer om het plaatje als box to box middenvelder. Isco zou zo een zware rol niet op zich kunnen nemen
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 10:25
Maar isco is naar mijn idee wel een speler met een individuele actie. En erg creatief
Vind ik leuk
woensdag 27 maart 2019 om 15:08
Zeker, het is een hele creatieve middenveldertje. Alleen moet die wel juist gebruikt worden. Zelfde als De Bruyne toen op het wk. Martinez gebruikte hem eerste paar wedstrijden totaal niet goed. Toen die eindelijk wel op zijn gewenste plek kwam, speelde die geweldig
Vind ik leuk
FSCeara +9617
zaterdag 23 maart 2019 om 20:32
Als Rea slim is betrekken ze Bale in de deal. Die hoeft onder Zidane niet op veel speeltijd te rekenen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:25
Prima speler, maar zou er niet meer dan 110 miljoen voor betalen.
Vind ik leuk
SKIETE WILLY +1477
zaterdag 23 maart 2019 om 15:27
Mee eens, maar de markt is ziek,
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:31
Haha ja klopt! Maar zal me ook niks verbazen als ze nu ook voor zo'n 13 in een dozijn middenvelder ook gewoon ruim 200 miljoen neer gaan leggen... Idd de markt slaat nergens meer op!
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:04
Als hij zijn oude juve vorm heeft. Dan is hij voor elk team een aanwinst
Vind ik leuk
zondag 24 maart 2019 om 01:22
nee 150 mil!ole
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:26
Kwestie van tijd voor Mbappé ook verkast daarnaartoe.
Vind ik leuk
PvdB +78
zaterdag 23 maart 2019 om 15:28
Tot wannneer loopt zijn contract?

Zal wel de jackpot worden voor ManU als hij die kant op gaat.
Vind ik leuk
Baijiu +1696
zondag 24 maart 2019 om 05:52
Tot 2021.

Bron: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/870892/marca-pogba-en-raiola-hopen-op-transfer-zidane-is-gecharmeerd-van-landgenoot.html
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 15:28
Pogba ruilen voor james
Vind ik leuk
Johnny Cash +10974
zaterdag 23 maart 2019 om 17:49
James moet iets van 40 miljoen kosten dacht ik. Dus dat gaat niet lukken denk ik
Vind ik leuk
Truth +4562
zaterdag 23 maart 2019 om 17:52
Ja man ...zelf bedacht ?
Vind ik leuk
RGB +2126
zaterdag 23 maart 2019 om 15:36
Mino heeft natuurlijk alweer alle valutatekens van de hele wereld in zijn ogen. Een procentje of tien/vijftien van honderd miljoen plus is toch weer een lekker zakcentje. Ik weet nog niet zo zeker of Madrid er goed aan zou doen Pogba te halen. Aan de andere kant, hij is zeker beter dan Toni Kroos.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:08
Kroosje was ook mega slecht tegen ajax
Vind ik leuk
Psvsg +145
zaterdag 23 maart 2019 om 15:46
Stukje site vulling dit artikel.
Zidane en ongeveer iedereen die een beetje kijk op voetbal heeft ziet dat Pogba goed kan voetballen, transfer zeer onwaarschijnlijk (open deur intrappen) dus nieuws waarde 0
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zaterdag 23 maart 2019 om 15:50
Die gaat Real niet terug aan de absolute top brengen.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:08
Denk je niet?
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zaterdag 23 maart 2019 om 16:13
Nee die is niet constant genoeg om bij een club als Real elke wedstrijd het middenveld te laten domineren.
Bijlange na niet zelfs. Terwijl het toch een hele goeie voetballer is.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 16:22
ze kunnen kroos ook beter vd hand doen. Die balt ook als een natte krant zeg
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zaterdag 23 maart 2019 om 16:27
Maar die had wel het niveau. Voor behoorlijk wat jaren.
Real heeft een ander kaliber spelers nodig. Kante, Mbappe Sane KdB en Neymar en nog een topverdediger.
Vind ik leuk
M Ait Aicha +1906
zaterdag 23 maart 2019 om 16:32
Eriksen
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zaterdag 23 maart 2019 om 16:42
Tottenham wint niet voor niks nooit wat. Maar eens goeie speler. Geen duelkracht.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 18:41
Als ze met de absolute top mee willen. Dan zullen ze uiteraard dat kaliber spelers moeten halen
Vind ik leuk
Iefmeister +7882
zaterdag 23 maart 2019 om 18:57
Kan ook dat die voorzitter het even goed vindt met al die prijzen de afgelopen jaren. Maar als je dat elftal wil verbeteren heb je dit soort spelers nodig. Subtop valt daar vreselijk door de mand.
Vind ik leuk
zaterdag 23 maart 2019 om 19:19
Madrid hoort gewoon wereldklasse voetballers te hebben. Hoort eenmaal bij de club. In alles de grootste zijn
Vind ik leuk
Truth +4562